Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dejv
IP: uživatel455
 zdarte mám dotaz nemůžu do spojky dát ten primarní retaz, měnil jsem lamely a uz ho tam zpatky nemuzu dat jak ho tam mam dat?děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:47
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to Dr.fík:stahovák nepotřebuješ,musíš to umět
Datum: 27. srpna 2008 22:47
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
ještě mě taky napadlo jesi ty lamely nemůžeš dat na řetez , tak ty lamely sou vyboulený tak je musis dat tak aby sedely víc k sobě
Datum: 27. srpna 2008 20:59
pokud máš řetěz v pohodě, tak musíš sundat primár, jinak to nesložíš, ten řetěz většinou nemá takovou vůli do boku ani na dýlku, abys to nasadil na přidělanej primár a pak na lamely a koš, no uvidíš, jak to pude
Datum: 27. srpna 2008 18:12
Nemusíš sundavat primární kolečko.Na to abys ho stáhnul potřebuješ stahovák.Stačí když povolíš spojkovej koš,nasadíš řetěz na primár,navlíkneš lamely na koš,a utáhneš ho
Datum: 27. srpna 2008 12:17
presne tak vem si lamely dej je do kupy presne tak jak tam maj bejt tj. korkova, plechova, korkova.. na to nasad retez dopredu nasad kolecko primarni a cele to nasun jakoby do motoru kolecko na kliku a lamely na kos vsechno pouhahuj dej tam pruziny zdar
Datum: 27. srpna 2008 11:04
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
nejlepsi mas když nasazujes lamely tak to nasazovat i s primarnim koleckem.jinak retez zavliknout za primarni kolecko a dat tam lamely a snazit se je pretahnout pres hridel-to kdyz neces sundavat primar-kdyz to nevide primarni kolecko musi ven.-
Datum: 27. srpna 2008 10:34
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 čau,vi někdo k čemu byla u jawy555 ta civka v masce svetla - ja ji tam nezapojil a funguje to normalne. musi tam byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:47
Je to tlumivka. Zamezuje přepětí.
Datum: 27. srpna 2008 13:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
V masce jawy 50/555 jsem jí neviděl, ale u ČZ150C ano, tam spolu s usměrňovacím solenoidem tvořila proudové omezení, aby do akumulátoru neteklo příliš proudu ve vysokých otáčkách, dovolím si tedy spekulovat že funguje u 555ky jako proudový omezovač aby se nepřepálilo vlákno pokud dává magneto vyšší frekvenci (a zároveň i proud), kdy se v serii zvětšuje odpor proudu do žárovky.
Datum: 27. srpna 2008 13:06
ale praskaj
Datum: 27. srpna 2008 11:06
Jméno: Standa
IP: uživatel3913
je to usmernovac...kdyz ho budes mit DOBRE zapojenej tak na parezu 555 a na 05 nepraskaj zarovky...
Datum: 27. srpna 2008 11:00
nemusi tam bejt to davali jen na nejaky posledni myslym, to tam je kvuly tomu aby to hlidalo napeti aby ti nepraskaly zarovky ale oni stejne praskaj
Datum: 27. srpna 2008 10:56
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 9:47
jo já ho mám a sem s nim nadmíru spokojenej....řek bych že mi to přidalo tak 30%
Datum: 27. srpna 2008 9:47
čus hele ja ten vejfuk mel a jezdi to na nej krasne ale ma to nevihodu ten plech lehce ohnes kdys vezmes nekde na poli kamen
Datum: 27. srpna 2008 9:13
Jméno: tomas
IP: uživatel3030
 zdarec hosi prosimvas cim to je kdyz my fekal ani zaboha nechce chitnout jen skopecka chitne a podlouhe dobre a kdyz jede tak se strasne dusi trysky sem cistil predstih to prej neni a volnobeh nwm tak cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:34
Jméno: standa
IP: uživatel3915
mas to blbe sestelovany,to je celý
Datum: 27. srpna 2008 13:34
Me to dalo taky... seridit kladivko ....odtrh
Datum: 27. srpna 2008 10:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jestli tito zacalo delat zniceho nic a nehrabal ses vtom tak to bude mozna guferem pod zapalkem tobys muel sundat ten kos scivkama a magneto, a gufero kousek narazit dal nebo ho lepsi vymenit rozmery ma 17_30_7
Datum: 27. srpna 2008 9:28
me to delalo taky dal jsem predstih 1.5mm pred horni uvrati a je to OK. akorat az to budes nastavovat tak doporucuju sundat hlavu a zmezit tech1,5mm posuvkou protoze jak je svicka nasikmo tak to skresluje a vefinale to je spis dvojnasobet ten namerene hodnoty
Datum: 27. srpna 2008 6:51
určo to bude neco v papalk tak skus udelat předstich a odtrh. a Skus jinou svíčku
Datum: 27. srpna 2008 0:02
Jméno: Hertas
IP: uživatel111
 Ahoj , čim je že jako by v nízkých otáčkách to nechce jet ? Ale jak se dostanu nad 15km/h tak už to jede krásně. A zas do zatáčky zpomalim a nechce to vubec jet , musim podřadit až na jedničku a roztáhnout to jak magor nikdy mě to nedelalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 19:30
Jméno: Hertas
IP: uživatel111
problem vyřešen , byla sjetá vačka dal sem novou a byla tam dvakrát veci dira , diky typci
Datum: 27. srpna 2008 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel3915
blbej predstih...mozna to muze bejt vackou...
Datum: 27. srpna 2008 14:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
No tím to asi nebude, to by vadilo spíš při vysokých otáčkách, ale když nastavíš v horní úvrati vzdálenost kontaktů kladívka na 0,4mm (spárovou měrkou) tak uděláš taky dobře  . Mám podobný problém, u mě je to tím, jak je prudká výkonová křivka motoru, tak pod 3000otáček za minutu má motor malý výkon a má potíže s mými 95kg... nevím jak u tebe ale u mě by bylo řešení zhubnout
Datum: 27. srpna 2008 8:37
Jméno: Hertas
IP: uživatel111
no zmenšit už asi nepude mam tam niniaturní nezeru
Datum: 26. srpna 2008 23:20
ja bych zkusil nastavit odtrh
Datum: 26. srpna 2008 23:02
 Cau lidi budeto teda s fika teda od 16 nebo jak pls?dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:13
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja mam u 550 v tp 45
Datum: 27. srpna 2008 11:13
Důležitý je co máš v techničáku. Někdy udělaj na úřadě chybu. Už jsem vyděl mustanga co měl v techničáku 45 km/h.
Datum: 27. srpna 2008 11:10
nějaký pařezy mají 50 km/h sem slyšel ale nevim jestly to je pravda
Datum: 27. srpna 2008 10:40
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
přesně jak píše Hobit ale já sem jezdil na Mustošovi normálně s AMkem ale vyhýbal sem sa polišom jak čert kříži  D jistota je jistota
Datum: 26. srpna 2008 23:16
no na fichtla to je od 16 porad ale ty si asi myslel na pareza a ten je on 15 protoze to je 50ccm a ma konstrukcni rychlost 45 k/h
Datum: 26. srpna 2008 23:06
 prominte.dole je to spatne.tady je sparvny odkaz.http://zetluk.rajce.idnes.cz/rusak/
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:55
ja sacuji bud polak nebo rus,,, ale jinak to nema moc velkou cenu,, pac na to nejsou vubec zadne dily
Datum: 27. srpna 2008 11:55
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
Neni to Manet?
Datum: 27. srpna 2008 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel3913
Az ted sem si precet v dotazu nize ze je to udajne ruské...nevim no...ten motor je typickej SACHS z 50. a 60.let...bylo jich nekolik druhu,davali se do motokol,ale byli dvojrychlostni...mozna to rusaci ukradli v nemecku na konci 2.sv valky a postavili podle toho svuj prskolet...
Datum: 27. srpna 2008 11:07
Jméno: standa
IP: uživatel3913
Rekl bych ze je to SACHS...jsou to takove nemecke nepovedene kopie STADIONU..ranec na tom určitě nevyvaříš...
Datum: 27. srpna 2008 11:04
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
wto ja bych udelal to co TOM,ale az nato ze bych to neprodaval,pochybuju ze tohle doma nekdo jentak ma
Datum: 27. srpna 2008 8:58
ja bych to opravil, nastrikal, dohustil a prodal za velky balik
Datum: 26. srpna 2008 22:14
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
kazdopadne si toho vaz to asi jen tak doma nikdo nema
Datum: 26. srpna 2008 22:00
Jméno: mara
IP: uživatel426
prave prave proto me napadl domaci kutil
Datum: 26. srpna 2008 21:55
je to dost posdobny stadaku 11 ale to nebyl rusak
Datum: 26. srpna 2008 21:50
 http://zetluk.rajce.idnes.cz/rusak/.kdo mi řekne,co je to za motorku-ruské výroby. ten dostane metál.vytahl jsem to ze sena a motor je výbornej.ma to jednu rychlost,obsah asi 40ccm.a jezdí to 35kmh.ví tedy nekdo co to je a jakou to má hodnotu?muj e-mail zetluk@seznam.cz,moje icq-497208446.moc dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 21:47
Jméno: mara
IP: uživatel426
me to prijde jako vyrobek domaciho kutila
Datum: 26. srpna 2008 21:47
 jeste neco... když nemám v tp napsanou barvu (u fika jeste ten starej(knizku)) mužu si dat nejakou jinou jen ka?? a třeba jinou než co se vubec dělala? třeba perletovku nebo metlu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel3915
je to mozny...ty stary TP uz sem parkrat vruce mel,ale nikdy sem je nestudoval...bral sem to logicky podle klasickyho TP co jsou dneska...
Datum: 27. srpna 2008 13:37
Jméno: buben
IP: uživatel770
pro standa: u tech starych malych knizek se barva nepsala, barva se psala az do novych velkych rozkladacivh technicaku ke kterym si mel uz maly technicak....ty male knizecky mam dom asi 4 a ten velkej technicak mam taky, vsechno je to od fiku...v malych technickych prukazech barvu psanou nemam a v tom velkym ji mam....
Datum: 27. srpna 2008 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel3913
jakto ze v TP nemas barvu??? co je to za blbost...jestli je tomu jak rikas tak to muzes nastrikat (nebo natrit stetkou) jak chces...
Datum: 27. srpna 2008 11:09
 prosim mohl by mi někdo poradit kde by se daly koupit takový ty proužky hliníkový na zadnim blatníku?? Je to asi jen u 05, 20, 21 a ještě asi u 05 menčí ale to je jedno já potřebuju na 20/21.já sem je zlomil když sem to připravoval na lakovnu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 14:29
Jméno: standa
IP: uživatel3915
zrovna vcera sem videl na motoinzerci zadni plech z 21 se vsemi hlinikovymi prouzkami..prouzky super stav,zbytek plechu stal za nic...chtel za to snad 100,- jukni a uvidis
Datum: 27. srpna 2008 14:29
Jooo Loctite ten je ale drahej... ale zalezi kde a jak noo...
Datum: 27. srpna 2008 10:40
jak je to lepidlo Loctite (lokajt) vysí tam den šašek hlavou k zemi přilepenej podrážkou na strop, a vysí mu kravata.. to je pevný jako prase, tak to by mohlo držet..
Datum: 26. srpna 2008 23:26
to skus něčím slepit, a pak jak to sešroubuješ, tak to hodně jemným smirkem zahlad, a vylešti to, a nebude to poznat.. ale záleží kde si to zlomil - jestli to pude slepit, a nebude to trčet..
Datum: 26. srpna 2008 23:24
 Čaute jsem se chtěl zeptat jestli sedí předni plasty a blinkry z dandyny 125 na 50 ? Budu rád když odpvíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 21:56
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Všechno jde když se chce, kdyžtak by sis s tim trošku pohrál...
Datum: 26. srpna 2008 21:56
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jo videl sem jakysi stránky a tam to měl jako tuning že ma plasty ze 125ky
Datum: 26. srpna 2008 21:19
 Lidi... Jak je to pleas s elektrikou na fichtlovy... Jako kolik to má voltů a tak... Páč když to měřim měřákem, tak nestíhá,,, Ukazuje jak se mu zachce... Když bych tam chtěl zapojit třeba osvětlení nebo něco... Tak nevim na jaký napětí a proud... Nebo jestli máte nákej odkaz na něco nebo tak, tak budu rád... Předem díkes...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jo a ještě dovětek, podle toho co jsem napsal samozřejmě platí že co nejmenší odběr tím vyšší napětí na výstupu magneta. Teoreticky až nekonečno, prakticky to bývá bez zátěže něco kolem 300V a víc. Můžu říct že to je už pěkná pecka po pazorách, máte-li tedy někdo sebedestruktivní sklony tak si při vytočeném motoru šáhněte na vinutí bez zátěže
Datum: 27. srpna 2008 13:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ano, na měření poblíž zapalování a leckdy i u regulací dobíjení se velmi špatně měří digitálem z důvodu zarušení, které dokáže dokonale zarušit digitální zpracování měřených veličin. Pro motorky i auta používám proto starý dobrý PU501 z dřevných dob socialismu  , ten totiž nemá, krom obvodů pro měření odporu, v sobě ani zaprd polovodičů... pouze odporový dělič a stupnici  , ten by měřil i po atomovém útoku
Datum: 27. srpna 2008 13:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jednoduchá aplikace zákonu P=U x I. Tedy pokud má žárovka 24V a příkon 15W, tak proud zkrze ní teče 0,625A zatímco při 6V žárovce o stejném nominálním příkonu skrzevá ní teče 2,5A. No a protože magneto je značně závislý zdroj proudu na odběru, tak v prvním případě (ideálně předpokládám optimální vyvážený stav výkon x příkon) v prvním případě z důvodu malého odběru proudu stoupne na vinutí napětí na 24V, tak v druhém případě, kdy se magneto trápí značným odběrem (2,5A), tak napětí na vinutí nevystoupá výš než 6V. Tedy samozřejmě vše v ideálním stavu. Z toho vyplývá že nezáleží na napětí ale příkonu spotřebičů. Platí také samozřejmě že všecky spotřebiče mají být na stejné napětí  . Využil jsem toho v návrhu regulace kdy je vhodnější regulovat 12V, kvůlivá spínání mosfetů, které se na nižším napětí otevírají nepříliš dobře a navíc reguluji daleko méně proudu, protože převážně proud je zdrojem tepla a vadí mu daleko více přechodové odpory. Ale to je velmi obecně, nechci se tu moc rozepisovat
Datum: 27. srpna 2008 13:16
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
No zrovna nedávno jsem to taky měřil. Rozhodně nedoporučuju multimetr, protože ho zapalování ruší, ale ručičkový voltmetr. Jinak to že výkon stoupá s otáčkami je jasné, ale nepochopil jsem od Chonga, že když se připojí třeba 24V spotřebič se stejným příkonem, že budou cívky dávat 24V. Jinak ještě k tomu co jsem naměřil, tak na volnoběh těch 5 a vytočené asi 8V, jak psal xxx. Jinak měřil jsem to i se zátěží.
Datum: 27. srpna 2008 10:30
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
1. jedná se o střídavý rozvod, tedy rozsah multimetru nejdřív zapni na střídavý rozsah. 2. výkon (nikoli napětí) je dimenzované na optimální otáčky (protože je závislost výkonu na otáčkách!) a při tomto režimu by měl být vyvážený výkon magneta a příkon spotřebičů. Není pravdou že by to mělo být zrovna 6V, protože pokud se použijí spotřebiče 12V či 24V se stejným příkonem, tak prostě palubní napětí bude buď 6V, 12V či 24V (střídavých!). 3. nevím co chceš měřit když napětí i proud kolísá podle otáček
Datum: 27. srpna 2008 8:43
jj díkes...
Datum: 26. srpna 2008 21:38
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
takže fichtl by měl mít správně 6V,ale při volnoběhu mám na fichtlu nějakých 4,5V a při vytočeném 8V v poho a podařilo se mi i 12V!
Ale pokud si chtěl vědět jaké sem tam dáváji žáravky tak dopředu 6V/15W,dozadu 6V/5W,na některých asi novších fichtlech se dávalo 30W zapalování takže tam jsou žárovky z jinými výkony,přední 6V/25W,vzadu 6V/5W-myslím že to měly stylově všechny mustangy ale nejsem si jistej-podívej se prostě na zápalko a to tam bude vyražené jestli 20 nebo 30W
Datum: 26. srpna 2008 21:34
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
takže fichtl by měl mít správně 6V,ale při volnoběhu mám na fichtlu nějakých 4,5V a při vytočeném 8V v poho a podařilo se mi i 12V!
Ale pokud si chtěl vědět jaké sem tam dáváji žáravky tak dopředu 6V/15W,dozadu 6V/5W,na některých asi novších fichtlech se dávalo 30W zapalování takže tam jsou žárovky z jinými výkony,přední 6V/25W,vzadu 6V/5W-myslím že to měly stylově všechny mustangy ale nejsem si jistej-podívej se prostě na zápalko a to tam bude vyražené jestli 20 nebo 30W
Datum: 26. srpna 2008 21:32
 cau lidi neni nekdo tady z okoli Velke Bystřice na ježděni? Za chvilu budu mit ridicak... že by sme udělali nejakej klub sic by nebyl registrtovanej ale to je jedno.. proste by sme dali sraz a nekam jeli.. mam dva kamose na jezdeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 20:53
 Zdravím potřepoval bych zjisti který poměr bude mít vlív na rychlost 15:46 nebo 19:46 poměry jsou myšleny jako zuby. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:43
Jméno: standa
IP: uživatel3915
19 rozeta na 250 panelku uz je moc ...tech 16,mozna 17 zubu je este dobry,ale uz straci tah...jinak tyhle motory maj nahon tachometru vedenej z motoru a kdyz tam das jinou rozetu tak to ukazuje porad stejne ...tachac ti bude ukazovat spravne jen kdyz tam budes mit rozetu na kterou je kalibrovanej...tacho ti mohlo ukazat 120,ale jestli si tam mel mensi rozetku tak si treba jel ve skutecnosti jenom 100...
Datum: 27. srpna 2008 13:43
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Ten motor jednoduse nema silu na to, aby to s tim 19z koleckem utahnul, proto to mala maximalka...
Datum: 26. srpna 2008 22:36
mam to na jawu 250 a protože to je už samo o sobě žihadlo tak ji chci trochu upravit se 17z kolečkem mi lítala 120 nekecam opravdu a to je panelka 559 mno ale po tom co jsem toam namontoval 19 z kolečko se mi ani nezda že by byla nějak změna malokdy se mi podaři dostat přes 100 možná to je tachačem ale fakt nvm
Datum: 26. srpna 2008 22:32
Jméno: Majfas
IP: uživatel111
jo to je přece jasný , a do čeho to máš ? na fichtla se 19 zubý nevleze ne ?
Datum: 26. srpna 2008 22:16
ale u motorky je vetší v zadu a menší ve předu?
Datum: 26. srpna 2008 21:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Dyt jo... Cim vetsi kolo vpredu a mensi vzadu, tim vetsi rychlost. Stejny jak u kola.
Datum: 26. srpna 2008 21:04
Díkes ale když si vezmeš cyklistycke kolo tak když zařadíš řetěz tak aby si měl v předu na co největším kole a vzadu přecvakneš přehazovačku na nejmenší tak to jede rychleji ne??
Datum: 26. srpna 2008 20:54
19:46 pojede rychlejác
Datum: 26. srpna 2008 20:50
Jméno: Michal
IP: uživatel3911
 Je tu nekdo kdo jezdi v Plzni ja jezdim v Bozkove a mam 05ku
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 20:43
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau.. jakej pls predstih a odtrh na parezacky zapalovani?? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 22:28
předstih 2.8-3.2 a odtrh je 0.4 mm
Datum: 26. srpna 2008 22:28
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 http://www.moto-polepy.cz/index.php?idmenu=102&detail=299&p_num=1kcemu to je????
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 20:53
teba citat dakedy aj cevi co su okolo toho napisane Tankpad = ochrana nádrže proti poškrábání. Polep s 3D povrchovou úpravou transparentní pryskyřicí
Datum: 26. srpna 2008 20:53
nahodou toto vim  .. aby sis neposkrabal nadrz kdyz zalehnes zipem atd...
Datum: 26. srpna 2008 20:31
 zdar lidi nevite jak mam seřídit předstih na jawa mustang nemužu to seřídít podle navodu prosim poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 7:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Souhlas, jen bych doplnil. Pokud se vracíš s pístem zpět je dobré těch 1,6 až 1,9mm přejet víc zpět a pak teprve dopředu, vymezí se tim provozní vůle a nastavení je přesnější.
Datum: 28. srpna 2008 7:22
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
takze dej pist do horni uvrate... a v ten moment kdy je pist v horni uvrati si nastav mezeru mezi kladivkama 0,4mm.. to je odtrh.. pak se s pistem vrat o 1,6-1,9mm zpatky... a v ten moment by mela byt mezeramezi kladvky 0,02mm pokud ne tak povolis to zaplovani tema dvema skouby co drzi ten koš a budes snim pomalu otacet ze strany na stranu dokud se ti mezi kladivkama neudela malinkata mezera coz ma byt spravne 0,02mm.... ale je to lepsi kdyz ti to nekdo ukaze me to taky nikdo na fichl kramke nedokazal vysvetlit pak prijel kamos ukazal a za 5 minut jsme byl hnedka o neco chytrejsi tak at se ti to podari
Datum: 27. srpna 2008 7:44
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Čus máte někdo zkušenosti s touto úpravou(jak jste spokojeni)? a jestli ten výkon a otáčky odpovídají?dík za odp.http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:26
Jméno: standa
IP: uživatel3913
ten kit teda neni zazrak...nekteri lidi tu delaji brutalnejsi upravy...vyrazis vlozku,pridelas 2 kanaly navic nebo ty puvodni o dost rozsiris...nechas stocit kliku..koupis tu jednokrouzek a ocelovej krouzek a je hotovo...psali tam o vykonu a o cene..ale nepsali nic o tom jak dlouho to vydrží???
Datum: 27. srpna 2008 11:26
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud vim tak s nima dela i azmarek a na spoustu veci od nich jsem cetl pozitivni komentare a 6,5 koni to zase jeste ne fichtla neni tolik
Datum: 26. srpna 2008 21:48
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
Myslím ten kit pionýr 6,5hp
Datum: 26. srpna 2008 19:57
Jméno: Michal
IP: uživatel3911
 Cau chcel sem se zeptat nejde mi vystelovat volnobeh bud mam priliz vysoke otacky a njebo to proste chcipa. Newite cim by to mohlo byt? Mam jw05
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:47
Jméno: standa
IP: uživatel3915
spatny ochozeny soupatko,nebo blbe srizeny zapalovani(malej predstih)
Datum: 27. srpna 2008 13:47
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
saje nekde falesnej vzduch
Datum: 26. srpna 2008 20:48
Jméno: rusty
IP: uživatel1946
zkus poštelovat předstih třeba je to tim
Datum: 26. srpna 2008 19:46
Jméno: Monty
IP: uživatel13
taky mě to dělá a nějak to neřeším... hlavně když to jede
Datum: 26. srpna 2008 19:45
|



|