slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  211  212  213  214  215  216  217  218  219  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
čus mám veklek problém už nevím co s tím pína sem zaparkoval do garáže pojízdnýho a za týden nešel nahodit střílel z výfuku tak sem ho seřídil a nastal další problém mezi kontakty kladívek se někdy udělá obrovská jiskra ,kondík skoušen z pojízné moto poté koupen nový ale stále stejnej problém jinak vše kontrolováno a nikde by neměl bejt problém. díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16395    
proměřit VN kabel, fajfku a svíčku, mohla by to bejt i indučka pokud by bylo přerušený vn vinutí
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel16053    
Zdar Draci,mám problém s fichtlem jezdil sem bez airboxu ale bohužel karburátor se hned ucpal bordelem.Když nasadím airbox tak už nejde tak dobře za plynem a nejde do otáček(tak v půlce otáček se sekce a nechce dál),už nevím co dál potřebuju poradit za jakékoly rady děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když sem hodil novy filtr tak se mi to chvili dusilo, a tak za 2km už to jelo v pohodě, jinak taky mužes zkusit jiny předstih, a jehlu dej na 2. zařez
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
Čau draci, pokud budu mít udělaný výbrus na píst z mototechny bude mi tam sedět píst tuning od tud ? dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16401    
Výbrus v mototechně a nebo kdekoliv jinde je stejnej,jediný co tě zajímá tak díra ve válci (vrtání) - to změříš šuplérou - pak kup píst jakej potřebuješ
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nééé.. mě jen zajímá co od toho očekáváš.. nasypeš do toho prachy a nebude v tom žádný rozdíl ;-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
ach jo místo rady mě tady budeš hustit :-D na to fakt nemám náladu
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co čekáš od vybroušených kanálků a větších trysek? a jakou to má souvislost s kompresí?
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
No mám vybroušený kanálky ve válci a větší trysky takže snad bude mít motor dobrou kompresi :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když koupíš píst s odpovídajícím průměrem k válci tak pasovat bude... a co si od tuningového pístu slibuješ?
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cawte draci , chcem si nieco objednat ale mam tu stari E-mail a ked ho zmenim profile. a idem objednavat mam tam ten stary stale co mam stim robit? mam pockat kym sa to zmeni alebo ako? dakujem za odpoved. alebo mam napisat do tej pripomienky moj sucasni E-mail ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku udelej objednavku a do zkazu napis proslov a ja to osefuji,,sesa
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci, chtěl sem se zepat jestli se do převodovky u pionýra 20 dávají nějaké vymezovací podložky po stranách předlohové hřídele, viděl jsem to na jawě 05 a skládám motor z ničeho tak jestli mám něco sehnat, už jsem měl kartery u sebe a vůli to má, jinak tu podložku jsem viděl na starně cvrčka od nakopávačky, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
supr dík
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16390    
musíš to nejlíp změřit anebo aspon usoudit ..porvnává se to u toho oteveneho futra ...prostě šuplerou změříš.... do 0,2mm ok 0,5 ko ....jde to i odhadnout od oka a dopočítáš si podložku ...ta se dává od uzavreneho futra...hlavní hřídel má mít vuli žadnou
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: dawe      E-mail:      IP: uživatel16388    
Zravím, koupil jsem si nový kontakty zapalování na mustanga, namontoval jsem vše správně seřídil předstih a mezi kontaktama neběhá žádná jiskra ani svička prostě nic... kdyby někdo věděl prosim poraďte mi. diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Asi to, že kladívko NEMÁ být ukostřený, proto tam jsou ty fíbrový podložky na šroubku... :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel16388    
no to právě nevim kde je ta příčina... :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš ukostřenej pohyblivej kontakt tak víš kde je příčina
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel16389    
Ano, mám..
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš ukostřeno?
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: TEDY      IP: uživatel9772    
Čus draci, chystám se na renovaci jawy 555, a tak se ptám co říkáte na dvousložkovou polyuretanovou barvu od colorlaku http://www.colorlak.cz/michani-barev/multicolor/u2072-bm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív jsem s tim dělal a dobrý. Dneska už dělam ale jenom akrylátem...perfektně se s tim dělá, vypadá to super, je to kvalitní...na toho fichtla té barvy zas tolik nespotřebuješ, tak ani nevadí případná vyšší cena...
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel15071    
zdravim draci dnes sem vytahnul ze sklepa fíku nejezdil 30 let :-D chytnul po vycisteni nadrze a kohoutku na 2 dupnuti akorat sem dal novou spojku byla sjeta uplne na plech akorat mam problem ze de hrozne stuha radit nesla dam vubec 3ka tak sem chvili jeudil a jde to lip myslite ze se to rozchodi kdyz tam dam ridci olej?? diky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel15071    
tak uz sem to rozchodil ted tam jdou rychlosti dobre zachral sem to a dal sem tam new olej.. akorat to ma tvrdej chod razeni takovy cvakk cvak jak kdyz nedomackuji spojku :-(
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
spíš bych to víděl tak , že někdo dal na řadič špatnej šroubek ze shora a nejde řadit a nebo je celej řadič povolenej
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě je to zalepený od starýho oleje. Dej tam nový olej a jezdi, jak se motor ohřeje, tak by se to mělo uvolnit ;-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel15071    
olej je tam puvodni dneska ho vymenim ale ta radicka byla zatuhla v tich karterech taky dak sem ji osmirkoval a nastrikal konkorem a uz chodi pekne ale kdyz radim a je to studeny tak je to skoro jak kdyz nemackam spojku podle me neni olej u toho automatu je zatuhlej nak to dneska rozchodim :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnil si olej? Jaký si tam dal? Není to spíš zatuhnuté někde na čepu řadící páky?
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Zdar draci, mám problem s jawkou 550 (je po renovaci) dám tam úplně novou svíčku (Brisk N14C) chytí na první našlápnutí po celej den ale druhej mi to udělalo že chytl ujel sem kousek chcípl sám od sebe a jiskra nešla dám tam novou a zase to samí stalo se mi to už dvakrát. Nevíte někdo co by to mohlo bejt. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16394    
Tak to je jasný, jehlu na druhej. Při záběhu se má zpočátku jen dávat víc oleje (matně si vzpomínám že když jsem měl panelku tak tam se dávala jehla vejš ale u pincka ne).
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
No ta svíčka vypadá přesně jak říká Konny když ji vyndám tak je mokrá a černá. Jehlu mám na třetím zářezu z hora jak je psáno že má být při zajíždění mám totiž po výbrusu. Jinak díky za odpovědi zkusím tu bohatost. :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kecáte blbosti at jsem jezdil na 14 nebo 17 nebo na svíčku isolator která ani neměla hodnotu , vždicky to nějak jelo....tvůj problém bude v nastavení směsi nebo předstihu
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16392    
no právě, když bude mít špatnou tepelnou hodnotu svíčky tak se mu bude zanášet a následně ulejvat i když bude mít bohatost v pořádku, takže nejdřív tam dát správnou svíčku a když to nepomůže tak řešit směs atd.
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jedno jestli je tam N15C nebo N17C. Podle mě je moc bohatá směs a svíčka se prostě uleje. Jak vypadá, když jsi ji vytáhl? Byla mokrá a černá jako bota že?
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel15190    
550 a 555 maj od výrobce doporučenou 14/175 což odpovídá 14-7 nebo N17, čistě náhodou to tak má v katalogu i brisk. N15C je do pozdějších modelů pionýra.
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N17 je blbost... když je fakt zima tak dávám N15 jinak furt N14..
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16387    
tam patří N17C
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zda draci uz si fakt nevim rady mam jawu 250/559 a pri vyssich otackach mi klepe motor( na 4 kvalt asi pri 85 ).Nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draku, já bych řekl, že tam nestíhá dotíkat palivo.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: genius      IP: uživatel16384    
Zdar draci, tak jsem se pustil do stavby valníčku, taková rikša na čtyřech kolech. A mám dotaz, vzadu mám kola ze škodovky, na hřídeli s náboji, bez diferaku. Tak nevím jestli hřídel rozpůlit a hnát jedno kolo nebo obě? Taky bych potřeboval vyřešit brzdu, bude to jezdit pomalu, takže stači něco s menší učinností. Zatím mám rám s korbou, naistalovaný motor J250 s převodovkou 1203. Přední kola mám bantamky, ale zatím řeším jejich uchyceni k napravě. Tu mám lehce kyvnou. Kdyžtak sem hoďte nějaky fotky, kdo něco podobného stvářel. Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mám na odvážení bordelu ze zahrady udělanou 3kolku, zadní osu mám dělenou spojenou třecí spojkou s možností "uzávěrky"... když je takhle, tak mám furt natvrdo obě kola, na silnici to sice zatáčí hůř, ale někde v mezi je sakra rozdíl, jestli bere jedno, nebo obě kola... je to taky na osmičkách kolech se šípovym vzorkem (jako má emefka)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Stando! Toš tak sem se uš dlúho nenasmíl jak při čtení Tvojich příspěvkú. Děkuju! Taky sem blbnul s motokárú, ešče před motocrosem.Tam bylo hnaný jedno kolo! A pro genius. Na traktorku sem viděl hnaný jedno kolo. Druhý mělo zubovú spojku a při uvíznutí se zapnula a nesmělo se zapomět ju zaséj vypnút!!! Ať se Ti to podaří nejak vyřešit! Toš tak.
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16385    
Jo a rám byl festovní železnej,menší stromy a keře to sekalo :-D jednou sem z ní vypad když sem dělal kraviny a ona se zašprajclym ručnim plynem ujela a vytrhla zabetonovaný trubky s drátěnkou kolem tenisovýho hřiště :-D ale o fotbalovou bránu se pak zastavila :-D ono tech havárií bylo vcelku hodně :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16385    
Bohužel,asi před 8-10lety sem to prodal a nikdy sem to nefotil... Jinak sem zapoměl...ta hřídel byla uložená v ložiskovejch domkách... Bylo to taky takový co dům dal... Dělal to kdysi nějakej pán na Kladně,mě to děda koupil asi v 10 letech,když už sem měl papíry na motorku i na auto tak sem to prodal,protože se to pozvolna rozpadalo a víc sme u toho ztrávili opravovánim upadlejch částí,furt se přivařovali táhla řízení a kola,sedačka,držák motoru,zadní brzda ... Pak sem se v tom rozmlátil a šlo to z baráku. V jednu chvíli se zaseklo šoupě v karbecu,utrhla brzda a pak prdlo řízení,na dvojku plnej sem proletěl známýmu velkejma železnejma vratama na dvůr.Vrata sme opravili ale v plechu v jednom křídle je dodnes obtisk mojí hlavy :-D takovej ďůlek :-D a šla do světa !
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: genius      IP: uživatel16386    
Standa: stavím z toho co mám doma ;-D , jinak, nemáš nějaký fotky? Zajímá mě to..
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a na zadní ose máme kotouč z pitbike a je to koplet přední brzda pitbike a pomocí lanka přitahujeme pedálem páčku brzdy a tím brzdíme
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máme motokáru na bantamkách, motor KTM SX 85, 6 kvalt, hnaný obě kola a nezatáčí to... předek udělanej do lichobežníku... trochu to zatáčí když tomu člověk nedává ale jakmile ten motor chytne šponu tak ho zastaví až zeď... chtěly by to diferák no, bohužel se kousla převodovka momentálně a dávat tam slabší motor nám přijde už "zbabělý" :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16385    
Vim že je to už asi pozdě,ale proč převodovku z 1203? Třeba převodovka z fáčka a nebo trabanta sou malý a maj v sobě diferák... Po zkušenostech s motokárou hnanou jen jedním či oběma koly naráz bych takové řešení už nikdy nechtěl... Jedno kolo se na nerovnostech zahrabalo raz dva,anebo naopak se stalo že motokára stála na třech nehnaných kolech,čtvrté hnané v luftu a bylo vymalováno ( tenkrát pro nás jo,motokára měla snad 80kg a my byli malí sráči)... A teď si vem,že se ti stane něco takovýho v lese s naloženou károu,hnaný kolo v luftu a ty s tim nehneš... Pro zajímavost motokára měla vzadu napříč hřídel,na té rozetu a buden brzdy z fichtla,víko s brzd.čelistma bylo uchycený na rámu,takže podle zapojení kol to brzdilo jen jednim kolem a nebo oběma. Náboje kol byly nasunutý na hřídeli a bylo to zkrz hřídel provrtaný,když se dal zkrz šroub,tak se kolo připojilo k hřídeli a bylo hnané....když se dal šroub do obou,tak to hnalo obě akorát to jelo furt rovně :-D s oběma hnanejma kolama to prostě nezatáčelo - kola osmičky bantamky všude...
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Když to bude jezdit pomalu a po trávě nebo nějaké polní cestě tak můžou byt hnané dvě a zatočí to. Ale po tvrdé cestě ve větší rychlosti už by to byl problém. A ještě doporučuju záklon čepů uchycení předního kola asi 5°.
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
umím odpovědět jen na jedno: když budou hnaná obě kola na tvrdo bez diferenciálu, tak to bude špatně zatáčet
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 17:09
 
 
 
 
Jméno: patin      IP: uživatel15185    
čaute lidi prosím o radu , mám 175- typ motoru 450 pořád mi praská žarovka na kotrolce dobíjení může to být relátkem?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
joj, nutno seřídit regler tak, aby dynamo dávalo 7 V. je tam? (regler) takto to vypadá, že dynamo je zapojené natvrdo bez relé, pak dává docela vysoké napětí a nakonec chcípne všechno - dynamo i baterie. seřízení relé jawa najdeš na webu.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: patin      IP: uživatel15185    
praskají všechny i 12V
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jiná žárovka nepraská? relé může způsobit vyšší napětí z dynama a pak mohou žárovky praskat.
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel13605    
cawte mam taku otazku nebude niekto objednavat zo Slovenska? chcel by som kupit ten karbon na klapku,, a nechcem zbitocne platit tolko penazi za postovne ,, na slovensku som nic podobne nenasiel,, a ked nasiel tak dost drahe oproti tomuto,, tak ak by tak sa ozvite , dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 10:38
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre tak to idem teda objednat dakujem.
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 10:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude za 6 eur,,, na 18 se nemusi cekat
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 23:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16383    
postovne na slovensko je 10 eur ? ja ze je to viac tak to si objednam a mozem aj teraz alebo az 18 radsej ?
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 13:13
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel13605    
tak to by bolo dobre a kolko by to stalo s postovnim aspon priblizne .. dakujem a mozno by som zobral aj dva kusi podla toho postovneho teda kolko by stalo
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 12:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jestli jde O TAKOVOU malickost,tak zlevnim eur za postu,,
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problém když nechám fechtla na stojanu tak mi z pravý stupačky začne kapat převodovej olej čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
velká pravděpodobnost je taky simerink pod kolečkem
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel1272    
Ano presne tak jedine u nakopavacky me tam taky tece ale nechce se mi do tohoa
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jediný odkud by mohlo tejct na pravou stupačku je jen oj kroužek u segmentu pod nakopávačkou ..
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ze stupačky kapat nemůže, neboť stupačka nemá olejovou náplň. Ten olej kape z motoru, protože v motoru by olej měl být. Napadá mě jedno experimentální řešení problému...co takhle se podívat odkud to kape?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Zdar draci mám problém u fichtla. Teď tam dávám nový píst a když ho nažhavím tak prostě ne a ne tam dát pístní čep mám novej i vyjetej starej. S nažhaveným pístem ten novej čep tam de sotva nakrajíček , a ten starej čep de bez žhavení do půlky zasunou.. Už si s tím nevím rady prosím poraďte jo a vyďíte to a novej čep??? Díky za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První co udělej, tak změř pístní čep, jakej má průměr...protože pokud do toho pístu starej čep jde, tak to třeba vůbec není v pístu že...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Jo ale horší je že sem si vyndal kliku z rozpůleného motoru píst sem kopl na sporák a až z něj sálalo teplo cca.15 min. Tak jsem to tam pomalu sunul a měl jem to na prkýnku kde byla zrovna smůla a je na pístu flek a nemám od toho papír že jsem to koupil. Ale skusim to ješte nažhavit a dát tam ten starši čep o kterém jsem psal.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak postupy se šmirglem a podobný věci zásadně neprovádět!!! Tohle je strojařina, né nějaké odrbávání staré barvy...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čepu tvrdochrom? Proč?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16378    
je to na reklamaci ... na čepu máš tvrdochrom a čert ví jak by po přeleštění dopad...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
no newim kupoval jsem ho z mototechy ale myslíš že by pomohlo to nějak trochu šmirglem zvětšit průměr??
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16377    
Buďto blbej píst a nebo blbej čep...u jednoho někdo nedodržel toleranci...nedávno se mi to taky stalo.... zajímavý bylo,že starej čep (no jetej cca 300km) do novýho pístu s trochou nasílí šel a čep šel do starýho(300km) pístu ... nepochopil sem to,ale obojí fungovalo (přehazoval sem válce navzájem),oboje jede....holt tolerance....každopadně se nesnaž nalisovat čep do pístu,po vychladnutí by píst puknul... buďto zkus jinej čep,ale já si spíš myslim,že je to blbej píst....tohle se stává u tech nejlevnějších...u mě to byl prozměnu atyp zakázkovej píst....máš holt peška....no :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: tragos      E-mail:      IP: uživatel4946    
Zdárek dráčci mám takovej problém koupil jsme si pýst z mototechny a krouzy tuning chrom 39 a jsou uzčí než původní. Chi se zeptat jestly když koupím pýst tady jestly to bude primo na to udelany. dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vážení, nesmějte se, třeba na to má papír. Dnes je módní mít nějakou tu DISfunkci....
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Promiň,ale podle příspěvku bych řekl,že nebudeš schopnej se na dachlu ani rozjet... Ten pravopis je sakra snad vizitka,ne?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16377    
Když to řeknu blbě,tak krouzy tuning chrom patřej na pýst tuning jednokrouzovej....takže buďto kup dva obyč 2mm krouzy na pýst z mototechny a použij dvoukrouzovej pýst a nebo kup tady jednokrouzovej pýst do kterýho ti pujdou tvoje tuning krouzy....respektive jen jeden že ...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je moc. :-D :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ten se povedl..:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi nevimněnil by nekdo 30 w zapalování za 20 w a jake máte zkušenosti z timhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stator_komplet_30w2.html a nebo spíš já mám 30w zápka 2 ale jen jedno mně pasuje do pincka to druhé je moc těsné a nejde s ním toci tak jak s ním tocí tady http://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0 nevíte cím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: jaj      IP: uživatel14557    
tak to je v piči :-D kondík :-D špatně chytá kostru :-D smůla brácho.......:-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
motor mám 20 a to 2 zápalko je asi 23 no ale uz jsem jaksi spravil to první ale haže mne jiskru jen na kladívku na svíčce ne ?
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: jaj      IP: uživatel14557    
a nebo má spíše motor z 05 a dává tam zapalování z 20-23 :-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě máš cívky moc blízko rotoru tak je povol a posun
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdar nevíte jak jsou na 21čce z roku 1967 linky na prsách,bříšku.krytu rozety a na masce.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
jeto ještě s těma lištama
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel16379    
záleží podle zadního plechu
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Zdravím. Mám jeden problém. Mám motorku a je tam hliníková zadní kyvná vidlice. Rád bych ji hodil do parády ale je od výroby jaksi podělaná. Jak kdyby to někdo přejel hrubým smirkem. Když jsem to očumoval, tak to bylo strašně pravidelný, prostě jak od stroje. Dnes jsem zkoušel zjemnit povrch a začít leštit ale nic. Je to pořád strašný. Pořád tam jdou vidět ty čárance. Nemáte někdo nějaké zkušenosti s leštěním hliníku? Návod u silichromu jsem si přečetl. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobře.. Poptám se po tom chemickém leštění. Děkuji za odpovědi.
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že je to od stroje :-) a na takovej lesk ve všech záhybech bych to viděl na chemický čištění
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
http://thehrotic.rajce.idnes.cz/Zadni_kyvka.../#DSCN3999.jpg
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš někde detailní foto těch "škrábanců"?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Doma to asi nezvládnu, že ? Jinak děkuji za tip. Pouvažuji o tom.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a co to poslat na chemický leštění ? viděl jsem že dokážou odstranit i rýhy od řadičky třeba u fíka
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dělám to přesně jak popisuješ. Ale pořád tam jsou ty čáranečky. Snažím se docílit tohoto lesku : http://i1315.photobucket.com/albums/t593/nienkeuuuu/44A07B7B-69DE-49C4-A39B-27B9A7B810D9-970-000000EE68735784_zps3224984d.jpg Ale zatím bezvýsledně. Díky za rady, budu se muset více snažit.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel16376    
Zdar, vem normálně šmirgl a jeď pak menší a menší .. a pak máme udělaný takový filcový kotouč na vrtačku nebo brusku a koupenou brusnou pastu (dostaneš to koupit jako brusný set na hliník nebo tak nějak). Hodně štěstí
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci. mam na svym fikovi (50/20.rv 1970) takovej problem. nejdriv mi strasne zral svicky (po te co jsem poradne pridelal vzduchovej tlumic), asi spatny spalovani, to jsem vyresil tak že jsem zvetsil sani v tlumici. nicmene tedka kdyz jedu byt i do mirnyho kopce na dvojku, nebo na trojku v takovejch strednich otackach tak mi to najednou z niceho nic zacne jakoby se dusit, nebo co a musim preradit na nizsi, respektive vymacknout spojku a proturovat naprazdno. nekdy se to ustali nekdy je to porad stejny a musim jet proste ve vysokejch. a nejde mi naslapnout (nastartovat) motor, musim roztlacovat. redim 1:40 mohul TSF, mam tam origo trysky 68/38 jehlu na druhym z hora, motor mam po 300 zabehnutejch kilometrech. neporadili byste mi co s tim? muj amaterskej nazor je ten, ze mam moc chudou smes, takze v plovakovce musim primacknout plisek tak aby teklo vic benalu... diky.. :úú odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16402    
no co trochu humpolacky dej jehlu upe dolu.... a jinak se ti vyskytli 2 vlastnosti než neduhy...první je že hranatej motor do fichtla v malejch otáčkach nejede ...musíš ho pořád rvát...narozdíl od typu 05 555 ktere jsou na jízdu takový příjemnější...jinak 2 vlastnost je že pio za tepla líp chytá když se na kloní na karbec..je to neduh co psaly už do navodu....
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 10:39
 
<  211  212  213  214  215  216  217  218  219  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 14:33:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu