Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 mysliter že by do spojky šla dat umela kulička?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 23:14
Taky jezdim bez kuli ... jen de hur spojka nic vic
Datum: 15. srpna 2008 23:14
jedine ocelovů,plsatova kulička by sa ti tam rozdrtila
Datum: 15. srpna 2008 21:25
Dej tam svojí kuličku,ne dělám si prdel musí tam bejt ocelová,jestli máš starej ráfek s z kola tak v náboji jsou parádní kuličky.
Datum: 15. srpna 2008 20:18
to může napadnout snad jen ........ dat tam plastovou kulicku....zkus plastovej pist treba to pojede lip ne?
Datum: 15. srpna 2008 19:36
to ani neskousej ja ji tam blbec mnel a druhej den sem ji rozmack a vsude mozne se to zasprajcovalo takze nedoporucuju
Datum: 15. srpna 2008 18:17
mno plastovou tam 100% nedavej pac se tu muze roztrystit
Datum: 15. srpna 2008 16:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Stopro se ta kulička po pár stiscích za běhu motoru rozšmelcuje.. zkus klasiku - ocelovou
Datum: 15. srpna 2008 14:57
Jméno: 05
IP: uživatel765
a jakýho máš fichtla?
Datum: 15. srpna 2008 14:37
Jméno: Monty
IP: uživatel13
na co? já ji nemám už tolik let a nikdy nebyly problémy
Datum: 15. srpna 2008 14:14
Jméno: KAPA
IP: uživatel111
jestli nemaš kuličku tak tam dej normalní z nějakyho ložiska ja ju tam mam taky a pohoda
Datum: 15. srpna 2008 13:55
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
myslim že by ti tam dlouho nevydržela
Datum: 15. srpna 2008 12:52
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 12:24
 cus hosi ma takovej problem: na zadnim kole se mi povolily dratky a je cely rozhozeny (je to tema dratkama) chtel jsem se zeptat jestly nevite o nekom kdo tadyto umi spravovat a nebo kdo by to zvladnul.. dekuji za odpovedi po pripade piste na icq 453-839-014 deky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 19:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
to motor: hej od kud seš? ja bydlim taky kousek od tud.......nechaval sem si tam dělat 60 na síma..... jinak sem z Prčice
Datum: 15. srpna 2008 19:07
Datum: 15. srpna 2008 16:59
Jméno: motor
IP: uživatel680
http://www.bartunkovi.cz/ ten obchod je kousek odnás to se mám
Datum: 15. srpna 2008 16:05
Jméno: standa
IP: uživatel144
pokud nemas bouchlej rafek a vylamany draty tak neni problem prece vzit malej klicek a ty draty dotahnout doma sam
Datum: 15. srpna 2008 15:18
Datum: 15. srpna 2008 13:27
Jméno: PLECHATY.R
IP: uživatel2324
 Zdarec hele lidi dkoví co se stane kdyš dám do fíka natural 98 diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 0:26
Datum: 16. srpna 2008 0:26
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Vysokoktanovy benzin se pouziva do zavodnich stroju kde je vysoka komprese napr 14:1, u fika je komprese 9,2:1, vykon byste poznali kdybyste snizili hlavu... jinak si myslim ze to nepude rozeznat
Datum: 15. srpna 2008 18:44
Matoran asi nepochopy srandu
Datum: 15. srpna 2008 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel144
mozna to pojede spatne,vetsinou to chce trochu pridat predstih,ale jinak lejt do fichtla 98 oktanovy benzin je jak hazet perly svinim...zbytecna vec...pojede to uplne stejne jako na special a vykon ti to nezvedne...
Datum: 15. srpna 2008 14:18
Jméno: sad
IP: uživatel1201
hej tak teď poslouchej.natural 95,98,100.je to to same akorát vyšší oktanové číslo,100 lijou závodníci.takže by to mohlo být akorát živější ale spíš nerozpoznatelně trochec.
Datum: 15. srpna 2008 13:34
Jméno: Matoran
IP: uživatel1337
Vy hovada a co byste tam chtěli lejt 98 je nejlepší co muže bejt Specijál je nahovno.Na 98 to jede nejlíp.¨
KAPA nechápu jak ti to mohlo vybouchnout, jedině kdiž u toho típeš vajgly!!!!!!!
Datum: 15. srpna 2008 13:14
Jméno: Matoran
IP: uživatel1337
Vy hovada a co byste tam chtěli lejt 98 je nejlepší co muže bejt Specijál je nahovno.Na 98 to jede nejlíp.¨
KAPA nechápu jak ti to mohlo vybouchnout, jedině kdiž u toho típeš vajgly!!!!!!!
Datum: 15. srpna 2008 13:14
Jméno: KAPA
IP: uživatel111
mě po tom pincek vybouchl tak ho tam nedavej ....
Datum: 15. srpna 2008 12:28
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
Nic se nestane na jízdě se nic nezmění.
Datum: 15. srpna 2008 11:25
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
možná bys pak musel seřídit předstih
Datum: 15. srpna 2008 11:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
pojede to ale jen kdyz tam das olej
Datum: 15. srpna 2008 11:04
 Cau draci,chci se zeptat kdyz jedu na pionierovi vzdy ked se zehreje moc tak jednoducho začne brzdit az nakonec flekovat potom som zas nastartoval isiel a zas po chvili mi to udela kdyz jsem dal dole hlavu na pistu bily takovy ciarky nevim com to bude ci vo vybrusu alebo vo valci ci piestu nevim.Diki moc za odpoved .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 23:03
Jméno: s.v.i.t.a.
IP: uživatel2324
jj malo mazes jestli teda vubec mazes
Datum: 15. srpna 2008 23:03
a nestojis pritom na brzde
Datum: 15. srpna 2008 18:31
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
hodně mazat 1:25 a zabíhat čím líp ho zaběhneš tím líp ti pojede.
Datum: 15. srpna 2008 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel144
malo mazes a zadira se ti pist
Datum: 15. srpna 2008 10:38
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 čau draci mam 1. den mustanga - mam ten typ s tim hranatym tachometrem do 120 a v něm jsou kontrolky na svetla ty mam zapojit jak ... moje uvaha rika ze stejne jako predni svetlo alo nevim jak to tam poskladat prosim poradte nebo poslete schema... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 18:34
hele chongu jasne tam mas napsany DO 120 a neplet se dotoho kdys nevis oco se jedna
Datum: 15. srpna 2008 18:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To mysak949 - tak ať píše jasněji. Slangově 120(ka) je auto a tomu tak rozumí podle mé zkušenosti kdekdo  . Kdyby napsal za 120 ,,km/h,, nebo aspoň ,,km,, je to jasný hned  . Ale popravdě bylo mi divný jak by si tam tak velikej (původní kulatej mi napadl) tachometr narouboval
Datum: 15. srpna 2008 15:00
Jméno: Monty
IP: uživatel13
já věděl proč nemít tachometr  aspon se s tím nemosím trápit
Datum: 15. srpna 2008 12:00
on píše že je do 120 km/h asi ,a ne že je ze 120
Datum: 15. srpna 2008 10:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ten hranatý tachometr není ze 120ky  , ale z Jawy 90
Datum: 15. srpna 2008 8:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nezapojuj je, pokud zhasneš přední světlo, tak ti shoří (nerozumíš-li elektrice, tak ani nepátrej proč). V originále podsvícený nikdy nebyl. Jinak musím říct osobní zkušenost. Pokud si podsvěcuješ tachometr, tak asi proto aby jsi mohl pozorovat údaj rychlosti i v noci... no a to ti radím raději vědět nechtěj, protože mustang svítí (potkávacími i dálkovými světly) tak zoufale málo, že když tě oslní protijedoucí auta, tak delší dobu, než si oči přivyknou a než je obvyklé v autech, nevidíš ani krajnici, takže v noci se musíš pekelně soustředit, aby jsi nevymetl škarpu zejména pokud tě neustále míjejí protijedoucí auta a proto je lepší se nerozptylovat koukáním na tachometr...
Datum: 15. srpna 2008 8:57
 zdarec ja bych se chtěl zeptat co to je a za kolik bych sehnal tlumič sání na mustanga... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel144
http://www.aukro.cz/item418341587_jawa_pionyr.html napis mu,treba proda samotnej airbox...jinak to jde vytvorit z plastovyho kvetinace a trubky na zaclony a kusu gumovy hadice treba ze skodovky na chladic...
Datum: 15. srpna 2008 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel144
myslis airbox nebo manzetu?? manzeta je tady v shopu...airbox prodava nekdo na aukru,nekde v pokecu je tu link..
Datum: 15. srpna 2008 15:20
Jméno: Monty
IP: uživatel13
co to je? to je ta divná plastová krabice co je pod nádrží. to seženeš na každém vrakáči nebo u známých stejně to jenom brzdí motor
Datum: 15. srpna 2008 12:02
 čus.jsem začínájící fuchtlista...má tu sesa gufero pod zapalko?díky,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 7:42
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Gufera jsou normalizovaná, takže je můžeš koupit kdekoli. Předpokládám že nebydlíš ve stejném městě jako Sesa, tak mi přijde praštěný platit stovku za poštovné a koupit jedno gufero za dvacku  . Jedná se o gufero 17x30x7. Hlavně nekupuj to oranžové, to totiž není určené pro styk s benzinem. Také není vhodné dvoubřité, protože nezajistíš mazání druhého břitu. Ničemu to nevadí a brzy ten druhý břit ztratí funkčnost
Datum: 15. srpna 2008 7:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 22:06
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
dementni stranka to radsi zadna nez tohle kdyz si vemu ze se nejaky neznaly zacatecnik podiva a zacne delat take kraviany tak akorat pochuji svojeho fichtla jako ty svojeho lestit kliku fleksou napadne jen vola klika se kdyz uz tak necha ztacet a ne brousit flexou osle ani nezajedes vybrus a budes mit v prdeli loziska kliku a urcite i kartery to by neudelalo ani 5 lete dite kdyz ja jsem zacinal s tuningem tak jsem si daval 8 vybrus snizenooou hlavu ojnisi s jehlou stocena klika. Tu tvoji sracku bych predjel i na jednorychlostni babete
Datum: 15. srpna 2008 22:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
icq je naky po...ny nejde pridat kontak
Datum: 15. srpna 2008 10:28
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja se ozvu jednokrouzek byl za 750 á tak klika uz byla taky trochu skurvena tak ze
Datum: 15. srpna 2008 10:25
Jméno: adas
IP: uživatel1069
čau,  DD no všechno co mám je v hlavě (to co je hotový přijte dost předělat) ten motor bude poměrně dobrej na to že je odvozenej ze sériový vložky, akorátže momentálně mám Š1000MB na boku, dělám antikorozní nátěry, bude se vyvařovat a příprava na lak... sesa by mho vyprávět kolik je to času, takže já fakt nevim kdy se k tomu dostanu
Datum: 15. srpna 2008 9:42
Další úpravce se ozval..  Jak to vůbec vypadá s tebou....? Poslední motor nevypadá zle...už je vložka....?
Datum: 15. srpna 2008 9:28
Jméno: adas
IP: uživatel1069
chong: ty otvory v místě kroužku má kvůli těm dvoum kanálům, kdyby je udělal pod kroužkem tak ty zadní kanály prostě nenaplní, už takhle je to na hraně. Jednokroužek by na tohle byl lepší. Spodní ojniční ložisko to asi odneslo, ten jemnej prach bude jeho smrt, zkus to alespoň pořádně vymejt. Na karbec z fichtla bych se vykašlal, ale jak chtěj vaši. Ta hadice na krabecu... nevím jak je to vevnitř, ale snaž se aby to bylo s plynulejma přechodama a postupně k sacímu kanálu se to rozšiřovalo. Z toho válce 50/3 moc vidět nejni, ale počítám že to ještě není hotový a bude to hladký, neříkám leštěný, ale hladký. Ten třetí kanál může bejt dole širší.
Datum: 15. srpna 2008 9:19
Nevim no....  Taky tak něak tiše čekám co se z toho vyklube....! Klika je fakt hukot no....To nepotřebuje další komentář....! NA druhou stranu každej něak začínal... Ono po pár pokusech do toho snad začneš dávat myšlenky a nebudeš mít v ruce jen flexu ale zkusíš i něco jinýho....! Tohle je totiž zatim jen opravdu flexa tuning....! Klika uplá natvrdo za čep do svěráku a z druhý strany čep obroušenej flexou....nezlob se na mě ale i kdybys měl válec ve zlatě tak si pořád budu myslet že to je prasečina.......Kdybys na kliku ANI NEŠÁHL a jen ji dal ojnici s jehlama tak to tu tvoji jak píšeš luxusní špičku...(co to je....???? ) podrží o hodně líp...  Parametry rozhodujou ne fotky....! Max otáčky na jedna dvě tři....maximální rychlost...(i když otáčky sou důležitější...) popřípadě popis průběhu motoru nebo výkon (z brzdy samozřejmě odhady sou k ničemu....) Ale fotky šroubů trčících z válce pro roztržení nohy kolem jdoucích....  Prober se....  Ale nechci tě schazovat.....naopak...! Rád bych se s tebou spojil...můžu pomoct já tobě i ty mě....! Pokud máš zájem....ozvy se na icq 324-018-386
Datum: 15. srpna 2008 9:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
No nevím... zpracování šílené, postupy ještě šílenější... Víš vůbec že vyváženost kliky má být na 1gram? Vyvažoval jsi jí vůbec a to nemluvím o dynamickém vyvážení setrvačníku po tak brutálním opracování. A co ty odrbané hřídele klikovky od flexy? Vždyť na tom sedí vnitřní kroužky ložisek! A proč myslíš že zlepší šrouby hlavy chlazení? podle mě se na chlazení podílejí nevýznamnou měrou, protože nejsou z materiálu který má malý tepelný odpor, pročpak myslíš že se chladiče dělají z hliníku či mědi? Pročpak máš ty otvory v pístu v úrovni posledního kroužku? Jestlipak víš že jsi tím zmenšil odolnost pístu proti roztržení. Nedávno jsem měl v ruce podobně upravený motor (Škoda 420) kde stejná úprava vedla k roztržení pístu a následnému omotání zbytku pístu a ojnice okolo klikové hřídele s destrukcí litinového bloku motoru a vložky válce! A to bylo naříznuté pod posledním kroužkem a ne jak to máš ty přímo v drážce kroužku, kde je materiál pístu zeslaben kvůli zápichu pro kroužek! Vidím správně ty hluboké rýhy na pístu? Nezapoměl jsi strhnout hrany nových ovorů ve válci? Proboha co jsi to děla s těmi tlumiči? Doufám že jsi to alespoň svářel v rozebraném stavu...
Datum: 15. srpna 2008 8:49
Jméno: mara
IP: uživatel426
no co mam rict jses asi hodne v zacatcich pac lestit klikovku flexou je pekna hovadina zkurvit taky flexou levy viko a ty kanaly ale co je to tvoje vec a tvuj boj
Datum: 15. srpna 2008 7:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kdyz chcete neco poradit tak napis te do chatu od toho tam je
Datum: 15. srpna 2008 0:04
 tak sem si cetl to s tema kulickama.. na 555 to bez ni opravdu nejde pac to ani nevypina jinak pouzivam kulicky z loziska ze skateboardu ABEC 5 xD a pasuje skvele a obcas se mi stane ze kulicku ztratim
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 16:55
me se obšas taky stane že se mi povoli spojka a zpadne mi kuliška mno
Datum: 15. srpna 2008 16:55
Zajímavý, mě to bez kuličky na 555 vypíná krásně...
Datum: 15. srpna 2008 15:29
 cus draci sel by dat na mustanga otackomer ze skodovky?je na nay tri kontakty kam bych je mel pripojit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 9:11
Jde to musel bysis udělat usmernovač stačily by 4 diody pak bys tomu otáčkomeru dodával stejnosměrnej proud ale jak říkají předtim nevim jestli to utáhne
Datum: 18. srpna 2008 9:11
Jde to musel bysis udělat usmernovač stačily by 4 diody pak bys tomu otáčkomeru dodával stejnosměrnej proud ale jak říkají předtim nevim jestli to utáhne
Datum: 18. srpna 2008 9:11
když je to na 12v ,tak by ti to melo ukazovat o polovinu min než skutečnost...
Datum: 15. srpna 2008 17:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Existují akumulátory, ale ty vyžadují pro sychr regulaci nabíjení...  A protože magneto mustanga nemá významný přebytek energie na dobíjení, tak jen kvůli otáčkoměru každou chvíli dobíjet baterku ze zásuvky mi přijde kontraproduktivní... To Monty - žárovce je jedno jestli jí krmíš stejnosměrným napětím, nebo tepavým, či střídavým, ale akumulátoru, a to mi věř, to vadí
Datum: 15. srpna 2008 14:54
Jméno: Monty
IP: uživatel13
existují i baterky
Datum: 15. srpna 2008 14:17
Věřte Chongovi, ten otáčkoměr je na 12V stejnosměrnejch to na fichtla nedáš
Datum: 15. srpna 2008 13:52
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jde jeden de na kostru druhý k cívce ale jak konkrétně to nevim
Datum: 15. srpna 2008 12:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ne. Nejde. A nebuď línej najít si starší diskuze na tohle téma.
Datum: 15. srpna 2008 7:13
 mám Stadiona S11 a snažím se seřídit předstih.Nemůžu se ale dostat na méně jak 4 mm před horní úvratˇ.Poradí mi někdo co dělám špatně nebo v čem je problém?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 20:59
 opotřebovaný kladívko .... na 100%
Datum: 08. ledna 2009 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel3786
to musis merit od HU a ne od rantle na svicku,musis sundat hlavu!!! jinak to nechapu!!
Datum: 14. srpna 2008 23:57
jak to myslis?? ze proste ti to neklapne pod 4 mm?? tak v tom pripade pootocena vacka neb o spatne meris
Datum: 14. srpna 2008 23:51
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Zdarte chci se zeptat kdyz jezdim s fechtlem na M2T můžu přejít na polosyntetiku?co mam vsechno vyčistit?dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 1:17
Jméno: standa
IP: uživatel3796
tak sakra kdybych to nikdy nevidel tak bych to nepsal,ja vim ze teoreticky by karbon mel byt jen ve spalovacim prostoru a ve vyfuku...
Datum: 16. srpna 2008 1:17
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nenech se mýlit, karbon se směrem ke klice dostane jen pokud bývá upravené časování. Předpokládám že máš seriový motor tam je to v případě že motor je bez závady v podstatě vyloučené
Datum: 15. srpna 2008 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel144
pokud jezdis na M2T ma obcas zbytky karbonu i na klice....jedna se hlavne o ten pist a hlavu,to je treba vycistit,jinak zacne mazat polosyntetikou a motor to neprezije
Datum: 15. srpna 2008 10:49
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nevím proč by se měly čistit kanály ve válci či klikovka, když tam se nic nespaluje. Měl jsem v ruce staré motory co nejezdili na nic jiného než M2T a v uvedených prostorech nebylo nic k čištění. Úsady karbonu se tvoří jen na vrchu pístu, hlavě a ve výfukovém systému... a ten se stejně čas od času čistit musí. Klidně přejdi na polosyntetiku a nic neřeš. Hlavu, píst a výfuk vyčisti, s tím nikdy nic nezkazíš
Datum: 15. srpna 2008 7:17
jj presne mozna i klikovku ale tohle by melo stacit....
Datum: 14. srpna 2008 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel3786
kanaly ve valci a hlavu a asi pist
Datum: 14. srpna 2008 23:31
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 je mozny ze na mym mustangovi nemam kulicku na spojce tata rikal ze tam zadna nebylo spojka vypina a nakopnou to jde taky je to vubec mozny
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 14:44
Jméno: 05
IP: uživatel765
standa  it já myslel v kartéru
Datum: 15. srpna 2008 14:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kuličku tam nemám a sem spokojený... naprosto ideální spojka
Datum: 15. srpna 2008 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel144
na O5 neni v motoru stejnak zadna kulicka,pouze v deklu
Datum: 15. srpna 2008 10:51
ja tam mam taky jednu tyčku a bez kuličky ,předtim to fungovalo krasne ale ted to nemužu seřidit,furt to prokluzje,nebo nevystavuje.....tak nevim
Datum: 15. srpna 2008 10:25
Jméno: 05
IP: uživatel765
tak se omlouvám, já mam totiž 05-ku, a ta má stejnou spojku jako pařez a 555
Datum: 15. srpna 2008 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel3786
kulicka je tam naprosto k nicemu...tycinky na spojku si zasadne vyrabim a konce zakalim,tycinku mam z jednoho kusu a kulicku zadnou nemam a nikdy sem je nepouzival a nepotreboval...pouze u motoru z pareza je potreba ve spojkovym karteru,jinak tahlo spojky v karteru tu tycinku zlikviduje,roztlemi se to a odroli se to...to ze bez kulicky to jde ztuha je kec!!! pokud mas blbe vedeny lanko tak jde spojka ztuha a nebo v pripade ze mas na perkach spojky uz 3 podlozky protoze ti spojka jinak klouze...pak je ta spojka hodne fest,ale kulickou to rozhodne neni...
Datum: 14. srpna 2008 23:36
Jméno: barwis
IP: uživatel1121
ja mysim ze tam ma byt 5mm stejne jak ty tycinky
Datum: 14. srpna 2008 23:20
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
vubec to nejde ztuha lehounce to de zmacknout asi mam jinej tzp motoru treba ten motor tam neni origo je kupovanej pozdejc tak v 1986 jako novej
Datum: 14. srpna 2008 23:20
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_305.html tu je ta kulička!!
Datum: 14. srpna 2008 23:18
když sundáš výko od zapalování,tak ti z motoru vyčnívá tučka,tu vyděláš a nacpeš tam kuličku,bacha,mosí tam byt ta pravá,myslim 6mm,ale newim to jistě,mno a jak ju tam dáš,tak to tam natlačíš tou tyčkou a je to..ale mosíš tam dat tu pravou,nebo se ti to sekne jak mě,a budeš moset sundávat celou spojku,hodně štěstí!!
Datum: 14. srpna 2008 23:17
Jméno: 05
IP: uživatel765
dá se koupit v mototechně nebo i tady v e-shopu, nebo jí můžeš vyndat ze starýho ložiska ale musíš trefit velikost
Datum: 14. srpna 2008 23:16
Aha proto me po hodine jizdy boli ruka jak to de tezko... a kde se ta kule nachazi?Kdyz sundam ten karter tak nekde v ty ose bo kde? da se nekde koupit?
Datum: 14. srpna 2008 23:05
Jméno: 05
IP: uživatel765
je ale musí to jít hodně ztuha. já jí tam dneska dal a je to fakt velkej rozdíl
Datum: 14. srpna 2008 22:29
 Čau draci, mám na svým fihtlovi laminátovou nádrž z jakýsi krosky. No ale to je jedno..Ale dneska sem jel na benzinku, čepuju do plna a ona asi na 4 místech tekla! No tak potřebuju vědět jak ji utěsnit nebo nelépe trvale opravit. Nějaký přesný název výrobku na to nebo jakákoliv rada by mi byla dobrá. Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 14:42
epoxyd pouzivame v krouzku potom je to mrte pevny
Datum: 15. srpna 2008 14:42
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
jj, tak díky moc za rady! TAky sem chtěl použít nějaký epoxid, ale nebyl sem si jistý...
Datum: 15. srpna 2008 10:10
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Přesně nejlepší je pryskyřice co se s ní lepijou lodě lepily sme tím auto a drží to jak sviňa
Datum: 15. srpna 2008 9:35
Zkus nějakou epoxidovou pryskyřici,s tim se dá zalepit skoro všechno. Myslím,že jsou to lepidla,který se jmenujou epoxy.......a nějaký číslo,každý je lepší na něco,ale vesměs je to to samý.
Datum: 15. srpna 2008 8:10
no o pravda.. tata zakytoval celej blatni zadni u toyoty cariny II kdyz tam rezlaa pak uz nerezla a taky cely svetlo.. a jeste nadzr u ficka...
Datum: 14. srpna 2008 23:54
a co to zakytovat??
Datum: 14. srpna 2008 23:19
chleba dobre lepi diry v drevenych kanojic.. prakticky odskouseno XD
Datum: 14. srpna 2008 23:08
čus mě to udělalo to same tak ja sem vzal tepelny tmel a zalepil sem to a drží už pul roku tak to by ti možná pomohlo a nebo viměn nadrž  a problem s tim mít nebudeš
Datum: 14. srpna 2008 23:05
Jméno: motor
IP: uživatel680
tim jak se lepej kánoje sry ale nevim jak se to jmenuje
Datum: 14. srpna 2008 22:14
Jméno: dandy
IP: uživatel3552
 Čau draci.. mam menší problém... Na dandyně .. Jedná se oto, že mě shořela pojistka .. tak jsem tam dal novou silnější a teďkom mě pořád svítí zadní světlo (brzdový) neměl jsem páru proč... a tak jsem to rozdělal a celý to prošel a nikde nebyla žádná chyba... ta blbost co spoští co zadní světlo.. tak jsem ji přeměřoval a je uplně ok .. tím pérkem to není... a nic.. aj když sem to měl zdělaný, tak to pořád svítilo.. fakt kokotina xD poraďte dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 0:19
Jméno: standa
IP: uživatel3786
Datum: 15. srpna 2008 0:19
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
Zkontroluj cidla u brzd,me to delalo spatny cidlo od predni brzdy
Datum: 14. srpna 2008 21:47
 čau
Mam tu takovej trapnej dotaz...jak se mění gufero pod zápalkem?pls...díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 21:57
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
jo, a zapalování a magneto
Datum: 14. srpna 2008 21:57
takže stačí sunndat jen pravý víko?
Datum: 14. srpna 2008 21:43
Jméno: monax
IP: uživatel467
norml.vemes srubovak opatrne ho podeberes a vytahnes ale bacha at neposrabes kartery!noo a pak das to novy to se dava tak ze vemes motorovej olej nalejes trosku do loziska a pak potres to novy gufero ze vnejsi strany aj ze vnitrni a to taky karter kam zapadne gufero!hlavne ten olej tam daj!a pak nasunes na kliku to gufero a opatrne vsazas delaj to prstama pouze a potem pouzij palisku a buchaj at je vyrovnany v tem zlabku a je hotovo!
Datum: 14. srpna 2008 21:42
 Prosim lidi mě fik nománě jede ale musim ho držetz pod plynem. Jak pustim plyn tak zdechne, a to i když zašroubuju volnoběžnej šroubek naplno tryswky vpoho, dokonce sem zkoušel i jiný. mám novy plynovy lanko a dlouho sem nejel. jehla to neni, tu šroubovací strandu nad karbcem mam vyšroubovanou co to dá pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel3786
anebo je to v zapalovanim,dava to slabou jiskru a v nizkejch otackach to nezapaluje...
Datum: 14. srpna 2008 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel3786
anebo mas ucpanej kanalek k volnobezny trysce
Datum: 14. srpna 2008 23:39
Jméno: MIChalJ21
IP: uživatel1711
kup nove soupatko mas tam vybehaby zlabek od sroubu
Datum: 14. srpna 2008 22:30
 Zdarec draci mam takoví problem,mam jawu 21 a nejak mi zlobí elektrika,kdyz mi hází svicka tak mi nehazi kladivka a naopak dekuji za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 21:04
Jméno: monax
IP: uživatel467
to me delal kondenzator a nebo velky trh.to muze bejt
Datum: 14. srpna 2008 21:04
Jméno: roman
IP: uživatel455
 čus draci mám takový problem mam mustanga a cosi mi zacne v urcitych otackach cinkat v motore nevite cim to je?dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 12:19
Jméno: Monty
IP: uživatel13
možná polámané kroužky
Datum: 15. srpna 2008 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel3786
krouzky,cep nebo primarni retez
Datum: 14. srpna 2008 23:41
Jméno: pišta
IP: uživatel3773
To bude asi rozheganá kľukovka. Máš asi riadnu vôľu medzi čapom na zotrvačníku a ihličkovým ložiskom.
Datum: 14. srpna 2008 21:16
|



|