Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 Zdar draci šel by dát karbec z čz 150 na fichtla aniž by se upravoval válec atd?? a máte s tím nějaké zkušenosti třeba jestli to zlepší výkon nebo tak něco?? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 22:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pokud máš sériový válec tak ti to pravděpodobně pojede hůř, pro správnou funkci karburátoru musíš dosáhnout v difuzoru správný správný tlakový spád aby se ti správně rozprášilo palivo
Datum: 19. listopadu 2013 22:19
 Já si třeba upravuju originální karburátory propilováním difuzoru.. ovšem já to mám na závoďák
Datum: 19. listopadu 2013 19:16
Jméno: Standa
IP: uživatel16440
 Naroubovat tam jde když uděláš koleno,ale plocha sacího kanálu na seriovce je mizerně malá,nebude to mít žádnej přínos,spíš jen do toho nasypeš prachy,protože budeš muset nakoupit nějaký trysky,vzduchovej filtr atd... Tobě je 17mm na origo karbecu málo ? Skútry a nebo třeba minibike,yamaha dt 50,Simson,Dandy 50 aj mají karburátory dokonce menší a jedou víc  Některé skútry mají dokonce průměr karburátoru 10 - 12mm....
Datum: 19. listopadu 2013 19:06
Jméno: martin
IP: uživatel16293
 ahoj, pasuje zapalovani z 05 na 20 ? diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 17:46
 Pasuje...
Datum: 19. listopadu 2013 17:46
 Ahoj DRACI! , chtěl bych se zeptat...Chtěl bych si přihlásit jawu 250, nemám k tomu žádný doklady, tak jsem se chtěl zeptat, co se mi víc vyplatí, jestli veteránský doklady nebo si koupit původní doklady (pořizovací cena mě nezajímá), spíš co se mi vyplatí při placení pojistky a STK....a kolik se vůbec platí Pojištění a STK u originálních papíru
Díky moc nevím si s tím rady...
...tak jestli je tu někdo kdo měl kdysy stejnej problém....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2013 8:16
 to vám závidím, asi to bude jiným krajem, soused má veteránů asi sedm včetně aut, informace jsem si tedy také nevycucal z prstu, já pocházím z místa kde se policajti na nic neptají, ale za co jde, automatický píší bloček, nehledě na to že s mym pionýrem je to dobrý ale soused má několik veteránů i opravdu unikátních a to se jako bonus musí pokaždé když vyjede potýkat i se závistí... proto navrhuji papíry které splynou s davem
Datum: 20. listopadu 2013 8:16
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar vážení, jezdím na péráku 250 s veteránskými doklady. kniha jízd - co to je?, jezdit jen na srazy - co to je?, jezdím na něm na dovolené i za hranice - německo, rakousko, polsko, slovensko, maďarsko.. na technickou se nechodí - místo ní je každoroční retestace, nejlépe v klubu veteránů, kde jsem člen - platím za retestaci 100,-, pojistka bývá 1/12 normální pojistky (záleží na pojišťovně). na žádnou buzeraci jsem za ty roky nenarazil, naopak, vlastně mi vždy všechno prošlo - vjedu na pěší zónu a zaparkuji před kavárnou a strážci zákona maximálně slušně požádají o odstranění vozidla  takže já hlasuji pro veteránské doklady.
Datum: 20. listopadu 2013 7:38
Datum: 19. listopadu 2013 22:38
 na jinou kubaturu bych to nestavil ani náhodou, kór na nižší, to je v pohodě do první bouračky! pokud se to s tou dvěpade liší výfukem a logem, směle do toho  , a ber to jinak!  pro úřady je to jawa 250 s jiným výfukem a jelikož se ti líbí víc logo čz tak sis ho dal na nádrž, a na všechny můžeš vyplazovat jazyk
Datum: 19. listopadu 2013 22:37
 schrek : postav to na doklady 175/450 liší se jen motor ne ? čísla a jezdí se dál na 250 no problemo ...
Datum: 19. listopadu 2013 22:09
 odlišnosti? jeden výfuk, na motoru a nádrži logo ČZ...
Datum: 19. listopadu 2013 22:00
 nehledě na to že krom dalších veteránistů nemá nikdo vůbec představu jak by to mělo vypadat
Datum: 19. listopadu 2013 20:29
 to je dost individuální, nemám představu v čem se ta čezeta liší, ale jestli je jako většina vyráběna pouze v jiné barvě a pár doplňcích, tak bych to neřešil jelikož tehdá se moc na typy nehrálo, např na jawu pionýr 20 můžeš jezdit krom 550 na všem, protože rám ani typ nemá a motory ikdyž jsou třeba na 05ce jiný jsou prostě jawa typ 50 a že na tom budeš mít napsáno čz bych taky neřešil jelikož jsem viděl už dost fáček s nápisem ferarri
Datum: 19. listopadu 2013 20:28
 řeším podobný dilema, mám ČZ 250/450 a na tu moc papíry neseženu, jenže s veteránama se musí každej rok na technickou... troufli by jste si to postavit na doklady s jawy 250?
Datum: 19. listopadu 2013 20:03
 samozřejmě to poslední se váže k těm veteránskejm značkám
Datum: 19. listopadu 2013 20:02
 za mě rozhodně normální doklady, dělat veteránský zkoušky, vést knihu jízd, smět ofiko jezdit jen na srazy a falšovat kvůli tomu záznamy o najetých km a k tomu megabuzerace českýho státu.... pokud seženeš doklady, tak máš prostě normální motorku a nikdo ti nic nemůže  ono to teoreticky vypadá jako sranda, ale praktikuj to v čechostánu
Datum: 19. listopadu 2013 20:01
 Cenový rozdíl v pojištění sice je, ale i při použití klasických dokladů je tato částka zanedbatelná - počítam cca 200kč na rok. STK 300kč jednou za dva roky. Za mě jednoznačně origo doklady...
Datum: 19. listopadu 2013 17:40
 zdar dryci myslíte že by mě mohlo prasknout gufero u spojky když sem jel za studena na plnej kotel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 22:24
 palec nahoru filipe! taky nevim co vymejšlej
Datum: 21. listopadu 2013 22:24
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 nechápu proč ho tady tak terorizujete já pocohpil hned co má na mysli prostě gufero ze strany spojky... jinač Mustang: gufero na klice ti určitě nepraskne kvůli tomu že dáš kotel při studeném startu. možná při -30° ale i to je docela nemožné
Datum: 21. listopadu 2013 21:20
 Víš ono kdyby se zmínil co má za stroj.. žejo on třeba staďák má spojku na klice. Ale i tak se to nejmenuje "gufero u spojky"  a vůbec seru na to.. každej kdo má trochu za ušima si najde nějakou příručku kde zjistí jak se co jmenuje.. Vždyť v dnešní době internetu a jinejch technologií je to hračka.
Datum: 21. listopadu 2013 18:07
 vzhledem k tomu jak blbý dotazy tu jsou jinde, se divím, že se zabejváte zrovna timhle  navíc nevím komu z nás to tady jezdí na názvosloví  a věř mi že pokud by se dgenerace tohodle národa projevovala pouze tim že si nebudem schopný zapamatovat jak se co jmenuje v motoru... vyhráli jsme bitvu o tenhle kontinent  , odteď je duše nový plášť! ,, pokud nemáte bezdušovky,, eště to domyslim
Datum: 20. listopadu 2013 22:57
 hmmm.. to je mi teda národní degenerace.... klice se už říká spojka.. super  .... válci se bude říkat hlava či karbec a kola budou pásy
Datum: 20. listopadu 2013 21:42
 protože,, jak jsi sám napsal,, jiný tam neni!
Datum: 19. listopadu 2013 22:31
Datum: 19. listopadu 2013 21:53
 myslí gufero na klice od strany spojky, to levý, takže vaše narážky nejsou na místě
Datum: 19. listopadu 2013 20:04
 to gufero u spojky by mě taky zajímalo  .. ty tam máš suchou spojku? . a víš vůbec kde ta spojka je?
Datum: 19. listopadu 2013 19:48
 co to máš za stroj že máš u spojky gufero?
Datum: 19. listopadu 2013 19:17
 u spojky je gufero  ale ono to bere trocha oleje tak sem se lekl
Datum: 19. listopadu 2013 17:26
Jméno: mustanglegpress : 3x12 + 1 zah
IP: uživatel14518
 věř mi že v tovarnim nastaveni je motor u fichtla tak podimenzovanej a nevykonej , že sam sobě při spravnym nasteveni a kvalitnim oleji , NEmůže ublížit i při tvrdším zacházení.
Datum: 19. listopadu 2013 12:30
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Mmmmm za studena plnej kotel, ty jsi fakt rebel!
Datum: 19. listopadu 2013 10:34
 já ti nevim.. ale u spojky žádné gufero není
Datum: 18. listopadu 2013 22:10
 pochybuju
Datum: 18. listopadu 2013 20:22
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdrec draci, k čemu je u fichtla křížový vyplachování? Popřípadně jak se dá udělat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2013 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel16445
 Já zas dlouho přemejšlim nad tim,jestli pujde vylisovat vložka z 70ccm simson válce,zřejmně z levný repliky...vim že je to nějak na kokot zalejvaný...
Datum: 20. listopadu 2013 21:02
 Podle mě k ničemu. Navíc bys musel překopat úplně celej válec 
Je to o tom, že při křížovým vyplachování jde vyplachovací proud z plnících kanálů do středu válce, tam se spojí a stoupá k hlavě. Potom se rozdělí a po stěnách míří do výfukovejch kanálů.
Deflektor na pístu je u příčnýcho výplachu.
Na fichtla asi bude nejlepší to vratný vyplachování, ktery tam už je
Datum: 20. listopadu 2013 10:30
 v dnešní době má prakticky každej 2Takt vratný vyplachování, to jen z prvopočátku výplach určoval deflektor na pístu, ten usměrňoval tok směsi a spalin, zjednodušeně řečeno, ve skutečnosti je to všechno okolo 2T motorů trochu složitájší a všechno je o výpočtech takže asi takhle . . .
Datum: 19. listopadu 2013 19:04
Jméno: pošuk
IP: uživatel16293
 čaau lidi, jaky mate názor na tzv ,silnou dvojku,, ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 22:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak a to co napsal standa je celá pravda
Datum: 19. listopadu 2013 22:12
 Jen malej dodatek: Proč pořád chcete někdo objevovat ameriku a řešit všemožnej nesmyslenej "tuning" ??? Je to zbytečný!! Mám 90kg,fichtla tak nějak ve slušnym stavu,motor se ještě točí vcelku slušně,ale už je před smrtí,na tom mam seriovej válec,kterej jsem si jen trochu opravil a začistil,srovnal a nechal na něm udělat výbrus,hlava origo -čistá,nepotlučená,pěkná - mam čistej seriovej doutník,mam origo karbec 17mm - odladěnej na trysku 65 - filtrbox odladěnej - pak VAPE který ani nevim na jakej předstih je nastavený,pak mam nějakou svíčku která dává jiskru,je to myslim n15, a teď to co chci vlastně napsat - když jsem tam dal převod 11/55 a sed si na sedle za půlku tak ta bestie furt chtěla na jedničku jezdit po zadnim kole....a nezdá se mi že by to jelo nějak málo a to mam 90kg....s tim převodem 11/55 to jelo na trojku skoro 60... (no točí 7000-7200 tou "opravou válce"  ....muselo tam jít 13/55 aby furt chudinka nejel v "červenym"....no prostě mazec,seriovka uhání jak bestie....a teď další šok....po letech první motor,co žere něco mezi 2-3 litry...úplně neskutečný....když jsem počítal kolik sem najel klidnou jízdou na pár litrů co bylo v bandě,tak sem se začínal dostávat pod číslo 2,5l/100km ... Tak proč to furt předělávat??? Jo přiznávam,tady sou fakta,některý válec jsou z výroby zmršený a prostě nikdy nepojedou a když se neopravěj,tak prostě nepojedou...některý kliky sou taky namrvený,některý házej na hřídeli,některý maj třeba pootočenej kolíček a běžnej antitalent tam ten předstih prostě neudělá....pak sou zase kartery který nejedou...to nedokážu vysvětlit,ale je to tak....každý kartery prostě nejedou top....mužeš mít v motoru TOP součásti,vše nový,perfektně zgenerálkovaný,ale budeš mít blbý kartery a nepojede to...a tohle se zjišťuje až na silnici...někdy až dost pozdě.... to jen moje připomínka k tomu všemu ...Obecně: nemusíš do toho pustit 10 tisíc...postav si slušnej motor,se slušnou klikou,se slušnejma ložiskama,se slušnou převodovkou,najdi slušnej pěknej válec,seřiď to a ono to poletí....a nemusí to bejt nový..stará klika která nemá vakl a nekope je kolikrát lepší jak nová... a ještě jedna faktická - nikdy se nepokoušejte oživit motor půlenej kladivem,ten už dojel....tam je to marný....
Datum: 19. listopadu 2013 11:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jasný rychlej 3q je ideální řešení, ale je to otázka peněz 17/21 byla za slušný peníze ale momentálně je v prodeji jen 18/20 a ta už není nejlevnější, na 17/21 bude muset počkat až zase někdo vyrobí další várku
Datum: 18. listopadu 2013 22:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a jé už je to tu zase, zkusil jsi to někdy když říkáš že to nejde??? zvláštní že mě takhle udělaná převodovka už najezdila několik stovek kilometrů naprosto bez problémů
Datum: 18. listopadu 2013 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Kup si rychlej 3Q a dej 11z kolečko a budeš mít silnou dvojku i trojku a jednička bude jak na serii s 13/55... To je řešení !
Datum: 18. listopadu 2013 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 marquee: když si sežene kolečka z 05 , budou mu k prdu , protože jsou uzší.Jinak zkrácená dvojka je opravdu k ničemu
Datum: 18. listopadu 2013 21:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přesně tak, silná dvojka je na nic, trojku už pak prakticky nejde použít, když už chceš silnější dvojku tak si sežeň 19z dvojkový kolečka z 05ky.
Datum: 18. listopadu 2013 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Absolutní blbost. Asi jako 4 kvalt bez trojky...taky k ničemu...
Datum: 18. listopadu 2013 18:55
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Tak je to dobrý když jezdíš ve dvouch tak do kopců
Datum: 18. listopadu 2013 18:52
Jméno: ložo
IP: uživatel16293
 ahoj draci, mam takovy dotaz, kdybych řídil po cestě 125 (vlastnik je otec) a mam jen papíry AM a chytli by mě policajti, tak byl by potrestán otec nebo jenom já? vubec nevim jak se to v tomhle případě řeší. děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 15:32
Jméno: honza
IP: uživatel16439
 Byly i případy, kdy se to bralo jako odcizení, či neoprávněné užití - někde jsem o tom četl, syn si půjčil auto, neměl ŘP a máma nemohla říct, že mu to půjčila. Dostal snad podmínku.
Datum: 19. listopadu 2013 15:32
 nehledě na to že ten tvůj flastr nejspíš zatáhnou rodiče
Datum: 18. listopadu 2013 21:38
 Když se to tak vezme, tak máš samozřejmě pravdu  a máš i pravdu v tom, že když nemá 18 let, tak jsou za něj zodpovědní rodiče, to mi nedošlo...  , ale tak či tak, jsou rodiče zodpovědní, ať o tom ví nebo neví, že tu motorku vzal
Datum: 18. listopadu 2013 20:26
 Otec je ale povinnen motocykl zajistit proti zneužití, takže to bude z tohohle hlediska jeho problém. To že ti neni 18 let zde nehraje roli. Trestně odpovědný jsi od 15 let....takže ty bys případně dostal flastr a záaz řízení, protože jsi jel bez řidičáku. Otec by byl nejspíš jenom nějak pokárán, že neschoval klíčky...Ale postih hrozí pro oba...
Datum: 18. listopadu 2013 20:26
 konny: ale otec muze rict ze mu ji vzal bez optání že o tom vubec nevedel... a za další.. stejně to odserou rodiče protože ti jště neni 18 a zodpovídají za tebe
Datum: 18. listopadu 2013 20:19
 Oba, protože ty nemáš na takovou kubaturu papíry a otec, že si neověřil, zda nemáš řidičák na tuto kubaturu
Datum: 18. listopadu 2013 19:46
 V podstatě oba...
Datum: 18. listopadu 2013 18:46
 Draci zdravím ,mám velkej problém na babetě , odešel mi náhon šnek tachomteru na předním kole ,jenže mám speciální litá bílá italská kola i s italským náhonem CEV a tachometrem CEV .Nevíte nebo doma nemáte tento náhon CEV Funkční ? opravdu moc prosím ! ... foto zde : http://petr1996.rajce.idnes.cz/Babetta_210_122_Grand_Lux/  seso dříve si ho zde měl , máš ještě možnost ho někde splašit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 15:24
Datum: 19. listopadu 2013 15:24
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
Datum: 19. listopadu 2013 15:12
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 zdar nema tu prosim nekdo na pincka navod na sezizeni karbecu??? myslim ze je to na tech strankach jawa 50 nebo tk neco ale nemuzu to tam najit dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 18:24
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Jinak sem to našel v sekci technika - opravy,renovace, poruchy.
Datum: 18. listopadu 2013 18:24
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
Datum: 18. listopadu 2013 18:22
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 hele nejak mi to nejde jak to v tom si nasel ten navod?? rekni pls postup
Datum: 18. listopadu 2013 18:07
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 dik
Datum: 18. listopadu 2013 18:06
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
Datum: 18. listopadu 2013 17:52
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 Ahoj, vím že to není ohledně fichtlů ale chtěl sem se zeptat jestli někdo používá kuklu pod helmu?? Je lepší s ní v zimě jezdit? Mám motocrosovou helmu takže myslím že by to bylo lepší když už takhle přituhuje a s jakými máte dobré zkušennosti?? Díky moc a přeji hodně najetých KM bez závad a nehod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 20:28
 ta lyžařská je dobrá
Datum: 18. listopadu 2013 20:28
 jezdím taky v kukle na lyžování
Datum: 18. listopadu 2013 17:59
 já občas v kukle jezdim a je to gut. netáhne ti na krk a helma suprově sedí na hlavě... no a samozřejmě teploučko (mám takovou tlustší army kuklu)
Datum: 18. listopadu 2013 17:44
Jméno: Mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, vím že to sem nepatří a předem se omlouvám jakou by jste mi doporučili motorku 125ccm enduro čtyřtakt díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 18:27
 tak on chce enduro a a někdo mu poradí motard.....  Za mě jednoznačne DR 125 sám tohle endurko vlastním a max spokojenost  nebo pak honda XLR125 z novějších třeba to WRko který už tu zaznělo.
Datum: 18. listopadu 2013 18:27
 Yamaha WR 125r celkem pěkná, řekl bych dobrá motorka pro začátek..
Datum: 18. listopadu 2013 18:09
 Suzuki DR 125 SM , je to motard
Datum: 18. listopadu 2013 18:03
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Zdravím draci, je to mimo pio ale i tak, nevíte zda li se běžně dělaly čz 175/450 0.5 (deluxe) v tmavěmodré barvě? nebo to bylo jen na vývoz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 16:20
Jméno: pavel
IP: uživatel4946
 Šlo by udělat na original komárskej válec vybrus 41,75 ? a kolik by měl potom motor obsah?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Na kladně sou pěkný kurvy,když jsme tam bydleli tak sem si užil,jednou mi vyhrožovali s 50 papírama za stání jednim kolem na trávě za obrubnikem. Teď bydlíme zas nazpátek v Hradečně (respektive ve Studnici) a tady je od policajtů sice klid,akorát že na kladně mi za 3 roky auto před panelákem neukradli ale ve studnici v prdeli na konci světa stáli auta před barákem půl roku a už nám jedno ukradli .... Neskutečný...
Datum: 18. listopadu 2013 18:12
 Nn, kladenský  Jsem byl registrovat pistoli...a řikal jsem si kdovíjak hezky jsem nezaparkoval  Bohužel muži zákona neměli stejný názor
Datum: 18. listopadu 2013 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Myslíš Smečenský? Co si prosral? 62 na radaru u školy? Aspoň maj na pivo  Jinak pokud komárskej válec má bejt pio z dob čssr tak vrtání 41,50 a 41,75 nedoporučuju,,,,max 41mm - to je ještě na hraně (58ccm) a ten jeden výbrus se na tom ještě udělá,ale 41,5 je už skořápka neskutečná a 41,75 to už se musí ta vložka za válcem rozpadat při blbym pohledu. Nebejt to za válcem zúžený na 44mm tak by to šlo bezpečně na 42mm (třeba simson to má ok)...
Datum: 18. listopadu 2013 17:57
 standa: Teď je otázka jestli má na mysli komárskej válec jako válec z moskita, nebo jako originál válec vyrobený za komunistů  Mimochodem...dneska jsem byl obvzláště štědrý a zasponzoroval jsem vaší městskou policii finančním obnosem 600kč...
Datum: 18. listopadu 2013 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Ad 1) je sehnatelnej píst 41,75 ? Ad2) vnější průměr vložky je aspoň 46-47mm? Ad3) nevim jakej zdvih má moskito. Doplň údaje a řeknu víc.
Datum: 18. listopadu 2013 16:56
 pí er na druhou krát vé?
Datum: 18. listopadu 2013 15:49
 Zdar draci, jsou na jawě 555 stejné prsíčka jako na jawě 550??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 22:02
 stejný
Datum: 22. listopadu 2013 22:02
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 13:55
 Zdarec draci, scháním nějakou pistoli do výbavy mé vojenské jawy 350/360. Nejlépe nějakou malou např. 6,35. Dále se chci zeptat jestli má někdo takou jawu s tím ohranným rámem dole pod motorem? Případně jestli si někdo rám nějak upravoval nebo vyráběl jiné vychytávky na jawu? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 17:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16437
 eště něco k motorce od serie se liší padákem ten za 700 nabízí monty jawa..možná nejni v e schopu ale pan matejka ho vyrábí... dále často byl namontován nosič ten je tu v inzerci anebo starsí... a na panelce byl na vojákovy přece jinej přední blatník byl mělčí podobnej soutěžákum a sportkám a to sehnad bude unikum....
Datum: 18. listopadu 2013 17:31
 Zdar. Aby to bylo dobové a zároveň aby to odpovídalo výzbroji ČSLA, tak by to musela být pistole ČZ vz.52, v ráži 7,62x25 Tokarev. Seženeš ji v komisi tak za 2500-5000kč podle stavu. Samozřejmě musíš mít ZP a nákupní povolení, ale to asi víš...
Datum: 18. listopadu 2013 15:17
 Zdravím. Narazil jsem tu v nabídce na ojnici z Mosquita na 12mm čep s tím,že to má být tuning na pio či stadiona. Dotaz zní jaká je osová vzdálenost ok čepů (pio má od středu čepu ke středu čepu 100mm) a zda je spodní ojniční čep o stejném průměru jako pio ? SESO umíš na to něco říct? Mám v plánu něco bláznivýho a pokud by tahle ojnice měla nějakej rozumnej rozměr mezi 90 a 100mm tak by mi to hodně usnadnilo práci. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 21:21
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdravim Draci, chtěl bych se zeptat: chtěl bych na svoji Jawu tu malou původní SPZ. Šlo by to nějak, mám tam tu klasickou velkou co se teď dávaj a je to hrozný. Nějaká rada, protože motorku na veteránské papíry dávat nechci. Někde na internetu jsem viděl, že ji na Pincku někdo měl normál originál, ale už měla nová čísla, ručně napsané+vylepená STK. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 18:18
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 http://www.plastovespz.cz/products/znacka-spz-na-motorku-14-6-x-11-cm/ tady to stando máš, ale žádné zkušeností s tím nemám. Zkoukni to a rozhodni sám
Datum: 21. listopadu 2013 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Beru to za předpokladu že se to bude přepisovat v rodině,tzn. ve stejném okrese i kraji a tak nevidím důvod proč bych měl mít středočeskou. Bral sem to v případu že by mi dali velkou plachtu a na ní KD 71 XX,což sem si neuvědomil,že je kravina,že nový značky už maj vyražený a jen je "rozdávaj" Ale určitě bych nejezdil s KD-čkem kdybych měl novou značku s eSkem... To bych byl zase kokot...
Datum: 18. listopadu 2013 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 standa: ale když budeš jezdit dál na starou SPZ a přitom už budeš mít vydanou novou, tak ti přece nebude souhlasit s TP a ORV ne? U nás platí že při převodu v kraji nechaji starou, jinak ne... dostal jsem novou i na 555, protože původní majitelka nahlásila ztrátu, ale seru jim na to a namaluju si jí na klasickou fichtláckou...
Datum: 18. listopadu 2013 18:08
 Možná jsem to blbě napsal..., samozřejmě že žádné nařízení není, které by svolávalo majitelé co vlastní starou značku a pokud by jsi to tak udělal jak píšeš, tak by ti možná tu starou nechali, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že mě ji nechtěli nechat, musel jsem tu starou odevzdat  . Možná by ti to mohlo vyjít a nebo by řekli, tak když jste starou značku stratil, tak mi vám vystavíme novou VELKOU  a jelikož nová má jiné číselné označení než stará, tak by jsi stejně starou nemohl použít a musel by jsi dát tu velkou plachtu, protože by asi vypadalo blbě když by na staré značce bylo namalováno např. 3B 4321 ne?
Datum: 18. listopadu 2013 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 A mužu poprosit o ten odkaz na firmu,která tu značku udělá? Už ji mam orezlou a na STK bych chtěl jít s fešáckou. Díky.
Datum: 18. listopadu 2013 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Navíc před pár lety jsem přepisoval na sebe (taky v rodině a ve vsi) starýho péráka s malovanou značkou a taky mi ji nechali.
Datum: 18. listopadu 2013 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 A v čem je problém? Stk udělam ještě na starý,evidenčku taky na starý,tudíž na ní bude nálepka STK,pujdu na ouřad bez značky a když budou problémy,tak řeknu že sem ji prostě ztratil,novou plachtu dam do skříně a dál jezdim na starou a při další STK to nikdo řešit nebude. Nevidim v tom problém,nevim o žádnym nařízení který by svolávalo majitele strojů se starou SPZ aby si ji šli vyměnit. A když ta značka muže legálně jezdit na dědu letos tak muže i za dva roky na mě
Datum: 18. listopadu 2013 16:46
 Standa: oibávám se, že by ti tu starou značku stejně nenechali, protože když mi děla dal pionýra a pak se přepisoval na mě, tak jsem starou značku stejně musel odevzdat (i když děda bydlí ve vedlejší vesnici), protože stará značka neodpovídá dnešním předpisům, tím myslím při přepisu vozidla
Datum: 18. listopadu 2013 16:26
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Kolečko díky věděl jsem, že když si ji namaluju je proti předpisům já jen myslel, že někdo bude vědět jak na to, jak by se to dalo obejít.
Stando já viděl na netu stránku kde ti to i udělaj. Bohužel moje motorka nebyla z rodiny, ale z úplně jiného kraje. Právě se bojim toho, že kdyby mě zastavili poliši, aby z toho nebyl problém. Kdyby nikdo nic neřešil, tak sem příspěvek nedávám. 
Každopádně děkuju Draci
Datum: 17. listopadu 2013 21:13
Jméno: Standa
IP: uživatel16434
 Asi bych se vysral na předpisy,velkou značku shodil,dal malou a šel s ní na STK aby mi nalepili známku na tu malou a hotovo.... když si ji necháš u někoho vylisovat a hezky stříknout tak na to nikdo nemuže nic říct....naštěstí já mám starý KD a malou značku a i kdyby sme si to v rodině přepisovali (ono totiž dodnes je to na tátu a nebo na dědu) tak sme v kraji,dokonce v okrese,dokonce v jedný vsi,takže mi i určitě nevemou a nedaj mi tu krávu.....
Datum: 17. listopadu 2013 21:09
 Musíš mít takovou značku, jaká ti byla přidělena. Cokoliv jiného je proti předpisům. Veteránské to též neřeší - dostaneš stejně euro značku ve formátu 17x20cm. To že si někde viděl malou s novejma číslama znamená, že si to někdo přemaloval/přetiskl. To můžeš taky udělat, ale jak řikam, je to proti předpisum...
Datum: 17. listopadu 2013 20:54
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, nevíte někdo jak se pájí přetržená lanka v bowdenech nebo o nějakým návodě? prej je to nějak za pomocí kyseliny mám ještě původní šedý a nechce se mi ho vyhazovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 19:12
Jméno: kuba
IP: uživatel15014
 moc díky za odpovědi
Datum: 18. listopadu 2013 19:12
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jj, opravit pájením jde jedině koncovka a to jen u méně namáhaných lanek. doporučuji na lanko nasadit měděný/mosazný kroužek/trubičku a lanko zapájet do toho. konkrétně k tvému dotazu: lanko odmastit, na pájku si připravit kapku cínu s kvalitním tavidlem, na pájený kousek lanka kápnout kyselinu chlorovodíkovou a spájet. dej si pozor na kouř - spálí oči.
Datum: 18. listopadu 2013 12:40
 Jestly je to plynový lanko na který nepůsobí velká síla tak to by spravit šlo vem si kousek prkna a do něj si vyvrtej dírku cca o něco větší jak bambulku nakonci lanka roztav pájkou cín ten dej do tý dírky pak do toho dej lanko počkej až to vychladne. Pak už jen upravíš tvar a na konci. A u rychlopalu udělej to samý nebo si vem kousek čokolády (né tý najezení tý co se s ní spojujou drátky)  oddělej z toho ten plastovej obal ten vnitřek rozřízni potom ho dej nakonec lanka a utahni šroubek
Datum: 18. listopadu 2013 9:16
 Já bych řekl, že to nejde a jestli jo, tak bych tomu určitě nevěřil
Datum: 18. listopadu 2013 6:54
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci na má 125 476 mám vzadu světlo z 350 a osvětlení mlhovky svítí a světlo na žárovky sem zkoušel a brzdoví taky svítí jen nesvítí klasický nějaký rady nevím co s tim kámoš řikal že osvětlení na značku je napájeno ze stejného zdroje jak klasická světlo tak nevim co stim za rady předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 18:08
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar dík za rady kámoš mně to už visvetli
Datum: 18. listopadu 2013 18:08
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
 z jaký 350? Můžeš mít minimálně 5 druhů světel, ale počítám, že nejpíš světlo z 638. Pokud jo, tak na prostřední konektor přijde kostra, na spodní brzdový, a na horní konektor světlo jako takový, jehož paprsek, (2 žárovky ba9s 4W) prosvětlují jednak červenou plochu "skla" dozadu a jednak svítí spodem přes bílou na SPZ. Nějak jsem ale nepochopil ty mlhovky
Datum: 18. listopadu 2013 6:44
 Kolik ti vede kabelů do světel? tři a z toho je jedna kostra?
Datum: 17. listopadu 2013 20:26
|



|