Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: BLEKBLEK
IP: uživatel1071
 AHOJ LIDI,KOLIK PROSIMVAS ZERE ČZ CAGIVA 180 NA 100KM?A KOLIK JE U NI CESTOVNI A MAX RYCHLOST?DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 17:27
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
me ted lita 120km/h,zere mi asi tak 4 litry
Datum: 01. srpna 2008 17:27
Tak spotřeba bude tak 3,5 - 4l při normální jízdě (žádné točení a zběsilá jízda). A rychlosti jsou cestovní (dálniční) 95km/h, maximální dle TP 105km/h a skutečná až 120km/h (podle stavu).
Datum: 01. srpna 2008 17:01
taku motorku sem este ani nevidel ani sem oni necul
Datum: 01. srpna 2008 15:05
 ahoj kluci potřebuju se zeptat jak udělam ze 175 bez papiru papirově 125 jestli to jde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 22:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
ABC: trochu to nechapu... jak nekdo muze poznat co je tam za motor?? jako to policajti ti primo na silnici sundaj hlavu valec pist a zacnou merit?? kdys ten policajt bude aspon trochu znalec co bude delat do veteranu tak ze svi zkusenosti bude dobre vedet jak jsou 125 nedostatkovi kusy a kecat do toho nebude... aspon teda todle je muj nazor... ale budu rad kdys mi zdelis jak na to teda prisli... diky predem za odpovet
Datum: 01. srpna 2008 22:34
Nebo můžeš oficiální cestou pře p. Němce, který musí toto shválit, pak to musí projít pře nějakou kontrolu a přes uad a bude. Jinak pokud chceš nechat 175 a dát jí na 125 papíry, dost riskuješ... Není zas takový problém to poznat a bylo už spousta případů, kdy se to policistovi nezdálo a začali se v tom šťourat a přišli na to...
Datum: 01. srpna 2008 17:05
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
de to, stačí sehnat techničák na ten typ co máš a jen pak překlepeš štítek.
Datum: 01. srpna 2008 16:30
tak jdeto, ale co mas za R.V ?
Datum: 01. srpna 2008 14:22
Jméno: alex
IP: uživatel3652
 čus hoši.Potřebuju poradit.Nastartuju fichtla,pojezdím pak ho chcípnu a když ho chci znovu nahodit tak vůbec nenaskočí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 14:44
vzdi ket to vipinas tak pridaj plny a hnet to vipni alebo skus ket pujdes startovat tak nechaj vipli a startuj ale 10-15 krat a potom zapni a nastartuj.
Datum: 01. srpna 2008 14:44
Jméno: nick da dick
IP: uživatel525
každej teplej motor se špatně....nebo hůř startuje než studenej....musis kdyz nakopavas zahratyho drzet treba plnej plyn a pak nakopnou s tim plynem  zkus to kdyztak si kup novou svicku to je zalezitost 40 kč  at ti to jezdi cus...
Datum: 01. srpna 2008 13:47
no a co ? komu to cpes
Datum: 01. srpna 2008 13:10
Jméno: Martin
IP: uživatel3433
 Zdar mám problém z babetou 210 benzín v nádrži mám ale asi neteče do karburátoru když do rozšlapávám 30min tak svíčka je stále suchá prosím poraďte co mám zkontolovat nebo nastavit a předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 12:44
Jméno: lasty
IP: uživatel3651
ahoj, sundej hadicku z karburatoru, zapni kohout a mrkni jestli to tece, zkus to i na rezervu, kdyz to nepotece, tak vyndej kohout, rozeber ho a dej na par hodin do octa,,vysaje to vsechny necistoty, kdyz to normalne potece, podivej se jestli nemas uplne zasroubovanej ten sroubek kterym se styluje kolik tam de benzinu,,myslim si ze to tim ale neni,,zkus ten kohout
Datum: 01. srpna 2008 12:44
Jméno: Martin
IP: uživatel3433
 Zdar mám problém z babetou 210 benzín v nádrži mám ale asi neteče do karburátoru když do rozšlapávám 30min tak svíčka je stále suchá prosím poraďte co mám zkontolovat nebo nastavit a předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 10:50
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Tryska asi ne Jsem to profukoval kompresorem
Datum: 03. srpna 2008 10:50
Jméno: josef
IP: uživatel2969
ucpaná tryska
Datum: 02. srpna 2008 10:22
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Takže karbec vyčištěn a benzín z nádrže teče nemohu tam mět neco blbě nastaveny na tom karbecu?
Datum: 02. srpna 2008 9:16
Pročisti karbec a jestli to nepomůže tak vyčisty takovej ten hajzl jak se pouští, vypouští, rezerva benzín teď nwm jak se tomu nadává   Kohouut
Datum: 01. srpna 2008 12:42
Pročisti karbec a jestli to nepomůže tak vyčisty takovej ten hajzl jak se pouští, vypouští, rezerva benzín teď nwm jak se tomu nadává   Kohouut
Datum: 01. srpna 2008 12:42
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
v prvni rade bych zkontroloval jestli neni ucpane sitko kohoutku,pripadne kohoutek samotny,skontrolujes to tak,ze zdelas palivovou hadicku(bud z karbece nebo z nadrze) a pustis benzin,benzin by mel vytekat,kdyz ne tak bude nejspis ucpanej ten kohoutek,takze vylejt benzin,vysroubovat kohoutek a vycistit,pripadne vycistit celou nadrz,kdyz potece z hadicky benzin v poradku,tak bude nejspis zaneseny karburator,takze sundat karbec,a vycistit,taky je mozny ze jestli tam mas palivovej filtr tak je zacpanej,skoukni to
Datum: 01. srpna 2008 12:41
 Ahoj, mam Stadiona S22 a potreboval bych ho zprovoznit, nevedeli byste o nekom v okoli Ceskych Budejovic nebo Ceskeho Krumlova, kdo je toho schopen. Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 12:31
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
hmmm,tak to nikoho neznam,jediny jak ti muzu pomoct je ze ti dam svoje icq a muzu ti poradit kdyz by sis s necim nevedel rady(204-156-619)
Datum: 01. srpna 2008 12:31
Jméno: TAfroB
IP: uživatel2974
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 17:06
Tak třeba já jsem.
Datum: 01. srpna 2008 17:06
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
ja taky ne
Datum: 01. srpna 2008 16:06
Jméno: NDD
IP: uživatel525
já ne
Datum: 01. srpna 2008 14:29
Jméno: lasty
IP: uživatel3651
já jo
Datum: 01. srpna 2008 12:45
  to teda je no.. Já jsem z Toušeně <-- 9km od Práglu
Datum: 01. srpna 2008 12:39
to je dotaz...
Datum: 01. srpna 2008 12:33
 Ahoj Seso, chtěl bych se zeptat. Máš nebo bude někdy ta pružinka do řadícího automatu, co drží zařazené rychlosti?? Dlouho už jsem jí neviděl, ale byla tady. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 11:59
to se neda splasit,,sorac sesa
Datum: 01. srpna 2008 11:59
 Ahoj chtěl bych sehnat na svoji motorku kit. Mám jawu Dandy 125 a chtěl bych ji dát obsah 150. Nevíte někdo kde se dá sehnat?? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 11:23
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Spis bych hledal kit 175ccm, ale na 4takt nvm
Datum: 01. srpna 2008 11:23
Jméno: hjc
IP: uživatel1337
 Zdar od 15 se může řídit 555?? nebo 550??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 22:34
hosi ale uplne prvni 550 mnely slapky ale hned to vymnenily za nakopavacku
Datum: 01. srpna 2008 22:34
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
nemůžeš, ti blbečci ve váldě ho dali od 16ti.
Datum: 01. srpna 2008 16:31
Jméno: nick da dick
IP: uživatel525
a vsak na co papíry pincek jezdí na benál ne na papíry  ....(jeste ze je mám  )
Datum: 01. srpna 2008 14:30
a prdlajs na to abys to mohl řídit od patnácti potřebuje řidičák Am kterej je na moto do obsahu 50ccm a max konstrukční rychlost 45km/h
Datum: 01. srpna 2008 12:18
Jméno: hans
IP: uživatel3650
ale ještě to musí mit šlapadla
Datum: 01. srpna 2008 12:14
je tam psáno 45-50 podle roku výroby
Datum: 01. srpna 2008 12:12
nn lžeš! XD 555 má konstrukční rychlost 50 km/h esli nevěříš udělám foto našeho techničáku...
Datum: 01. srpna 2008 12:05
555ka má konstrukční rychlost 60km/h, kdežto 550ka má 45km/h, takže není co řešit.
Datum: 01. srpna 2008 9:29
nedělej si papíry šak neudržís pionyra v rukach ti to uteče_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 01. srpna 2008 8:27
 zdarec, neví prosím někdo o nějaké opravně v olomouci pro babetu ? dík .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 18:34
tak už jsem to našel , není to sic přímo v ol. ale v samotiškách , tak kdyby měl někdo zájem , adresu pošlu mailem .. M.
milan741@email.cz
Datum: 01. srpna 2008 18:34
v Olomouci?? tak o tom teda nic neviiiim... nic takovyho tady neni (myslim)
Datum: 01. srpna 2008 12:05
 Čuzz draci, mám u zapalování vylomenej kus karteru, poradí mi někdo co s tím? Mám to nechat vyvařit, nebo tam mám přilepit kus plechu? Případně na kolik by mě vyvaření přislo? Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 8:56
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
já taky to mám.. mám tam takovou umělou hmotu nacpanou, ale diš jedu po mokrý trávě, jako kde je víc vody třeba 1cm a jedu po tom 100 m, tam mám vytopený zapalování, eště to k tomu přilepim, a bude to super..
Datum: 01. srpna 2008 8:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
tosa casto stava ket ti spadne retazka a ona tito tam vilomi,mam pravdu?aj ja to mam aj kamarad sak to nevadi ale jasemtam zanitoval kus plechu
Datum: 01. srpna 2008 0:45
Jméno: babča
IP: uživatel2969
 slyšel sem že na jednorychlostní babettu nemusí bejt papíry protože je to jako motorový kolo.je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 13:14
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Jo ale taky bejvávalo že když měl motocykl do 100ccm a měl šlapky tak taky nemusel být vůdčí list.. (do 1939 - viz vznik jawa robot a ČZ 98) a můžeme jít i dál... taky nikdo jiný než šlechta a pověřené osoby nesměli vlastnit a nosit zbraně.. jinak samozřejmě pravdu máš JS, s tím stadionem platilo to obecně pro mopedy, také proto první prototypy pionýra šlapky měly.. je to veliká vzácnost, ale i já jsem to viděl v dobovém týdeníku, kde se továrnou pionýry zajížděli a šlapky vidět byly. Snad i nějaký ten kus z první serie je snad měl a údajně se dochoval...
Datum: 02. srpna 2008 13:14
Jméno: Js
IP: uživatel340
Kolo s pomocným motorem musí mít ještě konstrukční rychlost do 25 km/h.
Datum: 01. srpna 2008 18:13
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Ale bejvávalo, asi před cca 40-50 lety, jsi na Stadiona S11 nemusel mít řidičák, nebo pokud to někdo vysvětlí má možnost
Datum: 01. srpna 2008 14:46
chog má pravdu ttakovy motokolo jsem viděl na vlastní oči.. je to lehky a celkem to jede (bylo to nejaky starsi) melo vzadu tek gumoveje váleček jak rikas
Datum: 01. srpna 2008 12:07
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Nebejvávalo.. motorové kolo bylo vždy specifikované, jakože to musí být třecí převod (přesnější popis si nepamatuju). Tedy náhon řetězem to rozhodně nebyl, vždy se jednalo o převod na hnané kolo pomocí přítlaku celku motoru na plášť, navíc tento převod bylo nutné mít mechanicky odpojitelný. Standardně se tyto motory umísťovaly nad přední či zadní kolo, kdy gumový váleček převodovky motoru byl pružinou tlačena k ose kola a odvalováním gumového válce po obvodu kola se přenášel pohyb... Což babeta nikdy neměla
Datum: 01. srpna 2008 8:01
bejvavalo... dnes uz musis mit AM
Datum: 31. července 2008 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel3642
Neni,na babetu musis mit AM...
Datum: 31. července 2008 22:38
 au seso ja se te jen chci ze zvedavosti zeptat jak te to vubec napadlo zalozit fichtl kramek
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 16:08
sorac ale to je nadlouho,,, nikdy se rozepisu,,, top list nema cenu,,,, hodi sem mraky fichtlaru
Datum: 01. srpna 2008 6:26
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a já bych se eště chtěl zeptat, jak uš dlouho funguje?  a esli by si sem třeba nedal náký počítadlo návštěvnosti? něco jak toplist..jako jen taková vychytávka... jako jen se ptám
Datum: 31. července 2008 22:51
 dobry vecer kolik tak žere 250 kyvačka předem děkuji ........
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 18:15
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
100 na 100
Datum: 01. srpna 2008 18:15
Děda jezdil na pérakovi 250 za 3l/100km a nejstarší kývačky meli stejnej mototr.
Datum: 01. srpna 2008 18:15
+- 4 litry na sto, záleží kdo na tom jede a jak jede......
Datum: 01. srpna 2008 13:39
Jméno: jawaman
IP: uživatel3649
ja ti povim takto ja sem mnel Čz 175 vojensku a letal sem na ni a za 2 dni 15 litru benzinu to zalezi od teho jak jezdis
Datum: 01. srpna 2008 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel3642
kyvacka nevim presne,mela by snad brat 3 az 4 litry. ja mam 250 peraka coz jsou skoro totozne motory a bere si tech 5,5 litru na normalni jezdeni a mel by zrat 3 az 4 litry...zalezi na prevodovem pomeru rozet. Na mensi sekundarni kolecko jezdil kamarad za 7 na 100km...
Datum: 31. července 2008 22:41
 Čau všici, heleďte našel sem regulátor předstihu na MZ 150 http://vladab.ic.cz/regulator.htm a chtěl bych se zeptat, jestli by to nešlo ňák předělat i na fíka? Dík za odpovědi, sem na ně fakt zvědavej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 0:30
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
to Chong ... estli by sis to aspon precital tak bis zistil ze to je aj na jednovalcove motory,... vtedy se vynechavaji nekere soucastky....
Datum: 02. srpna 2008 0:30
takže se to teda nevyplatí, tak asi máte pravdu, nechám to bejt a nechám tam to klasický, já vim, že ten předstih by se měnil jen o pár desetinek mm, ale myslel sem, že by to bylo dobrý, ale asi máte pravdu, moc práce a prd z toho  a navíc větší pravděpodobnost poruchy, tak jo, díky za názory
Datum: 01. srpna 2008 19:07
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Nemyslím Enigma že je to pro pionýra.. už dvě indukční cívky napovídají že je to pro jinej motocykl.
Datum: 01. srpna 2008 12:36
Jméno: Monty
IP: uživatel13
o čem to potom je když sem tam nepozlobí ta elektrika? at žije klasické zapalování
Datum: 01. srpna 2008 11:33
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
ja sem nasel tohle, nfm presne jak sa to zapaja, ale je to od pohledu krapet zlozitejsi , treba vyskusat a uvidis, popr. naji si nekoho kdo to uz delal .....
Datum: 01. srpna 2008 11:14
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Je potřeba mít baterku, a s tím spojené veškeré potíže které s tím u pionýra souvisí (na samostatný článek). Svého času se na tohle téma rozvíjela diskuse a praktické zkušenosti lidí na jawamanii.. a praktické zkušenosti ukázali že výsledek veškerý žádný. Pro mne je důkazem že u jawiček to nefunguje fakt, že profesionálove co ladí motory jawek toto zařízení sami nenabízejí a obvykle se soustředí jen na mechanické úpravy vrtání a časování, plus jiná karburace. Myslím že u dvoutaktů to prostě tak dobře nefunguje a u malýách kubartur už vůbec... Tedy z mého pohledu moc práce za nic, nebo téměř nic a navíc jako bonus to že s sebou vláčíš zařízení, které zvyšuje pravděpodobnost poruchy. Jo a k procesorům, dělám s nimi leta, takže jsem měl možnost si je vyzkoušet i v autech a motorkách... naprosto záludná záležitost, kdy zapalovánáí, či dobíjení dokáže způsobit neočekávané zakousnutí procesoru. Watchdog používat by se dal, ale v tom případě se zresetuje procesor a projeví se to ,,zablbnutím,, zapalování. Tedy co se týká jednočipových mikroprocesorů, tak pokud s implementací do strojů se zapalováním nemá dotyčnej konstruktér praktické zkušenosti, dají se výše uvedené potíže jen očekávat
Datum: 01. srpna 2008 8:12
Jméno: standa
IP: uživatel3642
pokud se to da nastavit na libovolny predstih tak je to universalni ale predpokladam ze je potreba mit baterku...
Datum: 31. července 2008 23:12
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Cawte, stala sa mi taka velmi zla vec  ,idem si na fichtlovi do kopca a nevsimnem si jamu ,vravim si sakra co sa deje,idem dalej a vydim ako strieka palivo na predni blatnik,zastavim a pozeram srouba s valca otrhnuta  ,koleno drzalo len na jednej šroube,tak to dotlacim domov,zlozil som vyfuk,koleno a srauba ostala vo valci zlomena a bola zlomena presne zarovno s plochou valca,a chcem sa vas spytat aky je najlepsi sposob ako tu sroubu odkrutit stade (mam novy valec),dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 14:49
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
šestka šroub pude blbě navrtat to spíš s tim vezmeš ten válec, vezmi si oosmičku matke a hodně tenkou elektrodu nebo si zajeť k někomu kdo má CO
Datum: 01. srpna 2008 14:49
Víš co, vyvrtej si do toho šroubu díru, ale ne na jeho celej průměr, potom si vem hvezdicu a narvi to do té vyvrtané díry, až tam bude hvězdica napevno, tak vem kombinačky a vyšroubuj to, už sem to tak párkrát dělal
Datum: 31. července 2008 23:13
kup si specialni vytahovak na srouby. vypada to jako sroub s obracenym samoreznym zavitem., do toho sroubu co ti tam zustal vyvrtas malou dirku, das ten vytahovak do vrtacky na zpetnej chod a pomalu zasunesdo dirky v tom sroubu, on se tam zakousne a sroub s nim vytocis...
Datum: 31. července 2008 22:42
rada nad zlato
Datum: 31. července 2008 22:26
Jméno: Risa
IP: uživatel3289
odvrtat
Datum: 31. července 2008 22:25
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
no odejel to a pak tak zavitnikem udelaj diru na 8 sroubek a provrtej koleno at se to tam vleze ja to taky tak mam
Datum: 31. července 2008 22:09
ja nevim jedine nejakopatrne na ten utrhlej srou navarit jinej nejakej sikovnej a vysroubovat
Datum: 31. července 2008 21:47
 ahoj seso kdybych si tu objednal žárovku na 250 kyvačka 6 v tak bych musel platit jako balíček nebo bys mi to poslal v obálce spěchá předem díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 21:26
nemel howna !!!!!!!!!!!!!!!!!!! debile zkus si doma zabalit tvy howno a posli mi ho newemou ti ho na pošt
e
Datum: 01. srpna 2008 21:26
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Myslel jsi opravdu v obálce? Zkus si jen tak doma cvičně dát do obálky nějakou žárovku a podívej se na to.. myslím že smíchy umřeš a co teprv automatická třídička pošty, ta by se taky uchechtala k smrti...
Datum: 01. srpna 2008 8:14
ano
Datum: 01. srpna 2008 6:21
Jméno: zeli
IP: uživatel175
i kdyby v obalce postovny bude porad za 100
Datum: 31. července 2008 21:19
 prosim vás mám jawu 555 do kolkyho zárezu mám dát jehlu je už tak stredne vylágrovaný ale este ma do generálky daleko dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 20:50
Ahoj,já ji nechávám ůplně dole,a neměl jsem nikdy žádnej problém.
Datum: 02. srpna 2008 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel3642
musis to odskouset...a mas hrubej fitr nebo jemnej??? pokud mas hrubej tak ji dej vejš a pokud jemnej tak ji nech klidne na prvnim zarezu,ale doporucuju to radeji odskouset....
Datum: 31. července 2008 22:45
 Ahoj draci potrebuji pichnout mam novy vybrus a proste cely motor po go je to jawa 638 kam mam dat jehlu v karbecu a kolis smesi ma byt na karbecu diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 20:47
|



|