Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zfar chci se zeptat jestli ne mate nekdo nakej valec potrebuju valce na tuning nebo ho vam muzu udelat ale neni zárukou ze pojedou dobre ale nektery mi valce dopadly dobre delam jenom upravu 2 k na fichtly. kdyby ste se chtely podivat tak je to stranka http://www.jawa50upravy.hustej.net
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:29
Jméno: deda
IP: uživatel556
waponmane hele tuto uz ma na zavodech kazdej druhej skus udelat nejaky jiny prefuky a pak je dej na veb.
Datum: 19. srpna 2008 13:29
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja uz neco znam staci napsat a je to za nakej slusnej peniz udelam ok vsechno jede
Datum: 18. srpna 2008 18:59
lol, kdyz uz upravujes na kseft tak to taky chce aby to jelo.. prece ti nekdo neda prachy za to, abys mu znicil valec, to uz radsi tkmoto a mas jistotu...
Datum: 18. srpna 2008 18:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
oprava = zdar
Datum: 18. srpna 2008 16:28
 Zdar draci nevíte prosím někdo jak se seřizuje předstih a odtrh na Jawetě? Nebo kdyžtak nějakej odkaz kde to najdu díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 12:43
Jméno: sergej
IP: uživatel3557
jo už mi to přišlo díky za help
Datum: 19. srpna 2008 12:43
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Uš sem to poslal tak sem dej vědět esli ti to došlo..
Datum: 19. srpna 2008 9:16
Díky za pomoc
Datum: 18. srpna 2008 21:22
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
dej sem tvůj email a já ti to pošlu
Datum: 18. srpna 2008 17:06
Jméno: diesel
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat co je pravdy o tom ze čz 125/516 je hodne poruchova prej tam brzy odejde prevodovka chtel bych si neco takoveho koupit poradte jake jsou ohlasy zkusenosti atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel3818
je to dobra motorka...jak se k ni budes chovat tak ona vydrzi..
Datum: 18. srpna 2008 23:12
Je pravda ze ty prevodovky byly dost poruchovy.Hlavne byly nachylny na nedorazovani kvaltu coz je u krosek na dennim poradku.Jinak super stroj.
Datum: 18. srpna 2008 18:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau......chci se zeptat, mam doma motor čz 125 a chtěl bych zjistit, z jakého je typu poznam to podle výrobního čísla? nebo nějak jinak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 15:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
OK.....dík
Datum: 18. srpna 2008 15:25
Jméno: salis
IP: uživatel2576
no každý seriový číslo by mělo začínat typem stroje, například čz 125 476 tak začíná: 476-xxxxx-xxx chápeš?
Datum: 18. srpna 2008 13:59
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Ahoj, prosím vás dneska mi nadaval uzivatel jmenem S.W.I.N.E 2 prej sem magor ze verim tomu ze pri zajizdeni noveho valce po vybrusu se musi jezdit opatrne a ne tomu davat kotel ( o to by ani tak neslo ) ale ze se nemusivice mazat jako predtim a ze se nemusi hejbat s plyskem u jehly ... co byste na to rekli? ... nevim asi sem debil neb o co ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 23:02
Jméno: ciza
IP: uživatel1093
 sory ze se k tomu vracim az po roce  ale k tematu. TO S.w.i.n.e2: Tomu valci je to jedno jak to mazes, ale tomu pistu a krouzkam to asi jedno nebude. Kdyz se zajizdi pist tak se musi zvolna pac se pist pri visi teplote rozpina a proto se potrebuje vic mazat. pokud to nekdo neresi jako svine2 a maze klasicky tak se muze i zadrit motor!!!!!!!
Datum: 03. července 2009 23:02
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
MIRO to mas pravdu, ale tomu valci je to jedno jestli ma 1:25 nebo 1:40 i 1:50 muzou mit, ale v knizce pisou mazaci pomer je 1:40, ale nechapu kdo muze davat 1:20 i 1:15 svicka zasrana, vejfuk, no nevim myslim ze ten pro ten motor neni dobre
Datum: 18. srpna 2008 22:02
No mám doma v kompu návod ale že tam je psaný poměr s M2T 1:40 až 1:50 to jsem se tam teda nedočetl. Leda že ten olej byl nějaký jinej ale nevím. Jinak i v návodu je psaný zvednout plíšek na jehle a mazat v poměru 1:25 při M2T. Já nevím ale radši bych to zajel podle návodu oni asi věděli proč to tam píšou ale pamatujte že jak se k motorce budete chovat tak ona se potom bude chovat k vám. Jinak nevím co maj všichni proti tomu zajíždět výbrus s M2T. Ten motor je na to stavěný tak nemá cenu tam lejt něco lepšího alespoň podle mně.
Datum: 18. srpna 2008 21:49
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
hele dej te mu ban a zadny hadky tady nebudou kdyz si mysli nakej fakan ze je machr
Datum: 18. srpna 2008 21:47
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
scary muvie nevydej se za jiny nicky, ty neco rikej, kolik si mi toho zkurvil to nejsou koruny ale tisice,ses ucil na mojich dilech BOHUZEL
Datum: 18. srpna 2008 21:39
melo byt na S.W.I.N.I 2
Datum: 18. srpna 2008 18:44
víš vubec pročby se to melo zajet po vybrusu??? protoze si snad sedaj pistni krouzky a nekdy ty vybrsy nejsou tak presny kapis?! takze se to potrebuje trocha opotrebovat mensima otackama a tim je vlastne vyssi moznost zadreni kdyz si vsechno oteprv seda... tak nedelej chytryho a tahni k certu bo radsi ne tam byvaj este hodni lidii v pomeru ku tobe !
Datum: 18. srpna 2008 18:43
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja nekdy davam tsf ale pro me je lepsi m2t,furt mazu 1:40 nezajima me jestli je v zabehu,nebo jestli je vybehanej to je uplne jedno, ja toho nemam 1-5 ale o trochu vic
Datum: 18. srpna 2008 15:49
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja nekdy davam tsf ale pro me je lepsi m2t,furt mazu 1:40 nezajima me jestli je v zabehu,nebo jestli je vybehanej to je uplne jedno, ja toho nemam 1-5 ale o trochu vic
Datum: 18. srpna 2008 15:48
Jméno: jo
IP: uživatel2090
roztrhejte si občanky (pokud nejaky mate )
Datum: 18. srpna 2008 15:04
jses fakt kkt ty S.w.i.n.e2 asi jses uplne mimo kdyz zajizdis tak dej olej 1:25 prvnich 600km v jedne osobe kdyz bude mit kat 700km tak dej olej 1:33 pri 850km 1:40 a tak mezi 1000-1100 dej 1:50 a tak maz az dotej doby nez bude cas na dalsi vybrus  pri 1100-1200km to uz muzes zacit tocit a jezdit jak je potreba a do tejch 1100-1200km jezdi na pul plnu měn otacky motoru neprerejvej to a doporucuju lepsi olej než M2T zdar
Datum: 18. srpna 2008 15:01
Jméno: Monty
IP: uživatel13
ano cenzura funguje, jenom ne tam kde bych to čekal
Datum: 18. srpna 2008 13:58
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
mysak 949 ja vim co je zajizdet valec, o to nemej strach, ja stim problemy nemam zadnej plisek nic, furt stejnej pomer a furt to tocit , jinak se nezajede  nechapu ty co jsou vyplaseny ze maj spojku prevodovku valec, atd. a chtej jet 2 km a pak nechat vychladnout, to je uplne jedno furt se musi tocit jinak pak nebude chodit jak ma, to je moje zkusenost
Datum: 18. srpna 2008 13:48
Draci chovejte se slušně ! Obzvlášť ty S.w.i.n.e2 s IP: 82.99.180.234. V případě dalších problému budu udílet BAN.
Datum: 18. srpna 2008 13:41
TO SVINE :hmm dobry .....i kdybych mel šlapaci kolo a byl bych rad že jede  tak tady nepíšu takovy voloviny jako ty....az si budeš zajiždet svyho fichtla(jestli teda viš co to je) tak si tam lej klidne samotnej technickej benzin ,me je to uplne jedno,když mysliš ,že ti to pojede lip....
Datum: 18. srpna 2008 13:21
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
mysak 949 je krypl, co ma slapaci kolo a je rad ze jede, debilek
Datum: 18. srpna 2008 13:09
Nechci se hádat ale jak tady píše svine že v knížce to neni tak já mám jawa 20 a origoš knížku a je tam jasne napsáno že při zajíždení se musí mazat 1:20 až 1:15 a nesmí se to hnát ale jak tak koukám mám asi jinou knížku než svine čau draci a at vám jezdí
Datum: 18. srpna 2008 13:01
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
při zajíždění de hlavně vo to abys to nezadřel takže jezdi a maž tak abys to tolik nepřehřejval
Datum: 18. srpna 2008 13:00
svine je namachrovanej buzerant co na fichtlovi asi v zivote nejel.....ale nechci se tady hadat.
Datum: 18. srpna 2008 12:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jehlu nejspis zvedat nemusis ja to dneska zacal zajizdet dal jsem vic oleje do benzinu a jezdim max pul plynu a prevodovka semi hreje tetka hodne mam novej valec pist i krouzky
Datum: 18. srpna 2008 12:32
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
co me urazis ty curaku
Datum: 18. srpna 2008 12:31
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ty trotle ty ses vyplasenej, ze ti nekdo rekne ze mas novej valec tak maz 1:20 to se divim ze nemazes primo 1:1,nechapu to, i kdyz budes mit novej valec das 1:40 M2T tak se nic nestane,jak myslis ze se to zajizdelo driv,nic jinyho nez M2T nebylo, podivej se do knizky tam o zadnej 1:20 nemas, vsude je 1:40 - 1:50 ale to nema cenu tady neco resit , zdar, napiste svuj nazor
Datum: 18. srpna 2008 12:23
Jméno: fichtl
IP: uživatel1265
 zdar draci myslíte že pomáhá ta lahvička jak se přidělá na kolínko?díky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:10
ada asi sam nevi jak to poradne funguje tak chtel jenom zamachrovat.....a nebo si to ted rychle nekde precte a vynada mi  )
Datum: 18. srpna 2008 18:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To ada - když se ti nechce vysvětlovat, tak sem nepiš. Polovičaté odpovědi jsou taky k ničemu.
Datum: 18. srpna 2008 16:02
to musis myt klapkovejc motor je to tam proto ze pak jde motor rychlej po plynu vic se me nechce vysvetlovat zdar
Datum: 18. srpna 2008 15:03
Jméno: Monty
IP: uživatel13
já myslel že to funguje stejně jako klapka, tedy bud tohle nebo klapka a vyjde to na stejno
Datum: 18. srpna 2008 14:02
ma na mysli tzv boost bottle , u klapkovejch motoru to nejakej vyznam ma ale jinak nee
Datum: 18. srpna 2008 11:34
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
jaká lahvička, nemáš náký foto?
Datum: 18. srpna 2008 11:23
Jméno: kohut
IP: uživatel3813
 Hele nevite ci tady ma sesa automat na 250 kejvacku s ampermetrem na nadrzi ??? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:57
 Tak jsem si jednou hrál s fichtlem a napadlo mě že bych mohl konečně zapojit chcípák (vypadnutý kontakt), tak jsem rozebral tu ´´palubku´´ (nevím jak to nazvat) a kontakt připájel, zase jsem všechno složil a přestal fungovat tachometr... Tak jsem to znovu rozebral a čumím jak puk, nikde není lanko od tachometru  .... co s tím? BTW tachometr je na skládce, takže kde sehnat nový (lepší) a jak ho připevnit...?? Když to nepůjde udělám si z té díry popelník
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 14:08
Jméno: Monty
IP: uživatel13
tak si tam namontuj sigmu
Datum: 18. srpna 2008 14:08
Už nemám ani samotný přístroj (tachometr).... tak se poohlížím po nějakém lepším (digitální by byl cool)
Datum: 18. srpna 2008 11:54
tak když nemaš nahon (lanko) tak si kup novy ne?
Datum: 18. srpna 2008 11:36
Jméno: grek
IP: uživatel2971
 Zdarec mam kolem ložiska 6303/C3 vyklepane dulciky pro lepsi drzeni ja to nedelal delat to muj predchudce ted delam Go motoru a kdyz jsem vytahoval kliku tak leve lozisko zustalo drzet v karteru a prave lozisko drzelo na klice co s tim ma delat mam koupene nove loziska a ted nvm co stim to lozisko drzelo na klice pevne ale pak jsem ho sundal co stim diky za rady sorry ze to pisu podruhy tohle je lepsi napsany
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:44
Ty dulky v karteru je nejhorsi co kdo moh udelat.Pac se to lozisko napruzi jenom na par bodech a pak po par stech kilometrech jde jako po hrachu. Obrus trosku dosedaci plochu pro lozisko smirkem a pouzij lepidlo na loziska. ja pouzivam lepidlo od retechu a jsem spokojenej.
Datum: 18. srpna 2008 18:44
kdyz ti tam nebudou drzet tak na tov existuji lepidla
Datum: 18. srpna 2008 15:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kup si novy loziska nejlepe skf
Datum: 18. srpna 2008 14:39
 Kde sehnat policajta (stojánek) na 21 Sport?? Jak ho tam připevnit??? BTW: sorry, nevěděl jsem kam to mrsknout...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 12:38
došlo ti to???
Datum: 19. srpna 2008 12:38
máš to tammmmmmm
Datum: 18. srpna 2008 21:59
walczysko@seznam.cz
Datum: 18. srpna 2008 21:33
dej mi meil pošlu návod jak ho udělat
Datum: 18. srpna 2008 18:43
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
to asi neseženej, leda od někoho kdo si to udělal, ale když se budeš trochu snažit tak to uděláš made in home
Datum: 18. srpna 2008 10:53
 Znáte nějaké finty jak čistit palivové potrubí?? Slyšel jsem že karbec a filtr kouhoutku nádrže se má vyvařit, atd.... mám totiž
extra špinavou nádrž (Mustang), a špinavý karbec... A na druhém stroji je vše perfektně čisté ať dělám co dělám (21 Sport)...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 14:27
 to by vypadalo  .......
Datum: 18. srpna 2008 14:27
Skoro bych řekl že mluvíš o pur pěně  ... ale k věci, co třeba 2l pet flaška s kohoutem a tlakovým ventilem (na pumpičku) na druhé straně?? Jako že by to bylo natlakovaný a tlačilo by to benzín do karbecu...
Datum: 18. srpna 2008 11:53
no to asi jedine ze by sis ji vyrobil... vis jak to mám já?? já mám nádrž v nádrži... je to speciální směs, která se používá k pokryti vnitrku nádrži cestovnich letadel (bezprdele fakt) no a pri smichani urcitejch latek to zacne reagovat a vznikla takova no jako kdyby podrazka od papuci co sem mival v prvni tride.... AA POTOM TO ZTVRDLO A JE TO PERFEKT... JINAK SI MYSLIM ZE NECO TAKOVYHO KOUPIS V NAKYM SPEC. OBCHODE. sory za caps lock
Datum: 18. srpna 2008 11:39
Ok, provedu  , ale ještě něco : Dá se někde sehnat LAMINÁTOVÁ nádrž na 20/21????
Datum: 18. srpna 2008 10:51
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Do nádrže sem nalil několikkrát vlažnou vodou s jarem protřepal a teď je čistější než já. A karbec sem vyčistil benzínem, dal sem nový hadičky a jede to jak Fichtl
Datum: 18. srpna 2008 10:40
 čus nedávno tu sesa prodával svíčák ten bez tej tyčky jak měl na konci ještě klíč asi na rozetu nepamatujete si někdo kolik to stálo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 23:08
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Jo na rozetu ale kolik stojí to nwm
Datum: 18. srpna 2008 10:42
 čau,stalo se mi že když nakopavam svyho fichtla ,tak sice chytí hned napoprvy ale asi 5 vteřin se snaží dostat do otaček a pak chcípne.No a když se mi ho podaří nak rozjed,tak to vubec netahne a při přidani plynu se dusi.Karbec i ventil sem čistil,mohlo by to byt špatným předstihem nebo odtrhem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 12:42
tak diky moc ,kouknu na to.
Datum: 18. srpna 2008 12:42
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
u me to bylo taky vyfukem, delalo to presne to co popisujes, takze vyfuk
Datum: 18. srpna 2008 12:33
hele kdyz s to snazis dat do otacek okolik ti stoupnou?? pac me tohleto samy delalo na 555 roztlacit to neslo a kdyz uz tak to neutahlo ani samo sebe a nakopnout to slo taky tezko... potom si tata vsiml ucpane dirky od vejfuku karbonem  a uz sem jezdil.. moje odpoved je ta že to bude asi vyfuk
Datum: 18. srpna 2008 11:41
zkus vytrhnout stetinu ze smetaku a poradne protahnout ty trysky a nebo ti treba svicka nehazi jiskru pod tlakem, tak zkus dat novou.me se to jednou stavalo byla to ta svicka
Datum: 18. srpna 2008 11:21
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,nevite co se mi mohlo podelat kdyz me vcera kamos ladil predstih(vyladil ho)a ja kdyz jsem sed na feka tak jsem se rozjel a nedahne to moc.predtim ten fechtl jezdil docela dobre.vcera jen jsem si rikal jestly mi neodesly pistni krouzky,pac pred par mesicama jsem mel jinej motor a tam jsem nechte urval pistni krouzek.a kdyz jsem jezdil tak se to naprosto prehrivalo.a ted se to taky prehriva,a k tomu tam mam jeste dany plechy zelezny na lepsi chlazeni.ted to byva horky tam kde to pred pra dnama nebylo ani pamatky.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 16:31
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
podel mne vic mazat a krouzky musis zajizdet tak 200km mozna 100km
Datum: 18. srpna 2008 16:31
nechapu co to ma za vyznam ale tak se podivej na ten pist esi neni prasklej pist krouzek... jeden takovej borecek jel jednou pres mrsklesy (takova prdelka ve ktere bydllim) a mel taky ty kovovy plechy u motoru ale bez problemu jsem ho predjel na 555
Datum: 18. srpna 2008 11:43
Jméno: grek
IP: uživatel2971
 Zdarec mam kolem ložiska 6303/C3 vyklepane dulciky pro lepsi drzeni ja to nedelal delat to muj predchudce ted delam Go motoru a kdyz jsem vytahoval kliku tak leve lozisko zustalo drzet v karteru a prave lozisko drzelo na klice co s tim ma delat mam koupene nove loziska a ted nvm co stim to lozisko drzelo na klice pevne ale pak jsem ho sundal co stim diky za rady sorry ze to pisu podruhy tohle je lepsi napsany
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:08
zadůlcikovat? to je posledni moznost kdyz je karter v...
ale Muzes to zalepit jsou nato lepidla stojí asi tak 300 (locktaid) a je to mnohem lepší vydrží to asi 250stupňů
Datum: 18. srpna 2008 10:08
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 čus chtěl bych se zeptat kdyz si ted objednam věci tak mi to odešle někdo místo sesi nebo objednavky se neprimaji?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 12:03
kup si to v mualu jsou o hodne levnejší. http://www .MUAL.CZ
Datum: 20. srpna 2008 12:03
jo a obědnávku poslat možeš,a sesa jak dovalí z dovče,tak to vyřídí a pošle..
Datum: 17. srpna 2008 23:27
mno odesílat za sesu to nebude nikdo  ,a jak dojede,tak to začne všecko valit  !!
Datum: 17. srpna 2008 23:24
Jméno: grek
IP: uživatel2971
 zdarec vadi moc kdyz kdyz na blocich motoru jawa 21 byly u loziska 6303c3 na klice loziska dany a potom tam okolo toho loziska udelany diryod natloukani aby to lozisko drzelo ja to nedelal ated delam go a menim ty loziska obe bude s tim nejaky problem co stim ma delat
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 23:01
 čus chci se zeptat jestli někdo nemáte nebo nevíte kde sehnat kryt řetězu na jawetu nebo jen spodní díl krytu řetězu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 9:41
já dělám renovaci tak potřebuju oba aby to trochu vypadalo
Datum: 18. srpna 2008 9:41
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Já tam mám jenom vrchní dyš tam dám oba chrastí to jak chřestýš...
Datum: 18. srpna 2008 9:08
Jméno: standa
IP: uživatel3807
skus inzerce a burzy
Datum: 17. srpna 2008 22:57
 Čus, teoretický dotaz: Může fichtl jezdit na naftu??? Jak, s čím ředěnou, atd....?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:16
Jméno: mara
IP: uživatel426
znamej rikaz ze udelal ze stadaka dizla proste skoro zrisil prostor hlavy a ujel na cistou naftu asi 0,5km pak se ojnice tak zkroutila ze se to uz ani netocilo
Datum: 18. srpna 2008 18:16
Jméno: motor
IP: uživatel680
no tak když naftu kradeš tak to je potom neco jinýho...
Datum: 18. srpna 2008 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel3807
kdyz trochu ucpes vzduchovy filtr tak v pomeru benzin:nafta 1:1 uplne s prehledem...jinak pokud motor poradne rozžhavis na benzin tak potom nektery jede na cistou naftu(samozrejmne s olejem) zalezi na kompresi!!! Ale dneska je to k nicemu kdyz nafta je drazsi...
Datum: 17. srpna 2008 22:21
 Pánové a chlapci, mám v hlavě brouka... Kdosi mi kdysi řekl že viděl fichtla s elektrickým startováním... Otázka zní: co a jak budu muset udělat když chci jawu 21 sport nakopnout elektrikou? Poraďte jakou baterku, startér, uchycení pro baterku atd, ale hlavně, PŮJDE TO VŮBEC??? A měl bych ještě jednu otázku  fichtl mi málo svítí, bude tam pasovat nějaký halogen???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 16:58
Jméno: motor
IP: uživatel680
no a co startér ze 175 je to dynamo startér myslim jak je ten skůtr to to prasátko
Datum: 18. srpna 2008 16:58
Jméno: Monty
IP: uživatel13
startér ze skůtra bych podle mých návrhů nedokázal nijak využít... maximálně ho trochec překopat a pak by to možná šlo
Datum: 18. srpna 2008 14:05
Je mi jasné že to budu muset udělat na bterku, malý startér by se snad dalo použít z nějakého vysavače (skůtra). nemám problém s tím že by mi málo svítila baterka, ale že všechny fichtly svítí na můj vkus málo....
Datum: 18. srpna 2008 10:21
ale pak bys musel předělat elektriku a zapojit akumulator.
Datum: 18. srpna 2008 9:53
Jméno: Monty
IP: uživatel13
už o tom uvažuju asi 2 roky za tu dobu sem si proštudoval pořádně motor a udělal několik návrhů a teoreticky by to zatim šlo... jenomže zatim nemůžu sehnat nějaký malý startér
Datum: 18. srpna 2008 9:20
hele nevim proc si vsichni delate srandu z tech co chcou neco skusit... proste kdo ma prostředky tak to muze udelat... ja mam prostredky ale ne ty finančni a to je dnes ve svete problem vetsiny...
Datum: 17. srpna 2008 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel3807
pokud ti to na normal zarovku sviti malo tak na halogen to uz nebude svitit vubec
Datum: 17. srpna 2008 22:22
Ty z toho fíka chceš udělat mercedes???
Datum: 17. srpna 2008 22:14
|



|