Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kolens
IP: uživatel2971
 zdarec kdyz predelam karburator s babety 210 a dam ho na jawu 20 pojede mi to lip poradte popride jak to mam upravit aby to s trim jelo nebo jetli vubec nema cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 14:37
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Babeta ma mensi difuzor uvazujte
Datum: 10. srpna 2008 14:37
Jméno: kesidy
IP: uživatel2971
 zdarec mam TAchometr SIGMA Speedmaster 3000,dneska jsem ho pridelal na pekaca odhodil faju a stejne mi to porad nechce ukazovat poradte mi co mam udelat pripadne upravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 9:06
Jméno: kesidy
IP: uživatel2971
ano vse je o.k predelal sem to zase na kolo a fungoval pak jsem ho dal zpet a nic
Datum: 11. srpna 2008 9:06
nemáš magnet moc daleko od snímače? neurval si někde dráty? prostě si tam udělal něco špatně, když zatočíš kolem na stojánku tak musí ukazovat...jo a dal si do toho tacháku baterku?
Datum: 11. srpna 2008 0:07
Jméno: kesidy
IP: uživatel2971
Jasne rikam ti to jak debilovi dal jsem odrusenou a nefaka to chapes co ti rikam to vis jak ty na mne tak ja na tebe
Datum: 10. srpna 2008 19:36
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
to ze jsi dal faju pry je stejne jako by jsi tam mel neodrusenou faju chapes nebo ti to mam napsat jako debilovi PROSTE SI KUP ODRUSENOU FAJU
Datum: 10. srpna 2008 18:22
Jméno: kesidy
IP: uživatel2971
faju jsem dal pryc zadna tam neni tak by to melo jit kdyz hybu kolem
Datum: 10. srpna 2008 16:35
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
říká ti něco odrušená faja?
Datum: 10. srpna 2008 14:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
je newim ale na babete mi to facha uplne v poho mam stejnej tachac jako ty
Datum: 10. srpna 2008 14:19
 co to je volnobježnej vzdušník k čemu to je dobrý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 14:34
Je to trubička, která přivádí vzduch k volnoěžné trysce. Najdeš i ve fichtlu.
Datum: 10. srpna 2008 14:34
Jméno: mara
IP: uživatel426
to ej trubice ktera je v poradnejch karburatorech a ma za ukol ve volnobeznejch otackach dodavat emulzi mam takovej pocit --- no proste ve fichtlu nenajdes
Datum: 10. srpna 2008 13:53
Zvětší to výkon??
Datum: 10. srpna 2008 13:27
Jméno: mates
IP: uživatel3671
 Nazdar koupil sem moc levně babettu s kartičkou udělal sem pár drobnych oprav a zistil sem že když zapnu světlo tak začne vynechávat motor v jakych koliv otáčkách a při vyplym světle sem tam zistil sem když sem rozdělal kryt od zapalováni že ta horni silnějši civka je odpojená má tam asi 2cm přestřihlyho modryho drátu jinak nic tak nevim sčim má byt propojená nebo jak zapojená jinak ztoho zapalováni jdou celkem 4 dráty tak pokud byste věděli tak prosim poraďte nebo pokud by byla třeba i fotečka správnyho zapojeni předem vám moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 17:03
Jméno: mates
IP: uživatel3671
tak už vim co tomu je tam sou tři civečky pro světla a jedna pro napájeni tyristoru a ty tři maji byt propojeny a nebyly ale než sem to dal dohromady tak sem se kouknul proč mi nechce dobře startovat a zistil sem že ty 2 velky a 3 maly čelisti sou uplně K.O tak zitra pujdu nakupovat a dešek strávim nad tuningem
Datum: 10. srpna 2008 17:03
 Tak sem si všimnul jak tady každej chce najednou provrtávat volnoběžný vzdušníky, tak to trochu objasním. Nejdřív se jeďte tak 5 km projet ať prohřejete motor, jestli vám nedrží volnoběh tak ho na teplým motoru seřiďte a nechte ho 5 minut běžet na volnoběh když dřív nechcípne, pak se podivejte na svíčku a když bude úplně černá tak máte moc bohatou volnoběžnou směs, potom se protvtává volnoběžnej vzdušník na 0,8-1mm (samozřejmě musíte mit před tím seřízenou hladinu v plovákovce) -to se rovná povolení šroubku bohatosti na velkejch motorkách, tímto se ale zhorší studený starty kdy budete muset hodně přeplavit karbec a přesně dodržet startovací rituál
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 13:55
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Konečeně někdo, kdo to dokázal vysvětlit. Dík!!
Datum: 10. srpna 2008 13:55
Jméno: levis
IP: uživatel2073
 zdar draci teď se tedy hodně mluví o tom volnoběžníku vzdušnym to je asi stavěcí šroub šoupátka?? ale nechápu jak se může zvětšovat to se dá jinej šroub nebo jak?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 12:34
vzdusnik volnobeho je ta bronzova dirka v difuzoru..dou tam dvje ve strede dolu je normalni dirka a na prave strane je taka bronzova tak to je ona
Datum: 10. srpna 2008 12:34
Ja si myslim že jsou to ty zlaty sragory u sani v tech dirkach jestli nemam pravdu tak me opravte
Datum: 10. srpna 2008 12:24
Jméno: hall
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 11:48
ja to udelal pilnikem na zelezo a slo to ..a jede to jeste ted ..asi po jeden a pul rokuä(v tezkym terenu  )
Datum: 10. srpna 2008 11:48
Jo ale ještě jedna věc...ty silony si stejně budeš muset upravit podle tvojich šavlí. Třeba stavitelným výstružníkem nebo nahřátím trubky stejného průměru a protažením..no ale na to přijdeš jak to budeš dělat...
Datum: 10. srpna 2008 11:44
Čus, jasnyy oba dva jsou stejný.
Datum: 10. srpna 2008 11:43
 Čau, všiml sem si že se tady nějak začalo mluvit o zvětšování volnoběžného vzdušníku, tak se chci zeptat těch, co už to mají na svých karburátorech odzkoušený, jaký to má vliv na starty. A hlavně o kolik ho zvětšit.?? Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 21:29
Čau jak tady čtu chcete uělat z fíka snad raketoplán ale o karburaci,spalování,výfuku nevíte vúbec nic
Datum: 10. srpna 2008 21:29
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Ten vzdušník je tam, jak je hrdlo sání. No prostě tam jak ti navazuje filtr na karbec. TAm soutakový 2 dírky. TAk tu jak je v ní ta bronzová nebo měděná vložka, tak tu provrtáš...
Datum: 10. srpna 2008 12:33
Jméno: Dave
IP: uživatel3661
a kde se nachází ten volnoběžný vzdušník???
Datum: 10. srpna 2008 12:15
OK. karburátorů mám dost, tak to zkusím no. Na jednom dám 0,8 mm a na druhém 1mm a uvdím co to udělá no.
Datum: 10. srpna 2008 11:45
jo a ono by to melo zlepsit aj volnobeh ne..ten potrebuju asi dost hodne
Datum: 10. srpna 2008 11:31
tak dam 1mm a nebudeme se s tim srat ..
Datum: 10. srpna 2008 11:30
Zvětšíl jsem na 0,8 mm a dost se to zlepšilo. Myslím si, že by to chtělo ještě víc.
Datum: 10. srpna 2008 11:14
 Čus,nevíte někdo proč když mám zahřátýho mustafa tak když ho chci našlápnout tak mi to prokluzuje a úbec to nenakopavá?pak mi nezbyde nic jinýho než to roztlačit.dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 1:03
Jo tak už sem to rozdšlal kopil novy olej a ted cekam na novy lamely od sesy,ted mi to lezi rozdelany v garazi...to je hnus
Datum: 29. srpna 2008 1:03
jj, je možný že i to dělá olej. Zkus ho vyměnit, mě to teda pomohlo. Jo a ještě když už ho budeš mít vypuštěněj, tak rozdělěj tu levou stranu, kde je spojka a trošku ošmirgluj mezilamelu a mužeš i lamely (na skle). Jo a kdyžtak je ještě vymáchej v bezínu nebo ředidlu... a nech je chvíli nasát v tom novým oleji. Potom to poskládej, dobře utěsni, nalij nový olej a mělo by to být OK. dyžtak se ozvi na mail..něco vymyslíme. At jezdí...
Datum: 10. srpna 2008 11:21
zdarec mozna by to mohlo byt spojkou ze se ohreje a pak prokluzuje
Datum: 10. srpna 2008 11:11
Jméno: Dave
IP: uživatel3661
to mi dělá taky čím to je?
Datum: 10. srpna 2008 11:02
Jméno: maxx
IP: uživatel2093
 cau, jak velky mam dat trysky kdyz dam sportovni vzduchovej filtr?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 10:18
 zdarec hlapi nikde sem to nenasel tak se omlouvam a ptam se tady.. jakej je zdvih a vrtání u simsna s51??? poprípadě i rozteč ojnice... díékes!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:49
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Tady o simsonech nic radeji nepis,si ymsli ze kdyz to neni fekál tak ze je to shit, simson ma jiný zdvih než fekál jinak viz http://www.simsonviglu.cz
Datum: 11. srpna 2008 10:49
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já bych řekl, že má vrtání i zdvih stejnej jako fík
Datum: 10. srpna 2008 18:07
přesně tak,kdybych to věděl,tak v pohodě odpovim....a nemam kvuli tomu takovydle řeči...
Datum: 10. srpna 2008 15:08
vy ste fakt magoři...tak se zeptal a co ma byt?xD
Datum: 10. srpna 2008 14:25
tak se pos*rte! když sem to nikde nenašel tak se nebudu zbytečně přihlasovat na simson v iglu kuli jedne zprave!! a nebudu nikomu psat mail páč by to trevalo zas milion tydnu než by odepsal!
Datum: 10. srpna 2008 12:53
Jméno: pepa
IP: uživatel3408
a neni tohle náhodou JAWA/ČZ pokec?? tak sem simsona netahej!!
Datum: 10. srpna 2008 12:28
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vy uplny ma..ři tak hle nadavat simsony by vas dal v pohode fichtl se furt sere furt uto jsi v garazi tahle to asi reknu fichtl je vetsi smejd nez simson
Datum: 10. srpna 2008 12:00
simson je shit zjebanej, di s tím do prdele se zmetkem
Datum: 10. srpna 2008 11:32
tak simsona no... to je jak kdybych volal na homera ze simpsnů XD
Datum: 10. srpna 2008 11:10
omg vy ste se nikdy nezpletli co
Datum: 10. srpna 2008 10:39
já žádného simsna neznám ked tak simsona  D
Datum: 10. srpna 2008 10:36
Jméno: Dave
IP: uživatel3661
what is this simson???
Datum: 10. srpna 2008 10:32
co je simson??
Datum: 10. srpna 2008 10:17
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, kterej olej si myslíte že je nejlepší v cenové relaci do 200kč za litr. Motorka Jawa 21, off-road. Benzín Speciál 91. D9ky za rady. Myslím olej co se mísí s benzínem nemyslím převodový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 10:52
Nejlepší český 2t olej by měl být Trysk Rapid 2t. Já jsem spokojen s Trysk M2t.
Datum: 10. srpna 2008 10:52
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Já používám M2T a sem spokojenej...
Datum: 10. srpna 2008 9:50
Motul 510
Datum: 10. srpna 2008 9:50
Jméno: dušan
IP: uživatel1089
 čau draci neví někdo jak dát dva výfuky na fichtla a prosím vás jestli by jste my nenapsali podrobný návot jak to udělat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 9:59
asi tak
Datum: 10. srpna 2008 9:59
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
A protože v 2T motorů je celá soustava karburace - pracovní prostor - výfuk vyladěná na nějaké optimální pracovní podmínky, očekávej že zvětšením objemu výfuku (dvou výfuků dohromady) a zmenšení odporu průtoku spalin dojde k rozladění výkonové křivky. Je mi jasné že budeš tvrdit jak je to po úpravě úžasný stroj co všecko se zlepšilo, ale než takové soudy vyslovíš, zajdi si někam na brzdu a nech si to posvětit skutečným měřením... Ale tím spíš uvidíš co všecko se zhoršilo, nemysli si že jsi větší koumák než doboví praktici - páni inženýři z Jawy.
Datum: 10. srpna 2008 7:49
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
A jeste na kriz si privar dasi drzak na vyfuk
Datum: 10. srpna 2008 1:08
ježiš další kravina,ale když chceš!!:takže mělo by to byt takto...:samozřejmě mosíš mět druhé koleno a výfuk,na tom prvním kolenu vyřízneš nebo radši vyvrtáš díru,která bude mět +-průměr kolena...teť na tom druhém kolenu uřízneš tu přírubu a otočíš koleno o 90° apřivaříš to na tu připravenou díru,samozřejmě to mosíš mět všechno vyměřené,aby ti tam pak šel nasadit výfuk a šel přidělat!!mno teť uchytíš druhý výfuk,nasadíš kolena a máš to!!toto je podle mě nejjednoduší zpusob,jak to udělat...hlavně to pořádně přivař,ať to neupadne,a pořádně si to změř a promysli,než budeš neco řezat a vařit!!hodně štěstí!!
Datum: 10. srpna 2008 0:44
Jméno: Vojtak
IP: uživatel1318
 hoši kolik kilaku od domova ste byly na fichtlovy???? bez papiruů prostě bez ničeho
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 19:49
Jméno: pionyrman
IP: uživatel4626
 Este by som dodal ze kamosa sme niesli domov dvaja,istili sme sa navzajom keby nieco s pionyrmi...moj sa pravdaze dosral odisiel mi zapalovaci pol..tak kamosova 20cina tahala po hradzi 2 ludi a este tahala pionyra na ktorej sedel kamos so svojimi 80timi kilami.Dosli sme,vymenili u kamosa pol a premrznuty utirany zniceny nasraty sme pálili domov aspon svetla boli  Ale fakt pekny stroj leskly chrom,pekne lakovanie motoricky dobry vsetko ide akutrat ten zapal.pól xD
Datum: 24. listopadu 2008 19:49
Jméno: pionyrman
IP: uživatel4626
 ja asi 35Km kamosa sme niesli domov do susednej dediny lebo stratil peniaze na autobus tak sme ho hodili popri hradzi domov
Datum: 24. listopadu 2008 19:44
Jméno: Pavel
IP: uživatel3974
 jelikož že mi je 14 tak sem byl na fichtlovi nejdál tak 20km.
Datum: 10. října 2008 21:32
10 s helmou
Datum: 29. srpna 2008 19:09
Jméno: mrma
IP: uživatel3855
20km jezdim za kamosem pulka cesty CHKU
Datum: 21. srpna 2008 20:17
 108 km (Třinec-Orava SK) 2x jsem tankoval plnou, co 20 minut přestávka na cigáro, cesta trvala přes 3 hodiny. BTW jel jsem s přilbou na kolo a papíry (řidičák, občanka, TP, pojištění) jsem si nechal doma na stole. Zpátky jsem už nejel, byl jsem tak vytřepaný že fichtl musel jet na přívěsu za autem...
Datum: 17. srpna 2008 22:30
Jméno: Venca
IP: uživatel1470
Nejvíc 25km když sem měl 05,teď mam 20 a to jedu tak do 6 km,nejde 3 a bez ní to není taková zábava
Datum: 13. srpna 2008 13:36
ja kolem dvacet... ale emuzu to posoudit pac mi prestal v tu jizdu merit tachometr kilometry
Datum: 10. srpna 2008 12:55
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja vyjel posledni nadrz u vybrusu najednou jlej jsem cca 65km pak jsem si zajel na benzinu a jel z5 to bylo nejdale
Datum: 10. srpna 2008 12:44
Do 15 Km bez helmy technicaku a ridicaku.. proste jen tak  BTW: bez helmy proto ze ji nemam... Dnes ji obednavam...
Datum: 10. srpna 2008 12:10
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja vyjel posledni nadrz u vybrusu najednou jlej jsem cca 65km pak jsem si zajel na benzinu a jel z5 to bylo nejdale
Datum: 10. srpna 2008 11:43
asi 10....víc nechci jezdit kdyby se mi to posralo a já musel tlačit
Datum: 10. srpna 2008 10:49
No..tak já se taky přidám. Já byl na fichtlovi cca 60 km daleko...Rýmařov-Olomouc. a samozřejmě potom zpět že...
Datum: 10. srpna 2008 10:16
asi 30.... nejlepsi ze pak cestou zpatky asi v puli cesty se mi vysralo tyrystorovy zapalko
Datum: 10. srpna 2008 9:50
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
Přes dvacet.
Datum: 10. srpna 2008 8:32
mno já na fechtlovi asi 10..  ,spíš na 350 a v autě..a zjistil sem při tom ježdění,že spíš než na policajty,si mosíte dávat pozor na lidi,to jsou nekdy takové pi..dy!!
Datum: 10. srpna 2008 1:03
Jméno: salis
IP: uživatel2576
když sem němel papýry tak kolem 15 km, když sem je měl, ale jen na 125, tak sem jel na 250 asi kolem 45km.
Datum: 10. srpna 2008 0:58
No ty vole asi 55 jel sem i po dálnici mazec
Datum: 10. srpna 2008 0:13
do 25km
Datum: 10. srpna 2008 0:01
Jméno: lukina150
IP: uživatel3727
ja sem dojel asi 15km od domova
Datum: 09. srpna 2008 23:06
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
Datum: 09. srpna 2008 23:05
 zdarec borci ..ctu tady ze do prevodofky namisto prevodoveho oleje dat M2T(skvareny a smazeny prasata)...napiste jak vam to s tim vali a co je na tom dobree..a prave pujdu lestit karbec a pak vyvarit v octove vode..ale nekdo tu psal ze mu to potom nejede ..tak newim esi to mam udelat nebo ne ..jo a jeste ..cemu pomuze prevrtani teho vzdusniku volnobehu ..diky moc predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 11:37
hele a jak hluboko by s eto melo provrtat..pac newim jak je ten vzdusnik dlouhy
Datum: 10. srpna 2008 11:37
Převrtávání volnoběžnýho vzdušníku je pro lepší startování za tepla. původně je 0,6 mm. Já ho převrtal na 0,8 mm a výrazně se to zlepšilo. Většinou se píše zvětšit na 1 mm. Javaisile nepiš o něčem o čem nic nevíš.
Datum: 10. srpna 2008 10:58
dekuju chlapi..a ja du lestit cely karbec ..i s kolnkem a sacim otvorem ve valci a secko radne slicovat
Datum: 10. srpna 2008 10:13
s tím karbecem, ocet tě vyčistí v karbecu všechno i kanálky, di kterej se těžko dostaneš, normálně vem ňákej kastroj nebo hrnec, nalej do toho ocet tak, aby když tam dáš karbec, samozřejmě co nejvíc rozdělanej, aby byl celej ponořenej a po to dej na ohřívač nebo na plotnu, ale bacha, nesmíš to tam nechat moc dlouho, ideální teplota je, až se ti nahoře začne dělat taková bílá pěna, pak to nech tak maximálně 5 minut a pak to vyndej, ještě je dobrý to vypláchnout benzínem a můžeš ho smontovat do kupy a máš záruku, že je čistej všude, mě se stalo, že sem ho tam nechal dýl a ta bílá pěna se začla měnit do šeda neboli začlo mi to žrát i hliník, když sem pak vyndal karbec, tak byl sice čistej, ale i naleptanej, takže bacha s tim, přeju hodně zdarů
Datum: 10. srpna 2008 10:02
Jméno: ...
IP: uživatel2471
To sem ja kdo tu psal o tom karbecu v octové vodě.Prvních 20 km to bylo líný a teď jede zase jako drak. Ale pozor až to vyvaříš tak je dobrý ten difuzor vyleštit to hladka.
Datum: 10. srpna 2008 9:12
a u vytuneneho? jinak dik za odpovedi pomohl si mi
Datum: 10. srpna 2008 1:01
jo a ten vzdušník..nevím jaký by to mělo mět význam,ale po chybuju že u sériového motoru to bude mět nějaký význam!!
Datum: 10. srpna 2008 0:51
s tim M2T je to kravina,je jasné že by to s tim jelo,ale pochybuju že by to nečemu pomohlo,on je řidší než převodový,ale to by podle mě nemělo význam,pak ten karbec,radši bych to v tom nevařil!!někdo řiká že to pak nejde zeštelovat,a nekdo že je to v pohodě,mno tak newim,ale podle mě stačí propláchnout technickým benzínem a vyfoukat pořádně komprsorem!!!
Datum: 10. srpna 2008 0:50
Jméno: petrik
IP: uživatel1318
 zdarec jak mužu na fichtlovy udelat aby me hořelo z vejfuku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 14:04
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Zapal to a rychle uteč
Datum: 10. srpna 2008 14:04
Jméno: Zaša
IP: uživatel3726
Nechápu, jak někdo může chtít takovou hovadinu
Datum: 10. srpna 2008 8:15
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Prosímtě raději to nezkoušej, teď sice trochu sprchlo, ale krajina je za pár dní zase jako troud, tak ať někde nezapálíš les, či suchou trávu u silnice, či polňačky... díky za nás, co máme u lesů a luk domy...
Datum: 10. srpna 2008 7:51
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja jak jsem delal GO na zahradnim traktorku tak jsem spatne nasteloval predstim a horeloto az byl pist vzadu jako otevreny vyfuk tak to strilalo
Datum: 10. srpna 2008 1:57
takové kraviny hlavně nezkoušej!!oni tam nalejou benál,pak to zapálí a to roštujou motor,aby létaly plameny ven,ale je to kravina,tak to ani nedělaj!!
Datum: 10. srpna 2008 0:59
 Zdar draci, seřizoval sem si předstich na fikovy, protože nechtěl jet. Po seřízení jezdí super, ale když vypnu motor a teplej chci nastartovat, tak když šlápnu na nakopávačku tak z vejfuku vystřelí olej a benzín, potom normal naskočí a jede super, dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 22:44
Jméno: pepa
IP: uživatel3728
 ahoj, chci se zeptat jestli je mozno nekde sehnat na panelu 592 pohon lanka tachometru , myslim ten dil v motoru
dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 22:11
 čau...jakej olej mi doporičíte do převodovky do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 12:15
mam pp-90
Datum: 10. srpna 2008 12:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
motul Gx 15w-40
Datum: 10. srpna 2008 11:50
PP 80 nebo PP 90
Datum: 10. srpna 2008 10:03
Jméno: pepan
IP: uživatel1818
lukasi olej M2t je do benzín né do převodovky
Datum: 09. srpna 2008 22:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
M2T-blbej vtip........
Datum: 09. srpna 2008 22:20
Jméno: lukas
IP: uživatel3727
cuss davej tam M2T volej
Datum: 09. srpna 2008 22:07
jesi se nepletu tak je to pp 80 nebo pp 90
Datum: 09. srpna 2008 22:06
 mozem dat na pionierovi namiesto 6v cievky 8v???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 7:52
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Ano, je to fuk...
Datum: 10. srpna 2008 7:52
Jméno: fichtl 555
IP: uživatel1409
jo ja bych řekl že je to lepší ty 8v
Datum: 10. srpna 2008 1:20
jestli myslis indukcni tak ta je tam seriove 8V
Datum: 09. srpna 2008 22:08
Jméno: Zaša
IP: uživatel3726
otázka ale je - co z toho
Datum: 09. srpna 2008 22:04
Jméno: dachlar
IP: uživatel720
jo
Datum: 09. srpna 2008 21:40
|



|