Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kanasta
IP: uživatel111
 Zkoušel tady někdo dělat vodni chlazeni na pincka v podobě že by se kolem valce a hlavy udelala jakoby nadoba a v tom by byla voda a chladila valec a hlavu ? Asi pěkná blbost ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 19:26
žebra elektrodou nenavaris na to jksou specialni svarecky!!!
Datum: 19. srpna 2008 19:26
Jméno: Twix
IP: uživatel111
další žebra na valec se asi nedej navařit normální elektrodou že ?
Datum: 19. srpna 2008 17:26
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
S tou nadrzi kolem motoru by to bylo horsi, pac voda se ohreje a ta nadrz bez zebrovani ma strasne maly povrch na odvadeni tepla, takze by se to prehryvalo ejste vic... leda ze by mel zebrovani, to by se zlepsilo o neco
Datum: 19. srpna 2008 16:48
Jméno: motor
IP: uživatel680
normál by se na to přidelala vodní čerpadlo třeba a klikovku (odpor motoru asi už by to moc nejelo)a pak už by se jenom nák dořešilo na tom žebrování dal bych nákou nádobu jenom na válec a na halvu už bych to nedával a normál nákek chladič třeba ze škodovky přepůlit URCITE BY TO SLO !!!
Datum: 19. srpna 2008 15:32
ale asi by se v tom začla vařit a bylo by to špatny
Datum: 19. srpna 2008 13:59
Jméno: Kanasta
IP: uživatel111
Ale ja sem to myslel že by celej valec a hlava byli v třeba plechove nadržce a v tom by byla voda. Čim větší by byla tim by v tom bylo vic vody a to by se zas tak rychle neohřalo ne ? Sice by to vipadalo pěkně blbě ale třeba by to nějak fungovalo.
Datum: 19. srpna 2008 13:46
kdybych mel cas tak bych to skusil udelat mel bych to uz i vymyslene ale za 1 me to prijde dost zbytecn to si radsi navarim zebra na valec na kazdou stranu cca o 25mm a hned se to chladi znatelne lip hlavu vozim hvezdicovou kdyz ti ten motor toci pre 10tis otacek tak se to reje jeste vic a takle to je ok ted delam 4 kval tak mam plne ruce prace s tim ale kdyby nekdy v zime byl cas tak bych to skusil zrealizovat zdar
Datum: 19. srpna 2008 12:43
no kdyby mezi zebrama slo protahnout nejaky medeny trubicky a hadickou z nich vyvadet vodu do nejaky expanzni nadoby ktera by mozna sla dat pod prsa (vite ne  ) jenze jak to chladit aby se to vevnitr (ta voda nebo chladici smes) nevarila... leda jeste nejakej vetrak ale zepredu by to melo chlazeni normalni takze jen zrealizovat tu nadobu a kam ji dat....
Datum: 19. srpna 2008 11:10
ja mam teda na motokare vsechno v poho cisty serizeny a varim kazdou chvili... ale to bude uz asi tim ze ten motor je na to slabej...
Datum: 19. srpna 2008 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel3822
hele je to fajn napad,ale vsichni o tom jeom mluvi a nikdo to este nedoresil a neskonstruoval...na normalnim fichtlu staci mit cisty zebra na hlave a na valci,olej v prevodovce a spravnej predstih a pak zadny pridavny chlazeni nepotrebujes a muzes jezdit celej den a neupece se to...
Datum: 19. srpna 2008 10:07
nahodou kdyby mel dostatek casu a prostredku tak by to klidne realizovat slo
Datum: 19. srpna 2008 9:55
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
S tim cerpadlem... ono by to slo udelat obehove, to znamena ze kdys se voda ohreje na valci stoupa a tim bude proudit, zasobnik umistit nekam pod prsa(predpokladam kdo nema technickou moch by se tam vejit) a nejak udelat zebrovani
Datum: 19. srpna 2008 9:52
blbost, nedotáh bys to to konce, provrát žebrování a dáš tamtrubičky a copak???? kapalina se musí taky chladit aby se nazahřívala, takže potřebuješ dallší žebrování na které bude nařážet vítr a bude ochlazovat kapalinu v prubičkách a taky potřebuješ zásobník kapaliny no a aby mohla proudit tak i vodní čerpadlo, které musíš nějakou energii pohánět.....celé jt to tak složité že se to nevyplatí. to si rači vem nějaký větrák na 6 V třeba z trabanta, dej do do nějaké roury a něch to foukat n aválec, jen si budeš muset dát osvětlení z kola.
Datum: 19. srpna 2008 9:48
Jméno: fggfg
IP: uživatel3821
hele a co provrtat mříšky, dotoho trubku a tou trubkou aby protíkala voda??
Datum: 19. srpna 2008 9:27
Jméno: Kanasta
IP: uživatel111
nj na svičku sem zapoměl....
Datum: 19. srpna 2008 1:18
no, neim, jak by to bylo kolem svíčky..
Datum: 19. srpna 2008 1:01
použij tlacitko hledat a syntax vodni chalzeni
Datum: 19. srpna 2008 0:44
Jméno: Vyfuk
IP: uživatel111
 Šel by na fichtla vyfuk ze skutra ? Ten puvodní . TO by nedělalo takovej kraval ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 18:47
Poslední poznámka je nejvíc pravdivá...
Datum: 19. srpna 2008 18:47
Jméno: motor
IP: uživatel680
a halavne z 2taktu
Datum: 19. srpna 2008 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel3822
kdyz utesnis puvodni lauf tak taky nedela kraval a prida vykon...jinak samozrejmne ze by vyfuk ze skutra sel na fichtla,ale s jistymi upravami(koleno,uchyceni)..
Datum: 19. srpna 2008 10:09
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Radsi utesni ten puvodni a uvidis tu zmenu...
Datum: 19. srpna 2008 9:48
 Podařilo se mi snížit mazací poměr u fichtla na desetinu předepsané hodnoty /1:400/ a ujel jsem na to jednu nádrž. Nyní, když mažu už správně, vše se zdá být ok. Myslíte, že se něco mohlo pomrvit? Měl bych něco zkontrolovat či si na něco dát pozor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel3822
pokud se to nezadrelo a nic necinka tak to nekoumej...jestli je tam neco KO tak ono se to casem ozve 
Datum: 19. srpna 2008 9:48
Jméno: deny
IP: uživatel2971
 zdarec kde je difuzor na karburatoru jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 0:47
misto 19 sem chtel napsat 17
Datum: 19. srpna 2008 0:47
sani.. jinak vsechno musi byt 19 mm mensi ee jinak by to nemelo vyznam kdybysi mel sani 17 a kolinko 15
Datum: 19. srpna 2008 0:46
 zdarec.. tet sem měnil klikovku, páč byla vyštěrchaná, a dal se to do kupy, a žádný svonění z motoru, nic, krásně to šlapalo... chytal napoprvý.. ale jel sem se projet, a asi po 2 km, mi to přestalo táhnout, (jel sem jen tak na dvojku napůl plynu, a kochal sem se..  ) a furt to jaksi blbě jelo, tak se to votočil a jel dom, pak mi to nechtělo vyjet mírnej kopeček, kde jindy jezdim na trojku, někdy na 2, diš nejsem rozjetej, a skoru na vrcholu mi to chcíplo,tak sem to vytlačil, pak se do toho drc, jelo to asi 20 m (pořád na jedničku, měl sem plnej, ale jelo to jen tak tak), a pak chcíplo, a už sem to nenakopl.. doma sem to rozdělal, a co se nenašel.. zlomenej píst. kroužek.. je možný, že jak sem to rozdělával, tak že sem je přehodil, že si nějak blbě sedly, a zlomili se? (a to sem měl vejbrus dělanej před 450 km  takže skoro uplně nový.. tak znova no..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 16:25
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
tak u nas 390 sevsim
Datum: 19. srpna 2008 16:25
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja si vybrusy delam sam koupim akorat pist kliku krouzky cep pojistky a uz jedu
Datum: 19. srpna 2008 14:24
flaška nakyho chlastu
Datum: 19. srpna 2008 13:14
ja nevim... musim se zeptat co platil otec kdyz to daval znamymu na vybrus ale mysli ze tak pivo no
Datum: 19. srpna 2008 12:36
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
unas 650
Datum: 19. srpna 2008 11:50
u nas 500... mas ale stejne stesti ze ti ten kus krouzku jeste nevletel do jehlicek na klikovce, to se stalo me.... jinak pokud jsi ten kus krouzku co hcybi nenasel tak ti radim pokus se ho najit... bud vylit vejfukem nebu bude u kliky... ale abys to pak neslozil chvili nejel a on ti tam nevlit znova....
Datum: 19. srpna 2008 9:47
boužel je  jo, kolik u vás někde stojí vejbrus? tady 550..kč
Datum: 19. srpna 2008 1:03
tomu se rika smula chlapce. jinak esi neni skrabla vlozka tak akorat dej novy pist s krouzky a jedu dal
Datum: 19. srpna 2008 0:48
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
asi byl naprasklej a pak se dodělal jinak bys to tam nedal kdyby to nezapadlo do těch zamku ne ?!
Datum: 19. srpna 2008 0:03
 zdar borci z ceho se sklada klapka???? a jeste ta boost cosi nadobka je k tomu ze kdyz tam klapka neco propusti tak si to ten boost nasaje a kdyz jedete z kopce a pod nim pridate tak se vam to bez nej zakucka s nim nee
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 12:13
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
to jsi se moh zeptat rovnou mne stoho plastu a listu a zaražek boost mam doma ale jede to i bez klaky dobre kdyz jsem to vyndaval tak v tom byl benzin i kdyz sem tam zadnej nelil
Datum: 19. srpna 2008 12:13
Jméno: Tom
IP: uživatel3035
 Nazdar. Mohli byste mi poradit jaké všechny návleky můžu použít na tento čep? Prosím napište sem odkazy z tohoto shopu, D9ky moc a zdarec. Omlouvám se, ale nevím do jaké kategorie toto zařadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 11:36
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
ktera se ti libi
Datum: 19. srpna 2008 11:36
Jméno: Tom
IP: uživatel3035
To já vím, ale která přesně.
Datum: 19. srpna 2008 8:59
Datum: 18. srpna 2008 22:54
Jméno: Tom
IP: uživatel3035
Datum: 18. srpna 2008 22:32
 Cuzzzz draci.... kdyz dam novej pist a dam tam stary krouzky (pokud to de a nezlomej se mi) budu muset znova zajizdet? Kdyz mam na stavajicim pistu par zarezu ( pac to nejakej tydyt nemazal a pejne to pridrel) a vymenim ho pomuze mi to v necem? Valec vypada netknutej......
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel3818
pokud krouzky nemaj velkou mezeru v zamku a sou zajety s tim valcem tak je tam nech a hlavne je neprehod...pist by si snad zajizdet nemusel ale trochu vic oleje pro jistotu nic neskazi...pokud sou krouzky vybehany tak je zahod
Datum: 18. srpna 2008 22:46
bejt tebou,tak když už budeš v tomtak tam dej i novy kroužky .....
Datum: 18. srpna 2008 22:35
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
 Zdar hoši chtěl jsem se zeptat na co se mám připravit a čekat od zkoušek na A1 na co si dát pozor a co nezapomenout a prostě takoví důležitý věci Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 18:08
Jméno: Marek
IP: uživatel3661
Podle latě, musí se dotýkat 4bodu na 2 kolech 
A co tam ještě muže být za otázky?
Datum: 19. srpna 2008 18:08
A ještě schválně jak poznáte jestli motocykl jede v jedné stopě? To je také jedna z otázek na které se může komisař zeptat a kluka co dělal se mnou se na to zeptal.
Datum: 19. srpna 2008 17:19
Jo jo to plexo jsem opomněl. Ale pokud máš dioptrické brýle tak plexo mít dole nemusíš. Nejlepší je zeptat se pokud nevíš instruktora. Platíš ho za to aby tě na zkoušky připravil a ne aby se jenom povozil na nějaký motorce. Tady z vysočiny kámoše vyhodil za to že předjížděl a jak vjel před cyklistu tak vjel na přechod což se nesmí. 50 metrů před přechodem, přejezdem a křižovatkou je zakázáno předjíždět. Jinak ta přednost z prava a hlavně zkoušet ty testy na netu.
Datum: 19. srpna 2008 17:15
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
taky pozor na přechodech a zastavovat na stopkách. Jedneho z autoškoly kvůli tomu vyhodili
Datum: 19. srpna 2008 16:23
tak bacha na nejaky uchylny pravacky (kdyz treba u krajnice stoji nejaky auto nakladak a aj kdyz cumi do zeme a nema zaplej motor) tak radsi zastav me za to vyhodil!!!! nejezdi ryche pac dalsiho vyhodil za to ze nestihal sledovat. a hlavne nezazmatkuj..
Datum: 19. srpna 2008 12:38
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
ja budu dělat za rok a myslím že to bude v poho.
Datum: 19. srpna 2008 9:25
Pánové, já dělám A1 ve středu (zítra)......
Datum: 19. srpna 2008 8:39
moje je 304218698 tak dyztak napis a ja ti reknu co a jak
Datum: 18. srpna 2008 23:10
 tyvoe jas ito myslel. nedelas u sovzila? dej mi icq
Datum: 18. srpna 2008 23:09
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
u jizd se divej na obe strany ja se podival jen do leva a vyhodili me za to
Datum: 18. srpna 2008 23:09
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
JJ jsem z Olomouce takže naco si mám dát pozor?
Datum: 18. srpna 2008 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel3818
pokud uz mas po silnicich neco odjezdino tak se nemas ceho bat...nikdy sem nemel v autoskole problem...jedna takova prkotina u motorky...neodjed s otevrenym plexi!! miho mladsiho brachu za to vyhodili
Datum: 18. srpna 2008 22:51
nejsi ty z Olomouce??? pac ti komisari sou tam fakt na facku sem se bavil s instruktorem a rikal ze je to na kriminal pac jeho znamej si taky delal ridicak a proste komisak s nim jel 6× pres stejny misto naposesty se nepodiaval a vyhazov
Datum: 18. srpna 2008 22:43
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Právě toho se bojím, instruktor říkal že ten komisař je na A1čkáře nasranej tak jen abych to udělal
Datum: 18. srpna 2008 22:31
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Právě toho se bojí instruktor říkal že ten komisař je na A1 nasranej tak jen abych to udělal
Datum: 18. srpna 2008 22:21
a taky pozor na komisare nekteri sou fakt hnusni
Datum: 18. srpna 2008 22:16
Připrav se na jízdy který jsou vesměs stejný a hlavně u nich nepanikařit. Potom zkoušky na ty neštuduj vyhlášku jak všichni doporučují protože z ní co jsem dělal papíry nebylo ani ťuk nebo bylo ale stejně otázka zněla jinak. Spíš zkoušej testy na internetu a to hodně tím se nejlíp naučíš. Jízdy hlavně nepanikařit. Dávat blinkry, dodržovat rychlosti předjíždět jenom tak kde smíš a koukat do zrcátek. A hlavně bacha na přednost z prava to je hlavní kámen úrazu pokud se tam nepodíváš. Jinak technická část zkoušky o funkci motocyklu je v poho. Pokud tomu trochu rozumíš.
Datum: 18. srpna 2008 21:55
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Sezente si knizku a ucte se pravidla... nic na tom jineho neni, jen tohle
Datum: 18. srpna 2008 21:44
Jméno: monax
IP: uživatel467
jj taky by me to zajimalo docela!delam je sice az pristi rok pac je me 15 ale abych se tak trochu pripravil co me ceka
Datum: 18. srpna 2008 21:39
 ZDAREC ZÁVODNÍCÍ DOTAZ OHLEDNĚ TOHO POKUD VYLISUJU VLOŽKU UPRAVIM KANÁLY MUSÍM NECHAT UDĚLAT VÝBRUS A TAKY POKUD JI VYLISUJU NESTAČILO BY MÍSTO VYBROUŠENÍ VÁLCE HODIT HO NA SOUSTRUH A VYSTRUŽIT VÝSTRUŽNÍKEM VLOŽKU?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:04
vystružit by to šlo ale nepojede ti to protože tam budeš mýt velkou vuli meci pístem a tou vložkou a navíc neuděláš takovej povrch když udělaj vyhbrus tak to rovnou i soperfinišujou aby tam nebyly žádná škrabance a navíc jestli nemáš ten vystružník tak se ti vyplatí vybrus protože vybrus stojí do 500 ten vystružník tak 5000
Datum: 19. srpna 2008 13:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
rikam nech si udelat vybrus od tk moto za 500
Datum: 18. srpna 2008 21:35
vystružit by to šlo, ale nevim, jestli bude mít vložka ideální drsnost, řek bych, že bys to stejně ještě musel vzít ještě na honovačce a ještě k tomu výstružníku, to se ti podle mě nevyplatí koupit, výstružník s tak velkým průměrem jako je vnitřní průměr vložky bude pěkně cenově mastnej
Datum: 18. srpna 2008 21:32
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
oprava jezdit zatim lepsi jsem zapomnel ze je vybrus
Datum: 18. srpna 2008 21:27
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kdyz mas vlozku poradku tak staci vypilovat kanaly a slozit a jedit ale vdy je lepsi na soustuhu prefuky neudelas ja si ted budu objednavat rucni frézu jinak to delam vrtackou s frezkou
Datum: 18. srpna 2008 21:25
Jméno: Fokke
IP: uživatel3608
 Zdarec, sehnal jsem si ČZ 125 ale jo vo dva kraje dál a vůbec nevím jak to mám udělat až tam pro ni budu co si mám vzít? malej techničák? a velkej aby mi po odhlášení na moje jméno poslal poštou? nebo jak poraďte kdo s tím má zkušenosti, Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 18:19
Jméno: Fokke
IP: uživatel3608
ok, dík, ale když na tim budu chtít odjet tak si asi malej techničák budu muset vzít
Datum: 19. srpna 2008 18:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
toto by měl někdo zkopirovat a dat na nějaky stranky. Myslím že se to bude ještě někomu hodit a je to moc dobře napsaný a na poprvé pochopitelný
Datum: 19. srpna 2008 0:10
jj přesně jak říká Dr.fík!!!
Datum: 18. srpna 2008 22:53
Zdarec,já jsem motorku (Jawa 125/355) kupoval minulou sobotu a teď jsem ji přihlašoval,takže vim oč jde.Takže když koupíš motorku,tak majitel na tebe musí odhlásit papíry,ty mu při převzetí motorky podepíšeš kupní smlouvu a on to na jejím základě na tebe odhlásí.Až ti papíry pošle a budeš je mít v ruce,musíš zajít do pojišťovny a nechat si udělat poviný ručení,až ho budeš mát,tak zajede na evidenční kontrolu(tu dělaj na místě kde dělaj STK a Emise.POZOR:to poviný ručení a evidenční kontrola jsou důležitý,bez toho ti to na úřadě nepřihlásej.Až budeš mít ručení a evidenčku tak zajdeš na úřad na evidenci vozidel(pokud ti neni 18 let musí s tebou jít zákoný zástupce).Tam jim přdložíš velkej a malej techničák(malej ti vystavěj novej,takže pokud ti ho prodávájící nedá,nic se nedějě.Jenom pak na úřadě vyplníš formuláš do kterýho napíšeš že ti nebyl vydán při koupi),protokol o ovidenční kontrole,poviný ručení,a odevzdáš SPZ.Oni ti vystavěj malej TP,daj novou značku a zapíšou tě do velkýho TP jako majitele.Pak pudeš znova do pojišťovny nahlásit novou SPZ-ku.Tam ti vydaj novou kartu a můžeš jezdit.Snad to pochopíš.Kdyby si něčemu nerozuměl tak mi napiš.ICQ-372-371-357
Datum: 18. srpna 2008 21:41
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, už se to tu mnohokrát řešilo, co si myslíte, že je nejlepší olej do fichtla, mám na mysli motorovej, nemyslím převodovej. Odpovědi typu, lej tam M2T sem radši ani nepište myslím oleje od 100kč-200kč za litr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 23:41
 M2t byl dobrý olej ve své době,ale teď už je dávno za zenitem,nenamazal bych s ním ani řetěz,natož lít ho do motoru,co jsem četl a není toho málo a z mých zkušeností tak M2t od 4000 OT/min maže huře a čím víc otaček tím huř,do fichtla postačí mineralni olej cca kolem 170kč od jakékoli značky API je stejna jestli to je castrol,stihl,valvoline,lepší je ale polosyntetika,to už záleží na kom kdo kolik chce investovat.Motor podle posledních výzkumů na tyto moderní oleje vydrží 3x déle při normálnich jizdních podminkách navíc se nezanáší tolik vyfuk.M2t je minulost ale na namazání bohdenů postačí ale nesmíte moc často brzdit nebo řadit aby se nekouslo lanko
Datum: 21. dubna 2010 23:41
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
M2T tam nelej to dokurví všechno to neni dobre ani na mazaní retazu na motorove pile  je to des ja leju do čz 175 i do fechtla motul 510 2T a jsem spokojen
Datum: 19. srpna 2008 23:24
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
Neznáme se odněkud radime? nejseš náhodou z okolí Mohelna?
Datum: 19. srpna 2008 18:15
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja jezdím na plnou syntetiku od castrolu a nemuzu si stezovat ale zanasi ja prase ale spalovaci prostor je bez usad raz sem do fika napral m2t a jelo to snim celkem dobre ale motor vibroval jak prase a kopcich sem citil sizení vykionu
Datum: 19. srpna 2008 12:38
Jméno: radim
IP: uživatel1071
jakykoliv olej Valvoline je vyborny
Datum: 19. srpna 2008 10:51
Pro standu:Standaise znám už dost dlouho,takže vím že má pravu.M2T je do fichtla nejlepší.A těch motorů už měl taky pár rozebranejch takže asi ví oco jde
Datum: 19. srpna 2008 10:42
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
Všichni sem prosím pište jen oleje od 100kč do 200kč, normální M2T určitě nestojí 100kč za litr. JInak klidně přidejte i oleje nad 250 kč. Máte třeba někdo zkušenosti s Valvoline Durablend 2T?
Datum: 19. srpna 2008 8:58
Jméno: flipmen
IP: uživatel1553
Fichtl neni stavěněej na M2t .... pánové fichtl je stavěnej na jeste orsí olej M6A takze m2t je pro nej super olej  ... ale sou lepší
Datum: 19. srpna 2008 8:51
motul 510 ... polosyntetika, cca 190kc/litr, leju ho do vseho ....
Datum: 19. srpna 2008 7:43
Jméno: radim
IP: uživatel1071
je nesmysl kupovat olej pro vysokootáčkové motory, mám dobré zkušenosti s Valvolinem pro starší nízkootáčkové motory,cena myslím kolem 140kč nebo kolik to stalo za 1litr,poměr 1:50 nečoudí to,nezasere ti to výfuk,jezdí to jak má
Datum: 19. srpna 2008 6:54
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
Ja to jezdim uz 2 roky na klasickej M8AD do skodovky a nemuzu si stezovat.Micham od oka:o)1litr benalu = 2 vrchnaky sty bandasky vod toho oleje(9litrova bandaska).Jednou za pul roku vypalim vyfuk i koleno a jede se dal.Kamaradi jezdi na M2T uz hodne dlouho a zadne problemy.Ovsem je to M2T od Maditu.Mel som pod rukama M2T od jiny firmy a to byl teprv sajrajt(45kč za litr).Na spodku nadobky byli doslova hrudky nejakeho svinstva...Jinej M2T nez od Maditu neberte!!!A jinak na vykonu to znat neda.Jezdil sem chvili i na XP od Husqvarny(olej pro vysokootackove motore pily) a rozdil byl akurat v tom, ze sem nemusel nic dekarbonizovat...Vykon byl stejnej.Takze M2T = dobra volba pro ty, ktery maji cas dekarbonizovat vyfuk i motor.Cuz
Datum: 19. srpna 2008 0:03
http://www.zbozi.cz/?q=2t%20oleje&r=hint tady jsou nejaké 2t oleje pro orientaci..já doporučuju do fechtla M2t,valvoline,shell,castrol,motul a další značky,a pokuď nebudeš mět olej za 2000kč tak ten fechtl líp nepojede!!a jak píší ostatní,do toho možeš dat,co chceš!!
Datum: 18. srpna 2008 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel3818
dnesni M2T je sajrajt..aby to aspon trosku mazalo tak musis davat aspon 1:30 a to je zas oblak dymu jak za parovkou...nemuzu usoudit co je nejlepsi,ale ja jezdim na motorex speedmix a sem plne spokojenej...dost casto se rika ze dobrej je motul 510 a nejakej olej TSF...jsou dobre i mineralni oleje,nemusis tam lejt polosyntetiku,ale hlavne ne M2T!! to zlikviduje vsechno!! Standais maz si cim chces,podle tvyho prispevku jsi amater ty...ze nekdo je ochotnej lejt do fichtla lepsi olej neznamena ze je amater....zajimalo by mi jestli jsi nekdy videl rozebranej motor po jezdeni na dnesni M2T?? Asi ne...uz sem videl dooost pridrenejch motoru od M2T a od ty doby to tam leju jen v nouzi
Datum: 18. srpna 2008 23:01
hochu ja leju m2t 5 let do fechtla a kdyz nemam tak tak naleju aj prewodowy
Datum: 18. srpna 2008 23:01
hej toto sa to řešilo doslova asi 100x   ,a vždy jedna strana obhajuje M2t a druhá drahší oleje..prostě M2t tomu fechtlovi stačí,ale s drahším olejem se tom taky nic nestane!!toto je nejlepší si odskoušet sám!!
Datum: 18. srpna 2008 22:58
Tak hele na fichtla je nejlepší m2t protože je nejlevnější a do fichtla nemá cenu lejt něco dražšího a že to nemá výkon to neni olejem lil jsem to do fíka 1:10 hulilo to sice jak kráva ale výkon byl pořád stejnej. a jentak mimochodem fichtlovy je jedno jakej olej do něj leješ hlavně že maže. jednu dobu jsem jezdil na hydraulickej olej a taky to jelo a naprosto bez problému. jediný v čem je rozdíl je to, že to má s kvalitnějšíma olejema lepší spalovaní-míň kouří. m2t lejem i do terry už 30 let a jezdí furt bezvadně krásně táhne bez nejmenších problémů. tak nazdar amamtéři co jste si přečetli na reklamě že mogul je nejlepší tak budeme lít mogul.
Datum: 18. srpna 2008 22:22
Jméno: Smajdii
IP: uživatel3781
M2t je uplna sračka dusi se to jede to vedvou jak hovno nema to tah liju tam čepovany olej za 200,- litr a jede to jak dabel a pist je jemny jak dětska prdylka čest
Datum: 18. srpna 2008 22:04
M2T je suprovej oil ... kamos ho leje do stroje (co ja vim) tak asi 5 let a jede jak das i ve 2.... Ja davam okolo 1:30 - 1:33 a jede mi to taky paradne...
M2T:
+
je levnej a vetsina ( vsichni ) pinckove driv jezdili jen na M2T
-
Mozna pri vyssim pomeru trosicku cmoudi a oneco vic zasira vejfuk a tvori karbon ... ale ja to nikdy necistil a jede paradne
Datum: 18. srpna 2008 21:51
Hele di fichtla nemá cenu lejt něco dražšího.M2T je postačující a fichtl je na to stavěnej,protože dřív nic jinýho nebylo.Takže fichtly,kejvačky,péráky a další modely byly ježěny na M2T.
Datum: 18. srpna 2008 21:43
 zdar lid nevite nekdo proč mi střílý z výfuku a když to nakopnu tak mi to jede tak 3vteřiny pak to chcipne a to držim plnej tak nevid dik a zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 10:12
dik tak to zkusim
Datum: 20. srpna 2008 10:12
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
jj predstih a odtrh svicka ti da jiskru az kdyz je vyfuk otevreny a jak se zapali smes tak ti vyleti ven komprese
Datum: 19. srpna 2008 14:46
jj buď přectih a nebo karburátor ja si myslim že máš zaseklej plovák nebo je v žiti pžepouštěcí triska taková ta věco co uazvýra to palivo co tam teče taky mě to dělal když byla mrtvá dá se to jednoduše zjistit odšroubuj karburátor otoč ho vzhuru nohama a zkus fouknout do hadičky když to nepujde tak to tim nejni když to profoukneš tak je v prdeli stojí mysloim 90 kč
Datum: 19. srpna 2008 13:32
jj buď přectih a nebo karburátor ja si myslim že máš zaseklej plovák nebo je v žiti pžepouštěcí triska taková ta věco co uazvýra to palivo co tam teče taky mě to dělal když byla mrtvá dá se to jednoduše zjistit odšroubuj karburátor otoč ho vzhuru nohama a zkus fouknout do hadičky když to nepujde tak to tim nejni když to profoukneš tak je v prdeli stojí mysloim 90 kč
Datum: 19. srpna 2008 13:31
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
pošteluj si předstih a odtrh
Datum: 18. srpna 2008 21:23
 Zdarec hoši,potřebuju dílenskou příručku na Jawa 125/355.Nemáte ji někdo doma oskenovanou?Nebo nějakej odkaz kde bych ji mohl stáhnout?Našel sem jednu ale ta nejde stáhnout.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 11:24
čau myslíš takovou červenou??já sem ji mnel požičanou od jednoho kámoše že by sem ti ju cez školní rok pučil a okopčil ked taqk se ozvy na mail
Datum: 19. srpna 2008 11:24
Datum: 18. srpna 2008 21:35
 Zduř nevite čim by to mohlo byt když dam plny plyn a vynecavamito a střili to z vyfuku.diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 10:20
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
jj predstih
Datum: 19. srpna 2008 10:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
trochu by to chtelo zlepsit psani na klavenici jinak mas moc bohatou smes nebo predstih
Datum: 18. srpna 2008 20:45
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cauvec draci  nechal jsem si delat vybrus ale nahlasil jsem spatnej cep misto 12 jsem mu rekl 10  a myslite ze staci si koupit desitkovi bronzovi pouzdro?? A dat ho tam misto toho 12? moc dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:35
kup si čep kdyt to stojí pár kurun
Datum: 19. srpna 2008 13:35
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
mischel nike neco rikej,kolik si zkurvil mojich dilu, tu spojku neco rikej kdyz ani neumis nandat lamely na kos tak neco rikej,a o plasti ani nemluv, davas dusi je ja ji protrh tak zalepis ja ji protrh znova tak radsi koupi novou    ,
Datum: 19. srpna 2008 12:45
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Weaponman to asi nehrozi aby vyrabel pouzdo, to pro nej bude lepsi ho koupit no nevim
Datum: 18. srpna 2008 21:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
budes muset vyrobyt naky pouzdro 10 aby to paslo do ojnice Swine 2 ty jsi na hovno vsadim se ze ty jsi zadnyho dachla neopravil DUBE
Datum: 18. srpna 2008 21:33
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
co rves, nedavej to tam je to nahovno, co delas   , kdyz to neumis tak to nedelej
Datum: 18. srpna 2008 21:01
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar myslite ze by se dal vycistit karboš kyselinou citrovou mama to poziva na konvici na vodu potom je uplne cista.diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 14:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Běžně se to dělá pomocí kuchyňského octa naředěného vodou, ohřátého na cca 40 st. celsia. Problém je že karburátor nejprve musíš odmastit.. tedy pokud mastný je. Trochu oleje nevadí, protože ho vezme teplá voda. Musí se to ale proplachovat a promývat jen chvilku, protože hliník ubejvá  . Ta kyselina citronová by fungovat mohla, obě patří do stejné skupiny organických kyselin.
Datum: 19. srpna 2008 14:25
ja to udelal kyselinu citronovou (z toho si delam srandu z mamy  ) a smichal s octem karbec byl jako novej v horky vode... kdyz ssem u toho s tou maamou tatovi zas rikam ze ma ballistol
Datum: 18. srpna 2008 22:19
Jméno: :)
IP: uživatel3816
jasne, ked mas v karbeci vodny kamen tak urcite
Datum: 18. srpna 2008 20:47
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
a byl aspon cistej
Datum: 18. srpna 2008 20:46
ano dal by se s kyselinou citronovou vicistit karboos uz sem to skousel
Datum: 18. srpna 2008 20:28
Jméno: jawa 23 mustang
IP: uživatel1201
 ahoj chlapi,budu zajiždět motor zítra a nechcu ho zadřít,takže víc mazat,jet na čtvrt plynu, ale nevím jak daleko mám jet abych ho nezadřel,třeba 2-3km a pak 10min přestávka? nebo jak?pls poraďte.dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 9:49
Zdar,zvol si nějakou cestu kde nejsou moc kopce.Souhlasím s ostatníma,musíš to poznat,kdy to potřebuje pauzu.Já jdu zajíždět taky.
Datum: 23. srpna 2008 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel3818
to musis citit...jak se moc ohreje tak zacne stracet vykon kvuli zvysenymu treni...je lepsi ho nechat potom trochu vychladnout a jet dal...tech co zajizdeli cely odpoledne bez zastaveni znam dost a vsichni druhy den menili krouzky(nekteri delali novy vybrus   )
Datum: 18. srpna 2008 23:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
muze byt i pul plynu urcović mazat a tolik netocit a počkat az se zahreje pak teprve ject ja bych jezdil i dal pokud by netratil vykon tak bych mu nedaval prestavku ale to je jenom na tobě
Datum: 18. srpna 2008 19:58
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 23:26
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
paulin je good to druhe jsem nezkousel
Datum: 19. srpna 2008 23:26
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
paulin nikdy!!!!! kam sem ho dal tam to teklo,pak sem si obstaral ten červený a těsní to parádně.
Datum: 19. srpna 2008 17:12
cerveny siloko je dost dobrej drzi a nepusti
Datum: 19. srpna 2008 11:16
Paulin je dobrej. To že potom nejdou ty části který jsi napatlal oddělit od sebe je právě ten účinek tmelu. Pokud musí těsnit tak musí i držet nebo ne.
Datum: 18. srpna 2008 21:43
ok, takže zkusím ten Paulín, díky hoši
Datum: 18. srpna 2008 21:33
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja ho pouzivam na celej motor
Datum: 18. srpna 2008 20:48
já sem měl taky červenej silikon, trochu jinej než Lukopren, ale taky do vysoký teploty, motor sem s nim netěsnil, ale příde mi, že ten silikon je takovej moc měkěj po zaschnutí, aby se to pak někde tlakem nevyfouklo a ten Paulín můžu použít taky na celej motor?
Datum: 18. srpna 2008 20:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mně drží paulin úplne výborně nemůžu si stěžovat musis nejdřív očistit kartery od mastnoty tech.benzinem
Datum: 18. srpna 2008 19:54
Jméno: monax
IP: uživatel467
jo ja nwm jakej je paulin nemam stim zkusensti,ale ja taky pouzivam cervenej silikon a nemuzu si ho vynachvalit!!dolu z karteru jde docela krasne a cela tuba vydrzi nejmin 10 motoru ja uz mam druhu !!!a za ty prachy!Kup silikon cervenej je do hodne stupnu
Datum: 18. srpna 2008 19:48
me nikdy paulin nedrzel, nevim co delam spatne... navic rozdelaval jsem par motoru ktery tim byli utesneny a vubec to pak nejde dolu. ja pouzivam cervenej silikon a nikdy se mi nestalo ze bych mel nekde netesnost
Datum: 18. srpna 2008 19:00
jsou to ty tmely, co tu nabízí Sesa, ten Paulín a Lukopren, kterej je teda lepší? Díky
Datum: 18. srpna 2008 18:49
Jméno: los
IP: uživatel600
 CAU DRACI... DNESKA MI VOLAL CHLAPEK ZE MAM HOTOVEJ VYBRUS A RIKAL ZE K TOMU JE VSECHNO KROME vložky?? newimte co to je tam vlozka?? diky za rady:o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 10:51
Jméno: los
IP: uživatel600
Stando mas recht!!  jsme si to spletl je to bronzove futro
Datum: 19. srpna 2008 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel3822
a nemyslel ten pan treba mosazny futro do kliky????
Datum: 19. srpna 2008 9:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Spis de o to ze hlinik nic nevydrzi... proto je tam vlozka
Datum: 18. srpna 2008 19:18
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kdyby se vybrus nedelal na vložce ale čistě na válci tak by se zmenčovaly kanály což je logicky pičovina jak dělo páč by to pak nejelo
Datum: 18. srpna 2008 18:42
Jméno: motor
IP: uživatel680
se na tebe vysral a ješte si z tebe delá prdel
Datum: 18. srpna 2008 18:20
jjj je to kravina vybrus se dela na vlozce takze bud ten chlap rikal kraviny nebo vlastne nevybrousil nic
Datum: 18. srpna 2008 18:01
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
jjj je to kravina vybrus se dela na vlozce takze bud ten chlap rikal kraviny nebo vlastne nevybrousil nic
Datum: 18. srpna 2008 17:36
Jméno: bold
IP: uživatel2971
zdraec vlozka je to vcem jezdi pist pokud ti volal ze mas hotovej vybrus tak je to blbina protoze ti vybrusuje vlozku kdyztak mne opravte kdybych psal kraviny
Datum: 18. srpna 2008 17:06
Jméno: motor
IP: uživatel680
no dit ten výbrus se delá práve na té vložce  ten týpek toho teda moc neudelal
Datum: 18. srpna 2008 17:06
|



|