slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2102  2103  2104  2105  2106  2107  2108  2109  2110  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
zdarte,jak je mozny,ze jsem si koupil asi pred 2 tydny svicku n14c,a dnes jsem si konecne vyladil predstih a nevijedu s nou kopec??dal jsem tam svicku PAL NR15 A VALI TO JAK SVIN???Ď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
protože pal nr15 je na studeny starty(pri studenym motoru jede perfektne a pri horkym ho ani nenakopnes)a brisk n14c ti dost blbě chyta a jede pri studenym a perfektne pri teplym (taky je to letni svicka) takže kopec vyjedeš až to bude spíš už tršku rozehrty. takovej kopec 25° tak to z prvni nevyjedes pokud nemas fika napresno...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: pisalek      IP: uživatel2832    
zdar chtel bych jenom napsat cim se daji cistit trysky je to mezizubni kartacek takovej ten s tema štětinkama mi co mame rovnatka musime vedet o co de ztak zdravim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
foukni do díry vzduch z kompresoru
 
 
Datum: 21. srpna 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      IP: uživatel2907    
To pauliecz by mne zajimalo jak to cistis ocelovym kartacem no.. mozna si chtel rict chlupem z oceloveho kartace ne ,!
 
 
Datum: 21. srpna 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
normálně vem koště na zametání a vytrhni z něj štětinu a pak jí použij na to čištění, na zubním kartáčku jsou podle slabý, hlavně nepoužívej žádnej drátek nebo tu dírku v trysce vydřeš
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hmmm a pak ssi s tim vyčisti zuby
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
a ja je necistim vubec pac se me ne nezasiraj!!:-P
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      E-mail:      IP: uživatel2083    
4isti to čim chceš, když ti to pujde, já trysky čistim měděnym kartáčem
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čaues, ještě sem se chtěl zeptat, jak sem se vás prve ptal na ty tmely, kterej použít, jestli ten Lukopren nebo Paulín, tak bych se chtěl ještě zeptat, jestli ten Paulín můžu použít i na těsnění mezi válcem a výfukem?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok,dík
 
 
Datum: 21. srpna 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3847    
čau já používám tm el na motory od SOUDALU silikonový hermetik-červený.Odolává oleji tak benzínu akorát se sním musí dělat rychle
 
 
Datum: 20. srpna 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
teplene odolny silikon ,bdue toho asi vic, ja mam presneji nejakje henkel makroflex do 315°C ... akorat neodolava benzinu cz je torchu problem na nekterych mistech.. :-(
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nejlepší je takový červený,ale název newim:-(,třeba ho nekdo bude vědět..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
paulin nikdy
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: teskoma ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec jak mam zpravit tachometr na jawe 21 nevím si stím rady díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: morgen      E-mail:      IP: uživatel3838    
a jako spravit vsak na zadnom kole je nahon tachometru do toho jen vopchas lanko tachometru a druhy koniec ide do tachometru,,,nahon je na pravej strane zadneho kolesa,hned pred rozetou..je to take ovalne,,a ak tocis zadnym kolesom dopredu malo by sa tocit aj lanko!a ak sa toci lanko tak ho len nasrobuj zo spodu do tachometru mne tiez blblo tak som vyhodil tachometer a dal tam plechovku
 
 
Datum: 20. srpna 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, mám ČZ 175/450 a chtěl bych se zeptat jestli by utáhla sidecaru, známej říkal že by byla na sidecarku lepší 250. Dikes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3849    
musi to mit hlavne kroutak ten nejlepsi maji 350 uz ta 250 ma s tou sajdou co delat
 
 
Datum: 21. srpna 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
175 má na sajdu malej krouťák, jak foukne vítr tak bude okamžitě zpomalovat, a to nemluvím o kopcích, nejlepší k sejdě by byla jawa 250 typ 353 nebo 559 nebo pak rovnou 350ccm
 
 
Datum: 21. srpna 2008 0:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to ma taky krutak ze pri rozjezdu by sajda zustala na miste a motorka by jela pryc :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a jak chceš dat sidecar na 13tikilo:-D:-D?šak by uletěla:-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
ee aspon 1300-:-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a 500 je nejlepší:-D:-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
175 by to utáhla,a myslim že se k nim dávaly.Ale samozřejmě 250 a 350 je lepší
 
 
Datum: 20. srpna 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: loupák      E-mail:      IP: uživatel3254    
zdarec šel by ten šnek co tu je na dandy na 50ccm ACP, sachs odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: cvoky      IP: uživatel3067    
loupáku loupáku to deš na automechanika a neviznáš se v tom??? ondra :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nauc se cist a zjistis ze ne
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: nj      IP: uživatel2971    
zdarec mohli by ste mi popsat jak mam dat star paku porad se mi nedari ji spravne dat kdyz ji dam zaslapnu tak mi ta pruzinka to nehodi spet(nic neni ochodene vse je v poradku)Popiste mi to prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3849    
Chong: I ty se obcas mylis...to co jsem popisoval jde udelat i u motoru po GO.....jde to na uplne kazdem motoru...nic do niceho nenarazi kdyz vis jak na to...jinak se to sprajcne o koleckov prevodovce...ale jinak poprvy nemaas pravdu
 
 
Datum: 21. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo a k tomu povytahování a zasování startpáky... podle mě kravina. Na jednu stranu tomu brání karter a na druhou stranu přesah ozubení jednoho z rychlostních stupňů... Takže pokud by to šlo, tak není převodovka v pořádku a jsou tam vůle jak prase :-)
 
 
Datum: 21. srpna 2008 7:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
,,vse v poradku,, rozhodně není. Bez půlení motoru se to neobejde. Můj tip, je buď zlomení startovací pružiny, nebo její vyskočení. Ale to by hrozilo pouze v krátkém čase po sestavení motoru, z důvodu nevhodného nasazení na startovací segment, po delší době se mi to zdá velmi nepravděpodobně. Pokud by jsi měl orvané zuby, tak by to startpáce nebránilo vrátit se zpět. Tedy pokud by to se zuby nevzalo i část segmentu o který se pružina opírá, ale myslím že v drtivé většině by povolil zub v patě a dál ne, takže je to také nepravděpodobné. Rozpul a uvidíš... každopádně napiš co jsi našel.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
jak pise dj nasty...jen doplnim...sundej stupacku,otoc nakopavackou az se zarazi o doraz,v tu chvili ji povytahni a otoc az za polohu ve ktere by mela byt a zasun ji zas dovnitr a je hotovo...jde povytahnout jen kdyz je dole nekde za urovni stupacky...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:56
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyz jeste neni nathla pruzina necha se vytahnout vzdycky.... si to zkus az budes skladat motor ... nedelat to tak jak pise fikus ale udelat to jak pisu ja... je to fakt mnohem jednodussi nez si kazti nervy tim ze drzis nakopavacku a pri tom se snazis dat kartery k sobe tak , aby ti ta nakopavacka nedejboze nepovolila :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno jo ale ta start paka by se nemela dat povytahnout.. to budes mit nejakou chybysku.. bys pak vojebal startovaci segment
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
lol.. :-D jestli chces prijit o nervy tak to udelej jak pise fikus... :-D :-D ale mnohem jednodussi to je slozit normalne a kdyz to mas u sebe stazeny sroubama tak na hridel nasadit startapku, vytahnout trochu ven z karteru, protocit ve smeru rucicek a pustit.. a je to mnohem jednodussi... :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pri skladani motoru ji musis star paku zatlacit dolu a drzet ji dole a kartery dat ksobe pak ji teprve pustis hlavne nasat pruzinu
 
 
Datum: 20. srpna 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci, prosim poraďte, šteloval sem zapalování na fíku protože to jelo nějak divně tak sem to perfektně vyšteloval a že to nakopnu a nic tak sem vyšrouboval svíčku zkusim ji o kostru a nic tak sem si pučil s druhého která stoprocentně funguje a zase nic tak jsem zkontroloval všechno možné ( utržené kablíky, zkraty,... ) vyměnil jsem indučku i kondík a nic. Prosim poraďte mi co by to mohlo být. Děkuji předem za rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
skus se podivat civku jestli ti nedre vo magneto, to me taky delalo mel sem to uplne namackli na magneto a vyrabelo to malo elektryky tak sem to tak nejak podle voka posunul a uz je to ok :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: neumetel_175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo ti prostě nesedi magnety....
 
 
Datum: 20. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli si mel sundany kladivko tak je mozny ze jsto spatne slozil ty izolace
 
 
Datum: 20. srpna 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale je mi divný že ani když tu svíčku vyšroubuju a skusim ji o kostru tak ani ťuk, no skusim ještě ty kladívka.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel3846    
a mezi kladivky ti to jiskru hazi?-jestli tam neni pecka,mazna taky fajfkaby to mohla bejt.ale nejspis to bude tim sestelovanim kdyz to jezdilo.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hej neberete to s tou cenzurou nejak vážně??neřikám když sem nekdo dá inzerát,že prodává fechtla,tak to beru,ale když sem dá nekdo odkaz na modely motorek:-D:-D?lol odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 15:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevšiml sem si tudíš sem nic nemazal...osobně nemažu prakticky nic. Jak ty říkáš vyloženě inzerát začínající stylem-Prodám.... - Koupím... ten tu místo nemá....! Jinak nevim no je to na posouzení....! Holt to tak je....:-)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:45
 
 
 
 
Jméno: Pepa ST      IP: uživatel1246    
Zdravím všechny draky nevím kam zařadit tento dotaz, ale chtěl bych zeptat jestli někdo neznáte nebo nevíte o nějakém výrobci, který by vyráběl modely motocyklů JAWA na měřítku až tolik nezáleží. Děkuji moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
no tak při měřítku 1:87 je to leda tak na pověšení na klíče
 
 
Datum: 20. srpna 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Stanislav      IP: uživatel3840    
ten model je divnej....nema plechy na stupackach a vyfuk na spatne strane :-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-Dto je mazec,to si 100% kůpím:-D:-D
 
 
Datum: 20. srpna 2008 14:48
 
 
 
 
Jméno: rabbit      IP: uživatel1218    
 
 
Datum: 20. srpna 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: dušan      IP: uživatel1089    
čus draci chi se zeptat jestli se ještě dělaji motobaterie 6V 14Ah a jestli je nejaká stránka kde ji online koupim díky nebo nějakou mototechnu kolem Pelhřimova díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dávám to sem nahoru,aby se na to nezapomělo:-D:-Dsamozřejmě,kdo už napsal,tak nepíše,ale ostatní pište,díky!! http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=48578&o=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
zdar draci jak mám vyndat u jawy 21 řidítka ubec mi to nejde chci to tiš vyndat celý brejle a ubec mi to nejde povolil sem všechny šrouby co tam sou ale pořád to nejde řidítka i nejdou ani vyklepat díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 8:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Fikusi, fikusi! Jakoupak matku máš na mysli? Na řídítkách je jediná matka ta co drží přepínač světel ale tu když povolíš tak se řídítka neuvolní :-D. A co to je když šroub ,,skoro není,, ? :-D Obutá, neobutá, oblečená, neoblečená... nečteš ty rád Werichovy pohádky :-D.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 8:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo skus to tak ale este tam je matka na riditkach kterou musis povolit a navic unekterejch fichtlu ten sroub shoro neni
 
 
Datum: 20. srpna 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: morgen      IP: uživatel3838    
jj ,,chong ma pravdu a najlepsie to ide gumenym kladivom nic neznicis a mozes aj silno buchnut pak chytis maticu co je vnutry ,tam kde su riaditka zasunute a uz ho len povolis..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Povol centrální svorník (šroub) který je v ose řídítek, tak aby se uvolnil zhruba o 5mm (i víc, hlavně ať nejde volně ven). Pak do jeho hlavy udeř, tak aby se zasunul až na doraz (citlivě ať nezničíš hlavu šroubu, popř. jeho chrom). Dojde tím k vysunutí matky konusu na konci šroubu a řídítka by měli jít vytáhnout ven. jsem taky amatér a mě to prostě jde nejlíp takto :-)))))
 
 
Datum: 20. srpna 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel3408    
povol šroub uprostřed řidítek a pak tahej.. když to nepude tak to prolej WDčkem a nebo petrolejem a nech to tak den ustát.. a pak je vyndej
 
 
Datum: 20. srpna 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: :-))      IP: uživatel3353    
:-)) AMATÉRE ((-:
 
 
Datum: 20. srpna 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel807    
Ahoj, mám problém s fechtlem. Začal mně strašně moc vynechávat při vyšších otáčkách. Kladívko jsem nastavoval všelijak, takže tím to není a sáním taky ne. Někdy to jede normálně, pak ho vypnu, za chvíli zapnu a už zase vynechává. Ale nejhorší je, že začal vydávat divný zvuky, takový divný písknutí, jako když ujde vzduch pod velkým tlakem takový šťolknutí hlasitý. Nevíte čím by to mohlo být. Myslím, že kvůli tomu to vynechává. Nemohl by to být třeba kroužek, nebo gufero? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
jj jak pise standa
 
 
Datum: 20. srpna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
problem bych hladal nekde v zapalovani nebo v karburatoru...nic jinyho nezpusobuje ze to takle štěká...spatnej predstich nebo chudá smes..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: Winc      IP: uživatel1439    
zdar Kolik stojí přihlášení jawy 50??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 12:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Poviný ručení do 500Kč,evidenční kontrola 200Kč,poplatek na úřadě 300Kč
 
 
Datum: 20. srpna 2008 12:45
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
zdarte,mam 2 dotazy.za 1.nevim cim to je,alemel jsem problem s odtrhem tak ten prestala je v oho ale uz zase zacina me blbnout predstih a musim ho ladit treba po ujedi 10km.coz je na ...a za 2. pist mam 1.vybrus A a kdyz jsem se dival na valec tak nahore mam vyrazeny typ C a zespodu jak to zakrejva koleno,tak kdyz jsem ho oddelat tak tam bylo typ B!ale naky divne vyrazeny,takze si myslim ze to tam nekdo z prdel* dotukal.a este neco pred apr dny mi kamos ladil presdstih a predtim kdyz to jelo tak to jelo dost slusne,a po vyladeni me to nechce poradne tahnout,ted vsude kde jsem jezdil za 3 ted jezdim s bidou za 2.svicku mam novou,nikde to neprofukuje,olej mam 1:40 a huli to.takze to dost maze.pri neutralu to jde na plny otacky.jen me napadlo pistni krouzky,ale nevim jestli to ma cenu kdyz to temer netakne.a este neco kdyz jedu na 1cku plnej kotel tak to proste vali jen na asi(odhadem)5litru votaceka vic ani tuk.nekdy.Ďikes predem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
kamarad ti to vysteloval blbe....to je cely..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Jesi ti vynechava v otackach tak ti netece palivo, me to delalo taky, jevi se to jakoby to jen obcas zapalilo, avsak bylo to tim ze netekl benal:-)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
kdyz porad stelujes ten predstih tak asi malo dotahujes ty srouby ktere drzi kos zapalovani a proto se ti to porad rozestelovava,a spatny predstih ma za nasledek spatny vykon,jestli mas problemy s odtrhem z duvodu ze se kladivko obrusuje tak kapni kapku oleje na ten mazaci postarek(filcovy)a nemel by byt problem,a ze ti to nechce do otacek tak mas spatne predstih.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel3842    
co mam spravit ked mi striela s karburatoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
seřid si predstih to pomaha
 
 
Datum: 21. srpna 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
jedině předstih
 
 
Datum: 20. srpna 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
bohatost smesi a taky muze bejt ucpanej vejfuk
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
serid si predstih
 
 
Datum: 20. srpna 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Winc      IP: uživatel1439    
Zduř,poskládal jsem motor a seřizoval předstih jako vůl a nemohl jsem dojít na to správny místu furt to ve vysokejch otáčká vynechávalo a když jsem dal plnej kotel na neutrál tak to střílelo a odfukovalo Vzducháč uplně nadskakoval když to fouklo a tak jsem dal novy kladívko a naklopnul jsem to napoprvy dal jedniču a uplny tahy!!jel jsem se projet jenom do kopca tam a spátky jak jsem dojel tak se mi potentila prevodovka!!!takže mznova půlit motor:-(......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 12:06
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
me driv taky zlobilo kladivko:-)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 12:06
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
čau, hele jaktoze mi na parezoj 555 po novi alektrice a dobre zapojeny sviti parez jak bludicka-sviti v zadu i predu ale je to sotva videt. predni zarovka je tam 15/15w a zadek 5w nesviti i kdyz je v otackach. to je nejaka chyba v zapalovani či co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel3846    
no je to podle schema a fotek a znamej co tomu rozumi rika ze to je dobre zapojeny ale taky nevi co je s tim ze to nesviti
 
 
Datum: 20. srpna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a nemas přehozene napájení na magnetu? myslim ty dva vývody nejsem si jistej ale asi má bejt jeden zápalko a jeden světla?
 
 
Datum: 20. srpna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Čau jezdci mel jsem špatnou spojku a tak sem koupil 2 nový lamely a hned sem je tam šel dát (prvne sem je namočil do oleje) ale asi nejak blbě protože jak se to zajištuje tema pružinama tak to nejde protože pružina je na doraz a stejne se tam podložka se segerovkou nevejde nebo jestli se mají lamely zabrousit fakt nevim poradte DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel1201    
ty debile maš to obráceně,musíš ty lamely dát k sobě,
 
 
Datum: 20. srpna 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo jeste jedna rada utáhni koš na spojku fest ale s citem a nezapomen to zajistit proti povolení je to nekdy taková malá boles ze se to povolí a pak koš vydírá víko.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Draci díky moc strašne ste mi pomohli nebejt Fichtl krámku tak sem v ... proste díky
 
 
Datum: 20. srpna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja to povoloval tak ze jsem tam dal kvalt a na hnací kolečko namotal starej řetěz aby se to proste seklo. a pružiny? vzal jsem staré široké dlato (tupé) a opatrně jsem to proste stlačil vsunul saigrovku a zamáck.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
staci zborusit trochu nejlepsi na pasovy brusce to jde samo.... ta matka ja to delam tak ze si to podrzim sikovkama za to jak tam jsou vystupky pro mezilamelu...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
to sskladnik: a ještě jak je uprostřed tak matka a kolem ní těch 5 čepů jak jí povolujete? já mám strach to držet za ty čepy aby se neohnuly a jakou metodou tam nandaváte ty segerovky potom
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
to sskladnik: Takže ta mezilamela se musí točit když budu točit řetezem? a ještě o kolik se to musí brousit a hlavne čim to brousite
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:39
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
spatny je ze uz si ji vykoupal v oleji to se bude asi spatne brousit. vnitřní lamela (kov) se zkrátka kdyz to das do řetězu musi protacet.
 
 
Datum: 20. srpna 2008 9:23
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
to sskladnik: no práve že tam vule moc neni dá se říct že žádná
 
 
Datum: 20. srpna 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nasadit řetěz nestačí musi tam bejt nějaká vůle kvůli vypínání
 
 
Datum: 20. srpna 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
nasadíš na to ten řetěz ?? lesti jo tak to zabrusovat nemusiš
 
 
Datum: 20. srpna 2008 8:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
novy lamely se vetsinou zabrusovat nemuseji,koukn se jestli ti tam vsechno dobre doseda atd
 
 
Datum: 20. srpna 2008 8:35
 
<  2102  2103  2104  2105  2106  2107  2108  2109  2110  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 14:29:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu