Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rolling
IP: uživatel3552
 Cus borci... chci se zeptat těch co mamí dandyny... naco jezdíte na natural nebo na special ??? A zkoušeli jste tam něco už nalít něco jinýho?? třebas super dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 22:45
Jméno: vole ropa
IP: uživatel3749
ty si vocas vole
Datum: 11. srpna 2008 22:45
Jméno: ropa vole!!
IP: uživatel3743
já jezdim s dandynou na naftu
Datum: 11. srpna 2008 21:26
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
Shell V-Power Racing 100 je nej
Datum: 11. srpna 2008 15:39
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Nejlepší je SPecial
Datum: 11. srpna 2008 14:56
Jméno: goldfold
IP: uživatel3719
 co udelat aby mi jel fik rychleji a byl vykonejsi!?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 9:59
Jméno: lol
IP: uživatel3719
andrew to jako fakt ať to neudelam a nepojede mi vubec fas to foto!?100 km to je moc as skoro neuveritelne!
Datum: 12. srpna 2008 9:59
Jméno: rabbit
IP: uživatel1218
to andrew:máš náký foto?nebo podrobný popis?
Datum: 11. srpna 2008 19:42
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Hele to zkácení pístu je učiný?Nekurví se stím motor?Jak to psal andrew.
Datum: 11. srpna 2008 19:42
Jméno: nečum
IP: uživatel1927
Datum: 11. srpna 2008 17:25
Jméno: nečum
IP: uživatel1927
dej tam motor z jawy 250 a bude ti to lítat pěkně ! strejda převařil rám a ještě něco předělal ... posadil to tam a jede to ! A má pěknýho dvouvejfukovýho pincka
Datum: 11. srpna 2008 17:20
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
Datum: 11. srpna 2008 17:01
Jméno: 05
IP: uživatel765
to andrew: neni to někde podrobněji popsaný?
Datum: 11. srpna 2008 15:00
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
vycistit karbec dekarbonizovat vyfuk nafoukat kola namazat řetez a tak seridit predstih a odtrh proda ti to straceneho konika  u fika kazdy navic dobry
Datum: 11. srpna 2008 14:22
čau já ti s tímhle poradim sundej hlavu , válec, pístl uřízni polkou kanálky u pístu potom to zbrus nečím aby si strhnul hrany a potom to tam vrať zpět a já jsem stim je 100 km/h
Datum: 11. srpna 2008 14:20
Jméno: erpel
IP: uživatel3719
 zdarec hlapci nevite jak by se dala zapojit elektrika na fika tak aby svitila i bez motoru??urcite to nak pude treba na baterku ale ja bych radsi neco jineho predem dekuji za odpoved!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 21:42
Jméno: brisK
IP: uživatel3754
eště by teoreticky šlo nějak přidělat jiné dynamo co by se otáčelo když se točí kola ale kdybys jel pomalu nebo stál tak smula (- ale je to kravina takové věci vymýšlet když už tam dynamo máš na moturu a nebo jedině přes tu baterku)
Datum: 11. srpna 2008 21:42
Jméno: Zaša
IP: uživatel3726
No já moc nechápu cio by sis představoval za zdroj když vyloučíme baterku. Osobně nic jiného neznám a vzhledem k tomu že i v nových strojích se používá baterka, tak nikdo nic lepšíhio asi ještě nevymyslel....
Datum: 11. srpna 2008 21:07
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jedině přes baterku
Datum: 11. srpna 2008 14:37
Jméno: kj
IP: uživatel3719
to fakt diky!  nic jineho by te nenapadlo?
Datum: 11. srpna 2008 14:14
Jméno: zaša
IP: uživatel3726
Solární kolektor!
Datum: 11. srpna 2008 14:13
Jméno: prosím
IP: uživatel3719
 ahoj draci! kde sezenu v porube na fika svíčku a nake nahradni dily asi v dum motocyklu a je jeste neco bliz??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 14:00
Jméno: dušan
IP: uživatel1089
 čus draci chci se zeptat jestli by se na fichtla dala dát ribina z 250 a jak prosím o podrobný popis díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 22:14
co by nešla ale treba tam privarit nejakej náustek já sem tam mnel ze 175 ted tam mám HIKONE to je jinej vejfuck
Datum: 11. srpna 2008 22:14
na fika mužeš dát jakejkoliv vYFUK.....ale jestli to pojede...to je jina  xD
Datum: 11. srpna 2008 15:31
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
všechno jde, budeš muset zvětšit koleno takže navaříš na něj ještě jednu větší trubku
Datum: 11. srpna 2008 14:16
no nevim co je to ribina ale esli je to motor tak si najdi jawa 22 eliminator.. ten blazen tam ma motor myslim z 250
Datum: 11. srpna 2008 14:02
Jméno: p=pl
IP: uživatel3719
ne to bych rekl ze nedala!ale je to jen moje domenka!
Datum: 11. srpna 2008 13:57
 jaky davate pomer benzinu a oleje ? ja davam natural 95 a M2T v pomeru 1:40, mozna to je malo ale nemam problemy ze svickou
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 17:09
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jakýsi olej STIHL a speciál v poměru 1:50 ->spokojenost
Datum: 11. srpna 2008 17:09
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
já dávám do 5ti litrů specálu93 olej M2T v poměru 1:50
Datum: 11. srpna 2008 14:38
takhle uz mazu 3 roky, furt 1:40 obcas koupim tsf to taky 1:40 a nezadrzel jsem nic
Datum: 11. srpna 2008 13:27
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
Datum: 11. srpna 2008 13:22
Jméno: datel
IP: uživatel2018
 Zdravim. Chci se zeptat jestli na 555 mají být kulaté nebo placaté stupačky. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 20:59
blbost, většinou placatý ale kulatý byly taky.
Datum: 12. srpna 2008 20:59
v návodu jsou kulatý, ale viděl jsem dvě 555, jednu měl děda, před x lety, já mám těď druhou a obě měly plochý šedý stupačky.. tak taky pořádně nevím jaký tam opravdu mají být....
Datum: 11. srpna 2008 22:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kulaty
Datum: 11. srpna 2008 12:39
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 17:05
aha a vcil sato ukazalo zeto nejsem ja lebo jasem us od vcera zaregistrovni pod timto nikem us si moze pisat co sce.
Datum: 11. srpna 2008 17:05
ty seš na ban
Datum: 11. srpna 2008 15:55
Jméno: Sharky
IP: uživatel3742
 Zdarec. Co vsechno muze byt pricinou cerneho povlaku na svicce? Po pul hodine jizdy ji mam uplne cernou. A myslim ze prevodak to nezere, delalo mi to i kdyz jsem mel (temer) prazdnou prevodovku. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 13:09
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
no tak je pravdou že ho zbytečně netočim.... ale v nizkejch se snažim přidávat pomalu...
Datum: 14. srpna 2008 13:09
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
no tak je pravdou že ho zbytečně netočim.... ale v nizkejch se snažim přidávat pomalu...
Datum: 14. srpna 2008 13:08
Jméno: hotshit
IP: uživatel2128
jo a další tip! dejte si svíčku jenom na 2 poutáhnutí pak to má větší obejm!
Datum: 12. srpna 2008 16:25
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Hold ho za jizdy dusis  , pouzivej trochu prevodovku a drz ho aspon trochu v otackach a nedrz plnej plyn kdys je v nizkejch... pak to uchlastavas a mas cernou svicku
Datum: 12. srpna 2008 6:27
Jméno: Sharky
IP: uživatel3753
Ok, takze ji asi necham na 2.shora. Diky moc za pomoc.
Datum: 11. srpna 2008 17:11
Tak to je vpořádku, teď bych nastavil jehlu podle manuálu a nechal to bejt....
Datum: 11. srpna 2008 15:51
Jméno: Sharky
IP: uživatel3748
No 5km na plnej neni tak jednoduchy. Ted sem jel 2km a chcipnul to pred zastavenim. Vnitrni elektroda cihlova, zbytek lehce, fakt lehce tmavy. Tak co s tim teda?
Datum: 11. srpna 2008 15:39
tak jestli to nežere převoďák tak máš bohatou směs, je možný že jěkdo čistil hlavní trisku drátkem a tím jí zvětšil...jeď tak aspoň 5km furt na plnej plyn pak to hned ještě za jízdy chcípni (nesmí to jet na volnoběh) a koukni se na svíčku, když bude černá tak buď olej z převodovky nebo špatná hlavní triska, předpokládám že filtr tam máš...
Datum: 11. srpna 2008 13:50
Jméno: Sharky
IP: uživatel3747
Tak ted sem se dival jehla je na 2. shora. Tak sem trochu snizil hladinu. Mam snizit i jehlu?
Datum: 11. srpna 2008 13:32
ten poměr by měl bejt 1:33-1:25
Datum: 11. srpna 2008 13:08
Jméno: Sharky
IP: uživatel3746
Jinak tam leju M2T a natural 91 v poměru 1:40
Datum: 11. srpna 2008 13:07
Jméno: Sharky
IP: uživatel3746
Jezdim na BRISK N15C
Datum: 11. srpna 2008 13:05
Datum: 11. srpna 2008 12:38
Nebo máš špatnou tepelnou hodnotu svíčky, co tam máš za svíčku?
Datum: 11. srpna 2008 12:09
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
jo taky mi to dělalo,zkus tu jehlu.Já jsem snížil hladinu v plovákovce a je to ok
Datum: 11. srpna 2008 12:06
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
jo nebo mícháš moc oleje do benzínu
Datum: 11. srpna 2008 12:00
svíčky sou většinou černý ale uprostřed by měly být vypálený .. jestly i tam jsou černý máč bohatou směs
Datum: 11. srpna 2008 11:58
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
moc bohatá směs posun jehlu trochu níš
Datum: 11. srpna 2008 11:56
Jméno: golden
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat jak poznam jestli se jedna karbec ze jawy 125 na nebo 175 kdyztak mi poslete foto ze 125 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 11:44
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 zdarec hele můžu se zeptat draci kolik tak jede yamaha dt 80 a 125 máte s tím někdo zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 17:56
Však tojo  , ale ne že se furt s tou krosskou jezdí po silnici na drápech  .. Jako malá vyjížďka neuškodí
Datum: 11. srpna 2008 17:56
no ale třeba my na ní jezdíme když jedeme na oběd třeba 5 km atd.. jinak jezdíme po lesích polích
Datum: 11. srpna 2008 13:46
To je hodně logický jezdit s drapákama po silnici.. Jen tak dál
Datum: 11. srpna 2008 12:18
frikulíne .. táta má na obou drapákách hodně řídký vzorky a zatáčky v pohodě klopí jako kráva ve 2 ... jo a kdyžtak můžu doporučit http://www.katalog-motocyklu.cz nebo nějak tak je ta stránka a je to kawasaki KMX 125
Datum: 11. srpna 2008 12:01
Taky mě fascinujou otázky kolik jede maximálně kroska...    Třeba to kilo pojede...ale věřim že na drapákách se ti to bude moooc líbit v zatáčce...! A nebo si obuješ silniční kola....? V tom případě ti nikdo neřekne jak to pojede když změníš převod. Zadej do seznamu YAMAHA DT 80 a najdi si její technická data budeš vědět úplně všechno...! (pro 125 musíš napsat za YAMAHA DT.....125...  )
Datum: 11. srpna 2008 11:30
Nač potřebuješ vědět kolik jedou, když sou to krosky a ty sou dělaný na akceleraci.. No 80ka má snad na tácháku max 140. takže těch 100 a víc by mohla dát..
Datum: 11. srpna 2008 11:22
Jméno: flipmen
IP: uživatel1553
si najdi na netu nejaky hodnoceni a nebo nekde kde mas napsanej vykon a max. rychlost
Datum: 11. srpna 2008 11:16
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
 cau, vi nekdo proc praskaj predni a zadni zarovky u fichtla? a jak tomu predejit, aby nepraskali? cetl jsem tady neco o usmernovaci, tak nevim a potreboval bych poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 20:27
Jméno: josef
IP: uživatel2969
podle toho taky jak máš silný.já sem měl slabý a praskali jedna za druhou dal sem silnější a svítim jak svině bez praskání žárovek
Datum: 11. srpna 2008 20:27
Datum: 11. srpna 2008 12:15
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
predni praskla pri vysokejch a zadni asi taky
Datum: 11. srpna 2008 11:55
Sry usměrňovač  ..
Datum: 11. srpna 2008 11:26
No jak praskaj? Jestli praskaj když deš do vysokejch otáček nebo prostě vyšších tak dej omezovač...
Datum: 11. srpna 2008 11:26
 chci se zeptat kdys zapnu svetla na jawe 20 tak mi nejde klakson ale kdys je vipnu tak de nevite nekdo cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 15:13
Já třetí za sta
Datum: 12. srpna 2008 15:13
Jméno: josef
IP: uživatel2969
tak já sem druhej ze sta
Datum: 11. srpna 2008 20:28
Jestli máš magneto 20W nebo kilik tam je,zkus sehnat 30W z mustanga. Mě to normálně troubilo i se světlama(i když tam mám jenom bzučák,ale jde to.)
Datum: 11. srpna 2008 11:53
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
me to jentak nepatrne pipne
Datum: 11. srpna 2008 10:48
Tak já jsem asi jeden ze sta,ale zase mi to moc nejede...
Datum: 11. srpna 2008 10:44
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
je to naprosto normalni,to dela kazdej fichtl.....mozna jeden ze sta trochu štěka i se svetlama,ale jinak kdyz svitis tak netroubis..
Datum: 11. srpna 2008 10:38
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
to dělá pač je málo šťávy kdyš de do světel mně to dělá taky
Datum: 11. srpna 2008 10:37
Jméno: besen
IP: uživatel2971
 zdarec chci sez eptat kde se prodavaji nekake karburatory bing na mz 125 thle sem patri mam pekaca to je pouze pro tuning diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 11:09
Bing 22 který se montoval na MZ 125 si troufám říct že neseženeš. Já osobně ho scháněl dlouhou dobu marně. Navíc dle svých zkušeností ti můžu říct že 22mm difuzor je už hodně. Pro začátek je nejlepší všude omýlaný Bing 21. Tenhle karbec naladí snad každej....(relativně...  )
Datum: 11. srpna 2008 11:09
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
www.moto-prodejna.cz
Datum: 11. srpna 2008 10:35
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
 čus. Můžete mi poradit? Na mé jawettě mi šlo světlo a tak normálně ale teď mi nejde a střídá se to někdy elektrika jde někdy ne, nevíte někdo čím by to mohlo bejt. dík .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 9:19
 borci co je toto za nadrz z ktere motorky pls..http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_12335.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 23:18
Jméno: Blaazen
IP: uživatel3569
toje cezeta 250 klasik
Datum: 11. srpna 2008 23:18
To bude z kejvačky nebo z nějaký takovýhle jawy nebo čz,která měla tuhle nádrž,ale je zakitovaný logo(velmi pěkně).pokud tam bylo.
Datum: 11. srpna 2008 11:55
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Jawa ČZ 350 NEBO 250 ,ale zdas se mi že je tam zakitovaný to logo.
Datum: 11. srpna 2008 10:33
Jméno: mara
IP: uživatel426
neco takovyho no
Datum: 11. srpna 2008 7:50
kejvacka 175 nebo 125
Datum: 11. srpna 2008 7:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel3666
 servus hosi, scemsavas opitat jednemu na zavodoch sem videl mjel naky kohutek alebo ventil cim pustal benzin medzi hadicku,kdesa to da sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 17:06
ze šaštína proc?
Datum: 11. srpna 2008 17:06
odkat si
Datum: 11. srpna 2008 7:16
dobreee
Datum: 11. srpna 2008 1:31
ukas
Datum: 11. srpna 2008 1:31
 mam dotaz proc vsichni silite s tim, ze si davate do fichtla special??? dyt to nicemu nepomuze.. zadny sedla tam nejsou tak co blaznite??? staci natural devadepet a jezdim a ne special bo natural do keryho pridavate aditiva
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 23:53
Jméno: standa
IP: uživatel3759
nevim nevim jak by to jezdilo na kerosin....jeden cas sem mel zdroj kerosinu za 10 kc litr,mam naftoveho citroena a jezdil na to uplne normalne jako na naftu akorat teply to spatne chytalo....o tom ze by na to kdy kdo jezdil benzinovym autem sem neslysel....na kerosin jsou potreba mnohonasobne vetsi tlaky nez jsou u benzinoveho motoru a divim se ze to vubec naftak pobral,ale jezdilo to dobre....
Datum: 11. srpna 2008 23:53
Čau.Trocha teorie nikoho nezabije.V letech výroby fichtlú žádný naturaly neexistovaly.Do benzinu byl přidáván tetraetylolovo což
snižovalo detonace.Proto byla jiná konstrukce spalovacích prostrú než u dnešních motorú.Já jezdím speciál,trochu benaditu a M2T
1:33
Datum: 11. srpna 2008 22:26
Jméno: josef
IP: uživatel2969
naturalem kurvíš motor jako svině.musíš jezdit na speciál!!!!!nebo jezdi si klidně na chcanky ale sem zvědavej jak dlouho
Datum: 11. srpna 2008 20:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
já jsem jel i na ředidlo a taky to jelo a do trabanta sme dali jedou v nouzi vodku
Datum: 11. srpna 2008 13:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kdo má zrovna prachy tak do něj může lít super... to je aspon fofr
Datum: 11. srpna 2008 12:17
kyž se bavite co je nejlepší,tak je to kerosin....ale fichtl by to asi neseežral !
Datum: 11. srpna 2008 11:51
Byl sem na benzine a meli tam Natural 91 pak 95 a jeste jeden natural ale uz nvm jakej ... je to mozny ??? ja myslel ze natural byl vzdy 95....
Datum: 11. srpna 2008 11:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
prosimte na 80 oktanu by to byl chcipacek lepsi je natural 95 lepsi nez naky special akorat nižsi oktanovy cislo a jede to pomalejs jezdil jsem na 140 oktanu a je to vo hjodne lip nez naky special a natural dohromady
Datum: 11. srpna 2008 10:51
Já tam leju to co je u nás nejlevnější, to znamená na jedný malý benzínce naturál (nic jinýho kromě nafty a lpg tam nemaj)
Datum: 11. srpna 2008 10:45
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
Datum: 11. srpna 2008 10:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
je uplne jedno na co s fichtlem jezdis,hlavne kdyz to hori. Na natural 95 sem jezdil jen se sifonem,jinak vsema starejma dedkama co mam doma jezdim na special,ani nevim proc,proste na nej jezdim....subjektivni nazor: na natural mi ty stary fichtly spatne chytaj a moc netahnou...vzdy kdyz sem musel jezdit na natural tak sem u fichtlu musel prestelovat predstih a odtrh aby to vubec jelo...pak to jelo normalne...tahle vec mi vadila a proto jezdim se vsim na special a mam klid....
Datum: 11. srpna 2008 10:33
Jméno: radim
IP: uživatel1071
ve speciálu olovo není, v cele eu se olovo do benzínu dávat nesmí,nahrazuje se tzv. aditivy.
Datum: 11. srpna 2008 10:31
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ono to olovo v tom specialu je jen se o tom tak nemluvi
Datum: 11. srpna 2008 10:28
a co takhle V-power? má oktanový číslo kolem 99
Datum: 11. srpna 2008 10:07
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
vsak olovo neni u fichtla potreba, nema ventily ja jezdim na 95
Datum: 11. srpna 2008 9:34
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Co máte proti speciálu? ten je dobrej. Jo a Lambasi v česku není žádný palivo s olovem je to zakázaný EU
Datum: 11. srpna 2008 9:17
Jméno: lembas
IP: uživatel3730
protoze tam neni olovo blbecku
Datum: 11. srpna 2008 8:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel3666
ja lejem 95 lebo na benzinke to mam blizsi k ruke takze zeberem 95,kebi bil 91 blizsi ,ale je dalej o 5cm tak ho neberem
Datum: 11. srpna 2008 1:19
 hoija panove..jak je dlouhy ten zdusnik volnobehu??pac newim jak hluboko muzu vrtat ...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:58
vem si nějakou štětinku a zm+ěr si to
Datum: 11. srpna 2008 10:58
Jméno: blaba
IP: uživatel720
jako tvuj pe..s
Datum: 11. srpna 2008 10:57
 Zdar,kdyz mam neutral tak mi neco v motoru chrci ale kdyz zaradim rychlost tak nic se nedeje jede v normalu co to muze byt diki za odpoved. JAWA 50
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 14:56
podle mě jsou dvě možnosti bud počkaš az se to totalne dosere a potom to spraviš nebo rozebereš převodovku a uvidieš
Datum: 11. srpna 2008 14:56
Nemuze to bejt ten prevodovej retez (bo jak se tomu rika) pac ten taky divne chrci o kartery....
Datum: 11. srpna 2008 11:23
|



|