Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel3433
 Asi trochu lamáckej dotaz ale jak mám dekarbonizovat hlavu a píst ?? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 15:47
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Když už, tak pořádně jako píše kolecko
Datum: 28. července 2008 15:47
vem na to dratenej kartac
Datum: 28. července 2008 10:50
sundas hlavu,das pist do horni uvrate,pak vezmes naky skrabatko a ze spalovaciho prostoru vyskrabes karbon,z pistu taky oskrabes karbon,pak vycisti vejfukovej kanal,a vypal vejfuk,nakonec cisteny plochy na pistu,hlave a ve vejfukovym kanalu zacisti jemnym smirglem a vylesti letici pastou,tim ze to vylestis tak zlepsis vyplach spalin a taky se ti tam bude hur usazovat karbon
Datum: 27. července 2008 22:36
otevřít a oškrávat, ošmirglovat, prostě se toho zbavit 
Datum: 27. července 2008 22:14
 cus lidicky ja to nechapu starej fichtl mi jel na max 65 a pak us vynechaval. Tetka jsem koupil s papirama jezdil hrpzne dal jsem ho stejne do kupi jako toho staryho akorat navic novy krouzky a porovine jede 80 KM!!!! jak je to mozny ja nevedel ze fichtl muze jet tolik a este ktomu porovine??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:18
Zalezi na stavu motoru. Mam rodinneho fichtla ktery se dedi po generacich. Kdyz sem ho v 15 dostal od taty tak jezdil 65, po case jezdeni zacal zvonit tak dostal novej 2 krouzkovej pist s krouzky a chodil pres 80 z kopce(mereno radarem i Hondou) motor dostal strasne na prdel a spotreba byla hodne vysoka...po case to bylo uz čudné tak sem letos udelal GO motoru,nic necinkne taha jako hovado,ale zase jede jenom 60 protoze dostal 3 krouzkovej pist (sada 8.vybrus),loziska,gufera,futra,prevodovku,spojku,kliku no vsechno...valec uz je zajety ale prevodovce davam jeste pul roku...pak pujde 65 jako drive...
Datum: 28. července 2008 11:18
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jenak kluk od nás z vesnice tak má fichtla co mu fakt lítá, dělal mu ho strejc, a ten se tomu vjenuje už od dětství, no každopádně ten rám neni na takovou rychlost stavěnej, všechno se to klepalo , a to sem nejel naplno, jel sem teměř 80, ale ještě by šel, ale bál sem se že se to rosipe.
Datum: 28. července 2008 11:03
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
ja jednou jel na kotel z kopecka tak ze se mi pretocil tachak.. ale to uz je fakt smrt v ocich
Datum: 28. července 2008 9:59
Jméno: Monty
IP: uživatel13
podle digitálního tachometru mě vytahne mezi 70 až 80 km/h a to už mám jako fakt bobky, nikdy člověk neví co se může posrat
Datum: 28. července 2008 9:00
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
tak když vam jedou tak dobře tak si nechtě udělat nějaky vychtavky třeba od stejskyho a pak mužete na dalnici předjiždět auta. Neni to vysměch, taky bych chtěl aby mě tolik lital ale bohužel.
Datum: 27. července 2008 23:46
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
mě jede taky mustang 80 měřil sem to taky podle noví hondy....ale nechtěl sem to sem psát pač když sem to čet že sem někdo napsal že mu to jede 80 tak z něj všichni dělali debila co si to vymejšlí....tak za to jim nikdo nemúže že si to neuměj vyštelovat tak aby jim to pěkně jelo.... a kámoš má 21čku a ten jezdí mnohem rychlejš než ten muj mustang.......a to všechno porovině
Datum: 27. července 2008 23:35
nj tak ti co nevěří,sou osli co majů nejaké máčky co jedou 50 a sou rádi 
Datum: 27. července 2008 22:52
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
co se divis... ja taky sdam s fichtlem 80km/h po rovine.. merili sme to yamahou dt125.. ale kdyz to nekde reknu.. tak mi nikdo neveri
Datum: 27. července 2008 22:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
stejne mi je kprdu ze to jede tak rychle porovine kdys seto stejne zachvili prehreje a musim cekat dobu nes vystydne alee zase vyhoda dokopce tahne vyborne
Datum: 27. července 2008 22:14
tak buť rád že ti to tak jede a pokuď to měří dobře podle tej tabule i auta,tož by měl byt ok,muj starý ukazoval jednu hodnotu,ta tabule jinší a auto ještě jinší...a teť mám nový a když sem to zkoušel podle té tabule tak nadměřuje,a podle auta podměřuje,takže to radši neřeším a řídím se tím,co vidím na budíku 
Datum: 27. července 2008 22:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
tachometr meri dobre na 100 pro!!!!! us jsem to meril podle auta a i podle tech tabuli co davaj vedle silnic pro ridice a rychlost odhadnu dobre sotva jsem vybyral mirny zatacky jednu jsem malem nevybral us radsi nebudu tak jezdit a avic se mi potom zavaril a svicku mam 17.
Datum: 27. července 2008 21:59
nj taky ti mohl nadměřovat tachometr!!ono u fechlů záleží na každé maličkosti a ať chceš nebo ne,každý jede upe jinak!!tak to je u každé motorky a auta   ae starému tachometru věřit nemožeš!!
Datum: 27. července 2008 21:55
 Zdar, vim že to sem nepatři ale nevyznate se někdo ve starejch autech??? DOmam máme Aero 500 a jeli sme z prahy na chalupu a po cestě začala střílet a nejela. Tak sme na chatě rozebrali karbec vše vyčistili. Motor naskočil, ale jakmile se rozjedem tak zače střílet z filtru a chcípně. Moc dikes a sry že to sem cpu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:06
chlape tady ty to nikdo nerekne musis na stranky s veteranama
Datum: 28. července 2008 11:06
Hoši kdybyste mi řeli kde se tam seřizuje předstih tak to udělam, tam snad ale nic seřidit nejde krom karbecu
Datum: 28. července 2008 10:33
mas v prdeli predstich
Datum: 28. července 2008 0:11
pokud strili do karbu tak je to nastopro predstih a to velkej predstih
Datum: 28. července 2008 0:02
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
a co těsnění
Datum: 27. července 2008 23:37
Moc Bohatá směs alespon takhle nám to dělal u Fordu Ačka ale to je 4takt takže nevim.
Datum: 27. července 2008 23:05
typuju to na predstih
Datum: 27. července 2008 22:37
ahá,tak to neporadím,to střílení by mělo byt buď špatně zeštelovaným karbecem nebo předstihem,ae já netuším jak ten motor vypadá...zkusím nekde pohledat na netu..
Datum: 27. července 2008 21:42
Já nvm, tam snad předstih nejde štelovat, nebo nvm kde
Datum: 27. července 2008 21:33
sice nwim jak motor vypadá..ale předstuh je dobrý??
Datum: 27. července 2008 21:32
Jméno: karel volnoběh
IP: uživatel402
 Zdravím všechny...Proč mi to při jízdě(i z kopce) na volnoběh po chvilce chcípne?Volnoběh při našlápnutí ale otáčky drží dobře.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 21:25
 pls počebuju zase poradit. dal sem dohro fika . kdyz nadtartuju tak de asi vter. do otacek a pak dolu a znova a znova a znova. když pridam ply n tak se zadusí kanálky i trysky sou čistý fakt nwm
HAJDA
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 21:26
cus podivej se zespoda jestli to nekde neni mokry mezi valcem a motorem nebo pod hlavou to vypada ze to nekde fouka
Datum: 27. července 2008 21:26
 tak pincek jezdí i na naftu  , stačí ohřát motor benzínem a až bude pořádně ohřátej, nalít naftu, nejde to zdechnout  , může se pak i vyndat svíčka
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 20:03
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Dvoutakt na naftu to pěkná píč.......
Datum: 31. července 2008 20:03
Vy nevíte jak se chcípá fichtl?? takovejc možností je, přez kvalt, ucpání sání, ucpání vejfuku atd...
Datum: 28. července 2008 21:34
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
tak na naftu neco najed a pak rozdelej motor. nebdues se stacit divit. to za prvy a za druhy to vubec nema tah na naftu. jinak chcipnout se to treba da tim ze se to udusi....
Datum: 28. července 2008 9:03
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
hmm, jízdu na naftu znám ale na BIO ale z důvodu milný cedulky na kanejstru (speciál s olejem), dlouho jsem ředil benzínem tak aby to jezdilo, sice to hulilo tak že po deseti minutách co jsem zpátky tak tam nebylo furt vidět
Datum: 27. července 2008 21:47
Jakorát se fichtl pěkně kurví
Datum: 27. července 2008 21:27
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a jak se to pak teda chcípne? že vymotáš svíčko nebo co?  má to výkon? dá se s tím normálně jezdit?
Datum: 27. července 2008 21:25
Jméno: fekálmeister
IP: uživatel1268
myslel sem s vytáhlou fajfkou vole, to je jasny ze kdyz vyndam svicku tak sem v prdeli
Datum: 27. července 2008 21:23
nj to je logické,viděls nekdy v nafťákoch svíčku??a určitě to pojede,když tam nebude svíčka,šak ten tlak tou dírou na svíčku vůbec neuteče...
Datum: 27. července 2008 21:19
 ZDar Seso,chtel bych se te zeptat zda ta tycinka spojkova (tech11cm) na fichtla je ze zeleza nebo z ocele??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:12
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Ty seš dement
Datum: 28. července 2008 21:12
ste uplni debove.vim co jsem polozil za otazku,ale dnesni zelezo a tenkrat???(bylo lepsi nez dnes,a to o hodne!!)rozdil mezi zelezem a oceli je ze zelezo je z blata a ocel je o trobek lepsi,ale dneska to lepsi je kuppovat ty nejlepsi
Datum: 28. července 2008 16:28
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
Cau jen bych tady chtel doupravit.....ocel je s maximalním procentem uhliku (C) 2,14. Jen kdyzby chtel nekdo detajli.
Datum: 28. července 2008 0:27
No tak jak uz tu kluci uvedli z FE nebo-li ze zeleza se nevyrabi nic. Vzdy je tam primess uhliku a to pokud je to do 2,4procenta tak je to ocel a pokud je to vic nez 2,4 tak litina
Datum: 28. července 2008 0:09
Bylo mu odpovezeno uz nize. Je z oceli ktera ma kalene konce.
Datum: 28. července 2008 0:07
je sice hezký že jste si tu odpovídali chemii ale týpek stále nedostal odpověd na dannou otázku?já sám nevím a je mi to nějak fuk
Datum: 27. července 2008 21:46
dobrý no, železo nebo ocel, to je fakt hodně blbá otázka, je to přesně tak, jak to tu kluci vysvětlili, železo je základní složka pro výrobu oceli, lidově se však říká skoro všemu, že je to železný nebo že to je železo, ve skutečnosti je to ale ocel, je až ku podivu, že ze železa,z tak měkkýho materiálu se vyrábí něco tak pevnýho jako ocel, není to to samý, ale prostě želežný součástky se nevyráběj, nejlíp to tu vysvětlil Stanon, a navíc ty konce sou skutečně zakalený, jinak by se hodně brzo omlely
Datum: 27. července 2008 21:28
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Moc pozor jsi nedával. Železo je chemický prvek, měkký dobře tvárný, ocel je sloučenina železa s uhlíkem (max 2,11%C) a dalšími prvky. Slinuté karbidy s ocelí nemají nic společného. Víc rozepisovat to tady opravdu nemá cenu.
Datum: 27. července 2008 21:27
Jméno: fekálmeister
IP: uživatel1268
no to je píčovina, železo a ocel je jedno a to samý, jen existuje několik tříd oceli (železa) podle procenta obsaženého uhlíku v surovém železe (chirurgická ocel, slinuté karbidy, nástrojářská ocel, nerezové oceli .... prostě co třída oceli to jiné vlastnosti a jiné použití. sám se teď divim jak sem ve škole dával pozor
Datum: 27. července 2008 21:11
ukažte mi někde čistý železo, z toho se nic nedělá hrozně rychle to rezne
Datum: 27. července 2008 20:22
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Dovolím si vyvětlit. Železo (železná ruda) je surovina ze které se vyrábí ocel, takže železo není konečný produkt.
Datum: 27. července 2008 20:21
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
tady asi někdo neví, že železo a ocel není úplně to samý... železo je v přírodě nalezitelný materiál, narozdíl od oceli, která je ,,mixem´´ železa a několika dalších věcí a v přírodě se nedá běžně najít ( pokud jí tam teda někdo nezahodí). a k dotazu: vzhledem k tomu, že železo samotný je docela křehký, předpokládám, že tyčinka je z ocele, a má zakalený konce, aby se neomačkaly, protože tim by se tyčinka zničila tak, že bys ji moh zahodit....
Datum: 27. července 2008 20:21
hey no zelezo a ocel neni uplne to samy....
Datum: 27. července 2008 20:16
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Ze železa nebo ocele?? Víš jakej nesmysl jsi napsal?  ))
Datum: 27. července 2008 20:12
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:52
čau kamoš je¨má dneska sem kvuli nim u nej byl,chtel sem ti je prodat ale kdyz sem je videl tak asi ne protoze jeden je takovej poskrabanej,tak muzu poslat fotky,chtel by 50kc za jeden
kontaktuj me pokud bys mel zajem....... SlabyA@seznam.cz
Datum: 28. července 2008 21:52
Na burze v chotusicich sem sehnal jen 2 víc ne
Datum: 28. července 2008 12:41
Pokud ti jde o originalitu tak je sezenes nekde na burze na 100% ,pokud ti jde jen o to mit tam nejake bikny,tak pozdejsi typy 634 a 638 meli typ blinkru ktere porad koupis v mototechne.....
Datum: 28. července 2008 11:23
takovi hnusy beschsi na motorku nidky nedal
Datum: 28. července 2008 10:57
a pokuď nechceš 100% origo tak daj jinší!!
Datum: 27. července 2008 22:09
hochu kdo ví,jesi sa eště dělajů...zkůšal sas optat v mototechně??
Datum: 27. července 2008 21:35
 ahojte hosi,pri tich vifukoch hikone presne pri 209 neni nahodu to kolenko naopak?ze vyfuk ide na pravi stranu?mjesa to natem obrazku tak zdá,diki za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:25
vetsinu vyfuku hikone musis uriznout z puvodniho kolena a napasovat (navarit) na origo koleno,209 nebrat je na druhou stranu a spatne to vypada kdyz ho das obracene...
Datum: 28. července 2008 11:25
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
ja ho mam taky, kolinko si das puvodni co mas to co tam je odrezes, alebo prerobis, a mne dosel celkem ok len jedno male tuknuti na nem bilo ale to je v pohode....
Datum: 27. července 2008 21:32
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
Hele jestli ti můžu poradit tak si ho vůbec nekupuj to kolínko je naopak,já si taky koupil 209 a přišel uplně otlučenej a promáčklej nakonec co se z něj dalo použít byla koncovka nejlepší je vejfuk origo
Datum: 27. července 2008 21:09
 Čau draci. Po dlouhé době sem se zase vrátil k fichltovi. No a po základním vyčištění a poštelování se rozjel. Ale při vyšších otáčkách nějak vynechává (hlavně na jedničku). Myslíte, že by to mohla dělat svíčka?? Protože předstih a odtrh je dobrý a karbec taky dobře poštělovaný. Jen bych chtěl vědět vaše názory. Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:35
Věčinou to dělá svíčka!
Datum: 28. července 2008 21:35
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Ok..diky, vyzkouším
Datum: 27. července 2008 20:14
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
cus draku... no tak si prekontroluj jestli mas dobrou hladinu, jestli ti tam dobre tece benzin popripade vymenit tu gumicku v kohoutku... vycistit vyfuk, zkusit jinou svicku
Datum: 27. července 2008 19:54
Jméno: Mája
IP: uživatel111
 Zdarec vim že to sem nepatři ale chci se zeptat. Když se auto upraví na LPG ma stejny vykon a vlastnosti jako normální na benzín/naftu ? Sme se hadaly s typkama a potřebuju si to ujasnit
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 19:14
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
Menší výkon větší spotřeba ale líp se vytíčí a bejvaji živější
Datum: 28. července 2008 19:14
Jméno: josef
IP: uživatel2969
výkon nižší,spotřeba nižší a hlavně cena nižší.vim o čem mluvim kdyš mam fáčko na plyn,jede to mín ale na cesty do práce to stačí.ale na takový sprinty na tuningovejch srazech to teda neni.....
Datum: 28. července 2008 13:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
ja bych se vybodl na LPG akorat to zasira motor nejede to a vubec totalne ho to k*rvi...
Datum: 28. července 2008 12:51
Jméno: Mája
IP: uživatel111
fajn diky
Datum: 27. července 2008 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel3610
je to individualni. vetsina znamych ma felicii na plyn. vetsine to na plyn moc nejede a je to liny a jednomu to na plyn jede lip jak na benzin a je to docela ostry,takze jasnej zaver diskuze neni
Datum: 27. července 2008 23:28
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
motor j esice o něco slabší, ale o moc ne, jinak se to vyplatí...pořízení stojí 15 tisíc, ale cena 17kč za litr je víc než dobrá.
Datum: 27. července 2008 20:48
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Výkon nižší, spotřeba vyšší. Spotřeba cca o litr. Ale stále vzhledem k ceně plynu je to výhodné.
Datum: 27. července 2008 19:24
pokud koupis uz ten novej system vstrikovani plynu ,tak to zere stejne i vykon je takrka stejnej.
Datum: 27. července 2008 19:14
Jméno: Monty
IP: uživatel13
zmenší se výkon a zbytek myslim zůstane stejný
Datum: 27. července 2008 18:47
Jméno: J_VeVe
IP: uživatel2128
 Zdarec, po cca 17ti letech sem vytáhl ze stodoly jawu/čz 175/356 z roku 1960. Po základních opravách (tj čištění válce, nádrž, brzdy, tlumiče atd.) jezdila parádně (ve dvou sme to vytáhly i na 110 km/h po rovině). Po +- týdnu ježdění ale začala prokluzovat rychlost. Motor jede (i ted chytne na 2.-3. našlápnutí) ale rychlost prostě zařadit nejde (při řazení je cítit přeskočení rychlosti, ale jakoby tam furt zůstával neutral ) Nevíte čím to je ? Resp. jak to opravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 12:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
je to radicim automatem nevraci se ti z5 az tam kopnes rychlost tak radicku lehce nazvedni a kvalt tam spadne
Datum: 28. července 2008 12:54
Mno tak sem povolil spojku co to šlo, o něco málo se to sice zlepšilo (je slyšet už i bublání když to roztlačuju, ale při nakopnutí a zařazení to netáhne), a do půlení se mi moc nechce
Datum: 28. července 2008 10:54
Mno tak sem povolil spojku co to šlo, o něco málo se to sice zlepšilo (je slyšet už i bublání když to roztlačuju, ale při nakopnutí a zařazení to netáhne), a do půlení se mi moc nechce
Datum: 28. července 2008 10:45
thx za rady, du to zkusit xD
Datum: 28. července 2008 10:04
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Nebo máš třeba jen moc dotáhlou spojku. Než budeš půlit, tak zkontroluj spojku a sundej levý víko. Uvidíš co to bude. Takhle ti moc neporadím, musel bych to vidět co to dělá.
Datum: 27. července 2008 19:45
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
rozpul to mas vohlou vydlicku nebo neco s automatem nebo jak se tomu rika u 175
Datum: 27. července 2008 18:32
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 čau seso, chtěl jsem se zeptat, jestli bude ještě ta sada válec 8 výbrus, píst 3x pístní kroužky atd. ??? nikde jsem ji tu neviděl.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 17:12
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 A ještě se chci zeptat jestli se do motoru čz 175/356 vleze víc než 1 litr díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 12:57
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
fakt tet z hlavy nevim
Datum: 28. července 2008 12:57
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
rekl bych ze mozna jo ale to bys musel delat stunt ryding aby to mazalo jinak na bezny pouzivani neco lehce pod 1 litr
Datum: 28. července 2008 12:57
to určitě ne
Datum: 27. července 2008 18:09
 kluci kdyz budu mit tu jawu 175 s tim vypinani na nadrzi na bošák to je normalni bošak nebo slysel jsem ze tam byl nejaky starší typ ? kde ho seženu ? díkas
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 22:16
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2024.html
Datum: 27. července 2008 22:16
co na aukru
Datum: 27. července 2008 20:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Datum: 27. července 2008 19:10
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 27. července 2008 22:26
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
ten motul v linku je nejlepsi olej v tyhle cene  ja ho kupuju za cca 160kc/litr a leju ho do vsech 2T co tu mam...
Datum: 27. července 2008 22:26
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
motul bych si nekoupil nakej shell nebo neco jiniho
Datum: 27. července 2008 18:33
Jméno: mara
IP: uživatel426
jo je to normální polosyntetický olej vhodný nejen pro scootery ktrý netočej závratný otáčky
Datum: 27. července 2008 16:13
 no tak me se stalo neco podobnyho koupily sme 2fichtly jeden jezdil vsechno ze a ten druhy ne tak sme ho daly na chatu a tam byl a po 2 dnech co sme je koupily tak na chate uš nic nebylo štesti ze nejezdil a koupily sme toho pokazenyho za 200kč  i tqak me to nasralo potřeboval sem nahradni dily.všechny zdravym a hlidejte si svoje vjeci
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 15:21
 zdravym potrebuju poradit mam cz 175 a kamos my na soustruhu snizil hlavu o 0,8mm a valec o 2mm jakej tam ted mam nastavyt predstih zmeni se nebo ne normalne ma bejt 2,9 a ja potrebuju vedet jakej tam mam nastavyt jestli se zmeni nebo ne diky zarady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 13:39
takze rikate tak nastavyt 2 jo tak ja to skusim jo kdyztak sem piste jeste rady diky
Datum: 28. července 2008 13:39
a lejt tam benzín s oktanovým číslem 98-100 třeba V-power
Datum: 27. července 2008 18:10
to je docela dost snižit vo 2,8mm nastavit antidetonační šterbinu tak na 1mm a předstich cca 2 mm nejlepe vyskoušet
Datum: 27. července 2008 16:40
Posl.aktualizace: 27. července 2008 19:51
Přesně stejnej problém sem měl taky.Dal sem je tam a vypínací tyčka na ně nedosáhla.Dej tam ještě jednu kuličku.Já to tak mam a funguje to v parádně
Datum: 27. července 2008 19:51
kdyz tam das o kulicku vic tak to bude dobry
Datum: 27. července 2008 17:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Původní korkové lamely mají 5mm, přeměř tyto nové a potom hledej ,kde je závada.
Datum: 27. července 2008 14:30
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
ono se ti to obrousí samo
Datum: 27. července 2008 14:23
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 zdarte který olej podle vas je nejlepší na zajetí?dík a když to zajíždím na M2T můžu tam dat potom i jiný olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 17:51
Jméno: fechtrider
IP: uživatel455
tak díky
Datum: 28. července 2008 17:51
nemelo by to nicemu vadit,ale doporucuje se napred odstranit karbon ve valci a na pistu z M2T protoze ho polosyntetiky a syntetiky rozpousteji a pridre se tim castecne valec a zasere to kanaly,ale pokud si na M2T najel jen cca 400 km tak by to mohlo bejt jeste cisty ..
Datum: 28. července 2008 11:30
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
a nebudo ničem vadit kdyz jsem jezdil na M2T a ted tam dám polosyntetiku?
Datum: 28. července 2008 8:44
Jméno: standa
IP: uživatel3610
Pokud chces dobre zajet tak je nejvhodnejsi olej ten ktery dobre maze,cili nejaka polosyntetika,zajizdi se na ni dele,ale motor bude mit pak dobrou kompresi a vybrus vydrzi dele. Pokud chces motor hodne rychle zajet tak pouzij M2T,ale nesmis to vubec tocit aby se pist nezaraf protoze M2T maze malo a tim padem se krouzky obrousi drive,sjedou se vice,komprese bude mensi a zivotnost vybrusu minimalni. Jinak na M2T mozna jezdily nasi dedeckove,ale dnesni M2T je uplne jiny olej nez drivejsi. Dnesni olej M2T je recyklovany zbytek ruznych motorovych a prevodovych oleju,ruznych šmantů,sajrajtu a nevim ceho vseho a je to prostredek na nejrychlejsi zniceni vybrusu,pistu a krouzku lozisek kliky a gufer.....vice se doctete na jawamanii.....
Datum: 27. července 2008 23:45
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
no no, M2T je dobrý olej,když na něho jezdilynaši dědečci bez problémů pročby na jednou měl být špatný???? jak říkáš čz že nemůžeš hodně točit, tak já mám na mé 476 possilube a můžu točit jak chci a mažeto parádně v přesných dávkách, takže zbytečně ani nepřemazávám....jo a jeden lirt oleje vyjde na cca 800 km.
Datum: 27. července 2008 18:11
Jméno: čz
IP: uživatel934
http://www.topmoto.cz/inshop/scripts/set.asp?level=75
Datum: 27. července 2008 15:04
Jméno: čz
IP: uživatel934
no nejlepší olej pro zajetí je plnosintetycký 600 2t stojí 375kč litr ale stačí bohate do náký jawi polosintetyka pro zajetí,a jestli zajíždíš s m2t tak ten olej není tak kvalitní a musíš ho ředit v menšim pomeru ze začátku stačí 1:20 po 1000km 1:33 a pak v poho 1:40 s m2t ,ale když mažeš s m2t tak tu motorku nesmíš tak hodne tocit ale ta polosintetyka se muze ředit v pomeru 1:50 po zajetí a nebo je dobrý olej do motorových pyl.
Datum: 27. července 2008 15:03
Jméno: Monty
IP: uživatel13
to je na vkusu, M2T je sice strašný suxxx ale taky se to dá použít
Datum: 27. července 2008 15:02
|



|