Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel16404
 mozem pouzit hlavy s 250 bizona na motor 634 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 9:28
 jestli chceš napiš mail mám nejaké hlavy na 4... jinak na 250 prodat a koupit zprávně
Datum: 14. listopadu 2013 9:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Sice pasujou, ale maji mensi objem "spalovaku", takze budes mit moc velky kompr. pomer a bude to delat neplechu. Nehlede na to, ze maji slabsi zebrovani.
Datum: 12. listopadu 2013 9:14
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Zdar draci potřebuji vyměnit věnec na rozetě čím to mám pak hodit zpátky dohromady? Popřípadě kde to seženu Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 17:46
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Jo a ještě se chci zeptat kolik má origo rozeta zubů jestli 50 nebo 53?? chci si právě koupit 60 z. ten můj věnec je už hodně sjetý a přes trojku už přes to přeskakuje řetěz
Datum: 12. listopadu 2013 17:46
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 když už, takje lepší si vyvrtat patřičnej průměr do hlazenky a roznýtovat to tim... jinak mam 3 %mile tak sory za blbosti
Datum: 11. listopadu 2013 23:32
 tam se dávaj ocelový rozklepávací ne ty hliníkový nastřelovací, koupíš si ty nytky dáš je do dírky a kladivkem z druhe strany rozklepeš tak jak to bylo puvodně
Datum: 11. listopadu 2013 19:19
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Jo ale s nýtama jsem nikdy nedělal nevím jak je tam dát ale dát tam nýtky nýtovačkou by byla asi blbost ne? (takový ty na hřebíčku)
Datum: 11. listopadu 2013 18:55
 Já nařezal kulatinu, řádně roztemoval a taky paráda
Datum: 11. listopadu 2013 18:26
 hlavně ne šrouby nemaj takovou pevnost a mužou se povolit nyty sou věčný ..
Datum: 11. listopadu 2013 18:24
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 že by znovu nanýtovat?? Díry si změř, tušim tak 5mm, 6ks... seženeš v železářství v či mototechně možná...
Datum: 11. listopadu 2013 17:54
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Vzkaz pro Sesu když si objednám kdy mi to dojde když krámek není v provozu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:44
 no,,zabalim az asi 22,11,pac uz ted mam praci
Datum: 12. listopadu 2013 23:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Nejsem SESA,ale z logiky věci ti umím odpovědět. 18.11. je pondělí,takže v pondělí bude tvoje objednávka zabalena,v úterý 19.11. odeslána a do pátku 22.11. u tebe.... že mám pravdu Big BoSS ?
Datum: 11. listopadu 2013 17:17
 Zdravim nevite nekdo renovuju jawa 555 rv.1958 jak vypadala ve skutecnosti jake casti byli chromove jaky byli kola atd diky nejlepsi by bylo foto dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 12:28
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 to je sice hezký, ale původní ne...
Datum: 13. listopadu 2013 12:28
 Já chromoval i ráfky.. A rozetu i s věncem dával do zinku.
Datum: 13. listopadu 2013 10:53
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 platí co jsem psal... jestli ti nebude jasná povrchovka konkrétního dílu, tak mi napiš na mail a já se ti pokusim poradit.. kadleclk@seznam.cz
Datum: 12. listopadu 2013 21:29
Datum: 12. listopadu 2013 18:59
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Tak to nebude J555,ale j550,že? A nebo mutace ? Nahoď foto,kouknem na to,co vlastně máš,co tam patří,co tam nepatří a jak by to asi mělo vypadat.
Datum: 11. listopadu 2013 17:13
 kdyby jsi jeste na neco prisel potreboval bych to podrobneji moc se v tom neviznam jako takovy drobnosti atd a tak vis diky moc budu moc rad kdyz mi v tom pomuzes mam jeste ten typ co ma klakson pod prsickama
Datum: 11. listopadu 2013 16:39
Jméno: lk
IP: uživatel16245
http://crossar07.rajce.idnes.cz/j555#1454714_3577175565461_2085199148_n.jpg nedávno jsem jí dodělal... chrom: komplet řídítka, startovací páka, vejfuk, rámeček světla, kryt bzučáku, rámeček tachometru, hlavy mu matice os kol (to si nejsem jistej, zda nemá být v zinku)... zinek: brzdovej pedál, napínáky řetězu a drobnosti. (mam v zinku objímku indukční cívky, pant sedla, nosník zadního světla atd.)... kola: ráfky v šedostříbrný, výplet zinkovanej, rozeta v šedostříbrný + věnec v zinku, ale je dost možný, že to lakovaly až jako komplet, to nevim a neřešil jsem... to je tak co mě napadá z hlavy, možná sem něco zapoměl...
Datum: 11. listopadu 2013 16:19
 čus draci chtěl jsem se zeptat jestli je normální že na fíkovi když zmáčknu nakopávačku třeba jen do půlky a při vracení nahoru to neskočí o jeden zub na cvrčkovi, tak při dalším nakopnutí startpáka o kus skočí a nebo s ní nejde hnout a musim s ní zacukat, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 23:24
 dal jsem tam tu příložku s o kroužkem, nevěděl jsem že přes to ještě něco jde, jinak pokud hýbu start pákou pořád stejným stylem -> dolu o 90 stupňů a pak zpátky nahoru (dva skoky cvrčka tak to nikdy neudělá) stane se to jen pokud hnu start pákou o tolik že při vracení to neskočí o celej jeden zub ale jakoby to měl skočit ještě o pár milimetrů dál, asi se to tam pak nějak skříží, zkusim tu podložku dík
Datum: 11. listopadu 2013 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli jsi tam dal novej segment tak jsi tam určitě nedal podložku,dej podložku na hřídel startovací páky z venku....aspon dočasně a uvidíš že to bude chodit...jen tak si zkus povytáhnout hřídel s pákou a šlápnout a uvidíš že to hned půjde
Datum: 11. listopadu 2013 21:03
 právě že ten je jak nový, asi se to zlepší až se to ochodí, ten motor jsem minulej tejden generálkoval a už je to lepší, i tak jsem se radši ptal
Datum: 11. listopadu 2013 17:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16400
 maš očesaný segmen c je v motru na hřídeli od nakopavačky....bohužel bez pulení neopravitelne
Datum: 11. listopadu 2013 9:24
 dobry vecer objednal som si ten karbon ale neprisiel mi E-mail tak som ho objednal este raz tak aby ste mi to neposlali dva krat keby vam prisli obi dve, dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 15:09
Jméno: belo
IP: uživatel13605
 aha no boli tam obidve odpovede to ma nenapadlo pozriet prepacte.. tak tu jednu ste teda zrusili?
Datum: 11. listopadu 2013 15:09
 uz jsem odepsal,,nespadlo to do spem kose?sesa
Datum: 11. listopadu 2013 3:56
 Zdar draci, je na jawě 50/21 stejné primární kolečko jako na jawě 555 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:22
Jméno: pepa
IP: uživatel16400
 na 555 ma celýn jiný primar a spojka primarní kolečko je daleko užší ..... neove snad nikdo nedělá jedine sehnad starší..anebo tam dát celý primár a spojku z 20.....jako komplety jsou záměné
Datum: 11. listopadu 2013 9:22
 které?
Datum: 10. listopadu 2013 21:46
 A nevíte kde by se dalo sehnat?
Datum: 10. listopadu 2013 21:24
 ano, je to jiné
Datum: 10. listopadu 2013 21:19
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 hele,nejsem si jistej ale není,555 je jedno lamelová takže má uzčí řetízek a podle mě tím pádem i jinčí kolečko,ale nevím,je možný že je to stejný
Datum: 10. listopadu 2013 20:37
Jméno: Mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, čím to je když mi pionýr občas cukne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 21:02
 svíčka,odtrh nebo kondik
Datum: 10. listopadu 2013 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus draci večer jsem dodělal mustanga a když jsem ho jel projet tak jsem pak šteloval volnoběh a mezi šroubkem a šroubovákem mi přeskočila jiskra čím to může být ? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:18
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo to bude asi tím ocasem  dík
Datum: 11. listopadu 2013 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jestli tys neměl v ruce elektrickej šroubovák, nebo další vysvětlení je že druhou rukou jsi se držel drátu vysokého napětí a snad úplně poslední možností je že jsi před štelováním třel ebonitovou tyč o liščí ocas
Datum: 10. listopadu 2013 20:56
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim mam simson když nastartuju tak mi při vyssich otáčka zacne strilet z vyfuku nevim co mam uz delat tyristor jsem uz menil a furt to same
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:09
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 takze simson uz bezi ale nemá zadny vykon
Datum: 11. listopadu 2013 13:09
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 ji dik dneska to zkusim když tak napisu jak jsem dopad
Datum: 11. listopadu 2013 7:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 predstih mel jsem to taky povol zapalovani a hybej ze strany na stranu melo by to byt priblizne kolem te risky co tam je na leve strane lukas
Datum: 10. listopadu 2013 21:41
 Nazdar draci, chtěl jsem se zeptat jestli stačí papírové těsnění pod víko od spojky.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:18
 dík moc, aspoň ušetřím a nebudu zbytečně kupovat tmel.
Datum: 10. listopadu 2013 20:18
 Ano, z fabriky to tak také bylo.
Datum: 10. listopadu 2013 20:14
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
 Pokud jsou těsnící plochy bez poškození a rovné, tak tam papír poslouží dobře.
Datum: 10. listopadu 2013 19:57
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu mam jawa 350/640 a zastavilo se mě počítadlo kilometrů tachák normálně ukazuje ale počítadlo stojí pude to nějak opravit nebo budu muset měnit celej tachák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 22:23
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 opravit to jde ale stojí to jak celej tacháč..... za mě jinej
Datum: 10. listopadu 2013 22:23
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci zkoušeli jdte někdy dát zapalování z 555ky na 21čku? je to hodně poznat na výkonu? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Když to zapalování funguje,tak je lepší,ale většina z nich je už víceméně někde prošlehlá a ve vysokejch to dělá bordel (nad 5000 ot/min) ... uvidíš ....
Datum: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus mám ho v mustangu na závody a nikdy jsem nic nepoznal akorát se o trošku líp šteluje a taky ti z cívek neupadnou ty koncovky ale jinak asi nic
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pojede to úplně stejně a spolehlivost je taky stejná
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: combust
IP: uživatel16387
 Pár rozdílů tam je. Novější typ má silnější jiskru ve vysokejch otáčkách, starej slábne od nějakejch 6,5 tis. ot. a na 8 tis. už dává spíš jen takovou symbolickou jiskru (při použití příslušný indukční cívky) ale to se na sériovym motoru beztak nepozná. A co se týče výkonu pro světla tak někde se u starýho udává 18W a ten výkon roste s otáčkama pomalejc než u novějšího.
Datum: 10. listopadu 2013 18:09
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 je pravda že ty starší typy jsou spolehlivější nebo je to jenom drb?
Datum: 10. listopadu 2013 17:43
 Tvoje obavy jsou zbytečné...ačkoli je to "starší" typ, tak princip a v podstatě i konstrukce je uplně stejná jako u novějších zapalování...
Datum: 10. listopadu 2013 17:36
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 proto že je to starší typ?
Datum: 10. listopadu 2013 17:31
 Proč by byl menší?
Datum: 10. listopadu 2013 17:24
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 motoru. jako jestli je o hodně menší nebo ani ne
Datum: 10. listopadu 2013 17:23
 Na výkonu čeho? Světel?
Datum: 10. listopadu 2013 17:15
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:23
 Ale chtělo by to aby se něco vyrobilo vím mohu si to vyrobit doma ale i tak tohle jim tu chybí
Datum: 10. listopadu 2013 20:23
 Zdravím. Bohužel jde použít pouze na pařeza a stadiony/jawetty.
Datum: 10. listopadu 2013 14:55
 Ahoj, neměl by někdo tip, kde "zajít" na výpočty ke karburatoru, délky saní, výfuku, už jsem to dost hledal, něco málo i našel, ale rad bych něco víc, potřebuji to do školy, tudiž kalkulačky nechci, potřebuji vzorce obecné,už mam jednu knihu, něco z netu, ale většina se věnuje vnitřku motoru, ale saní, výfuk zmiňuje jen okrajově.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 22:03
Datum: 11. listopadu 2013 22:03
 Co konkrétně bys chtěl vědět ? Touto problematikou sem se už snažil zabývat a nicmoc..... obecné výpočty pro fichtla obecně neplatí  Musel bys udělat 100 stránkovej elaborát a potřebuješ dosazovat neznámý,který neznáš ... Pokud by ti stačilo obecně co a jak máš udělat u válce s konkrétními rozměry,tak nahoď parametry válce/motoru a já ti řeknu,co bych volil já .... pokud nechceš sem,tak mail
Datum: 11. listopadu 2013 9:33
Jméno: Honza
IP: uživatel16397
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 15:57
 pěkný
Datum: 10. listopadu 2013 15:57
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 Myslíte že by šlo udělat si 2krouž. tun. píst tak že bych na píst s 3mi kroužkami nasadil jen 2 ? důvod na dvou kroužkový píst se nedělaj pístní kroužky tuning
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 6:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Za ty tuning dvoukroužky bych se taky přimlouval, a asi bych je nechal udělat od Baška, bude to možná dražší, ale aspoň pořádně udělaný. Jedne vzorek od tebe mám a vypadá to dobře. Jikak jak víš ve všem i při mojí váze jezdím jednokroužky a bez problémů
Datum: 12. listopadu 2013 6:38
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Nemožné,profuk směsi z přefuků do výfuku zkrz prázdnou drážku. Nevim co ti v mototechně nakecali,ale obyč píst má 2mm silné kroužky,tady jednokroužkovej píst má 1,5mm silné kroužky/drážky a navíc to má BOČNÍ zámek (origo má spodní)... tříkroužek tuning je blbost.... dej obyč dvoukroužkovej píst a obyč kroužky a uděláš nejlíp..... dělam upravený válce a na všechno co točí do 8000 ot/min dávam dvoukruhy....je to nejlepší.....někteří kluci dokonce přešli na dvoukruhy na válcích co točí přes 9000 ... že to prej "líp" jede ... A pozor! Ty superukrutný hypermegadobrý tíkroužkový písty maj blbě udělaný zámky,udrží max šíři výfukovýho kanálu 22-23mm,při širším výfuku je už zámek ve výfuku a kroužek se rafne a praskne ,Sesa už to ode mě ví,sou ty písty jen na opravdu holou seriovku,spíše na j555 .... já se ho snažím ukecat,aby nechal udělat serii dvoukroužkovejch pístů na tuning kroužky s tím,že nakreslím,jak mají být zámky,ale musí nepřed sehnat někoho,kdo to udělá,protože současný dodavatel služby je naprostý dement a není schopný udělat pořádný píst i když k tomu dostane podklady...kreslil jsem jim už třikrát jak chci udělat píst a třikrát to zkurvili,jednou dokonce dali zámky na stranu přefuků .... možná zkuste někdo nahodit referendum,ať nejsem furt jedinej,kdo by o to stál .... samozřejmně by to bylo výhledově a ne pozítří ....
Datum: 11. listopadu 2013 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 no ono mto konec koncu jede i bez kroužku.... jinak 2 a 3 kroužkove písty mají jinak otočene zámky tak proto je tak na chuj mít 2 kruhy na 3,,,,
Datum: 10. listopadu 2013 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 neperte se kolosální pračůráci  nevymejšlej tuningy stejně to v tvým případě k ničemu nevede....a 2 kroužky na píst se třema drážkama si klidně dej , ale nečekej od toho že to nějak dobře pojede,max ti vypadne zámek a kousneš to
Datum: 10. listopadu 2013 20:15
 díky kundo
Datum: 10. listopadu 2013 17:48
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 a ty piča
Datum: 10. listopadu 2013 17:22
 ty jsi fakt tragéd
Datum: 10. listopadu 2013 13:42
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 nevymýšlím nesmysli jen se ptám jestli je to možné
Datum: 10. listopadu 2013 12:09
 Je to blbost dávat na tříkroužek jen 2 kroužky... vymejšlíš nesmysly.
Datum: 10. listopadu 2013 11:07
 Takže ty máš ten "tuning" trojkroužek pro 1,5mm kroužky nebo jak? Stejně nedoporučuju nechávat drážku pro kroužek prázdnou...
Datum: 10. listopadu 2013 10:58
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 to se mýlíš měl jsem píst z mototechny a ty kroužky na nej jsou prej 1,5 ale přitom kroužky tuning chrom jsou úzčí skoro o polovinu a je tam psáno taky 1,5
Datum: 10. listopadu 2013 10:48
 Dvoukroužek a tříkroužek maji stejný kroužky ne? Jinak nedoporučuju to...vždycky dávej tolik kroužků, kolik je drážek...
Datum: 10. listopadu 2013 10:11
Jméno: Josef Novák
IP: uživatel12485
 Dobrý den, jaké máte zkušenosti s jehličkovým ložiskem pístního čepu u CKR? Přecházím ze staré ojnice na novou a u CKR jsou jehličky. Můj motor na pionýrovi je lehce upraven, točí cca okolo 8000. Tak chci radu jestli jehličky, nebo futro. Popř jak mazat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 18:31
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zdravím, nebudu zakládat nové téma - dělá se i CKR bez pomědění? Mám nově zrepásnutou klikovku a je tam klasická ojnice (bez mědi) s označením CKR. Jen pro info  ...
Datum: 21. ledna 2014 18:31
 třeba se někdo ztotožní s názorem mým, mazat 1/33 jak při futru tak při jehlách s tim bonusem že na jehly déle nesáhnu, ruku na srdce, kolik na menším mazání ušetříte?  nemluvím ted o tom co motor snese, ale o tom že takto rozhodně nic nezkazíte a máte klid na duši
Datum: 11. listopadu 2013 20:00
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Nevíte někdo, jestli to ložisko dodávané k ojnici CKR je normalizované, nebo je nějak atypické? Jestli ho můžu koupit normálně v obchodě s ložisky?
Datum: 10. listopadu 2013 19:43
 jehličky jsou v pohodě, a futro má větší nároky na mázání, samotnou plochu válce by jsi umazal i 1:100... i tak jehly mažu 1:40...
Datum: 10. listopadu 2013 19:16
 trubka: Já jsem stejného názoru, též nikomu neberu jeho zkušenosti. Nejezdim na motorce první sezonu, nějakou tu motorku už jsem vlastnil a vlastním a taky jsem už nějakou tu desítku tisíc namotal...Takže fráze "můžu si dovolit mazat" není vycucaná z prstu, je to výsledek plynoucí z nějakých zkušeností a to čerpám i ze zkušeností jiných lidí. Budu dělat, jak myslim a přitom ti práci rozhodně přidělávat nebudu. Vim totiž co moje číza bez problémů snese a to i v dlouhodobém měřítku. Tímto bych raději debatu o olejích ukončil, protože skutečně každý máme své názory a jak je vidět - neshodneme se v nich. Nemyslím to nijak zle, to je prostě fakt.
Datum: 10. listopadu 2013 11:43
Jméno: trubka
IP: uživatel16396
 kolečko -zajímavá odpověď,nikomu názory neberu,ale 16 let jako živnostník opravuji malou zemědělskou a lesní techniku a toto slyším pri závadách zákazníků neustále:mažu míň protože to kouří málo.Mažu olejem který mi doporučil soused,a třeba jak píšeš "můžu si dovolit mazat" nebo servis samodomo ten je také dobrý.Ale dělejte jak myslíte alespoň bude dostatek práce čau
Datum: 10. listopadu 2013 11:11
 Obecně platí, že kluzné ložisko má vyšší požadavky na mazání. Mam motorky jak s kluznym, tak s jehličkovym ložiskem. Ty s jehlama si můžu dovolit mazat třeba 1:50. U těch s bronzem mažu 1:35...
Datum: 10. listopadu 2013 10:15
Jméno: trubka
IP: uživatel16396
 Hejňo proč se nemusí tolik mazat ? Víš ty vůbec co se v motoru točí a hýbe a za jakých teplot a tlaků .A proč výrobce doporučuje mazací poměr ?
Datum: 10. listopadu 2013 10:12
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 jehličky by měly být lepší. Nemusí se tolik mazat, vydrží víc.
Datum: 10. listopadu 2013 0:07
Jméno: Jezda
IP: uživatel14530
 Já jí jedu na továrně,a uplně napohodu,hodně lidí jí má ve speciálech,myslím že se nemáš čeho bát
Datum: 09. listopadu 2013 21:20
Jméno: Fichtlar97
IP: uživatel14060
 Zdar mám takový dotaz,při startování by se asi nemělo jiskřit na kladívku mezi kontakty že?Protože dneska sem se asi půl dne snažil seštelovat zapalování na fichtlovi a vůbec to nechytlo.....Je možné že tam někde přebíjí?Jinak jiskru to dává celkem slušnou....Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 trochu to bude jiskřit vždicky
Datum: 09. listopadu 2013 21:29
Jméno: fichtlik
IP: uživatel12689
 čus, chtěl jsem se zeptat jestli je dobré fichtly a stadion přikrýt na zimu igelitovou plachtou jestli to něčemu nevadí? chromy jsem natřelolejem PP90 co liju do fehtla (nevyjetým) děkujiza odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 14:02
Jméno: fichtlik
IP: uživatel12689
 OK děkuji, igelitemto přikrývat nebudu
Datum: 10. listopadu 2013 14:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jj, v kůlně je nejlepší prostěradlo, nebo deka, pod igelitem to vlhne
Datum: 10. listopadu 2013 8:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a z jakýho důvodu to chceš přikrejvat?? jestli ti jde o prach, je ideální starý prostěradlo... taky to tak dělám, motorky stojej v suchý nevytápěný dřevěný kolně...
Datum: 09. listopadu 2013 22:45
 Tak záleží kde to stojí že...ale obecně igelit nedoporučuju, je to neprodyšné a kondenzuje pod tim voda...
Datum: 09. listopadu 2013 19:35
|



|