Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel1386
 Prosimvas,vite někdo jak funguje ten řadící automat na pionýru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 18:00
Jméno: Standa
IP: uživatel3373
Je to docela slozity a sam ho neumim opravit,ale je tam dvojice zoubku (nahoru dolu) a jak se v nem otaci tak osa tak hybe i se zoubkama,ty prehodej tu vodici hlavu o kvalt dolu,preskocej a zajedou naspatek a sou pripraveny na dalsi razeni....je to celkove silenej mechanismus a jak to rozeberes tak uz to neslozis
Datum: 02. července 2008 18:00
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
On se pta jak funguje... ne ze ho tam chce dat atd.... Chjoo ty lidi...
Datum: 02. července 2008 17:47
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
On se pta jak funguje... ne ze ho tam chce dat atd.... Chjoo ty lidi...
Datum: 02. července 2008 17:45
Jméno: josef
IP: uživatel2969
já myslel automat jako automat že to zařadí samo jako u babety.a myslel sem že to chce na fichtla ale to by byl hodně velkej magor
Datum: 02. července 2008 17:29
No ale když už je to nakouslý tak proč to nedořešit. Nemuselo by být špatný kdyby jste někdo našel nebo veděl jak ten automat funguje. Nemuselo by to být špatný kdyby někdo veděl jak ho nastavit nebo něco takového.
Datum: 02. července 2008 16:10
Jméno: Js
IP: uživatel340
Přesně jak funguje nevim. Josefe to pošupuješ kolečka v převodovce rukou?
Datum: 02. července 2008 14:52
Jméno: josef
IP: uživatel2969
na co automat.si sežen babetu ale na fíkovi je lepší řadit manuálně
Datum: 02. července 2008 14:30
 Ahoj seso, mám dotaz. Budeš někdy prodávat chromovaný ráfek? A ještě třeba všechny špice nevím kolik jich na kole je, jako komplet (žeby byly třeba gumičkou u sebe přidělany, abych nemusel několikrát klikat na špici přidej do košíku). Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 16:20
na koleje je 36 S,,A RAFKY ASI UZ NEBUDU,,JAWA J PRESTALA VYRABET,,A DOVAZI SI INDICKE,,,JSOU GUT ALE NA PIO NEDOVEZLI
Datum: 02. července 2008 16:20
no vidiš aky sem pako
Datum: 02. července 2008 14:10
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Proc bys musel nekolikrat klikat? Staci zadat pocet kusu a kliknout na kosik a mas je tam vsechny.
Datum: 02. července 2008 13:03
 Nevěděl jsem kam s tím, tak to dávám sem... Prostě se chci zeptat, jestli byla od výroby Jawa 555 s klíčkem... Prostě udělaná tak, aby na ni kdokoli neodjel... Já tam místo toho plastovýho držáčku mám takovej klíč PAL vy tvaru tyčky, kde se dole zkužuje a zase rozšiřuje do tvaru kuličky... Jede i bez klíče a dá se tím otáčet i šroubovákem... Jak teda zajistit, aby mi s tím nikdo neujel bez pomoci zamku??? Díky moc... Jinak neska už zjistím termín zkoušek a potom budu jezdit naprosto legálně (až na těch 5 km/h víc, než mám AM, ale na to jim fakt kašlu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 18:14
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3378
namojtuj si tajny vypinac niekam pod sedlo...staci ak prerusis jeden kabel co ide zo zapalovania k ind. cievke...ja to tak mam na mustafe ale ked sa clovek nad tym zamysli ...
Datum: 02. července 2008 18:14
Jméno: Standa
IP: uživatel3373
Jezdil sem s fichtlem 3 roky na stredni skolu a obcas sem ho ani nezamykal v krku a nikdo ho neukrad. 555 nemeli origo klicek je to nejaka predelavka. a co se tyce papiru AM a fichtla,tak vec se ma tak,ze kdyz te chytej tak to mas za 15000-30000 protoze jedes na skupine na kterou nemas papiry. Stara 550 mela v tp 45/h ale 555 ma vic,myslim ze 55/h .....dej si na to bacha...davaj se za to tezky pokuty
Datum: 02. července 2008 18:06
Datum: 02. července 2008 12:42
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
Když si stim dá někdo práci aby sundal parabolu a nebo řezal masku tak ho ani ten řetěs nezaství
Datum: 02. července 2008 12:29
nj,tak násilně ukradneš aj japonsků motorku...proti tom sa neubráníš,jedině fakt zamčít!!sice když si bude tu parabolu sundávat,tak bude nápadný,ale dneska si ho nebude nikdo všíma,spojí dráty a je pryč,jedině zamčít kolo a je v piči!!jinak to bezpečně nezabezpečíš...
Datum: 02. července 2008 12:10
Aha!!! No to mě nenapadlo... No ale beztak někdo rozřeže masku bo sundá parabolu, vytrhne drátky spoji je a jede
Datum: 02. července 2008 11:45
Jméno: rabbit
IP: uživatel1218
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_228.html...asi takhle
Datum: 02. července 2008 11:36
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Zdarec draci,promiňtze že to píšu sem,nenašel by se někdo kdo by měl zkušenosti se zkracováním předních tlumičů ze simsona.nebo jestli by to nevěděl váš kamarád,byl bych vám hrozně vděčen,moc děkuji a ještě jednou promiňte...kdyžtak piště na mail:606916807@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 11:18
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 cuz draci dal sem novy puzdra do tlumicu a porad je nejak nemuzu rozhejbat uz s tim jezdim 3tydny a jeste se ani nepohli nwm jakto dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 17:47
 Marně pátrám jak jednodušeji, než vyrábět nové pouzdra, zrenovovat tlumiče na Péráka. Čepy mám přebroušené
Datum: 18. prosince 2009 17:47
čekal sem někoho že to napíše..............to by to jinak ani nebylo normální.....
Datum: 02. července 2008 14:24
ale nekde teče voda do kopce   !!
Datum: 02. července 2008 12:46
Ono je taky rozdíl dát nový pouzdra do tlumičů a dát správně nový pouzdra do tlumičů..... Pouzdro se musí nalisovat a poté vystružit na suvnou vůli vůči vidlici....tim že tam napereš nový futro a do něj napereš šavly.......hoši hoši.....zapojte někdy jedno promile svejch mozkovejch buňek....!!!!! A to nechci na nikoho machrovat ale tohle je základ jakože země je kuletá a voda neteče do kopce....tak i věci který se maj po sobě smíkat nesmí mít vůči sobě přesah.....!!!!!! Základní jednoduchou logiku zapojte....
Datum: 02. července 2008 10:58
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 zdar draci, co mám dělat,aby se mi neklepala ručička tachometru? klepala se mi kdysi míň třeba od 45 k 50,ale teď to je už 40 k 50,nevím teda kolik jedu jestli 40 nebo 50 Km/h.Mám nový lanko tachometru a pořád nic.Docela mě to štve  (( Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 14:32
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Mas ohoblovane kolecka v tachacu
Datum: 02. července 2008 14:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
na drbni tam oleja aj do buzirky aj do rozety do prasce lebo cototam je
Datum: 02. července 2008 10:58
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
Někde se ti třeba přidírá lanko
Datum: 02. července 2008 10:57
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
jo a je to na mustangu.Dik
Datum: 02. července 2008 10:41
Jméno: Kapt
IP: uživatel111
 Jak ma byt teda ta řadicí vydlička ? Tym zuženým dolů ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 11:20
Jméno: monax
IP: uživatel467
jo souhlasim s Petrem Kuzelem nahoru!
Datum: 02. července 2008 11:20
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
ne tym jakoby kuželem nahoru ...
Datum: 02. července 2008 10:27
 Cus potreboval bych menší radu jak mam nejlehceji dat na spojce ty perka pls. potreboval bych to co nejdrive
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 12:47
Jméno: Michalj21
IP: uživatel1711
ja jsem to udelal sam 8 klicem jsem tu pruzinku zmasknul dolu a druhou rukou sem tak vazil perovku trva to sice dele ale kdyz nikdo neni po ruce tak co
Datum: 02. července 2008 12:47
upe jednoduše sežeň si ještě jednoho člověka jeden stlačí péro a druhej tam nasune segrovku dělám to tak s otcem a spojka složená za 2 minuty
Datum: 02. července 2008 10:41
Jméno: at jezdiii
IP: uživatel1265
 zdravimm vlastnim fichtla a vzdycky kdyz jedu a dam 1/3 plynu tak jede a ani se nepodusi a kdyz dam plnej tak nez se dostane do vysokych otacek tak se trochu podusi hladinu mam dobrou otrh taky trisky vycisteny svicka nova a je krasne zlata a jehlu mam na 2zdířcce dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 9:56
 Jake je oznaceni originalni bile barvy na fichtla??? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 18:18
Jméno: Standa
IP: uživatel3373
JA VIM ZE JAWACKA CERVANA JE 8850 !!! Ptal sem se na tu bilou...
Datum: 02. července 2008 18:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
to nebude 8850 toje vinovo cervena
Datum: 02. července 2008 10:56
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
jestli chcces odstin tak bila nevim... ale cervena je myslim 8850 ...
Datum: 02. července 2008 9:46
Jméno: standa
IP: uživatel3372
Jedna se bilo cervene provedeni jawa 21 .
Datum: 02. července 2008 9:39
Jméno: Pepec
IP: uživatel3371
 Zdravím lidi, snad mi pomůžete.... Mám Jawu 350/638 přestavěnou na 640. Jede celkem ok, ale dost se mi zasírají svíčky. Nevíte prosím čím to může být?(příliš oleje v benzínu jsem vyloučil) Více se mi zadělává svíčka na levý straně. Poradil by mi někdo prosím co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2008 8:37
Jméno: Pepec
IP: uživatel3371
THX, ale neví tady někdo jak mám upravit tu bohatost směsi na 350?
Datum: 05. července 2008 8:37
Jméno: radim
IP: uživatel202
No nevim jak je to na 350 ale skus trochu upravit bohatost směsi,přidat vzduchu a ubrat benzínu,když mi to dělalo na mustangu tak jsem trochu popustil jehlu,protože bohatost smesi nijak jinak na fichtlu upravit nejde na te 350 uz urcite jo
Datum: 02. července 2008 11:54
Jméno: radim
IP: uživatel202
No nevim jak je to na 350 ale skus trochu upravit bohatost směsi,přidat vzduchu a ubrat benzínu,když mi to dělalo na mustangu tak jsem trochu popustil jehlu,protože bohatost smesi nijak jinak na fichtlu upravit nejde na te 350 uz urcite jo
Datum: 02. července 2008 11:54
 dobry den, mam jawu20 a mam problem: ked dlhsiu dobu idem na plnom plyne cca asi 3 min. zacne mi to cukat a kapat potom ked uberem plyn zase ide normalne ale zase ked pridam tak zascne cukat prosim poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 19:18
Jméno: josef
IP: uživatel2969
mohlo by to přisávat falešnej ¨vzduch
Datum: 03. července 2008 19:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
ja ket drzim plny tak porat motor nestiha us tocit porat to preskakuje strila jak strikovani gti
Datum: 02. července 2008 11:11
Já mám taky jawa 20 je to nej stroj a me to delalo to samí tak sem vyčistil kohout sitko v nádrži filtr a jelo to ale kdybvy to nešlo tak zkus nastavit hladinu
Datum: 02. července 2008 10:19
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Mas spatny privod paliva zkus nastavit hladinu kdyby to nepomohlo vycistit filtr v nadrzi profouknout trysky atd.
Datum: 02. července 2008 8:40
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
 Zdar draci, napište jaký máte kdo skušenosti se zajížděním jak dlouho a jakým spůsobem abych to nezadřel, zajíždím fíka a mám vyjetý asi tři litry benzínu v poměru 1:20 zatím jezdím opatrně ale už mě to nebaví, je to osmej výbrus tak mám strach. Za názory předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 11:53
Kup si pořádnej olej ( Shell racing X)míchací poměr 1:30 a stačí vyjet jednu nádrž.Pokud máš vše všechny vůle v pořádku tak se neboj a pořádně za něj vem.Kdyby se to někde chytlo tak si stoho nedělej hlavu, malinko to 2000 papírem zabrus. Pak můžeš míchat 1:40.Hlavně se neboj, jeto odzkoušený.
Datum: 04. července 2008 11:53
Máš zažitýho fíka a scháníš půl roku kliku.....??? Borec....
Datum: 02. července 2008 10:54
zdarec já bych ti radil na fikovi davej poměr i 1:25 jo tomu se nic nestane ale takovejch 400-600 km to nevytáčej a až to bude kolem těch 500 km tak to pomalu můžeš vytahovat na vyšší otáčky ale jen sem tam a když budeš jezdit déle třeba hodinu tak když to budeš chtít chcipnout tak to nech alespoň minutu nastatované na volnoběh aby se ti nesekly pistni kroužky už se mi to stalo a kousek pistního kroužku mi vlítl do motoru a začalo to dělat neplechu a už asi pul roku mam rozebranej motor a sháním klikovku a nedaří se tak přeji hodně štěstí se zajižděním kdybys něco potřeboval stači napsat na icq 393724489 ...pinckům se věnuju už delší dobu tak že mám něco zažité tak zdarec
Datum: 02. července 2008 9:23
 Čaute, mám problém s přerušovačem... Nechce přerušovat XD zapojený je dobře, ale prostě nefunguje tak jak má. Nevíte co by s tím mohlo být?? Předem díky za odpověď!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 0:40
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
No jo, klasická závada - je rozbitej.... moh by si taky napsat co přesně dělá nebo spíš nedělá.. svítěj blinky, nebo co? jestli nechceš kupovat novej, najdi si na netu návod jak to opravit většinou to jde opravit
Datum: 02. července 2008 0:40
 zdarete,mám problém s jawou 350/640.dneska sem jezdil a když sem zastavil a potom popojel,tak byla přední páčka uplně měkká...,tak sem to postavil na stojan a díval se co stim je.od destiček tekla kapalina...a chtěl bych se zeptat co je tam za těsnění...protože já sem tam našel jen jedno a to by měla byt podle příručky gumová prachovka...díky za vaše rady a ať to jezdí  !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 7:46
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Najdi si na webu javy kontakt na krámek v Praze-Vršovicích a zavolej tam, pán v krámku je mmimořádně ochotný a fundovaný, ten sáhne do katalogu a řekne ti jaké těsnění potřebuješ. Jsou normovaná  , tak ti stačí číslo normy a velikost
Datum: 02. července 2008 7:46
 zdrec, potrebuju se zeptat ohledne fika, zepredu je na pistu šipka, ktera má ukazovat smerem dolů a nebo nahoru, a zlatý zámecek prvního kroužku v pístu je vzdy nahore??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 0:41
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Šipka má ukazovat směrem dolu k výfuku, a ten první zámeček je vždycky nahoře směr karburátor
Datum: 02. července 2008 0:41
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 čus draci,co si myslíte o vyklápěcím stojánku?je to k něčemu dobrý nebo toálně na ho...?jaký to má + a - na jawě 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 23:51
jn z kola je tojednoduché enom uchytíš,ale zkušenosti špatné!!to je na malou nosnost,a ikdyž je pionýr lehký,tak to ten stojánek vykurvý a nebude to stát...nejlepší je si ho vyrobit a nejak podobně,jak ju u tech 350!!protože tam je fakt suprový!!!
Datum: 01. července 2008 23:51
Na tý 350 (aspoň já mam teď na mysli 639) je ten bočák udělanej fakt perfektně navíc se to u tak těžký motorky docela hodí málokomu se to chce házet hned na velkej stojánek když od toho chce jeom na chvilku odběhnout. Jinak kámoš měl na mustangu bočák z kola  už ani nevim jak to tam měl přidělaný ale vim že to za chvilku urazil  Jinak tam s tim bočákem měl i normální stojánek.
Datum: 01. července 2008 23:08
záleží na tom jak to uděláš,když to uděláš podobně jak je u 350 tak nebudete mět problém ani na trávě,já mám 350a ten bočák to udrží aj na mokré trávě...
Datum: 01. července 2008 22:21
Jméno: josef
IP: uživatel2969
no právě,mam strach z trávy a nakejch polních cest jak by to bylo.skusim to a při nejhoršim tam pude starej,dobrej originál
Datum: 01. července 2008 22:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
čus no já myslím že je to dobrá věc protože pionýr je lehkej stroj takzě si myslim že je to lepši , ale na trávě je to naopak horší
Datum: 01. července 2008 22:15
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 cuz draci mam fechtla 21 a v nizkych otackach moc netahne a do kopce moc taky ne svicka je zlata a vsechno serizeny a mam tam novy pistni krouzky neni to zim?dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 13:03
cus hele tak sundej valec a vylesti ho aporadne utesni hlavne at ti potom nezustane nic ve valci jinak bys to slusne zadrel. Ja uz sem to skousel apomohlo to je to upne supr a uz se i zmista rozjedu do maleho kopce to de a zda se ze to zvedlo kompresi o dost hlavne poradne utesni a at neznicis zavit
Datum: 11. srpna 2008 13:03
No jestli's tam dal ty kroužky dobře, předtim to jezdilo v pohodě a do ničeho jinýho ses nešťoural tak by se to mělo za chvilku zaběhnout teda pokud se tam něco samo eště nevysypalo
Datum: 01. července 2008 22:57
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
no ja bych ty krouzky nekupoval kdybych jeden omylem nezlomil
Datum: 01. července 2008 22:32
Ty kroužky možná potřebujou zaběhnout když jsou nový tak tam přesně neseděj. Ale zase si nemyslim že by to na to mělo nějakej extra vliv a mělo by to bejt zaběhlý celkem rychle. Možná patříš k dobrodruhům který si myslej že když to maj vyběhaný stačí koupit nový kroužky a pojede to jak drak.-neni pravda jenom kroužky většinou moc nepomůžou.
Datum: 01. července 2008 22:30
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 vím že je to blbá otázka ale přeci se zeptám-co je to difuzor? k čemu slouží atd?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 12:22
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
difuzor je trubbice ktera je zúžená ,při nasávání dochází díky zúženému průřezu urychlení prudnic vzduchu a túdíž tam dochazí ke snižení tlaku a vytvaří se podtlak,a to je nejlepší misto na umístění jehloveho ventilu kudy je nasavan (díky difuzoru) palivo a to pokracuje jako sems do klikoveho prostoru kde je prepousten prepoustecima kanlama nad pist. Snad tomu budes rozumet
Datum: 02. července 2008 12:22
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nejužší místo v karburátoru
Datum: 02. července 2008 9:56
Difuzor je na karburátoru to hrdlo pokud se nepletu.
Datum: 01. července 2008 22:23
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
Posl.aktualizace: 01. července 2008 21:32
|



|