Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Nazdar draci ,Mam Jawu 21 po GO všetko ide super ,keď mam dynamo a rotor ten stary ako na jawe 555 co ma dve cievky tak chyta na prve nakopnutie, ale ked si tam dam dynamo 21kove co ma tri cievky tak ani nechiti,cievky som previjal nanovo a chcel by som toto troj cievkove dynamo lebo som si spravil tyristorove zapalovanie a na to dvojcievkove sa to neda,vsetko som spravne nastavil,vsetky tri cievky idu ,dava my iskru skvelu modru,ale ked zakrutim sviecku do hlavy tak my nechiti ako keby vobec nesla iskra ked tu sviecku zakrutim,vzdy je mokra ,potom som zistil ci to nemoze byt induckou lebo som mal 6V tak som dal 8V a stale nic ,prosim vas o radu diki draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 20:15
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Nie rotor a stator sa neda kombinovat s 555 a 21 ,555 ma taky mali rotor a siroky a 21 ma rotor velky a uzky  ,inac nwm co stym moze byt,poradte nieco pls
Datum: 14. července 2008 20:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nemohlo se stát že jsi zkombinoval rotor a stator, plus osazení pólů z typů 20 a 23A. Tedy Jestli stator a rotor končí stejným číslem.. buď 20 nebo 05...
Datum: 14. července 2008 15:04
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Nemoze to byt odmagnetovany rotor???
Datum: 14. července 2008 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel3486
to je divny.pokud rikas ze to na zapalovani z 555 jede a na klasicky z fichtla to nejede tak bych hledal vadu v tom zapalovani z fichtla. Zaprve,mas tam spravnej predstih a odtrh???? mas tam dobre pertinaxy a kondenzator??? Nemas zapalovaci civku daleko od magneta??? nekde v techto vecech musi byt chyba...popripade sklepej kontakty na svicce pokud mas slabou jiskru....tento problem moc dobre znam,zapalovani z 555 je nejlepsi,ale kdyz potrebujes z 21 tak to holt budes muset nejak spravit...
Datum: 14. července 2008 13:11
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
skus dat jinou svicku tadle ta nemusi davat jiskru pod tlakem
Datum: 14. července 2008 12:21
Jméno: Lojza
IP: uživatel730
 Mam babettu 210. nema vubec tah jede to max 20km/h... nevim co s tim je cely ten buben jak tam sou ty celisti sem mel vymeneny z babetty ktera jezdi normalne.. a porad nic.. mel sem vymeneny i karbec. vsechno mam vycistene.. komplet go motoru.. na stojanu chyta napoprve zadni kole se to ci jak blazen a kdyz na to sednu tak to jede strasne pomalu.. nejak to blbe radi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2008 0:08
Jméno: Lojza
IP: uživatel730
Měl sem v klikovce olej nejak mi to blbe tesnilo.. kupuju gufera a loziska
Datum: 15. července 2008 0:08
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
když jedeš těch 20 tak motor řve jako kdyby tam byla jednička? jedině že ti praskl nebo nějak vypadl unašeč těch řadících čelistí, taky mi to dělalo po výměně spojky ale mě se tam šprajcla dvojka časem si to sedlo
Datum: 14. července 2008 13:54
Jméno: tonda
IP: uživatel2961
co chceš když jezdíš na babetě ta ani víc nejede!!!!
Datum: 14. července 2008 13:00
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
třeba vyježděnej valec ? jestli se dělá vybrus na babettu fakt nevim...
Datum: 14. července 2008 12:52
Jméno: Lojza
IP: uživatel730
Asi vítr važim 65 kg
Datum: 14. července 2008 12:33
Jméno: Pepa
IP: uživatel3482
Ty si Lojza vykloubenej...ne.....asi si fakt moc těžkej.....nevážíš 200KG ?
Datum: 14. července 2008 12:28
Jméno: Dr.fik
IP: uživatel2974
si moc těžkej
Datum: 14. července 2008 12:15
Jméno: fidst3r
IP: uživatel2974
Posl.aktualizace: 14. července 2008 11:36
nein,,ani nahodou,,sifon,,neeee,,drzi se ceskoslovenska tradice,,,,,,
Datum: 14. července 2008 11:36
Zaprvé tohleto je stránka s Českýma motorkama, Zadruhé Myslím si, že je hodně stránek s díly od Simsna, Zetřetí si myslím, že toho má sesa už tak dost
Datum: 14. července 2008 11:36
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2974
 zdar hoši jak mam vyštelovat fichtla aby mi chytal na nakopnutí?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 12:57
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
natav si predstih a melo by bejt vyresino
Datum: 14. července 2008 12:57
Jméno: JAP
IP: uživatel111
to pepa : třeba moc oleja....?!
Datum: 14. července 2008 12:55
Jméno: Pepa
IP: uživatel3482
mě to taky poslední dobou nechytá....a to zničeho nic...chytalo to výborně na první-druhý nakopnutí a teď vůbec....a to sem jen přilil béňo...co byste radili?
Datum: 14. července 2008 12:32
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Nazdar kamo ,no tak doporucoval by som ti vyhrat sa s predzapalom ,potom sviecku nastavit,(ci pojde dobre za tepleho motora alebo studeneho motora)hlavne vsetko utesnit!!aby ti netahalo falosny vzduch!!,drzim palce
Datum: 14. července 2008 11:24
Jméno: davis
IP: uživatel455
 zdarte sorry že se furt ptám ale cosi se mě pořád sere čz 175 nemožu ji nastartovat startovací paka se vždycky protočí zvolna.a to mi šlo startovat normalně ale srazu to nejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 16:52
Pepa, kuba, Lambo> 175 není fichtl, ta má spojku jinak, 175 startuješ se zmáčknutou spojkou
davis> musíš to rozebrat a podle katalogu ND znova složit, případně doplnit chybějící nebo vadný díly
Datum: 14. července 2008 16:52
spatna kulisa,, co je na peru co se zastrkuje pri startovani,,, musis vse peclive omkrknout,,
Datum: 14. července 2008 12:01
Jméno: Lambo
IP: uživatel2974
prokluzuje ti spojka!
Datum: 14. července 2008 11:16
Jméno: davis
IP: uživatel455
ale startovací páka se vrací normalně
Datum: 14. července 2008 11:14
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
pružina co páku odtláčí se asi vyjebala
Datum: 14. července 2008 11:09
Jméno: davis
IP: uživatel455
ale to udělalo z ničeho nic
Datum: 14. července 2008 11:07
maš obroušený spojkový lamely
Datum: 14. července 2008 10:56
Jméno: Pepa
IP: uživatel3482
Tohle to mi to taky dělalo u fichtla. Dal sem to k mechanikovi a za flašku ferneta sem zgenerálkovanej motor. Bylo to prej tim segmentem startovací páky.
Datum: 14. července 2008 10:54
Jméno: Exot
IP: uživatel2669
 ahoj chtel jsem se zeptat mužu si doma skratit pist a pak ho obrousit jemnym smirglem nereste proc to chci jen se ptam na pionyra za rady diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 14:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To E$pecto - Chceš mi popřát k narozeninám?
Datum: 14. července 2008 14:09
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2974
hej tamane a kolik ti je aspon 50 ne?
Datum: 14. července 2008 13:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To registered Chong - Mám tuhle přezdívku přes 20let, nemám potřebu si jí registrovat, prostě mí přátelé mi tak říkají hooodně dlouho  a ty si říkej jak chceš... jen by mě potěšilo kdybys, když už jsi nositelem stejného nicku byl také užitečný druhým a ne jen jalovým obsazeným registrovaným nickem
Datum: 14. července 2008 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel3486
Pokud mas doma naradi tak nevidim problem proc bys ho nemohl skratit. Docela se mi vymyika ucel teto upravy???? Mohl bys napsat co s tim zamyslis??? Na kross je to k nicemu. Nejdes delat z toho motoru treba kompresor????? to bych potom pochopil
Datum: 14. července 2008 13:18
a nejakej trapacek kopci muj nick
Datum: 14. července 2008 12:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Aha.. teď mi to docvaklo, chceš zkracovat z druhé strany...
Datum: 14. července 2008 11:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Můžeš, ale tím že ztenčíš dno pístu, tak zmenšíš objem hmoty pro nárazovou akumulaci tepla.. podle mě se pak zvýší riziko propálení dna pístu.. jinak pokud to vydrží pracovní tlaky, tak je to jedno. PS a nechceš nám stejnak napsat, pro zajímavost, proč to chceš dělat?
Datum: 14. července 2008 11:30
Nedělal bych to,tim změníš časování sacího a výfukového kanálu
Datum: 14. července 2008 10:37
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 ahoj,chtel bych se zeptat kolik musi mit baterie Ah kdyz ji chci dat do skutru CZ 175 typ 502/05 nvm kterou si mam koupit!!!diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 20:13
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
a co kdyz dam 12V 14Ah bude to vadit????
Datum: 14. července 2008 20:13
patří tam 2x 6V 14Ah, je to kvůli startétu, zapojuje se sériově
Datum: 14. července 2008 16:56
Jméno: Standa
IP: uživatel3488
Tak tam dej 14 Ah,nevim jestli se delaji vubec silnejsi....pak snad uz jedine baterku z trabanta
Datum: 14. července 2008 15:33
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
ten manual mam ale tam to neni!!!
Datum: 14. července 2008 13:25
Jméno: standa
IP: uživatel3484
prase 502 melo dynamostarter a typuju ze baterka tam bude minimalne 14Ah aby to vubec utahlo ten motor pri startovani. Podivej se do nejakeho manualu.
Datum: 14. července 2008 10:38
pocuj na internete mas knizku o tomto skutry tam si to najdes ale mala by bohate stacit 11ah a minimalne 7ah nieco medzi tym.
Datum: 14. července 2008 10:06
 Ahoj, chtěl bych porposit jestli byste mi někdo nemohl doporučit nějakou dobrou stránku o fichtlech, kde by byly takový vychytávky jako třeba tajnej vypínač atd. Jo a taky, je jedno jakej použiju páčkovej přepínač na fichtla, jako ten tajnej? Myslim tto tak jako, že přešmiknu drát ke chcípání a dám mezi to ten spínač. Tak jestli je jedno jakej tam dám nebo jaký napětí to minimálně musí snést. Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 13:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Moje zkušenost je taková... stránky které by jsi rád viděl v podstatě neexistujou, je hrozně moc stránek na tohle téma, ale strašně moc balastu a dobrého pomálu. Řekl bych že na nejlepší cestě je tady Sesa, jen namísto čiré diskuze mi tu chybí FAQ, protože se strašně moc objevuje dokola to samé a také technická sekce s těmi vychytávkami co zmiňuješ.. prostě posbírat to nej ze zlatého fondu a fláknout to sem. Před nedávnou dobou jsem poslal Sesovi dvě elektronické konstrukce na Jawu 50 o kterých si myslím že by mohli být tady ,,drakům,, k něčemu a myslel jsem že to doplní někam na web, bohužel se tak nestalo... tedy nic ve zlém Seso
Datum: 14. července 2008 13:54
Jméno: Pepa
IP: uživatel3482
Na tohle sem návod nemyslel, myslel sem nějaký podobrný triky atd.
Datum: 14. července 2008 13:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Bošák? To obejde každej jouda hřebíkem.... Když už, tak si kup spínač s klíčkem.. koukni do http://www.gme.cz do sekce spínačů... mají i spínače s fabkovým klíčkem.. ale počítej že nebude levnej...
Datum: 14. července 2008 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
jednoduchý jak facka... vezmeš drát, jedním koncem ho připojíš ke kladívku, protáhneš ho bužírkou, ať není vidět a druhý konec dáš ke spínači a spínač druhým kontaktem připojíš na kostru...
Datum: 14. července 2008 13:16
Tak dík za rady. A nějaký ty stránky by nebily? na mial klidně
Datum: 14. července 2008 12:30
Jméno: jurex
IP: uživatel1553
skus to zapojit přes spínací skřínku na bošák a máš to! spínašku určitě doma seženeš! motorismu zdar
Datum: 14. července 2008 11:43
Já bych řekl, že jak je motorka malá, tak je taky víc natěsnaná a taky je vsude malo mista a nejde tam videt... proste kabel od zapalovani nekde kde to neni dobre videt prerus dej tam vypinac a jeto
Datum: 14. července 2008 11:30
Jméno: Pepa
IP: uživatel3482
Já si to přečet asi třikrát. Ale jen bych chtěl operovat s maskou, nikde jinde. Takže kdybych přešmykl všechny dráty v masce vedoucí k přepínači, a spojil bych to tim páčkovym přepínačem tak to pude? Já myslim že by mělo ne?
Datum: 14. července 2008 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel3484
precti si znova co ti napsal chong !!
Datum: 14. července 2008 10:40
Jméno: Pepa
IP: uživatel3482
To mám přerušit asi ten jako když je ten přepínač v normální poloze žejo?
Datum: 14. července 2008 10:06
Jméno: Pepa
IP: uživatel3482
No a kdybych si tam chtěl ten vypínač udělat, tak jak ho udělat? Jenom prostě v masce co mám přeštípnout a tak...
Datum: 14. července 2008 10:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Pepa - pokud přerušíš drát ke chípáku, tak tím znemožníš chcípnutí a umožníš nastartování... tedy špatné řešení. Kdybch ti chtěl motorku ukrást, tak se podívám na indučku a odštípnu drát z vývodu 15 který vede směrem ke světlu... a ujíždím v dáli... Problémem je že to zapojení je tak triviální že se nedá v podstatě nějak účinně zabezpečit... Tedy můj závěr je takový že než investovat do vyfikundací typu klíček na zapalování a tajných vypínačů, je lepší investovat do řetězů, zámku řízení a jiných mechanických zábran... Jinak obrana proti tomu co píšu je ten že drát blokace vyvedeš samostatně od pertinaxu kladívka... takže nebude zna první pohled zjevné že je to chcípák. Ale dalším problémem je že ta motorka je tak malaá že najít ten spínač nebude dvakrát těžké
Datum: 14. července 2008 9:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Ja mel kabyle vedeny od indukcni civky do vypinace a sepnutim vypinace byla civka ve zkratu a neslo to nastartovat. Nebo jednodussi bude + od civky pripojit pres vypinac na kostru... to je vlastne to samy...
Datum: 14. července 2008 9:41
 Čus jakej byste mě doporučili píst mám tam motor z 05- Píst 40,00 čep 14,1-8.výbr (http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_567.html) nebo
Píst 40čep 14,1-8.výbr 3xkroužek (http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2108.html) nebo Píst 40/14 čep-tuning (http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2139.html) díkes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 19:33
komu???
Datum: 14. července 2008 19:33
dame jeden ban,,,zas
Datum: 14. července 2008 12:55
Už mě to dost sere.Nevim co z toho máš.Já už sem registrovanej,takže když něco napíšu tak tam bude Dr.fík červeně.Tak nechápu tvůj záměr.A vymysli si konečně svoji přezdívku!!!
Datum: 14. července 2008 10:40
Jméno: Dr.Fik
IP: uživatel2974
nejlepší je rozhodně Píst 40/14
Datum: 14. července 2008 9:27
 Nazdar hoši, nevadí když si dám na ČZ 125 baterii s víc Ah než má být??? Díky za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 9:05
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
a zase se bude delsi dobu nabijet
Datum: 14. července 2008 9:05
To by nemělo vadit si myslím-akorat ti vydrží dýl,když třeba vypneš motor a necháš rozsvícená světla.
Datum: 14. července 2008 7:27
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 draci,chci se zeptat kdyš takle jezdim a mam tu možnost že tam dam za 1 pustim to a vlastně to jakoby roztlačim že to nemusim startovat nestane se nic?je tet strašný mokro a sjíždí mi po nakopávačce noha a mam uš jí dost potlučenou.jestli se prostě nestane nic kdyš to budu roztlačovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 13:00
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
pišou to aj v manualech na pincka...je to druhá možnost startování takže to roztlačuj do nekonečna...
Datum: 14. července 2008 13:00
přesně tak, jak řiká snickers16.. je uplně jedno, esli motor roztočí nakopávačka nebo zadní kolo..
Datum: 14. července 2008 10:37
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Ja taky pincka roztlačuju od doby co ho mám a to už je tak 5let
Datum: 14. července 2008 10:08
Zas nějakej vtipálek co se tu za mě vydává.A když už,tak mě to chytá na našlápnutí.
Datum: 14. července 2008 10:07
Jméno: Dr.Fik
IP: uživatel2974
já takle tlačim fichtla pořád
Datum: 14. července 2008 8:44
Jméno: Js
IP: uživatel340
Pokud by jsi měl motorku s katalyzátorem, nesmíš roztláčet dlouho.
Datum: 14. července 2008 8:15
Vůbec to nevadí-roztočíš motor zrovna tak,jako když to nakopáváš.
Datum: 14. července 2008 7:28
To vůbec nevadí že to roztlačuješ.
Datum: 14. července 2008 6:10
To vůbec nevadí že to roztlačuješ.
Datum: 14. července 2008 6:09
Jméno: JAP
IP: uživatel111
 Čusec když mam motor na polky a točim s klikovkou , ma se to kulatý točit rovně ? nebo to ma v nějakym mistě hazet (pač se mě to hazení moc nezdá... ) .Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 17:37
Jméno: JAP
IP: uživatel111
Jo už si to domlouvam a při troše štěstí ji budu mit , a mysliš teda že to bude tim že to vic nejede ? když jedu 50 tak se celá motorka klepe jak ratlik...
Datum: 14. července 2008 17:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3488
Valec to urcite nekazi,mozna to bude kazit loziska a mozna pistni cep a futro. Sakra tak si sezen nejakou starsi co nehazi a kup na ni jen ojnicni sadu,prijde mi zbytecny vyhazovat 1500,- za kliku na blbyho fichtla..
Datum: 14. července 2008 15:36
Jméno: JAP
IP: uživatel111
NO když maš motor na pulky a kočiš s těmi kulatými častmi tak to na jedné straně vždycky straně škrábe o kartr , a uplně citiš jak to tam haže , takže je něco křivího ...asi koupim celoou kliku novou ale tedka 1450kč navic fakt nemam...  , ale aj tak pincke 50-55km/h jede , ale nevim ejstli to nějak nekazí válec ?
Datum: 14. července 2008 13:31
Jméno: JAP
IP: uživatel111
NO když maš motor na pulky a kočiš s těmi kulatými častmi tak to na jedné straně vždycky straně škrábe o kartr , a uplně citiš jak to tam haže , takže je něco křivího ...asi koupim celoou kliku novou ale tedka 1450kč navic fakt nemam...  , ale aj tak pincke 50-55km/h jede , ale nevim ejstli to nějak nekazí válec ?
Datum: 14. července 2008 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel3486
Nejak sem tvuj dotaz nepochpil??? Co ti hazi??? Jako klika,nebo co??? Klika hazet nesmi,stredova hridel kliky musi byt vycentrovana s maximalni excentricitou 0.2mm a nic jineho na tom snad hazet nemuze....
Datum: 14. července 2008 13:22
Jméno: JAP
IP: uživatel111
proto mě to nechce jet vic než 55km/h že ? muže to nějak kazit valec nebo tak ?
Datum: 14. července 2008 13:02
loukotman na sak tisi drbli sak on si dava moju prezivku a tak odpovida potom nevite kere je moje on keca picovini,regnut mito nejde lebo sesa semnu neco narobil
Datum: 14. července 2008 11:48
blázen jem kokot.. házet to nesmí..
Datum: 14. července 2008 10:39
hej tisi zavri picu us
Datum: 14. července 2008 9:41
musí to házet!!
Datum: 14. července 2008 9:25
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Rozhodně to házet nesmí.
Datum: 14. července 2008 7:26
 zdáárr draci chtěl bych se zeptat kde prosím se dají sehnat ty hvězdicovité hlavy na fechtla? a taky jestli je to nějak poznat na jízdě....prostě jestli je to chlazení znatelně efektivnější?dikky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 8:08
Jméno: varan
IP: uživatel1093
ty hlavy jsou delany pro ty zavodní stroje,sice stim zadnou zkusenost nemam ale co to ma kamos,tak si na to vubec nestezuje,ta hlava ma uplne jinej zapalnej prostor a jinak tam je dana svička,jinak se to necha sehnat u moto-havel v Chrudimi
Datum: 14. července 2008 8:08
Jméno: ZIWS
IP: uživatel111
 Zdarec je lepší 1.výbrus nebo nový valec s 0.výbrusem (čistě vyhody a nevyhody , o penize nejde ). Strašně moc diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 7:29
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Je to úplně jedno, možná mezi origo válcem a 8 výbrusem bude malinko rozdíl ve víkonu.
Datum: 14. července 2008 7:29
 seso je aj jednokroužkový píst 40.98???nejak nechápu tem číslúm
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2008 23:12
 zdarte motorkáři a motorkáři...mám dotaz,mám jawu 350/640 a chtěl bych sem zeptt když mám řetězové kolečko 19zub a jede to tak 130-140 tak kdybych dal 14zub tak kolik by to jelo..???protože chcu aby to mělo odpichy,ale nechcu aby to zas vůbec nejelo....díky za radu a čest práci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 10:21
no díky za rady  !!
Datum: 14. července 2008 10:21
Jméno: radim
IP: uživatel202
to je to same jako když ma někdo na fichtlu 14 z kolco a druhy 13z kolco a kdyz ma ten motor maly vykon tak to asi pojede tomu s tim 13z vice protože ten s tim 14z to neutahne
Datum: 14. července 2008 9:46
Jméno: radim
IP: uživatel202
cype a proc by se to takhle pocitat nedalo no tak s tim ze to bude tocit o neco malinko vic se snad už počita
Datum: 14. července 2008 9:44
ty debile to se trojclenkou pocitat neda...tak tady nemachruj!!
Datum: 14. července 2008 8:52
Radime takhle jednoduchý to není. S lehčím převodem to pude víc vytočit. Takže to bude o něco víc než píše radim.
Datum: 14. července 2008 8:32
Jméno: radim
IP: uživatel202
Pokud ti to s 19 zuby jede 140 tak se 14 z ti to pojede 103km/h,pokud ti to jede 130 tak ti to pojede 95km/h ....vypočteno trojčlenkou,jen trochu přemýšlet, teda pokud jste už ve škole něco podobného brali...
Datum: 14. července 2008 8:00
Jméno: radim
IP: uživatel202
Pokud ti to s 19 zuby jede 140 tak se 14 z ti to pojede 103km/h,pokud ti to jede 130 tak ti to pojede 95km/h ....vypočteno trojčlenkou,jen trochu přemýšlet, teda pokud jste už ve škole něco podobného brali...
Datum: 14. července 2008 7:59
A není to náhodou,že když dáš větší řetězku,že to pojede rychlejc?
Datum: 14. července 2008 7:31
dobré,tož stim bych sa spokojil,já sem sa bál že tak 80
Datum: 13. července 2008 22:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to ja nevím kolik by ti to jelo ale pocitej tech 100 max 110
Datum: 13. července 2008 22:22
Jméno: PIST
IP: uživatel2900
 zdar SESO promin ze to pisu sem ale nejde mi to dat do potreb kramku..... le by mna zajimalo ci bude ten jednokrouzkovy pist i na 0. vybrus alebo 1. vybrus  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2008 22:34
pac je to jen pro me,,,sorac,,,asi nebude,,dela se jen ty nejvetsi obsachy
Datum: 13. července 2008 22:34
 Cus draci mam dotaz mam mustanga a motop ma najezdino tak 800km na rozete mam 55zubu a ve predu 13 a mustang mi da jen 60-65 a kamos ma jawa 21 a taky ma 55 a 13 zubu a da mu 75 a to ten motur ma tak 4000km nalitano TAK PORAD PROSIM
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel3486
to je ruzne kus od kusu. nejvice ma vliv jak byl motor zajety po koupi v 60.letech.....jinak zalezi na spouste veci. muzu nektery vyjmenovat,ale bude toho jeste vic: veskera loziska(i v kolech),gufera,tesneni,mosazna futra(i v prevodovce),dobre zajetej vybrus,stav prevodovky,stav spojky a spojoveho kose(obcas hazi),vytahanej primarni retez,vytahanej sekundarni retez,spatny rozety,spatnej predstih,spatnej odtrh,pricpanej vzduchovej filtr,mekka kola,malo oleje v motoru,hodne oleje v benzinu,suchej retez nebo ti muzou hazet kola.....to jsou problemy beznyho fichtla....ale i s temito zavadami to normalne jede....fichtl je stroj nevyspytatelnej a jedouci skoro v kazdym stavu,to se mi na nich nejvic libi (((-:
Datum: 14. července 2008 13:32
Jméno: radim
IP: uživatel202
a nebo taky kolik vážíš ty a tvůj kámoš  )
Datum: 14. července 2008 8:02
Ono to dělá hodně věcí. Každýmu se nemusí povést to dotáhnout k úplné dokonalosti. Jsou fichtly,který jsou ošklivý,mají hodně nalítáno a v životě by nikdo neřek,že to letí 80km/h. No ale zase jsou vyloženě uloženky-leštěnky,který sice hezky vypadaj,všechno na nich funguje jak má,ale zase tak nejedou. A navíc ten fichtl má jet tak 55-60km/h-to je daný od výroby,ale lidi co si s tim pohrajou,tak jim to jede samozřejmě víc,ale někdy to bejvá na úkor životnosti.
Datum: 14. července 2008 7:36
Jméno: standa
IP: uživatel3481
mel vice nafoukly kola a namazanej retez....to dela divy...
Datum: 13. července 2008 23:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a jeste jedna vec ty to muzes mit tesnejsi a motor dava vetsi odpor tak se nediv
Datum: 13. července 2008 22:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to je tezke rict tvuj kamarad muze mit v lepsim stavu kliku prevodovku lepsim stavu retaz myslim namazany loziska v kolech rovnez dobre promazaná muze mit lepsi tesnost motoru dobre nastavenou smes a pod par rad dej do prevodovky ridsi olej nech si vyvazit kliku vymen pist krouzky dekaronizuj vyfuk cele to kopmlet promaz do kol radsi min vazeliny nez víc serid dobre smes a zkus to a uvidis
Datum: 13. července 2008 22:26
 zdarec, ja sem slysel ze predchozi majitel jezdil s moji 555 na naftu, je to mozny?,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2008 7:39
No možný to je,ale nafta má obrovskou výhřevnost proti benzínu,tak bacha aby se nepřehřála nezadřel se. Zasírá motor a vejfuk a navíc to chcípne třeba jenom přes kvalt. Takže bych radši jezdil jenom na ten natural no..........
Datum: 14. července 2008 7:39
Jméno: standa
IP: uživatel3481
je to mozny,ale za studena to na to nejede. pokud budes mit uz rozpaleny motor a nalejes naftu tak pojede na naftu,bude se strasne hrat,bude linej ale bude mit kurevskou silu,nepude chcipnout a do 10 minut ti zacne klepat klika.......radsi se na to vyser!!!
Datum: 13. července 2008 23:30
Jméno: pavko
IP: uživatel430
co by ne nafta s benzimen ale reknu ti jezdi na natural je levnejsi nez nafta a nezaseres motor
Datum: 13. července 2008 22:28
Jméno: Flawa_lava
IP: uživatel2974
Posl.aktualizace: 13. července 2008 22:16
sorac draku,, je to tak mazu,,, bud inzeaty,, pac jak to sem nikdo bude davat a vsichni to uvidi tak to tady bude samej odkaz,,, mazu taky nadavky, meserky(pac to nema hlavu) atd,,, sorac za cenzuru ale jinak to mezi nactiletyma nastevnika by to tu stalo za prd,, a zadny kvalitni pokec
Datum: 13. července 2008 22:16
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
přečti si pravidla
Datum: 13. července 2008 22:06
|



|