Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čau chci se zeptat...sere mě fichtl.....nastartuju ho na neutrál a na neutrál jde krásně do otáček...dám tam 1 rozjedu se...a jede to stylem...mno prostě se to strašně dusí a nejde to do otáček...nevíte čim by to mohlo být?....dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 22:01
stalo se mi to samo bylo to jehlou
Datum: 25. července 2008 22:01
zkus vyměnit kondenzátor
Datum: 25. července 2008 11:45
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
mno ale to by nešlo do otáček na neutrál ne?
Datum: 24. července 2008 21:59
Jméno: Monty
IP: uživatel13
pravda trysky sou svině, už se mě párkrát stalo že vě předčasně vyřadily z boje
Datum: 24. července 2008 18:55
No a co třeba trysky?
Datum: 24. července 2008 17:40
no de tam malo benzinu jak uz psali... taky mi to delalo.. hladina karburatoru byla ta chyba
Datum: 24. července 2008 16:38
fichtly ježděj bez filtru líp.... ten tvůj problém je v tom že máš asi moc chudou směs páč chudá směs hoří rychlejc takže de do velikááánskejch otáček ale pak se ani nerozjedeš
Datum: 24. července 2008 16:06
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
me to delal zasranej vyfuk... zkus ho sundat a uvidis jestli pojede... a kdyz pojede tak poradne vycistit  at se dari a pak dej vedet jestli to bylo vyfukem... cauvec
Datum: 24. července 2008 15:30
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
jj filtr tam mam....
Datum: 24. července 2008 14:35
Jméno: urtzu
IP: uživatel3402
mas tam vubec filtr? hledej tenhle problem v karburaci
Datum: 24. července 2008 14:05
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 zdarec poradte mi PLS jak mám nejlíp zajet motor dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 7:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Standa - Jo a ještě dovětek... z titulu tvé práce v servisu je jasné že se pravděpodobněji setkáš se závadami motoru způsobenými od prasáckých řidičů, my co jezdíme s ohledem na slušné zacházení se svým strojem se u tebe v dílně často nevyskytnem, takže bych řekl že na generalizaci nějakého názoru nemáš ten správný vzorek.
Datum: 25. července 2008 7:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To standa - ještěže v tom bludu naši tátové a dědové mohli žít a kupovat nic zlého netuše M2T. Kdyby věděli co jsi teď napsal stando, tak by chudáci museli ty svoje motorky a 2T auta nechat stát v garáži... Jen mi je divný že si z vyprávění zmíněných generací nepamatuju nic o častém, nebo dokonce jistém zadření s M2T... Jen si pamatuju vyprávění o příbězích jak ti co dělali prasárny že zadřeli, jakože v záběhu plnej plyn, pak kotrmelec přes řídítka a tak..., ale nějak se nemohu zbavit dojmu že ti by zadřeli i kdyby jezdili na syntetiku. Samozřejmě se bavíme o starých Jawkách, ale jestli máš stando na mysli nějaké moderní 2T, tak to samozřejmě pravdu máš, ale to by jsi měl napsat...
Datum: 25. července 2008 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel3588
M2T celkove nedoporucuju,i lidem na servisu to rikame kdyz vymlacujeme zadrena loziska na klice,zadrenej nicasil ci valec nebo vysipany jehlovy futra...je to sajrajt...a je k nicemu...lepsi dat prevodat nebo vyjetej olej nez tuhle likvidacni smes zbytku oleju,vyjetych oleju,ruznych šmantů,ricinu a silikonu...fakt sajrajt...
Datum: 24. července 2008 23:40
Jméno: pavko
IP: uživatel430
rychle men otácky raz nizske a raz vysoke obcas tomu dej kone ale tohle doporucuju s dobrym olejem s m2t to neskousej
Datum: 24. července 2008 15:25
benzin s olejem v momeru 1:25 prvnich 600km v jedne osobe potom muzes ve dvouch a nepretacet ani nepottacet motor oboje ublizuje motoru minimalne 1000km zajizdet pak muzes ubrat olej pomalu nejdriv 1:33 pak 1:40 no a pak 1:50 a muzes jezdit hlavne to vydr nejezdi ve velkym teplu (blizici se k 30 stupnu) a ani nejezdi nejaky couracky spis takovy delsi trrasi a nech to pred jizdou orad (nejezdi se studenim motorem)
Datum: 24. července 2008 13:50
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Čau, na hodně stránkách je to stručně popsané třeba tady : http://majo.tym.sk/zabeh.html ... ale tak ve strucnosti pojedes fakt peknou jizdu ... nemuzes to m telit v t erenu musis nejlepe po ceste hlavne jezdi sam  ... a pomalinku a prvnich treba 100 km opatrne pak muzes vic a vic a pak uz pohoda precti si to!! ... na tech strankach...
Datum: 24. července 2008 13:33
 zdar, používáte někdo digitální tachometr??? Někde sem se dočetl že aby měřil správně tak se má seřídit, já nvm jak poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 21:01
http://www.cyklo-online.cz/tachometr-author-cat-5-detail-157-zbozi-1999.htm
Datum: 24. července 2008 21:01
http://www.cyklo-online.cz/tachometr-author-cat-5-detail-157-zbozi-1999.htm
Datum: 24. července 2008 21:01
http://www.cyklo-online.cz/tachometr-author-cat-5-detail-157-zbozi-1999.htm
Datum: 24. července 2008 21:01
No tak pokud ti na tom skáčou rychlosti nebo se ti sám vynulovává tak to asi bude fajfka. Mně se tachometr sám od sebe nuloval koupil jsem odrušenou fajfku a je po problémech.
Datum: 24. července 2008 19:23
Jméno: hh
IP: uživatel3443
sem někde slyšel že aby na tom tacháči nalítali různě rychlosti tak se má obalit ten kabel alobalem a připojit na zápornej pól tachometru...nevim coe na tom pravdy...
Datum: 24. července 2008 18:53
Tak jsem se sekl já mám tenhle tacháč. Tu sigmu mám na kole.
pro mustafa o ten magnet se bát nemusíš normálně to tam dej a najdi místo na drátu kde to o sebe neškrtá a je tam ta předepsaná mezera asi 3mm. Jinak to jak píše mischelnike tak to taky jde ale jenom u tachometrů které nemají nastavitelný obvod kola a navíc ty tabule u silnic měří jak kdy. Skus tudy projet za měsíc v jinou hodinu a uvidíš tu odchylku.
Datum: 24. července 2008 17:44
já mám doma novou sigmu tacháč a nevim jestly ho tam budu dávat .... páč kontakt mezi magnetem a snímačem by musel být malej a to kolo když najedu na ňákej šutr se pohne a mohlo by se to třebas urazit.. ale na silnici to musí bejt supr
Datum: 24. července 2008 16:55
ja to chapu ale nekdo jiny nemusi... na vrchu je jasne ze to urazi vetsi drahu a dole zase mensi ale v podstate kdyby si mel kolmo spici na buben tak je uplne jedno kam to das... ja to neumim dobre vysvetlit spis to vidim v hlavě
Datum: 24. července 2008 16:43
Datum: 24. července 2008 15:47
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
a nebo je jednodussi styl.. a to jak jsou ty merice ve vesnici tak jet proti tomu a podivat kolik ukazuje tvuj tachometr a kolik ukazuje na silnice... podletoho pak posouvas magnetkem co ti drzi na dratech + snimacem co ti drzi na vydlici NA HORU NEBO DOLU  takhle jsem to vcera delal u kola
Datum: 24. července 2008 15:38
Seřízení tachometru je horší. Pokud sem hodíš typ a název tak to možná pude. Ale za prvé musí mít nastavitelný obvod kola( ty tachače z supermarketu to většinou nemají), musíš znát obvod kola což je u pionýra 1759. Poté asi já jsem měl sigmu tak tam se zmáčkly obě tlačítka a ona se restartovala potom stačilo zadat číslo a jelo se.
Datum: 24. července 2008 12:55
Jméno: Radek
IP: uživatel2298
 Chtel bych se zeptat na vě věci na kolik se má foukat přední a zadní kolo já obě foukam na 2.0 a ještě že když mam tlumený tak svítí ale netroubí a když přepnu na dálkový tak nesvítí ale troubí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel3590
hlada: ty mas pareza,ten ma jiny zapalovani....
Datum: 25. července 2008 11:50
borci me fichtl sviti a troubi aj tak ci tak... ale nesviti mi to v zadu zase no...
Datum: 24. července 2008 16:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
A taky podle váhy jezdce, páč já sice jezdím v jednom ale foukám gumy za dva jezdce
Datum: 24. července 2008 14:46
Jméno: čeržterg
IP: uživatel3402
foukej do kazdyho 1,6 kdyz jedes v jednom ,jestli jezdis ve dvou tak na takovych 1.9
Datum: 24. července 2008 14:07
já taky foukám co se vejde
Datum: 24. července 2008 13:50
na káždy pneu je to napsaný .. já to foukám tak až to prostě je tvrdý tak přestanu
Datum: 24. července 2008 12:13
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
stim musis pocitat ze to troubit nebude jo kup si novou zarovku kdyz nesviti tak bude praskla
Datum: 24. července 2008 12:07
 chcem sa spytat ci nema dakto na predaj lacno regler na jawa 250 panelka dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 13:42
Jméno: erco15
IP: uživatel3583
ale kde to najdem ja neviem ako to vypada
Datum: 24. července 2008 13:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
SESA slepče
Datum: 24. července 2008 12:12
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar jak poradne vycistit valec z venku myslim ty zebra
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 23:42
Jméno: standa
IP: uživatel3588
Arvou a Vapkou...prace na 5 minut
Datum: 24. července 2008 23:42
No a benzín je asi co.Neřeknu nafta ta je mastná ale taky to sní de a potom jenom opláchnout v benzínu. Ale jako kdo z vás viděl někdy mastný benzín.
Datum: 24. července 2008 19:25
Jméno: chemik :D
IP: uživatel2128
já by ch to zkusil šampónem beze srandy protože když máš třeba mastnou hlavu
Datum: 24. července 2008 16:08
ze bych měl nekdy na fichtlu zasrany žebra??? NEexistuje mám 555 a maximalně je tam nějaky seminko od trávy... a pravou stranu mám většinou od benzinu, pač mi tam kape benzin... jediny co mám zasrany je převodovka ze spodu to je hruza.. ale nevim kde to teče ale asi vypostakem
Datum: 24. července 2008 13:23
Jméno: radim
IP: uživatel202
a nebo kouzelná vodička jménem ARVA, pokud to máš i mastné
Datum: 24. července 2008 13:02
Plátek z pilky na železo omotanej hadrem namáchanej v benzínu a můžes začít čistit. Taháš jenom v žebrech občas propláchneš a máš to jako nový.
Datum: 24. července 2008 12:56
Jméno: karlos
IP: uživatel942
vem si list z pilky na železo a obal ho hadrem taky to jde docela dobře
Datum: 24. července 2008 12:54
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
na to nemam money
Datum: 24. července 2008 12:24
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
cau, nechat to opískovat.
Datum: 24. července 2008 12:18
 Zdarec borci ted jsem poskládal novej motor a nevím jak pořádne seřídit předstich!?Když dám totiž plnej plyn na neutrál tak to střílí a nadskakuje mi vzducháč!!odtrch tam mám 0,5 u kladívka!a motor se musí znova zajet tak mi PLS poradte!!!díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 22:52
Jméno: pro myho kamoša
IP: uživatel1409
skus ubrat plyn voll
Datum: 05. srpna 2008 22:52
divej, vem si posuvku, vyšroubuj svičku nastav pist tak, aby nebyl v horni uvrati, dej posuvku kolmo na hlavu tak, aby se ti te hlavy dotykala.. no potom jak je uprostřed magneta ten sroub nebo co tam mas, tak tim pomalu otacej ve smeru hodinovych rucicek.. az bude pist v horni uvrati poznas to tak, ze posuvka uz nebude dal merit (musis to merit tou tyckou co z toho couha z ty posuvky  )no tak si vezmes posuvku do ruk, ppodivas se, co tam mas za hodnotu (ja mam na 555 hodnotu 49 mm.. ty to mas urcite jiny) no a k te hodnote co jsi změřil přičteš 1,9 - 1,6 mm takze z puvodnich napriklad tech mych 49 mm budes mit 50,6 nebo 50,9... no a potom das zase posuvku kolmo do prostoru svicky (bacha at je to stejnou stranou posuvky, abysi treba videl cisla na te posuvce, pac ja kdyz sem to meril tak jsem ji otocil a ten cip co je nakonci je takvej zkosenej bo co, tak sem to spatne zmeril) a budes otacet tim soubem v magnetu PROTI smeru ruc hodinek, do te doby az se ti posuvka dotkne telem hlavy! v ten moment tim musi jemne prochaze mezi kladivky cigaretovej papirek... aspon takhle to delam ja. jen blbe vysvetluji nejlepsi by bylo, kdyby ti nekdo udelal video, ale jelikoz mám jen mobil tak niuc nebude
Datum: 24. července 2008 16:50
ale vysvětlete mi jak mám změřit že dám předstich 2mm????
Datum: 24. července 2008 12:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
dej tam 2mm az 1,5mm a odtrh tam dej tech 0,45 proste jak to pojede tak jezdi
Datum: 24. července 2008 12:05
Jméno: monax
IP: uživatel467
odtrh daj 0,20!predstih musis sam ty hodnoty co rikaj to je na hovno!kazdy stroj ma svuj!
Datum: 24. července 2008 11:53
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
No tak to je dva dny ta generálka
Datum: 24. července 2008 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel3582
predstih dej cca 1,5 mm a odtrh 0,35 az 0,45 ...podle toho jak to lip pojede...hlavne pokud ses po GO tak tomu nedavej plnej kotel nebo to byla zbytecny prace...
Datum: 24. července 2008 11:39
 zdar hosi,co mam s elektrikou,kdyz strcim prst do fajfky a nedava me to zadny kopance??PS  iste jen vy co uz jste to opravovali(ŮSPĚŠNĚ!!!)dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 12:13
hlapče, možná ti to skratuje tam, jak sou zapojeny kladivka!!! mě to taky kuli tomu nejezdilo, pac sem tam měl dany blbě izolatory na tom sroubku, kde je kondik, ten kabel a pruzinka od kladivka... jinak me boli kloub uz z toho kdyz to otočim imbusem (ouvodni sroub se jaksi utrhl)
Datum: 24. července 2008 12:13
Jméno: JJ
IP: uživatel2298
Jde ti to roztlačit ?
Datum: 24. července 2008 11:57
Jméno: Radek
IP: uživatel2298
Jestly ti hodně prokuzuje spojka a našlapuješ tak ti to vůbec nedá ránu a nebo zkontroluj kabel jestly to nebude ničim tim tak to bude potom něco složitějšího
Datum: 24. července 2008 11:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
V prvni rade skontroluj elektriku, jesi se ti to nekde neukostruje, nebo mas utrhel kablik... pak postupuj od nejlevnejsich casti k tem drazsim
Datum: 24. července 2008 11:15
a jeste chci dodat ze menil jsem:inducku,novy kable,kladivko,pertinax,2 kondenzatory,ale hlavne chci dodat ze jsem se stoural v odtrhu a v predstihu a potom to zacalo delat,a kladivko s kontakten sedi dokonale
Datum: 24. července 2008 11:09
Jméno: MT
IP: uživatel3495
vemsi nakou baterku tř.12V a pripojto:na 15 na civce plus a minus na kostru a melo bi ty to dat kopanec a kdyz ne tak to je civkou
Datum: 24. července 2008 11:00
Jméno: Honza
IP: uživatel3581
Muze to byt opravdu cokoliv. Zpalene civky az neco zkratleho. V prvni rade bych urcite vymenil fajfku a kabel. muze tam byt zasrany kantakt. No a potom bych resil dal kdyby to nevyslo tak zkus vymenit kondik nebo inducku. At se ti to povede opravit. Zdar
Datum: 24. července 2008 10:56
Jméno: ...
IP: uživatel2471
to ja kdyz strcim prst do fajfky tak me to taky nekopne, ale skus ho tam strcit a proslapnout startovaci paku
Datum: 24. července 2008 10:55
Jméno: Jetis
IP: uživatel1313
 zdarec. mam babettu dvourychlostni, a mam dve prosbičky.....1) jakej je jakej šroubek na karbecu, a jak jsou spravne serizeny? 2)pridam plyn, a nejde mi jednicka, kdyz to rozslapu, tak dvoujka tam skoci, daval jsem vsecky pakny u spojek novy, a dela to furt....nevite nekdo cim to je? pls poradte. jetis
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 11:22
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
tak se podivej na internet tam toho mas spousty
Datum: 24. července 2008 11:22
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
a nevis jak maj bejt nastaveny?
Datum: 24. července 2008 11:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jeden zveda soupatko druhy tim uzaviras a otevires diru k trysce na volnobeh
Datum: 24. července 2008 11:01
Jméno: Jetis
IP: uživatel1313
myslim jakej sroubek je na vzduch, a jakej na benzin
Datum: 24. července 2008 10:40
 pasoval by mi plynový bowden z mustanga na šoupátko na simsonovy? já si tam budu dávat čídítka z mustanga a nejraději bych si tam dal i ten rychlopal páč ten rychlpal je super neb oaspoň lepší než u simsona
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 16:36
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
No to bude vypadat... Pak pošli foto
Datum: 24. července 2008 16:36
Jméno: salis
IP: uživatel2576
pasovat bude, mám to vyzkoušený, musíš použít z rychlopalu bowden..
Datum: 24. července 2008 12:12
Jméno: Radek
IP: uživatel2298
Nevim ještě sem to neskoušel ale řek bych že tam nebude odpovídat ta délka
.
Datum: 24. července 2008 11:59
Jméno: nevim
IP: uživatel1337
 Zdar lidi, v kolik začíná v Chotusicích 26.7.2008 burza???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 13:42
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ne u Prahy, ale tím směrem
Datum: 24. července 2008 13:42
Jméno: salis
IP: uživatel2576
chongu ty bydlíž někde v okolí chotusic? dík za odpověd, já sem z kolína
Datum: 24. července 2008 12:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jako vždy od 7mi, ale nevím zda to má cenu, když spousty trhovců přijíždí tak do 9ti hodin... a trhovci co tam jsou ráno a většinou přijeli už den předemj, tak ti to tam mají prolezlé před sednou ráno a v podstatě to nejlepší vyberou, aby to pak prodali u svého stánku za ,,svou,, cenu... takže na tyhle židokupce je lepší se vykašlat a počkat si až přijedou ti ,,nadevátou,, co jsou v posledních řadách  .
Datum: 24. července 2008 7:18
Jméno: blondmen21
IP: uživatel3575
 čau,mam mustanga s 12ti zubym sekundarkem a chci dát 13z bude to znám???????dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 15:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
13 je best ostatní fici me nestihaji v kopcich a to mam orig motor skoro kazdy kopec na 3
Datum: 24. července 2008 15:27
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Nech tam 12tku, 13tku moc nepoznas jen v kopci, mluvim z vlastnich skusenosti...
Datum: 24. července 2008 11:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
nepojede to vic.12 ma vjeci otacky pojede to stejne.
Datum: 24. července 2008 11:13
bude do kopce to nepojede a po rovine tak o 5-7 km/h vic jinak nic
Datum: 23. července 2008 23:38
Jméno: Patton
IP: uživatel2359
 zdar nejde mi seridit jawa 555 kladivko mi rozpoji kdyz je pist v dolni uvrati uz sem skousel vse ale furt mi to nejde pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 11:38
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
asi mas naopak vacku....
Datum: 01. srpna 2008 11:38
ja vačku vačku v zádný drážce nemám!!! mám 555 a mam ji danou prostě tak ,a by mi to dobře zapalovalo
Datum: 24. července 2008 12:15
Jméno: salis
IP: uživatel2576
přesně jak řikaj předemnou : kliínek nebo vačka, nud jiná nebo špatná..
Datum: 24. července 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel3582
hele stava se ze se ustine klinek na kuzeli na klice a pootoci se cele magneto a tudiz i vacka otvira jinde,stejny pripad nastava pokud das na pareza vacku z fichtla a opacne(maj jinde drazku). Kazdopadne sundej magneto a napis co vidis.....
Datum: 24. července 2008 11:13
na 100 % vačka
Datum: 24. července 2008 6:47
sory,ja som si to blbo precital.Ja by som radil to iste co standa.Bud mas blbo vacku,ale je cela z niecoho ineho.
Datum: 24. července 2008 0:20
Ale kladivko sa v hornej uvrati ma rozpojit.Ked je kladivko spojene s kontaktom,tak vlastne robi skrat a na inducku nejde stava.
Datum: 24. července 2008 0:16
rekni si nekomu kdo to umi, nebo to skus tahle: vysroubuj svicku dej tam treba sroubovak a druhym sroubovakewm toc se zapalkem az budes v horni uvrati tak se vrat Z PĚT o 1,5-3 mm (tak podle oka 2) povol ten sroubek co je u kaldivka mezi kontakty kladivka vloz cigaretovej papirek primackni kladivko k vacce a utahni ten sroubek nezapomen tam dat svicku a pak pojedde (hlavne si skus proslapnout nakopavackou a pritom koukej na zapalko at vis kam se toci abys to neladil obracene to by ti jezdilo po zadu)
Datum: 23. července 2008 23:45
Jméno: standa
IP: uživatel3577
ustiplej klinek nebo spatna vacka
Datum: 23. července 2008 23:39
 nazdar hosi ja nevim jak to delate ,ale kdyz se podivam na stranky o jawa mustang tak tam pisou max 65km/h a ja mam mistanga a me da 60- 65km/h (jak kdy) a je jak novej a ma najeto neco okolo 1000km a jeste zadnej vybrus a nekteri pisi ze jim jede 70km/h a vic jak je to mozny?????? neukazuje vam spatne tachometr???? a nebo poradte jak to mam udelat aby dal vic, a nebouze to byt predstihem?????? DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 14:54
Jméno: zar
IP: uživatel265
záleží na motoru (převodech) mám mustafa z kterýho víc jak 65nevytlačim ale mam jeste jednu a to mam jiny převody oboje točí stejně
Datum: 24. července 2008 14:54
Jméno: radim
IP: uživatel202
seriovy fichtl 20,21,23 ti vic jak 60-65(dobře zajetý) neda,odzkoušeno ,pokud tam nemáš nějaké úpravy...ty tachače dost kecají ve vyšších rychlostech jsem jel na fichtlu a ten kecal o 20km/h ,takže když někdo píše že mu jede 70 a ty říkaš že ti jede 60 tak neni vyloučene že i přez to ti ten tvůj jede rychleji než ten komu těch 70 ukazuje..
Datum: 24. července 2008 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel3582
Jo to souhlasi,seriovej parez jede 55 max 60. Ted tu delam na dilne 550 a docela sem na to cumel. Karburator ze 125 čz s širšim difuzorem(asi 2 cm) a hrubim filtrem,siroke koleno(asi 2cm),rozsireny saci kanal (prumer asi 2cm)na vstupu do valce,13 rozeta,vyfuk s dvemi trubickami...docela vostry...ma KO prevodovku ale pred demontazi sem na nem jel a myslim ze jede rozhodne vice nez moje 21 po GO. Nekdo tyto upravy delal jeste v dobe socialismu,protoze ten kluk co mu tu 550 delam na ni delal pouze novy lak a predtim to kupoval od prvniho majitele a ten s tim jezdil na jahody a na ryby....
Datum: 24. července 2008 11:26
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kamo mne to jezdilo 80 z kopce ale uz nejezdi nwm proc 1 neni tacho smontovany na jinyho dachla 2 trosku vyjetejsi valec
Datum: 24. července 2008 11:25
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ja mam skusenosti s fichtlackym tachacem celkem dobre  , zalezi v jakem stavu sou kolecka apod, kdys merim s kamosem simson a druhym kamosem, ma 125 digitalni tachac, tak ukazuje +-max 5 km/h... tak nvm
Datum: 24. července 2008 11:19
HLADA! ja sem ješte nevidel jednohrba kterej dá 70km/h to mne nedá ani 21 po generálce a mám dvě 555 ta jedna da tak 50-55 a ta druha kdysi dala ledva 60 nízkoobrátkovej motor kterí točí 5500ot.min že by dal 70 dá ti 60 a tych 70 sis trochu pribarvil je tak já se zabývám 555-tkama od dvanácti let a tohle sem ješte nevidel pošli foto na muj e-mail jak ti vypadá jaá ti pošlu moje stroje
Datum: 24. července 2008 10:45
pravda je, že kámoš s 21 sme jeli u toho radaru, kerej vam ukazuje rychlost, jeli sme neco pod 50 podle radaru, já měl na 555 něco kolem 45 a on prej ze 60
Datum: 24. července 2008 6:48
spis + 10 nez -
Datum: 23. července 2008 23:48
ZALEZI JAK TO ZAJEDES A ORIG TACHAK UKAZUJE TAK + - 10 KM/H
Datum: 23. července 2008 23:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Dej predstih 2mm a najdi si kopec, sekundarko 13z a uvidis
Datum: 23. července 2008 22:57
čuus,hele záleží jak to budeš mít seřízený. Jinak jestli to měříš podle origo tachometru,tak to přesnou rychlost nenaměříš
Datum: 23. července 2008 22:34
stačí to napsat jednou, mi si toho vsimnem...no skus vycentrovat kola, me to hodně pomohlo driv jsem s 13 kolcem jel na 555 70 ted sem tam dal 12 a jezdi mr rychlej pac sem namazal retaz a narovnal kola!!!!!!!!§
Datum: 23. července 2008 22:28
 nazdar hosi ja nevim jak to delate ,ale kdyz se podivam na stranky o jawa mustang tak tam pisou max 65km/h a ja mam mistanga a me da 60- 65km/h (jak kdy) a je jak novej a ma najeto neco okolo 1000km a jeste zadnej vybrus a nekteri pisi ze jim jede 70km/h a vic jak je to mozny?????? neukazuje vam spatne tachometr????
a nebo poradte jak to mam udelat aby dal vic, a nebouze to byt predstihem?????? DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 22:51
Jméno: ahoj
IP: uživatel3749
ti poradim jo......kup si čízu
Datum: 11. srpna 2008 22:51
Jméno: salis
IP: uživatel2576
tak pokud chceš aby ti jezdik víc, tak si: nafoukni gumy, viměn vzduchovej filtr, vičisti karbec a pořádně ho sešteluj. kup nový kroužky, nevo celej výbrus, ještě něco by se našlo...
Datum: 24. července 2008 11:58
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
No tak udelej vibrus a uvidis jak ti to povali az to zajedes.
Datum: 23. července 2008 22:17
Jméno: berta
IP: uživatel3258
Posl.aktualizace: 23. července 2008 21:40
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 Cau draci.Chci ze zeptat jestli mal fik uz od vyroby na klice jehlovy lozisko.Nemyslim tam kde je pistni cep, ale tam kde je spojena klika a ojnice...Za odpovedi dik.cuz
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 21:42
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
Jo dik..
Datum: 24. července 2008 21:42
jo original dole jehly nahore bronzove pouzdro a ted se da koupit i na horu jehly...
Datum: 23. července 2008 23:50
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Čau....jo měl tam už origo jehličky.
Datum: 23. července 2008 21:37
 Čau,mám dotaz na jawe mosquito mam blinkry akdyž běží motor tak šlapou jak maj,ale šlapnu na brzdu tak přestanou---poradí te čím to muže být.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 11:08
Jméno: Honza
IP: uživatel3581
Tvoje problemy bych chtel mit, vecina se nas tady sere s tim aby nam to jelo okolo padesatky a ty tady resis kraviny, ale jinak fakt nevim.
Datum: 24. července 2008 11:08
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
je to baterkou omg mas tam malo proudu tak ji nabí
Datum: 24. července 2008 11:05
Jméno: xBorecX
IP: uživatel3574
mám hondu a dělá mi to samí když šlápněš na brzdu rozsvítí se ti brzdový světlo a tím to ubere proud a začně blbnout přerušovač bliken a tím to nebliká ale jak to spravit fakt nevim!
Datum: 23. července 2008 22:16
Jméno: hh
IP: uživatel3443
a svítí brzda když na ní šlápneš?
Datum: 23. července 2008 22:12
Jméno: Dr.fík2
IP: uživatel2969
vůbec
Datum: 23. července 2008 21:43
Jméno: Dr.fík2
IP: uživatel2969
to nevim ale myslim si že ne,ale nevim,ale jestli šlápneš brzdu a blinkry nesvítí CŮBEC tak by to bejt baterka mohla
Datum: 23. července 2008 21:42
Jméno: berta
IP: uživatel3258
dík,a co baterka ta to bejt nemuže?
Datum: 23. července 2008 21:39
Jméno: Dr.fík2
IP: uživatel2969
je to rozbitý..........  možná jestli tam máš někde kostry na těch blinkrech tak se mužou nak dotýkat nebo něco.skus to projít
Datum: 23. července 2008 21:36
Jméno: jawak
IP: uživatel2257
 zdar draci mam 350/638 ale nejak mi nejede mam tam novou převodovku , kladívka ,uhliky ,hondiki....jednou to chitlo a vic ani h.... svičky byli suche , karbec jsem celí vičistil a nevim čim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 22:38
jestli máš suché svíčky,tak ti to nesaje benzín. But to máš někde ucpaný,nebo ti netěsněj válce
Datum: 23. července 2008 22:38
čus vole vem injekční stčíkačku vyndej svíčky a stříkni trochu benzinu do válcu rychle zašroubuj a šlápni a musí ject teda jesi ti házi jiskru ve správnej moment
Datum: 23. července 2008 22:11
Jméno: hurry
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat co je pravdy na tom ze nesmi byt orig hlava na 8.vybrus prej sem musi nejak upravit diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 13:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Vaše výměna názorů mě tak zaujala že se podívám jak moc vyjíždí píst z válce, ale podle mé paměti vylejzá z válce jen vypuklý střed pístu, ale u krajů nevyleze ani o píď... tedy pak by nevadil přesah hlavy. Ale popravdě nevím jak jsou vyrobené písty, pokud by byly 8. výbrusové písty vyšší je to možné... ale normální výbrusové písty to podle mě neudělají.
Datum: 24. července 2008 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel3582
mam doma asi 5 rozebranejch motoru z fichtla,skousel sem hlavy ze vsech,vsechny sou stejny,meril sem to suplerou,vsechny meli prumer 39 mm,pist ma prumer 40mm tudiz se to tam nemuze vejit!!!!....jestli ty lukawe555 si to tam nacpal,tak ses frajer,to smekam,pokud si nacpal kruh o prumeru 4cm do kruhu o prumeru 3,9cm tak by asi meli zacit prepisovat ucebnice matematiky podle tebe!!!!
Datum: 24. července 2008 11:34
já mám vrtání 41mm píst 40.98 origo hlava nic nenaráží to sou jen vaše výmysli
Datum: 24. července 2008 10:49
to je mozne mka to vetsi vrtanio a driv s tim nepocitaly ze s 8 vybrusem dri 3 vybrusi byly max tak ji upni na soustzruh a trochu ji lizny a bude to ok
Datum: 23. července 2008 23:52
Jméno: standa
IP: uživatel3577
o tom sem tu psal ja. normalni hlava mi nepasovala,mela prumer 39 ale pist ma prumer 40 a narazel mi pist do rantlu hlavy. zbrousil sem hranu pistu a obrousil hranu na hlave,tu dosedaci plochu....stacilo to,jede to...jinak pist narazi...
Datum: 23. července 2008 23:43
|



|