Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Email
IP: uživatel111
 Ahoj dělal by pincek kraval s vyfukem ze skutra ? a jel by s tym vubec ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel3786
pokud by to bylo z nejakeho 50 ccm dvoutaktniho italskyho skutra tak by to zarucene zvedlo vykon a snizilo spotrebu ale razantni rozdil to nebude
Datum: 14. srpna 2008 16:54
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jel ale de o to z jakého skůtra by to bylo
Datum: 14. srpna 2008 15:57
Jméno: hols
IP: uživatel2971
 zdarec hci se zeptat kdyz mam drzet pionyra po vybrusu v malejch otackach tak jak muzu preradit s 1 na 2 a ze na 3 rekne te zhruba v jake rychlosti ho mam zajizdet a na jaky kvalt moc diky koupil jsem si 8 vybrus a mam 13 zuby kolecko tak diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel3786
hlavne pomalu a po rovine,zabihal sem to uz taky a muzu rict ze je ten vybrus dost tesnej,takze pokud se ti to vic zahreje tak se to kousne...ze zacatku jezdit fakt jen chvilku,par minut a nechat to vychladnout az postopne jezdit delsi trasy
Datum: 14. srpna 2008 16:56
Jméno: pišta
IP: uživatel3773
Datum: 14. srpna 2008 14:40
 potřebuju rychle pomoct nehází mi to jiskru čim to je prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 16:52
odtrh je jenom jedna z veci kterou to muze bejt spsobeny,samozrejme zacinal bych kontrolou zapalka,pak svicku a pak skousel kontakty atd
Datum: 14. srpna 2008 16:52
Jméno: fojta
IP: uživatel764
spis odtrh,mam to vyzkouseny
Datum: 14. srpna 2008 15:50
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Takže Svíčka , kabel , nekde probíjí elektrika , špatná cívka , magneto, předstih , kondenzátor.
Datum: 14. srpna 2008 14:33
 Je to pouze muj napad ale nejspis to bude uplna blbost.... Muzu fika zajet tim ze nastratuju a necham jo bezet treba jednu dve nadrze na volnobeh? byla by to asi desna doba ale slo by to v praxi?Nekde sem cetl nebo slysel ze kdyz se koupi noa motorka bo auto ( v podstate jen motor) nebo po GO a ,,nenauci se to jezdit rychle,, ze to bude jezdit jak lemra... co je na tom pravdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:32
okej diky moc za odpovedi.... ptal sem se jen proto ze uvazuju o koupi novyho valce a pistu (+ co s tim souvisi) a vsude kazde pise ze se musi opatrne tak se bojim toho ze do toho dam nejakejch 1.100 a pak zase budu shanet vybrus za petikilco... pokud by to skoncilo pouze u vybrusu... mohlo by se to nejak kousnout v prevodovce nebo taaak?
Datum: 14. srpna 2008 23:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
ten motor potřebuje na zajetí rozdílný otáčky aby si to sedlo i ve višších musej se proste menit jak přijízde na neutrál zajíždet se mi zdá blbost
Datum: 14. srpna 2008 17:01
A nebo pokud máš někde blízko kopec tak na neutrál s nastartovaným motorem sjet a potom vytlačit. Nebo se nech táhnout ale já ti doporučím zajěd to normálně po silnici. Na neutrál nevím nevím. Aby potom mělo vůbec nějaký tah pamatuj jak to zajedeš tak to pojede. Jo a u těch aut s řídícíma jednotkama je to pravda měnil jsem řídící jednotku v octavii a svítila kontrolka a ono se muselo třikrát prošlápnout plyn až na doraz tam chvíli podržet a pustit to samý na volnoběh aby ŘJ pochopila svůj princip a chod toho motoru. Jo elektronika.
Datum: 14. srpna 2008 17:00
Jméno: standa
IP: uživatel3786
bez chlazeni se to zakousne
Datum: 14. srpna 2008 16:57
Jméno: Monty
IP: uživatel13
s tím větrákem je to celkem dobrý nápad, nebo si jeste vyrobit nejaké chladící teliska na motor a udělat něco jako kapalinový chlazení
Datum: 14. srpna 2008 16:00
neni lepsi to zaject normalne?
Datum: 14. srpna 2008 15:30
Tak před fichtla postav větrák
Datum: 14. srpna 2008 15:13
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Tak sem to nemyslel
Datum: 14. srpna 2008 14:48
Jméno: radim
IP: uživatel1071
to s tim chlazenim to je pravda....ale o tom že by dvoutakt nemohl běžet na neutral to jsem jeste neslysel....
Datum: 14. srpna 2008 14:27
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
To nedělěj dyt nebude vůbec chlazenej. navíc dvoutakt nemůže dlouho běžet na neutrál .
Datum: 14. srpna 2008 14:19
zdravim, nieje to blbost je to uplne normalne ja som tak zabiehal tatrana a ide jak cip takze v pohode ho nechaj cely den ist .
Datum: 14. srpna 2008 14:17
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Na stojánku se ti to bude přehřívat, nemůže se to chladit vzduchem, auta a motorky co maj řídící jednotku zlenivěj při pomalý jízdě a to proto že si auto nastavuje svoje údaje o jízdě a snaží se najít nejmenší spotřebu, když to pak chceš rozjet tak tě to brzdí
Datum: 14. srpna 2008 14:00
Jméno: 5vojta5
IP: uživatel2605
 Cau.Nevite nekdo nahodou jestli mela jawa 555 stejny valec jako jawa 550?Dik cuz
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 17:21
Jméno: salis
IP: uživatel2576
přesně jak psal mamlas. v 555 je tvar sacího kanálu v podobě srdíčka, at ti pošle fotku toho kanálku, pohled ze shora, a už budeš vědět
Datum: 14. srpna 2008 17:21
Jméno: 5vojta5
IP: uživatel2605
Datum: 14. srpna 2008 13:39
Jméno: mamlas
IP: uživatel720
Ne je tam jinej tvar sacího kanálu.
Datum: 14. srpna 2008 13:36
Jméno: 5vojta5
IP: uživatel2605
Nebo jeste popripade jak je rozlisit.Dik zdar
Datum: 14. srpna 2008 13:35
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Tak vcera sa mi podarilo ujst fizlom,len si tak idem na mustangu a zrazu predomnou polisi trochu som ubral plyn ze oni prejdu a nic,ale nie oni tiez spomalili tak hned som vedel ze uz je zle,tak ja som dal za 3 a plny kotol,oni boli na Lade Nive tak niekde do lesa by mi to nepomohlo,oni sa otocili a zamnou ,vam poviem tak rychlo na mustangu som nikdy nesiel  ,ja som to rezal ulickami kade oni neprejdu ale vzdy sa sniekade vynorili a zbadali ma, som si nestacil uvedomit ze mam malo benalu ,som si vravel ,mustos teraz ma vtom nemozes nechat,ja som to riskol a siel na hlavnu cestu bola tam velka premavka a tam som ich konecne striasol  ))))),asi hodinu som bol ukrity pod malym mostom u nas v dedine ,tak potom som to nakopol a pred domom mi dosiel benzin  mustang ma nesklamal ,ja som bol po tejto prihode vytraseny az do vecera,čest fichtlari
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 13:45
Jméno: Monty
IP: uživatel13
frajer
Datum: 14. srpna 2008 13:45
Jméno: ...
IP: uživatel3787
Zase další bondovka...
Datum: 14. srpna 2008 12:32
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Tos mněl štěstí  ...
Datum: 14. srpna 2008 12:28
Jméno: mjj
IP: uživatel1828
 mam problem na pinskovy jak je vičko na karburatori jak je cepak tak tam mi porat tece proudem benzin kdyz mam zaplej benzin tak nevim cim by to mohlo byt to vicko jak je cepak jsem vymenil ze starsiho karburatoru ale porat to dela tak nevim ČUS
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 14:29
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja by sem to neletoval,kdyz das moc cinu plovak zteskne a hladina bude vyssi
Datum: 14. srpna 2008 14:29
Jméno: standa
IP: uživatel3786
nebo ho skus zaletovat,ale musis opatrne aby cin neprokapaval pri letovani dirou dovnitr...
Datum: 14. srpna 2008 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel3786
presne tak,muze to spusobovat plovak,ze drhne na tycince nebo je deravej a plnej benzinu....vyndej ho a zahejbej s nim,pokud bude splouchat tak kup novej...
Datum: 14. srpna 2008 12:46
bud spatne nastavena hladina v plovakovce(hoodne vysoka),nebo poskozeny plovak(deravej,drhne na jehle),nebo chyba v plovakovym ventilu(nezavira)
Datum: 14. srpna 2008 12:29
Jméno: fichtlx
IP: uživatel765
 čau, pujde na fichtla karbec bing 23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 17:42
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jeden zrovna prodávám na aukro. a jelikož toto neni inzerce, tak sem nebudu dávat odkaz, dejte si do vyhledávače na aukro: bing 23 a najde vám to
Datum: 14. srpna 2008 17:42
Jméno: salis
IP: uživatel2576
pojede to, měl sem to na sériovim motoru, a jelo to hůř v nízkejch, pak sem ho dal na klapkovej tříkanál z hikonem, a jelo to líp než na orig karbec
Datum: 14. srpna 2008 17:14
Jméno: mamlas
IP: uživatel720
gdyž tomu přidáš klapku tak ti to pojede nebo to udusíš
Datum: 14. srpna 2008 13:39
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 zdar představte co se mi stalo poskládal jsem motor poseřizoval jsem ho koupil novy kladívka atd.a až jsem ho uplně spravil tak jsem to jel projet a najednou jsem nemohl zařadit!!!a řadící páka mi chodila volně nahoru a dolů!!!!takže musím znova půliti motor!!!!!smůl!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 19:27
Ty vo..,to tě litiju že musíš znova půlit motor já ho půlil taky dvakrát.Ta závada bude asi v tom že ti vypadl ten zub ja je v tom segtmentu řazení mě to taky vypadlo.
Datum: 14. srpna 2008 19:27
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
podivej se jestli mas poradne utahly radici automat
Datum: 14. srpna 2008 12:19
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 Zdar Fichtlaři co máte JAWA 555 i když jí sám nemám tak vám chci poradit jestli chcete mít větší kompresi tak si sežente nejlépe kupte Hlavu motoru na JAWA 20-21-23 to je jedno ale hlavně ne z JAWY 05!!!!tak to zkuste včera jsme to nasadily na kámošoviho a jel bezvadně dělal mazecky vodpichy a a má velkou akceleraci!!!opravdu to zkuste jestli chcete mít větší kompresi!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:45
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
no 05pětka je tupá takže ju nevytočíto do vyšších otáček!!!ale 21,20,23-----mužete přetáčet motor
Datum: 19. srpna 2008 13:45
Nejspíš nějaký rozdíl v žebrování a hlavně je rozdíl pokud sundáš hlavu tak ve spalovacím prostoru.
Datum: 14. srpna 2008 17:02
Jméno: pišta
IP: uživatel3773
Keď sa už bavíte o tých hlavách, tak mám otázočku: aký je rozdiel, respektíve ako odlíšim od seba hlavu na 05-ku a 20/21?? Lebo som zistil, že je tam nejaký rozdiel v kompresii. Dík za odpoveď
Datum: 14. srpna 2008 14:19
jezisi to som tam mal uz pred 5 rokmi.
Datum: 14. srpna 2008 13:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ježiši ta trrochu větší komprese nemuže klikovku udělat!!! neřikam kdyby tam dal bůh ví co ale když vymění hlavu za 20/21 tak to nejni tak vellká zmněna, že by to nemohla klikovka vydržet! ..... poslední dobou se mě zdá, že se to tu docela rozmohlo na vše psát že to klikovka nevydrží......
Datum: 14. srpna 2008 12:04
zachvilu mu ty odpichy skonci.... ojnice na to není stavěná... a když už něco takoveho ak si myslim je lepsi tam dat komplet motor s klikovkou......
Datum: 14. srpna 2008 11:50
 ahoj jeste ybchs e chtel zeptat,... u ty mi čz 180 nejde nakopavat pac ta nakopavacka prokluzuje,... ten proti kus proti segmentu je oholenej,...tak jesi envíte kde bych moch sehnat nakej jinej trebas pouzitej,...nebo taky jesi na strankach je? ja sem hledala presne ani envím jak to vyapda,... díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 14:42
Jméno: Hrubi
IP: uživatel3289
kdyz to nesezens dej okolo toho konopi...me to takhle jde,teda pokud to nemas uplne zbrouseni....
Datum: 14. srpna 2008 14:42
 Seso, budou v dohledné době nové ráfky na fichtla? Případně i středy kol????????? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 14:51
Super.Díky
Datum: 25. srpna 2008 14:51
jedine cele kola,,cena za kolo 2000 rafek hrom,,draty pozink,,a stred s loziskama,,, uz to mam doma,, ale jeste nebyl cas to dat na kram
Datum: 14. srpna 2008 12:57
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 Čau. Když jedu na pionýru pod plynem, na chvilku postim plyn a hned zase přidám, tak to trvá pár vteřin, než se chytne. Slyšel sem že to bude předstihem. Mam ho teda zvětšit nebo zmenšit? Myslim že zvětšit ale nejsem si jistej.... Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 12:38
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
možný je všechno  nevim s volnoběhem problémy nemam můžu zastavit a odejít vrátit se po půl hodině a nechcípne...pokud nedojde benzín... ale mam černý okraje svíčky... vnitřní elektroda je ale cihlově vypálená tak nevim...
Datum: 14. srpna 2008 12:38
Je mozny aby to bylo volnobehem?
Datum: 14. srpna 2008 12:08
mno mozna bych vyskousel tesnost plovakovyho ventilu jestli se ti to neuchcava,jinak bych skkusil skontrolovat hladinu v plovakovce
Datum: 14. srpna 2008 11:49
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
aha... a když mam teda jehlu na 2. zářezu odshora tak ji mam dát na 1.? nebo snížit hladinu?
Datum: 14. srpna 2008 11:43
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
já být tebou vyzkouším tu směs!!!předsit ne!!!!když se to zahlcuje tak to není!!!
Datum: 14. srpna 2008 11:31
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
to bude smesi,predstihem nejspis ne,podle me bohata smes
Datum: 14. srpna 2008 11:15
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 čaute jak poznám na kroužku na jakej je výbrus? či nepoznám? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 11:08
To poznas na valci nebo pistu, podle krouzku tezko, pac sou volnejsi...
Datum: 14. srpna 2008 11:08
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 13:49
Jméno: Monty
IP: uživatel13
překopaná rikša, tohle se nevyrábělo sériově
Datum: 14. srpna 2008 13:49
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
jj...taky sem si řikal že to je nějaky jiny...sem to ještě něviděl a připadalo mi to jako dělaný doma, tak sem se chtěl jen zeptat...
Datum: 14. srpna 2008 11:18
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
vypada to ze je to prekopana riksa 505
Datum: 14. srpna 2008 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel3786
je to origo,kdyz si tam odmyslis tu sedacku spolujezdce a kufry a misto toho tam da korbu tak je to nase stara znama ryksa...ten chlapek pise ze tu korbu má k tomu...
Datum: 14. srpna 2008 10:50
Jméno: hh
IP: uživatel3443
nic takovýho sem neviděl, asi lehká úprava rykši...
Datum: 14. srpna 2008 10:49
 ahoj chlapi,... chtel bych se zeptat jestli nemate nikdo zkusenosti s jawou 350/640 pac sem hodne slysel ze to zere jako krava,...tak co na tom je?...ja mam ted 180 a zere to jiste tech 6l na 100/km,...jo tak kdyz uz to písu nezda se vam ze ta ma čz 180 žere moc? nemuze to bejt treba tou triskou na směs? pac sems is ní nedavno hral... dík yza odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 18:17
no já teda nevím mám čz180/487 po výbrusu a sedá si i spotřeba. jezdím sám-nejsem nejmladší a mám 110kg ALE spotřeba se mi pohybuje na úrovni 4l a spíš klesá a to podotýkám, že jezdím většinou na hranici povolené rychlosti. Podle mě je to jen o tom seřídit motorku na údaje předepsané výrobcem a pak chodí velice slušně.
Datum: 19. srpna 2008 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel3786
no kazdopadne pokud si trysku provrtal tak kup novou,tamta je nevratne poskozená(ale nech si ji treba se ti jednou hodí  ) a myslim ze na karburatoru je stelovani bohatosti smesi,tak by to mozna chtelo trochu povolit a mozna novej vzduchovej filtr....jinak zvysenou spotrebu muze spusobovat daleko vic veci...spatny loziska v kolech,vytahanej retez,jestli to uz má vepredu kotouc tak muze bejt zarostlej valec ve trmenu a tahne to za kotouc, nebo rozeta,mnozstvi oleje v prevodovce a co ja vim tak si psal ze ti to nejak moc netahne tak bych se zameril i na predstih a odtrh...hodnoty u 180 neznam...sorry..to si musis nekde najit...chvili sem jezdil na 487 coz je dost podobny,ale zapalovani sem tam nesteloval tak nevim... treba jeste nekdo poradi..
Datum: 14. srpna 2008 12:21
a jak bych tu trisku mel vystelovat?jesi ybch to zvladl,..není to pro nejakyho oborníka?...
Datum: 14. srpna 2008 10:56
a tak nevís jak tu spotrebu nejak snízit? pac je to hrozny...
Datum: 14. srpna 2008 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel3786
zere ti to teda hodne krute...to bude tou tryskou ...640 zere asi jako kazda 350...do tech 8 litrů nekdy 10...ale u 640 zvysujou tu spotrebu dvoukomoraky,ono to s nima jede lip,ale taky si to veme dost šťávy...
Datum: 14. srpna 2008 10:53
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno 6 litru na cz 180 je celkem dost,ja kdyz jedu sportovne tak mi zere tak 4,5l,kdyz jedu normalne tak neco nad 3 l
Datum: 14. srpna 2008 10:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau.... mam A1 (125ccm ; 11kW) a u dědy 175 a chtěl bych na aní legalně jezdit... nevíte jestli se to dá nějak udělat? slišel sem něco o přivření ale to je spíš kdyby přesahoval výkon než obsah ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 12:49
ahá  ,já chcu kůpit nejaků 175 napsanů na 125,ale do čech to je celkem daleko,to by sa asi nevyplatilo
Datum: 14. srpna 2008 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel3786
Datum: 14. srpna 2008 12:23
a z kama je ten tvůj kámoš??
Datum: 14. srpna 2008 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel3786
jasna paka.....sezenes si platný!!! TP ze 125/467 a na tvoji 175 dle toho TP nechas prerazit cislo motoru a stitek...neni to uplne nejlegalnejsi..ale nikdo to nezjisti....dalsi moznosti je nechat si do TP napsat vymena valce za 125ccm ...kamarad ted prodava 175/477 psanou v TP na 125 ccm kvuli vymene valce...za deset ji necha...
Datum: 14. srpna 2008 10:01
Jméno: čezeťák
IP: uživatel3749
 čau hoši,zkoušeli jste někdo mazat místo olejem naftou?je mastná a čistě teoreticky nebo v nouzi by to mělo jít co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 21:15
tak to je hustej blázen
Datum: 17. srpna 2008 21:15
Hele znam cloveka (dnes sem si o tom s nim psal) je mu 28 a od 8 let jezdil na fikovi a kdyz mi rikal co do toho lil a nezadrelo se to? tak fakt nvm.... kdyby vas to zajimalo tak vodka redidlo nafta rum desinfekce lih nebo prej hodne zredena barva  (chudak motor  ) a kdyz sem se ho ptal jestli to redil oilem tak prej ne....
Datum: 14. srpna 2008 23:38
Jméno: čezeťák
IP: uživatel3749
néé tak jenom se ptam ne?neřikam že na to chci jezdit  ale dík za reakce čus
Datum: 14. srpna 2008 17:20
Nevymejslej blbosti... nejpis to nepude pac jak rika kolega..... Naco naftu? Na benzine (kdyby ti dosel benal) prodavaj oleje do benalu tak naco nafta?
Datum: 14. srpna 2008 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel3786
čiste teoreticky pokud budes jezdit na naftu s benzinem bez oleje tak se to uplne normalne zadre protoze nafta se neoddeli v klikovce jako olej a shori s benzinem..
Datum: 14. srpna 2008 10:55
 Zdar draci,mam jawa 21 a nejede mi ale vubec v nizkejch otackach,nevite cim by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 13:40
par dni z5 a delalo mi to uplne to samy... proste to v nizkejch (jakoby dusilo) a ja to vyresil ze sem vycistil karbec (tim to nebylo) pac kdyz sem se jel den nato projed tak to bylo jeste horsi tak sem sesteloval kladivko a frcelo to jak drak takze doporucuju seridit kladivko
Datum: 14. srpna 2008 13:40
 zdravim mám takovej problém má pionýra 21 měl jsem ho celýho rozebraanýho ted jsem to složil a začalo mi blbnout házení jiskry zdá se mi že to vynechává občas a pak mi to vždycky chcípne pač svíčka nestíhá množství paliva nevíte čím by to mohlo být že mi vynechává jiskra? mám nový kladívko i tu kovadlinku i kondenzátor a stejně.. díky za odpověĎ
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel3786
sorry...neprecet sem si ze kondik uz mas novej..
Datum: 14. srpna 2008 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel3786
je nekolik duvodu pro vynechavani jiskry. pokud das tak malej odtrh ze se kladivka sotva otevrou nebo vubec tak to pak nehaze jak ma...dalsi casty problem: fajfka a kabel na fajfku..vypadlej drat co se nekde kostri.pokud ani to nepomuze tak kondenzator..pokud porad nic tak vymenit zapalovaci pol(obcas ale staci ho umyt v benzinu a znova na nem oletovat vinutí kde se prichycuje na kostru a kde je chycene ke konektoru)..pak uz jedine indukcni civka...
Datum: 14. srpna 2008 12:28
Tak ji zkus vyndat... dat na ram a zkus proslapnout nakopavacku jestli to hezi blbe nebo slabou jiskru tak zkus civku novou )to to hazelo jiskru paradni ale za jizdy to vynechavalo... koupil sem novou civku a jede)
Datum: 14. srpna 2008 12:13
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
sniž hladinu v plovákovce.. patrně se ti to po chvíli uchlastá a chcípne to
Datum: 14. srpna 2008 8:00
skus seštelovat hladinu, aby se ti to nezachcávalo..
Datum: 13. srpna 2008 23:47
|



|