Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
 Hoj, nevíte někdo kde se prodává 3-kroužkový pist na první výbrus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 10:29
Jméno: nene
IP: uživatel3856
to je právě ta osmička morgene
Datum: 22. srpna 2008 10:29
pozri sem nevim ci je to prvni vybrus ae
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2108.html
Datum: 22. srpna 2008 9:38
Jméno: salis
IP: uživatel2576
co já vim, tak 3kroužky byly jen na orig výbrus, a na 8. výbrus tady u sesy
Datum: 21. srpna 2008 19:44
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
cau draku jestli chces mam doma uplne novej trikrouzkovej pist  necham ti ho za dobrou cenu  kdyz tak se ozvi na icq 460615035.
Datum: 21. srpna 2008 15:34
 cau chlapi tak uz sem dal ten ridicak a nic mi komisak nerekl...... ale bal se m se... jinak sem kupil ty dve futra. v mototechne je nemeli tak sem musel zajet v Olomouci do chlavokic a tam mi ta baba rekla ze nevi esi ma.. meela posledni 4 tak sem kupilk dve.. vytahoval sem tak osm kacek a ona na me 20.. tak sem vysolil 50 a tricet mi vratila... no nic du do tam dat a už sem tesim na ten ridičaaak.. a jeste doufam ze tata to nejak vysefil s tou klapkou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 10:57
Jméno: Mira
IP: uživatel3661
To: Hlada jaky tam mužou být ty technicky otázky a na si mám dat pozor?
Datum: 22. srpna 2008 10:57
no už to mam hotovy a je to bez cyby.. predtim sem s tim kolem hybal do stran vychylka ak 3cm a ted spica... instruktor je nikde....
Datum: 21. srpna 2008 16:27
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
čavec mně by zajímalo to ten komisák jede s tebou na te motorce? a kde je potom instruktor?
Datum: 21. srpna 2008 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel3851
hlaven ty futra nezapomen vybrousit(vystruzit) podle kluzáků
Datum: 21. srpna 2008 14:37
 pic draci a dračice
takže už zas píšu... je normaáílní že sou nový pístní kroužky volnější (dál od pistu) než stary?? splest sem se nemoh mam origoš píst se třema kroužkama takžře sem na vetsi nemoh koupit. ja myslel že maj bejt na pistu, ale asi spis se odtlacoujou od pistu, co???
jo a ještě kde se dá koupit vidlička do prevodovky?? ja ji nikde v okolnich mototechnach nemuzu sešhnat
dik hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel3851
Krouzky z nasi mototechny jsou strasne ouzke a mekke...ty od sesy jsou sirsi(hlubsi) a tvrdsi..krouzky budu brat uz jenom tady u sesy...to co prodavaj tady u nas za krouzky tak cinkaj po 1 najetym kilometru(na ctvrt plynu   )...ty od sesy sou fakt kvalitni...mam zajeto,odjezdino uz asi 1500km a nic necinkne ani ve vysokejch otackach...
Datum: 21. srpna 2008 14:41
Jméno: morgen
IP: uživatel3838
to je jasny ze su sirsie ,,tie stare su uz obrusene od valca,,nove su dalej od piestu zo zaciatku budes mat fakt dobru kompresiu,!
Datum: 21. srpna 2008 14:00
 jak velkej je rozdíl mezi dandy 50 sachs a minarelli??? a v čem všem je minareli jiná
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel3851
sachs trpi na prehrivani ale neco to vydrzi a neodchazeji ty motory...minareli je dost poruchovej...kdyz to jede tak je to super...ale jak se to posere tak te z toho omejou    minareli sem mel v 15 a byl sem rad ze sem se toho zbavil...jinak tech 6 kvaltu je zbytecnejch a na 6 to stejnak jede jenom z kopce...ono i tech 5 kvaltů(motor sachs) je k nicemu...na 5 tu to taky jede jenom z kopce...to jsou takovy bolesti tech dandy...
Datum: 21. srpna 2008 15:06
sachs je vzduchac a delal se s vykonem 2,6 a 4,6kw , minareli vodnik , 6kvalt, ma elektrickej starter a ma vykon tusim neco kolem 6kw...
Datum: 21. srpna 2008 13:50
 čus draci, nemáte někdo na mustafu dobíjení baterie? jak ho vyrobim? pasuje tam ze slimáka? mém překopaný zapálko na bateriový a chytá a jede jako drak (a ty světla? no lahoda) , ale nebaví mě furt dobíjet baterku nabíječkou. Za každou radu předem děkuju. pište mi na kresik@seznam.cz . sem se dostanu jednou za uherskej rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 7:57
Jméno: kresik
IP: uživatel3850
 fakt nikdo nic neporadí?
Datum: 08. září 2008 7:57
Jméno: kresik
IP: uživatel3850
to by bylo super. díky
Datum: 25. srpna 2008 6:06
čau,já mám na 23 zapalko 30W každá cívka usměrněná,stabík dobíjení a bezkontakt.zapalování.Toto zapojení je staré 12let bez jediné závady.Zkusím najít schéma,něco ofotím a pošlu ti to na mail
Datum: 22. srpna 2008 22:37
baterku mám mini 6v ze simsona asi 6 Ah nevim, a zapálko mám klasický, momentálně bez cívek, nejsou bez dobíjení potřeba, v podstatě je to stejně zapojený jako u 250. s kostrou minus. ale potřebuju tam vyrobit nějakej usměrnovač, abych si nemusel furt dobíjet baterku. cívky tam chci dát zpátky původní (30w)
Datum: 22. srpna 2008 6:53
Mám samovýrobu,ale jakou máš baterku a jaké zapalko
Datum: 21. srpna 2008 23:43
simson ne nejaky ty polsky nebo jaky sr.....
Datum: 21. srpna 2008 19:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Co je to tem zmiňovaný slimák?
Datum: 21. srpna 2008 15:10
 Zdar hoši, fík mě nechtěl jet, tak sem zkontroloval předstih, vyčistil karbec, jiskra jako blázen, tak sem sundal hlavu a válec. Ve válci ¨když přejedu prstem tak sou tam rýhy, píst má na předku asi 1 nasmaženej nějakej bordel. Moc tomý nerozumim ale pístní kroužky jsou rozpojený a otáčej se dokola. Má to dělat??? Dikes mopc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel3851
Datum: 21. srpna 2008 14:44
Jestli tam máš rýhy,tak se to nejspíš začíná přidírat. A pístní kroužky se otáčet nemají. Na péstu je v každým zářezu takovej kolíček a kroužek na něj má bejt otočenej zámkem,tak aby když to dáš do válce,tak se kroužky trochu stáhnou a ten kolíček bude ty kroužky zajišťovat proti pootočení.
Datum: 21. srpna 2008 14:10
Aha, diky a ty pístní kroužky se nemaj točit?
Datum: 21. srpna 2008 13:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
vymen pist a krouzky nebezpecí zadrezní
Datum: 21. srpna 2008 13:15
1 mm bordelu
Datum: 21. srpna 2008 12:36
Jméno: Lemur
IP: uživatel3819
 Když téměř naplním nádrž Mustafy - cca 7 litrů, tak mi při jízdě dost chrstá benál ven, buď dírkou ve víčku, nebo kolem těsnění. Máte někdo podobnou zkušenost? Pomůže nákup nového víčka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 15:46
zdar lemure ja jsem holka a mam mustafa a je zbytecny tak lit 7 litrů stejne se ti to 50 krat pokazi nejz vyjedes nadrz lej tam 2 litry a mas klidek
Datum: 21. srpna 2008 15:46
Jméno: kresik
IP: uživatel3850
novéé víčko moc nepomůže, dávej tam do 6 litrů a bude to ok
Datum: 21. srpna 2008 13:06
Jméno: Kytka
IP: uživatel3819
 O jaké sadě 8ho výbrusu to tu mluvíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:33
Jméno: Milda24
IP: uživatel3867
NA pioníra!
Datum: 22. srpna 2008 19:33
Jméno: Tomas
IP: uživatel3723
o valci z piestom a vsetkym co treba ,valec je prebruseny na 8 vybrus (55ccm)
Datum: 21. srpna 2008 12:12
Jméno: vlada
IP: uživatel2409
 Ahooj lidi...zajíždím sadu 8.výbrusu...všechno jsem nainstaloval, dal nové těsnění a motorka sotva jede...ale starost mi dělá že při vyšších otáčkách(né samozřejmně nejvyšších)...myslím o trochu víc než brm...brm...mi motor jakoby prská...a nevím čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel3851
podle me si to spatne sesteloval....jinak ze zacatku to nechce vubec do otacek(ale ma to velkou silu pri nizkejch),ale to je v poradku,hlavne ten motor nepremlouvej aby vic tocil...jezdi volne ono to postupne samo zacne vic roztacet...me to delal asi 30 km
Datum: 21. srpna 2008 14:47
Jméno: vlada
IP: uživatel2409
předstih je stále nastaven o té doby co tam byl 4výbrus a jel bez problému....zdá se mi že prská do výfuku....takže myslíte že poštelovat znovu předstih? asi je to logické když se změnila velikost pístu atd
Datum: 21. srpna 2008 12:30
Jméno: salis
IP: uživatel2576
když zajíždíš, tak to ze začátku pojede dost pomalu, pak až se to bude zrychlovat....
a to že to prská. jestli do vejfuku, tak to je předstih, jestli do karbecu, tak to je vadou dvoutaktu bez klapky. takže je to normální
Datum: 21. srpna 2008 11:58
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
nastavil si dobre predstih?
Datum: 21. srpna 2008 11:56
Jméno: garry
IP: uživatel2971
 zdarec hci se zeptat jestli vadi ze mam na pistu ze zadni strany usiply tak 7mm rozek ani nvm jak se mi to stalo delam go a asi to o neci bouchlo diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:00
Jméno: salis
IP: uživatel2576
tak kup novej a máš poo starostí, pokud je to vada od výrobce, tak to reklamuj
Datum: 21. srpna 2008 12:00
Jméno: garry
IP: uživatel2971
ja s tim jeste nejel to je 8 vybrus sem si koupil tu sadu a nevim jestli to muze byt nebo ne
Datum: 21. srpna 2008 11:57
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já sem to měl taky uštíplí, pokud ti to jelo normálně, tak to mužeš nechat
Datum: 21. srpna 2008 11:55
Jméno: Karel
IP: uživatel3819
 Nevite, jestli je v poradku, ze u vzduchového filtru na Mustangovi je plech, ktery ho kryje provrtany? Maji tam ty diry byt, nebo to je nejaky tuning minuleho majitele? A kolik jich tam ma byt, jestli?
A jeste jedna vec - puvodne tam mely byt dlouhe srouby s matickou, ktere to drzi dohromady? Ja tam ted mam jen gumicky od zavarovacky. Jo a tu bednu od filtru mam tak amatersky spojenou starou dusi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel3851
to bylo zbastleny...vicko nema mit diry a maj ho drzet 2 pruzinky...airbox ma mit jednu zeleznou trubicku ven,2 zaslepovaci dirky z boku a jeste jednu zaslepovaci diru ve viku airboxu(daji se otevrit ci zavrit dle potreby)...pres husi krk je to spojeny s karburatorem...
Datum: 21. srpna 2008 14:51
Jméno: salis
IP: uživatel2576
ta plastová krabice nemá, je tam jen jedna díra na tu hliníkovou trubičku, aby to mohlo sát vzduch.
Datum: 21. srpna 2008 12:02
provrtany to bejt nema a puvodne to tam drzi pruzinky
Datum: 21. srpna 2008 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel3849
 Od kolikatyho roku se delali parezy 555?? Povedlo se mi pritahnout jednoho parizka ze stodoly,je sice bez kol,ale ten rok vyroby ...1958...to jsem myslel ze v 58 se teprve zacali delat 550 s pravostranym karburatorem ...Dikes za nazory..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 16:44
Neprodávej ani jednoho...! To je podle mě nejlepší varianta...  Mám dvě 550 z 56....  Chystal sem se jednu taky prodat ale zvažuju to zvažuju....
Datum: 21. srpna 2008 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel3851
ne je to origo 555,ma to stitek a na stitku 555 a rv 1958 ...taky sem myslel ze se parezy 555 delali az od 59 ...vubec jsem nevedel ze par let sla soubezne vyroba 550 a 555   myslel sem ze ho slozim a prodam,ale koukam ze si ho necham a prodam druhyho co mam z 61 roku..
Datum: 21. srpna 2008 14:54
delali se už od roku 1958 já mám z 1958 a druheho z 1962 normal je to origo myslim ten štítek
Datum: 21. srpna 2008 13:22
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jestli se nemýlím tak 555 se začly oficiálně dělat až od roku 59 ale zkušební modely už byly dávno v roce 58... a nebo je taky možné že máš jenom prohozené plechy z 555 na rám z 550
Datum: 21. srpna 2008 10:56
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,jak je mozny,ze jsem si koupil asi pred 2 tydny svicku n14c,a vcerajsem si konecne vyladil predstih a nevijedu s nou kopec??dal jsem tam svicku PAL NR15 A VALI TO JAK SVIN???Ď uz jsem to sem vcera daval,ja vim,ale proste s tou svickou n14c to na sici,skrape a praska(jak kdyby pis.krouzky)bo jak kdyby se propaloval pist(to se me stavalo,kdyz jsem jezdil se svickou v nazvu me Y npar.:n14YC,n15Yc,)ta odpoved (http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=48754) kdo mi vcera odpovedel,muze byt pravdiva,ale motor jsem mel hodne rozehratej(jel na prazdno asi 5mim)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 13:17
Jméno: pavko
IP: uživatel430
co si cekal palky sou best
Datum: 21. srpna 2008 13:17
Jméno: fojta
IP: uživatel764
odkaz je spatnej
Datum: 21. srpna 2008 8:16
 zdarec.. nemáte tu někdo kufr givi? potřeboval bych vědět, jak ta plotna na čem ten kufr drží vypadá zespod, a jak vypadá na fichtlovy.. ale stačila by mi ta fotka plotny.. díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 17:32
no to právě eště neim..  ale kam mám jinám dávat helmu..
Datum: 21. srpna 2008 17:32
sry tak to nvm...ale neřikej mi že by sis tohle dal na fika xDxD
Datum: 21. srpna 2008 13:17
http://givi.cz/e-30n-tour-kufr-givi-cerny-monolock-s-vlastni-plotnou-19811.html - to je vono..
Datum: 20. srpna 2008 23:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar nejedemi 555 schvili naskoci pak po 30s chcipne newi te cim by to mohlo byt karbos je ok .diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:09
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nn uklepanej kabel na civce
Datum: 21. srpna 2008 12:09
Jméno: Monty
IP: uživatel13
ucpaná tryska 100% tohle mě jednou vyřadilo z boje asi na hodinu pak mě napadla taková konina jako vyčistit trysky
Datum: 21. srpna 2008 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel3840
nebo je bordel ve vicku plovakovky,ale to by tam asi benzin netek vubec a ani by to neblaflo...
Datum: 20. srpna 2008 23:45
Jméno: standa
IP: uživatel3840
ucpana hlavni tryska....vsadil bych na to krk!! to ze si myslis ze karbec je ok neznamena ze OK musi byt...musis tu tryku rozebrat celou a vycistit i kanalek..
Datum: 20. srpna 2008 23:44
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
jj ja bych to taky videl na kohoutek nestiha ti dotykat benal natece do plovakovky tak ti to 30s jede ale pak uz nestiha dodavat
Datum: 20. srpna 2008 23:04
ze by ti nedotejkal benzin?skoukni to...
Datum: 20. srpna 2008 22:33
 Zdarec draci.. mam problém.. občas mi vyskakuje jednička a místo dvojky tam skáče neutrál.. to asi bude ohnutá nebo zlonená vidlička co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:02
je to vidlicka pružinky s tm nemaj nic splečnýho pružinky sou na to aby vraceli řadící páku do prostřed jinak tam nejsou potřeba takže kup vidličku za 400
Datum: 30. srpna 2008 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel3851
Datum: 21. srpna 2008 14:59
no motor sem půlil nedávno já a nikdo jinej se v tom od tý doby nehrabal protože si k tomu nikoho jinýho nepustim.... ale vidlička je tam na 90% dobře a navíc po GO mam najeto cca 30km a za tu dobu to neudělal ani jednou.. až teprv včera několikrát za sebou.. Když sem ho rozebíral tak sem dělal dost detailní fotky.. takže tim to asi nebude.. jinak oleje je tam taky dost.. ten sem pžed tejdnem dával novej..
Datum: 21. srpna 2008 13:37
zkontroluj si jestli tam máš olej to taky dělá hodně a jestli ho tam je dost tak to nejni vidličkou ale máš tu hlavní osu ojebanou chyběj tam naaběhový hrany mno ty kolečka
Datum: 21. srpna 2008 8:00
Jméno: standa
IP: uživatel3840
vypadanani trojky prvotne zpusobuje moc nasponovanej retez... jinak co se tyce te zavady z dotazu...nehrabal se v tom motoru nekdo?? nepulil ho nedavno nekdo??? je to typickej priznak otocene vidlicky...jinak KO automat
Datum: 20. srpna 2008 23:48
ja bych moc nesazel na to ze to uvidis... me taky vypadavala trojka a dlouho jsem nevedel proc.... postupnym menenim jsem dosel k tomu ze to byli kartery protoze byl kazdej jinej...
Datum: 20. srpna 2008 23:32
no dobře.. tak dík za odpovědi..něco s tim udělam..
Datum: 20. srpna 2008 22:09
mistni mototechna to jisti
Datum: 20. srpna 2008 22:00
no to je pravda.. ale tak co.. tak ho znova rozpůlim.. stejně mi uchcává převodovka.. ještě nevíš kde se ta vidlička nechá koupit?? to bude chtít novou..
Datum: 20. srpna 2008 21:52
u fichtla nikdy nevis....
Datum: 20. srpna 2008 21:49
to vim že se k řazení dostanu půlenim.. ale udivuje mě to protože přes zimu sem dělal GO na motoru a to byla vidlička i automat v pohodě..
Datum: 20. srpna 2008 21:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
K razeni se dostanes leda pulenim, tudiz uvidis co to tam dela za neplechu
Datum: 20. srpna 2008 21:45
tohle nejspius nebude vidlickou,bud to je slaba pruzinka v automatu nebo omlety zuby na automatu
Datum: 20. srpna 2008 21:45
 cau borci tak sem neska v brne ve scootlandu koupil klapku.. teds em si delal nakersy a budu delat home.... doufam ze to pomuze jinak se picnu ma to karbonovy listky... jinak nevite jak by se dali sundat pouzdra z vidlice kdyz jsou az na tech kovovych rantlech ve vidlici?? diky.. a budou je mi t motottechne? cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 23:50
Jméno: standa
IP: uživatel3840
futra maj v mototechne...aspon u nas je maj
Datum: 20. srpna 2008 23:50
sak jo jen srazim to co ted mam jako uplne prvni na tech sestnact cm a koupim dalsi a ty dam na zacatek
Datum: 20. srpna 2008 21:58
pouzdra taam nech nevadi tam
Datum: 20. srpna 2008 21:19
 nabijecka na autobaterie dava tsejnosmernej, nebo stridavej?? a co magneto?? ja totiz myslel že bych dodelal doopravil elektriku a misto civky bych tam napojil nabieckou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 13:37
nee vubec ja nemam ted na fikovi motor, pulim a nemuzu sehnat vidličku, a protože neni motor, neni ani magneto, a dělam novou elektriku a nemam to na cem vyskouset, takze sem myslel že bych na kostru přichyt minus píol a na drat od svetelnejch civek plus pol jen na odskouseni jestli to sviti troubi atd
Datum: 21. srpna 2008 13:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Hajda - předpokládám že myslíš že by jsi nahradil cívku nikoli nabíječkou, ale akumulátorem, který by jsi nabíječkou nabíjel. No popravdě... a co uděláš, když si dáš delší výlet než jsi plánoval a dojde ti cestou šťáva pro zapalování? Modelově např. uprostřed polí, daleko od vysněné nabíječky a elektrické zásuvky? Řekl bych že je to dost nepraktické. To salis - tvé poslední souvětí je mi fakt záhadou a to nejen obsahově ale i mluvnicky. Nesouvisle motáš zapalování halogeny a stejnosměrnej proud a ikdyž se snažím pochopit podstatu, stále mi uniká... sory. A přitom mě Tvá praktická zkušenost na tyto tři slova zajímá.
Datum: 21. srpna 2008 7:00
Jméno: salis
IP: uživatel2576
magneto dává střídavej, a z nabíječky jde stejnosměrnej.........
já měl magneto usměrnění usměrnovačem, a chvíli mi to i tak jelo přes baterku.
ale neměl sem tak na zapalování, ale na svetla, páč sem tam měl halogen na strejnosměrnej proud
Datum: 20. srpna 2008 21:08
nee ja sem zapomnel napsat ze mam vyhozenej motor...ja myslel jako kže bych to odskousel na nabijecce a pak bych to noane pripojil na civky
Datum: 20. srpna 2008 20:39
No coment ujedes par kilaku a zdechne ti baterk    radsi to nech jak je
Datum: 20. srpna 2008 20:35
 pls draci, podle čeho mam narovnat vidličku?? je ohnuta jako byk
predem dik
hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:04
takovejch už bylo když stovnáš vydličku tak materiál změkne a budouti padat všechny kvalty
Datum: 30. srpna 2008 20:04
kup si novou
Datum: 20. srpna 2008 20:33
hmm asi mas pravdu a kolik stoji?? ja ji tu u sesy nenasel...
Datum: 20. srpna 2008 20:18
takovéhle věci je lepší koupit nový, co když se ti po dvou jízdách zohne, to budeš znova půlit ?
Datum: 20. srpna 2008 20:18
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Co si myslíte že se stalo se všema náhonama tacháče? Na většině fichtlů není, tak mě zajímá jestli v tý době bylo IN jezdit bez tacháče, nebo aby se nelekli vysoký rychlosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:22
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
naskočklacek  no tzo mne po*er, jaké vlastní názvy máš ještě v rukávu?? jinak nechápu jak může být to lanko krátké???? já mám mustanga a kdaž sem na něm naposledy (asi před 3mi lety) jel tab bylo volné i když sem zatáčel do stran.
Datum: 21. srpna 2008 12:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Odpověď je prostá a týká se většiny zhuntovaných dílů na pionýrech... provozovali je v drtivé většině mladí lidé bez příjmů a tudíž byli ochotní investovat peníze pouze do benzínu a minimálně nutných oprav. Když se rozbil tachometr, šnek náhonu či jiný díl rychloměru, tak se raději koupil benzín  Ze stejného důvodu je téměř vždy ubroušený na karterech domeček gufera sekundárního kolečka právě proto že provozovatel nebyl ochoten koupit nové sekundární kolečko za opotřebené, ani řetěz a dokonce jsem se setkal s případem, kdy řetěz měl takovou vůli do stran že drhnul o bok zadního blatníku mustanga. Majitel zvolil originální řešení a to že problematický kousek blatníku ustříhnul nůžkami a ,,ušetřené,, peníze investoval do paliva...
Datum: 21. srpna 2008 7:10
Jméno: N45K0cK1Ac3K
IP: uživatel1123
naskočklacek  chcipam z tebe
Datum: 20. srpna 2008 21:37
stacilo by ho sikovne zajistit... vzdyt to je videt kdyz zatocis na levo tak uz skoro nestaci bovden... teda pokud ho vedes tam kudy se vyst ma, on se sice necha vyst i kratsi cestou ale pak zase skrta o naskocklacek nebo o retez...
Datum: 20. srpna 2008 20:28
kdyby byl o 5cm delsi tak bysseti nekde bud krouti, nebo motal do kola bowden
Datum: 20. srpna 2008 20:23
je moc kratkej tak se za chvilku prekrouti. kdyby byl o 5cm delsi bylo by to v poho...
Datum: 20. srpna 2008 20:22
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tak tim se všechno vysvětluje
Datum: 20. srpna 2008 20:21
jo muj se vysoky rychlosti boji a vzhledem k tomu že sem jel po rovince i pres 80 (pres stupnici tachace) tak sem jich prerval už 5 během pul roku... takže ja uý do toho neinvesuju.. spis bych sehnal nejakej digital ay ho nerusilo magneto a svicka (kdyby nekdo vedel pls napiste mi na mail)
Datum: 20. srpna 2008 20:17
|



|