slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2148  2149  2150  2151  2152  2153  2154  2155  2156  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3433    
Asi trochu lamáckej dotaz ale jak mám dekarbonizovat hlavu a píst ?? díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Když už, tak pořádně jako píše kolecko
 
 
Datum: 28. července 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: vlkot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vem na to dratenej kartac
 
 
Datum: 28. července 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sundas hlavu,das pist do horni uvrate,pak vezmes naky skrabatko a ze spalovaciho prostoru vyskrabes karbon,z pistu taky oskrabes karbon,pak vycisti vejfukovej kanal,a vypal vejfuk,nakonec cisteny plochy na pistu,hlave a ve vejfukovym kanalu zacisti jemnym smirglem a vylesti letici pastou,tim ze to vylestis tak zlepsis vyplach spalin a taky se ti tam bude hur usazovat karbon
 
 
Datum: 27. července 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Alberto ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
otevřít a oškrávat, ošmirglovat, prostě se toho zbavit:-D:-D
 
 
Datum: 27. července 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
cus lidicky ja to nechapu starej fichtl mi jel na max 65 a pak us vynechaval. Tetka jsem koupil s papirama jezdil hrpzne dal jsem ho stejne do kupi jako toho staryho akorat navic novy krouzky a porovine jede 80 KM!!!! jak je to mozny ja nevedel ze fichtl muze jet tolik a este ktomu porovine?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zalezi na stavu motoru. Mam rodinneho fichtla ktery se dedi po generacich. Kdyz sem ho v 15 dostal od taty tak jezdil 65, po case jezdeni zacal zvonit tak dostal novej 2 krouzkovej pist s krouzky a chodil pres 80 z kopce(mereno radarem i Hondou) motor dostal strasne na prdel a spotreba byla hodne vysoka...po case to bylo uz čudné tak sem letos udelal GO motoru,nic necinkne taha jako hovado,ale zase jede jenom 60 protoze dostal 3 krouzkovej pist (sada 8.vybrus),loziska,gufera,futra,prevodovku,spojku,kliku no vsechno...valec uz je zajety ale prevodovce davam jeste pul roku...pak pujde 65 jako drive...
 
 
Datum: 28. července 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
jenak kluk od nás z vesnice tak má fichtla co mu fakt lítá, dělal mu ho strejc, a ten se tomu vjenuje už od dětství, no každopádně ten rám neni na takovou rychlost stavěnej, všechno se to klepalo , a to sem nejel naplno, jel sem teměř 80, ale ještě by šel, ale bál sem se že se to rosipe.
 
 
Datum: 28. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ja jednou jel na kotel z kopecka tak ze se mi pretocil tachak.. ale to uz je fakt smrt v ocich :-D
 
 
Datum: 28. července 2008 9:59
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
podle digitálního tachometru mě vytahne mezi 70 až 80 km/h a to už mám jako fakt bobky, nikdy člověk neví co se může posrat
 
 
Datum: 28. července 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: Majfa      IP: uživatel111    
tak když vam jedou tak dobře tak si nechtě udělat nějaky vychtavky třeba od stejskyho a pak mužete na dalnici předjiždět auta. Neni to vysměch, taky bych chtěl aby mě tolik lital ale bohužel.
 
 
Datum: 27. července 2008 23:46
 
 
 
 
Jméno: jouda s.r.o      IP: uživatel1946    
mě jede taky mustang 80 měřil sem to taky podle noví hondy....ale nechtěl sem to sem psát pač když sem to čet že sem někdo napsal že mu to jede 80 tak z něj všichni dělali debila co si to vymejšlí....tak za to jim nikdo nemúže že si to neuměj vyštelovat tak aby jim to pěkně jelo.... a kámoš má 21čku a ten jezdí mnohem rychlejš než ten muj mustang.......a to všechno porovině
 
 
Datum: 27. července 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj tak ti co nevěří,sou osli co majů nejaké máčky co jedou 50 a sou rádi:-D:-D
 
 
Datum: 27. července 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
co se divis... ja taky sdam s fichtlem 80km/h po rovine.. merili sme to yamahou dt125.. ale kdyz to nekde reknu.. tak mi nikdo neveri
 
 
Datum: 27. července 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
stejne mi je kprdu ze to jede tak rychle porovine kdys seto stejne zachvili prehreje a musim cekat dobu nes vystydne alee zase vyhoda dokopce tahne vyborne
 
 
Datum: 27. července 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak buť rád že ti to tak jede a pokuď to měří dobře podle tej tabule i auta,tož by měl byt ok,muj starý ukazoval jednu hodnotu,ta tabule jinší a auto ještě jinší...a teť mám nový a když sem to zkoušel podle té tabule tak nadměřuje,a podle auta podměřuje,takže to radši neřeším a řídím se tím,co vidím na budíku:-D:-D
 
 
Datum: 27. července 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tachometr meri dobre na 100 pro!!!!! us jsem to meril podle auta a i podle tech tabuli co davaj vedle silnic pro ridice a rychlost odhadnu dobre sotva jsem vybyral mirny zatacky jednu jsem malem nevybral us radsi nebudu tak jezdit a avic se mi potom zavaril a svicku mam 17.
 
 
Datum: 27. července 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj taky ti mohl nadměřovat tachometr!!ono u fechlů záleží na každé maličkosti a ať chceš nebo ne,každý jede upe jinak!!tak to je u každé motorky a auta:-D:-Dae starému tachometru věřit nemožeš!!
 
 
Datum: 27. července 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, vim že to sem nepatři ale nevyznate se někdo ve starejch autech??? DOmam máme Aero 500 a jeli sme z prahy na chalupu a po cestě začala střílet a nejela. Tak sme na chatě rozebrali karbec vše vyčistili. Motor naskočil, ale jakmile se rozjedem tak zače střílet z filtru a chcípně. Moc dikes a sry že to sem cpu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: vlkot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chlape tady ty to nikdo nerekne musis na stranky s veteranama
 
 
Datum: 28. července 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši kdybyste mi řeli kde se tam seřizuje předstih tak to udělam, tam snad ale nic seřidit nejde krom karbecu
 
 
Datum: 28. července 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: Baba Pavel      E-mail:      IP: uživatel3611    
mas v prdeli predstich
 
 
Datum: 28. července 2008 0:11
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel2250    
pokud strili do karbu tak je to nastopro predstih a to velkej predstih
 
 
Datum: 28. července 2008 0:02
 
 
 
 
Jméno: jouda s.r.o      IP: uživatel1946    
a co těsnění
 
 
Datum: 27. července 2008 23:37
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moc Bohatá směs alespon takhle nám to dělal u Fordu Ačka ale to je 4takt takže nevim.
 
 
Datum: 27. července 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
typuju to na predstih
 
 
Datum: 27. července 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahá,tak to neporadím,to střílení by mělo byt buď špatně zeštelovaným karbecem nebo předstihem,ae já netuším jak ten motor vypadá...zkusím nekde pohledat na netu..
 
 
Datum: 27. července 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já nvm, tam snad předstih nejde štelovat, nebo nvm kde
 
 
Datum: 27. července 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sice nwim jak motor vypadá..ale předstuh je dobrý??
 
 
Datum: 27. července 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: karel volnoběh      IP: uživatel402    
Zdravím všechny...Proč mi to při jízdě(i z kopce) na volnoběh po chvilce chcípne?Volnoběh při našlápnutí ale otáčky drží dobře.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pls počebuju zase poradit. dal sem dohro fika . kdyz nadtartuju tak de asi vter. do otacek a pak dolu a znova a znova a znova. když pridam ply n tak se zadusí kanálky i trysky sou čistý fakt nwm HAJDA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
cus podivej se zespoda jestli to nekde neni mokry mezi valcem a motorem nebo pod hlavou to vypada ze to nekde fouka
 
 
Datum: 27. července 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: fekálmeister      E-mail:      IP: uživatel1268    
tak pincek jezdí i na naftu :-D, stačí ohřát motor benzínem a až bude pořádně ohřátej, nalít naftu, nejde to zdechnout :-D, může se pak i vyndat svíčka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Dvoutakt na naftu to pěkná píč.......
 
 
Datum: 31. července 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vy nevíte jak se chcípá fichtl?? takovejc možností je, přez kvalt, ucpání sání, ucpání vejfuku atd...
 
 
Datum: 28. července 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
tak na naftu neco najed a pak rozdelej motor. nebdues se stacit divit. to za prvy a za druhy to vubec nema tah na naftu. jinak chcipnout se to treba da tim ze se to udusi....
 
 
Datum: 28. července 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
hmm, jízdu na naftu znám ale na BIO ale z důvodu milný cedulky na kanejstru (speciál s olejem), dlouho jsem ředil benzínem tak aby to jezdilo, sice to hulilo tak že po deseti minutách co jsem zpátky tak tam nebylo furt vidět
 
 
Datum: 27. července 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jakorát se fichtl pěkně kurví
 
 
Datum: 27. července 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
a jak se to pak teda chcípne? že vymotáš svíčko nebo co?:-D má to výkon? dá se s tím normálně jezdit?:-D
 
 
Datum: 27. července 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: fekálmeister      IP: uživatel1268    
myslel sem s vytáhlou fajfkou vole, to je jasny ze kdyz vyndam svicku tak sem v prdeli :-)
 
 
Datum: 27. července 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj to je logické,viděls nekdy v nafťákoch svíčku??a určitě to pojede,když tam nebude svíčka,šak ten tlak tou dírou na svíčku vůbec neuteče...
 
 
Datum: 27. července 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
ZDar Seso,chtel bych se te zeptat zda ta tycinka spojkova (tech11cm) na fichtla je ze zeleza nebo z ocele?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: 3220      IP: uživatel2656    
Ty seš dement
 
 
Datum: 28. července 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
ste uplni debove.vim co jsem polozil za otazku,ale dnesni zelezo a tenkrat???(bylo lepsi nez dnes,a to o hodne!!)rozdil mezi zelezem a oceli je ze zelezo je z blata a ocel je o trobek lepsi,ale dneska to lepsi je kuppovat ty nejlepsi
 
 
Datum: 28. července 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
Cau jen bych tady chtel doupravit.....ocel je s maximalním procentem uhliku (C) 2,14. Jen kdyzby chtel nekdo detajli.
 
 
Datum: 28. července 2008 0:27
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel2250    
No tak jak uz tu kluci uvedli z FE nebo-li ze zeleza se nevyrabi nic. Vzdy je tam primess uhliku a to pokud je to do 2,4procenta tak je to ocel a pokud je to vic nez 2,4 tak litina
 
 
Datum: 28. července 2008 0:09
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bylo mu odpovezeno uz nize. Je z oceli ktera ma kalene konce.
 
 
Datum: 28. července 2008 0:07
 
 
 
 
Jméno: smudlan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je sice hezký že jste si tu odpovídali chemii ale týpek stále nedostal odpověd na dannou otázku?já sám nevím a je mi to nějak fuk
 
 
Datum: 27. července 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobrý no, železo nebo ocel, to je fakt hodně blbá otázka, je to přesně tak, jak to tu kluci vysvětlili, železo je základní složka pro výrobu oceli, lidově se však říká skoro všemu, že je to železný nebo že to je železo, ve skutečnosti je to ale ocel, je až ku podivu, že ze železa,z tak měkkýho materiálu se vyrábí něco tak pevnýho jako ocel, není to to samý, ale prostě želežný součástky se nevyráběj, nejlíp to tu vysvětlil Stanon, a navíc ty konce sou skutečně zakalený, jinak by se hodně brzo omlely
 
 
Datum: 27. července 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Moc pozor jsi nedával. Železo je chemický prvek, měkký dobře tvárný, ocel je sloučenina železa s uhlíkem (max 2,11%C) a dalšími prvky. Slinuté karbidy s ocelí nemají nic společného. Víc rozepisovat to tady opravdu nemá cenu.
 
 
Datum: 27. července 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: fekálmeister      IP: uživatel1268    
no to je píčovina, železo a ocel je jedno a to samý, jen existuje několik tříd oceli (železa) podle procenta obsaženého uhlíku v surovém železe (chirurgická ocel, slinuté karbidy, nástrojářská ocel, nerezové oceli .... prostě co třída oceli to jiné vlastnosti a jiné použití. sám se teď divim jak sem ve škole dával pozor :-)
 
 
Datum: 27. července 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel1903    
ukažte mi někde čistý železo, z toho se nic nedělá hrozně rychle to rezne
 
 
Datum: 27. července 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: 3220      IP: uživatel2656    
Dovolím si vyvětlit. Železo (železná ruda) je surovina ze které se vyrábí ocel, takže železo není konečný produkt.
 
 
Datum: 27. července 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
tady asi někdo neví, že železo a ocel není úplně to samý... železo je v přírodě nalezitelný materiál, narozdíl od oceli, která je ,,mixem´´ železa a několika dalších věcí a v přírodě se nedá běžně najít ( pokud jí tam teda někdo nezahodí). a k dotazu: vzhledem k tomu, že železo samotný je docela křehký, předpokládám, že tyčinka je z ocele, a má zakalený konce, aby se neomačkaly, protože tim by se tyčinka zničila tak, že bys ji moh zahodit....
 
 
Datum: 27. července 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hey no zelezo a ocel neni uplne to samy....
 
 
Datum: 27. července 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: 3220      IP: uživatel2656    
Ze železa nebo ocele?? Víš jakej nesmysl jsi napsal? :-)))
 
 
Datum: 27. července 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: ttt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj nevíte kde sehnat tyto blinkry na jawu 350/634 díky.nemůzu je vůbec sehnat http://www.sesa-moto.cz/galerie/jawa_634_ctyrka/id_12346.html uplne ta posledni fotka dole díky.samozřejmě nové blinkry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau kamoš je¨má dneska sem kvuli nim u nej byl,chtel sem ti je prodat ale kdyz sem je videl tak asi ne protoze jeden je takovej poskrabanej,tak muzu poslat fotky,chtel by 50kc za jeden kontaktuj me pokud bys mel zajem....... SlabyA@seznam.cz
 
 
Datum: 28. července 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: ttt      E-mail:      IP: uživatel2879    
Na burze v chotusicich sem sehnal jen 2 víc ne
 
 
Datum: 28. července 2008 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud ti jde o originalitu tak je sezenes nekde na burze na 100% ,pokud ti jde jen o to mit tam nejake bikny,tak pozdejsi typy 634 a 638 meli typ blinkru ktere porad koupis v mototechne.....
 
 
Datum: 28. července 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: vlkot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takovi hnusy beschsi na motorku nidky nedal
 
 
Datum: 28. července 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a pokuď nechceš 100% origo tak daj jinší!!
 
 
Datum: 27. července 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hochu kdo ví,jesi sa eště dělajů...zkůšal sas optat v mototechně??
 
 
Datum: 27. července 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3607    
ahojte hosi,pri tich vifukoch hikone presne pri 209 neni nahodu to kolenko naopak?ze vyfuk ide na pravi stranu?mjesa to natem obrazku tak zdá,diki za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vetsinu vyfuku hikone musis uriznout z puvodniho kolena a napasovat (navarit) na origo koleno,209 nebrat je na druhou stranu a spatne to vypada kdyz ho das obracene...
 
 
Datum: 28. července 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
ja ho mam taky, kolinko si das puvodni co mas to co tam je odrezes, alebo prerobis, a mne dosel celkem ok len jedno male tuknuti na nem bilo ale to je v pohode....
 
 
Datum: 27. července 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Cechy      IP: uživatel1225    
Hele jestli ti můžu poradit tak si ho vůbec nekupuj to kolínko je naopak,já si taky koupil 209 a přišel uplně otlučenej a promáčklej nakonec co se z něj dalo použít byla koncovka nejlepší je vejfuk origo
 
 
Datum: 27. července 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci. Po dlouhé době sem se zase vrátil k fichltovi. No a po základním vyčištění a poštelování se rozjel. Ale při vyšších otáčkách nějak vynechává (hlavně na jedničku). Myslíte, že by to mohla dělat svíčka?? Protože předstih a odtrh je dobrý a karbec taky dobře poštělovaný. Jen bych chtěl vědět vaše názory. Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Věčinou to dělá svíčka!
 
 
Datum: 28. července 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Ok..diky, vyzkouším
 
 
Datum: 27. července 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
cus draku... no tak si prekontroluj jestli mas dobrou hladinu, jestli ti tam dobre tece benzin popripade vymenit tu gumicku v kohoutku... vycistit vyfuk, zkusit jinou svicku:-)
 
 
Datum: 27. července 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: Mája      IP: uživatel111    
Zdarec vim že to sem nepatři ale chci se zeptat. Když se auto upraví na LPG ma stejny vykon a vlastnosti jako normální na benzín/naftu ? Sme se hadaly s typkama a potřebuju si to ujasnit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: Maikel      IP: uživatel3317    
Menší výkon větší spotřeba ale líp se vytíčí a bejvaji živější
 
 
Datum: 28. července 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
výkon nižší,spotřeba nižší a hlavně cena nižší.vim o čem mluvim kdyš mam fáčko na plyn,jede to mín ale na cesty do práce to stačí.ale na takový sprinty na tuningovejch srazech to teda neni.....
 
 
Datum: 28. července 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
ja bych se vybodl na LPG akorat to zasira motor nejede to a vubec totalne ho to k*rvi...
 
 
Datum: 28. července 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: Mája      IP: uživatel111    
fajn diky
 
 
Datum: 27. července 2008 23:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3610    
je to individualni. vetsina znamych ma felicii na plyn. vetsine to na plyn moc nejede a je to liny a jednomu to na plyn jede lip jak na benzin a je to docela ostry,takze jasnej zaver diskuze neni
 
 
Datum: 27. července 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
motor j esice o něco slabší, ale o moc ne, jinak se to vyplatí...pořízení stojí 15 tisíc, ale cena 17kč za litr je víc než dobrá.
 
 
Datum: 27. července 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Výkon nižší, spotřeba vyšší. Spotřeba cca o litr. Ale stále vzhledem k ceně plynu je to výhodné.
 
 
Datum: 27. července 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel2250    
pokud koupis uz ten novej system vstrikovani plynu ,tak to zere stejne i vykon je takrka stejnej.
 
 
Datum: 27. července 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zmenší se výkon a zbytek myslim zůstane stejný
 
 
Datum: 27. července 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: J_VeVe      IP: uživatel2128    
Zdarec, po cca 17ti letech sem vytáhl ze stodoly jawu/čz 175/356 z roku 1960. Po základních opravách (tj čištění válce, nádrž, brzdy, tlumiče atd.) jezdila parádně (ve dvou sme to vytáhly i na 110 km/h po rovině). Po +- týdnu ježdění ale začala prokluzovat rychlost. Motor jede (i ted chytne na 2.-3. našlápnutí) ale rychlost prostě zařadit nejde (při řazení je cítit přeskočení rychlosti, ale jakoby tam furt zůstával neutral ) Nevíte čím to je ? Resp. jak to opravit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 12:54
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
je to radicim automatem nevraci se ti z5 az tam kopnes rychlost tak radicku lehce nazvedni a kvalt tam spadne
 
 
Datum: 28. července 2008 12:54
 
 
 
 
Jméno: J_VeVe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mno tak sem povolil spojku co to šlo, o něco málo se to sice zlepšilo (je slyšet už i bublání když to roztlačuju, ale při nakopnutí a zařazení to netáhne), a do půlení se mi moc nechce :-(
 
 
Datum: 28. července 2008 10:54
 
 
 
 
Jméno: J_VeVe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mno tak sem povolil spojku co to šlo, o něco málo se to sice zlepšilo (je slyšet už i bublání když to roztlačuju, ale při nakopnutí a zařazení to netáhne), a do půlení se mi moc nechce :-(
 
 
Datum: 28. července 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: J_VeVe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
thx za rady, du to zkusit xD
 
 
Datum: 28. července 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Nebo máš třeba jen moc dotáhlou spojku. Než budeš půlit, tak zkontroluj spojku a sundej levý víko. Uvidíš co to bude. Takhle ti moc neporadím, musel bych to vidět co to dělá.
 
 
Datum: 27. července 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
rozpul to mas vohlou vydlicku nebo neco s automatem nebo jak se tomu rika u 175
 
 
Datum: 27. července 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
čau seso, chtěl jsem se zeptat, jestli bude ještě ta sada válec 8 výbrus, píst 3x pístní kroužky atd. ??? nikde jsem ji tu neviděl.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
A ještě se chci zeptat jestli se do motoru čz 175/356 vleze víc než 1 litr díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
fakt tet z hlavy nevim
 
 
Datum: 28. července 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
rekl bych ze mozna jo ale to bys musel delat stunt ryding aby to mazalo jinak na bezny pouzivani neco lehce pod 1 litr
 
 
Datum: 28. července 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
to určitě ne
 
 
Datum: 27. července 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1584    
kluci kdyz budu mit tu jawu 175 s tim vypinani na nadrzi na bošák to je normalni bošak nebo slysel jsem ze tam byl nejaky starší typ ? kde ho seženu ? díkas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2024.html
 
 
Datum: 27. července 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: as      E-mail:      IP: uživatel1584    
co na aukru
 
 
Datum: 27. července 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
 
 
Datum: 27. července 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdarte co si myslíte o tomto oleji můžu ho dávat do čz 175?když jsem s ní chvíly jezdil na M2T?díky moc http://motobazar.miramoto.cz/motorky/moto-shop/dvoutaktni-oleje/162/motul-510-powerlube-2t-1l/9452/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ten motul v linku je nejlepsi olej v tyhle cene ;-) ja ho kupuju za cca 160kc/litr a leju ho do vsech 2T co tu mam...
 
 
Datum: 27. července 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
motul bych si nekoupil nakej shell nebo neco jiniho
 
 
Datum: 27. července 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
jo je to normální polosyntetický olej vhodný nejen pro scootery ktrý netočej závratný otáčky
 
 
Datum: 27. července 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: RaX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no tak me se stalo neco podobnyho koupily sme 2fichtly jeden jezdil vsechno ze a ten druhy ne tak sme ho daly na chatu a tam byl a po 2 dnech co sme je koupily tak na chate uš nic nebylo štesti ze nejezdil a koupily sme toho pokazenyho za 200kč:-D i tqak me to nasralo potřeboval sem nahradni dily.všechny zdravym a hlidejte si svoje vjeci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: cz      E-mail:      IP: uživatel3606    
zdravym potrebuju poradit mam cz 175 a kamos my na soustruhu snizil hlavu o 0,8mm a valec o 2mm jakej tam ted mam nastavyt predstih zmeni se nebo ne normalne ma bejt 2,9 a ja potrebuju vedet jakej tam mam nastavyt jestli se zmeni nebo ne diky zarady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: t.dolhy      E-mail:      IP: uživatel3606    
takze rikate tak nastavyt 2 jo tak ja to skusim jo kdyztak sem piste jeste rady diky
 
 
Datum: 28. července 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
a lejt tam benzín s oktanovým číslem 98-100 třeba V-power
 
 
Datum: 27. července 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je docela dost snižit vo 2,8mm nastavit antidetonační šterbinu tak na 1mm a předstich cca 2 mm nejlepe vyskoušet
 
 
Datum: 27. července 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus seso, hele koupil jsem si tady ty spešl lamely na pincka http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1362.html a připadaj mi dost široký...dal jsem je do oleje..... dal jsem to dokupy a spojka se nehne..... neměli by se trochu zabrousit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přesně stejnej problém sem měl taky.Dal sem je tam a vypínací tyčka na ně nedosáhla.Dej tam ještě jednu kuličku.Já to tak mam a funguje to v parádně
 
 
Datum: 27. července 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: vlkot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyz tam das o kulicku vic tak to bude dobry
 
 
Datum: 27. července 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Původní korkové lamely mají 5mm, přeměř tyto nové a potom hledej ,kde je závada.
 
 
Datum: 27. července 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: Frajtr      IP: uživatel2370    
ono se ti to obrousí samo
 
 
Datum: 27. července 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
zdarte který olej podle vas je nejlepší na zajetí?dík a když to zajíždím na M2T můžu tam dat potom i jiný olej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: fechtrider      IP: uživatel455    
tak díky
 
 
Datum: 28. července 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nemelo by to nicemu vadit,ale doporucuje se napred odstranit karbon ve valci a na pistu z M2T protoze ho polosyntetiky a syntetiky rozpousteji a pridre se tim castecne valec a zasere to kanaly,ale pokud si na M2T najel jen cca 400 km tak by to mohlo bejt jeste cisty ..
 
 
Datum: 28. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
a nebudo ničem vadit kdyz jsem jezdil na M2T a ted tam dám polosyntetiku?
 
 
Datum: 28. července 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3610    
Pokud chces dobre zajet tak je nejvhodnejsi olej ten ktery dobre maze,cili nejaka polosyntetika,zajizdi se na ni dele,ale motor bude mit pak dobrou kompresi a vybrus vydrzi dele. Pokud chces motor hodne rychle zajet tak pouzij M2T,ale nesmis to vubec tocit aby se pist nezaraf protoze M2T maze malo a tim padem se krouzky obrousi drive,sjedou se vice,komprese bude mensi a zivotnost vybrusu minimalni. Jinak na M2T mozna jezdily nasi dedeckove,ale dnesni M2T je uplne jiny olej nez drivejsi. Dnesni olej M2T je recyklovany zbytek ruznych motorovych a prevodovych oleju,ruznych šmantů,sajrajtu a nevim ceho vseho a je to prostredek na nejrychlejsi zniceni vybrusu,pistu a krouzku lozisek kliky a gufer.....vice se doctete na jawamanii.....
 
 
Datum: 27. července 2008 23:45
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
no no, M2T je dobrý olej,když na něho jezdilynaši dědečci bez problémů pročby na jednou měl být špatný???? jak říkáš čz že nemůžeš hodně točit, tak já mám na mé 476 possilube a můžu točit jak chci a mažeto parádně v přesných dávkách, takže zbytečně ani nepřemazávám....jo a jeden lirt oleje vyjde na cca 800 km.
 
 
Datum: 27. července 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
http://www.topmoto.cz/inshop/scripts/set.asp?level=75
 
 
Datum: 27. července 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
no nejlepší olej pro zajetí je plnosintetycký 600 2t stojí 375kč litr ale stačí bohate do náký jawi polosintetyka pro zajetí,a jestli zajíždíš s m2t tak ten olej není tak kvalitní a musíš ho ředit v menšim pomeru ze začátku stačí 1:20 po 1000km 1:33 a pak v poho 1:40 s m2t ,ale když mažeš s m2t tak tu motorku nesmíš tak hodne tocit ale ta polosintetyka se muze ředit v pomeru 1:50 po zajetí a nebo je dobrý olej do motorových pyl.
 
 
Datum: 27. července 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
to je na vkusu, M2T je sice strašný suxxx ale taky se to dá použít
 
 
Datum: 27. července 2008 15:02
 
<  2148  2149  2150  2151  2152  2153  2154  2155  2156  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 2:21:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu