slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  210  211  212  213  214  215  216  217  218  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16404    
mozem pouzit hlavy s 250 bizona na motor 634 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel16417    
jestli chceš napiš mail mám nejaké hlavy na 4... jinak na 250 prodat a koupit zprávně
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Sice pasujou, ale maji mensi objem "spalovaku", takze budes mit moc velky kompr. pomer a bude to delat neplechu. Nehlede na to, ze maji slabsi zebrovani.
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Zdar draci potřebuji vyměnit věnec na rozetě čím to mám pak hodit zpátky dohromady? Popřípadě kde to seženu Dík za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Jo a ještě se chci zeptat kolik má origo rozeta zubů jestli 50 nebo 53?? chci si právě koupit 60 z. ten můj věnec je už hodně sjetý a přes trojku už přes to přeskakuje řetěz
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
když už, takje lepší si vyvrtat patřičnej průměr do hlazenky a roznýtovat to tim... jinak mam 3 %mile tak sory za blbosti
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam se dávaj ocelový rozklepávací ne ty hliníkový nastřelovací, koupíš si ty nytky dáš je do dírky a kladivkem z druhe strany rozklepeš tak jak to bylo puvodně
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Jo ale s nýtama jsem nikdy nedělal nevím jak je tam dát ale dát tam nýtky nýtovačkou by byla asi blbost ne? (takový ty na hřebíčku)
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nařezal kulatinu, řádně roztemoval a taky paráda :-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně ne šrouby nemaj takovou pevnost a mužou se povolit nyty sou věčný ..
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
že by znovu nanýtovat?? Díry si změř, tušim tak 5mm, 6ks... seženeš v železářství v či mototechně možná...
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Vzkaz pro Sesu když si objednám kdy mi to dojde když krámek není v provozu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no,,zabalim az asi 22,11,pac uz ted mam praci
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16401    
Nejsem SESA,ale z logiky věci ti umím odpovědět. 18.11. je pondělí,takže v pondělí bude tvoje objednávka zabalena,v úterý 19.11. odeslána a do pátku 22.11. u tebe.... že mám pravdu Big BoSS ?
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16403    
Zdravim nevite nekdo renovuju jawa 555 rv.1958 jak vypadala ve skutecnosti jake casti byli chromove jaky byli kola atd diky nejlepsi by bylo foto dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
to je sice hezký, ale původní ne...
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já chromoval i ráfky.. A rozetu i s věncem dával do zinku.
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
platí co jsem psal... jestli ti nebude jasná povrchovka konkrétního dílu, tak mi napiš na mail a já se ti pokusim poradit.. kadleclk@seznam.cz
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16411    
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16401    
Tak to nebude J555,ale j550,že? A nebo mutace ? Nahoď foto,kouknem na to,co vlastně máš,co tam patří,co tam nepatří a jak by to asi mělo vypadat.
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16403    
kdyby jsi jeste na neco prisel potreboval bych to podrobneji moc se v tom neviznam jako takovy drobnosti atd a tak vis diky moc budu moc rad kdyz mi v tom pomuzes mam jeste ten typ co ma klakson pod prsickama
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
http://crossar07.rajce.idnes.cz/j555#1454714_3577175565461_2085199148_n.jpg nedávno jsem jí dodělal... chrom: komplet řídítka, startovací páka, vejfuk, rámeček světla, kryt bzučáku, rámeček tachometru, hlavy mu matice os kol (to si nejsem jistej, zda nemá být v zinku)... zinek: brzdovej pedál, napínáky řetězu a drobnosti. (mam v zinku objímku indukční cívky, pant sedla, nosník zadního světla atd.)... kola: ráfky v šedostříbrný, výplet zinkovanej, rozeta v šedostříbrný + věnec v zinku, ale je dost možný, že to lakovaly až jako komplet, to nevim a neřešil jsem... to je tak co mě napadá z hlavy, možná sem něco zapoměl...
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci chtěl jsem se zeptat jestli je normální že na fíkovi když zmáčknu nakopávačku třeba jen do půlky a při vracení nahoru to neskočí o jeden zub na cvrčkovi, tak při dalším nakopnutí startpáka o kus skočí a nebo s ní nejde hnout a musim s ní zacukat, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 23:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dal jsem tam tu příložku s o kroužkem, nevěděl jsem že přes to ještě něco jde, jinak pokud hýbu start pákou pořád stejným stylem -> dolu o 90 stupňů a pak zpátky nahoru (dva skoky cvrčka tak to nikdy neudělá) stane se to jen pokud hnu start pákou o tolik že při vracení to neskočí o celej jeden zub ale jakoby to měl skočit ještě o pár milimetrů dál, asi se to tam pak nějak skříží, zkusim tu podložku dík
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 23:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jestli jsi tam dal novej segment tak jsi tam určitě nedal podložku,dej podložku na hřídel startovací páky z venku....aspon dočasně a uvidíš že to bude chodit...jen tak si zkus povytáhnout hřídel s pákou a šlápnout a uvidíš že to hned půjde
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě že ten je jak nový, asi se to zlepší až se to ochodí, ten motor jsem minulej tejden generálkoval a už je to lepší, i tak jsem se radši ptal
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16400    
maš očesaný segmen c je v motru na hřídeli od nakopavačky....bohužel bez pulení neopravitelne
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: belo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry vecer objednal som si ten karbon ale neprisiel mi E-mail tak som ho objednal este raz tak aby ste mi to neposlali dva krat keby vam prisli obi dve, dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: belo      IP: uživatel13605    
aha no boli tam obidve odpovede to ma nenapadlo pozriet prepacte.. tak tu jednu ste teda zrusili?
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsem odepsal,,nespadlo to do spem kose?sesa
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 3:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, je na jawě 50/21 stejné primární kolečko jako na jawě 555 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16400    
na 555 ma celýn jiný primar a spojka primarní kolečko je daleko užší ..... neove snad nikdo nedělá jedine sehnad starší..anebo tam dát celý primár a spojku z 20.....jako komplety jsou záměné
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
které?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nevíte kde by se dalo sehnat?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, je to jiné
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14530    
hele,nejsem si jistej ale není,555 je jedno lamelová takže má uzčí řetízek a podle mě tím pádem i jinčí kolečko,ale nevím,je možný že je to stejný
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, čím to je když mi pionýr občas cukne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jezda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka,odtrh nebo kondik
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus draci večer jsem dodělal mustanga a když jsem ho jel projet tak jsem pak šteloval volnoběh a mezi šroubkem a šroubovákem mi přeskočila jiskra čím to může být ? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jo to bude asi tím ocasem :-D :-D dík
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Jestli tys neměl v ruce elektrickej šroubovák, nebo další vysvětlení je že druhou rukou jsi se držel drátu vysokého napětí a snad úplně poslední možností je že jsi před štelováním třel ebonitovou tyč o liščí ocas :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdravim mam simson když nastartuju tak mi při vyssich otáčka zacne strilet z vyfuku nevim co mam uz delat tyristor jsem uz menil a furt to same odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
takze simson uz bezi ale nemá zadny vykon
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
ji dik dneska to zkusim když tak napisu jak jsem dopad
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
predstih mel jsem to taky povol zapalovani a hybej ze strany na stranu melo by to byt priblizne kolem te risky co tam je na leve strane lukas
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci, chtěl jsem se zeptat jestli stačí papírové těsnění pod víko od spojky.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík moc, aspoň ušetřím a nebudu zbytečně kupovat tmel.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, z fabriky to tak také bylo.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jsou těsnící plochy bez poškození a rovné, tak tam papír poslouží dobře.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu mam jawa 350/640 a zastavilo se mě počítadlo kilometrů tachák normálně ukazuje ale počítadlo stojí pude to nějak opravit nebo budu muset měnit celej tachák ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16399    
opravit to jde ale stojí to jak celej tacháč..... za mě jinej
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdar draci zkoušeli jdte někdy dát zapalování z 555ky na 21čku? je to hodně poznat na výkonu? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16401    
Když to zapalování funguje,tak je lepší,ale většina z nich je už víceméně někde prošlehlá a ve vysokejch to dělá bordel (nad 5000 ot/min) ... uvidíš ....
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus mám ho v mustangu na závody a nikdy jsem nic nepoznal akorát se o trošku líp šteluje a taky ti z cívek neupadnou ty koncovky ale jinak asi nic
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pojede to úplně stejně a spolehlivost je taky stejná
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16387    
Pár rozdílů tam je. Novější typ má silnější jiskru ve vysokejch otáčkách, starej slábne od nějakejch 6,5 tis. ot. a na 8 tis. už dává spíš jen takovou symbolickou jiskru (při použití příslušný indukční cívky) ale to se na sériovym motoru beztak nepozná. A co se týče výkonu pro světla tak někde se u starýho udává 18W a ten výkon roste s otáčkama pomalejc než u novějšího.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
je pravda že ty starší typy jsou spolehlivější nebo je to jenom drb?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tvoje obavy jsou zbytečné...ačkoli je to "starší" typ, tak princip a v podstatě i konstrukce je uplně stejná jako u novějších zapalování...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
proto že je to starší typ?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by byl menší?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
motoru. jako jestli je o hodně menší nebo ani ne
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na výkonu čeho? Světel?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Manik97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chci se zeptat z dali tento produkt http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_42.html pujde i na JAWA PIONÝR 21 je tam napsaný 2x pařez tak jsem nevěděl a jsou tam jenom 3 přítlačné pružiny a pionýr jich má 5 :-) Dík za odpověď .... ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: Manik97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale chtělo by to aby se něco vyrobilo vím mohu si to vyrobit doma ale i tak tohle jim tu chybí :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Bohužel jde použít pouze na pařeza a stadiony/jawetty.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, neměl by někdo tip, kde "zajít" na výpočty ke karburatoru, délky saní, výfuku, už jsem to dost hledal, něco málo i našel, ale rad bych něco víc, potřebuji to do školy, tudiž kalkulačky nechci, potřebuji vzorce obecné,už mam jednu knihu, něco z netu, ale většina se věnuje vnitřku motoru, ale saní, výfuk zmiňuje jen okrajově. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ke karburátoru bych ti asi doporučil knížku Automobilové a Motocyklové krburátory. http://www.antikvariaty.cz/tmp/books/_copyright_7_140625.jpg
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel16401    
Co konkrétně bys chtěl vědět ? Touto problematikou sem se už snažil zabývat a nicmoc..... obecné výpočty pro fichtla obecně neplatí :-D Musel bys udělat 100 stránkovej elaborát a potřebuješ dosazovat neznámý,který neznáš ... Pokud by ti stačilo obecně co a jak máš udělat u válce s konkrétními rozměry,tak nahoď parametry válce/motoru a já ti řeknu,co bych volil já .... pokud nechceš sem,tak mail
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16397    
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkný :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
Myslíte že by šlo udělat si 2krouž. tun. píst tak že bych na píst s 3mi kroužkami nasadil jen 2 ? důvod na dvou kroužkový píst se nedělaj pístní kroužky tuning odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 6:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Za ty tuning dvoukroužky bych se taky přimlouval, a asi bych je nechal udělat od Baška, bude to možná dražší, ale aspoň pořádně udělaný. Jedne vzorek od tebe mám a vypadá to dobře. Jikak jak víš ve všem i při mojí váze jezdím jednokroužky a bez problémů :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 6:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16401    
Nemožné,profuk směsi z přefuků do výfuku zkrz prázdnou drážku. Nevim co ti v mototechně nakecali,ale obyč píst má 2mm silné kroužky,tady jednokroužkovej píst má 1,5mm silné kroužky/drážky a navíc to má BOČNÍ zámek (origo má spodní)... tříkroužek tuning je blbost.... dej obyč dvoukroužkovej píst a obyč kroužky a uděláš nejlíp..... dělam upravený válce a na všechno co točí do 8000 ot/min dávam dvoukruhy....je to nejlepší.....někteří kluci dokonce přešli na dvoukruhy na válcích co točí přes 9000 ... že to prej "líp" jede ... A pozor! Ty superukrutný hypermegadobrý tíkroužkový písty maj blbě udělaný zámky,udrží max šíři výfukovýho kanálu 22-23mm,při širším výfuku je už zámek ve výfuku a kroužek se rafne a praskne ,Sesa už to ode mě ví,sou ty písty jen na opravdu holou seriovku,spíše na j555 .... já se ho snažím ukecat,aby nechal udělat serii dvoukroužkovejch pístů na tuning kroužky s tím,že nakreslím,jak mají být zámky,ale musí nepřed sehnat někoho,kdo to udělá,protože současný dodavatel služby je naprostý dement a není schopný udělat pořádný píst i když k tomu dostane podklady...kreslil jsem jim už třikrát jak chci udělat píst a třikrát to zkurvili,jednou dokonce dali zámky na stranu přefuků .... možná zkuste někdo nahodit referendum,ať nejsem furt jedinej,kdo by o to stál .... samozřejmně by to bylo výhledově a ne pozítří ....
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16399    
no ono mto konec koncu jede i bez kroužku.... jinak 2 a 3 kroužkove písty mají jinak otočene zámky tak proto je tak na chuj mít 2 kruhy na 3,,,,
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
neperte se kolosální pračůráci :-D nevymejšlej tuningy stejně to v tvým případě k ničemu nevede....a 2 kroužky na píst se třema drážkama si klidně dej , ale nečekej od toho že to nějak dobře pojede,max ti vypadne zámek a kousneš to
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky kundo ;-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
a ty piča
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi fakt tragéd :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 13:42
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
nevymýšlím nesmysli jen se ptám jestli je to možné
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to blbost dávat na tříkroužek jen 2 kroužky... vymejšlíš nesmysly.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže ty máš ten "tuning" trojkroužek pro 1,5mm kroužky nebo jak? Stejně nedoporučuju nechávat drážku pro kroužek prázdnou...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
to se mýlíš měl jsem píst z mototechny a ty kroužky na nej jsou prej 1,5 ale přitom kroužky tuning chrom jsou úzčí skoro o polovinu a je tam psáno taky 1,5
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvoukroužek a tříkroužek maji stejný kroužky ne? Jinak nedoporučuju to...vždycky dávej tolik kroužků, kolik je drážek...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: Josef Novák      IP: uživatel12485    
Dobrý den, jaké máte zkušenosti s jehličkovým ložiskem pístního čepu u CKR? Přecházím ze staré ojnice na novou a u CKR jsou jehličky. Můj motor na pionýrovi je lehce upraven, točí cca okolo 8000. Tak chci radu jestli jehličky, nebo futro. Popř jak mazat. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zdravím, nebudu zakládat nové téma - dělá se i CKR bez pomědění? Mám nově zrepásnutou klikovku a je tam klasická ojnice (bez mědi) s označením CKR. Jen pro info :-) ...
 
 
Datum: 21. ledna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba se někdo ztotožní s názorem mým, mazat 1/33 jak při futru tak při jehlách s tim bonusem že na jehly déle nesáhnu, ruku na srdce, kolik na menším mazání ušetříte? :-) nemluvím ted o tom co motor snese, ale o tom že takto rozhodně nic nezkazíte a máte klid na duši
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel14613    
Nevíte někdo, jestli to ložisko dodávané k ojnici CKR je normalizované, nebo je nějak atypické? Jestli ho můžu koupit normálně v obchodě s ložisky?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehličky jsou v pohodě, a futro má větší nároky na mázání, samotnou plochu válce by jsi umazal i 1:100... i tak jehly mažu 1:40...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubka: Já jsem stejného názoru, též nikomu neberu jeho zkušenosti. Nejezdim na motorce první sezonu, nějakou tu motorku už jsem vlastnil a vlastním a taky jsem už nějakou tu desítku tisíc namotal...Takže fráze "můžu si dovolit mazat" není vycucaná z prstu, je to výsledek plynoucí z nějakých zkušeností a to čerpám i ze zkušeností jiných lidí. Budu dělat, jak myslim a přitom ti práci rozhodně přidělávat nebudu. Vim totiž co moje číza bez problémů snese a to i v dlouhodobém měřítku. Tímto bych raději debatu o olejích ukončil, protože skutečně každý máme své názory a jak je vidět - neshodneme se v nich. Nemyslím to nijak zle, to je prostě fakt.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel16396    
kolečko -zajímavá odpověď,nikomu názory neberu,ale 16 let jako živnostník opravuji malou zemědělskou a lesní techniku a toto slyším pri závadách zákazníků neustále:mažu míň protože to kouří málo.Mažu olejem který mi doporučil soused,a třeba jak píšeš "můžu si dovolit mazat" nebo servis samodomo ten je také dobrý.Ale dělejte jak myslíte alespoň bude dostatek práce čau
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obecně platí, že kluzné ložisko má vyšší požadavky na mazání. Mam motorky jak s kluznym, tak s jehličkovym ložiskem. Ty s jehlama si můžu dovolit mazat třeba 1:50. U těch s bronzem mažu 1:35...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel16396    
Hejňo proč se nemusí tolik mazat ? Víš ty vůbec co se v motoru točí a hýbe a za jakých teplot a tlaků .A proč výrobce doporučuje mazací poměr ?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
jehličky by měly být lepší. Nemusí se tolik mazat, vydrží víc.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 0:07
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14530    
Já jí jedu na továrně,a uplně napohodu,hodně lidí jí má ve speciálech,myslím že se nemáš čeho bát
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97      IP: uživatel14060    
Zdar mám takový dotaz,při startování by se asi nemělo jiskřit na kladívku mezi kontakty že?Protože dneska sem se asi půl dne snažil seštelovat zapalování na fichtlovi a vůbec to nechytlo.....Je možné že tam někde přebíjí?Jinak jiskru to dává celkem slušnou....Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
trochu to bude jiskřit vždicky
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: fichtlik      IP: uživatel12689    
čus, chtěl jsem se zeptat jestli je dobré fichtly a stadion přikrýt na zimu igelitovou plachtou jestli to něčemu nevadí? chromy jsem natřelolejem PP90 co liju do fehtla (nevyjetým) děkujiza odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: fichtlik      IP: uživatel12689    
OK děkuji, igelitemto přikrývat nebudu ;-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jj, v kůlně je nejlepší prostěradlo, nebo deka, pod igelitem to vlhne
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 8:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a z jakýho důvodu to chceš přikrejvat?? jestli ti jde o prach, je ideální starý prostěradlo... taky to tak dělám, motorky stojej v suchý nevytápěný dřevěný kolně...
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak záleží kde to stojí že...ale obecně igelit nedoporučuju, je to neprodyšné a kondenzuje pod tim voda...
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 19:35
 
<  210  211  212  213  214  215  216  217  218  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:54:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu