Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, poradte pls, když seřizuju odtrch tak mi motor nechce držet v hotní úvrati, ale u druhýho fíka mi drží , nevite co by stim mohlo bejt??? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 8:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jak píše standa, dělají to permanentní magnety, které přitahují rotor k tělesům cívek. S tím nic nenaděláš je to normální jev. Nezlobí to jen po výbrusu, kdy je válec těsnější a moc těm magnetům nedovolí se přitáhnout  . Stěžuje to nastavování, jinak to ničemu nevadí.
Datum: 18. srpna 2008 8:36
Jméno: standa
IP: uživatel3807
s tim moc nesouhlasim,jediny duvod to neni,ale ten cep se na tom muze z casti podilet...dost dela magneto jak se pritahuje k civkam...
Datum: 17. srpna 2008 22:53
Ok, tak dikes moc
Datum: 17. srpna 2008 22:14
Jméno: Morgan
IP: uživatel3808
myslím že je v háji pístní čep,určitě ti to při volnoběhu klepe,takový tikavý kovový zvuk.
Datum: 17. srpna 2008 17:57
Jméno: Zaša
IP: uživatel3726
Hmm a co netěsné pístní kroužky?
Datum: 17. srpna 2008 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel3806
to ze nechce drzet je v poradku...pridrz si ho v HU treba sroubovakem nebo 9 klicem
Datum: 17. srpna 2008 13:46
Jméno: radim
IP: uživatel1071
taky bych rekl ze je uz trosec vybehany,kdyz mas sundanou hlavu tak když na píst zatlačíš jemně prstem měl by zklouznout,ale neměl by padat sám od sebe,sundej válec a mrkni se jestli v něm směrem od hlavy nemáš znatelný schod,když po něm přejedeš prstem,pokud ne tak opravdu dobře mažeš
Datum: 17. srpna 2008 12:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To znamena ze dobre mazes  , jak ti nejde drzet pac je ojnica natazena a vahou svou ten pist posune... u toho druheho fika ti to moc neklouze  taky by to mohlo byt zpusebeno vybehanim
Datum: 17. srpna 2008 12:44
Jméno: jawal
IP: uživatel646
 čau sesa máš ještě kdostání tu nálepku mustang a nahoře ten kůn
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 12:21
 zdarec chlapi,...mam maly problem se spojkou na čz,... prad mi prokluzuje kdyz se to dostane do otacek maximalku mam tech 80-90 víc to proste neche jetpro tech otackach to akorad rve,... ale lamely se zdali byt jeste docela velky tak nevím co mam delat prosím za radu díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:56
nebo hraje velkou roli olej-když tam dáš moc řídkej tak to bude klouzat ale poradim ti-rozeber to každou lamelu otři hadrem a nalej tam hustčí olej,je lepši investovat a koupit předepsanej převodovej olej.taky mi to klouže a mam new lamely a spojku povolenou tak musim taky vyměnit olej,tak ať sa dílko podarí
Datum: 28. srpna 2008 11:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ja bych se koukl na mezilamelu, podle toho co rikas je temer jiste ze zarazky na ni sou sjete proto obcas v otackach prokluzuje, pac se protaci pod tim naporem...jukni na to uvidis
Datum: 17. srpna 2008 12:13
tak silnější pružiny na spojku nebo podložit podložkou ale bacha at ti to dokáže jeste vypnout spojku lepší je dat pružiny nové
Datum: 17. srpna 2008 11:59
Jméno: Fantomas
IP: uživatel2872
No stalo se ti asi to samy co me, olej co si nalil do motoru na prevodovku ti pretek na spojku . musis to proste rozjezdit , casem to prestane prokluzovat.
Datum: 17. srpna 2008 11:50
Jméno: danski
IP: uživatel2971
 zdarec co mam udelat kdyz jemezi klikou a ojnici vule do stran asi 0.8mm az 0.9mm do predu a dozadu je asi 0.1mm co s tm diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel3806
Datum: 17. srpna 2008 11:54
 Cau seso nebo proste caute vsichni co tam zastupujete sesu!!!!Potrebuji sehnat drapak 3,50-16!!!Bylo by mozne ho sehnat a za kolik+postovne k tomu DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 13:36
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
MITAS - C-10 to je tip toho drapáku... a je to 3,60 - 16, takže je to skoro stejný..
Datum: 17. srpna 2008 13:36
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
jeden mám, kolik bys za něj dal???
Datum: 17. srpna 2008 11:33
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Zdarec draci potreboval bych poradit ohledne vyndavani vlozky z valce vubec si nevim rady jak na to,to ji mam nahrat na 150stupnu a pak ji vytlouct treba gumovou palickou? opravdu nevim PORADTE MI PROSIM.DEKUJI a hezky den
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 17:17
Jméno: mara
IP: uživatel1093
Datum: 17. srpna 2008 17:17
Zajdi si na nějakou fabriku ať ti to vylisujou...je to nejjednoduší...
Datum: 17. srpna 2008 12:33
 Zdar mohu namontovat kliku z jawa 20 do jawa 550 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 15:49
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jako jak myslíš ojnice, jestli rozměrově, tak zdvih je stejnej ne? takže sou stejný, když vymeníš ložiska, tak to tam snad sedne
Datum: 17. srpna 2008 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel3806
ja si myslim ze sou ty ojnice stejny,ale nekdo se tu se mnou hadal ze sem blb ze to neni stejny...jinak samozrejmne parez ma 1Omm cep a 20 ma 14mm cep...
Datum: 17. srpna 2008 13:41
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
jo o ložiskách to vim ale ojnice jsou stejný??
Datum: 17. srpna 2008 12:47
jestli Potrebujes kliku tak ji mozna mam a jestli kvůli pístu tak ho vyvložkuj bronzem
Datum: 17. srpna 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel3806
nemuzes....klika na 555 je o hodne uzsi v loziskach...nejde to..
Datum: 17. srpna 2008 11:55
 Zdar draci, mam problém na fílovi s plynem, když přidam plyn tak až po docela dlouhý době začne reagovat.. nevíte čim to je?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 13:20
Rychlopal mam original ale jestli sis někdy všiml tak na katburátoru na víčku u šoupátka je takovej stavěcí šroub skrz kterej jde lanko a tim šroubem si nastavíš polohu bowdenu a tim pádem od kdy ti to má lanko zabírat
Datum: 17. srpna 2008 13:20
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
to není tím že by měl starou rukojeť.
Datum: 17. srpna 2008 11:43
Nebo máš ještě starej typ plynový rukojeti a ta nezabírá hned od začátku
Datum: 17. srpna 2008 11:24
Jméno: motor
IP: uživatel680
Datum: 17. srpna 2008 11:15
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
mně to taky dělává. asi ti tam teče málo benzínu vyčisti karburátor.
Datum: 17. srpna 2008 10:31
 Dobrej chtel jsem se zeptat co je stojánek policajta na mustanga diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 10:50
Policajt je vyklápěcí stojánek
Datum: 17. srpna 2008 10:50
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 13:28
jj fík jak vyšitej!
Datum: 17. srpna 2008 13:28
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kupodivu jo
Datum: 17. srpna 2008 11:51
 čus mam dotaz nevite jestli je někde na netu shop s věcma na čz 125/516 chci si ji koupit a jsem zvedavi jak jsou na to drahé díly.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 11:00
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
tak tobě vole
Datum: 17. srpna 2008 11:00
stačí ti ten vergl(slimák)
Datum: 17. srpna 2008 8:55
 zdar.. dá se někde koupit nový molitan do sedla? nikde sem ho nenašel..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 13:01
Jméno: maxx
IP: uživatel2093
to ja sem si daval sedlo na mustanga k jednomu typkoj u nas, kterej sije ruzny veci uz mrte let, a posil me sedlo na mustanga novou kuzi a jeste novou vycpavku tam dal a rek si za to 50kc
Datum: 17. srpna 2008 13:01
to muj strejc si daval udelat sedlo na pařeza a stalo ho to neco přes 500,ale byla to i nova ta kuže ....
Datum: 17. srpna 2008 12:11
Jméno: motor
IP: uživatel680
počkej celý pošití jenom 200?
Datum: 17. srpna 2008 11:08
nechával sem si šít novej potah na sedlo a v čalounictví mi i na míru a tvar vyřezali vycpávku z takovýho molitanu kterej v tom sedle byl.. a vyšlo to cca na 200,-
Datum: 17. srpna 2008 10:30
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Nedávno sem si ju vycpal molitanem a je super pevná a pohodkná.
Datum: 17. srpna 2008 9:24
Datum: 17. srpna 2008 0:46
Datum: 17. srpna 2008 0:13
mno nový,to pochybuju,vem si starů molitanovů madračku a vyřeš si to na to a máš to!!
Datum: 16. srpna 2008 23:58
 Zdar draci, mám Mustanga kterej má značku a techničák v depozitu, ale za chvíli budu mít hotovej řidičák a chtěl bych na něm samozřejmně jezdit. Jaké věci budu muset vyřídit když chci Mustanga napsat na mě a jezdit s ním?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 19:04
Dik
Datum: 17. srpna 2008 19:04
Technickou kontrolu a povinný ručení.
Datum: 17. srpna 2008 10:37
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 12:27
tzyvoe 13 sekundarko, ne rozrtu
Datum: 23. srpna 2008 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel3807
na seriovej motor 13 rozetu
Datum: 17. srpna 2008 22:55
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
motor je celkem v slušným stavu... jede krásně, i silu má.. mám 12 z, a zatím jezdím po polnačkách, ale budu dělat STK, tak pak se budu projíždět po silnici, né po poli  tak aby to trochu jelo, a mělo i silu  myslim, že dám asi 14ku..
Datum: 17. srpna 2008 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel3807
z vlastni skusenosti rikam ze 13z rozeta na 8.vybrus je moc pomala...na trojku se to strasne pretaci uz na pul plynu. na 13 z rozetku jede brutalne kopce ve kterejch driv umiral...dal sem tam 14z a od ty doby se to nepretaci tolik a jede to porad dost dobre....jsem taky z takovy maly prdele a je to tu samej kopec a tak vim o cem je rec...
Datum: 17. srpna 2008 17:07
Jméno: M
IP: uživatel1072
Pokud máš motor bez uprav tak je blbost tam dávat větší kolečko než 13z, tu 14 to ještě utáhne ale musíš jezdit rovinky, jak přijde kopec tak seš v háji...
Datum: 17. srpna 2008 15:02
ale pak jizda ve dvou na jedničku ,do kopce a pod plnym.......to bude ale spotřeba
Datum: 17. srpna 2008 12:13
Jméno: standa
IP: uživatel3806
na 14z s 8.vybrusem to jede pekne...oproti normalnimu vybrusu a 13 to ma jen o malinko mensi silu do kopce...vmax 75...mam to tam..
Datum: 17. srpna 2008 12:09
Jméno: Monty
IP: uživatel13
pokud máš motor v perfektním stavu tak není problém, a kdyžtak se dá pořád přeřadit na jedničku ne?
Datum: 17. srpna 2008 11:53
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
podle me je to blbost davat 15z kolecko na fika bez uprav. Ten ti to nemuze rozdejchat. Podle me by to jelo i min nez z 13 zubim protoze by si to tolik nikdy ani nevitocil
Datum: 17. srpna 2008 10:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Mno ja sem tez z vysocini a reknu ti ze ty kopecky ti ho zadusej, ja mam co delat abych vyjel nejake kopce na dvojku s 13z sekundarem...
Datum: 17. srpna 2008 9:53
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
jesi mas ok pincka tak vfklidu ja to mel a kopce sme vyjeli vsechny i ve dvuch aji velke vfklidu a ma to pak dlouhy rozjezd takze to vali na jednicku skoro 40 a me to me to na 3 jelo z kopce skoro 105 ale nikdo neveri jen kamosi co jeli semnou a co to meril na motorce cus
Datum: 17. srpna 2008 8:40
 čus chci se zeptat jestli nekdo nemáte nebo jestli něvíte kde sehnat kryty karburátoru na stadion s22
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 10:53
Zdarec,já je doma mam,tak jestli chceš tak mi napiš.ICQ-372-371-357
Datum: 17. srpna 2008 10:53
ty kryty se schanej blbe,a kdyz uz se sezenou tak sou pekne drahy,ceny kolem 1500-2000 nejsou vyjimkou
Datum: 16. srpna 2008 23:21
 čus
chci se zeptat když budu mít sundáný zapalování na pionýru musim znowa štelovat předstih?díkessss
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 12:39
jj...udělej si čárky a pak to podle nich dej zpátky
Datum: 17. srpna 2008 12:39
si to voznač než to sundáš, a nemusíš..
Datum: 16. srpna 2008 22:58
si piš
Datum: 16. srpna 2008 22:53
jo,to musis
Datum: 16. srpna 2008 22:49
Jméno: Lord wader
IP: uživatel1201
 Ahoj draci,mám motor po go,novy valec,klikovka,lamely,spojka,prostě skoro vše nové,prosím napište mi co mám dělat abych to pořádně zajel.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 22:55
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
skoda ze si se na to neptal pred tydnem, to bych aspon vedel ze nemam jezdit dyl a nemel bych to ted pridreny
Datum: 16. srpna 2008 22:55
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
Datum: 16. srpna 2008 22:31
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
když taky zajíždim stačí olej M6AD a M7AD???
Datum: 16. srpna 2008 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel3799
nejezdit ve dvou,mazat alespon 1:25 a pokud mozno necim lepsim nez M2T,jezdit na ctvrt plynu aby se to moc netocilo a hlavne se to nesmi moc hřát,pokud mozno ze zacatku jezdit jen chvilicku a nechat vychladnout...prvni nadrz fakt po kouskach jezdit,druhou uz muzes i dyl a na ttreti uz jen vic mazat...
Datum: 16. srpna 2008 22:22
Jméno: kohut
IP: uživatel3803
 Nazdar fictlari . Nevite cim bo mohlo bejt kdyz jedu na pinckovy { 20 } do mensiho kopecku cca 5 percentni stupani a on mi zacne zdusavat , potom ho zacnu roztlacet a kdyz chiti a zacnu se rozbihat tak to zase zacne zdusavat ??? ALE NADRZ SEM MEL SKORO PLNOU . Mohli by ste mi poradit ? Vepred dekuji za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 12:44
Souhlasim s Pavlem....zrovna pred tejdnem sem udelal novyho fika a jakmile sem jel do kopce tak zacal vynechavat a dusit se...asi trikrat sem ten kohout pucoval ale stejne se to po 5ti minutach zasralo...takze vyndat nadrz...varici vodou vymejt nadrz a ted je OK...
Datum: 17. srpna 2008 12:44
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
ja bych rek ze mas ucpanej kohout, me to teda delal, po rovine jel dobre a do kopce chcipal, jednine sem musel bezet vedele nej  , pak sem ho vysistil a je to ok
Datum: 16. srpna 2008 22:58
Jméno: kohut
IP: uživatel3803
JJ , ale po rovine jede nadherne
Datum: 16. srpna 2008 22:22
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
jaká je komprese??? to by mohlo byt tim že motor ma malou silu, možna by stačily vymněnit kroužky...
Datum: 16. srpna 2008 22:16
hale skus se podívat na vejfuk anebo na filtr to dělá hodně často
Datum: 16. srpna 2008 22:09
 čus... hikone na STK projde v pohodě ne? a co všechno musim mít, aby mi to prošlo? troubit to musí taky, žejo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 0:14
Datum: 17. srpna 2008 0:14
Kup si ho  ale nedávaj ho na motorku, ale na zeď  Taky to tak plánuju udělat, za ty prachy je to dobrá dekorace....
Datum: 16. srpna 2008 23:34
j, kašlu na něj..
Datum: 16. srpna 2008 23:20
mno šak kůpit si ho možeš,akorát na technickou daj ten starý,ale jak chceš,ale jak psali ostatní,ze sériovým motorem to nemá význam!!
Datum: 16. srpna 2008 23:12
jj, já si jen řikal, že bych ten hikone koupil, ale prdim nato..  jinak díky..
Datum: 16. srpna 2008 23:00
u většiny bys s tim měl projít!!mosí ti to svítit,a mosíš mět žárovky a nářadí potřebné k výměně žárovek,lékárničku...a měl bys projít..hlavně nesmíš machrovat a mosíš dělat že seš obyčejný člověk,co je rád že má aspoň pionýra,a oni ti to daj v pohodě!!
Datum: 16. srpna 2008 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel3799
nevim nevim jak se na STK budou tvarit na vyfuk hikone??? nevidim to dobre...jestli narazis na blbce tak te vyhodej
Datum: 16. srpna 2008 22:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
musíš sebou hlavně motorku
Datum: 16. srpna 2008 22:26
j, ale ještě teda co musím mít sebou?  jako vybavení a tak  a co mi to všechno musí dělat, myslim jako (světla, brzdy a tak)
Datum: 16. srpna 2008 22:22
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
já prošel STK i když mi to netroubilo, napsal to akorát do drobných nedostatků a v poho
Datum: 16. srpna 2008 22:11
prostě u neupravenýho motoru ti to většinou nepřidá skoro nic... ubrat by to nemělo ale nemysli si že ti to s tim pojede 2x tolik...
Datum: 16. srpna 2008 22:05
0
Datum: 16. srpna 2008 22:03
jak průběh výkonu?
Datum: 16. srpna 2008 22:03
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Ani jednoho poníka spíš se to sníží
Datum: 16. srpna 2008 22:02
hikone podle mě nepřidá moc akorát se změní průběh výkonu
Datum: 16. srpna 2008 22:02
jo, a kolik kW přidá hikone?
Datum: 16. srpna 2008 21:51
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci šly by normáálníí tlumiče z jawy 21 udělat nějak aby byli tvrdšííí díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 13:17
Jméno: motor
IP: uživatel680
podlož pružiny
Datum: 17. srpna 2008 13:17
Nebo prodluz pruziny
Datum: 17. srpna 2008 12:46
sundáš tlumiče a dáš tam silnější péra
Datum: 16. srpna 2008 22:10
|



|