Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar sou v motoru někde kladívke???
Pokud ano tak kde k čemu slouží a jak vypadají???
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 23:15
Jméno: standa
IP: uživatel3447
zipoman,nevim kde zijes,ale uz ti to tu reklo hafo lidi,ale jiskra skoci kdyz se kladivka rozepnou!!!! samozrejmne,ze kdyz zapojis zarovku pres baterku a ukostris to pres kladivka tak ti bude zarovka svitit kdyz budou seply,ale ve fichtlu to tak nefunguje. pokud by jiskra mela skakat kdyz sou kladivka seply tak by to muselo palit v DU a ne HU !!!! Nevim kdo ti to rek ale je to kravovina a zapomen na to uplne....jinak zdarek
Datum: 09. července 2008 23:15
Až ti to vyfotim to budeš čumět co že dam jedén pól baterky na kostru a další na kladívko a bude to svítit jenom když se sepnou
Datum: 09. července 2008 21:02
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
ach jo ztracený případ. kdybys tam měl baterku šlo by to pěkně ukázat a viděl bys jakmile se rozepnou udělá to plc a přeskočí jiskra.
Datum: 09. července 2008 20:46
ne fakt je nemam seplý celou dobu pořád sou rozpojený a když je horní úvrať tak se spojej a chytne to
Datum: 09. července 2008 20:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
keci........... prostě jiskra přezkočí když se kladivka rozpojujou..........máš je celou dobu seplý, a najednou je výstupek na vačce, kterej rozpojí kladívka a v tu chvíli to vyplivne jiskru......
Datum: 09. července 2008 19:53
Ai ne moc dobrej když to možný je.
Datum: 09. července 2008 18:52
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
dám ti po papuli protože říkáš nesmysl navíc neuč mně co to má dělat když jsem autoelektrikář, tak asi kua vym jak to funguje bambulo.
Datum: 09. července 2008 16:40
neměl jo co mi dáš když ti ukážu jak se rozjedu s fichtlem co hodí jiskru když se kladívka spojej
Datum: 09. července 2008 12:34
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
kdyby to házelo jisku když se kladívka spojí tak by ta jiskra byla někde v dolní uvrtati a naměl bys šanci ten motor rozjet.
Datum: 09. července 2008 10:19
zipomnane jiskra preskočí když se kladívka rozpojí. proč? protože když jsou spojené tak jimi prochází proud a indukuje se v indučce zhruba na 20 000 voltu, jakmile se kladívka rozpojí přestane se napětí indukovat i indička vyplivte těch 20 000 voltů přes vysokonapěťový kabel do faje a z faje na ulektrodu ve svíčve naproti níchž je zas něco jako eelektroda spojená s kostrou taže přeskočí jiskra..a jiskre je vlasně zkrat.
Datum: 09. července 2008 10:18
Jméno: shark.er
IP: uživatel3429
ne, aby ti jiskra skakala na svicce a ne na kladivkach
Datum: 09. července 2008 7:32
Jméno: standa
IP: uživatel3432
a k cemu tam potom mas teda kondenzator??? abys pri sepnuti ukostril kostru jo  ))) mam dost....
Datum: 08. července 2008 23:39
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
No vidíš jak si šikovnej
Datum: 08. července 2008 23:23
Jestli mě přesvěčíte že při rozepnutí tak mam celý elektro udělaný že se hodí jiskra při sepnutí a jezdí to úplně stejně
Datum: 08. července 2008 23:16
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 já si to taky myslim, mezi rozepnutýma vždycky vidim jiskru ale specialista na tohle nejsem
Datum: 08. července 2008 23:09
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
Jiskra preskoci kdyz se kladivka rozepnou!!!!
Datum: 08. července 2008 23:07
Ja fakt nevim ale nesouhlasim, když koukam na kladívka tak sou rozpojený a v jednom okamžiku se sepnou a přeskočí jiskra, předstih děláš aby se seply v okamžik když píst je 1,2 -1,5 mm před horní úvratí
Datum: 08. července 2008 22:59
Jméno: standa
IP: uživatel3432
jiskra preskoci kdyz se kladivka rozpoji,proto se steluje predstih a odtrh kdyz je pist v HU. Sakra premejslejte trochu!!!!proc by sme to jinak porad stelovali????
Datum: 08. července 2008 22:56
Taky si myslim že když se spojej tak jiskra přeskočí ale pokud ne tak se rád přiučim.
Datum: 08. července 2008 22:41
Jméno: jezdec
IP: uživatel3347
co? ja myslel že se kladívka spojí... tím projde proud... a přeskočí jiskra... neni to tak?
Datum: 08. července 2008 22:36
Jenom malinko poopravím,soráč zipomane  jiskra skáče když se kladívka rozpojí, ne když se spojí
Datum: 08. července 2008 22:31
Datum: 08. července 2008 22:03
Datum: 08. července 2008 22:02
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau draci. chci poradit ohledně simsona : SPOJKOVÝ LANKO se začíná dávat od spoda nebo ze zhora,díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 21:44
Jméno: empty
IP: uživatel796
presne nahore to chytit a dule na spojce to sestelovat
Datum: 08. července 2008 21:44
lepsi je ho navliknout nejdrive nahore pak chytit do vypinaci packy a prevliknout na krat zapalka a seridit.
Datum: 08. července 2008 20:47
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Nazdar lidi, máte někdo zkušenosti s olejem AGIP CITY 2T? V jakém poměru se mísí, jestli zanáší výfuk, atd. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 10:12
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
Dík za odpověď
Datum: 09. července 2008 10:12
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
1:50, vyfuk nezanasi.
Datum: 09. července 2008 0:02
Jméno: standa
IP: uživatel3432
nezname oleje nepouzivam,sorry....skus radeji neco osvedceneho...
Datum: 08. července 2008 22:57
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
 Zdarec borci newite jesi je pravda ze svicky n15yc propaluji pisty ??? koupil sem nr 15c a n15c me to na toty svicky vubec nece jet jen dyz to dlouho tlacim dam tam n15yc a nakopnu n 1 ajede a porad to vzdy nakopnu pakou vadi kdyz ji tam mam dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 12:04
Na propálení pístu má vliv teplota hoření směsi, když máte nastavenou optimální bohatost (cihlová svíčka) tak propálení nehrozí, ale jakmile se vám přicpe přívod paliva (např se přicpe kohoutek v nádrži nejakym bordelem) tak to ochudí směs a bude mít při hoření větší teplotu, když je venku ještě k tomu teplo a motor nestačí odvádět přebytečné teplo tak většinou zadřete, ale kyž už máte vyběhanější motor, nebo kvalitní olej tak se může stát že se u svíčky propálí píst protože tam je největší teplota. A jakej vliv tam má Y svíčka? Elektroda svíčky má pořád velkou teplotu (funguje jako kondenzátor) a ani čerstvá směs ji moc neochladí, a vysunutý jiskřiště je mnohem blíž pístu než normální, tudíš se i píst v tom místě více ohřívá než jinde, pak už jen stačí jet v kuse tak 50 km a dirka je tam... samozřejmě se musí zvolit vhodná tepelná hodnota svíčky, jinak to vše může jít mnohem rychlejc a nemusí bejt ani vyhověno všem podmínkám, ale pravda je že u pionýra sem se s propáleným pístem nesetkal...
Datum: 09. července 2008 12:04
Jméno: barwis
IP: uživatel1227
tak jasny ze mu to neudelalo na novim pistu ale to byl posledni hrebicek do rakve!
Datum: 09. července 2008 10:49
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jo jasne, za pet minut studeny jizdy se mu tam urcite udela takovahle dira.... kdyz uz tak to trva tisice km
Datum: 09. července 2008 10:45
Jméno: barwis
IP: uživatel1227
Datum: 09. července 2008 10:41
Jméno: barwis
IP: uživatel1227
ja teda propalenej pist videl ale na 350ce kamos ji neohral a jel pod plnym plynem se studenym motorem a mel diru v pistu tak na malicek! fakt nekecam zkusim sehnat link!
Datum: 09. července 2008 10:33
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
hej hosi mel sem jeste NGK b8hs ale byla na hovno vubec to nechytalo presne jak tam jeden psal ze to musi roztlacek 50 m tak ja taky dam tam tu n15yc a napoprve nakopnu a jedu
Datum: 09. července 2008 9:11
Prostě je to hloupost...nikdo to neviděl a každej o tom mele...to je jako mýtus že když kejchneš s otevřenejma očima tak ti vypadnou...  fakt...to sem četl...
Datum: 09. července 2008 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Viděl jsem všelicos, ale propálenej píst? No nevím přijde mi to jako bajka kterou všichni znají, ale nikdo to neviděl  . Můžeš někam linknout fotku toho pístu? Hypoteticky by propalování pístu měla způsobovat chudá směs, která hoří při vyšší teplotě, nebo vyšší oktanové číslo benzinu, ale ikdyž neustále jezdím a spousta kámošů na 95oktanů nikdo takovou potíž nemá... svíčka s tím nemá podle mě nic společného, určitý význam by mohlo mít předsunuté jiskřiště, ale nemyslím že by mělo na svědomí úplné propálení dna  ... Tipuju to na to že se nejedná o standardní zapojení motoru jak má být, nebo používání nestandardního paliva (ředidla, příměsy pro sportovní motory, metanol aj.), protože jinak to není možné... Napiš něco bližšího o podmínkách provozu motoru.. úpravy, používané palivo...
Datum: 09. července 2008 8:28
z mich zkusenosti je nejlepsi NGK Champion a pak ještě super svíce značky JISKRA ...... tak se mějte čau...
Datum: 09. července 2008 7:51
Jméno: barwis
IP: uživatel1227
ahoj muzu sehnat uplne novy stary PALky cena 50kc kdo by mel zajem piste na icq 240-101-938
Datum: 09. července 2008 0:31
Jméno: standa
IP: uživatel3432
svicky pist nepropalujou!!!! pisty propalujou spatne serizeny zapalovani a provrtany trysky!!!!! Pokud budes mit dobre serizenej stroj tak to pojede na kazdou svicku studeny i teply. Jinak s tema starejma svickama PAL je pravda ze sou nej!!! skoda ze uz se takle kvalitni nedelaji....NGK,BRISK a dalsi levny varianty stojej vsechny za houby,trochu ji ulejes,trochu vic to ohrejes a je po ni....to sou svicky pro pro motory s pravidelnym chodem a ne stary vykloktany pekace ktery palej 8x z 10 zazehu....
Datum: 08. července 2008 23:03
Jméno: salis
IP: uživatel2576
přesně tak zlatý svíčky značky PAL, ale jinak v číze sem měl NGK a ta chytala líp neř brisk, ale zase ve fichtlovi mi brisk nejela...,
Datum: 08. července 2008 22:56
Jméno: jay
IP: uživatel3434
hale ja mam ve svim fikovy jeste starou pal n7y a ta ma taky vysunuty jiskriste jezdim na ni uz 3 roky a jeste sem s ni nemel problem a to redim benzin s olejem 1:25 a svicka je furt krasne cihlova vubec to tomu nevadi
Datum: 08. července 2008 20:48
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jo mel jsem ve fichtlu ngk b8hs kdyz jsem ho koupil a musel jsem to vzdykcky rozotlacovat tak padeasat metru nez chytil.. jak za tepla tak za studena... a pak sme u kamose nasly starou palku a s ni na prvni slapnuti...
Datum: 08. července 2008 20:37
hele měl si někdy ve fichtlovy NGK B8HS? nebo jakoukoliv NGK??? jestly se NGK uchlastavaj tak sem zelenej buh co nesnasi lidi kteri nadavaji na to s cim nikdy nemey zkusenost ale jen to nekde slysely .. jestly si tu NGk ve fikovy fakt mel a uchlastavala se ti tak to beru .... me se zase uchlastavaji brisky
Datum: 08. července 2008 20:19
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
ngk se do fichtla nehodi.. staci to trochu uchlastat a je po ni.. jinak ja mel cervene vypalenou n15c i pri 1:20..
Datum: 08. července 2008 20:11
kup si NGK B8HS a máš klid .. vydrží ti 3000-5000 Km bez čistění .. svíčka je furt krásně vypálená z míc hzkušeností krásně spaluje olej i v poměru 1:25..
Datum: 08. července 2008 19:19
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
kazdi to len vipravja lebo to nekdo cul,jasemto tez us cul ale mozno sa to stane 1 krat ze 100 000 ale jatemu tez nevjerim toje pisovina.
Datum: 08. července 2008 18:55
Možný to je ale spíš to bude podle stavu motorky a stavu svíčky. Při hodně velkém detonačním spalovaní ti může teoreticky propálit píst i normální svíčka je to prostě individuální.
Datum: 08. července 2008 18:53
Je to samozřejmě blbost...
Datum: 08. července 2008 18:39
Je to samozřejmě blbost...
Datum: 08. července 2008 18:35
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Zdarec.Jakou svíčku co tu má sesa si mám kopit na fíka se kterym jezdim po silnici a jakou si mám koupit do fíka se kterym jezdim menší kros.Předem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2008 12:33
Jméno: Piliny
IP: uživatel3328
Ká používám svíčku NR15C a jezdí mi to v pohodě
Datum: 12. července 2008 12:33
no tak v tom případě si to řekl obráceně....do terénu studenější na silnici teplejší....ale je to fuk....8čka už to teplo vydrží 9 tka je rána jistoty....jezdil sem dlouho teplou 7 ale to se i nakonec v závodě za tepla vymstilo....
Datum: 09. července 2008 8:47
já bych do obou motorek dal B8HS i když je pravda že na silnici se to víc chladí a v terénu víc zahřívá .. do terénu trochu teplejší a na silnici studenější
Datum: 08. července 2008 20:17
Podle toho s kterou to líp jede. Je to rozlišeno pouze tepelnou hodnotou která je pro každou motorku jiná. Takže ti asi nikdo moc neporadí.
Datum: 08. července 2008 18:54
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Hoj Draci potrebuju radu uz nwm co stim spravuji kamosovi fika a mel sem rozpuleny motor menil sem segment slozil dal do ramu a chci skusit jiskru a nic proste!Praveze haze ve faji ale svicka nehaze nevite co to je?ukostreni by melo bejt ok,ale ani mezi kladivky nezahaze(vim ze to tam nema hazet,ale jeste sem nevidel fika kteremu by to tam nehazelo)!moc dik za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 0:10
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
řek bych tu fajnku nebo ten kabel od indučky , měl sem podobnej problem a bylo to on....
Datum: 09. července 2008 0:10
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
nmas pravdu svjetelne civky nejsu vzdi spojene to iba pri 20w zapalku.ale toje jedno tisi ajtak nedas povidat.
Datum: 08. července 2008 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel3432
pokud svicka nepali ale hazi to ve fajfce tak asi logicky je v prdeli fajfka. Sundej fajfku,namotej kabel na svicku a mela by bez fajfky hazet....
Datum: 08. července 2008 23:06
Jméno: monax
IP: uživatel467
neee tam je vse ok zapalko tak jak ma bejt a je tam predstih a odtrh nastavenej!A Zapalovaci civku poznam od svetelny!1je svetelna vetsi a za 2 svetelny sou dve a spojeny dratem!
Datum: 08. července 2008 19:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
nedals naopak zapalko?a nepomililsis svjetelnu civku ze zapalovaci?
Datum: 08. července 2008 18:58
Jméno: monax
IP: uživatel467
Praveze svickou to neni daval sem 3 a vsecky jdou v jinym fikovi!Draty by mely bejt ok sem daval new elektriku a kondik ten je novej napada me jeste zapal.civka nebo inducni co vy na to?
Datum: 08. července 2008 18:44
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Nemas uvolneny drat? Nekde ti to asi probiji bo mas spatnej kondik
Datum: 08. července 2008 18:35
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
tak asi kdyz ti to haze ve faji tak bude spatna svicka dej tam novou
Datum: 08. července 2008 18:31
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
Posl.aktualizace: 09. července 2008 6:11
mam na sklade,, staci jen nahrat fenem ci vodou a jdou dolu,,,,
Datum: 09. července 2008 6:11
a ty staré nemosíš rozřezávat,stáči to taky trochu nahřřát,a vyvyklat a vytáhneš to!!
Datum: 08. července 2008 22:00
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Vy jsete borci co...?? Jasny, že ty navleky tam nemužeš dát rovnou, napřed totiž musiš sundat ty starý. Na levy straně to jenom vyvylikneš z řiditek a u rychlopalu ten navlek rozřizneš. Potom ty nový jak už tady řikali nahřeješ a v pohodě navlíkneš.
Datum: 08. července 2008 19:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
sak to nejde naten cely rycj´hlopal tobistam nedostal ja tez nechapem jak to tak ide toje leda tak na kolo asi.
Datum: 08. července 2008 19:00
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
Na tu puvodni rukojet?? to bude mit hodne velkej prumer ne?
Datum: 08. července 2008 18:46
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
Ty navleky tam daš tak že je daš do horké vody a pak je tam nacpeš ne ?
Datum: 08. července 2008 18:11
Jméno: Jay.D
IP: uživatel2194
 Zduř seso, nebudeš mít i zátku do řidítek na levou stranu ke spojce na fíka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 19:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jak říká Jay.D na některejch řidítkách byla zátka s dírou, a tam bylo zašroubovaný zrcátko......
Datum: 09. července 2008 19:38
nene na druhou stranu nic takoveho neni,,,,,je na to navlek co je zakoncenej
Datum: 09. července 2008 6:10
Jméno: Jay.D
IP: uživatel2194
Když se asi ptám tak tam mám díru, ne? Bejvávalo tam zrcátko
Datum: 08. července 2008 21:56
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
tam zadna neni tam je jen navlek
Datum: 08. července 2008 21:14
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdravim draci, ked chcem spravit podkovu medzi setrvacniky klukovky na fichtla tak cital sem ze by sa to dalo ze silonu, dalo by sa to trebas aj s pertinaxu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 16:48
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci....Je pravda ze CZ 250/455 se nevyrobilo moc?? nemate nekdo nejaky statystiky kolik se vyrobilo jakekej CZ moc diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 11:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
tak to nevim ale vim ze cz 250/450/05 deluxe tak tech bylo jen 146 kusu
Datum: 09. července 2008 11:47
 cau lidi mam prestavenou čezetu bohuzel jsem ale hodil krysu a zlomil jsem predni blatnik nevite z ceho lze vyrobit
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 17:01
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
zdar, napiš mi na icq, já mám nápad.. 462-457-878
Datum: 08. července 2008 17:01
Posl.aktualizace: 09. července 2008 10:47
ok dikesmoc
Datum: 09. července 2008 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel3432
pokud nelicujou kanaly tak se nebude spravne vyplachovat valec a nepojede to tak jak by melo. Jednoduse pro bezchybny chod motoru dopilujte kanaly podle valce nebo valec podle kanalu,to je viditelny okem....
Datum: 08. července 2008 23:11
Jméno: deda
IP: uživatel556
Ja stim nema skusenost ale rek bych ze te to pojede i tak dobre.
Datum: 08. července 2008 22:21
A pojede to líp?
Datum: 08. července 2008 21:16
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
Když to vypiluješ tak ti to bude žraát vic než normal.  )))
Datum: 08. července 2008 18:45
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Vrtat nic nemusíš možná trochu dopilovat ale já jsem to dal na fíka tak jak jsem to koupil a jezdí to dobře možná pro větší výkon bi to chtělo si s tím vyhrát.
Datum: 08. července 2008 16:05
Jméno: alda
IP: uživatel3425
 čau draci, jaký máte názor na výfuky hikone?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel3432
Jiny zvuk,pri seriovem motoru pokles vykonu v nizkych otackach,proste nic moc. Na bezny provoz je lepsi original.
Datum: 08. července 2008 23:13
přesně pokud už chci výfuk tak jedině vyrobit podle výpočtů
Datum: 08. července 2008 22:56
s hikone nejsem spokojený přesně vypočítaný laděný výfuk přidá až 30% vykonu
Datum: 08. července 2008 22:54
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já používal hikone na upravenym ale i neupravenym motoru, a u obou jel líp než origo... ten zvuk se mi líbí víc, ale hůř to drží volnoběch, když to viladíš, aby drřel volnoběch, tak je horší špička...
Datum: 08. července 2008 22:43
Jméno: deda
IP: uživatel556
Presne tak ja sem ho dal na neupravenej motor a byloto znat no je to na tobe.
Datum: 08. července 2008 22:17
řekni mi jak je origo dělanej přesně na ten motor vždyť je to jenom trubka žádný rozšíření, koukni na nějakej vypočítanej výfuk na pincka ten je dělanej přesně na motor
Datum: 08. července 2008 22:07
Jméno: empty
IP: uživatel796
ja nevim me to nic nerika jako kdyz to mas udelane pekne do krosu tak se ten vyfuk tak hodi ale vykonostne je si myslim na tom hur nez origos pze origos je delanej presne na ten motor...ale hikone je universal..
Datum: 08. července 2008 21:46
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
leo vince je na simsona lol.. kdybys ho dal na fichtla tak by ti to jelo pekne na nic...jinak hikone taky podle me nic moc...
Datum: 08. července 2008 20:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
super ale leo vince je už jiny kafe
Datum: 08. července 2008 20:23
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
jeste nevim cekam az dorazi tak budu testovat
Datum: 08. července 2008 19:14
Jméno: 21
IP: uživatel1640
 taky mně to mohlo skurvit vejfuk, mohl vylítat tlumyč a zbyla by jenom roura..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 14:58
Jméno: 21
IP: uživatel1640
 čau dnes jsem chtěl nastartovat pionýra nechytl začal jsem roztláčet začal bafat ale proste se nerozběhl a pak najednou rana jak prase a už to nechtělo jet!! vymněnil jsem svíčku a už startoval bez problému.. Co se v tom vejfuku mohlo stát???? mně se zdá že tam bouchnul nespálenej benzín... a bylo to přechcaný,...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 0:52
Jméno: barwis
IP: uživatel1227
me to na 175ce dela kdyz mam slabou baterku ted jsem mel sundany vyfuk a ze zkusim zvuk nestartovaloto a pak po nekolika slapnuti to baflo a vylitla tak nehorazna liska z vyfuku ale kdyz tam mam normal vyfuk tak to jen odstreli koleno od valce pac sem ho tam mel chytli jen na pruzince tomu se nic nestane ani po 50ti ranach
Datum: 09. července 2008 0:52
Jméno: standa
IP: uživatel3432
jo,blaflo ti to za valcem v kolene.....vyfuk to prezije,ale takovych ran to zvladne tak 5 a pak se vetsinou ten vyfuk rozskoci na jednotlive kusy. Mel si to uchcany a nehazelo to jiskru a najednou to asi hodilo a vzplal ti i obsah vyfuku,to se stava,bacha na to....jinak je to neskodny....
Datum: 08. července 2008 23:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
kdes videl abi vilteli kruzky,kruzky nesu z umelini alebo z dreva.ooch boze ti mas napadi vojto.
Datum: 08. července 2008 23:13
Jméno: 21
IP: uživatel1640
tak to nevýlítly, protože ted to jede krásně po víměmě tej svíčky, ale to bych byl nasranej kdyby výlítly protože to mám po výbrusu...a zajíždím...
Datum: 08. července 2008 21:20
bo ti vylitly pistni krouzek/ky
Datum: 08. července 2008 15:09
Jméno: JAP
IP: uživatel111
 ahoj proč mě při jízde vypadává dvojka ? Ale jenom když to moc vytáčím jinač ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel3432
obehane zuby ne radicim automatu!!! Vymenit placku se zubama na automatu nebo cely automat. Na tycku bych to nevidel,pokud se ohne tycka(netusim teda jak??) tak by to neradilo vubec!!!
Datum: 08. července 2008 23:19
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
aj kamaradovi to robi vcil to ide davat na opravu budes muset vimenit automat a vidlicku aaahojte.
Datum: 08. července 2008 19:05
ohlá řadící tyčka nebo ta řadící sračka se spoustou pérek (si teď nemůžu spomenout hjak se to menuje  ) v piči
Datum: 08. července 2008 19:04
Jméno: JAP
IP: uživatel111
serou na nás
Datum: 08. července 2008 18:14
Jméno: Martin
IP: uživatel3433
Mě to dělá taky čím to je??
Datum: 08. července 2008 17:55
Jméno: Koli
IP: uživatel1337
 Zdar jaká svíčka NGk se hodí na fichtla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 20:00
Jméno: eszers
IP: uživatel3402
ngk na pinckoj nejsou moc dobry ,nejlip me to jelo s briskem
Datum: 08. července 2008 20:00
Jméno: En!gma
IP: uživatel2900
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-prevodni-tabulky-mezi-znacenimi-zapalovacich-svicek.php dole mas srovnavaci tabulku tak si porovnej podla teho jaku si mnel palku
Datum: 08. července 2008 16:42
Jméno: chose
IP: uživatel3425
 Ahoj,asi po deseti minutách ježdění mi začala prokluzovat spojka a když jsem druhej den zase nastartoval tak fungovala zas jen asi 10 minut, mám vyměnit lamely nebo je to něčím jiným?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 17:27
Jméno: nikjan
IP: uživatel7924
 skus se podivat na ticinku s kulickou jestli neni treba sjeta a nebo kratka
Datum: 14. listopadu 2009 17:27
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jesi ti klouze spojka, tak to neni lamelama, ale mezilamela ma sjety ty zuby... ted sem to menila fakci zas jak driv
Datum: 13. srpna 2008 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel3432
pokud mas slaby pruzinky tak tam pridej pod segrovky alespon 2 podlozky na jeden trn. Pokud sou lamely sjety na zelezo tak uz jim nepomuze nic,jen vymenit....
Datum: 08. července 2008 23:21
ty podlozky taky nefungovali
Datum: 08. července 2008 14:39
ahoj mel jsem ten samy problem skusil jsem olej a nic pak jsem dal podlozky pod pruziny a dal jsem novy lamely a slapeto ta bych rekl dej lameli a je to stejne pokud jsou spatny a budes stym delat nejaky pokusy tak to vydrzi jen chvilku a stejne budes muset koupit ty lamely muj nazor
Datum: 08. července 2008 14:35
 Ahoj draci MOGUL TSF do 3 prde hodi se i kdyz je to pro vysokootackove motory dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 21:55
Jméno: ivoš
IP: uživatel934
 ivoš to tak motorovky točej sotva 13 tis ot za minutu řežu s ní furt a mám i k tomu příručku tak vym ne ty stoho deláš f1 né???lol
Datum: 10. listopadu 2008 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel3432
kamarad jezdi na TSF uz pres 3 roky s Jawou 350/634 a nema jediny problem,moc nekouri,neusazuje se,maze....motorka mela pred 5 lety GO a uz zacina trochu cinkat,ale na to ma mozna vliv kazdodenni provoz.....Celkove hodnoceni 90%
Datum: 08. července 2008 23:24
Jméno: ersz
IP: uživatel3402
motorovky netocej vic jak 12 000  to bych chtel videt jaky loziska by tohle vzladali,tenhle olej sem daval do upravenyho pincka kterej tocil vic otacek nez puvodni ,michal jsem to v pomeru 1:40 a bylo to bezproblemu
Datum: 08. července 2008 20:03
dj.nasty> jak víš že to bylo olejem? Jinak do motorovky bych to nelil tam patří speciální ptz motorovka točí i 20-30tis. ot.
Datum: 08. července 2008 16:10
Tak to zustanu u m2t a je to diky
Datum: 08. července 2008 15:03
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
kdyztak TS,... TSF je hodne nepovedenej olej.. kamos na nej zadrel simsona a druhej kamos motorovku...
Datum: 08. července 2008 14:58
Vym ze se to tam dava ale potrebuji vedet jestli stym ma nekdo skusenost z jawaku jinak diky
Datum: 08. července 2008 14:37
no newim to upe jiste ale melo by se to hodit
Datum: 08. července 2008 14:33
 chtěl bych se zaptat jaka je nejlepší svíčka do zavodního pionýra dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 21:26
Jméno: jarek říháček
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel3810
Nejlepší je brisk super n 15 yc na škodovku
Datum: 17. srpna 2008 21:26
no tak ted sem za trotla  , nepřečetl jsem si toho závodního  ale beztak oporučuji bosch nic inyho
Datum: 08. července 2008 16:04
hmm, ted sme se zasmáli... já nejradši používám Bosch W7BC (nevim presne jeji nazev) jinak je asi nejvhodnější Brisk N14C,N15C... pros studeny starty N17C... prej ale nesmiš použivat ty svičky d brisku, kery maj Y (maji vysunute jiskřiště) propalují písty, já s ní jezdil v pohodě rok a nic tam nebylo, krom té dírky, co je tam od výroby
Datum: 08. července 2008 13:46
Jméno: Pity
IP: uživatel2085
nejlepší je se den před jízdou najest fazolí, to pak jede!!!
Datum: 08. července 2008 13:32
|



|