slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2111  2112  2113  2114  2115  2116  2117  2118  2119  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mysliter že by do spojky šla dat umela kulička? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 23:14
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Taky jezdim bez kuli ... jen de hur spojka nic vic :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 23:14
 
 
 
 
Jméno: jan55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jedine ocelovů,plsatova kulička by sa ti tam rozdrtila
 
 
Datum: 15. srpna 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: tomin      E-mail:      IP: uživatel1277    
Dej tam svojí kuličku,ne dělám si prdel musí tam bejt ocelová,jestli máš starej ráfek s z kola tak v náboji jsou parádní kuličky.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to může napadnout snad jen ........ dat tam plastovou kulicku....zkus plastovej pist treba to pojede lip ne?
 
 
Datum: 15. srpna 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to ani neskousej ja ji tam blbec mnel a druhej den sem ji rozmack a vsude mozne se to zasprajcovalo takze nedoporucuju
 
 
Datum: 15. srpna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno plastovou tam 100% nedavej pac se tu muze roztrystit
 
 
Datum: 15. srpna 2008 16:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Stopro se ta kulička po pár stiscích za běhu motoru rozšmelcuje.. zkus klasiku - ocelovou :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel765    
a jakýho máš fichtla?
 
 
Datum: 15. srpna 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
na co? já ji nemám už tolik let a nikdy nebyly problémy
 
 
Datum: 15. srpna 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: KAPA      IP: uživatel111    
jestli nemaš kuličku tak tam dej normalní z nějakyho ložiska ja ju tam mam taky a pohoda
 
 
Datum: 15. srpna 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
myslim že by ti tam dlouho nevydržela :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
mrkněte ;-) http://www.fog.euweb.cz -nějaké nové foto, no prostě to skoukněte :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: pioter      E-mail:      IP: uživatel2383    
cus hosi ma takovej problem: na zadnim kole se mi povolily dratky a je cely rozhozeny (je to tema dratkama) chtel jsem se zeptat jestly nevite o nekom kdo tadyto umi spravovat a nebo kdo by to zvladnul.. dekuji za odpovedi po pripade piste na icq 453-839-014 deky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to motor: hej od kud seš? ja bydlim taky kousek od tud.......nechaval sem si tam dělat 60 na síma..... jinak sem z Prčice
 
 
Datum: 15. srpna 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No ono to jde udělat doma. Chvilku hledejte na netu a máte návod. http://www.bmx-street.com/clanek9_-Bike-tunning--rafek-3-3.html
 
 
Datum: 15. srpna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
http://www.bartunkovi.cz/ ten obchod je kousek odnás to se mám:-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel144    
pokud nemas bouchlej rafek a vylamany draty tak neni problem prece vzit malej klicek a ty draty dotahnout doma sam
 
 
Datum: 15. srpna 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tady vypklejtaj kola tak tam kdyžtak zkus zaavolat a poptat se: http://www.bartunkovi.cz/
 
 
Datum: 15. srpna 2008 13:27
 
 
 
 
Jméno: PLECHATY.R      IP: uživatel2324    
Zdarec hele lidi dkoví co se stane kdyš dám do fíka natural 98 diky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 0:26
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec PLECHY :-D tobe nestaci natural 95?:-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. srpna 2008 0:26
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Vysokoktanovy benzin se pouziva do zavodnich stroju kde je vysoka komprese napr 14:1, u fika je komprese 9,2:1, vykon byste poznali kdybyste snizili hlavu... jinak si myslim ze to nepude rozeznat:-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Matoran asi nepochopy srandu
 
 
Datum: 15. srpna 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel144    
mozna to pojede spatne,vetsinou to chce trochu pridat predstih,ale jinak lejt do fichtla 98 oktanovy benzin je jak hazet perly svinim...zbytecna vec...pojede to uplne stejne jako na special a vykon ti to nezvedne...
 
 
Datum: 15. srpna 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: sad      IP: uživatel1201    
hej tak teď poslouchej.natural 95,98,100.je to to same akorát vyšší oktanové číslo,100 lijou závodníci.takže by to mohlo být akorát živější ale spíš nerozpoznatelně trochec.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: Matoran      IP: uživatel1337    
Vy hovada a co byste tam chtěli lejt 98 je nejlepší co muže bejt Specijál je nahovno.Na 98 to jede nejlíp.¨ KAPA nechápu jak ti to mohlo vybouchnout, jedině kdiž u toho típeš vajgly!!!!!!!
 
 
Datum: 15. srpna 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Matoran      IP: uživatel1337    
Vy hovada a co byste tam chtěli lejt 98 je nejlepší co muže bejt Specijál je nahovno.Na 98 to jede nejlíp.¨ KAPA nechápu jak ti to mohlo vybouchnout, jedině kdiž u toho típeš vajgly!!!!!!!
 
 
Datum: 15. srpna 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: KAPA      IP: uživatel111    
mě po tom pincek vybouchl tak ho tam nedavej ....:-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel2614    
Nic se nestane na jízdě se nic nezmění.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
možná bys pak musel seřídit předstih
 
 
Datum: 15. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
pojede to ale jen kdyz tam das olej
 
 
Datum: 15. srpna 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: 666Gaara666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau draci,chci se zeptat kdyz jedu na pionierovi vzdy ked se zehreje moc tak jednoducho začne brzdit az nakonec flekovat potom som zas nastartoval isiel a zas po chvili mi to udela kdyz jsem dal dole hlavu na pistu bily takovy ciarky nevim com to bude ci vo vybrusu alebo vo valci ci piestu nevim.Diki moc za odpoved . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a.      IP: uživatel2324    
jj malo mazes jestli teda vubec mazes:-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a nestojis pritom na brzde
 
 
Datum: 15. srpna 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel2614    
hodně mazat 1:25 a zabíhat čím líp ho zaběhneš tím líp ti pojede.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel144    
malo mazes a zadira se ti pist
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
čau draci mam 1. den mustanga - mam ten typ s tim hranatym tachometrem do 120 a v něm jsou kontrolky na svetla ty mam zapojit jak ... moje uvaha rika ze stejne jako predni svetlo alo nevim jak to tam poskladat prosim poradte nebo poslete schema... dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele chongu jasne tam mas napsany DO 120 a neplet se dotoho kdys nevis oco se jedna
 
 
Datum: 15. srpna 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To mysak949 - tak ať píše jasněji. Slangově 120(ka) je auto a tomu tak rozumí podle mé zkušenosti kdekdo :-). Kdyby napsal za 120 ,,km/h,, nebo aspoň ,,km,, je to jasný hned :-). Ale popravdě bylo mi divný jak by si tam tak velikej (původní kulatej mi napadl) tachometr narouboval :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
já věděl proč nemít tachometr:-D aspon se s tím nemosím trápit;-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
on píše že je do 120 km/h asi ,a ne že je ze 120 :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ten hranatý tachometr není ze 120ky :-D, ale z Jawy 90 :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 8:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nezapojuj je, pokud zhasneš přední světlo, tak ti shoří (nerozumíš-li elektrice, tak ani nepátrej proč). V originále podsvícený nikdy nebyl. Jinak musím říct osobní zkušenost. Pokud si podsvěcuješ tachometr, tak asi proto aby jsi mohl pozorovat údaj rychlosti i v noci... no a to ti radím raději vědět nechtěj, protože mustang svítí (potkávacími i dálkovými světly) tak zoufale málo, že když tě oslní protijedoucí auta, tak delší dobu, než si oči přivyknou a než je obvyklé v autech, nevidíš ani krajnici, takže v noci se musíš pekelně soustředit, aby jsi nevymetl škarpu zejména pokud tě neustále míjejí protijedoucí auta a proto je lepší se nerozptylovat koukáním na tachometr... :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 8:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel2756    
zdarec ja bych se chtěl zeptat co to je a za kolik bych sehnal tlumič sání na mustanga... díky;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel144    
http://www.aukro.cz/item418341587_jawa_pionyr.html napis mu,treba proda samotnej airbox...jinak to jde vytvorit z plastovyho kvetinace a trubky na zaclony a kusu gumovy hadice treba ze skodovky na chladic...
 
 
Datum: 15. srpna 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel144    
myslis airbox nebo manzetu?? manzeta je tady v shopu...airbox prodava nekdo na aukru,nekde v pokecu je tu link..
 
 
Datum: 15. srpna 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
co to je? to je ta divná plastová krabice co je pod nádrží. to seženeš na každém vrakáči nebo u známých stejně to jenom brzdí motor:-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus.jsem začínájící fuchtlista...má tu sesa gufero pod zapalko?díky,,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 7:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Gufera jsou normalizovaná, takže je můžeš koupit kdekoli. Předpokládám že nebydlíš ve stejném městě jako Sesa, tak mi přijde praštěný platit stovku za poštovné a koupit jedno gufero za dvacku :-). Jedná se o gufero 17x30x7. Hlavně nekupuj to oranžové, to totiž není určené pro styk s benzinem. Také není vhodné dvoubřité, protože nezajistíš mazání druhého břitu. Ničemu to nevadí a brzy ten druhý břit ztratí funkčnost :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 7:42
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Zdar ja vim uz to pisu potreti ale doplnil jsem text k obrazkum http://www.jawa50upravy.hustej.net/index.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
dementni stranka to radsi zadna nez tohle kdyz si vemu ze se nejaky neznaly zacatecnik podiva a zacne delat take kraviany tak akorat pochuji svojeho fichtla jako ty svojeho lestit kliku fleksou napadne jen vola klika se kdyz uz tak necha ztacet a ne brousit flexou osle ani nezajedes vybrus a budes mit v prdeli loziska kliku a urcite i kartery to by neudelalo ani 5 lete dite kdyz ja jsem zacinal s tuningem tak jsem si daval 8 vybrus snizenooou hlavu ojnisi s jehlou stocena klika. Tu tvoji sracku bych predjel i na jednorychlostni babete
 
 
Datum: 15. srpna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
icq je naky po...ny nejde pridat kontak
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja se ozvu jednokrouzek byl za 750 á tak klika uz byla taky trochu skurvena tak ze
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:25
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
čau, :-DDD no všechno co mám je v hlavě (to co je hotový přijte dost předělat) ten motor bude poměrně dobrej na to že je odvozenej ze sériový vložky, akorátže momentálně mám Š1000MB na boku, dělám antikorozní nátěry, bude se vyvařovat a příprava na lak... sesa by mho vyprávět kolik je to času, takže já fakt nevim kdy se k tomu dostanu :-(
 
 
Datum: 15. srpna 2008 9:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Další úpravce se ozval..:-) Jak to vůbec vypadá s tebou....? Poslední motor nevypadá zle...už je vložka....?
 
 
Datum: 15. srpna 2008 9:28
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
chong: ty otvory v místě kroužku má kvůli těm dvoum kanálům, kdyby je udělal pod kroužkem tak ty zadní kanály prostě nenaplní, už takhle je to na hraně. Jednokroužek by na tohle byl lepší. Spodní ojniční ložisko to asi odneslo, ten jemnej prach bude jeho smrt, zkus to alespoň pořádně vymejt. Na karbec z fichtla bych se vykašlal, ale jak chtěj vaši. Ta hadice na krabecu... nevím jak je to vevnitř, ale snaž se aby to bylo s plynulejma přechodama a postupně k sacímu kanálu se to rozšiřovalo. Z toho válce 50/3 moc vidět nejni, ale počítám že to ještě není hotový a bude to hladký, neříkám leštěný, ale hladký. Ten třetí kanál může bejt dole širší.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 9:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevim no....:-) Taky tak něak tiše čekám co se z toho vyklube....! Klika je fakt hukot no....To nepotřebuje další komentář....! NA druhou stranu každej něak začínal... Ono po pár pokusech do toho snad začneš dávat myšlenky a nebudeš mít v ruce jen flexu ale zkusíš i něco jinýho....! Tohle je totiž zatim jen opravdu flexa tuning....! Klika uplá natvrdo za čep do svěráku a z druhý strany čep obroušenej flexou....nezlob se na mě ale i kdybys měl válec ve zlatě tak si pořád budu myslet že to je prasečina.......Kdybys na kliku ANI NEŠÁHL a jen ji dal ojnici s jehlama tak to tu tvoji jak píšeš luxusní špičku...(co to je....???? ) podrží o hodně líp...:-) Parametry rozhodujou ne fotky....! Max otáčky na jedna dvě tři....maximální rychlost...(i když otáčky sou důležitější...) popřípadě popis průběhu motoru nebo výkon (z brzdy samozřejmě odhady sou k ničemu....) Ale fotky šroubů trčících z válce pro roztržení nohy kolem jdoucích....:-D Prober se....:-D Ale nechci tě schazovat.....naopak...! Rád bych se s tebou spojil...můžu pomoct já tobě i ty mě....! Pokud máš zájem....ozvy se na icq 324-018-386
 
 
Datum: 15. srpna 2008 9:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No nevím... zpracování šílené, postupy ještě šílenější... Víš vůbec že vyváženost kliky má být na 1gram? Vyvažoval jsi jí vůbec a to nemluvím o dynamickém vyvážení setrvačníku po tak brutálním opracování. A co ty odrbané hřídele klikovky od flexy? Vždyť na tom sedí vnitřní kroužky ložisek! A proč myslíš že zlepší šrouby hlavy chlazení? podle mě se na chlazení podílejí nevýznamnou měrou, protože nejsou z materiálu který má malý tepelný odpor, pročpak myslíš že se chladiče dělají z hliníku či mědi? Pročpak máš ty otvory v pístu v úrovni posledního kroužku? Jestlipak víš že jsi tím zmenšil odolnost pístu proti roztržení. Nedávno jsem měl v ruce podobně upravený motor (Škoda 420) kde stejná úprava vedla k roztržení pístu a následnému omotání zbytku pístu a ojnice okolo klikové hřídele s destrukcí litinového bloku motoru a vložky válce! A to bylo naříznuté pod posledním kroužkem a ne jak to máš ty přímo v drážce kroužku, kde je materiál pístu zeslaben kvůli zápichu pro kroužek! Vidím správně ty hluboké rýhy na pístu? Nezapoměl jsi strhnout hrany nových ovorů ve válci? Proboha co jsi to děla s těmi tlumiči? Doufám že jsi to alespoň svářel v rozebraném stavu...
 
 
Datum: 15. srpna 2008 8:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
no co mam rict jses asi hodne v zacatcich pac lestit klikovku flexou je pekna hovadina zkurvit taky flexou levy viko a ty kanaly ale co je to tvoje vec a tvuj boj
 
 
Datum: 15. srpna 2008 7:43
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kdyz chcete neco poradit tak napis te do chatu od toho tam je
 
 
Datum: 15. srpna 2008 0:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak sem si cetl to s tema kulickama.. na 555 to bez ni opravdu nejde pac to ani nevypina jinak pouzivam kulicky z loziska ze skateboardu ABEC 5 xD a pasuje skvele a obcas se mi stane ze kulicku ztratim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
me se obšas taky stane že se mi povoli spojka a zpadne mi kuliška mno
 
 
Datum: 15. srpna 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zajímavý, mě to bez kuličky na 555 vypíná krásně...
 
 
Datum: 15. srpna 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus draci sel by dat na mustanga otackomer ze skodovky?je na nay tri kontakty kam bych je mel pripojit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: Itan      E-mail:      IP: uživatel1363    
Jde to musel bysis udělat usmernovač stačily by 4 diody pak bys tomu otáčkomeru dodával stejnosměrnej proud ale jak říkají předtim nevim jestli to utáhne
 
 
Datum: 18. srpna 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: Itan      E-mail:      IP: uživatel1363    
Jde to musel bysis udělat usmernovač stačily by 4 diody pak bys tomu otáčkomeru dodával stejnosměrnej proud ale jak říkají předtim nevim jestli to utáhne
 
 
Datum: 18. srpna 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když je to na 12v ,tak by ti to melo ukazovat o polovinu min než skutečnost...
 
 
Datum: 15. srpna 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Existují akumulátory, ale ty vyžadují pro sychr regulaci nabíjení... :-) A protože magneto mustanga nemá významný přebytek energie na dobíjení, tak jen kvůli otáčkoměru každou chvíli dobíjet baterku ze zásuvky mi přijde kontraproduktivní... To Monty - žárovce je jedno jestli jí krmíš stejnosměrným napětím, nebo tepavým, či střídavým, ale akumulátoru, a to mi věř, to vadí :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
existují i baterky;-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Věřte Chongovi, ten otáčkoměr je na 12V stejnosměrnejch to na fichtla nedáš
 
 
Datum: 15. srpna 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
jde jeden de na kostru druhý k cívce ale jak konkrétně to nevim
 
 
Datum: 15. srpna 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ne. Nejde. A nebuď línej najít si starší diskuze na tohle téma.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 7:13
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
mám Stadiona S11 a snažím se seřídit předstih.Nemůžu se ale dostat na méně jak 4 mm před horní úvratˇ.Poradí mi někdo co dělám špatně nebo v čem je problém?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opotřebovaný kladívko .... na 100%
 
 
Datum: 08. ledna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
to musis merit od HU a ne od rantle na svicku,musis sundat hlavu!!! jinak to nechapu!!
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:57
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak to myslis?? ze proste ti to neklapne pod 4 mm?? tak v tom pripade pootocena vacka neb o spatne meris
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:51
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdarte chci se zeptat kdyz jezdim s fechtlem na M2T můžu přejít na polosyntetiku?co mam vsechno vyčistit?dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 1:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3796    
tak sakra kdybych to nikdy nevidel tak bych to nepsal,ja vim ze teoreticky by karbon mel byt jen ve spalovacim prostoru a ve vyfuku...
 
 
Datum: 16. srpna 2008 1:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nenech se mýlit, karbon se směrem ke klice dostane jen pokud bývá upravené časování. Předpokládám že máš seriový motor tam je to v případě že motor je bez závady v podstatě vyloučené :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel144    
pokud jezdis na M2T ma obcas zbytky karbonu i na klice....jedna se hlavne o ten pist a hlavu,to je treba vycistit,jinak zacne mazat polosyntetikou a motor to neprezije
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nevím proč by se měly čistit kanály ve válci či klikovka, když tam se nic nespaluje. Měl jsem v ruce staré motory co nejezdili na nic jiného než M2T a v uvedených prostorech nebylo nic k čištění. Úsady karbonu se tvoří jen na vrchu pístu, hlavě a ve výfukovém systému... a ten se stejně čas od času čistit musí. Klidně přejdi na polosyntetiku a nic neřeš. Hlavu, píst a výfuk vyčisti, s tím nikdy nic nezkazíš :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
jj presne mozna i klikovku ale tohle by melo stacit....
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
kanaly ve valci a hlavu a asi pist
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
je mozny ze na mym mustangovi nemam kulicku na spojce tata rikal ze tam zadna nebylo spojka vypina a nakopnou to jde taky je to vubec mozny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel765    
standa:-Dit já myslel v kartéru
 
 
Datum: 15. srpna 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
kuličku tam nemám a sem spokojený... naprosto ideální spojka
 
 
Datum: 15. srpna 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel144    
na O5 neni v motoru stejnak zadna kulicka,pouze v deklu
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:51
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja tam mam taky jednu tyčku a bez kuličky ,předtim to fungovalo krasne ale ted to nemužu seřidit,furt to prokluzje,nebo nevystavuje.....tak nevim
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:25
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel765    
tak se omlouvám, já mam totiž 05-ku, a ta má stejnou spojku jako pařez a 555
 
 
Datum: 15. srpna 2008 9:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
kulicka je tam naprosto k nicemu...tycinky na spojku si zasadne vyrabim a konce zakalim,tycinku mam z jednoho kusu a kulicku zadnou nemam a nikdy sem je nepouzival a nepotreboval...pouze u motoru z pareza je potreba ve spojkovym karteru,jinak tahlo spojky v karteru tu tycinku zlikviduje,roztlemi se to a odroli se to...to ze bez kulicky to jde ztuha je kec!!! pokud mas blbe vedeny lanko tak jde spojka ztuha a nebo v pripade ze mas na perkach spojky uz 3 podlozky protoze ti spojka jinak klouze...pak je ta spojka hodne fest,ale kulickou to rozhodne neni...
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:36
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1121    
ja mysim ze tam ma byt 5mm stejne jak ty tycinky
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
vubec to nejde ztuha lehounce to de zmacknout asi mam jinej tzp motoru treba ten motor tam neni origo je kupovanej pozdejc tak v 1986 jako novej
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_305.html tu je ta kulička!!
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když sundáš výko od zapalování,tak ti z motoru vyčnívá tučka,tu vyděláš a nacpeš tam kuličku,bacha,mosí tam byt ta pravá,myslim 6mm,ale newim to jistě,mno a jak ju tam dáš,tak to tam natlačíš tou tyčkou a je to..ale mosíš tam dat tu pravou,nebo se ti to sekne jak mě,a budeš moset sundávat celou spojku,hodně štěstí!!
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel765    
dá se koupit v mototechně nebo i tady v e-shopu, nebo jí můžeš vyndat ze starýho ložiska ale musíš trefit velikost
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Aha proto me po hodine jizdy boli ruka jak to de tezko... a kde se ta kule nachazi?Kdyz sundam ten karter tak nekde v ty ose bo kde? da se nekde koupit?
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel765    
je ale musí to jít hodně ztuha. já jí tam dneska dal a je to fakt velkej rozdíl
 
 
Datum: 14. srpna 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci, mám na svým fihtlovi laminátovou nádrž z jakýsi krosky. No ale to je jedno..Ale dneska sem jel na benzinku, čepuju do plna a ona asi na 4 místech tekla! No tak potřebuju vědět jak ji utěsnit nebo nelépe trvale opravit. Nějaký přesný název výrobku na to nebo jakákoliv rada by mi byla dobrá. Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
epoxyd pouzivame v krouzku potom je to mrte pevny
 
 
Datum: 15. srpna 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
jj, tak díky moc za rady! TAky sem chtěl použít nějaký epoxid, ale nebyl sem si jistý...
 
 
Datum: 15. srpna 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Přesně nejlepší je pryskyřice co se s ní lepijou lodě lepily sme tím auto a drží to jak sviňa
 
 
Datum: 15. srpna 2008 9:35
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Zkus nějakou epoxidovou pryskyřici,s tim se dá zalepit skoro všechno. Myslím,že jsou to lepidla,který se jmenujou epoxy.......a nějaký číslo,každý je lepší na něco,ale vesměs je to to samý.
 
 
Datum: 15. srpna 2008 8:10
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no o pravda.. tata zakytoval celej blatni zadni u toyoty cariny II kdyz tam rezlaa pak uz nerezla a taky cely svetlo.. a jeste nadzr u ficka...
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:54
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a co to zakytovat??
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chleba dobre lepi diry v drevenych kanojic.. prakticky odskouseno XD
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: pietres      E-mail:      IP: uživatel820    
čus mě to udělalo to same tak ja sem vzal tepelny tmel a zalepil sem to a drží už pul roku tak to by ti možná pomohlo a nebo viměn nadrž:-D a problem s tim mít nebudeš:-D
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
tim jak se lepej kánoje sry ale nevim jak se to jmenuje
 
 
Datum: 14. srpna 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: dandy      IP: uživatel3552    
Čau draci.. mam menší problém... Na dandyně .. Jedná se oto, že mě shořela pojistka .. tak jsem tam dal novou silnější a teďkom mě pořád svítí zadní světlo (brzdový) neměl jsem páru proč... a tak jsem to rozdělal a celý to prošel a nikde nebyla žádná chyba... ta blbost co spoští co zadní světlo.. tak jsem ji přeměřoval a je uplně ok .. tím pérkem to není... a nic.. aj když sem to měl zdělaný, tak to pořád svítilo.. fakt kokotina xD poraďte dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 0:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
prvni zavada ze sta :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. srpna 2008 0:19
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel2278    
Zkontroluj cidla u brzd,me to delalo spatny cidlo od predni brzdy
 
 
Datum: 14. srpna 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau Mam tu takovej trapnej dotaz...jak se mění gufero pod zápalkem?pls...díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
jo, a zapalování a magneto :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takže stačí sunndat jen pravý víko?
 
 
Datum: 14. srpna 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
norml.vemes srubovak opatrne ho podeberes a vytahnes ale bacha at neposrabes kartery!noo a pak das to novy to se dava tak ze vemes motorovej olej nalejes trosku do loziska a pak potres to novy gufero ze vnejsi strany aj ze vnitrni a to taky karter kam zapadne gufero!hlavne ten olej tam daj!a pak nasunes na kliku to gufero a opatrne vsazas delaj to prstama pouze a potem pouzij palisku a buchaj at je vyrovnany v tem zlabku a je hotovo!
 
 
Datum: 14. srpna 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prosim lidi mě fik nománě jede ale musim ho držetz pod plynem. Jak pustim plyn tak zdechne, a to i když zašroubuju volnoběžnej šroubek naplno tryswky vpoho, dokonce sem zkoušel i jiný. mám novy plynovy lanko a dlouho sem nejel. jehla to neni, tu šroubovací strandu nad karbcem mam vyšroubovanou co to dá pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
anebo je to v zapalovanim,dava to slabou jiskru a v nizkejch otackach to nezapaluje...
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
anebo mas ucpanej kanalek k volnobezny trysce
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: MIChalJ21      IP: uživatel1711    
kup nove soupatko mas tam vybehaby zlabek od sroubu
 
 
Datum: 14. srpna 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: ševča      E-mail:      IP: uživatel2314    
Zdarec draci mam takoví problem,mam jawu 21 a nejak mi zlobí elektrika,kdyz mi hází svicka tak mi nehazi kladivka a naopak dekuji za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
to me delal kondenzator a nebo velky trh.to muze bejt
 
 
Datum: 14. srpna 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel455    
čus draci mám takový problem mam mustanga a cosi mi zacne v urcitych otackach cinkat v motore nevite cim to je?dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
možná polámané kroužky
 
 
Datum: 15. srpna 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3786    
krouzky,cep nebo primarni retez
 
 
Datum: 14. srpna 2008 23:41
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3773    
To bude asi rozheganá kľukovka. Máš asi riadnu vôľu medzi čapom na zotrvačníku a ihličkovým ložiskom.
 
 
Datum: 14. srpna 2008 21:16
 
<  2111  2112  2113  2114  2115  2116  2117  2118  2119  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 12:29:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu