Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 cau draci potrebuju poradit pulim motor na jawe 20 uz mam vse sundane a rozdelane az na to lozisko co je u pastorku predniho sekundaru zaboha nejde ven je to to jediny co mi chybi vindat tak prosim o radu ->rady aby to lozisko bylo v celku  a nebo ho tam muzu nechat a rozpulit jen pulku?? kazdopadne diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel3571
pokud je OK tak ho tam nech,pokud ma vule tak ho necim vyklepni.
Datum: 23. července 2008 16:40
 ZDARTE CHLAPY NEVÍTE JAK SE DAJÍ ROZDĚLAT TLUMIČE NA MUSTANGOVY??? PLS
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 13:42
Jméno: Monty
IP: uživatel13
zděláš řídítka, oděláš horní brejle (povolíč ty šílené šrouby co drží tu pružinu) a pak už jenom vysuneš zespodu..
Datum: 23. července 2008 13:42
 dobry den chlapi potrebuju poradit na pionyru 20 mne nejde do karburatoru benzín či¨ím to může být dal sem druhý plovák nepomohlo dal sem nový ten vrch co se cupuje s tm benzín a nepomohlo a když vydělam hadičku tak ide krásně benzín prosím poradte mi předem dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 13:53
Jméno: martin
IP: uživatel1584
dííky urco vyzkousim
Datum: 23. července 2008 13:53
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
jak mas vicko na karburatoru tak kdys ho otocis tak je tam takovy plisek a pod nim je ventil tak ten ventilek vysroubuj proplachni ho v tech. benzinu a profoukni kompresorem pak uz by tam ten benzin mel jit a kdyz ne tak kup novej tady je ten ventilek kdybys nevedel http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_84.html
Datum: 23. července 2008 13:22
 dobry den chlapi potrebuju poradit na pionyru 20 mne nejde do karburatoru benzín či¨ím to může být dal sem druhý plovák nepomohlo dal sem nový ten vrch co se cupuje s tm benzín a nepomohlo a když vydělam hadičku tak ide krásně benzín prosím poradte mi předem dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 23:51
Jméno: pavel
IP: uživatel3637
me to nejelo protoze sem mel ucpanej kohoutek na nadrzi, slo tam malo benzinu a v kopci to chciplo
Datum: 30. července 2008 23:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
prefukaj si kompresorem ten ventil coje odspodu cukatka ten vrsek 2 srubky tam su a prevukajto poradne aj od spodu aj zvrchu gde ide hadicka jebmni kompresor a stlac hadicku abi nefukal a tamsa nahromadi vzduch a pustis tu hadicku a velkim tklakem sato prefukne.
Datum: 23. července 2008 16:13
 Hoši,tak mě tak napadlo.co kdybysme udělali nějakej fichtl sraz?Mohli by přijet i silnější stroje,ale jawy.Někde ve středočeským kraji.Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 14:16
no pravě v Olomouckym kraji ale ja bych tam nejel pac este nemam riidicak
Datum: 23. července 2008 14:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
no mohlo by to byt v olomouckym kraju ....sorry ale nemam ještě papiry
Datum: 23. července 2008 13:48
Jméno: $đor
IP: uživatel2128
já bych mohl přijet kamkoliv .. když to bude trochu dál tak nevadí a dojel bych s tam s jawou 350 typ 653/3 ( sadílek ) r.v 1977 před 2ma měsícama renovovanej
Datum: 23. července 2008 12:53
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kdyby to bylo nekde na zapad od prahy tak bych se dostavil s cezetou
Datum: 23. července 2008 12:35
 Chlapci, poslední dobou se mi stává, že se mi maže sám od sebe primární řetěz... Když šteluju předstih tak je to tam zasrany jak svina (ne kde je zapalovani, myslim kde je pastorek) tak gufero by to nemuselo byt, pac smeho menili a napada me jen tyčka na spojku... ale na to tam taky nevypada, a dalši a posledni možnost je ta, že jak je ten šroub u nakopávačky na spojkovy viko, tak tam neni a je tam kapka... je tam strhlej závit no tak to asi zatmelim a bude... jinak dal jsm na tu moji 555 to 12 kolco, tata donesl renovovany napínáky (navařenej šroub 10 na těch držácich  drží to pevně, museli sme jeden článek řetězu sundat (no spíš dva) tak a teď máme osju zadního kola přesně uprostřed držáku zadniho kola, předtim to bylo až na konci a když sem to viděl, tak sem se bal jezdit na tom... no a jak tam sou ty napínáky, tak je kolo rovně, né šikmo (předtim sem emel levej napinak a tak bylo kolo nasikmeny) no a zase se mi na kladivku rozsypal krupl ten pertinax (nevim ale vypadalo to jako plast, co se neska vyrabi heh) tak sme ho nahradili bakelitem, no zatim to funguje, akorat to ma nepravidelnej prubeh, že nekdy to jede lip a nekd yhur, ale je ten predstih nastavenej vic do otáček... takže vytáhnu a to bez kecu 70 a neco k tomu s 12kolcem!!!!!! Ale taky mi to při těch otáčkách dává výboj jak svina, musim skontrolovat svicku,, a taky si vetsinu energie berou kladivka... páč to tam vypada jak kdyby někdo svářel!!! tady je video http://www.uloz.to/599458/mov00019.3gp beztak to bude kondik.. jo a ještě, k čemu je trn?? me se neska zase zdalo ze delam neco s fichtlem a nekdo mi rekl at na neco pouziju trn tak se ptam
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 10:15
Jméno: Bucky
IP: uživatel3579
Pekny a ty jiskri..... nak takhle to vypada v masince na transformator.
Datum: 24. července 2008 10:15
jeeeeeeeee... sem se spletl myslel sem sekundar... vim jak to v prevodovce vypada, dole je taky prepousteci otvor kde to mezi sebou koluje  ...
Datum: 23. července 2008 18:25
To že se maže primární řetěz sám je zcela vpořádku a dokonce se i musí mazat protože náplň oleje v převodovce je společná i pro primární převod, jó jestli se to maže sám sekundární řeťez tak to je už chyba, ale ty ses ptal na primární...
Datum: 23. července 2008 15:28
jde to v programu quicktime
Datum: 23. července 2008 12:22
jde to v programu quicktime
Datum: 23. července 2008 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel3566
nemam to v cem prehrat,nemoh bys to dat do nejakyho normalniho formatu??? Jinak jiskreni u 555 nemusi spusobovat jen kondenzator. pokud mas vinuti vedene na indukcni civku tak potom je spatnej kondik,pokud mas nespravne vedene vinuti na kladivko tak potom hori a ve vysokych otackach to nejede a strili. v nekterych pripadech pomaha natahnout kabel z vinuti na inducku a druhej vyvod z inducky na kladivko a pokud to nepomuze tak 2 kondenzatory....je to casta porucha u 555 casto spojena s vyslehlym vynutim....obcas je problem ve vacce,rozepina jen na velmi kratkou dobu a kondenzator se nestiha nabijet a z veskereho proude se nabiji kondenzator minimem a zbytek spusobuje jiskreni....
Datum: 23. července 2008 11:48
http://www.edisk.cz/stahni/27421/MOV00019.3gp_312.2KB.html tak tady to uz je snad funkcni
Datum: 23. července 2008 11:31
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
k tomu videu soubor nebyl nalezen
Datum: 23. července 2008 11:20
 čau kluci koupim uplne novyho a nejetyho pionyra proste jeste skoro zabalenyho dam za nej treba 20.000 pište prosim... mel jsem totiz jednoho a prijel jsem s nim na benzinku nalil benzin do nadrze ujel asi 10 km a uz to nejelo... proto koupim novyho tamtoho staryho jsem dal do kovošrotu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 17:28
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
ty voe tak si ho sám udělej kup všechno new a vyjde tě to tak na 15000kč ale jen motor
Datum: 24. července 2008 17:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
no tak 100% si dela srandu ale nakej chlapek co jsem slysel sehnal uplne noviho simsona mel to nakej chlapek co to zbiral a nikdy na tom nejel takze to byla totalni funglofka
Datum: 23. července 2008 14:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Kdyby nekdo mel noveho pionyra a chtel by ho prodat, tak ver ze by mel mnohem vyssi cenu nez 20 000...
Datum: 23. července 2008 13:16
Jméno: MT
IP: uživatel3495
cau a co pinska 555 novi vibusi valec krouzky barva lanka rozvody el.
Datum: 23. července 2008 12:56
Jméno: maxx
IP: uživatel2093
tak jestli si prijel na benzinku natankoval a nenalil tam olej tak se nedivim ze to nejede
Datum: 23. července 2008 12:07
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jako takhle.. opravdu se snazit tak mozna muzu sehnat temer nejetyho pincka.... alejeden mi staci
Datum: 23. července 2008 12:00
Jméno: Mapro.
IP: uživatel1847
neresteho dela si pr*el..
Datum: 23. července 2008 11:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
toto neumiš vopravit to fika nesezenes uplne novyho tak si blazen
Datum: 23. července 2008 11:24
 ahoj chlapi,potrebuju poradit,mám čz 180,celou dobu to jezdilo krasne a ze dne na den to prestalo tahat teda kdyz sem jel ve dvou,...ale kdyz sem jel sam tak to jelo pekne i presto sem ale jezdil a ted uz to nechce jet ani semnou samotným,proste se to nak dusí nebo neco,... uz sem se to pokousel vycistit ale zmena se nedostavila,tak kdybys te mi mohli poradit co s tím díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 13:25
tak díky chlapi
Datum: 23. července 2008 13:25
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ne,to ze ti to strily do vejfuku je nejspis zpusobeny malym predstihem,nebo se ti obrousil pertinax na kladivku(to spis),na desticce zapalovani je nanejtovana takova molitanova houbicka,ta ma bejt napustena olejem a ma mazat vacku aby se ten pertinax neodiral,takze nejlepsi bude kdyz to skontrolujes,jestli neni sucha,kdyby byla sucha,tak ji namaz,kdyby byl obrousenej ten pertinax,tak je lepsi koupit novy kladivko,skontroluj predstih,odtrh,a taky by bylo dobry vycistit ten vejfuk
Datum: 23. července 2008 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel3567
s touhle moto nemam skusenosti,ale kdyz neco strili,tak to vetsinou znamena spatnou bahatost smesi nebo spatnej predstih,obcas ubrousenej pertinax na kladivku a spadli kladivko s minimalnim odtrhem nebo svicka. Kdyz mi nedobijel Perak tak taky po pridani plynu strilel protoze ve vysokejch nesla jiskra. Nesmis se toho bat a trochu se v tom postourej,je to jenom dvoutaktni jednobuch,tam neni co skazit.....nekde ne netu bych si pro sichr stahnul prirucku a pak bych se do toho pustil,bude to nejakej nesmysl.....
Datum: 23. července 2008 12:40
ten sem necistil,ale ted mi doslo ze ten vejfuk strili,nema to nejakou souvislost?
Datum: 23. července 2008 11:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
a co vejfuk čistil si
Datum: 23. července 2008 11:25
ten vzduchovej filtr sem vyndaval,... a zmena se taky nedostavila,...  ,... takze mam spís pocitat s tema krouzkama?
Datum: 23. července 2008 11:24
Jméno: MT
IP: uživatel3495
nebo sou v p....li krouzky.
Datum: 23. července 2008 10:42
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kdybysi vozil pod sedackou hadr tak je mozny ze ucpal vzduchovej filtr,jednou se mi neco podobnyho stalo,napis jakou barvu ma svicka a pak ti muzu rict vic
Datum: 23. července 2008 9:55
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 čaču seso jaky je to jedno procento na tej 99% replice vejfuku... a to je z kolikatky plechu? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 11:12
bude naky sraz v okresu olomouc? pls odepište dekuju předem
Datum: 23. července 2008 11:12
s trojky plechu ,,, to jedno procnto je urcene pro rejpali,,co hledaji rozdil,,je to to nejlepsi co kdo vyraby,,
Datum: 22. července 2008 22:50
1%  ,asik o že to neni origo,ae replika.. 
Datum: 22. července 2008 22:47
 Hoši potřebuju poradit nějaký stránky s moto veteran srazama.Prostě sraz příznivců starejch motorek.Hledal sem na netu ale nic sem nenašel.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 0:00
Jméno: standa
IP: uživatel3561
www.veteran.cz
Datum: 23. července 2008 0:00
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 ČAU
mam takovej trapnej dotaz když je chuda směs tak je malo oleje žejo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 21:52
víc vzduchu a míň směsi, takže míň benzínu a tudíž i míň oleje v něm rozpuštěnýho, ale poměr benzínu a oleje zůstává
Datum: 22. července 2008 21:52
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Nevim to na stopro, ale myslim že směs je poměr benzínu a vzduchu
Datum: 22. července 2008 21:44
Jméno: petr.l
IP: uživatel2215
 cau kdys chci vimenit gufera musi se pulit motor? paklize jo jak pak utesnit katery tesnenim a jeste treba nakou tesnici pastou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 21:56
při výměně gufer kdekoliv v motoru nemusíš půlit motor, když chceš vyměnit na klice, tak stačí sundat víko spojky a primární kolečko a z druhý strany dekl,magneto a rotor a když chceš vyměnit u sekundáru tak jenom ten dekl, vyndáš je tak, že do nich zašroubuješ vrut a při utahování by ti měli začít vylejzat
Datum: 22. července 2008 21:56
záleží na tom který gufera budeš měnit.Jestli na klice tak musíš půlit,jesti v pravým deklu co těsní výstup spojky tak nemusíš půlit,pod žetězovým kolečkem taky ne.A s tim těsněním.Já sem minulej tejden dával nový lamely do spojky a víko sem utěsňoval papírovým těsněním.Vzal sem hadr,utřel dosedací plochy karteru i na víku,namazal sem je trochu vazelínou,dal těsnění a zavřel.A neukápne mi ani kapka.
Datum: 22. července 2008 21:42
 ČAU DRACI JÁ MAM DOMA BABETTU 207 A KDYŽ PUSTIM BENZÍN TAK CHČIJE VEN A KDYŽ TO NASTARTUJU A DÁM PLNEJ PLYN TAK TO NEJDE DO OTÁČEK
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 11:44
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nastav karbec dube
Datum: 23. července 2008 11:44
 Nazdar, prosim vás nemáte někdo doma na PC schéma zapojení elektriky na Mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 20:30
TO Andrew: Já icg bohužel nemám tak sem ti napsal na email.
Datum: 22. července 2008 20:30
Čau já mam schéma ozvy se mi na icq469192109
Datum: 22. července 2008 20:23
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Lidi zehnal sem si rafek a nema moc velkou osmicu ale mala tam je,tak bych se ji chtel trosku zbavit!muzete me poradit jak to vycentrovat tu mrchu na spice mam vim ze jaksik kridou se to dela dal nwm dik moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 19:43
Máš takovej ten klíč na ráfky?Jestli jo tak to je brnkačka čusky
Datum: 23. července 2008 19:43
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
 Jak mám vybrat správnej pístní kroužek na Babettu 210tku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 21:26
vem valec a di do prodejny on ti to nameri presne
Datum: 22. července 2008 21:26
Jméno: fichtlsim
IP: uživatel202
 ahoj lidi,vim ze tp tu nepatri ale jak mam vyndat tu zatku u tlumice vyfuku u simsona?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 8:20
Jméno: fichtlsim
IP: uživatel202
jo diky
Datum: 23. července 2008 8:20
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Kleštěma, nebo já to dělal tak že si dáš na zem hadr a trošku s nim klepeš o zem on pak vyleze
Datum: 22. července 2008 20:44
 zdarte,prosimvás jaké číslo má červená metalíza na jawě 350/640??díky za odpovědi a ať to jezdí!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 20:50
no jestli to je jak na staryho fichtla tak to je 8050 české označení 6320mislim nemecke
Datum: 22. července 2008 20:50
 zdar hosi,idete nekdo na zavody pioniru v moravskem jane v sobotu Barbars pionier Cup??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 19:08
Jméno: radim
IP: uživatel202
 Zdar lidi, rekonstruji jawu 20 a chci se vás zeptat,jestli byla zadní brzda vedená bowdenem a nebo ocelovou tyčí? někdo mi říkál že tyčí tak nevim,nikde jsem nenašel fotky a v okolí nikdo 20ku nemá,díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 8:20
Jméno: radim
IP: uživatel202
jj tak díky moc
Datum: 23. července 2008 8:20
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
100% bowden !!!
Datum: 22. července 2008 20:00
A ještě na jawě 90 bylo táhlo
Datum: 22. července 2008 19:35
jj bowden
Datum: 22. července 2008 19:31
Jméno: radim
IP: uživatel202
takze teda asi bowden ...
Datum: 22. července 2008 19:30
a ještě u 550 bylo táhlo
Datum: 22. července 2008 19:28
já myslim že určitě ne .. kovová tyč byla jen u simsona
Datum: 22. července 2008 19:23
|



|