Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: asf
IP: uživatel1201
 ahoj.mám jawa pařez 550.po dlouhe době sem to vytahl z garaže a vymenil sem svíčku.nakopnu to a asi 5 sekund se to drží,a když držím déle plyn tak to zdechtne.proste za 5 s nebo mene to zdechne.poradte pls co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel3441
zacpana hlavni tryska. tech par sekund ti to bezi na benzin kterej si preplavil navic... staci to vycistit. Pokud to po dlouhe dobe takle dobre chytlo tak hlavne nesteluj nic v eletrice!!!
Datum: 09. července 2008 16:41
Jméno: $$
IP: uživatel2974
zkontroluj odtrh a volnobeh
Datum: 09. července 2008 16:39
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel403
 zdar draci kdyz nastartuju fechtla tak kdyz je studenej tak volnobeh drziii krasne ale kdyz se zahraje tak je starsne malej aji kdyz dotahnu ten sroub na doraz tak to porad chcipe dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2008 13:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zkus ještě (jako variantu k ladění šroubu šoupátka) změnit polohu jehly, tedy posunout závlačku na jinou drážku... Já měl stejný problém že než se trochu výbrus zaběhal, tak odpor pístu ve válci byl takový že nešel uspokojivě vyštelovat volnoběh aby běhal i za tepla...
Datum: 10. července 2008 13:25
Jméno: Highlander
IP: uživatel2471
Jo a jeste k tomu ze to nejde po dotahnuti: Vyndej soupatko(to je to jak za to taha plynovy lanko) a mrkni se jestli neni zespodu na nem vytlacena drazka od stelovaciho sroubku volnobehu...tak na 75%to bude tim...
Datum: 09. července 2008 19:33
Jméno: Highlander
IP: uživatel2471
Zdar...Volnoběh se šteluje vždy za tepla, takze az prijedes z vyjizdky tak to sesteluj tak aby ti to drzelo za tepla-proste pritahni ten sroubek tak aby to nechcipalo...Spravne sestelovanej volnobeh se projevuje tak ze za studena to ma vyssi otacky a za tepla takovy jako si nastavis.
Datum: 09. července 2008 19:30
Jméno: pavko
IP: uživatel430
zdkus vycicstit trysky a zkontrolovat jestli ti tam nejde falesny luft muze byt i soupak jinak nevim
Datum: 09. července 2008 17:51
Jméno: Lasty
IP: uživatel3444
Draku , me to delalo taky, ale zjistil sem ze to bylo lankem od plynu, zkus ho treba povitahnout nebo s nim nak zacloumat
Datum: 09. července 2008 17:12
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
 Cau, hele vim ze to tu uz nekolikrat bylo, ale zajimalo by me, jestli je vhnodnej Mogul TSF v ČZ 175 na motokrosovej trati. Tocim ji tam do vysokejch otacek. Myslite ze bude TSF mazat lip nez 2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 17:41
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jen se nebos to tam let ale ten olej neni urcen na extremni zatez ten olej je staven na silnice ne do krosu to znamena vyssi pozadavky na olej ale let ho tam muzes nekousnes to neboj se ja bych si vybaral spis nejaky elfacky napr http://www.webareal.cz/auto-oleje/eshop/16/0/5/80 tu na tehlech strankych je nejlevnejsi kde se da kupit ten by mel byt ok ale je to pro extrem kros byt tebou tak tam leju ne tsf ale ts je to skoro to same ale TS ma lepsi vyskozitu coz budes mit lepsi ochranu v prachu a pod kdybys neco nevedel muj mail  avelpavlicek@e-mail.cz
Datum: 09. července 2008 17:41
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
TO je na tom tak spatne?
Datum: 09. července 2008 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel3441
pokud bys chtel naprostou jistotu tak jdi do MOTOREX CROSS POWER,pokud chces experimentovat tak skus ten mogul,jenom ne to M2T prosimte!!!
Datum: 09. července 2008 16:43
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
 Cau Seso, hele neda se sehnat retezovy kolecko na ČZ 175/487 s velkym stredem, ale mensi nez 14ti zubi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 17:51
sorac nikdo to nedela
Datum: 09. července 2008 17:51
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
 čus hočani kopil sem fichtla 21čku za 100 vzhled pěknej jako ale na normální ježdění mám už doma 3 fichtly tak sem se rozhod že z něj udělám takovou decentní krosku ale nechci poničit púvodní plechy pač sou fakt docela zachovalí tak se chci zeptat jestli by mi někdo neporadil z čeho mám udělat př. blatník nechci řezat do púvodních!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 19:42
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Taky ten blatník není starej cca 30 let jako fichtl
Datum: 09. července 2008 19:42
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
lol to by byl ten blatník draší než celejfichtl dohromady lol!
Datum: 09. července 2008 14:03
Datum: 09. července 2008 13:59
Jméno: PRomoO
IP: uživatel2974
 Zdarec já mam předělanýho fichtla a má 6-ti rychlostní převodovku a jezdí kolem 190km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2008 21:27
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
Docela brutalita... no ze skály možná
Datum: 12. července 2008 21:27
Jméno: x
IP: uživatel1421
dát to do televizních novin,aby se našel a přihlásil zmrd,ať se pochlubí žid,tyhle prototypy jaw miluju
Datum: 12. července 2008 10:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
dik za najaky ty imformace je mi celkem jasny ze bys to nikomu neukazal ale ten dotycny co drzi ten posledni kus nekde zahrabanej doma se toho zbavovat urcite chtit nebude jinak kazdopadne dekuju za tvou reakci
Datum: 10. července 2008 16:38
hovodo!!!fik muze mit jen 4 kval ae musis si stim vyhrat!!Kamos mi rikal ze mam Simsona skutra a je de mu po hrazkach 120 km/hod.Vy vtech palicich co takhle kecate ze muze jen fik 190 km/hod tak ste dementi !!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 10. července 2008 11:55
Co sem slyšel od chlápka co to jezdil byli vyrobeny tři tyhle kusy převodovek jednalo se o vložený ručně řazený-....(jako stadion) soukolí na výstupu pod víkem...chvíly sem měl naději že ji doma má rozlítlou...ale neměl a ani výkresy ....konstruktér této převodovky emigroval po revoluci do USA a dle zpráv je již mrtev...na jednou ze dvou motocyků s touto skříní se po jejím prodeji zabil člověk a druhý motocykl...(kam přišla náhradní třetí převodovka) údajně někde je....ale kde to on už neví....foto samozřejmě nemám...samotného mě to velice zajímalo a stále zajímá ale buďte si jisti že pokud se k tomu dostanu a vypátrám poslední motocykl s touto převodovkou tak udělám takový víko že to stejně nikdo neuvidí fotky neposkytnu a výkresy dám do trezoru...  Ale nevěřím tomu....
Datum: 09. července 2008 22:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
jinak frikulin nemohl by si prozradit vice? popr i foto motoru docela je to dost zajimavi tema byl by si moc hodnej predem dik
Datum: 09. července 2008 21:29
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
Datum: 09. července 2008 21:22
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
190to tak mozna dnesni zavodni specialky kdepak ficht to bys musel mit na kazdem sroubku 4kontra matky ram 10x pevnejsi nadr z v3s ani by to mozna nestacilo a pod
Datum: 09. července 2008 17:46
dokažto a to se ti přetočil budik dvakrat
Datum: 09. července 2008 17:35
Jméno: lasty
IP: uživatel3444
To mas asi spatnej nahon tachometru
Datum: 09. července 2008 17:16
Jméno: vomrdam_ti_mamu
IP: uživatel2974
no jestli tam mas motor z hondy tak je to mozny
Datum: 09. července 2008 16:49
Frikulin>a jak se tam dávaly půlky? Kde to mělo redukci? To mohlo bejt dobrý svezení, asi jako jízda v tatrovce když se rozjíždíš na jedničku (vlastně půlku  a řadíš po půlkách...
Datum: 09. července 2008 16:44
Frikulin>a jak se tam dávaly půlky? Kde to mělo redukci? To mohlo bejt dobrý svezení, asi jako jízda v tatrovce když se rozjíždíš na jedničku (vlastně půlku  a řadíš po půlkách...
Datum: 09. července 2008 16:16
Jako takhle....půlený 6-ti kvalt pionýr kdysi opravdu měl...vim asi o třech vyrobených kusech a pak znám chlápka ze závodů co veváří 6 ti kvalt do karterů pionýra...ale tohle s tim nemá nic společnýho...
Datum: 09. července 2008 15:11
Jméno: hhhh
IP: uživatel3442
cikáni moc přeháněj nono kreténi černý ani neumej vičistit trisky a budou něco řikat vo 6kvaltu se divim že nenapsal že tam máá 40kanál-D-D-D-D-D-D-D fakt to sou kecy to by jeden chcíp!!!!
Datum: 09. července 2008 14:22
Jméno: PRomo0
IP: uživatel1227
Ja jsem vylizanec vylizanej mam chlupaty koule a pero ve vyfuku!
Datum: 09. července 2008 14:10
no tak to seš lama, já tam mám 20-ti stupnovou a lítám 1200 za hodinu
Datum: 09. července 2008 14:02
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2974
fakt?já s fichtla vytáh max 120km/h a mam ho bez úprav. zatim zdar
Datum: 09. července 2008 13:52
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2974
ale možný to je
Datum: 09. července 2008 13:48
tak to povídej někomu jinýmu.Tady všichni vědí že je to blbost
Datum: 09. července 2008 13:46
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
hmmm a pak ses zbudil s rukou v kalhotech có?
Datum: 09. července 2008 13:46
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar nechce mi šlapat nějak můj fík chytá si jak chce a já nevím co stím vždycky třeba 2dny jede a pak zas 7dní nejede
Předstih už sem seřizoval snad milionkrát a nevím co stím???
Prosím pomoc nebo mě z toho jeb*e
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2008 10:38
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Dal sem tam novou podložku a seřídil znova předstih a stejně to nechytá předstih není rozhozený kladívko nevypadá poškozený ani nic jinšího.Vypadá to na kondenzátor.
Datum: 10. července 2008 10:38
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Jestli myslíš pod tím plíškem jak se musí povolit, aby se nastavil odtrh tak tam podložku mám a svíčku mám taky novou.
Datum: 10. července 2008 9:05
jestli se ti do kola rozladuje odtrh to se mi tak stavalo a dal jsem pod ten sroubek co drží kladivka podložku a novou svicku Birsk 15C a je to lita to skvele taky se mi to podelalo po 2 dnech
Datum: 09. července 2008 22:01
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Tady ten můj taky dlouho před tím nejel.
Datum: 09. července 2008 14:01
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
...takže se přidávám k dotazu
Datum: 09. července 2008 13:47
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
něco podobnýho sem měl taky ale v delším intervalu, tak 2 roky jezdil úplně v pohodě, pak jsem zastavil, vypnul motor, a rok ho nerozjel, seřizoval, nastavoval, měnil snad všechno kromě magneta (nový cívky sem neměl), jiskru neházel. tak sem se na to vykašlal, před týdnem to zkusil znova, nejdřív nic a pak z ničeho nic chytnul a zas jezdí v pohodě...
Datum: 09. července 2008 13:46
 Zdar seso,chci se zeptat jak tady máš tu mezilamelu,jestli je z pořádnýho materiálu jako byla originál na fíka.Jestli to neni nějakej šunt,aby to chvíli vydrželo.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 18:19
je to ok kvalita ,,, ale to vis dostava ten tenkej plech poradne zabrat obzlaste kdyz se to gumuje
Datum: 09. července 2008 18:19
 nazdar ve spolek. Mohl by mi nekdo prosim vas nějak vysvětlit co to je tocivy moment a jak se projevuje? byl bych vam vdecny..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2008 20:00
točivý moment nebo spíše se říká kroutící moment, udává se v Nm nebo v Nmm, Nm jsou častější. Je to síla působící na nějak dlouhé rameno, např.: když máš kroutící moment třeba 50 Nm, tak to znamená, že na konci páky dlouhé 1 m dokáže motor vyvinout sílu 50 N čož je asi 5 kg, čím delší páka, tím menší síla a naopak, čím kratší páka, tím větší síla, takže třeba těch 50 Nm na konci páky dlouhé 0,5 m je síla 2násobná tedy 100 N, chápeš?
Datum: 10. července 2008 20:00
je to tak cim mam motor vetsi tocivy momentim ryclejic zabira rychlejic se dokaze rozjet a pod napr kdyz potrebujes rychlou rekaci motoru ta mas maly toivy monet tak rekci rychlou necekej kdyz mas velky tocivy moment tak motor rychlejic zareaguje nevim jestli se nepletu kdyz jo tak me opravte
Datum: 09. července 2008 18:24
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
jo, jasný, super, chápu, díky moc
Datum: 09. července 2008 16:04
Jméno: Js
IP: uživatel340
Představ si, že bys měl na klikovce metrovou tyč. Nakonci tyče bude působit motor tolika N, kolik má v těch otáčkách Nm.
Datum: 09. července 2008 15:59
Jméno: Flawa_lava
IP: uživatel2974
no ty si debil
Datum: 09. července 2008 13:50
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
tak jinak: jsou dve stejne motorky s motorem o stejnem vykonu ale rozdilnem tocivem momentu. jaky mezi nima bude rozdil v jizdnich vlastnostech?
Datum: 09. července 2008 13:48
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
jo to vim ale nedokážu si to nějak reálně představit
Datum: 09. července 2008 13:31
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
jo to vim ale nedokážu si to nějak reálně představit
Datum: 09. července 2008 13:24
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jednotky jsou Nm a popisuje to točivý učinek například motoru.
Datum: 09. července 2008 13:19
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
nefunguje, zkus to vysvelit
Datum: 09. července 2008 12:59
Jméno: ShoT
IP: uživatel2974
Datum: 09. července 2008 12:54
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
ne, tam je akorad napis KILLZONE a nejaka IP
Datum: 09. července 2008 12:53
Jméno: ShoT
IP: uživatel2974
sry teda WWW.LOL.KILLZONE.CZ
Datum: 09. července 2008 12:51
Jméno: ShoT
IP: uživatel2974
Datum: 09. července 2008 12:50
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 Cau lidi.Mam fakt blbej problem...Koupil sem si tady u sesy tu pistni sadu i s valcem s 8 vybrusem.Den na to co sem to namontoval sem pujcil na tyden mustanga kamosovi ale nerekl sem mu ze je motorka v zabehu(sem debil vim).No kamos mi vratil mustanga a rikal mi ze zezacatku mu jela fakt suprove ale pak se zacala prehrivat a nevyjela ani jeden kopec.To znamena ze je motor spatne zabehnuty ne?(von redil benzin s motorovym olejem M8AD do auta v pomeru 1:33)...Prosim vas staci kdyz do toho valce koupim novej pist i krouzky a poradne ho zajedu?Nebo to muzu zahodit?(ale ve valci ryhy nejsou)..dik za odpovedi..spechá...cuzz
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2008 23:42
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
No jo dik hosi.Tak sem koupil novej pist i s krouzkama.Vyslo me to na 250kč.To je jeste o.k.Tak ted jsem v zabehu.Olej M2T(slysel sem ze se to snim rychlejc zajede) v pomeru 1:20..po case dam 1:25 a pak po nejakych 1000km presedlam na muj klasickej Husqvarnacke XP 1:35.Zdar...
Datum: 10. července 2008 23:42
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Promiň Pe-tr, ale to není kamarád ale kretén.. mám takový typy moc ,,rád,, .... k vlastním věcem se chovaj jako by to byl poklad a cizí kurvěj a když to zmrvěj tak to vrátí s andělským úsměvem ve tváři a se slovy neměls mi to půjčovat... mám ve svém okolí pár takovejch vychcánků a těm nikdy nepůjčím ani hajzlpapír ikdyby se měli zesrat :o)))))))) Hele pokud není v prdeli válec a je bez rýh, tak skoukni i píst jestli nemá rýhy, taky se někdy urvou vybrané kraje kroužků (co překrývají zámky). Problém by byl kdyby se vytlouklo bronzové futro v ojnici, nebo čep v pístu (obvykle povolí lůžko pístu), nebo by vznikla vůle kroužků v drážce pístu. Tak by jsi holt koupil novej píst a kroužky, což taková pecka není... Potom dej klasickej záběh... Hodně zdaru.
Datum: 09. července 2008 20:48
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
No ja vim ze ten olej tam neptri a taky sem mu to rikal...ale on rekl ze nic jiniho doma nemnel...no ryhy nejsou zadny to sem rad.a von najel za ten tejden kolem 200-250 km.Lital na ni kazdej den dost dlouhou trasu.A rikal ze mu vytahl 75km/h(to me dozralo..skoro sem dostal infarkt). Takze skusim zatim new pist i krouzky.Dik hosi cuzz
Datum: 09. července 2008 20:10
Jméno: pavko
IP: uživatel430
za 1 olej co tam lel tam vubec nepatri jel tam tsf nebo ts za 2 zkontroluj ryhy jestli nejsou tak je to v poradku kraouzkam by nic byt nemlo a hlavne michel prvnich 100km 1:25 az se to fajne promaze pak dej 1:30 a je to ok a hlavne nejezdi stim 70a netoc to moc .ja sem vyjimka ja prvi jizda po generalce 70
Datum: 09. července 2008 18:15
Vymen krouzky a pist menit nemusis jestli mu nic neni a pomali to zajed a parada
Datum: 09. července 2008 16:37
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2974
kamaráde vydim na vodpis..
Datum: 09. července 2008 13:47
jestliže nejsou ve válci rýhy tak změř mezeru mezi zámky kroužku když ho dáš do válce, měla by bejt 0,2 pokud je víc kup kroužky pokud ne tak to zkus zaběhnout znovu se všim všudy
Datum: 09. července 2008 12:43
 http://imb.lide.cz/photo/big/12/07/5630388-35481207.jpg už se těším, až tam dám ten výfuk... a moje prvníé dvě brigády půjdou do laku a potom do ráfků a bude jak novej!!! jenže brigáda až za rok a těma ráfkama je sehnat bude taky problém!!! ale špica stroj vám řeknu až na to že se sem tam pokazí a nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 21:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
ten pionyr se mi fakticky libi... moc peknej
Datum: 09. července 2008 21:33
Jméno: wrap
IP: uživatel664
já mám 555 bez uprav a dával se si kámose v lese a na polích (maj 21 a 23)
Datum: 09. července 2008 21:30
sak to bylo udělany prozatimně, aby se na tom dalo jezdit... nejsou penize a čas, ale postupně to přibývá (ale jen čas, penize malo)
Datum: 09. července 2008 20:32
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Vypadá skvěle i ted, to by mě zajímalo kolik z vás co píšou že je nic moc atd má doma aspon takovýho pařízka hm? No já vim jak to není do pole tak je to špatný...
Datum: 09. července 2008 18:50
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
ty voe vzdyd je to v paradnim stavu nechapu co natom nekteri videj,rpoc taky nadavky na tendo stroj,ja ho mam taky a nemuzu si stezovat,pak mam ete mustafa a ten me taky doveze tam kam potrebuju STAČÍ SE OTO JENOM STARAT VY BURANI!!!!!!!!
Datum: 09. července 2008 17:56
Nekeri lidi temu nerozumi a jen urazi az bude spraveny bude ok a ti co tu pisou ty blbosti tak at tise zavidi
Datum: 09. července 2008 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel3441
Jawa 550 a 555 meli nespolehlivejsi motory z cele ery pionyru!!! Co se tyce spolehlivosti,tak 20,21 a 23 je totalni srot!!! Parez sice moc netoci,ale ma jizdni vlastnosti lepsi nez mustang (nemyslim v lese!!!). Nevim co proti parezu mate,to jsou nejlepsi fichtly co delali.
Datum: 09. července 2008 13:50
Jméno: monax
IP: uživatel467
Jste kokoti 555 je supr stroj!Hlavne razeni je lepsi
Datum: 09. července 2008 13:27
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
to vas lituju ze ta smrdite jinak taky renovuju 555 v nmohem bydnejsim stavu tahle je na renovaci uplne parada az to budes mid ozvi se
Datum: 09. července 2008 12:44
Jméno: Flawa_lava
IP: uživatel2974
nebud je to srot
Datum: 09. července 2008 12:28
já sem rád že to mám!
Datum: 09. července 2008 12:26
Jméno: Petr
IP: uživatel2974
v klidu já taky furt prdim
Datum: 09. července 2008 12:26
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2974
hej hoši mě smrdí v podpaží ale fakt síla  ...a eště žeru fazole takže jako dost hniju no..asi chcípnu to je hroznej smrad
Datum: 09. července 2008 12:18
Jméno: Flawa_lava
IP: uživatel2974
jako az ho dodela tak bude peknej ale myslim jako 555 je nic moc..šrot no ty fichtly
Datum: 09. července 2008 12:13
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Kdyz ho das pekne do laku poladis  bude peknej
Datum: 09. července 2008 12:10
Jméno: josef
IP: uživatel2969
prej nic moc..........na renovaci akorát
Datum: 09. července 2008 12:07
Jméno: Flawa_lava
IP: uživatel2974
nic moc
Datum: 09. července 2008 12:00
 Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví kde se dají nechat udělat nelegální spz na motorku zundappa KS 80.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 20:33
s timhle ti asi neporadim ale nemohl bys poslat fotku emailem?? pls
Datum: 09. července 2008 20:33
Jméno: Karel
IP: uživatel730
 cus hosi.. mam babettu 210. komplet rekonstrukce. po slozeni mi to chytne alenema to vubec tah.. spatne to radi,..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 15:02
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
dobrej fór se štelovánim, heleď bohatost se šteluje pravim šroubkem s pružinkou
Datum: 09. července 2008 15:02
Jméno: Babetista
IP: uživatel1711
sestelovat karburator hlavne smes dat na 2 drazku jehlu v soupatku
Datum: 09. července 2008 11:15
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to se mi stalo taky najednou to vůbec netahlo,dal sem celou novou spojku a jelo to,hlavně to obložení
Datum: 09. července 2008 11:12
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
 zdar draci,potřebuju radu u 21,jak mám sundat tu masku na to světlo?musim sundat řidítka?nebo co vlastně musim všechno sundat,chtěl bych to nastříkat ale nvm jak to sundat
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 20:52
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Koukám na první odpověď a kohopak to tu máme? Našeho oblíbence blazenn... už jsi měl absťák s urážením lidí co? :o)))))))
Datum: 09. července 2008 20:52
když sem posledně Lsky dával dotaz menoval se josef nebo nák tak a je to pěkná pííííííča a všechny fakuje upe stejně jak tady fakoval blázna tak něco hodně podobnyho psal i mě kretéééééén
Datum: 09. července 2008 20:39
Jméno: PRomoO
IP: uživatel2974
lamo Espectro
Datum: 09. července 2008 13:55
dementi zasraný, a běžte se vysrat
Datum: 09. července 2008 13:50
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2974
smrdim jako prase
Datum: 09. července 2008 13:43
Jméno: E$pectro
IP: uživatel1227
Kdo mi pise pod mym nikem vy dva fulini?
Datum: 09. července 2008 13:37
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2974
sem to ale bukvice raci du tlacit babetu zdar
Datum: 09. července 2008 13:35
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2974
sry to sem psal já...sem debil já si to neuvědomil sem trochu vadnej no
Datum: 09. července 2008 13:30
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
kurva kerej zmrd píše pod mým nickem???
Datum: 09. července 2008 13:19
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2974
www.lol.killzone.cz
Datum: 09. července 2008 12:53
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
http://www.fog.euweb.cz -taky něco prodávám, tak kdyby měl někdo zájem tak bych se nezlobil
Datum: 09. července 2008 12:17
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
máš ICQ?dystak ho sme napiš
Datum: 09. července 2008 12:04
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
jn menší generálku by potřeboval
Datum: 09. července 2008 12:03
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
lepší chromy máš jenže ta 21 neni doděaná,tet uš visí v garáži na řetězech
Datum: 09. července 2008 12:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
docela good ale ja mam lepsi chromy  ale ten mustang spatne nevypada
Datum: 09. července 2008 11:58
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
uš jo
Datum: 09. července 2008 11:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
na mailu nic nemam
Datum: 09. července 2008 11:54
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
tak to jestli je modrá tak já nwm,a koukni se na mail!!!
Datum: 09. července 2008 11:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
kamo to je modra jestli si si nevšim  a prodávám ho tak kolem 7tis.
Datum: 09. července 2008 11:37
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
a za kolik ho prodáváš?ta metalíza špatně nevypadá ale já metalízu nemam a vypadá to líp.a fialová na fichtla to je ajk pro teplouše
Datum: 09. července 2008 11:35
Jméno: xXx
IP: uživatel1227
secky fechtle jsou hnusny!
Datum: 09. července 2008 11:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
to je metalíza a je to kvuli ceně
Datum: 09. července 2008 11:30
Jméno: LSky
IP: uživatel2969
a mam stejně hezčího
Datum: 09. července 2008 11:29
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
a kdyby si ho takle udělal nastříkal tou perletí nebo co to je že bys ho prodáwal????to se mi nezdá hochu
Datum: 09. července 2008 11:29
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
prave ze ho prodavam vole
Datum: 09. července 2008 11:27
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
špatně nevypadá akorát že ty si ho nedělal ty si ho takle koupil.nejsem slepej a v pravo nahoře sem si toho všimnul.MOTOINZERCE.fakt nenápadný...........a ta nálepka.............
Datum: 09. července 2008 11:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
mas to tam
Datum: 09. července 2008 11:21
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
bezmozekk@seznam.cz
Datum: 09. července 2008 11:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
já mam lepší než ty dej mi mejl a poslu ti fotku
Datum: 09. července 2008 11:13
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
nejsem negr to si tak možná ty a vsadim se že ten muj fichtl vypada stokrát líp neš ten tvuj a já ho nemusim spravovat mně to JEDE akorát chci aby trochu vypadal a ne jako ten tvůj orezlej sráč.a nevim kdo je tady ttrapnej,kdyš chce někdo poradittak mu poradim a nenapíšu mu ,,uřízni to kreténe'' takže opravdu newim kdo je tady trapnej.a zajmalo by mně kolik ti je že tady tak machříš?
Datum: 09. července 2008 11:10
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
hh trapáku
Datum: 09. července 2008 10:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
di si zpravovat fichtla negře
Datum: 09. července 2008 10:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
hh trapáku
Datum: 09. července 2008 10:47
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
máš nakej problem?aby si nedostal do dršky,
Datum: 09. července 2008 10:46
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
kurva ty si buzerant
Datum: 09. července 2008 10:43
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
já uš sem sundal světlo,tachometr,vypínač,a vyndal lanka ale nevim co tet přesně tak sem se rači zeptal ;D
Datum: 09. července 2008 10:43
OK NEBOJ SE ja to poprve sundaval bez navodu a to mi bilo cca 13let
Datum: 09. července 2008 10:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
chcípni špíno
Datum: 09. července 2008 10:39
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
x dík
Datum: 09. července 2008 10:38
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
řezat to fakt nebudu a komu řikáš kreténe ty teplá hlavo!!
Datum: 09. července 2008 10:35
Jméno: x
IP: uživatel1421
uprostřed řídítek máš šroub...ten si vyšroubuj a vytáhni,sejmi si lanka (spojka brzda a jestli ti maskou prochazí plyn tak i ten,a taky přepínač světel),holé řídítka(bez lanek)točivými pohyby vytáhni a někde je při o blatník ...,pak ze předu pod reflektrorem máš dva šrouby-vyšroubuj je,sundej reflektor sejmi tachometr(lanko)z hora odšroubuj vypínač a holá maska je venku,při montaži pozor jak budeš dávat řídítka tak máš zespoda takovou mističku s drážkou kerá do sebe nechava zašroubovat ten velikanský štroub tu misku si musíš ze spodu chytit prstem nebo že ti jinak bude uhybat,honě štěstí-nic v tom není=krome ele. nemáš co posrat
Datum: 09. července 2008 10:35
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
řezat to fakt nebudu a komu řikáš kreténe ty teplá hlavo!!
Datum: 09. července 2008 10:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel2974
uřízni to kreténe
Datum: 09. července 2008 10:32
 Zdar draci, chtěl sem se zeptat, jestli se stadion s11, dělal někdy v úpravě bez chromů, já mám výfuk kola i ostatní díly, který jsou normálně v chromu, nastříkaný na černo, takže by mě zajímalo jestli je to originál, nebo jestli někdo ty chromy obrousil a nastříkal to na černo. Dík, mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 10:04
Jméno: standa
IP: uživatel3435
kola vyfuk svetlo slapky riditka - vsechno to bylo v chromu,pokud to mas natreny na cerno tak se jedna o nejakou domaci upravu
Datum: 09. července 2008 10:04
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
 čus lidi, nevíte kolik stojí výbrus na dandy 50 a jestli je potřeba nikasil? díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 12:47
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
valec na dandyne se neda prevrtat. 80tka je jina sada...
Datum: 09. července 2008 12:47
no ja som robil vybrus asi pred mesiacom a zaplatil som za sadu + robotu 4500sk no hned potom som nasiel chalana ktory by mi to bol spravil za 2000sk takze tak. je tam nikasil a ten sa uz neopravuje takze ti tam treba odliat novu suchu vlozku do valca a vyvrtat dieru  podla nej sa odlieva piest. Odporucam ti vzvrtat valec uz rovno na 80ccm pretoze zaplatis rovanko ako za 50 ale mas to uz rovno s vyssim vykonom.
Datum: 09. července 2008 11:19
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
v Ahra HK mi napsali ze pistni sada cca 500 , ale nevim jak na tom bude s kvalitou
Datum: 09. července 2008 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel3435
to neni moc drahy teda,u jinejch motorek se ty ceny pohybuji i daleko výš.
Datum: 09. července 2008 10:06
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
wow, to je tak drahý, to sem nečekal, neni třeba něco levnějšího, než třeba ten píst od wiseca?
Datum: 09. července 2008 9:56
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jo dandyna ma nikasil takze 2000 valec a 1500 pist od wiseca
Datum: 09. července 2008 9:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ahoj, nevím jestli se Dandyna dělala v 2T, ale já viděl i projel 4T dandynu a ta měla klasickou modifikaci honďáckého motoru (pocházející z Honda Monkey), ale asi verzi z číny... a ten motor je klasickej 4T, tedy žádnej nikasil.
Datum: 09. července 2008 9:53
 čus draci, nevíte náhodou jestli jde u čz 175/477 sundat válec bez toho abych musel vyndat motor. díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 17:50
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
jak to jde sundat vzdyt tam neni mistoani na vymenu svicky mam ji doma a valec nesundas bez sundani motoru ale nevim jestli se nepletu jeste na mecize nebyl motor nikdy sundany tak nevim ale nezda se mi to aby to slo sundat bez sundani motoru vim ze musis sundat nadrz
Datum: 09. července 2008 17:50
kutile já tuto motorku mám taky a taky tam mám to čerpadlo zapojené. stačí když vyndíš hadičku z motoru, pak ji zas nasadíš a v čerpadle vyšroubuješ odvzdušnovací šroub a párkrát s tím plastovým kolečkem zatočíš.. a airbox ani kastlíky nemusíš vyndávat. ps dělal si na čerpadle go? jestli jo kde si sehnal tu malou tlakovou manžetu u tyčky pod kladkou??? já si nemůžu sehnat a pořád to prosakuje olej.
Datum: 09. července 2008 16:37
patrik -proplém to neni jenže já tam mám zapojený olejový čerpadlo a nechci ho kuli tomu odpojovat když jsem ho nedávno zprovoznil,a další věc je že se musí vyndat kaslíky i s tou komorou kde je filtr,tudíš i blatník,baterku....
Datum: 09. července 2008 12:32
Jméno: thunderbitch
IP: uživatel3436
myslim zejo, ale musis sundat nadrz, a taky nezapomen sundat hlavu
Datum: 09. července 2008 10:26
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
jo de, musíš vyšroubovat ty 4 šrouby na kterých je nasunutý. a to je takový problém vyndat 30ti kilový motor? já sem ho vyndal za 20 minut se vším všudy.
Datum: 09. července 2008 10:12
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Tak tady je moje doslova nová motorka http://www.youtube.com/watch?v=9XsMv3HWdpo , neni to nejlepe udělané ale mě se líbí a všichni mě ji chvalili tak doufám že se vam bude libit. ZAčal sem to dělat po tom co sem videl videjko od mishelnika uvědomyl sem si že s tym mojim strojem musim taky něco udělat tak diky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 16:39
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
pro Mrcin.M muj email je kCeler@seznam.cz diky moc
Datum: 09. července 2008 16:39
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jo a fakt sem to stihl za 2 dny ! Ten první den sem to dělal asi od 11:00 do 00:30 a další od 09:00 do 18:00.....
Datum: 09. července 2008 13:21
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
to Gorol : ja to mam pojmenovaný 33-fotbal ale to asi neni pravej nazev , napiš email a ja ti ju pošlu....
Datum: 09. července 2008 13:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
nj nevěděl sem jak to mám nazvat vim že renovace je něco jinýho, a jak už sem psal že třeba za 15 let to udělam znova a necham si udělat lak v lakovně a tak , je mě 17 a neměl sem penize na větší upravy a tak . Každopádně díky za všechny reakce...
Datum: 09. července 2008 13:18
Tohle nemá s renovací nic společnýho, viz Frikulin, renovace je uvedení stroje do PŮVODNÍHO stavu, tohle je jen novej lak a ještě k tomu sprejem.....
Datum: 09. července 2008 11:42
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
Cau all prosimvas nevite jak se jmenuje ta pisnicka v tom videu? JInak pknej stroj!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 09. července 2008 10:17
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
ta je super az na tu upe hnusnou odrazku v prednim kole upe to kazi vzhled
Datum: 09. července 2008 9:07
jasan kazdej ma svuj vkus,, a hlavne je renovace smerovana k finacni injekci do fika,,, kazdopadne vypada o daleko vic lip nez pred tim,, takze krasavec
Datum: 09. července 2008 8:50
Já bych musel bejt kritickej...je to jako dle vkusu každýho...ALE...co ty štíty černou barvou...? Lak sprejem...? No to mi skáče husí kůže...ta zelená se mi sice nelíbí ale věřim že vzít na ni leštěnku vypadala by o hodně líp než nově nastříkaná modrá sprejem.... Je to klasický dání stroje do chvíly hezkýho stavu...slovo renovace nejde absolutně použít. Omlouvám se jestli sem tě urazil ale motorku už sem renovoval....(dle ohlasů okolí úspěšně....) a tohle renovace neni a navíc to neni pěkný...finance sou limitující to je problém...mě renovace standartního stroje výjde na 30000 pionýra...(mám dvě 550 kde jedna příjde na řadu....) tipuju že pod 10000 nezvládnu.... Já sem prostě trochu rejpavej a když někdo tahá kůži na trh musí si bejt sakra jistej...
Datum: 09. července 2008 8:41
Jméno: josef
IP: uživatel2969
pěknej mam uplně stejnýho Jawa 50 typ 21 sport akorát ho mam červeno-černýho,ale to rozmezí těch dnů.........pochybuju že bys ho za den rozebral,obrousil,nastříkal,a zase složil ale jináč good fichtl
Datum: 09. července 2008 8:16
fakt se ti povedla! kamoš si chce teď taky dělat šmoulově modrou..... fakt pěknej stroj smekam klobouk čau
Datum: 09. července 2008 7:54
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Jo a dělal sem to v ramci mfinančních možností takže chrom nikde nečekejte ....bohužel , ale třeba za 15 let to udelam znova a chrom bude všude ?!....
Datum: 09. července 2008 2:44
 Cus, asi tu fakt budu za trotla, ale muze mi nekdo vysvetlit jak nastavit odtrh a predstih na CZ 125/476? Vetsinu veci si jsem schopnej opravit sam, ale na tohle jsem precetl hafo navodu a bud neprelustim tisic gramatickejch chyb nebo to nepochopim nebo je to napsany uplne strasne. Na Internetu jsou asi tak tri navody poruznu nekompletni, nebo vyzadujou to, co se dava misto svicky. To jsem si sice na burze sehnal, bohuzel to ma jinej zavit :/ Muze mi teda nekdo poradit jak to udelat s beznym dilenskym naradim? Vim, ze by to melo jit se sroubovakem nebo suplerou a mernejma pliskama. Oboji mam, tak to do me perte 
Dik vsem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 16:27
nejdřív si nastavíš píst do horní úvrati, tu chvíly nastavíš na kladívku odtrh 0,35-0,4mm (měrkama), potom otáčíš klikovkou proti směru otáčení motoru dokud píst nesjede dolu o hodnotu předstihu (např. 3mm, hodnotu předstihu na tvůj stroj si najdi, změříš třeba posuvkou) a v tu chvíly by se měli začít rozevírat kontakty na kladívku (měl by jít suvně vytáhnout cigaretový papírek), když to tak nebude tak povol dva šroubky co držej destičku s kladívkem a kondíkem a otoč kousek tu destičku, pak utáhni šrouby a znova celý měření opakuj, potom znova až to bude
OK
Datum: 09. července 2008 16:27
 Zdarec, schánim nutně motor na fichtla i klidně nepojízdný do 1000Kč.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 21:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
za 1000 koupis celiho chrchla ale to je fuk tvoje prachy nebudu tu kazit obchody...
Datum: 09. července 2008 21:37
mám toho víc, napiš a dohodnem se  ... icq: 332-389-331
Datum: 09. července 2008 8:43
Jméno: standa
IP: uživatel3432
Mam asi 3. Jeden pojizdny z parezu,ale ten necham za 2000,- pak polorozebranej z 05 a polorozebranej z 21 a skoro celej z mustanga(ma sundany pist,valec a hlavu) plus hafo ND do motoru. Odkud jsi?? Pokud bys mel zajem,na dobirku motory neposilam  )) Kdyztak mail STANDA.HRBEK@SEZNAM.CZ
Datum: 08. července 2008 23:47
já jeden mam funkční je sice z O5 ale dobrej dlouho sem ho už nepoužíval tak jestli máš zájem napiš na mail
Datum: 08. července 2008 23:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
sak siho opravi ne?nepojizdni moze bit len ze neni nastelovani alebo tam nejsu kruzky lebo naka drobnost.no né?
Datum: 08. července 2008 23:05
Jméno: salis
IP: uživatel2576
nevim, k čemu ti bude nopojíznej motor, to potřebuješ asi jen nějakej díl ne? napiš co konkrétně scháníš, a nějak se dohodnem..
Datum: 08. července 2008 23:00
|



|