Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím. Vážení, potřebuji poradit, kde ideálně koupit přepsatelné papíry na pincka. Mám doma jednoho uplně bez dokumentece a chtěl bych ho zlegalizovat. Tak chci vědět, kam se obrátit, popř nějaké doporučení solidních webů. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 16:06
 Taky mám Jawu 21 na papíroch z 20 a bez problému
Datum: 18. listopadu 2013 16:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 A já měl zase mustanga na papírech 21ky a světe div se ono to bylo všem uplně jedno...
Datum: 17. listopadu 2013 21:24
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 kámoš měl mustanga na papírech z 20tky a bezproblému...
Datum: 17. listopadu 2013 19:43
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 ale no tak  snad by ses nebál to tam dát... ještě bych pochopil z 23 na 21/20 ale tohle neřeš... jinak hodně štěstí ... já mám taky papíry 20 a jezdim někdy na 21, někdy 20 a jen přehazuju značku.
Datum: 17. listopadu 2013 18:40
 Potřebuju na Jawu 21
Datum: 17. listopadu 2013 18:35
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
Datum: 17. listopadu 2013 18:29
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 16:57
 jde ale musi vzit nuzky na nechty a zmencit venkovni prumer
Datum: 17. listopadu 2013 16:57
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 15:31
 jasně
Datum: 17. listopadu 2013 15:31
Jméno: LuKaSinO
IP: uživatel16389
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 15:33
 Výfuk totálně k ničemu  měl jsem ho.. má vevnitř přepážku takže účinek nemá žádnej. Zvuk ujde ale na můj vkus by to chtělo jinou výletovku a tlumič je to také přidušené.
Datum: 17. listopadu 2013 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel16431
 Na seriovku ho lze alternativně použít,ale krom změny zvuku nečekej žádnej rozdíl. Zvuk je jak z krosky a za ním se na dvojáka plazí fichtl
Datum: 17. listopadu 2013 13:05
 Co takhle se podívat na youtube a hledat? Otázka 10ti vteřin. Jestli to chceš na pincka, tak to není nejlepší volba. Dobrá volna je originál, pokud chceš ,,tůnit,, tak hikone, ale musíš ho upravit.
Datum: 17. listopadu 2013 11:00
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, dneska jsem vzal svého Stadiona S22 na projížďku, bohužel neměla dlouhého trvání, jelikož po 30minutách jízdy chcípl a už jsem ho nenastartoval, mám podezření na to, že mám moc studenou svíčku, jelikož když jsem jí vyndal, tak byla mokrá a černá. Jehla na 2. zářezu a svíčka BRISK N14C. Nevíte čím to je? Bude stačit koupit jen teplejší svíčku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 16:34
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, tak díky za rady, až se dostanu do garáže, tak to vyzkouším a dám vám vědět, zatím díky.
Datum: 18. listopadu 2013 16:34
 A pak koukni, jestli ti to dává jiskru
Datum: 18. listopadu 2013 7:02
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 koukni jestli tam nějakej tuner nedal větší trisku z pionýra (má tam bejt 60) a pak taky koukni jestli zavírá plovák
Datum: 17. listopadu 2013 11:05
Jméno: combust
IP: uživatel16432
 Zkusit to můžeš ale jestli to před tím běhalo s jehlou na druhým tak bych hledal jinde - čistič vzduchu, plovák atd.
Datum: 17. listopadu 2013 9:55
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 A co gufera? jehla má být správně na 2 zářezu ale zkus ještě na první zářez
Datum: 17. listopadu 2013 9:31
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Takže myslíš, že když dám na třetí zářez tak by to mělo být lepší?
Datum: 16. listopadu 2013 23:45
Jméno: combust
IP: uživatel16430
 patří tam sice N15C ale jen tím to nebude, evidentně je to moc bohatá směs
Datum: 16. listopadu 2013 23:34
Jméno: Josef
IP: uživatel10693
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 22:06
Jméno: Josef
IP: uživatel10693
 ja jsem to asi napsal špatne potřebuju schema elektriky na ten motor v odkazu
Datum: 17. listopadu 2013 22:06
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 mel sem motorku s motorem minarelli a zadrel sem to a pist a vybrus mi zaridil pan ve voticich ma kram na fichtly a rikal ze to dela bezne pak mi jeste delal valec a půist na cagiva 200
Datum: 17. listopadu 2013 10:32
 Získal jsem zahradní frezu/ žtm 107 h/potřebuje výbrus ale tím pádem i píst. Je tam vrtání jako na jawe 175 ale píst s okénky jako na 350. Neznáte někoho kdo to zvládne? Mašina je z agrostroje Prostějov r.v. 64.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 6:48
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
Datum: 18. listopadu 2013 6:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16433
 za mě každá lepší brusírna... dneska je velky víběr dílu.. a myslím že nebude problem.... jinak to má přefuky šikmo?? jinak okínka v pístu jsou dost kurvítka .... mužeš je uřezat anebo dát píst no podbnej pioníru
Datum: 17. listopadu 2013 12:55
 Nemáš fotku toho pístu? Jinak ČZ 175 a Jawa 350 mají obě vrtání 58mm.
Datum: 17. listopadu 2013 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel16431
 Zeptam se v brusírně až tam pojedu,tam dělaj samý takovýhle atypy
Datum: 17. listopadu 2013 8:30
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Vrtání 58. Zdvih jsem nevim. Jde o někoho kdo dělá tyhle masinky?
Datum: 16. listopadu 2013 23:16
 Jawa 175? Nemyslíš spíš ČZ 175? Nebo raději napiš jaké to má vrtání...
Datum: 16. listopadu 2013 22:26
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Zdar draci mám takový problém u mého mustanga se starou rozetou a sekundárkem jsem jel 1,2 dobrý ale jakmile jsem zařadil trojku a moc jsem ani nedal plynu hned to začalo cukat a tokový jako divný zvuky jakoby od rozety pak jsem se za jízdy díval a řetěz přesto trochu skákal. Myslel jsem si že to bude tím sjetým sekundárem koupil jsem nový 13z. nic stále to dělá skusil jsem dát pincka na stojan a přes trojku to prohnat kolo jede v pohodě jen sednu hned to přes 3. skáče a cuká. taky jsem si myslel že to bude věncem rozety (byl už taky hodně sjetý) dnes jsem koupil 60z. věnec a zase to přeskakuje a cuká atd.. Myslíte si že to bude tím že je vytahaný řetěz??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:29
 to by mě opravdu chtěl vidět kde má pincek zuby na 3 rychlosti
Datum: 23. listopadu 2013 12:29
 to tě napadlo opravdu brzo jasně že to bude v převodovce když to dělá jen na 3 já bych to tipnul na ulomenej zub na 3 rychlosti u předlohový hřídele a nebo předlohovku z 05 ta je totiž menší hodně štěstí
Datum: 23. listopadu 2013 9:04
 Jo a ještě mě napadlo jestli by nemohlo být něco v převodovce nebo něco s předlohovou hřídelí??
Datum: 18. listopadu 2013 19:27
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Tak hoši dnes jsem koupil nový řetěz, sekundáro věnec rozety a stále mi to dělá to samé ale už trochu míň jako cuká to stejně ale není u toho takový řev jako předtím
Datum: 18. listopadu 2013 17:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 šmarjá pano ... je snad každýmy jasný že kolečko nebo rozeta se asi jen tak nevytahá a už vůbec né nezmenší!! maximálně se sjedou zuby. pokud tedy nesedí řetěz na zuby, je tedy jediná možnost a tou je vytahanej řetěz. takže ho prostě vyměň a máš pokoj.... jinak je třeba taky občas kouknout na ty vnitřní válečky, oni občas prasknou a pak to, obzvláště na sekundáru, cuká, škube atp.
Datum: 18. listopadu 2013 13:36
Jméno: dnepr
IP: uživatel15188
 Tak tak jak píše kolečko dělá mi to jenom u trojky protože to má takovou sílu a rychlost že jsem se podával dozadu na rozetu a řetěz přes to přeskakoval a furt to cuká..
Datum: 18. listopadu 2013 13:06
 rank: Píše že je vidět jak řetěz přeskakuje. Dál píše že řetěz nesedí na rozetě. Na trojku se řetěz otáčí rychleji než na jedničku či dvojku, a nestíhá správně zapadat do zubů. Takže já bych určitě začal komplet novou řetězovkou která se evidentně musí vyměnit tak či tak...
Datum: 18. listopadu 2013 5:24
Jméno: rank
IP: uživatel16435
 Kazdopadne jestli je to opravu řetězem jak tu vsichni tvrdíte....tak by to mělo dělat i u jedničky a dvojky...a co správně čtu tak dnepr píše že mu to dělá akorát když zařadí 3....takze řetezem to opravdu nebude
Datum: 17. listopadu 2013 23:03
 Tak to je ten řetěz buď takhle brutálně vytahaný, nebo je to řetěz s jinou roztečí  Kup novej...
Datum: 17. listopadu 2013 10:58
 Řetězovku doporučuju měnit vždy jako celek. Tzn. obě kola a řetěz. Na fichtla to stojí pár korun, takže v tom nevidim takový problém. Vůli bych doporučoval nastavovat větší - manuál říká 1-2cm. Já se přikláním spíš k těm 2cm. Řetěz se pak nebude zbytečně namáhat a to samé platí o ložiskách rozety/výstupu.
Datum: 17. listopadu 2013 10:56
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 No ten řetěz ani na té rozetě nesedí jak kdyby byl o půl článku větší.
Datum: 17. listopadu 2013 10:55
 rětěz jsem měl našponovanej tak že vždycky když sem s ním uprostřed pohnul dolu a nahoru tak neměl vuli vetší jak 0,5cm tak jestli to máš takhle tak to je špatnej retěz
Datum: 17. listopadu 2013 9:52
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 no mám tan mapínáky kolo v rovině řetěz tak akorát né moc uplí né moc volný takže teda nový řetěz
Datum: 16. listopadu 2013 23:18
 jestli máš srovnaný kolo a máš tam napínáky, aby se to nepovolovalo tak to bude tím řetězem
Datum: 16. listopadu 2013 23:04
 dobrý den je tu nějaký profík který ví jak účinně vyztužit rozetu ale aby to bylo použitelný na seriovce . kolíky se mi furt povolují už sem to 2 svařoval ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 8:45
Jméno: standa
IP: uživatel16431
 S tim nic nevymyslíš,to uložení v bubnu je na hovno. Mě to jednou pořádně zavařil táta a pak už se kolik neutrhnul,ale rozeta se po čase roztrhla a ten kolik se vyrval i s kusem rozety až k ložisku. Dobře řešený je to na j05 přes pružnej člen.
Datum: 17. listopadu 2013 8:45
 Zdar. To jako že jsi ty nýtovací kolíky zavařil a ten svár prasknul?
Datum: 16. listopadu 2013 21:29
 Zdarek draci,chtel bych se zeptat, sehnal sem si starou motorku,je to spise vlastní vyroba a když sem sundaval zadni kolo, musel jsem přeříznout zadni osu, ted mam motorku v rychtiku a chybi mi ta osa a nemuzu ji sehnat  potreboval bych poradit co to je za osicku. Delka 21,5 cm(i se zavitem) Tloustka 0,5 cm. A Konecek to ma ten valecek s dírkou,Takze si ymslim ze je to z cezety,ale nevim z jaky, nevite někdo??? Hledal jsem na fichtl kramku tam sou,ale nevim jakej je ten prumer a delka. Poradne někdo prosim. Diky předem s pozdravem Ciza
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 22:01
 Už to tam maš
Datum: 16. listopadu 2013 22:01
 Nejak mi to nejde odeslat, je ten Email spravne? - L.radvan@seznam.cz
Datum: 16. listopadu 2013 21:52
 L.radvan@seznam.cz
Datum: 16. listopadu 2013 21:41
 Ja si to jen myslim že ta osa je z ČZ. Mam Foto, Když mi posleš email, poslu ti fotku té osy když budeš chtít i motorky.
Datum: 16. listopadu 2013 21:40
 Se trochu děsim v jakých jednotkách to bylo měřené  Nemáš foto? Nevybavuju si, že by se na nějaký číze nebo tak používala takhle silná osa.
Datum: 16. listopadu 2013 21:35
Jméno: Ciza
IP: uživatel16429
 Cego,srry meril jsem to v jinech jednotkách, je to 2,5 cm
Datum: 16. listopadu 2013 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to mě chceš říct že scháníš osu zadního kola s průměrem 5 mm??
Datum: 16. listopadu 2013 20:24
 čus draci, zgenerálkoval jsem motor skf ložiska klika ckr bronz, novej píst a kroužky a zdá se mi že válec trochu víc zvoní než je u pionýra normální, je bez výbrusu ale přišel mi dobrej, může ten zvuk být tím že si ještě všechno musí posedat? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 21:22
 no je to spíš takovej šoupavej zvuk, jako ten když vyndáte svíčku a točíte pomalu klikou, vyloženě to nezvoní, otázku tedy upravím, je motor po go trochu jinačí, popř hlučnější než motor zajetý?
Datum: 17. listopadu 2013 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel16431
 Válec bude už šišatej. Nejspíš si to nesedne. Novej píst s novejma kroužkama i ve válci po výbrusu trochu cinká,ale žádnej orchestr to neni.
Datum: 17. listopadu 2013 8:38
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Taky jsem dělal go motoru nová ložiska (ty za pade) gufera lamely korkový těsnění kliku jsem nechal starou nový píst s kroužkama ale válec byl z cizího motoru ale šlapal. No de o to že mi to dělá úplně to stejný takový zvonění, nejdřív jsem měl strach že je něco s klikou nebo že je to zadřený ale už přes to jezdím 14 dní a nic se mi s tím ještě nestalo normálně bych s tím jezdil než by si vše posedalo.
Datum: 16. listopadu 2013 21:48
Jméno: Joe
IP: uživatel16168
 Zdravim draci, nemáte někdo náhodou schéme elektriky na rikšu (čz 175/505) ? kdyby ho někdo měl, budu mu moc vděčnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 9:36
 https://www.google.cz/search?q=%C4%8Dz+175/505+schema&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=o3-IUougEYjAhAf4roGYCg&ved=0CDcQsAQ&biw=1920&bih=954#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VI-7suIkDawBtM%3A%3BCyXyMNJlFyM9UM%3Bhttp%253A%252F%252Fjawarmaniak-images.wz.cz%252Fcz_505.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fjawarmaniak.wz.cz%252Fke_stazeni%252Fschemata.html%3B606%3B801
Datum: 17. listopadu 2013 9:36
Jméno: pepa
IP: uživatel11657
 čau draci dneska jsem projíždel pionýra za studena jsem ho přeplavil a chytl na prvni slapnuti za tepla jsem ho chcípl a už jsem ho nenakopl roztláčet můžu jak chci ale nechytne.Nevíte proč todle dělá ?  měl jsem radost že chytá a ono hovno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 21:12
 taky sem psal ať nejdřív vyzkouší všechno ostatní
Datum: 17. listopadu 2013 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel16431
 Vy cívkové,většinou to máte tak bohatý že to svíčka nezapálí
Datum: 17. listopadu 2013 9:08
 mě to dělala uklepaná cívka, myslim tu velkou co od ní vede velkej kabel ke svíci, jak se od motoru klepe rám tak se v ní udělá studeňák, nebo taky samotná svíčka, jinak nejdřív bych udělal odtrh předstih a hladinu a pak začal řešit dál,,, jinak když vychlad tak zas chytil? to by hrálo na tu cívku
Datum: 16. listopadu 2013 18:58
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Zdar, včera jsem rozdělával přední vidlice na 175/356, protože tam je strašná vůle. A mám pár dotazů. Na každý straně mám 3 pouzdra. 2 jsou napevno a nad nima je ještě třetí, o něco delší, pohyblivý. Má to tak být? A ještě když to skládáte, jak tam dáváte ty kluzáky, aby byla ta matice dotažená. Mě to nešlo jinak než dát napřed tu tyč s pružinou a krytem do brejlí, pak ze shora tlumič a přišroubovat a potom až sem tam dával kluzáky, který sem tam natočil jako na fichtlovi, ale v určitym momentu bylo slyšet jak se ten kluzák točí i s tou matkou? Dělám to dobře? Děkuji za cenné rady a připomínky..  PS: měla by se sem přidat kategorie podvozek, poněvadž už se mi nemálokrát stalo, že sem nevěděl kam zařadt. :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 7:39
 Zdar draci mám takovej problém , mám mustanga normálně pustím benzín nacupuju a drc a jede ale pak najedenou ve viších otáčkách když přidám plnej začne vynechávat ale na pul plynu jede vyborně a dělá to hlavně i do kopce když jedu za jedna dám plnej tak to najednou začne dávít až to skoro zdechne a nemáže to byt bublinkou z filtru na benzin že by tam vjela bublinka a přestalo to jet? Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 16:24
 zitra ju oddělám a vyčistím matkama a vyšterchám
Datum: 16. listopadu 2013 16:24
 Tak jestly máš bordel v nádrži tak to je špatně přez zimu ji sundej dej do vnitř kamínky a vyklepej všechen ten bordel a pak ty kamínky vysyp
Datum: 16. listopadu 2013 13:47
 jo vyzkouším jehlu ale ten filtr zkoušet oddělávat nebbudu protože by se mě ucpal karbec a pak by to nejelo vubec protže je v nádrži bordel a vyška plovákovky už je taky vyřešená akorát
Datum: 16. listopadu 2013 11:38
 Skontroluj výšku jehly  má být na druhém zářezu ze zhora skus si s tím pohrát jak to pojede nejlíp.
Datum: 16. listopadu 2013 9:04
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Zkus jak to pojede bez toho filtru. Popřípadě si sešteluj hladinu v plovákovce.
Datum: 16. listopadu 2013 7:31
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 7:10
 Pěkný
Datum: 18. listopadu 2013 7:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 :O TAk toto už hej !
Datum: 17. listopadu 2013 10:22
Datum: 15. listopadu 2013 21:42
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, chci se zeptat, jestli někdo nevíte, jaké mají být šrouby v krytech karburátoru na stadionu s22? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 0:52
 Myslim že je to v katalogu ND...
Datum: 15. listopadu 2013 0:52
 Zdravim kde nechavate cistit a lestit kartry chemicky diky moc adresu nebo telefon diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 18:27
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16451
 Čau já si to čistim sám, ale jde to lépe když to ponoříš do nafty
Datum: 22. listopadu 2013 18:27
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Čus draci,mám takovej docela závažný problém na mé ČZ, jedná se o ČZ 175/477, když zastudena nastartuju na první kop, a chci se rozjet tak zařadím, a motorka se začne dusit a začne chcípat tak pustím rychlopal a na zůstane běžet jen na volnoběh, který normálně nedrží, ale když se mi nakonec něják povede rozjet tak to nemá tah a střílí z výfuku a jede jen na půlku plynu a strašně moc to kouří že zamnou nejde vidět.. ale jak se zahřeje zhruba po 10min. tak už motorka jede dobře, hlavně už nekouří ale ještě má furt menší nedostatky na plný plyn. Už si fakt nwm rady, odtrh na svičce 0.7mm předstih 2.9mm odtrh 0.4mm jehla na 1 zářezu, když dám na jiné tak je to ještě horší, a nikde jsem nenašel o kolik otáček povolit vzdušník, tak ho mám na dvě a půl otáčky... moc dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 19:59
 S opravou motoru ti klidně poradím, s těmahle hranatejma čízama mam docela dost zkušeností. Pokud budeš mít při ruce gufera a silikon na motory, tak je ta oprava zvládnutelná za cca 5 hodin i s vyndáním a následnou montáží motoru do rámu. Kdyžtak se ozvi na mail. L.radvan@seznam.cz
Datum: 15. listopadu 2013 19:59
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Tak asi to budou ty gufera no, ale dneska se to docela dobře rozjelo a jelo to, než mi shořela absolutně všechna elektrika, takže můžu ze vším začít nanovo, z jedné strany mi to vadí, že to musím udělat, ale na druhou stranu už aspoň budu mít jistotu když ten motor udělám že to nebude motorem ale něčím jiným... jinak jsem už jí chtěl nechat nocovat v křoví, když jsem ji tlačil 14km domů, po asi prvních 3km už jsem o tom uvažoval... jinak díky všem za rady, pokusím se s tím něco dělat, ale mám strach z toho že to něják nedám ten motor, kdyby někdo věděl o nějákém návodu budu rád...
Datum: 15. listopadu 2013 19:21
 Podobně se mi chovala číza taky, bylo provalený/lehce načatý gufero u primáru - nechtěl jsem tomu ani věřit ... Takže z mého pohledu gufero/těsnění
Jinak jestli máš 477 tak je možný, že máš na ojnici futro - pozor !
(ale nemusí, některý jehly maj, jiný ne)
stejně si myslím, že když na závadu nepřijdeš tak to budeš muset rozloupnout, spolkne +- 3 - 4 litry s tím, že budeš vědět, že se na motor můžeš spolehnout ...
Datum: 15. listopadu 2013 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel16426
 Z mýho pohledu je to těsnění mezi karterama. Přes noc tam prosákne olej,pak to nechce chytit a když už to chytí,tak je to jak dýmovnice a chová se to jakoby bohatý,ale přitom je to hrozně chudý a proto ani nejde vytočit. Teplý se to zpraví protože už v klikový skříni není olej a teplem se kartery trochu roztáhly a vytěsnili průnik. Gufero jedině od spojky...a nebo obě ... Ten volnoběh je vedlejší efekt...
Datum: 15. listopadu 2013 16:53
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 No nazačátku 1:33 ale když to tak kouřilo tak jsem dal 1:40, no z těma guferama nevím, motorku mám chvíli, a půlit motor se mi zrovna nechce...
Datum: 15. listopadu 2013 13:35
 Kolik mažeš?
Datum: 15. listopadu 2013 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a co třeba taky gufera na klice?
Datum: 15. listopadu 2013 12:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jestli vzdušníkem myslíš regulaci sytosti směsi na volnoběhu, tak začni na jedné otáčce povolení z utaženého stavu při teplém motoru a vylaď volnoběh podle ucha - motor musí bouchat a né vrčet - to se nastavuje právě sytostí směsi - chudá směs vrčí, bohatá bouchá - vyzkoušej si to. ještě jinak, povolit sytost a seřídit volnoběh dorazem, doladit sytost a znova doraz atd.
Datum: 15. listopadu 2013 8:18
 čau chlapi, chtěl bych se vás zeptat jestli se dá zrenovovat motor na 21čku, v příručce je nakresleno hodně speciálního nářadí tak nevim jestli by šlo třeba stáhnout primární kolečko v amatérských podmínkách, spíš porebuju vyměnit jen ložiska na klice tak jestli to mám zavest do servisu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 10:20
 http://www.youtube.com/watch?v=44K7wVdZL8c tak v 4:30 je vidět velký stahovák mám ho taky je asi dobrej
Datum: 16. listopadu 2013 10:20
 Lidem kterým stačí na motor kladivo a šroubovák bych toto nářadí narval do zadní části těla
Datum: 15. listopadu 2013 18:53
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 15. listopadu 2013 16:21
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jde to doma v pohodě , když jsem neměl žádný rozlisováky , udělal jsem si dřevěný klíny a ty kartery nepolámou
Datum: 15. listopadu 2013 12:39
 Myslím to tak, že snese i trošku horší zacházení.. Pokud teda nejsi extrahovado a nerozděláváš to několika dobře mířenými ranami kladivem do čepu kliky
Datum: 15. listopadu 2013 10:35
 Blbuvzdornej jak se to vezme. Počtem dílů určitě...
Datum: 15. listopadu 2013 10:18
 Servus. Já si myslím, že fichtlovej motor je docela blbuvzdornej a jde zgenerálkovat i před barákem v blátě.. Jen ta spojka...
Datum: 15. listopadu 2013 8:53
Jméno: €
IP: uživatel16425
 Můžu Ti tem motor opravit, odkud jsi?
Datum: 15. listopadu 2013 6:09
 Prosím, moc prosím, nezkurvi ten motor! Raději si prvně všechno nastuduj, sežeň, ale udělej to tak jak se má, nebo to v ideálním případě někomu přenech
Datum: 14. listopadu 2013 21:44
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jde to základním nářadím pak si půjčit stahovák na primár a půlit motor jde šroubovákem je to sice prasárna ale jde to je to strkej do části kde je držák motoru a ne na plochu která těsní ale pokud to budeš dělat prvně tak nevím zda to dokážeš složit a natočit nakopávačku napiš odkud jsi možná to někdo píchne
Datum: 14. listopadu 2013 21:17
Datum: 14. listopadu 2013 21:16
|



|