Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus mam JAWA ČŽ 250/455 a nechcemi hazet jiskru a nevym cim to je proste predstih odtrh to je vpoho a le proste nic uz me to s..e
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 14:58
jasny diky moc
Datum: 08. srpna 2008 14:58
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
to mi taky napadlo,ale nepredpokladaj jsem to...pokud mas vybitou baterii tak do toho strc a jakmile motor dosahne 1200 otacek tak sepne rele a zacne to hazet jiskru i s vybitou baterkou a chytne to...
Datum: 05. srpna 2008 23:58
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Spíš bych to vyděl na vybitou baterku... přeměř si ji..
Datum: 05. srpna 2008 23:46
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
upadly kabel nekde kdesi,spatny kondenzator,baterka nebo inducka...spis bych to videl na upadly kabel kdesi...musis to okouknout...
Datum: 05. srpna 2008 23:31
Jméno: lubo
IP: uživatel1318
 hoši zdaréééc co byste řekli na fichla dusíík??? nevíte o tom neco jak ho dat na fiíka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 23:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
dusik sada na minibika stoji okolo 3500 kc a cena se meni podle toho kde to koupis na fichtla bys to ale musel upravovat
Datum: 09. srpna 2008 23:59
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
jj jak říka kolega odejde ti klika ja to měl a jako v té hře Need For Speed Underground 2 to teda neni jak se ti zacne mazat svet kolem auta
Datum: 06. srpna 2008 14:32
Jméno: asdf
IP: uživatel1201
jo vim jak na to,ale posere se ti klikovka,bo to nestačí stíhat,a zrychlení je jen o trochu a na chvíli.
Datum: 06. srpna 2008 8:10
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
Datum: 06. srpna 2008 0:00
dusik takovej nesmysl ses dival rychle a zběsile ne???
Datum: 05. srpna 2008 23:40
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
co by si ještě po tom fichtlu všechno chtěl ?? Budte rádi že vám to jezdi a neserte si je nějakým tuningem taky už je to přes 30 let starej stroj a podle toho jezdi  jestli vam to nestači tak doporučuju koupit si silnějši moto...
Datum: 05. srpna 2008 23:37
oni prodávaj takové bombičky na skůtry a je to aj s tim dávkovačem,ale to ani nezkoušej,ti odejde celý motor,to radši roztřel o strom,máš větší šancu,že to fík přežije
Datum: 05. srpna 2008 22:47
Hm, dej ho tam, a bouchne ti to pod prdeli.
Datum: 05. srpna 2008 22:40
Jméno: Josef
IP: uživatel1318
 čus borci co muzu udelat pro větší vykon na pionýru co bych zvladl udelat sam doma??? za rady moc dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 0:04
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
nafouknout kola,namazat retez,seridit brzdy aby se nedreli,seridit odtrh a prestih a vycistit karburator popripade i vyfuk...pokud ti hazi kola tak je nech vycentrovat...navarti ti to i jednoho kone zpet    pokud i pak ti prijde ze to jede spatne tak udelej GO motoru(to taky zvladnes doma na koleni) a pokud i to ti nebude stacit tak se podivej do odkazu nize o upravch motoru,kanalu,fyfuku,karburatoru zapalovani atd...
Datum: 06. srpna 2008 0:04
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Josifku koukni sse dolu mas to tam napsane ve starsich dotazech jsi snad 150 co se na to pta
Datum: 05. srpna 2008 22:31
Datum: 05. srpna 2008 22:30
prosim te co mas doma za veci
Datum: 05. srpna 2008 22:28
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 10:24
mozes ich pouzit
Datum: 06. srpna 2008 10:24
Čau, pionýr je pěkný.
Budu rozepisovat článek o Jawě 20 a budou se mi hodit fotky detailů zachovalých pionýrů. Mohl bych je kdyžtak použít?
Datum: 06. srpna 2008 9:44
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 05. srpna 2008 22:27
jo pekny ale mne se moc neliby origo ja spis nakej tuning vis
Datum: 05. srpna 2008 22:19
*jo a ten sedák je vymakaný!!
Datum: 05. srpna 2008 22:15
jako jsou tam nejaké detaily,které by chtěli dodělat,například sou tam vidět vady laku,ale to je jen pro puntičkáře   ,ale jinak je pěkný,a je super,že jsou i lidi,kteří to nerozdělaj a neničí v poli,ale mají i origo mašiny!!jen tak dál lidi
Datum: 05. srpna 2008 22:14
tie nalepki su uz tam neni!
Datum: 05. srpna 2008 22:09
pěkný, ale nelepil bych tam ty nálepky....to sedlo je supr to béžový
Datum: 05. srpna 2008 22:08
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 11:36
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vocisti zapalko v benzinu a bude to v pohode
Datum: 06. srpna 2008 11:36
j, mě to normálně přestalo jet, benál tam de, kondik novej asi 2 tejdny, dráty v pohodě, nic vypadlího, svíčku sem měnil, kladívka čistil, takže bude asi špatný tohle, mě to kopne, ale málo, ale jiskru to nehodí a ne, a ne, a ne. ale jednou se to nakopno, tak sem dal plnej aby se to udrželo, ale ani se to podle plynu nvytočilo, a zachvíli to chcíplo.. dal sem jinou svíčku, a na první šláp to zajiskřilo normálně (hodně) a na druhej vubec, a tak sem šlapal, a třeba diš sem 5x šláp, tak tam šly třeba 2 jiskry, né jako že by to 2x zajiskřilo, ale jen 2 jiskry tam byly.. sem musel tlačit jak pošuk 2 km  esli to nebylo víc  a to eště po posečený trávě, teda uš v seně.. se nedalo..
Datum: 06. srpna 2008 8:44
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
je to tak nejak jedno jakou tam mas,fichtl stejen baterku nema a nicemu jinymu to nevadi...je to tam vyrazeny na tom bakelitu(nekdy na hlinikovem plasti)..original je 6V ale dnes se take dost casto poziva levna nahrada o 8V...
Datum: 06. srpna 2008 0:08
je to na nich vyrazeny
Datum: 05. srpna 2008 22:10
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja myslim ze zadnej rozdil v tom neni ta 8 V dava akorat vetli proudy ale fik jede aj na 12V ze skody 120 tak to neresim
Datum: 05. srpna 2008 21:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
prej jeto jedno ale zvlastni skusenosti pouzivam 6 V ta 8 V nak moc nefungovala
Datum: 05. srpna 2008 21:37
poznas to tak ze by to na tom melo bejt napsany a rozdil? taky nevim
Datum: 05. srpna 2008 21:37
Jméno: kaja
IP: uživatel2409
 čau klucí pojedu s Jawou 20 na technickou ale nefachčí mi startpáka a generálku budu dělat až v ziěm...bude jim stačit to rozjet na drc?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 22:51
záleží na koho natrefíš,když na nejakého kokota,tať ti to nedá,ale když na dobrého chlapa,tak s nim pokecáš,dáš mu 50kč na pivo a už si to valíš s stkáčkem dóm
Datum: 05. srpna 2008 22:51
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
já prošel i bez troubení
Datum: 05. srpna 2008 21:56
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jo bohate staci musi troubyt svitit tlumice dobry a jit alspon rostlacit
Datum: 05. srpna 2008 21:38
Jméno: barbo
IP: uživatel3690
 prosim vas Stela je dvojrychlostna? motor je okrem startovania zhodny z motorom babety 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 21:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
stela je dvourychlostni babetta s nakopavackou a stupackama
Datum: 05. srpna 2008 21:53
Jo myslim že na tuto stejnej
Datum: 05. srpna 2008 21:07
Jméno: lUTEJA
IP: uživatel2253
 Ahojte draci potrebuju poradit mam 21ku a rano kdyz ho nahodim startovackou tak bez problemu a potom kdyz chcu jet za pul hodky tak to nejde a nehazi ani jiskru. Potrebuju poradit uz fakt newim  a su s teho na prasky  tak PROSIM PORADTE !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 9:57
no jak píšeš, že máš v magnetu rýhy..... to může být tím, že nemáš cívky dostatečně daleko od magneta => cívky brousí magneto=> seřídit!!
Datum: 06. srpna 2008 9:57
vis co pomaha chvili si odtoho odpocinout a druhy den to de samo
Datum: 05. srpna 2008 22:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
koukni jakou ma barvu svicka jestli je cerna tak dej jehlu na plyn co nejnis. ale asi totim nebude
Datum: 05. srpna 2008 21:35
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
a nemuze to byt magnetem? prze v nem mam ryhy od neceho a newim od ceho?
Datum: 05. srpna 2008 21:22
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
vymen svicku kabelaz a jak to nepomoze tak kondik civka indukcka VN kabel fajfka
Datum: 05. srpna 2008 21:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jak mam vyndat loziska skola?? skousel jsem je vyrazit vylezli na kraj a dal to neslo as sem urval celej stred
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 21:30
Jestli myslíš z Fíka, tak jsou tam dvě ložiska a mezi nima ještě trubička na který je navlečenej prstýnek kterej jí drží ve středu abys prostrčil osu kola
a nespadla ti mezi ty ložiska a ložiska musí jít směrem ven protože směrem ke středu je osazení (to je ten urvanej střed ) musíš ten prstýnek zdeformovat
aby ses dostal k tomu vzdálenějšímu ložisku, musíš tu trubičku násilím dostat mimo střed a ložisko vyrazit směrem ven. Jestli to nepobereš napiš na mail.
Jo a ten prstýnek buť narovnej nebo kup novej. No a ten co by ho pochcal, toho asi fichtli moc nezajímají asi moc rozumu nepobral.
Datum: 05. srpna 2008 21:30
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Každý ložisko musíš vyklepat na svoji strani, je tam výstupek tak nejdou obě jednim směrem
Datum: 05. srpna 2008 21:16
zkus je pochcat, oni vylezou smradem sami
Datum: 05. srpna 2008 20:58
to nahrej voni vypadaj sami  nebo s mirnou pomoci kladiva
Datum: 05. srpna 2008 20:28
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyz to nejde tak ho rozrezu
Datum: 05. srpna 2008 20:23
 nazdar když si obědnám něco z krámku tak dokolika dnu mi to přijde??? dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 8:30
kklasika je tri dny,,alem uze to byt i max 5,,pak kdyz neni necoskladem,,tak se muze cekat mesic nez se to vyroby,,,,,ale to je jen u 5% zasilek
Datum: 06. srpna 2008 8:30
tak to de...
Datum: 05. srpna 2008 20:25
tak záleží na poště..ale dojde to tak do 5dnů,pokuť jim neco nezahapruje na poště..
Datum: 05. srpna 2008 20:17
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
do tejdnu ty to urco pride nekdy budes cekat i dyl
Datum: 05. srpna 2008 20:16
Jméno: ludas
IP: uživatel3689
 zdravim na co si mám dát bacha když budu kupovat 21 piyonýra nechci naletět
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 10:09
mno nic proti jo ale fechtli moc nejezdi přes 60 mě jezdi tak 58 a sem rad malo jich jezdi takhle rychle
Datum: 06. srpna 2008 10:09
Jezdim s olejem, ruku na tom udržim, ale dost to pálí hlavně spodní část motoru kde je olej, samozřejmě že to dělá když jedu někam dál tak 30km, čím to teda je????? Nevíte to, hlavně ty fikusi??????
Datum: 06. srpna 2008 0:17
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
to vyspu: pokud na prevodovce neudrzis ruku tak to jedine ze jezdis bez oleje??? jinak,to ludas: motor by mel spravne hucet,pokud nehuci a slysis ruzne klepani a cinkani tak je motor tesne pred smrti..zelezne cinkani je pistni cep nebo klika,chrceni jak kdyz tahnes harbe po zemi je spatnej primarni retez,pokud budes naslapovat a start paka bude prokluzovat aniz by se motor protocil tak je spojka vybehana,pokud bude strasne cinkat(jemne ale razantni) kdyz podradis ve vyssich otackach tak jsou v hajzlu krouzky a asi i pist(zamky na pistu),pokud vyskakujou rychlosti tak je v hajzlu automat nebo prevodovka...tak nejak to je vsechno slyset...pokud nebude chtit tahnout ani po rovine tak je motor proste KO nebo spatne serizenej...
Datum: 05. srpna 2008 23:07
Jméno: ludas
IP: uživatel3689
děkuji
Datum: 05. srpna 2008 22:12
fikus>jak poznám jestli se nehřeje převodovka? Kolik stupňů má mit když je to ok? Když na ní po jízdě neudržím ruku je to špatně?
Datum: 05. srpna 2008 21:45
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
skus si ho jak jezdi a jestli se nehreje prevodovka a pokud jo tak je spatnej valec nebo krouzky
Datum: 05. srpna 2008 20:16
že číslo motoru a rámu souhlasej, jinak jak řikal javasil
Datum: 05. srpna 2008 20:08
Jméno: ludas
IP: uživatel3689
budu kupovat s t.p
Datum: 05. srpna 2008 19:40
Jméno: ludas
IP: uživatel3689
budu kupovat s t.p
Datum: 05. srpna 2008 19:39
a kupuješ s tp nebo bez tp??tak určitě to projet,a pokuď to nepojede minimálně 60-65,tak je to špatné,pak jesi neni neco s rámem,třeba jesi to neni bourané a neni ohlý nebo naprasklý,a pak sa podívat po nejakých detailech...zkus sa podívat nekde po netu,tam jsou rady,ale sou tam aj hovadiny...chce to prostě zkontrolovat ty nejhlavnější věci,ten motor,rám,jesi to svítí,brzdí,troubý atd..ale určitě to bude mět nejaké zkryté vady,aa ty se projeví časem..hodně štěstí při koupy!!
Datum: 05. srpna 2008 19:29
na policajty když koupíš neprohloupíš na co si dávat bacha .. no tak asi jenom fakt na ty poldy a na pády
Datum: 05. srpna 2008 19:25
 Zdarec, nevíte někdo jak je široká převodovka u pionýra a jaká je rozteč tšch dvou os?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 23:49
A tu šířku by jste někdo nevěděl?
Datum: 05. srpna 2008 23:49
ma prepnuto at napise nick
Datum: 05. srpna 2008 22:16
Co to meleš...  Osová vzdálenost se nemění....! je stejná....hřídele sou rovnoběžně.....! Vzdálenost střed ložiska-střed pouzdra je stejná v jednom i ve druhym karteru...!
Datum: 05. srpna 2008 21:48
na jedný straně je osová vzdálenost 33 mm, jak píše frikulín, ale na druhý straně je 56 mm, musí to jít jakoby trochu do kužele, aby se tě zvětšovaly kvalty, jinak by byli všechny kvalty stejný
Datum: 05. srpna 2008 21:27
Musel bych najít výpočty ale co si pamatuju když sem si upravoval převodovku tam osová vzdálenost je 33mm...počkej já se mrknu....  OK je to tak...
Datum: 05. srpna 2008 18:26
Jméno: hols
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat kdyz chci dat motor jAwa 20 do jineho ramu Jawa 20 co vsechno musim zmenit mam k tomu motoru papiry
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 22:24
nebo cislo na motoru
Datum: 05. srpna 2008 22:24
Jméno: zeli
IP: uživatel175
akorad stitek
Datum: 05. srpna 2008 18:00
Jméno: Jirka18
IP: uživatel1434
 Ahoj seso, ja bych se chtěl zeptat jestli ty díly jenom posíláš nebo jestli bych si mohl dojet k tobě do obchodu. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 22:22
mas to dole na strance
Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) Radek Šešín, K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 71146466; DIČ: CZ7808190159; Mobil: 736 22 55 33; E-mail: fichtlkramek@gmail.com
Redakční systém naprogramoval: Petr Malý Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6 Vygenerováno: 05.08.2008 22:22:03 CET
Tato stránka je validní HTML 4.01 standartu
Datum: 05. srpna 2008 22:22
A kde že bydlíš  ?
Datum: 05. srpna 2008 21:22
ja obchod nemam,,muzes nakoupit prez shop a pak napsat do vzkazu osobni odber a pak volat kdy budu stat u vratek,,
Datum: 05. srpna 2008 17:55
Jméno: tomas
IP: uživatel3418
 Cau, nevite nekdo jestli jde na rotor 175 kejvy stator z 250 peraka? Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 23:12
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
melo by to bejt stejny,oboje to ma 45 W a velikostne taky. Na rotoru z peraka sem mel zapalko ze 175 a slo to(vyhodil sem to ale protoze melo spatne rele)
Datum: 05. srpna 2008 23:12
Jméno: salis
IP: uživatel2576
zdra já měl na čz 476 zapalko z j250 ale nevim jaký
Datum: 05. srpna 2008 22:14
mno newim,ale zdá se mě že na kyvačce je jinší stator než na pérákovi,takže asi ne,ale newim to 100%!!
Datum: 05. srpna 2008 20:20
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau seso! neslo by prosimte nejak upravit to okno pro odpovedi?? kdyz se nekdo rozepise tak na konci se ztrati cast textu a pokracuje dal na novim radku  neslo by to nejak udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 20:41
j, mám explorera.. vůbec sem se neodhlasoval, jen sem to zavřel křížkem, ale to je jedno.. skusim nekdy mozilu, to je v pohodě..  jinak dobrý nový vychitávky..
Datum: 05. srpna 2008 20:41
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
mischelnike: to je tím, že máš explorera, zkus mozillu, mě to pomohlo...
Datum: 05. srpna 2008 17:56
jak to zaskrtnul sem a prihlasil a uz ses neodhlasil a presto te to vykoplo____??????
Datum: 05. srpna 2008 17:02
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
j.. a já mám ještě jednu drobnost, když se du přihlásit, zaškrtnu pamatuj, a přídu sem tak za 5 hodin, tak sem zase odhlášenej..
Datum: 05. srpna 2008 16:53
Jméno: los
IP: uživatel600
 cau... potrebuju PORADIT se zapalovanim..  kdy se maji otevirat kladivka? jak mam presne nastavit ten kos co jsou na tom civky? jak ho mam dat do leva nebo do prava? moc diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 23:29
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
zapomel sem napsat ze kdyz pootocis klikou proti smeru chodu motoru a pist zajede o zminenych 1,6mm tak v tu chvili by melo byt na kladivku mezera 0.05mm(cig.pap),pokud tam ta mezera neni tak musis pootocit zapalovanim do prava nebo doleva az tam bude....pak znova prekontrolovat odtrh,jestli je stale 0.4mm...pokud ne tak znova dat odtrh 0.4 a znova natocit dle cigaretoveho papirku az ho to v 1.6 pred HU sepne a znova skontrolovat odtrh a tak dale az je to vse jak ma byl....ja ma osvedcene to jak jsem psal v prvnim prispevku,na 9 z 10 fichtlu to funguje...nejaky fichtl je abnormalni...pak se musi stelovat...
Datum: 05. srpna 2008 23:29
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
odtrh neni maximalni otevreni kladivka!!! to vacko: to cos napsal je absolutni blbost!!! pak ti mladi kluci maji umet serizovat zapalovani!! odtrh se steluje kdyz je pist v horni uvrati za predpokladu ze predstih je tak nejak OK,jinak tam nastelujes uplny blbosti!! Horni uvrat je pist uplne nahore nejblize hlave,v tu chvili ma byt odtrh 0.4mm(to ze se kladivka nekdy otviraji pri horeni smesi az na 0.7mm tu vacko jaksi opomel a pak prudce spadnou aby alespon 40 stupnu na klice byli zavreny a stihlo se vse vybit aby se to zase mohlo nabit a tak...je vice duvoduuu)...predstih je kdy skace jiskra,je to 5 stupnu pred horni uvrati coz odpovida 1.6mm,to je ze vemes sroubovak nebo klic a pootocis rotorem zpet proti semru chodu motoru o 1.6mm na zdvihu pistu(pist zajede o 1.6mm zpet do valce)... nejlepsi je to napred postavit jak sem psal nize a potom skouset stelovat pokud to nebude uplne OK...
Datum: 05. srpna 2008 23:23
odtrh je maximální otevření kladívka, to je 0,4 mm, to se nastavuje jen jedním šroubkem, zjisti, kdy je kladívko nejvíc otevřené, pak povol šroubek, vem plech tlustý 0,4 mm a dej ho mezi kontakty, musí to jít trochu z tuha vytáhnout a utáhni šroubek, to máš odtrh, teď předstih, vyndej svíčku, lepší je to ale když sundáš celou hlavu, vyjeď s pístem do horní úvratui, to je to místo, kdy je píst nejvýš ve válci a už se jakoby začíná vracet dolů, pak otoč pomocí šroubku na vačce doleva (proti směru hodinových ručiček) tak, aby se ti píst posunul dolů o třeba 1,6 mm, je to různý, pak povol 2 šoubky na statoru a otoč tím kotoučem s kladívkem, kondenzátorem a pod. tak, aby si měl mezi kontakty kladívka a toho kontakty mezeru 0,05 mm, to je tloušťka cigaretovýho papírku, je to šířka mezery, při který přeskakuje jiskra na svíčce, papírek musí jít vytáhnout, aniž by se potrhal, dej si záležet, nebude rychlovka, radši pomalu a pořádně, pak ti 21 šroubky na statoru utáhni, tím zajistíš polohu kotouče, na kterým je kladívko, kondík atd., ve skutečnosti je trochu jiný u každýho stroje odtrh, buď trochu větší nebo trochu menší a to samý s předstihem, musíš si to vyladit, nejlepší je štelovat předstih za chodu, tak, doufám, že to pochopíš, hodně štěští a ať jezdí
Datum: 05. srpna 2008 21:39
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Datum: 05. srpna 2008 17:39
Jméno: los
IP: uživatel600
TOMONICK... jak ze si to psal stim statorem?? tady se cast textu zakrila? moc dik a nebo budu radsi kdyby si me to napsal treba na Email.. Mischel-Nike@seznam.cz mocc dik
Datum: 05. srpna 2008 16:04
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
povol ho,otoc ho doleva az se opre o dekl a pak ho vrat o milimetr doprava a utahni. otoc klikou aby by byl pist uplne nahore(horni uvrat) u hlavy a na kladivkach podle merky dej 0,35 az 0,45 mm odtrh...u fichtlu je dany odtrh 0,4mm ale nekomu to na nej nejede,nekomu to dobre jede na 0,35mm nekomu zas na 0,45mm ..to musis odskouset... jinak predstih na pionyru je 1,6 az 1,9 mm pred HU ale pokud tomu nerozumis tak to radso otoc doleva a o milimetr vrat a melo by to byt ok...
Datum: 05. srpna 2008 15:52
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zdravim, odtrh se nastavuje 0,4mm kdys je pist v horni uvrati, (co nejvice vystrcenej), tim na co sou civky se menuje stator, ten se nastavuje takto:Uvedes pist do horni uvrati, treba sroubem na vacce(tos doprava), vem meridlo a vrat se pistem 1,6mm zpet(pootoc tim sroubem na vacce doleva o tolik, aby se pist posunul o 1,6mm), jakmile tim ucinis, udelej na kladivkach jednoduchy obvod se zarovkou a stator pootoc tak aby se otevrela a zarovka zhasla...  jednoduche no ne?
Datum: 05. srpna 2008 15:52
 cus seso chtel bych se zeptat na číslo gufera (simeringu) na ČZ 175-477 který je ve spojce pod řetězovým kolečkem...díky moc za odpoved kohokoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 18:24
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
staci vzit šupleru a změřit si to, jinak na jawamania.info si mužeš v technice stáhnout příručku k 476-477 a tam to máš.
Datum: 05. srpna 2008 18:24
Jméno: s
IP: uživatel1181
jo prosim ja ho taky potrebuju
Datum: 05. srpna 2008 18:22
 Zdar draci, jak poznam slapsi typ dandyny od silnejsi (kdyz se nemuzu kouknout do technicaku) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 12:01
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
125 ma vetsi prevodovku a vyfuk ma na leve srane teda co jsem je videl  at se ti to podari poznat
Datum: 06. srpna 2008 12:01
někde sem čet že podle počtu žeber na válci /ale sto pro si nejsu jist jestli to bylo u dandyn/
Datum: 05. srpna 2008 16:31
Mám doma rozebranej motor na silnější...! Bohužel má zadřenej válec a už nemá zapalko....(to je stejný jako u slabší...) Nechal bych ti ho jestli chceš ozvy se....!
Datum: 05. srpna 2008 15:32
ja myslim ty 50-kový verze , jedna ma 2.6 kw a ta silnejsi 4.6 kw
Datum: 05. srpna 2008 15:24
podle nápisu (samolepka)na nádrži nebo někde tam buď 125 nebo 50
Datum: 05. srpna 2008 15:09
 Ahoj, tento dotaz se týká jawety. Mám jí po GO, ale nechce chytnout. Svíčka nehází jiskru, ale když tam táta dá prst a šlápne tk ho to zabrní. Nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 9:40
Ok dík za rady
Datum: 06. srpna 2008 9:40
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
tak jedine uz ten kondenzator nebo vam to navinuli blbe...pak uz jiny duvod neni...jedine ze by byla moc vysramtana vacka na rotoru a blbe by to otviralo...vim ze u kozla je to blbe videt,ale kladivka musi tak na pul otacky byl otevrene a na druhou pulku otacky zavrene...jinak se blbe nabiji kondenzator a dava to blbou jiskru(slabou) podivejte se jestli ma vacka vyrazny stoupani na zub(na vacce,takovy ten vystupek) ktery otvira kladivka...jinak fakt nevim...jedine pak vam spatne navinuli tu civku..nebo mate pertinax co lehce probiji.....vic uz mi nenapada...stadion a jaweta maji tak jednoduch zapalovani ze jiny problem to byt nemuze...
Datum: 05. srpna 2008 23:40
tak si kup baterku staci ji pojedeni zase nabyt
Datum: 05. srpna 2008 22:27
ok dík za rady ale tady dodám info. V tomhle stroji se vůbec neyznám, ale táta jo. Eště zksíme seštelovat odtrh a kouknout na to kladívko. Jinak indukční cívku už tam nemám, protože sme dali navinout tu cívku co byla v motoru a tu indukčnítam mechanik nedal. AA zkoušel sem tam dávat jinou svíčku, jinou fajfku, jinej kabel ale nic.
Datum: 05. srpna 2008 16:43
ještě zkus vyšroubbovat svičku přiložit ju závitem nebo šestihranem na hlavu válce a šlápnnou pak hodí jiskru a jestli bude malá nebo velká tak je potřeba seštelovat sklepnutím nebo roztahnutím záporného polu - mělo by měla být mezi poly tak 0,5mm nebo kup novou...
Datum: 05. srpna 2008 15:17
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
mas jawetu,tak predpokladam ze je tam originalni zapalovani jako na kozlu S11 a vysokonapetovy kabel ti jde rovnou ze zapalovaciho polu na svicku. Pokud neni vada v nejake blbosti jako je odtrh,fajfka,svicka,kabel na svicku,tak je vada v samotnem zapalovacim polu. prekontroluj jestli neni kabel z polu vytrzeny(visi na par vlaskach a dava malo!!),skus vymenit ten kabel na svicku a pokud to nepomuze(civka uz je slaba) tak se delala takova uprava ze se kabel nevede na svicku,ale namontuje se na ram indukcni civka a kabel ze zapalovaciho polu se vede na kontakt 15 na indukcni civce,1 ukostris a z inducky jde teprve kabel na svicku...pokud zapalovaci pol neni uplne po smrti tak tato uprava pomaha...jinak na motoinzerci nekdo prodaval nove zapalovaci poly v replice za smesnou cenu par stovek...jinak tam pasuje (po malem sbrouseni) zapalovaci pol z VARI...hodne zdaru
Datum: 05. srpna 2008 15:15
zkus sehnat jinou indučku nejlépe novou prst tě bude brnět i když je horši to znamená uvedu přiklad vstupní proud do indučky je 6v vystupni z indučky do svičky 1000v ale tobě dává jen 600v to znamená že ti prst brni (ale nezabije tě to protože tam nejsou ampéry) a protože ti zni de jen 600v a ne 1000v tak je to pro svičku málo a nehodi jiskru tohle je jen přiklad zde uváděnyma hodnotama se neřiď to je jen pro vysvětleni a pochopeni pokud by bylo kladivko něaky blby tak to bude chcipat vynechávat dusit se ale pokud je po go motor tak chyba bude jinde než v motorovym prostoru a taky pokud máš puvodni kábl od indučky ke svičce tak kup novej a i novou fajku z duvodu oxidace pak by si měl už řádit
Datum: 05. srpna 2008 15:07
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zkousels kondik, nastavit odtrh a ocistit kladivka? Zkus prvne tohle
Datum: 05. srpna 2008 14:31
|



|