slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2091  2092  2093  2094  2095  2096  2097  2098  2099  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sháním fotky Jawy 05 - píšu o ní rozsáhlý článek a chci vytvořit i galerii. Zájem mám pochopitelně o originální stroje, letáky, reklamy, fotky různých exportních provedení a prototypů... Speciálně kdybyste našli fotky 05 Sport, tak bych byl moc rád... Kdyžtak mi pište maily, nebo vzkazy na web do knihy návštěv ( http://www.jawa-50.cz ) Kdyžtak dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
Zdar hoši,jeto mustang od kámoša,nejedu mu vůbec stal 8 let v garáží když ho tedkom chtěl prjet tak nejde nastartovat prostě nic-karburátor pry čistil benzin mu jde jiskru má-jednou se mu to podařilo rozjet ale vůbec to nejelo-nevíte čím by to mohlo být?P.S. benzin tam dával nový odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3923    
Jednoznacne je to karburatorem....je to porad ucpany...jen neco z vlastni zkusenosti: Pritah sem nedavno jednoho pincka od znamyho ze stodoly...stalo to tam asi 15 let...zarezlej pist ve valci...karburator plny takove sedive plisne ci oxidu...stacilo karburator PORADNE!! vycistit,sundat hlavu,nastrikat na pist takovou moji jednu vecicku na zarezly pisty..vycistit valec..do kliky nastrikat benzin s velkym mnozstvim oleje...zozhejbat kliku a loziska...slozit..nalejt benzin..na druhy slapnuti sel...hodinu smrdel jak viks ale chodil brutalne...Dalsi prihoda...dostal sem za 200 pionyra 05,udajne byl rozbitej..nejel asi 5 let...vycistil sem karbec,dal novou svicku a chyt na druhy slapnuti...motor uz dost vybehanej...ale chodil...takle se vydelavaj penize :-D:-D:-D:-D vse slo hned do sveta :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nevím jak moc dobře čistí kamarád karburace, ale pokud to stálo delší dobu, vždycky to vymývám ohřátým octem. Ono totiž do kanálků nevidíš a ten bílej oxyd to perfektně doucpává. Jo a taky kouokněte na kohout a ventil plovákové komory jestli dává. Já tuhle u jednoho motoru měl ucpané vedení v hliníkovém víčku plovákovky... Kondenzátor nečinností neodejde, ani svíška, tedy pokud nezrezne :-). Kondík maximálně ztratí kontakt s kostrou, pokud zoxyduje držák, nebo tělo kondíku. Prostě všechno pečlivě a s rozumem vyčisti a musí to jezdit, tedy pokud to jezdilo do odstávky.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 7:13
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
jo to je taky pravda a je to asi nejhorší když to neháže pod tlakem páč se ta závada blbě hledá,jinak svíčka je nová takže ešte ten kondenzátor
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
kondík,svíčka (nemusí to hazet pod tlakem )
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
borci kamoš si na 21 snižil hlavu o 1 mm ale prej m to nejede mi rikal..... tak me napadlo ze se asi musi zmenit predstih ne? jinak predtim to jezdilo bezvadně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
pokud to udelal dobre a snizil to az o 1mm tak by teoreticky musel 91 oktanovy benzin detonovat sam od sebe..pokud uz tedy nema vylitane krouzky a malou kompresi...to je divny...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak dej potom vědět, jak to jede s stooknatovkou :-D :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jede to lip lip se to vytači.. má lepší průběh výkonu.. zkusime tam dat 100 oktan a uvidime... soustruh mu neni cizi ale flexa taky ne :-D ne soustruhem
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ariel      IP: uživatel111    
jede lip jak před tym ? dyžtak o kolik ? a ja kto zmenšoval na soustruhu nebo flexou ?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mu rikal at to nedela ale to je ted uz jedno....... zajel sem za nim sestelovali sme to a ted to litaj ak drak! vul nemel dotahlou poradne tu hlavu xD sem za nim prisel rekl at mi to ukaze sem se podival na valci proste kapky smesi tak se podivam na hlavu a rikam ti blbe to nemas dotahly :-D tak sem to sundal ocistil nandal DOtahl a jede jak drak
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
na sníženou hlavu by asi byl nejlepší jednokroužek aby se snižila komprese ale to se nesežene na malý výbrus:-(
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Milimetr neni něak závratně moc....záleží taky spíš na tvaru spalováku...! O to jde....! Ale předstih rozhodně menší no...cca 1,7
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
o 1 mm? pane jo, tak to už je dost, ať zkusí zmenšit předstih, ale taky je možný, že svíčka nemusí házet jiskru, páč se v pracovním prostoru zvýšil tlak, ale nejprv bych zkusil ten předstih, když to ani neškytne, tak zkusit lepší svíčku
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
jj taky si říkám že by měl změnit předstih-pravděpodobně ho zmenšit
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: Soucek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vzdar všichni mustang mi vůbec netáhne do kopce přitom mam karburátor novej a vzduchovym filtrem to taky neni. Po příjezdu domů mam rožhavenou svíčku. Poraďte prosim já už vážně nwm co s tim !!! Předem děkuji za odpovědi !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 8:48
 
 
 
 
Jméno: soucek01      IP: uživatel3918    
tim to taky neni :-(
 
 
Datum: 28. srpna 2008 8:48
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
zkoušels předstih/odtrh ?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: Soucek01      IP: uživatel3918    
Vybrus měl před rokem tim to taky neni.. :-(
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
jestlipak už by si taky mustang nezasloužil výbrus
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel3918    
trysky jsou čisty ale svíčky se nemůžu ani dotknout myslíš že to můze být starym benzínem ??
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
ta rožhavená svíčka mi neleze do hlavy ale zkus se ještě podívat na trysky
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čauko všetci...Krstný renovuje Jawu 50 typ 555 a priamo z výroby ju mal nastriekanú na takú šedomodrú. No a chcel by ju tam dať aj teraz, len nevie číslo toho odtieňa farby. Tak vás prosím, nevie náhodou niekto z vás číslo tejto farby? Tu je link, ako by mala vyzerať: http://jawagallery.net/?page=click&jm=parez&url=Jawa_50_typ_555_34 Za odpovede díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jojo krásnej stroj .. kdyby ho moje babicka s dedou nehodily do srotu..... idioti
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: mara2      IP: uživatel3917    
Kluci mužu prohodit papiry z 21 na 23 ???? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Mám to taky zblblý v techničáku. Mám tam napsáno Jawa 50 Mustang a u toho typ 21 :-D. Číslo rámu sedí, motor odhlášenej... drtivá většina dospělejch lidí nezná rozdíl mezi typy 05,20,21 a 23 takže to podle mě projde :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám to tak taky....nikdo nic neřeší pokud máš štítek a čísla OK.... Mám tak mustanga taky na 21 (tušim) papírech....!
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: asdfgsdh      IP: uživatel1201    
vubeeec.y si tež..
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D:-D:-D mam taky dementni dotaz:-D kdyz si prevrtam valec v babete na 40mm sel by tam dat ten tuningovy pist na pionyra 40mm jako jestli se to vleze do kliky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: J. Sedláček      IP: uživatel4371    
Píst na cachtla a Babetu je o něčem jiným, stejné je pouze vrtání.
 
 
Datum: 20. října 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
pokud to ma stejny cep(14.1mm) tak samotny pist by se dal upravit...jednalo by se o zkraceni o nejakych par milimetru...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
aha nevsim sem si toho dementni od toho co se ptal
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
já sem mu to potvrdil.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
posledni dobou tady každej nadava na toho kdo nevi jak to je........ vy ste snad vzdy vedeli, jak se steluje predstih?? Co je to tryska???
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
dmentni dotaz, pionýr má píst delší než je babetový.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
čus neni tady nekdo, kdo dobře nebo aspoň trochu víc rozumí ČZtě 175/477 jestli se tu někdo takovej najde tak mi sem dejte ICQ potřebuju poradit dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: neumetel_175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
422-396-137
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel2039    
384915028
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Karlos88 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
288004902
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: noac      IP: uživatel2757    
cau hoši zkousel jsem nalit do fichtla naftu jelo o lepé ale asi po 2 km jsem zadrel válec, ale na naftu to jezdí!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: J. Sedláček      IP: uživatel4371    
Blahoslavení chudí duchem, jestli něco ujelo 2 km, tak to není asi nic moc ?
 
 
Datum: 20. října 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3708    
stryc ze mnel 150cz kyvacku a ze kdyz nalely do karbecu benal a rozehrali to ze jezdily na naftu cely den takze sis to vymyslel
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
to mustaf:zhavici svicky v dieslech sou pro start,pak uz je nafta zapalovana kompresnim teplem(staceny vzduch se ohreje na teplotu asi 600 stupnu),proto je u dnesnich dieslaku normalni komprese treba 22:1,kvuli tomu aby bylo to kompresni teplo co nejvetsi
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
ty vole tak to si objevil ameriku:-D pionýr jede uplně na cokoliv
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
teda nafta může chytnout :-D jen má vyšší spalovací bod
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já myslel že nafta nemůže chytnout ... dyť se furt povídá že když hodíš ZAPÁLENOU sirku do nafty tak ti ta nafta nechytne.... a že by tomu stačila jiskra? v dieselových motorech sou Žhavící svíčky některý se podobaj i žírovce bez skla ..... na tyhle svíčky se dá jezdit i s rostlinným olejem ... ( 23kč/l) borec jezdil měsíc a úplně moc si zasral motor
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je pravda XXX, na naftu to po ohřátí pak jede furt, zavřít kohoutek na nádrži a je to :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
nevím tedkom důvod jezdit na naftu jak už je stejně dražší než benál,ale jde s tím jezdit ale musíš to ze začátku zahřát na normální benál a pak tam lít už naftu jo a pak je problém to vypnou páč na naftu to jede i s vypnutým zapalováním:-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: sdgdfg      IP: uživatel692    
já jeden čas na naftu jezdil a nezadřel sem ale mělo to dva problémy......strašně to čudilo a smrdělo a když sem chtěl vyjet tak se to muselo pořádně ohřát až potom to jelo......když sem pokaždý musel minimálně deset minut tlačit tak mě to přestalo bavit a už sem to tam nelil
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Nafta je mastna a maze, ale take ma mnohem vetsi vyhrevnost nez benzin:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3916    
ale trepes hovadzini na naftu sato zadrit neda,a mozeste si rikat co scete proste to na naftu nezadrete a hotovo.zas tu sce bit nekdo zaujimavi,a na naftu to jede len ket to mas zehrite.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
No jo no-s naftou to nestíhá chladit. Možná,že kdybys vymyslel nějaký lepší chlazení,tak bys na naftu moh jezdut pořád. To taky asi bude příčinou zadření-přehřátí.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: pica      IP: uživatel2868    
mel stam dat olej ne :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
jojo si king
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Kytka      IP: uživatel3844    
Ahoj, můžu se zeptat, jestli Vám na neutrálu jdou konstatně otáčky motoru? Mě evidentně kolísaj, dobře je to vidět hlavně v noci podle intenzity reflektoru. Může to být plovákem či čím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo to je normální,diť sem ti to dole vysvětlil proč tomu tak je.Je to dvoutakt,ten nemá tak pravidelenj chod motoru jako 4T
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: Kytka      IP: uživatel3844    
jasne, chapu ze je normalni jev kolisani intenzity svetla na zaklade kolisani otacek. Ale je normalni to, ze nejsou v neutralu, kdyz fik stoji, konstantni otacky?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:48
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je i fichtla normální.Neni tam baterka,ale magneto,které vyrábí proud v závislosti na otáčkách motoru.To znamená,že čim vyšší sou otáčky tim víc to svítí.A je to dvoutakt,ten nemá tak pravidelnej chod motoru jako 4T,takže poklesnou otáčky,poklesne i svítivost světla.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel1490    
Cau neviete preco sa mi preplavuje plavak ? Pliesok je dobre . Prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě se to taky jednou stalo, pořád sem přihejbal plíšek dolů a furt to teklo, nakonec sem zjistil, že když sem čistil karbec, tak mi vypadla osička toho plíšku a tudíž i ten plíšek, no a já ho dal obráceně, vzhůru nohama, a jak sem ho přihejbal, tak už byl vlastně skoro kolmo a neklouzalo to po tý horní plošce plováku, prostě po naplnění benzínem to ten plovák nedokázal zavřít, páč se to šprajclo, tak sem ten plíšek otočil tak, jak má bejt a přiohnul ho podle potřeby a bylo to v pohodě
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
ohni ten plisek dolu tim snizis hladinu v plovbakove komore a prestane ti to pretikat a jestli ne tak udelej to co se pise niz
 
 
Datum: 27. srpna 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3916    
vis co,pod tim pleskem je ventil a v nemje taka palicka tak to cele poradne prefukaj.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
mas ten plovak asi deravej a nabira benzin a nezavira
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau mám mustanga a ted sem si na nej koupil nový lamely do spojky a nevím jak patří k sobe. sou takový trošku prohlý tak nevím jestli mají mít ty zuby k sobe nebo od sebe díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jandy      E-mail:      IP: uživatel3959    
To mě new lamely (obě) stojej 160,-
 
 
Datum: 01. září 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
k sobě
 
 
Datum: 27. srpna 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
to vypoukle ma jit ven jinak se ti to tam nevleze a nezapomen tam dal aj mezilamelu :-D:-D:-D ja ty lamely otacim jak uz jsou sjete a nemam penize na nove
 
 
Datum: 27. srpna 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: jakest ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
K sobe :-) obracene by se ti nemely vejit do retezu.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
Cau seso, mas i jednokrouzkovy pist velikost 40mm ? Nasel jsem tady na strankach 40mm jenom krouzek, tak nevim jestli je to chyba, nebo jestli takovy pist nemas. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uz je k mani
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar lidi mam dotaz když rozjíždím mustanga tak jede v nízkých otačkách a pak začne kuckat a zdechne prosim o pomoc,předstih mám seřízeni podle navodu tak nevim dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
pricpana tryska, tece ti malo benzin do karburatoru (vycistit kohoutek) a nebo zanesenej vejfuk.. ale spis to bude tou tryskou nebo malo benzinu nebo zkusit jeste ten predstih:-) ne vzdy plati 1,6-1,9mm (predstih) kazdej fik to ma pomalu jinak:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: Fichťo      IP: uživatel3485    
Ahojte,co je podla vas lepsie??mustang alebo pionier?? mam na vyber si kupit stych dvoch a nwm sa rozhodnut(obidve su po GO celkovej),dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stando dyt má este pricku na nadrž ne????????????
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Fichťo      IP: uživatel3485    
Tak chlapi dikes :-) ,ten mustang sa mi aj viac paci,vacsia nadrz a sirsie riditka,a je aj lahsi :-) ,este raz dikes za info draci
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
pro 00: kde si vzal ze mustang ma pevnejsi ram?? Ten ram je na 98% stejnej jako ram z pionyra...ty zbyly 2% jsou jiny uchyty nadrze,sedacky,zadniho blatniku a tak...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
nej je jawa 22
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Záleží co od něj očekáváš. Pokud chceš bastlit a přidělat na to blikny a tak to asi mustanga. Ale pokud chceš jenom jezdit tak to vem srdcem. S tímhle ti nikdo neporadí.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:51
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
A má pevnější rám
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
mustang je sportovnější, mi osobně se více líbí , jak psal nekdo pode mnou tak už i vypadá trochu jako motorka, když to někde položíš tak na tom nemáš kromě nádrže a kastlíku snad co podřít :-P
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
No výběr je jen na tobě, co se ti víc líbí, ale já bych šel do pionýra :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
do mustoše naleješ víc benálu
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
mustang je lepsi na jezdeni z hospody ve 3 lidech...aj 5 nas na tom jelo...je dobry ze mas u mustanga nadrz mezi kolenama,lip se to poklada do zatacek...jinak vykonově sou to dve naprosto stejny motorky
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: teken      IP: uživatel3030    
no ja tak motory to ma stejny ne? tak zalezi jen na tobe co se ti liby ale mustang je mustang
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja bych mozna volil mustanga,ikdyž mam pionyra.....už se mi asi okoukal :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lepší je pionýr,aspoň mě se líbí víc.Ale je to jen na ježdění kolem komína no,nikam dál se s tim nedá jet,je to pak dost nepohodlný
 
 
Datum: 27. srpna 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
šel bych do mustanga, ten vypadá už trochu víc jako motorka než pincek, i když neřikám že pionýr je špatnej stroj... ;-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: honza23      IP: uživatel3914    
čuss draci;-) mam motor po go vsechno v pohodě predstih, karbec, vse a proste kdyz jedu tak muzu dat v klidu plnej plyn a ono se to tak pomalu jako vytaci a až to dosahne tak strednich otacek tak se to zacne jakoby hadat bo proste to tak divne prdi a jak se to prehoupne prez tuto mez a dostane se to do vyssich otacek tag najednou (uplně jako by se chytla turbina v aute) fichtl se nakopne a vypaly.. potom preradim a jak se snizy otacky tag zase cely znova... a kdyz stojim tak ani nejde moc turovat ale zase treba za 10minut de turovat pohoda ale obcas ani s plnym plynem se to nevytocí...na místě.. :-( poradte pls. co s tím... :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
serid to a uvidis ...neklepe ti cep nebo necinkaj krouzky??? a gufera na klice OK??
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdarec draci, nasel sem moc zajimavy clanek a zajimalo by mne ci stim nema nekdo nejaky skusenosti na motorkach http://www.techblog.cz/technologie/vstrikovani-vody-do-motoru.html ... diky za vedomosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
neco takovyho se podomacku bastlilo na skodovky aby trochu lip jeli ve vysokejch otackach...bylo druhy cerpadlo na vodu a jemná trska a podle otacek motoru to delalo takovou páru do vzduchace(do sání)...zvysenim vlhkosti vzduchu(o nekolik malo procent) to jelo líp...na vlastni oci jsem to nevidel,ale uz hodnekrat sem slysel o tomhle socialisticko-normalizacním tuningu skodovek..
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
ty jo... docela cumim!! no ale do motorek newim no... treba casem by se to tam dostat mohlo kdo vi..:-) takovej fichtl by to potreboval... kluk se taky rad zahrejva...:-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo vim že to bylo v letadlech ale na motorkach to sem v životě neslyšel....
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: bokinger      IP: uživatel2971    
zdarec jak mam vymenit riditka mam jawau 20 sou tam ty male a mam i ty velke chtel bych je tam dat misto tech maly jak to mam udelat diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jjjjjjj at to vi :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
no ale poradil ne?? Tak co řešíš. Aspoň že už to ví i on ne??
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
tomonick o to nejde, ale tak kdybych mu to nerekl tak to do tedka nevi, a ted tady snim machruje jak to vi 2-3 cm atd. si to precti
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Proc by machroval? nekdo chce poradit tak mu snad slusne poradil no ne?...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ty kravo to sem nezral :-D:-D:-D:-D pan chytrej do tedka nevedel jak vyndat ten sroub a ted tady machruje :-P, ale to je jedno kazdej umi neco jinyho ze
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:51
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
no nejdrive se zbavit vsech lanek co jsou na riditkach + jeste prepinace na svetla:-) no pak povolis ten horni sroub a kdyz ho trochu vysroubujes rekneme 2-3cm tak vem kladivko a tukni do toho povolenyho sroubu a on ti zalitne spatky a riditka jednoduse vytahnes... ale pozor at nestratis ten valecek co ti vypadne ze spod riditek:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      E-mail:      IP: uživatel600    
caw, kolik lidi ma prepsatelny TP na JAWA 550 asi moc jich nebude co ? schvalne kdo mate napiste diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
mam taky jedny papiry na dva stroje mam jawu 20 s tp a prehazuju spz do ramu 21 protoze v tom skousim zavodni motory
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3913    
mam TP z 21 na ktery mi jezdi 21,555,550 ...je v nem jen Jawa 50 cislo ramu a cislo motoru a barva a SPZ...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel455    
zdarte mám dotaz nemůžu do spojky dát ten primarní retaz, měnil jsem lamely a uz ho tam zpatky nemuzu dat jak ho tam mam dat?děkuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
to Dr.fík:stahovák nepotřebuješ,musíš to umět :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
ještě mě taky napadlo jesi ty lamely nemůžeš dat na řetez , tak ty lamely sou vyboulený tak je musis dat tak aby sedely víc k sobě
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud máš řetěz v pohodě, tak musíš sundat primár, jinak to nesložíš, ten řetěz většinou nemá takovou vůli do boku ani na dýlku, abys to nasadil na přidělanej primár a pak na lamely a koš, no uvidíš, jak to pude
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nemusíš sundavat primární kolečko.Na to abys ho stáhnul potřebuješ stahovák.Stačí když povolíš spojkovej koš,nasadíš řetěz na primár,navlíkneš lamely na koš,a utáhneš ho
 
 
Datum: 27. srpna 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
presne tak vem si lamely dej je do kupy presne tak jak tam maj bejt tj. korkova, plechova, korkova.. na to nasad retez dopredu nasad kolecko primarni a cele to nasun jakoby do motoru kolecko na kliku a lamely na kos vsechno pouhahuj dej tam pruziny zdar
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
nejlepsi mas když nasazujes lamely tak to nasazovat i s primarnim koleckem.jinak retez zavliknout za primarni kolecko a dat tam lamely a snazit se je pretahnout pres hridel-to kdyz neces sundavat primar-kdyz to nevide primarni kolecko musi ven.-
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:34
 
<  2091  2092  2093  2094  2095  2096  2097  2098  2099  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 16:25:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu