Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Sháním fotky Jawy 05 - píšu o ní rozsáhlý článek a chci vytvořit i galerii. Zájem mám pochopitelně o originální stroje, letáky, reklamy, fotky různých exportních provedení a prototypů...
Speciálně kdybyste našli fotky 05 Sport, tak bych byl moc rád...
Kdyžtak mi pište maily, nebo vzkazy na web do knihy návštěv ( http://www.jawa-50.cz )
Kdyžtak dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 17:51
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Zdar hoši,jeto mustang od kámoša,nejedu mu vůbec stal 8 let v garáží když ho tedkom chtěl prjet tak nejde nastartovat prostě nic-karburátor pry čistil benzin mu jde jiskru má-jednou se mu to podařilo rozjet ale vůbec to nejelo-nevíte čím by to mohlo být?P.S. benzin tam dával nový
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:01
Jméno: Standa
IP: uživatel3923
Datum: 28. srpna 2008 11:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nevím jak moc dobře čistí kamarád karburace, ale pokud to stálo delší dobu, vždycky to vymývám ohřátým octem. Ono totiž do kanálků nevidíš a ten bílej oxyd to perfektně doucpává. Jo a taky kouokněte na kohout a ventil plovákové komory jestli dává. Já tuhle u jednoho motoru měl ucpané vedení v hliníkovém víčku plovákovky... Kondenzátor nečinností neodejde, ani svíška, tedy pokud nezrezne  . Kondík maximálně ztratí kontakt s kostrou, pokud zoxyduje držák, nebo tělo kondíku. Prostě všechno pečlivě a s rozumem vyčisti a musí to jezdit, tedy pokud to jezdilo do odstávky.
Datum: 28. srpna 2008 7:13
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
jo to je taky pravda a je to asi nejhorší když to neháže pod tlakem páč se ta závada blbě hledá,jinak svíčka je nová takže ešte ten kondenzátor
Datum: 27. srpna 2008 21:02
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
kondík,svíčka (nemusí to hazet pod tlakem )
Datum: 27. srpna 2008 20:37
 borci kamoš si na 21 snižil hlavu o 1 mm ale prej m to nejede mi rikal..... tak me napadlo ze se asi musi zmenit predstih ne? jinak predtim to jezdilo bezvadně
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel3923
pokud to udelal dobre a snizil to az o 1mm tak by teoreticky musel 91 oktanovy benzin detonovat sam od sebe..pokud uz tedy nema vylitane krouzky a malou kompresi...to je divny...
Datum: 28. srpna 2008 11:06
Tak dej potom vědět, jak to jede s stooknatovkou
Datum: 27. srpna 2008 22:33
jede to lip lip se to vytači.. má lepší průběh výkonu.. zkusime tam dat 100 oktan a uvidime... soustruh mu neni cizi ale flexa taky ne  ne soustruhem
Datum: 27. srpna 2008 21:06
Jméno: Ariel
IP: uživatel111
jede lip jak před tym ? dyžtak o kolik ? a ja kto zmenšoval na soustruhu nebo flexou ?
Datum: 27. srpna 2008 20:09
ja mu rikal at to nedela ale to je ted uz jedno....... zajel sem za nim sestelovali sme to a ted to litaj ak drak! vul nemel dotahlou poradne tu hlavu xD sem za nim prisel rekl at mi to ukaze sem se podival na valci proste kapky smesi tak se podivam na hlavu a rikam ti blbe to nemas dotahly  tak sem to sundal ocistil nandal DOtahl a jede jak drak
Datum: 27. srpna 2008 19:20
Jméno: Monty
IP: uživatel13
na sníženou hlavu by asi byl nejlepší jednokroužek aby se snižila komprese ale to se nesežene na malý výbrus
Datum: 27. srpna 2008 19:17
Milimetr neni něak závratně moc....záleží taky spíš na tvaru spalováku...! O to jde....! Ale předstih rozhodně menší no...cca 1,7
Datum: 27. srpna 2008 18:36
o 1 mm? pane jo, tak to už je dost, ať zkusí zmenšit předstih, ale taky je možný, že svíčka nemusí házet jiskru, páč se v pracovním prostoru zvýšil tlak, ale nejprv bych zkusil ten předstih, když to ani neškytne, tak zkusit lepší svíčku
Datum: 27. srpna 2008 17:58
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
jj taky si říkám že by měl změnit předstih-pravděpodobně ho zmenšit
Datum: 27. srpna 2008 17:45
 Vzdar všichni mustang mi vůbec netáhne do kopce přitom mam karburátor novej a vzduchovym filtrem to taky neni.
Po příjezdu domů mam rožhavenou svíčku. Poraďte prosim já už vážně nwm co s tim !!! Předem děkuji za odpovědi !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 8:48
Jméno: soucek01
IP: uživatel3918
tim to taky neni
Datum: 28. srpna 2008 8:48
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
zkoušels předstih/odtrh ?
Datum: 27. srpna 2008 20:43
Jméno: Soucek01
IP: uživatel3918
Vybrus měl před rokem tim to taky neni..
Datum: 27. srpna 2008 20:19
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jestlipak už by si taky mustang nezasloužil výbrus
Datum: 27. srpna 2008 19:18
Jméno: xxx
IP: uživatel3918
trysky jsou čisty ale svíčky se nemůžu ani dotknout myslíš že to můze být starym benzínem ??
Datum: 27. srpna 2008 17:58
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
ta rožhavená svíčka mi neleze do hlavy ale zkus se ještě podívat na trysky
Datum: 27. srpna 2008 17:50
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 18:55
jojo krásnej stroj .. kdyby ho moje babicka s dedou nehodily do srotu..... idioti
Datum: 27. srpna 2008 18:55
Jméno: mara2
IP: uživatel3917
 Kluci mužu prohodit papiry z 21 na 23 ???? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 7:17
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Mám to taky zblblý v techničáku. Mám tam napsáno Jawa 50 Mustang a u toho typ 21  . Číslo rámu sedí, motor odhlášenej... drtivá většina dospělejch lidí nezná rozdíl mezi typy 05,20,21 a 23 takže to podle mě projde
Datum: 28. srpna 2008 7:17
Mám to tak taky....nikdo nic neřeší pokud máš štítek a čísla OK.... Mám tak mustanga taky na 21 (tušim) papírech....!
Datum: 27. srpna 2008 18:37
Jméno: asdfgsdh
IP: uživatel1201
vubeeec.y si tež..
Datum: 27. srpna 2008 17:40
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:21
Jméno: J. Sedláček
IP: uživatel4371
 Píst na cachtla a Babetu je o něčem jiným, stejné je pouze vrtání.
Datum: 20. října 2008 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel3923
pokud to ma stejny cep(14.1mm) tak samotny pist by se dal upravit...jednalo by se o zkraceni o nejakych par milimetru...
Datum: 28. srpna 2008 11:15
aha nevsim sem si toho dementni od toho co se ptal
Datum: 27. srpna 2008 20:01
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
já sem mu to potvrdil.
Datum: 27. srpna 2008 19:10
posledni dobou tady každej nadava na toho kdo nevi jak to je........ vy ste snad vzdy vedeli, jak se steluje predstih?? Co je to tryska???
Datum: 27. srpna 2008 17:25
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
dmentni dotaz, pionýr má píst delší než je babetový.
Datum: 27. srpna 2008 16:48
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 čus neni tady nekdo, kdo dobře nebo aspoň trochu víc rozumí ČZtě 175/477 jestli se tu někdo takovej najde tak mi sem dejte ICQ potřebuju poradit dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 21:07
422-396-137
Datum: 27. srpna 2008 21:07
Jméno: .
IP: uživatel2039
384915028
Datum: 27. srpna 2008 20:52
288004902
Datum: 27. srpna 2008 15:17
Jméno: noac
IP: uživatel2757
 cau hoši zkousel jsem nalit do fichtla naftu jelo o lepé ale asi po 2 km jsem zadrel válec, ale na naftu to jezdí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:24
Jméno: J. Sedláček
IP: uživatel4371
 Blahoslavení chudí duchem, jestli něco ujelo 2 km, tak to není asi nic moc ?
Datum: 20. října 2008 14:24
stryc ze mnel 150cz kyvacku a ze kdyz nalely do karbecu benal a rozehrali to ze jezdily na naftu cely den takze sis to vymyslel
Datum: 27. srpna 2008 23:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
to mustaf:zhavici svicky v dieslech sou pro start,pak uz je nafta zapalovana kompresnim teplem(staceny vzduch se ohreje na teplotu asi 600 stupnu),proto je u dnesnich dieslaku normalni komprese treba 22:1,kvuli tomu aby bylo to kompresni teplo co nejvetsi
Datum: 27. srpna 2008 19:50
Jméno: Monty
IP: uživatel13
ty vole tak to si objevil ameriku  pionýr jede uplně na cokoliv
Datum: 27. srpna 2008 19:20
teda nafta může chytnout  jen má vyšší spalovací bod
Datum: 27. srpna 2008 19:01
já myslel že nafta nemůže chytnout ... dyť se furt povídá že když hodíš ZAPÁLENOU sirku do nafty tak ti ta nafta nechytne.... a že by tomu stačila jiskra? v dieselových motorech sou Žhavící svíčky některý se podobaj i žírovce bez skla ..... na tyhle svíčky se dá jezdit i s rostlinným olejem ... ( 23kč/l) borec jezdil měsíc a úplně moc si zasral motor
Datum: 27. srpna 2008 19:00
to je pravda XXX, na naftu to po ohřátí pak jede furt, zavřít kohoutek na nádrži a je to
Datum: 27. srpna 2008 18:01
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
nevím tedkom důvod jezdit na naftu jak už je stejně dražší než benál,ale jde s tím jezdit ale musíš to ze začátku zahřát na normální benál a pak tam lít už naftu jo a pak je problém to vypnou páč na naftu to jede i s vypnutým zapalováním
Datum: 27. srpna 2008 17:53
Jméno: sdgdfg
IP: uživatel692
já jeden čas na naftu jezdil a nezadřel sem ale mělo to dva problémy......strašně to čudilo a smrdělo a když sem chtěl vyjet tak se to muselo pořádně ohřát až potom to jelo......když sem pokaždý musel minimálně deset minut tlačit tak mě to přestalo bavit a už sem to tam nelil
Datum: 27. srpna 2008 17:02
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Nafta je mastna a maze, ale take ma mnohem vetsi vyhrevnost nez benzin
Datum: 27. srpna 2008 15:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel3916
ale trepes hovadzini na naftu sato zadrit neda,a mozeste si rikat co scete proste to na naftu nezadrete a hotovo.zas tu sce bit nekdo zaujimavi,a na naftu to jede len ket to mas zehrite.
Datum: 27. srpna 2008 15:46
No jo no-s naftou to nestíhá chladit. Možná,že kdybys vymyslel nějaký lepší chlazení,tak bys na naftu moh jezdut pořád. To taky asi bude příčinou zadření-přehřátí.
Datum: 27. srpna 2008 15:17
Jméno: pica
IP: uživatel2868
mel stam dat olej ne
Datum: 27. srpna 2008 14:59
Jméno: 00
IP: uživatel368
jojo si king
Datum: 27. srpna 2008 14:25
Jméno: Kytka
IP: uživatel3844
 Ahoj, můžu se zeptat, jestli Vám na neutrálu jdou konstatně otáčky motoru? Mě evidentně kolísaj, dobře je to vidět hlavně v noci podle intenzity reflektoru. Může to být plovákem či čím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 15:16
Jo to je normální,diť sem ti to dole vysvětlil proč tomu tak je.Je to dvoutakt,ten nemá tak pravidelenj chod motoru jako 4T
Datum: 27. srpna 2008 15:16
Jméno: Kytka
IP: uživatel3844
jasne, chapu ze je normalni jev kolisani intenzity svetla na zaklade kolisani otacek. Ale je normalni to, ze nejsou v neutralu, kdyz fik stoji, konstantni otacky?
Datum: 27. srpna 2008 14:48
To je i fichtla normální.Neni tam baterka,ale magneto,které vyrábí proud v závislosti na otáčkách motoru.To znamená,že čim vyšší sou otáčky tim víc to svítí.A je to dvoutakt,ten nemá tak pravidelnej chod motoru jako 4T,takže poklesnou otáčky,poklesne i svítivost světla.
Datum: 27. srpna 2008 14:31
 Cau neviete preco sa mi preplavuje plavak ? Pliesok je dobre . Prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 18:07
mě se to taky jednou stalo, pořád sem přihejbal plíšek dolů a furt to teklo, nakonec sem zjistil, že když sem čistil karbec, tak mi vypadla osička toho plíšku a tudíž i ten plíšek, no a já ho dal obráceně, vzhůru nohama, a jak sem ho přihejbal, tak už byl vlastně skoro kolmo a neklouzalo to po tý horní plošce plováku, prostě po naplnění benzínem to ten plovák nedokázal zavřít, páč se to šprajclo, tak sem ten plíšek otočil tak, jak má bejt a přiohnul ho podle potřeby a bylo to v pohodě
Datum: 27. srpna 2008 18:07
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ohni ten plisek dolu tim snizis hladinu v plovbakove komore a prestane ti to pretikat a jestli ne tak udelej to co se pise niz
Datum: 27. srpna 2008 16:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel3916
vis co,pod tim pleskem je ventil a v nemje taka palicka tak to cele poradne prefukaj.
Datum: 27. srpna 2008 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel3915
mas ten plovak asi deravej a nabira benzin a nezavira
Datum: 27. srpna 2008 14:21
 čau mám mustanga a ted sem si na nej koupil nový lamely do spojky a nevím jak patří k sobe. sou takový trošku prohlý tak nevím jestli mají mít ty zuby k sobe nebo od sebe díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 20:57
To mě new lamely (obě) stojej 160,-
Datum: 01. září 2008 20:57
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
k sobě
Datum: 27. srpna 2008 16:14
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
to vypoukle ma jit ven jinak se ti to tam nevleze a nezapomen tam dal aj mezilamelu    ja ty lamely otacim jak uz jsou sjete a nemam penize na nove
Datum: 27. srpna 2008 16:04
K sobe  obracene by se ti nemely vejit do retezu.
Datum: 27. srpna 2008 13:47
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 Cau seso, mas i jednokrouzkovy pist velikost 40mm ? Nasel jsem tady na strankach 40mm jenom krouzek, tak nevim jestli je to chyba, nebo jestli takovy pist nemas.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:54
uz je k mani
Datum: 27. srpna 2008 13:54
 zdar lidi mam dotaz když rozjíždím mustanga tak jede v nízkých otačkách a pak začne kuckat a zdechne prosim o pomoc,předstih mám seřízeni podle navodu tak nevim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:02
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
pricpana tryska, tece ti malo benzin do karburatoru (vycistit kohoutek) a nebo zanesenej vejfuk.. ale spis to bude tou tryskou nebo malo benzinu nebo zkusit jeste ten predstih  ne vzdy plati 1,6-1,9mm (predstih) kazdej fik to ma pomalu jinak
Datum: 27. srpna 2008 13:02
Jméno: Fichťo
IP: uživatel3485
 Ahojte,co je podla vas lepsie??mustang alebo pionier?? mam na vyber si kupit stych dvoch a nwm sa rozhodnut(obidve su po GO celkovej),dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 19:22
stando dyt má este pricku na nadrž ne????????????
Datum: 27. srpna 2008 19:22
Jméno: Fichťo
IP: uživatel3485
Tak chlapi dikes  ,ten mustang sa mi aj viac paci,vacsia nadrz a sirsie riditka,a je aj lahsi  ,este raz dikes za info draci
Datum: 27. srpna 2008 14:30
Jméno: standa
IP: uživatel3915
pro 00: kde si vzal ze mustang ma pevnejsi ram?? Ten ram je na 98% stejnej jako ram z pionyra...ty zbyly 2% jsou jiny uchyty nadrze,sedacky,zadniho blatniku a tak...
Datum: 27. srpna 2008 14:24
Jméno: santy
IP: uživatel2757
nej je jawa 22
Datum: 27. srpna 2008 14:17
Záleží co od něj očekáváš. Pokud chceš bastlit a přidělat na to blikny a tak to asi mustanga. Ale pokud chceš jenom jezdit tak to vem srdcem. S tímhle ti nikdo neporadí.
Datum: 27. srpna 2008 13:51
Jméno: 00
IP: uživatel368
A má pevnější rám
Datum: 27. srpna 2008 13:45
Jméno: radim
IP: uživatel1071
mustang je sportovnější, mi osobně se více líbí , jak psal nekdo pode mnou tak už i vypadá trochu jako motorka, když to někde položíš tak na tom nemáš kromě nádrže a kastlíku snad co podřít
Datum: 27. srpna 2008 13:44
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
No výběr je jen na tobě, co se ti víc líbí, ale já bych šel do pionýra
Datum: 27. srpna 2008 13:40
Jméno: 00
IP: uživatel368
do mustoše naleješ víc benálu
Datum: 27. srpna 2008 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel3915
mustang je lepsi na jezdeni z hospody ve 3 lidech...aj 5 nas na tom jelo...je dobry ze mas u mustanga nadrz mezi kolenama,lip se to poklada do zatacek...jinak vykonově sou to dve naprosto stejny motorky
Datum: 27. srpna 2008 13:19
Jméno: teken
IP: uživatel3030
no ja tak motory to ma stejny ne? tak zalezi jen na tobe co se ti liby ale mustang je mustang
Datum: 27. srpna 2008 13:19
ja bych mozna volil mustanga,ikdyž mam pionyra.....už se mi asi okoukal
Datum: 27. srpna 2008 12:43
Lepší je pionýr,aspoň mě se líbí víc.Ale je to jen na ježdění kolem komína no,nikam dál se s tim nedá jet,je to pak dost nepohodlný
Datum: 27. srpna 2008 12:38
šel bych do mustanga, ten vypadá už trochu víc jako motorka než pincek, i když neřikám že pionýr je špatnej stroj...
Datum: 27. srpna 2008 12:27
Jméno: honza23
IP: uživatel3914
 čuss draci  mam motor po go vsechno v pohodě predstih, karbec, vse a proste kdyz jedu tak muzu dat v klidu plnej plyn a ono se to tak pomalu jako vytaci a až to dosahne tak strednich otacek tak se to zacne jakoby hadat bo proste to tak divne prdi a jak se to prehoupne prez tuto mez a dostane se to do vyssich otacek tag najednou (uplně jako by se chytla turbina v aute) fichtl se nakopne a vypaly.. potom preradim a jak se snizy otacky tag zase cely znova... a kdyz stojim tak ani nejde moc turovat ale zase treba za 10minut de turovat pohoda ale obcas ani s plnym plynem se to nevytocí...na místě..  poradte pls. co s tím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel3915
serid to a uvidis ...neklepe ti cep nebo necinkaj krouzky??? a gufera na klice OK??
Datum: 27. srpna 2008 13:21
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel3915
neco takovyho se podomacku bastlilo na skodovky aby trochu lip jeli ve vysokejch otackach...bylo druhy cerpadlo na vodu a jemná trska a podle otacek motoru to delalo takovou páru do vzduchace(do sání)...zvysenim vlhkosti vzduchu(o nekolik malo procent) to jelo líp...na vlastni oci jsem to nevidel,ale uz hodnekrat sem slysel o tomhle socialisticko-normalizacním tuningu skodovek..
Datum: 27. srpna 2008 13:30
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
ty jo... docela cumim!! no ale do motorek newim no... treba casem by se to tam dostat mohlo kdo vi..  takovej fichtl by to potreboval... kluk se taky rad zahrejva...
Datum: 27. srpna 2008 13:11
jo vim že to bylo v letadlech ale na motorkach to sem v životě neslyšel....
Datum: 27. srpna 2008 11:56
Jméno: bokinger
IP: uživatel2971
 zdarec jak mam vymenit riditka mam jawau 20 sou tam ty male a mam i ty velke chtel bych je tam dat misto tech maly jak to mam udelat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 17:48
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
jjjjjjj at to vi
Datum: 27. srpna 2008 17:48
Jméno: 00
IP: uživatel368
no ale poradil ne?? Tak co řešíš. Aspoň že už to ví i on ne??
Datum: 27. srpna 2008 15:03
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
tomonick o to nejde, ale tak kdybych mu to nerekl tak to do tedka nevi, a ted tady snim machruje jak to vi 2-3 cm atd. si to precti
Datum: 27. srpna 2008 14:14
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Proc by machroval? nekdo chce poradit tak mu snad slusne poradil no ne?...
Datum: 27. srpna 2008 13:58
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Datum: 27. srpna 2008 13:51
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
no nejdrive se zbavit vsech lanek co jsou na riditkach + jeste prepinace na svetla  no pak povolis ten horni sroub a kdyz ho trochu vysroubujes rekneme 2-3cm tak vem kladivko a tukni do toho povolenyho sroubu a on ti zalitne spatky a riditka jednoduse vytahnes... ale pozor at nestratis ten valecek co ti vypadne ze spod riditek
Datum: 27. srpna 2008 13:14
 caw, kolik lidi ma prepsatelny TP na JAWA 550 asi moc jich nebude co ? schvalne kdo mate napiste diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:40
Jméno: ada
IP: uživatel3382
mam taky jedny papiry na dva stroje mam jawu 20 s tp a prehazuju spz do ramu 21 protoze v tom skousim zavodni motory
Datum: 27. srpna 2008 11:40
Jméno: standa
IP: uživatel3913
mam TP z 21 na ktery mi jezdi 21,555,550 ...je v nem jen Jawa 50 cislo ramu a cislo motoru a barva a SPZ...
Datum: 27. srpna 2008 11:34
Jméno: dejv
IP: uživatel455
 zdarte mám dotaz nemůžu do spojky dát ten primarní retaz, měnil jsem lamely a uz ho tam zpatky nemuzu dat jak ho tam mam dat?děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:47
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to Dr.fík:stahovák nepotřebuješ,musíš to umět
Datum: 27. srpna 2008 22:47
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
ještě mě taky napadlo jesi ty lamely nemůžeš dat na řetez , tak ty lamely sou vyboulený tak je musis dat tak aby sedely víc k sobě
Datum: 27. srpna 2008 20:59
pokud máš řetěz v pohodě, tak musíš sundat primár, jinak to nesložíš, ten řetěz většinou nemá takovou vůli do boku ani na dýlku, abys to nasadil na přidělanej primár a pak na lamely a koš, no uvidíš, jak to pude
Datum: 27. srpna 2008 18:12
Nemusíš sundavat primární kolečko.Na to abys ho stáhnul potřebuješ stahovák.Stačí když povolíš spojkovej koš,nasadíš řetěz na primár,navlíkneš lamely na koš,a utáhneš ho
Datum: 27. srpna 2008 12:17
presne tak vem si lamely dej je do kupy presne tak jak tam maj bejt tj. korkova, plechova, korkova.. na to nasad retez dopredu nasad kolecko primarni a cele to nasun jakoby do motoru kolecko na kliku a lamely na kos vsechno pouhahuj dej tam pruziny zdar
Datum: 27. srpna 2008 11:04
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
nejlepsi mas když nasazujes lamely tak to nasazovat i s primarnim koleckem.jinak retez zavliknout za primarni kolecko a dat tam lamely a snazit se je pretahnout pres hridel-to kdyz neces sundavat primar-kdyz to nevide primarni kolecko musi ven.-
Datum: 27. srpna 2008 10:34
|



|