slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2172  2173  2174  2175  2176  2177  2178  2179  2180  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Nazdar draci ,Mam Jawu 21 po GO všetko ide super ,keď mam dynamo a rotor ten stary ako na jawe 555 co ma dve cievky tak chyta na prve nakopnutie, ale ked si tam dam dynamo 21kove co ma tri cievky tak ani nechiti,cievky som previjal nanovo a chcel by som toto troj cievkove dynamo lebo som si spravil tyristorove zapalovanie a na to dvojcievkove sa to neda,vsetko som spravne nastavil,vsetky tri cievky idu ,dava my iskru skvelu modru,ale ked zakrutim sviecku do hlavy tak my nechiti ako keby vobec nesla iskra ked tu sviecku zakrutim,vzdy je mokra ,potom som zistil ci to nemoze byt induckou lebo som mal 6V tak som dal 8V a stale nic ,prosim vas o radu diki draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Nie rotor a stator sa neda kombinovat s 555 a 21 ,555 ma taky mali rotor a siroky a 21 ma rotor velky a uzky :-D,inac nwm co stym moze byt,poradte nieco pls
 
 
Datum: 14. července 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nemohlo se stát že jsi zkombinoval rotor a stator, plus osazení pólů z typů 20 a 23A. Tedy Jestli stator a rotor končí stejným číslem.. buď 20 nebo 05...
 
 
Datum: 14. července 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Nemoze to byt odmagnetovany rotor???
 
 
Datum: 14. července 2008 13:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3486    
to je divny.pokud rikas ze to na zapalovani z 555 jede a na klasicky z fichtla to nejede tak bych hledal vadu v tom zapalovani z fichtla. Zaprve,mas tam spravnej predstih a odtrh???? mas tam dobre pertinaxy a kondenzator??? Nemas zapalovaci civku daleko od magneta??? nekde v techto vecech musi byt chyba...popripade sklepej kontakty na svicce pokud mas slabou jiskru....tento problem moc dobre znam,zapalovani z 555 je nejlepsi,ale kdyz potrebujes z 21 tak to holt budes muset nejak spravit...
 
 
Datum: 14. července 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
skus dat jinou svicku tadle ta nemusi davat jiskru pod tlakem
 
 
Datum: 14. července 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: Lojza      IP: uživatel730    
Mam babettu 210. nema vubec tah jede to max 20km/h... nevim co s tim je cely ten buben jak tam sou ty celisti sem mel vymeneny z babetty ktera jezdi normalne.. a porad nic.. mel sem vymeneny i karbec. vsechno mam vycistene.. komplet go motoru.. na stojanu chyta napoprve zadni kole se to ci jak blazen a kdyz na to sednu tak to jede strasne pomalu.. nejak to blbe radi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2008 0:08
 
 
 
 
Jméno: Lojza      IP: uživatel730    
Měl sem v klikovce olej nejak mi to blbe tesnilo.. kupuju gufera a loziska
 
 
Datum: 15. července 2008 0:08
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
když jedeš těch 20 tak motor řve jako kdyby tam byla jednička? jedině že ti praskl nebo nějak vypadl unašeč těch řadících čelistí, taky mi to dělalo po výměně spojky ale mě se tam šprajcla dvojka časem si to sedlo
 
 
Datum: 14. července 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel2961    
co chceš když jezdíš na babetě ta ani víc nejede!!!!
 
 
Datum: 14. července 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
třeba vyježděnej valec ? jestli se dělá vybrus na babettu fakt nevim...
 
 
Datum: 14. července 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: Lojza      IP: uživatel730    
Asi vítr važim 65 kg
 
 
Datum: 14. července 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3482    
Ty si Lojza vykloubenej...ne.....asi si fakt moc těžkej.....nevážíš 200KG ? :-D
 
 
Datum: 14. července 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      IP: uživatel2974    
si moc těžkej
 
 
Datum: 14. července 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: fidst3r      IP: uživatel2974    
chtělo by to díly ještě na simsona odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nein,,ani nahodou,,sifon,,neeee,,drzi se ceskoslovenska tradice,,,,,,
 
 
Datum: 14. července 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zaprvé tohleto je stránka s Českýma motorkama, Zadruhé Myslím si, že je hodně stránek s díly od Simsna, Zetřetí si myslím, že toho má sesa už tak dost
 
 
Datum: 14. července 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2974    
zdar hoši jak mam vyštelovat fichtla aby mi chytal na nakopnutí?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Jay26      IP: uživatel1326    
natav si predstih a melo by bejt vyresino
 
 
Datum: 14. července 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
to pepa : třeba moc oleja....?!
 
 
Datum: 14. července 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3482    
mě to taky poslední dobou nechytá....a to zničeho nic...chytalo to výborně na první-druhý nakopnutí a teď vůbec....a to sem jen přilil béňo...co byste radili?
 
 
Datum: 14. července 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Nazdar kamo ,no tak doporucoval by som ti vyhrat sa s predzapalom ,potom sviecku nastavit,(ci pojde dobre za tepleho motora alebo studeneho motora)hlavne vsetko utesnit!!aby ti netahalo falosny vzduch!!,drzim palce :-)
 
 
Datum: 14. července 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
zdarte sorry že se furt ptám ale cosi se mě pořád sere čz 175 nemožu ji nastartovat startovací paka se vždycky protočí zvolna.a to mi šlo startovat normalně ale srazu to nejde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pepa, kuba, Lambo> 175 není fichtl, ta má spojku jinak, 175 startuješ se zmáčknutou spojkou davis> musíš to rozebrat a podle katalogu ND znova složit, případně doplnit chybějící nebo vadný díly
 
 
Datum: 14. července 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
spatna kulisa,, co je na peru co se zastrkuje pri startovani,,, musis vse peclive omkrknout,,
 
 
Datum: 14. července 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: Lambo      IP: uživatel2974    
prokluzuje ti spojka!
 
 
Datum: 14. července 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
ale startovací páka se vrací normalně
 
 
Datum: 14. července 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
pružina co páku odtláčí se asi vyjebala
 
 
Datum: 14. července 2008 11:09
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
ale to udělalo z ničeho nic
 
 
Datum: 14. července 2008 11:07
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel3269    
maš obroušený spojkový lamely
 
 
Datum: 14. července 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3482    
Tohle to mi to taky dělalo u fichtla. Dal sem to k mechanikovi a za flašku ferneta sem zgenerálkovanej motor. Bylo to prej tim segmentem startovací páky.
 
 
Datum: 14. července 2008 10:54
 
 
 
 
Jméno: Exot      IP: uživatel2669    
ahoj chtel jsem se zeptat mužu si doma skratit pist a pak ho obrousit jemnym smirglem nereste proc to chci jen se ptam na pionyra za rady diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To E$pecto - Chceš mi popřát k narozeninám? :-D
 
 
Datum: 14. července 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2974    
hej tamane a kolik ti je aspon 50 ne?
 
 
Datum: 14. července 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To registered Chong - Mám tuhle přezdívku přes 20let, nemám potřebu si jí registrovat, prostě mí přátelé mi tak říkají hooodně dlouho :-) a ty si říkej jak chceš... jen by mě potěšilo kdybys, když už jsi nositelem stejného nicku byl také užitečný druhým a ne jen jalovým obsazeným registrovaným nickem :-D
 
 
Datum: 14. července 2008 13:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3486    
Pokud mas doma naradi tak nevidim problem proc bys ho nemohl skratit. Docela se mi vymyika ucel teto upravy???? Mohl bys napsat co s tim zamyslis??? Na kross je to k nicemu. Nejdes delat z toho motoru treba kompresor????? to bych potom pochopil
 
 
Datum: 14. července 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: Chong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a nejakej trapacek kopci muj nick
 
 
Datum: 14. července 2008 12:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Aha.. teď mi to docvaklo, chceš zkracovat z druhé strany... :-)
 
 
Datum: 14. července 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Můžeš, ale tím že ztenčíš dno pístu, tak zmenšíš objem hmoty pro nárazovou akumulaci tepla.. podle mě se pak zvýší riziko propálení dna pístu.. jinak pokud to vydrží pracovní tlaky, tak je to jedno. PS a nechceš nám stejnak napsat, pro zajímavost, proč to chceš dělat? :-)
 
 
Datum: 14. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nedělal bych to,tim změníš časování sacího a výfukového kanálu
 
 
Datum: 14. července 2008 10:37
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
ahoj,chtel bych se zeptat kolik musi mit baterie Ah kdyz ji chci dat do skutru CZ 175 typ 502/05 nvm kterou si mam koupit!!!diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
a co kdyz dam 12V 14Ah bude to vadit????
 
 
Datum: 14. července 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
patří tam 2x 6V 14Ah, je to kvůli startétu, zapojuje se sériově
 
 
Datum: 14. července 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3488    
Tak tam dej 14 Ah,nevim jestli se delaji vubec silnejsi....pak snad uz jedine baterku z trabanta :-D
 
 
Datum: 14. července 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
ten manual mam ale tam to neni!!!
 
 
Datum: 14. července 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3484    
prase 502 melo dynamostarter a typuju ze baterka tam bude minimalne 14Ah aby to vubec utahlo ten motor pri startovani. Podivej se do nejakeho manualu.
 
 
Datum: 14. července 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: tesa      E-mail:      IP: uživatel3483    
pocuj na internete mas knizku o tomto skutry tam si to najdes ale mala by bohate stacit 11ah a minimalne 7ah nieco medzi tym.
 
 
Datum: 14. července 2008 10:06
 
 
 
 
Jméno: Pepa      E-mail:      IP: uživatel3482    
Ahoj, chtěl bych porposit jestli byste mi někdo nemohl doporučit nějakou dobrou stránku o fichtlech, kde by byly takový vychytávky jako třeba tajnej vypínač atd. Jo a taky, je jedno jakej použiju páčkovej přepínač na fichtla, jako ten tajnej? Myslim tto tak jako, že přešmiknu drát ke chcípání a dám mezi to ten spínač. Tak jestli je jedno jakej tam dám nebo jaký napětí to minimálně musí snést. Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Moje zkušenost je taková... stránky které by jsi rád viděl v podstatě neexistujou, je hrozně moc stránek na tohle téma, ale strašně moc balastu a dobrého pomálu. Řekl bych že na nejlepší cestě je tady Sesa, jen namísto čiré diskuze mi tu chybí FAQ, protože se strašně moc objevuje dokola to samé a také technická sekce s těmi vychytávkami co zmiňuješ.. prostě posbírat to nej ze zlatého fondu a fláknout to sem. Před nedávnou dobou jsem poslal Sesovi dvě elektronické konstrukce na Jawu 50 o kterých si myslím že by mohli být tady ,,drakům,, k něčemu a myslel jsem že to doplní někam na web, bohužel se tak nestalo... tedy nic ve zlém Seso :-)
 
 
Datum: 14. července 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3482    
Na tohle sem návod nemyslel, myslel sem nějaký podobrný triky atd.
 
 
Datum: 14. července 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Bošák? To obejde každej jouda hřebíkem.... Když už, tak si kup spínač s klíčkem.. koukni do http://www.gme.cz do sekce spínačů... mají i spínače s fabkovým klíčkem.. ale počítej že nebude levnej...
 
 
Datum: 14. července 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
jednoduchý jak facka... vezmeš drát, jedním koncem ho připojíš ke kladívku, protáhneš ho bužírkou, ať není vidět a druhý konec dáš ke spínači a spínač druhým kontaktem připojíš na kostru...
 
 
Datum: 14. července 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Pepa      E-mail:      IP: uživatel3482    
Tak dík za rady. A nějaký ty stránky by nebily? na mial klidně
 
 
Datum: 14. července 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: jurex      IP: uživatel1553    
skus to zapojit přes spínací skřínku na bošák a máš to! spínašku určitě doma seženeš! motorismu zdar
 
 
Datum: 14. července 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych řekl, že jak je motorka malá, tak je taky víc natěsnaná a taky je vsude malo mista a nejde tam videt... proste kabel od zapalovani nekde kde to neni dobre videt prerus dej tam vypinac a jeto
 
 
Datum: 14. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3482    
Já si to přečet asi třikrát. Ale jen bych chtěl operovat s maskou, nikde jinde. Takže kdybych přešmykl všechny dráty v masce vedoucí k přepínači, a spojil bych to tim páčkovym přepínačem tak to pude? Já myslim že by mělo ne?
 
 
Datum: 14. července 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3484    
precti si znova co ti napsal chong !!
 
 
Datum: 14. července 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3482    
To mám přerušit asi ten jako když je ten přepínač v normální poloze žejo?
 
 
Datum: 14. července 2008 10:06
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3482    
No a kdybych si tam chtěl ten vypínač udělat, tak jak ho udělat? Jenom prostě v masce co mám přeštípnout a tak...
 
 
Datum: 14. července 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To Pepa - pokud přerušíš drát ke chípáku, tak tím znemožníš chcípnutí a umožníš nastartování... tedy špatné řešení. Kdybch ti chtěl motorku ukrást, tak se podívám na indučku a odštípnu drát z vývodu 15 který vede směrem ke světlu... a ujíždím v dáli... Problémem je že to zapojení je tak triviální že se nedá v podstatě nějak účinně zabezpečit... Tedy můj závěr je takový že než investovat do vyfikundací typu klíček na zapalování a tajných vypínačů, je lepší investovat do řetězů, zámku řízení a jiných mechanických zábran... Jinak obrana proti tomu co píšu je ten že drát blokace vyvedeš samostatně od pertinaxu kladívka... takže nebude zna první pohled zjevné že je to chcípák. Ale dalším problémem je že ta motorka je tak malaá že najít ten spínač nebude dvakrát těžké :-)
 
 
Datum: 14. července 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Ja mel kabyle vedeny od indukcni civky do vypinace a sepnutim vypinace byla civka ve zkratu a neslo to nastartovat. Nebo jednodussi bude + od civky pripojit pres vypinac na kostru... to je vlastne to samy...
 
 
Datum: 14. července 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus jakej byste mě doporučili píst mám tam motor z 05- Píst 40,00 čep 14,1-8.výbr (http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_567.html) nebo Píst 40čep 14,1-8.výbr 3xkroužek (http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2108.html) nebo Píst 40/14 čep-tuning (http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2139.html) díkes za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
komu???
 
 
Datum: 14. července 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dame jeden ban,,,zas
 
 
Datum: 14. července 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Už mě to dost sere.Nevim co z toho máš.Já už sem registrovanej,takže když něco napíšu tak tam bude Dr.fík červeně.Tak nechápu tvůj záměr.A vymysli si konečně svoji přezdívku!!!
 
 
Datum: 14. července 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.Fik      IP: uživatel2974    
nejlepší je rozhodně Píst 40/14
 
 
Datum: 14. července 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar hoši, nevadí když si dám na ČZ 125 baterii s víc Ah než má být??? Díky za odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 9:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
a zase se bude delsi dobu nabijet
 
 
Datum: 14. července 2008 9:05
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
To by nemělo vadit si myslím-akorat ti vydrží dýl,když třeba vypneš motor a necháš rozsvícená světla.
 
 
Datum: 14. července 2008 7:27
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
draci,chci se zeptat kdyš takle jezdim a mam tu možnost že tam dam za 1 pustim to a vlastně to jakoby roztlačim že to nemusim startovat nestane se nic?je tet strašný mokro a sjíždí mi po nakopávačce noha a mam uš jí dost potlučenou.jestli se prostě nestane nic kdyš to budu roztlačovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
pišou to aj v manualech na pincka...je to druhá možnost startování takže to roztlačuj do nekonečna...
 
 
Datum: 14. července 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně tak, jak řiká snickers16.. je uplně jedno, esli motor roztočí nakopávačka nebo zadní kolo..
 
 
Datum: 14. července 2008 10:37
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Ja taky pincka roztlačuju od doby co ho mám a to už je tak 5let
 
 
Datum: 14. července 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zas nějakej vtipálek co se tu za mě vydává.A když už,tak mě to chytá na našlápnutí.
 
 
Datum: 14. července 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.Fik      IP: uživatel2974    
já takle tlačim fichtla pořád
 
 
Datum: 14. července 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Pokud by jsi měl motorku s katalyzátorem, nesmíš roztláčet dlouho.
 
 
Datum: 14. července 2008 8:15
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Vůbec to nevadí-roztočíš motor zrovna tak,jako když to nakopáváš.
 
 
Datum: 14. července 2008 7:28
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To vůbec nevadí že to roztlačuješ.
 
 
Datum: 14. července 2008 6:10
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To vůbec nevadí že to roztlačuješ.
 
 
Datum: 14. července 2008 6:09
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
Čusec když mam motor na polky a točim s klikovkou , ma se to kulatý točit rovně ? nebo to ma v nějakym mistě hazet (pač se mě to hazení moc nezdá... ) .Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
Jo už si to domlouvam a při troše štěstí ji budu mit , a mysliš teda že to bude tim že to vic nejede ? když jedu 50 tak se celá motorka klepe jak ratlik...
 
 
Datum: 14. července 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3488    
Valec to urcite nekazi,mozna to bude kazit loziska a mozna pistni cep a futro. Sakra tak si sezen nejakou starsi co nehazi a kup na ni jen ojnicni sadu,prijde mi zbytecny vyhazovat 1500,- za kliku na blbyho fichtla..
 
 
Datum: 14. července 2008 15:36
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
NO když maš motor na pulky a kočiš s těmi kulatými častmi tak to na jedné straně vždycky straně škrábe o kartr , a uplně citiš jak to tam haže , takže je něco křivího ...asi koupim celoou kliku novou ale tedka 1450kč navic fakt nemam...:-( , ale aj tak pincke 50-55km/h jede , ale nevim ejstli to nějak nekazí válec ?
 
 
Datum: 14. července 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
NO když maš motor na pulky a kočiš s těmi kulatými častmi tak to na jedné straně vždycky straně škrábe o kartr , a uplně citiš jak to tam haže , takže je něco křivího ...asi koupim celoou kliku novou ale tedka 1450kč navic fakt nemam...:-( , ale aj tak pincke 50-55km/h jede , ale nevim ejstli to nějak nekazí válec ?
 
 
Datum: 14. července 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3486    
Nejak sem tvuj dotaz nepochpil??? Co ti hazi??? Jako klika,nebo co??? Klika hazet nesmi,stredova hridel kliky musi byt vycentrovana s maximalni excentricitou 0.2mm a nic jineho na tom snad hazet nemuze....
 
 
Datum: 14. července 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
proto mě to nechce jet vic než 55km/h že ? muže to nějak kazit valec nebo tak ?
 
 
Datum: 14. července 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3431    
loukotman na sak tisi drbli sak on si dava moju prezivku a tak odpovida potom nevite kere je moje on keca picovini,regnut mito nejde lebo sesa semnu neco narobil
 
 
Datum: 14. července 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
blázen jem kokot.. házet to nesmí..
 
 
Datum: 14. července 2008 10:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3431    
hej tisi zavri picu us
 
 
Datum: 14. července 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel2974    
musí to házet!!
 
 
Datum: 14. července 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
Rozhodně to házet nesmí.
 
 
Datum: 14. července 2008 7:26
 
 
 
 
Jméno: vlada      E-mail:      IP: uživatel2409    
zdáárr draci chtěl bych se zeptat kde prosím se dají sehnat ty hvězdicovité hlavy na fechtla? a taky jestli je to nějak poznat na jízdě....prostě jestli je to chlazení znatelně efektivnější?dikky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 8:08
 
 
 
 
Jméno: varan      IP: uživatel1093    
ty hlavy jsou delany pro ty zavodní stroje,sice stim zadnou zkusenost nemam ale co to ma kamos,tak si na to vubec nestezuje,ta hlava ma uplne jinej zapalnej prostor a jinak tam je dana svička,jinak se to necha sehnat u moto-havel v Chrudimi
 
 
Datum: 14. července 2008 8:08
 
 
 
 
Jméno: ZIWS      IP: uživatel111    
Zdarec je lepší 1.výbrus nebo nový valec s 0.výbrusem (čistě vyhody a nevyhody , o penize nejde ). Strašně moc diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 7:29
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
Je to úplně jedno, možná mezi origo válcem a 8 výbrusem bude malinko rozdíl ve víkonu.
 
 
Datum: 14. července 2008 7:29
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
seso je aj jednokroužkový píst 40.98???nejak nechápu tem číslúm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
zdarte motorkáři a motorkáři...mám dotaz,mám jawu 350/640 a chtěl bych sem zeptt když mám řetězové kolečko 19zub a jede to tak 130-140 tak kdybych dal 14zub tak kolik by to jelo..???protože chcu aby to mělo odpichy,ale nechcu aby to zas vůbec nejelo....díky za radu a čest práci:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
no díky za rady:-D!!
 
 
Datum: 14. července 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
to je to same jako když ma někdo na fichtlu 14 z kolco a druhy 13z kolco a kdyz ma ten motor maly vykon tak to asi pojede tomu s tim 13z vice protože ten s tim 14z to neutahne
 
 
Datum: 14. července 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
cype a proc by se to takhle pocitat nedalo no tak s tim ze to bude tocit o neco malinko vic se snad už počita
 
 
Datum: 14. července 2008 9:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel2974    
ty debile to se trojclenkou pocitat neda...tak tady nemachruj!!
 
 
Datum: 14. července 2008 8:52
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Radime takhle jednoduchý to není. S lehčím převodem to pude víc vytočit. Takže to bude o něco víc než píše radim.
 
 
Datum: 14. července 2008 8:32
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Pokud ti to s 19 zuby jede 140 tak se 14 z ti to pojede 103km/h,pokud ti to jede 130 tak ti to pojede 95km/h ....vypočteno trojčlenkou,jen trochu přemýšlet, teda pokud jste už ve škole něco podobného brali...
 
 
Datum: 14. července 2008 8:00
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Pokud ti to s 19 zuby jede 140 tak se 14 z ti to pojede 103km/h,pokud ti to jede 130 tak ti to pojede 95km/h ....vypočteno trojčlenkou,jen trochu přemýšlet, teda pokud jste už ve škole něco podobného brali...
 
 
Datum: 14. července 2008 7:59
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
A není to náhodou,že když dáš větší řetězku,že to pojede rychlejc?
 
 
Datum: 14. července 2008 7:31
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
dobré,tož stim bych sa spokojil,já sem sa bál že tak 80:-D
 
 
Datum: 13. července 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
to ja nevím kolik by ti to jelo ale pocitej tech 100 max 110
 
 
Datum: 13. července 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: PIST      IP: uživatel2900    
zdar SESO promin ze to pisu sem ale nejde mi to dat do potreb kramku..... le by mna zajimalo ci bude ten jednokrouzkovy pist i na 0. vybrus alebo 1. vybrus :-D diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pac je to jen pro me,,,sorac,,,asi nebude,,dela se jen ty nejvetsi obsachy
 
 
Datum: 13. července 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: mustang      E-mail:      IP: uživatel1828    
Cus draci mam dotaz mam mustanga a motop ma najezdino tak 800km na rozete mam 55zubu a ve predu 13 a mustang mi da jen 60-65 a kamos ma jawa 21 a taky ma 55 a 13 zubu a da mu 75 a to ten motur ma tak 4000km nalitano TAK PORAD PROSIM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 13:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3486    
to je ruzne kus od kusu. nejvice ma vliv jak byl motor zajety po koupi v 60.letech.....jinak zalezi na spouste veci. muzu nektery vyjmenovat,ale bude toho jeste vic: veskera loziska(i v kolech),gufera,tesneni,mosazna futra(i v prevodovce),dobre zajetej vybrus,stav prevodovky,stav spojky a spojoveho kose(obcas hazi),vytahanej primarni retez,vytahanej sekundarni retez,spatny rozety,spatnej predstih,spatnej odtrh,pricpanej vzduchovej filtr,mekka kola,malo oleje v motoru,hodne oleje v benzinu,suchej retez nebo ti muzou hazet kola.....to jsou problemy beznyho fichtla....ale i s temito zavadami to normalne jede....fichtl je stroj nevyspytatelnej a jedouci skoro v kazdym stavu,to se mi na nich nejvic libi (((-:
 
 
Datum: 14. července 2008 13:32
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
a nebo taky kolik vážíš ty a tvůj kámoš :-))
 
 
Datum: 14. července 2008 8:02
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Ono to dělá hodně věcí. Každýmu se nemusí povést to dotáhnout k úplné dokonalosti. Jsou fichtly,který jsou ošklivý,mají hodně nalítáno a v životě by nikdo neřek,že to letí 80km/h. No ale zase jsou vyloženě uloženky-leštěnky,který sice hezky vypadaj,všechno na nich funguje jak má,ale zase tak nejedou. A navíc ten fichtl má jet tak 55-60km/h-to je daný od výroby,ale lidi co si s tim pohrajou,tak jim to jede samozřejmě víc,ale někdy to bejvá na úkor životnosti.
 
 
Datum: 14. července 2008 7:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3481    
mel vice nafoukly kola a namazanej retez....to dela divy...
 
 
Datum: 13. července 2008 23:27
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
a jeste jedna vec ty to muzes mit tesnejsi a motor dava vetsi odpor tak se nediv
 
 
Datum: 13. července 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
to je tezke rict tvuj kamarad muze mit v lepsim stavu kliku prevodovku lepsim stavu retaz myslim namazany loziska v kolech rovnez dobre promazaná muze mit lepsi tesnost motoru dobre nastavenou smes a pod par rad dej do prevodovky ridsi olej nech si vyvazit kliku vymen pist krouzky dekaronizuj vyfuk cele to kopmlet promaz do kol radsi min vazeliny nez víc serid dobre smes a zkus to a uvidis
 
 
Datum: 13. července 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec, ja sem slysel ze predchozi majitel jezdil s moji 555 na naftu, je to mozny?,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 7:39
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
No možný to je,ale nafta má obrovskou výhřevnost proti benzínu,tak bacha aby se nepřehřála nezadřel se. Zasírá motor a vejfuk a navíc to chcípne třeba jenom přes kvalt. Takže bych radši jezdil jenom na ten natural no..........
 
 
Datum: 14. července 2008 7:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3481    
je to mozny,ale za studena to na to nejede. pokud budes mit uz rozpaleny motor a nalejes naftu tak pojede na naftu,bude se strasne hrat,bude linej ale bude mit kurevskou silu,nepude chcipnout a do 10 minut ti zacne klepat klika.......radsi se na to vyser!!!
 
 
Datum: 13. července 2008 23:30
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
co by ne nafta s benzimen ale reknu ti jezdi na natural je levnejsi nez nafta a nezaseres motor
 
 
Datum: 13. července 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: Flawa_lava      IP: uživatel2974    
seso proc furt mazes ten link? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sorac draku,, je to tak mazu,,, bud inzeaty,, pac jak to sem nikdo bude davat a vsichni to uvidi tak to tady bude samej odkaz,,, mazu taky nadavky, meserky(pac to nema hlavu) atd,,, sorac za cenzuru ale jinak to mezi nactiletyma nastevnika by to tu stalo za prd,, a zadny kvalitni pokec
 
 
Datum: 13. července 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
přečti si pravidla
 
 
Datum: 13. července 2008 22:06
 
<  2172  2173  2174  2175  2176  2177  2178  2179  2180  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 12:29:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu