Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 borci, je v Považské Bystrici muzeum?? páč tam pojedu s nasime nekde blizko tak bychom tam mohli zajet... na netu jsem nic nenasel... ale až budu mit ridicak tak nekdy treba za rok plánuju výlet do jeho rodných krajů s mojí 555... jé jak já se těším!!! Páč na tom budu jezdit hodně dlouho ještě tři roky! To si užiju pořádně, páč potom si udělám (teda jestli se toho doziju stat se muze cokoliv ale nechci umrit mladej) řidičák na auto a A25Kw bo jak to tam je... no to proto, žře tata si koupí nějakou mašinu mě zbyde 125 YBR no a jestli to bude mit v technicaku ta masina 25 kW tak bych se na tom taky rad projel.. Jak já se těším na tu volnost až budu mít řidičák.. ach nebudu muset jezdit jen po učelové komunikaci kde nejezdi cajti a vsem je to jedno ze tam jezdim! Koncem léta příštího roku plánuju renovaci laku a koupm si nové ráfky a vypletu je... to bude po mojí první brigadě  no a teď zatim skouším, kolik mi ta 555 žere na 100 km, páč sem měl předevčírem 1500 KM a včeera jsem najel neco kolem 24 km... ještě si ale musim vyrobit skličko na tacháč, páč je praskly a taky jdu ted posunout futra ve vidlici na těch 16 cm páč to mám až na tym kovovým rantlu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 12:19
kurna dyt to máme doma a jezdil sem na tom snad tisickrat... je to bezproblemovy (zatim  a jinak je to jen prozatimní motorka pro otca
Datum: 19. července 2008 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel3528
neveris,poznas,vykonem i spolehlivosti je to hodne podobny Yuki 125 sport...
Datum: 19. července 2008 0:32
no tak to teda prr! ještě řekni že je třeba lepší Yuki 125 kera je tomu hodne podobná! v autokšole měla najeych 2 tisice jezdil jsem s n i na cvicisti a byl jsem rad, ze jsem prezil... my doma máme YBR má najeto přes 3000 a žádná porucha (až na sjetou zadní gumu) ve dvou dokaže jet kilem! a když ne tak tech devadesat na 100%... se mnou to bude jezdit jkako vitr (kdyz budu furt vážit kolem 50-60-65) mdobra motorka prave ji koupily v autoskolle a jezdí s mi s ní v poho, instrukotr ale tomu dává zabrat váží přes 115 kg  takže když vyjedu nejakou vetsi diru tak citim ty tlumice  chudak motorka
Datum: 18. července 2008 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel3528
k tomu dodatku o papirech a motorce. Cela Yamaha YBR 125 je vzduchem chlazena mrcha ktera jede necelejch 90 a ma v TP snad 8 KW a muzes ji ridit od 16...ma mene nez 11 KW a na ni je A1 ridicak...jinak bracha dela v motoservisu a rika ze YBR nebrat,strasne se serou a nejede to. Holt i obrovska znacka jako yamaha obcas vyrobi nejaky zmetky...
Datum: 18. července 2008 15:03
jj já byl v brně v tech muzeu asi pred 5ti rokama ale to sem se ještě nějak nezajímal o jawy a vůbec motorový vozidla..... tak tam o prázdkách někdy pjedu
Datum: 18. července 2008 13:16
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
je to sice trochu z ruky no, ale muzeum historickejch motocyklů je i v Lesné u Znojma, je tam plno jaw a čezet, byl sem tam před týdnem a můžu to doporučit!!
Datum: 18. července 2008 13:10
v považské bystrici tuším muzeum nejni .. vím že sme se o tom bavily ale já myslel technický muzeum v brně
Datum: 18. července 2008 12:49
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 Čau
ja vim že je to tu o pár řádku níž..když pojedu po vedlejší silnici/polnacce budu mít helmu,,budu svitit mam tp i spz..mno ale nemam papíry..je mi 14 ..kolik muzu dostat pokutu a na kolik let si muzou sednout mi rodice?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 19:19
Jméno: nekdo
IP: uživatel2564
rodice si asi sedat nebudou mohl bys dostat pokutu 200 až 800korun ale podle me do 500
Datum: 21. července 2008 19:19
Jméno: alig175
IP: uživatel1181
kdys je policajt svine klidne ti tu pokutu napari ale tady kazdej mluvi o tom z ma napr motorku s papirama ale on nema papiry a tech 50 tacu je prave za to ze ty nemas papiry a ne ta motorka . no kdys je nemama ani motorka je to horsi.
Datum: 18. července 2008 22:12
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
To mas pravdu ale vetsinou to ukecas s poldou..vetsina jich je v pohode..jenom ti pohrozi..toho se vubec neboj..ja uz jezdim 2 roky normalne bez ridicaku po cestach uplne vsude i do mesta...a proste jeste se my nestalo abych dostal pokutu nebo mne chytli..jeste sem ani nepotkal policajty
Datum: 18. července 2008 19:23
tak polňačka a vedlejsi silnice je rozdil, záleží komu ta cesta patří jinak pokud tě chytnou tak záleží na policajtovi, některej tě pustí jenom s tim že ti vyndá svíčku jinej to bude hnát daleko pokuta kolem 50000, odklad řp na 2-3 roku a nehledě na to myslim až 2 roky vězení
Datum: 18. července 2008 12:16
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čau
Hele mam pionýra 05 takže si na něj můžu dělat papíry od 16?:
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 17:52
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Problem nastava kdyz delaz naad 25 kw a nemas zadny ridicak anni na auto ani na motorku to si musis ejakou podskupinu hold udelat taky jsem to potkal jsou to uplne vyhozene penize a tak mam ridicak na auto i kdyz zadne nemam treba si jednou nejake poridim
Datum: 18. července 2008 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel3528
to musim oponovat. Kamarad z prahy delal ted ve 24 letech papiry na neomezene nad 25 KW,nikdy nemel papiry na zadnou motorku,jen na auto a nebyl problem,akorat si za to vzali v autoskole 7000,-
Datum: 18. července 2008 15:06
Jméno: salis
IP: uživatel2576
žádný papýry mít nemusíš, pokud chceš dělat A1 nebo A, ale pokud chceš tu nějvětší třídu (nad 25Kw) tak musíš mít nějakou podtřídu.
Datum: 18. července 2008 14:19
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
to musim nejdriv mit papiry na 50 ccm ?
Datum: 18. července 2008 12:48
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
nn..nemusí! klidně muže hned A1. KAmoška ted taky dělala rovnou na A (do 25KW) a nikdy žádnej řidičák neměla.
Datum: 18. července 2008 12:48
Jméno: buzgard
IP: uživatel3517
matescrkt nemuzes musis si udelat na 50ccm musis mit nejakou praxi nevm to jiste kdyztak me opravte
Datum: 18. července 2008 12:45
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
to se na to vyseru a udelam si na 125 cmm xDxD
Datum: 18. července 2008 11:51
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
jj...od 16 mužeš i na 125 do výkonu 11 KW, takže na 05 v pohodě!
Datum: 18. července 2008 11:45
 Tebuh pánové mam drobný problém mam 350/634 mám věčně rozhadané válce i když je sešteluji stejně se po 10 km rozhadají znovu.A střílí z výfuku a přitom vytryskne benzín tryskami z karburatoru.dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 12:40
Máš namazanou plsť co maže vačku? Máš tam kladívka s pertinaxem nebo s umělou hmotou?
Datum: 18. července 2008 12:40
 Hoši jak je to s těma vypínacíma tyčkama na spojce?Jeden kámoš mi teď řekl že je tam krátká tyčka,dlouhá tyčka a 3 kuličky.Diť tam je jen jedna kulička ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 20:50
Jméno: bezza
IP: uživatel3529
jo, je tam jenom edna kulicka!!!
Datum: 18. července 2008 20:50
má tam být smětem od spojkovýho koše: krátká tyčka, kulička (jedna) a dlouhá tyčka. V katalogu ND je to vidět dostatečně dobře
Datum: 18. července 2008 12:43
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
V katalogu náhradních dílů je jen ,,vypínacia tyčka kratšia,, ,,vypínacia tyčka kratšia,, a ,,Guľóčka o 5,, vše uvedeno jedním kusem  . Možná existuje víc variant, nebo víc zbastlenin, protože faktem je že se mi také stalo že jsem vypínací tyčky složil a nečouhala pak ny vypínání ven  . Buď zkus sehnat nové tyčky, nebo laboruj s přidáním kuličky pod spojku...
Datum: 18. července 2008 10:07
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
mužeš tam dát :1tyčku nebo 2tyčky a 1kulička nebo jak chceš, hlavně aby kulička měla stejný průměr jako tyčka aby se nezasekla
Datum: 18. července 2008 9:55
Jméno: majkl
IP: uživatel650
jedna kulička v pravým deklu,jedna kulička v motoru,a jedna kulička mezi těma dvouma tyčkama...první je krátká tyčka,pak kulička,a dlouhá tyčka...
Datum: 18. července 2008 9:51
 Čau borci, jakou máte zkušenost s palivem Natural a přidávat olej do sekačky? Někdo tvrdí, že to jezdí líp i se motor tak nezasírá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 12:43
Jméno: pavko
IP: uživatel430
bylo to brano s polokulovitou spalovaci komorou
Datum: 19. července 2008 12:43
Pavko, jakej benzín je potřeba nezáleží jen na kompresi, ale i na tvaru spalovací komory.
Datum: 18. července 2008 16:08
takpar veci na kompresi 9,2 se dneska doporucije benzin ba 95 coz je natural v knizce z roku 50 sem taky nasel takove doporucení olej do sekacky mno nevim sekacky sou dneska 4takty tak v zadnem pripade popr. jestli mas dvoutakt je to mozne ale stejne se jedna o olej normalni kvality nic svetoborneho v nem není radsi tam lej mogul tsf nebo ted v lete mogul ts motoru neuskodis jen mu pomuzes kdybys neco nevedel tak se ozvi viz email
jo proc ted pouzivat Mogul TS je to jednoduche ma lepsi viskozitu takze vetsi olejovy film.
Datum: 18. července 2008 14:24
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
Natural jo ale olej do sekačky je trochu silikono... a to uvolnuje karbon takže ucpeš vejfuk - nejdřív ho vyčisti
Datum: 18. července 2008 10:04
 čau chlapy mám na čz 125/476 kolečko 14 o kolik by se zvedla asi tak rychlost když bych tam dal 17 ?  dík za radu a jestli se to vubec vyplatí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 20:57
Jméno: čz
IP: uživatel934
o 20 km/h a záleží na tobe jestli se to vyplatí ,zálezí jestli jezdíš do kopcu nebo po rovynách.
Datum: 26. července 2008 20:57
Jméno: lebra
IP: uživatel3522
ok dík za radu nechám to jak to je
Datum: 18. července 2008 11:28
Jméno: Vasili
IP: uživatel3525
Teď máš maximálku tak 95-100, ne? Takže teoreticky by se měla zvednout na 105-110, možná víc, ale praxe bude taková, že sotva dosáhneš těch 95-100, protože ten motor na to nebude mít sílu. Oni ve Strakonicích věděli proč tam dávají 14 z., tak nevymýšlej cypoviny, nech tam co tam je nebo to předělaj na 175 a pak tam těch 17z. bude mít nějakej smysl
Datum: 18. července 2008 10:45
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
zvedneš rychlost a snížíš sílu - vyber si
Datum: 18. července 2008 10:08
 Zdravim, mam takový dotaz.Koupil jsem novou spojkovou lamelu,pružinky nové a vše jsem dal do kupy a z ničeho nic mi to na 3rychlost ojediněle prokluzuje ale na 1 a 2 stupeň je to dobrý vubec nevim co by to mohlo dělat prosím o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 13:52
OK skusím dik za radu.
Datum: 18. července 2008 13:52
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
musí si sednout je nová nebo rozeber a kažou korkovou lamelu osmikuj na totální rovině aby na sebe sedli smirek-400
Datum: 18. července 2008 10:18
 šlo by na mýho mustanga zadní 26 x 3.00 a přední 26 x 2:75?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 11:28
to by byly velky kola  16 tam maj byt
Datum: 18. července 2008 11:28
26x3.00 ??? né náhodou 16x3.00 ...
Datum: 18. července 2008 10:06
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Posl.aktualizace: 18. července 2008 17:59
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
supr ale úplně k ho...
Datum: 18. července 2008 17:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
když si deti hrajou tak to takhle dopadne
Datum: 18. července 2008 11:39
Jméno: martin
IP: uživatel1521
Nevím co je na tom mazec?? taková ptákovina....
Datum: 18. července 2008 11:03
strašná sranda....
Datum: 18. července 2008 7:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jn , už sem to viděl a libilo se mě to , zvuka jak 6kilo
Datum: 17. července 2008 23:44
Jméno: fuck
IP: uživatel1411
 hoj kamos ma pincka po go jede mu 100kmh merili sme to tak ze on jel a my vedle nej ze skodarnou a jeli sme 100 a on nas furt daval muto proste vali ma 15 zube kolecko
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 15:40
Jméno: JAP
IP: uživatel111
tak to padly 2 rekordy , pro škodovku aj pro fichtla
Datum: 18. července 2008 15:40
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
tak nam to natočte , ve škodovce vedle řidiče muže sedět kameraman a natačet zaroveň pincka a zaroven tachač škodovky !!! A pak ti budem řikat třída
Datum: 18. července 2008 14:08
Zase kámoš tady je to samej kámoš nikdy jste nic neciděli jenom kámoš povídal a jelikož je vám max 13 tak tomu věříte
Datum: 18. července 2008 11:56
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
no ma 8 vybrus dobre zajety s jednokrouzkovym pistem
Datum: 18. července 2008 9:27
jj skodovka kecá ale nevěřim že by mu jel 100 km/h.Možná jeslí má chrchla na závody tak možna jj ae jen takhle doma.....nedá se tomu veřit.Vždyt přebroušenej Simson na 70 ccm to dá tak 100-110 max. km/h.......
Datum: 18. července 2008 7:54
Jméno: standa
IP: uživatel3518
to zase jako bacha. uz sem zajel 8.vybrus a trochu sem mu dal napit a muzu rict ze to 13 z kolecko je na tu silu moc maly a premejslim minimalne o 14 z protoze to ma zbytecne velko silu na 13z kolecko. Tu kde bydlim je to samej kopec a jezdim i v tech nejhorsich za 2 coz se tu jeste nepovedlo ani s nejlepe sestelovanym fichtlem. Ten dobre zajety 8 vybrus opravdu doda navic 1 kone. Pokud ma ten dotycnej vetsi vybrus a nejaky dalsi vychytavky a 15 rozetu tak verim ze ke 100 mu to pojede,ale mezi nama,skodovka na tachometru keca vic nez fichtl ((((-:
Datum: 17. července 2008 23:42
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
A pak si se probudil na slova tvé matky: fuck-u stávej do školy...viď:o)
Datum: 17. července 2008 23:23
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Jak prudkej byl ten kopec?
Datum: 17. července 2008 23:13
Jméno: bag
IP: uživatel3517
 Zdarec Seso prosimte vys uz datum kdy ti pride 8.vybrus bude k tomu i tuning prevrtana tryska diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 22:21
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
 hoši nekde sem videl ze na fikoj nekdo mel 2 svičky. nevite jak to udelat?a přida ro vikon? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 22:22
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Datum: 18. července 2008 22:22
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
http://www.sesa-moto.cz/galerie/jawa_motokros/id_11368.html Tak tady je kombajn...
Datum: 18. července 2008 22:19
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
jawa 350 kombajn, to byl jednoválec se dvěma svíčkama o výkonu 23 koní.Ta druhá svíčka na takovém objemu přidá něco kolem koně.
Datum: 18. července 2008 18:43
Jméno: adas
IP: uživatel1069
libeňák v sérii měl ale vždycky jenom jednu svíčku, která pálila. Údajně tam ta druhá byla když se jednu podařilo ulejt, nebo odešla. Taky jsem četl že se tam dávaly různé tepelné hodnoty a podle potřeby se přehazavala fajfka, co na tom je pravdy netuším. Dvě svíčky na válec se vyplatí až od větších objemů, možná tak od 175 ale spíš ještě větší, třeba trabanty se tak jezděj.
Datum: 18. července 2008 11:43
Jméno: Stanislav
IP: uživatel3526
za toho libenaka sorry,o tom sem jenom cetl,myslel sem že šved byl jednovalec 350,ale asi to byla 250 a jednohub znam,ten ma hlinikovy valce,tak sorry no...
Datum: 18. července 2008 10:55
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
libenak se delal v kubature 250 i 350,250 byla jednovalec a mela 2 svicky,350 mela z vyroby kliku tak,ze sli oba pisty najednou,melo to lepsi zaber na nezpevnenym povrchu,byl to dvojvalec a mel 1 svicku na valec
Datum: 18. července 2008 10:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Stanislav - Ten libeňák co píšeš nebyl jednoválec, ale dvouválec s válci ve stejné fáz pístůi.. tzv. jednohup. Ale nedělali se tak všehny Libeňáci... některý byly v klasice tj. písty v protifázi.. jednohup byla individuální úprava...
Datum: 18. července 2008 8:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Na dvě svíčky málo místa.. nevím spíš je to blbost. Ale Jawetu s dvěma výfuky jsem viděl před lety na veteránském srazu v Klánovicích. Docela byl kolem toho povyk, jinak bych si toho nevšimnul, tak jsem to taky detailně skouknul a fakt to vypadlo originálně.. majitel o historii toho stroje ale nic o historii stroje nevěděl... Jinak k tvému dotazu.. když chceš mít dvě jiskřiště použij Y svíčku, ale nevím zda to se stávajícím zapalován fichtla bude mít tu správnou funkčnost... Výkon to podle mě nepřidá
Datum: 18. července 2008 8:31
Jméno: Stanislav
IP: uživatel3518
jednovalec 350 libenak mel taky 2 svicky,prej to lip spalovalo. na fiku je to mozny pokud nekdo pouzil original vypuklou hlavu z 05 a druhou svicku mel ze spoda
Datum: 17. července 2008 23:04
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
naco blbost
Datum: 17. července 2008 23:00
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 Zdarec schanim el schéma na čz 250 trial typ 475.04 pravě ji renovuju a nemuzu nikde sehnat to schema nemate ho nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 21:56
 Čus. Co si myslite o blinkrech na Fichtlu??pripadne jestli ma nekdo nejakou fotku , poslete na mejl
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 19:11
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
http://www.youtube.com/watch?v=2K_ALndE07Y&feature=related n odraci tak uz sem nasel fichtal s blinkrama
Datum: 18. července 2008 19:11
Když už tak nějaký malý.Ne jak je má na tom mustangu,takový alíře.To by chtělo z nějaký novější motorky,aby byly malý
Datum: 18. července 2008 9:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Viděl jsem to jen na obrázcích z nějakého Eng. časopisu... okapotovaná vývozní verze.. blinkry to mělo podobné simsoním. Hezké to nebylo, ikdyž se odmyslela ta hnusná laminátová kapotáž. Bez akumulátoru to efektivně nerozchodíš a zas taková tecnická finesa to není aby jsi s tím někoho neznalého ohromil. Jak je tam budeš mít tak máš povinnost je používat... proto si myslím že není marné je tam nemít :o)
Datum: 18. července 2008 8:38
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
vypada to strašne
Datum: 17. července 2008 23:08
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Datum: 17. července 2008 22:36
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
presne tak, jeste kvuli tomu vozit nafechtlovi baterku, je to zbytecna zatez a u fechtla je kazdy kilo navic poznat na jizde,navic tam na tohle ani neni misto
Datum: 17. července 2008 22:28
Jméno: monax
IP: uživatel467
Ja si o tem myslim to ze to vypada hrozne a jeste vozit baterku!kdesi sem to nasel na netu takeho modreho 21 tusim a fakt hnus!mozna ze na mustangu by to bylo lepsi ale aj tak bych to tam nedaval co je na tem zvednut levu nebo pravu ruku a ukazat
Datum: 17. července 2008 22:21
 Čus hoši, můžete mi někdo vysvětlit důvod, proč je špatný, když má klika vůli do stran v karterech?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 18:01
a šly by tam dát podložky, ložiska mi přídou dobrý, těma bych řek, že to neni, ale když sem naposled rozebíral motor, tak mi na jedný straně kliky zůstalo ložisko na hřídely a né v karteru, tak jestli třeba pod nim nebyli ňáký podložky
Datum: 18. července 2008 18:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
jestliže má vůli do stran v ložiscích kliky, tak jsou buď probroušené hřídele kliky a volně kloužou v ložiscích a nebo je vymačkanej kroužek ložisek, ale to je míň pravděpodobné, podle mě je na ložisku kvalitnější materiál a povolí spíš hřídel... No a jak to začne klouzat do stran, tak odejdou břity gufer a más po dolní kompresy a tudíš i po ježdění  . Jo ataké je varianta že povolí domečky ložisek (to už jsem taky viděl) a jezdí to jako celek i s ložisky.. tak to jsou pak v prdeli kartery...
Datum: 18. července 2008 10:28
jestli má do stran tak to není špatný je to normal ae kdybys to mel dovnitř tak už to je špatný....
Datum: 18. července 2008 7:57
Jméno: monax
IP: uživatel467
Ložiska pokuj je motor slozenej a chytnes kliku za magnetem a tahas do predu a k sobe a je tam vule tak je to loziskem,ale i kdyz novy tak nejaka ta vule tam proste bude!reknu ti to tak pokud mas malo tak ji nechaj pokud velka tak radim vymenit!
Datum: 17. července 2008 22:23
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 http://www.it-zone.cz/?Mode=Sti&StiId=24583 mate s tim nekdo skusenosti????neni to naky shit ktery se hned rozbije????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 14:14
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
prostě baterka ju kup a uvidiš .
Datum: 18. července 2008 14:14
Jméno: aleš neplech
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel3516
 Mohli byste mi říct kolik ma ficht napsanou max. rychlost v papírech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 11:26
já mám na obidvoch pionýroch v tp napsané 60km/h a sou to 21 a 20 a 250 tam ma 105km/h
Datum: 18. července 2008 11:26
Jméno: standa
IP: uživatel3526
nepozornost uredniku. Jediny pionyr ktery ma konstrukcni rychlost 45/h je 550 s levostranym karburatorem. 550 s pravostranym karburatorem a 555 maji konstrukcni rychlost 50/h,prvni 05 s karburatorem jako ma S22 a hlinikovym sanim meli konstrucku taky 50/h a pozdejsi 05 s klasickym karbecem uz jeli 55/h ,pozdejsi 20,21,23 sou vsechno stejny motory a vsechno ma mit v TP 65 km/h
Datum: 18. července 2008 11:00
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
nepozornosti úřeníků sou nej. máma si měnila řidičák a na novej jí napsali že má kromě B i A1, kterej v životě nedělala a kterej na původnim řidičáku neměla
Datum: 18. července 2008 6:54
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
Teš mám u 05 rychlost 45km/h, nevím esli je to nepozorností úředníka, nebo to mají některé typy 05. hmm
Datum: 17. července 2008 21:32
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
Já mám v papieroch od dvadsaťtrojky 45km/h. Nepozronosť úradníka-pre mňa obrovská výhoda!
Datum: 17. července 2008 21:29
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
550 - 45km/h , 555- 50km/h 05- tady si nejesem jist myslim ale ze uz taky 65km/h, jinak nektery maji 45km/h... 20 21 23 - 65km/h...
Datum: 17. července 2008 21:07
Jawa 20,21 má 65Km/h.Jawa 550,555,05 má 45Km/h
Datum: 17. července 2008 20:52
Jméno: jindra
IP: uživatel3507
 dotaz zustava mi viset tryska na dopousteni benzinu v plovakove komore jak se to da vyresit abych mel uz klid moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 21:27
přeleštit nebo koupit novou, koupil jsem jinej tip a ten je mnohem lepší není tam úzká jehla ale takovej kolíček je to mnohem lepší řešení než originální.
Datum: 17. července 2008 21:27
 zdravim chci se zeptat jak by funkoval vybrany vifuk na fichtla predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 12:10
výkon dělá u 2t asi 30% výkonu bez vnitřku ti de tak 5-10% dolu a zdá se že to jede rychlejc protože to řve, dostane se to rychlejc do otáček protože výfuk neklade žádnej odpor takže se to vytočí ale dvoutakt potřebuje odpor ve vejfuku.
Datum: 18. července 2008 12:10
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno vykuchanej vejfuk ti urcite vykon neprida,to je jasny,2 takt musi mit ve vejfuku nakej odpor,kdyz dobre vycistis puvodni vejfuk tak ti to pojede lip nez z vybranym,navic se ti i zmensi spotreba,to ze se ti zvedne vykon sou naprosty bludy
Datum: 18. července 2008 10:32
S vykuchaným vejfukem to víc řve a pak ti připadá, že jedeš rychlejc.
Datum: 18. července 2008 9:06
Vcera sem to zkousel...Takze bez vnitrku vyfuku to jde rychle do otacek a na 3 plnej to toci skoro max, ale netahne to a maximalka je 72-74...s vyfukem to tahne pekne odspodu, je to zivejsi a na 3 plnej to jede 76-78...takze vyfuk je opravdu lepsi original...Nebo jestli myslite ze inzeniri v Jawe to neumej tak postavte lepsi motocykl.
Datum: 18. července 2008 8:36
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
...protoze je asi musite mit tak zahumuseny, ze vam to normalne nechce jet.
Datum: 18. července 2008 0:11
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Jestli tvrdite, ze po vybrakovani vyfuku vam to jede lip, tak si zkuste ty vyfuky vycistit/vypalit, uvidite mensi zazrak...
Datum: 18. července 2008 0:10
Jméno: monax
IP: uživatel467
Spotreba se malinko zvetsi a vikon pude smerem na horu a o dost!,ale taky na to doplatis hlucnosti
Datum: 17. července 2008 22:26
Jméno: empty
IP: uživatel796
to nvm jestli ti prida nebo ubere vykon ale vim ze se ti zvedne o tost spotreba kdyz ho tam nemas
Datum: 17. července 2008 21:49
jestly by se snížil výkon ta kto bych se doooost hádal!!!! když sundáš vejfuk tak to máš sííílu jako prase!!!!! rychlost haf ovelikánská že by ses podělal
Datum: 17. července 2008 21:25
jako bez vnitřku, Výkon by šel dolu
Datum: 17. července 2008 20:40
|



|