Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci neviete preco mi moj fichtl ide iba 40km je po generalke .vibrus loziska gufera a lameli a strunky.je tam 13zubove sekundarko.a je tam predstih 2,3mm.a na 13. mi to jede dobre len uz chce stvorku prosim poradte.alebo zli tachac alebo lanko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:19
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To bude snekem  , kup si novej zuby sou vymlety a spatne to zabira...
Datum: 28. srpna 2008 16:19
tak to bude spis tachac...skus jet vedla auta v kerem je kamos a bude ti rikat kolko zhruba jedes
Datum: 28. srpna 2008 16:16
cau ale mne to ide viborne do otacok startovat tak isto.a sviecku som od tedi necistil.a ide viborne .ale len 40km a ked ma take otacky na 3 ze bi chcel uz 4.richlost
Datum: 28. srpna 2008 16:12
predstih 1.5mm
Datum: 28. srpna 2008 14:51
daj kolem 1,5 az 1,7 abo tak nejak predstih a 0,4 odtrh
Datum: 28. srpna 2008 14:43
2,3 mm prestih???? to aj jede???..a ked ano tak sa nedif ..to bude asi tym bych powidal
Datum: 28. srpna 2008 14:42
Jméno: Marian
IP: uživatel3927
 Cau lidi mam Mustanga a on spatne tahne mám uz valec po vybrusu ale vzdycky kdyz dam trojku vnejakem mini kopecku tak musim dat zase dvojdu protoze ta trojka to neutahne ale po rovince to jezdi normalně poradte mi pyty co stym diky za vase odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel3923
a nemas to blbe serizeny?? malej predstih?? chuda smes??? spatna svicka??
Datum: 28. srpna 2008 16:26
nemels to rozpulene?? je mozni zes v prevodovce prohosdil 2 kolecka to pak je 1 a 2 rychle po sobe a 3 netahle moc
Datum: 28. srpna 2008 14:52
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 28. srpna 2008 14:22
 hele hosi prechlastava se mi pincek nevim co stym prosim pomocte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:20
Jméno: coco
IP: uživatel1648
hele woowi budto to je plovakem ze je v nem dirka a ze je napustenej uvnitr a ze nevyplave nahoru a nebo je to pliskem jak rikaj tady kluci prihni tu mensi pazourku vic k ty stence a zkus to vyladit
Datum: 28. srpna 2008 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel3923
a plovak mas dobrej??
Datum: 28. srpna 2008 16:27
ty micalej21 nechci ti do toho kecat ale meles picoviny a jses vul ty a ne ja jehlo stelujes botatost smesi a en to ze se mu to prechcava vole
Datum: 28. srpna 2008 14:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jestli se prechlastava, tak to nema s bohatosti smesi vubec nic spolecneho, musis nastavit hladinu v plovakove komore pryhnutim plysku dolu  na netu sou navody...
Datum: 28. srpna 2008 14:27
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
toho vola neposlouchej dej jehlu v soupatku niz ma byt na druhem zarezu od vrchu tak si s tim pohrej
Datum: 28. srpna 2008 13:50
prihni o kousek ten plisek v plovakove komore smerem dolu jen o kousek a vyskousej to kdystak musis jeste vic nebo na opak
Datum: 28. srpna 2008 13:12
Jméno: jaxon
IP: uživatel1831
 cau,vim ze to sem nepatri ale potreboval bych to vedet,-muzu zacit delat ridicak na auto kdyt mi je 17?jako ze si jizdy na necisto odjezdim a zaverecky udelam az v osmnacti-tak to bylo i na A1 ze sem jezdil uz v 15 ale zaverecky az v 16,diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jistě ale co mě instruktor řikal tak závěrečky mužeš dělat nejdřív den po narozeninách
Datum: 28. srpna 2008 11:55
Jméno: johny
IP: uživatel2090
jo deto ale zkousky muzes delat az ti bude 18
Datum: 28. srpna 2008 11:51
 Tak me napadlo, že bys ste sem mohly napsat, jak ste ke svýmu stroji přišli... Tak já mám teda 555 a k ni sem přisel takhle... prostě jednoho dne pred prázninama letnima (asi pred peti lety, nevim) se me nasi zeptali jestli s nema nekam nepojedu. rikam si proc ne a tat si vzal do kanystru benzin a vezl ho s sebou... tak sem se ptal proc vezeme ten benzin.. oni ze ke strecovi do sekacky..... no tak jak se jede ke strecovi doleva sme jeli rovne... vjeli sme na takovy cinzakovi sidliste ve vesnici.. potom tataa volal jednomu chlapovi zprace at pride...... pak se vynoril zpoza baraku s ceřnou 555 zaprášenou a od pavucin... v ten moment sem mysell že vyrazim střechu od auta.  .. takže taa dohustill kola otevreli sme nadrz (tam byl jeste starej benal  ) a asi po deseti letech mozna vic neježděni se ho snažili roztláčet..... po peti minutách naskocil a jel se domu... po rivince jel tak asi ctyricet... ach to si vzpomiinam jak sem vazil tak asi 35 kg a jezdil se mnou do kopce tak stejne jako z kopce to tam byl jeste puvodni vybrus s tri krouzkovym pistem... po vybrusu nalakovani (mimochodem sme lakovali dvakrat pac ta slonova kost nesnasela benznin tak padlo na cervenou) pote ese mnu jezdil tez na trojku plny kotel do kopca....... ale potom se to zaclo kazit  ... ted to se mnou do toho samyho kopca s mojema 55 kilama jede na tri s podrazenim na dva ale spis na dva.... a za tu dobu co ho máme sem najel urcite pes 4 tisice KM na takove blbe rovne trase (nemayslim rovne jako bez kkopcu, bez zatacek) jenze to nejezdilo jinde nez z kopce rovne a do kopce rovne a kdyz tewd jedu nekde s nasima a sou tam zatacky tak me bavi klopit ale taky se bojim to klopit pac tomu neverim... s novou motorkou je to v klidu... ale asi pred mesicem sem to klopil uplne nejvic kdyz sem jel z kopca do pravotocivy zatacky do pravyho uhlu a polomerem oblouku taak asi 6 metru.... divim seže sem neohobloval stupacky.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:48
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Mojí 21 sem dostal od táty mojeho druhého fichtla jsem si postavil z nahradních dílů ale ještě neni hotovej.Třetí 21 mám napůl s bratrancem u babičky tu jsme dostali od strejdy.a čtvrtou 21 jsme koupily s kámošem na půl.
Datum: 28. srpna 2008 19:48
Jméno: Sharky
IP: uživatel427
Jednu 20 sem zdědil po dědovi a s tou druhou to bylo složitější. Byl jsem u známých, maj takovej větší statek, a v koutě pod takovym přístřeškem stála nějaká MZ (nevim jaká, tehdy sem tomu nerozuměl a teď už tam neni), tak sem se k ní šel podívat a obdivoval jí, přišel jeden ze známých svez mě na ní kousek, to se mi samozřejmně líbilo, a pak nějak přišla řeč na pincky a on mi řek že má někde v garáži jednu 2O. No tak sme se tam šli podívat, vyhrabali hi zpod krámů a sena, vycucli trochu benzínu z MZ a nalili ho do nádrže pionýra a ať to zkusim našlápnout. Asi na pátej pokus chytnul, perfektně táhnul a jezdil jak drak. Ještě ten den sem na něm jel domu a druhej den sem známýmu přivez flašku a fichtl byl muj. papíry sice nemá, ale sem s nim navýsost spokojenej...
Datum: 28. srpna 2008 18:39
Jméno: buben
IP: uživatel770
Všechno to začalo 25.8.2007 když jsem byl u dědy a u babičky na prázdninách.Když takhle jeden večer sedim u večeře tak na mě babička vyhrkla:strejda by pro tebe měl motorku a byla by za odvoz.Tak sem si řekl proč ne když je za odvoz a hned další den jsem se tam s dědou vypravil.Když jsme tam dorazili tak jsem s údivem zjistil že je to Jawa 23 Mustang.Jenomže to nebylo všechno.Strejda mi řekl že když u nich byly záplavy tak tenhle motocykl byl zaplavený až po řidítka.Navíc mu chyběl karburátor a celé vzduchové sání.No dali jsme se se strejdou do řeči když v tom přicházel strejdův soused a strejda se ho ptá:hele máš ještě toho pionýra?on řekl: No za jisté! ale mám ho rozebranýho.Ve zlomku vteřiny mě napadlo kolik by za něj asi tak chtěl když je rozebranej.Ale pak sem řekl vždyť mám mustanga a to mi stačí.No ale asi po půl hodině řeči mi ten chlapík řekl:no hele mám ho támhle v garáži tak jestli chceš tak se na něj můžeš jít podívat.No neváhal sem a šel jsem.Byla tam jawa 20 a akorát neměla kola.Mutstanga jsem prodal coz me později mrzelo a tak jsemsi koupil jiného...Ale ta jawa 20 tu jsem si zrenovoval do origo stavu uplne od zakladu....Ted s ni budu jezdit jen ve zvlastnich prilezitostech .-)
Datum: 28. srpna 2008 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel3923
ja sem svyho prvniho fichtla zbastlil z dilu ktery sem nasel v kulne a na pudicce...bylo mi asi 10 let a ani sem poradne nevedel jak co ma spravne byt a jak ma byt co serizene...proste sem s kamosem postavil ram na kolech,predni vidle co sem tam dal byly ohle ale to nevadilo,zadni tlumice nebyli...nenasli se...nahradili je 2 trubky...bez plechu..jen ram,kola,motor banda,riditka(kus trubky na kterou se vesel rychlopal) a to bylo vse...eletriku sem zapojil podle motokary z fichtla kterou sme jezdili u dedy...od starsich kluku sem vedel ze odtrh ma bejt 0.4 ale o predstihu nic nerikali takze to nikdy nejelo poradne...motor byl uz vybehanej takze se to vecne dusilo...takze sem udelal nejruznejsi ucpavky aby se to nehltilo....a takle sem s tim valcil asi do 13 let...pak nasledovala 05 ktera chodila lip jak simson(prvni vlastorucni GO motoru)......pak nekolik 21 a 20 a mustangu a hafo stroju... az sem dostal A1 tak se zacalo jezdit na jedinym zakazanym fichtlovi kterej byl doma...pionyr 21..original neponicenej po dedovi..na SPZ..dokud sem nemel papiry tak sem na nej nesmel sahnout...pak nasledovali ruzne kratke epizody s dandy,simsonem,čz 477,250 panelka a nevim co vsechno....dneska jezdim na dedkovym fichtlovi a na peraku a vetsinou autem...fichtly delam uz jen jako konicek a maly privydelani na pivo a cigara...tak tohle je muj pribeh...
Datum: 28. srpna 2008 16:42
Zdar draci...Tak ja som k môjmu prvému Pionierovy prišiel tiež riadnou náhodou. Bola to 05-ka s motorom z J20. Jedného letného dňa sme s kamošom hrali futbal a napadlo ho, že si pôjdeme spraviť vodičák a zoženeme nejaké stroje. Neskôr som stretol ďalšieho kamoša a tomu doma ležal nepojazdný fechtl, a kedže nemal on záujem, som si preň večer asi o desiatej išiel. Kedže som už o fechtloch niečo vedel, lebo môj krstný je zanietený pre tieto stroje, na druhý deň začala menšia renovácia. Asi o týždeň na to z dvora vykukol oranžový drak, a bol to fakt super stroj  No a k mojej 555-ke som prišiel cez inzerát a momentálne sa renovuje  Čauko
Datum: 28. srpna 2008 13:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jedmou jsem s kámošem byli v garazi a zavolal mu nakej bratranek ze nam da mustanga zadaco jinak ho vyhodi na srotak tak jsme tam sli mam ho doma ale motor byl na sr..ky tak tam je motor od strejdy a jinak klika protoze jsem zadrel jehly skurveny
Datum: 28. srpna 2008 13:11
Jméno: Monty
IP: uživatel13
já sem byl jednou u kamoša a ten najedou dostal napad že by z garaže vytahl fechtla tak jeho tatík nam to vytahl dal nam benzin a sli sme si hrat  nikdo nevedel jak se to ovlada tak sme to tak po 2 hodinách pokusů a omylů nějak pochopili no a to mě začlo bavit tak sem si hned dal inzerát že koupim fdechtla tak do 2 tis a hned se mě ozval borec že mě prodá za 1500 mustanga takže sem byl nejvíc happy a už ho mám asi 4. rokem a baví mě to furt a pořád
Datum: 28. srpna 2008 11:53
to já sem k němu přišel takhle : normálně měl táta ještě jednu starou helmu tak mně párkrát svezl na svojí KMX 125 pak sme se ta kvečer bavily a tak mně řekl jestly bych si to taky chtěl vyzkoušet .. v té době jsem zjistil že nestačí jenom přidat plyn a ject .... naučil jsem se zacházet se spojkou ( popojíždění vždycky po 10 cm) pak řek lať se zkusím rozjet tak se mse rozjel na 7dmej pokus pac pred tim mne fotr ukazal jak se to stavi na zadni.. takze sem se bal pridat plyn  no a jel sem asi tak 20-30 na 1cku pak sme zastavily a tata mne za jizdy rekl ze kdyz chci zabrzdit musim zmacknout spojku... pak mne vysvetlil razeni a ten vecer sme se zase bavily a tak sme se bavily že by mě koupil mustanga .. jak se řeklo tak se taky stalo jely sme pro něj až do telče ( přes 100 km) a tak sme vyrazily celá rodina na trip .. celej mustang stál 1500 pojízdnej..... po jednom roce tuneni sem si koupil simsona ( sou na nem jinci veci a chtel sem se priucit necemu novymu) a jel i o hodne lip... pak sem fichtla prodal za 3000....
Datum: 28. srpna 2008 11:43
Jméno: garry
IP: uživatel2971
 zdarec jak si mam zvetsit hl.trysku mam 8 vybrus o kolik a cim atd jestli to pude vrtackou jestli jo tak jakym vrtakem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 18:32
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
tu trysku si radši kup teda pokud nemáš soustruh na tím se to dá taky udělat ale hlavně to nedělej vrtačkou je to nepřesný
Datum: 28. srpna 2008 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel3923
nemusis ji zvetsovat....bohate staci 72mm ty se na fiky taky delali...
Datum: 28. srpna 2008 11:18
Jméno: lukas
IP: uživatel1217
 PROSIM O ODPOVĚD!!! sorry ale sem mi to nešlo vložit.....http://www.sesa-moto.cz/pokec/prevodovka_spojka_prevody/id_6040.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:52
Jméno: lukas
IP: uživatel1217
díky
Datum: 28. srpna 2008 11:52
Povol lanko od ručního vypínání spojky a přitahni ten šroub na automatu.Kladka se pak začne přibližovat
Datum: 28. srpna 2008 11:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau,,,potřeboval bych poradit s mojí čz 125/453. Jde pěkně vytočit a volnoběh drží uplně v pohodě, ale když třeba jedu z kopce a necham to chvíli běžet jen na volnoběh a pak chci zase zvíšit otáčky, tak aby se to roztočilo tak musim nejdřív dost přidat plyn a pak až mužu ubrat třeba na čtvrt plynu.....(jinak ja osobně si myslim, že je to směsí, jenže nevym jak to nastavit tim šroubkem na kerbecu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel3923
predstih nebo bohatost smesi
Datum: 28. srpna 2008 16:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ale ja tam mam nové krabicové relé a bohužel to dělá i při nabité baterii.....
Datum: 28. srpna 2008 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel3923
me to delalo na 250 ..bylo to dobijenim...slaba jiskra..
Datum: 28. srpna 2008 11:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
no jo jenžeu tohodle karburátoru je hladina pevná a jinak karec je naprosto čistej
Datum: 28. srpna 2008 10:35
toto samo mi delalo na fichtlovi.... bylo to hladinou myslim a nebo tryskou ted uz nevim... jel sem z kopce mel sem zařazeno a přidal sem tak to chvili trvalo nez se to vyhouplo do otacek... to samo mi delalo aj kdyz sem mel vyrazeny
Datum: 28. srpna 2008 10:34
 zdar draci potrebuju pomoct doma sem nasel karburator a vubec nevim z ceho je volnobezna tryska je 50 a hlavni 98 tady sou fotky http://disco.7x.cz/neznamy-karburator takze kdyby nekdo poznal z ceho to je tak pls napiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 17:00
šeci ste vedle jak ta jedle tenhle karbec je z TRAVNí SEKAčKY Mf 70 mám ich doma asi 4 ešte ani ty díre od príruby nepasujou na 175 ani na 250 treba je prevrtat pac sou moc blízko u sebe.Moje maju cisla2792 to pred tym je neco take jak vyrobni cislo kazdy karbec ma jine, má difuzor 23mm ale ked prevrtáš ty díre tak sedne aj na kyvačky panelky pojede to sním dobre menej to žere  standa mnel také pravdu sou to dvoutaktní Frézi skur sekačky má to v predu tokovou zubatou lištu máme celou doma myslim tu sekačku
Datum: 28. srpna 2008 17:00
montoval se na valec co mel dve svicky,, je to soutezni motor prezdivan libenak
Datum: 28. srpna 2008 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel3923
je to jikov...jooo je to ze švéda...mate pravdu...ale videl jsem ho taky na frézách...ten sved mi predtim nenapadnul...vim ze na drvejsi sportovni verze se davali karburatory jako byl typ na peraku akorat s sirsim difuzorem...tak mozna v tech mladsich modelech uz se daval tento karburator..
Datum: 28. srpna 2008 11:24
dyt ma na boku napsany Jikov... a na vicku na plynovy bowden czekoslovakia
Datum: 28. srpna 2008 10:36
Jméno: gerry
IP: uživatel2971
reknu ti to takhle mel by to byt Dell orto nejspis my mame postrikovac a nan nem to je je tam babetackej motor atd je to vyroba domaci kutila ten postrikovac
Datum: 28. srpna 2008 10:19
Jméno: Golem
IP: uživatel650
tak tendle karbec se dával na kejvačky,v provedení do ŠVÉDSKA.byli zelený,měli lyže,drapáky,uzoučkej přední blatník,a měli vedený řazení od nožní páky až na nádrž...nebo pak myslím že na ty krosový Libeňáky
Datum: 28. srpna 2008 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel3923
Nevim presne z ceho je,ale meli ho stary dvoutaktni frézy....(ta freza jak na tom hrusinskej vez rodinu a baba mu rikala,to je dost dedku zes nas taky vyvez...ve filmu slavnosti snezenek...nevim jak se ty frezy jmenovali..) ..
Datum: 28. srpna 2008 9:55
Jméno: Jarda
IP: uživatel368
 Můžu dát do pionýra 20 svíčky pal nr 17c a pal 14-7y? Nebo to něčemu uškodí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel3923
dej tam co chces...hlavne jestli to ma normalni kratkej zavit a jede to ...dlouhy svicky z auta tam nedavej...podle oznaceni nevim o jakou svicku se jedná..
Datum: 28. srpna 2008 9:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nic by to nemelo zrobit
Datum: 28. srpna 2008 8:46
 Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte .
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:49
Jméno: michal
IP: uživatel3920
Zkus profouknot trysku volnobehu
Datum: 27. srpna 2008 22:49
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,vcera jsem si koupil fichtla asi si myslim 05.Nevim totiz jiste jestli je to 05??na zapalku ma cislo ze to ma 20W,potom 6130 a pred 6130 to ma 05,vzadu na plastovym svetlu to ma taky 05 a naky dalsi blbosti.na krytu na olej to ma sroub v pravo coz je hooooooooodne divny.co myslite je to opravdu 05?nejde mi motor do plnejch otacek,kamos ma mustangovskyho vyfuka a ja uz taky.me to tolik nerve jak jemu,muze to byt tim ze mam asi plnej vejfuk??a jeste neco karburator co byl na tom fechtlu co jsem si koupil je uplne cisty,proste v poho a nechce to jet s tim karbosem??s mym starym.PS:st itek na kostre neni.DĎĎĎĎϡik mmmmoooooooooooooooooooooooc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 8:47
Zdar...no 05-ka má na olejovom kryte skrutku na vypúšťanie oleja vpravo, potom spojový kryt má zaoblený. Tak ak máš tento spojkový kryt taký, potom máš aj bloky(kartery) 05-kové. Len si daj pozor, či nemajú pri valci rebrovanie, lebo to už by boli z 550 alebo 555. Tak ak máš aspoň tieto veci také isté, pravdepodobne to máš 05-kový motor(pre presnosť by bolo nutné skontrolovať hlavu, karburátor a prevodovku). Čau
Datum: 28. srpna 2008 8:47
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Karburátor asi špatně nastavenej, hladina, jehla atd... A O5 mají taky kulatej kryt zapalování, ten šroub na olej mají vpravo taky jen O5... myslim
Datum: 27. srpna 2008 21:19
Jméno: fojta
IP: uživatel764
PS:myslim karbos co byl na tom fiku proste nevali
Datum: 27. srpna 2008 21:11
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cuus draci ! Nevíte kolik stojí přepis MZ 150 na 125 ??? a jaká je asi průměrná spotreba. hodlám koupit.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 22:41
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Hočí vono A1 je do 125ccm a 11kW takže to musí odpovídat v obdouch případech takže to nestačí jenom uškrtit
Datum: 28. srpna 2008 22:41
Jméno: motor
IP: uživatel680
jj je to stále řešený téma jinak Mz 150 je mašina jako bejk ale zase si za to vezme tak 4 určite a až si na ní zvykneš nebude problém jezdit za 6litrů
Datum: 28. srpna 2008 11:41
Jméno: standa
IP: uživatel3923
neprepises...to bys musel mit nekoho znamyho na STK a do TP by ti museli napsat vymena valce za 125ccm ...jinak MZ 150 uz sou tak proflakly,ze je fizlove stavej stejne casto jak fichtly,protoze kazdej druhej ma MZ 150 a ridicak ma A1 ...
Datum: 28. srpna 2008 10:03
Jméno: ...
IP: uživatel2471
U MZ 150Etz je ti skrceni vykonu k ničemu, protoze mz ma 9,5kw takze tam ma jeste rezervu...staci jen koupit nebo spis nechat udelat pist a valec o prumeru jaky ma 125ccm namontovat a jet na technickou...
Datum: 28. srpna 2008 9:01
A známej ( Pokud ho máš, tak ti to zase otevře... Ony to škrtěj tak, že ti omezej průtok paliva do motoru, tím snížej výkon... Musíš to mít hlavně potom zapsaný v TP a čerti to musej respektovat...
Datum: 28. srpna 2008 0:27
nechat zapsat na technický... ( ale musej to dělat... Ne každá dělá kontroly po přestavbě...
Datum: 28. srpna 2008 0:26
No ono to jde, ale ne že se přímo přepíše... Nák takhle... : Zajedeš si třeba do servisu, nebo ke známýmu... Necháš si to snížit výkonově na požadovaný počet ( Asi máš A1 takže 11Kw) Tkz uškrtit...
Datum: 28. srpna 2008 0:23
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
téměř všechno jde, diť i 125 ETZ jsou v šechách a přihlášený ale poskrovnu, tak proč by to nešlo, zkus is sehnat za drahe peníz válec ze 125 a pak to normálně protáhni jako přestavbu, ale připrav si tučnej obnos hlavně za nesehnatelnej válec
Datum: 27. srpna 2008 23:03
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Normálně propiskou... Ne máš smůlu kdyby tohle šlo tak si koupim R1 a přepíšu si na 125 a 11kw  wow
Datum: 27. srpna 2008 21:20
to se da prepsat to by me taky zajimalo???????????????????, dik za odpoved
Datum: 27. srpna 2008 21:17
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Nepřepíšeš!!!
Datum: 27. srpna 2008 21:07
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čus draci, nechtěl by někdo pokecat o Jawettě?? moje icq 288-883-085 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 20:51
 Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 14:23
tam je ale odstředivá spojka .. a u babet je zařazená 1čka ( př. 2jka) furt neutral tam neni!
Datum: 28. srpna 2008 14:23
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
asi se ti nezozepinaji rozbehovbe spojky tak ti to zustane jakoby zarazene a jak zastavujes tak udusis motor
Datum: 28. srpna 2008 14:04
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 20:41
no pokud mas 12V tak na oboje
Datum: 27. srpna 2008 20:41
 zdar draci nevi tu nekdo jakou ma spotrebu jawa 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 15:27
ja mam ten motor na ctyrkolce takze mam dvakrat takovou spotrebu
Datum: 28. srpna 2008 15:27
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
ja mam 250/455 a nasel jsme o ni ze si bere 2,8/100km  coz me docela zarazilo pac tolikhle malo si nebere ani mejch 5 fichtlu
Datum: 28. srpna 2008 15:08
Hodně záleží která Jawa 250. Dědovy žral pérák 3l / 100km.
Datum: 28. srpna 2008 10:30
250ky byly hodně dobře postavený stroje. Vůbec nežraly,takže bych počítal,že když to máš dobře seřízený,vejfuky good,karbec godd atd.,tak si to veme tak max. 5 litrů na 100 km v jednom člověku. Ve dvou se samozřejmě spotřeba razantně mění,ale to i u fichtla. Tak ať ti to jezdí!
Datum: 28. srpna 2008 8:01
hodně záleží na stylu jízdy ale spotřeba bude kolem 4 až 5 litrů na sto v jednom člověku
Datum: 28. srpna 2008 0:40
Jméno: standa
IP: uživatel3921
dle prevodu na rozetach....3-12litrů
Datum: 27. srpna 2008 23:40
Datum: 27. srpna 2008 22:50
Jméno: johny
IP: uživatel2090
kolem 5-6l na 100km zalezi na stavu motoru
Datum: 27. srpna 2008 20:54
děda ji ma a řikal že když byla nova tak neměl problem ujet stovku kilaku za 3 litry ale časem se to prej horšilo a žrala víc.Ted nevim kolik to muže brat
Datum: 27. srpna 2008 20:46
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
newim ale typoval bych tak 8l a kdyz tom vytnes tak i 10 ale fakt nevim ja 250 nemam ja mam 175
Datum: 27. srpna 2008 19:50
mrte jak auto
Datum: 27. srpna 2008 19:48
Jméno: Kompost
IP: uživatel111
 Zdarec , mam takovej problem , nemužu mit na karburatoru žádný sání ,fitr a dokonce ani silonku. Když na nem prostě neco je tak to nejede a nejde vytočit. Za jizdy ve 30km rychlosti sem pred neho daval ruku a div mě nesežral prsty jak to sálo . Co by to mohlo byt ? Jehlu mam na druhé zastrčce ze spoda a volnoběh dobrej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 10:30
Jméno: ulis
IP: uživatel368
treba mas volnÿ predni kolo
Datum: 28. srpna 2008 10:30
Jméno: standa
IP: uživatel3923
a nemas zacpanej filtr a airbox??? Pak dalsim problemem muze byt vysoka hladina a nebo prorezana hlavni tryska...
Datum: 28. srpna 2008 10:08
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Mas bohatou smes tak to potrebuje vic vzduchu aby to horelo
Datum: 28. srpna 2008 9:15
To budeš mít asi něco s pístem... mě to dělalo něco podobného, ale místo sání to foukalo... Na volnoběh to jentak tak běhalo, ale při přidání plynu, to normálně flusalo ven, místo aby sálo... TAk jsem sundal hlavu a válec, a zjistil, že je kousek pístního kroužku ulomenej... Možná to budeš mít tky něco podobného... S tim sáním... Zkus se pořádně podívat do motoru...
Datum: 28. srpna 2008 0:22
Jméno: Kompost
IP: uživatel111
hej ty seš asi gramlavej , ja na te diře do karbecu nemožu met nic ani silonku jinak to prostě nejede ! chapeš nauč se čist !!!! A nevim čim to je....
Datum: 27. srpna 2008 23:50
tak skus vyměnit filtr..
Datum: 27. srpna 2008 22:42
je kravina že bys neměl na karburátoru sání. sání je ta díra u šoupátka. mě to funguje normálně ale řve to když nemám filtr. a saje taky hrozně moc ale jezdim s klidem kolem 80. když dám fltr tak je sice hlasitější nez ostatni, al zas vic jede...
Datum: 27. srpna 2008 22:41
Jméno: Kompost
IP: uživatel111
no mě právě strašně moc , vubec to nechapu .Chtěl bych aspon nějáký sání na to at to tolik neřve a nelita tam bordel ale bohužel nemožu. Nevite co s tym ?
Datum: 27. srpna 2008 22:02
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
to je nějaké čudné,jakto vytočím tak mi to trochu saje když tam dám ruku tak to trochu je cítít že to táhne vzduch ale že by nějak extrémně to ne
Datum: 27. srpna 2008 21:05
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
 ČAU DRACI SLOŽIL SEM DNESKA MOTOR JEL SEM SE PROJECT A PO CHVILI JEŽDĚNÍ SEM SE VRATIL DOMŮ A TEN MOTOR BYL NEHORÁZNĚ HORKEJ BYLY HORKÉ KARTERY I NAKOPAVAČKA O VLACI A HLAVE NEMLUVE SVICKA BYLA TAKY DOST HORKA A FAJFKA(TA PLASTOVA ČERNÁ)TAKY.PORADTE CO S TÍM MÁM PROSÍM ŽE SE TO PŘEHŘÍVÁ.dÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 12:46
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
vydělěj svíčku a skus jak pude motor těžce (nakopavačkou) a když to pude těžce tak máš asi holt přidřenej valec nebo si dal větší píst na menší valec prostě neco takovýho ..
Datum: 28. srpna 2008 12:46
zkontroluj olej v motoru
Datum: 28. srpna 2008 11:00
Pokud vím,většinou je přehřívání způsobeno přidírajícím se motorem. Nechci tě strašit,ale i tohle by to mohlo být. Jasně,hliník vede teplo,ale kartery a víčka by se neměly ohřát nějak extrémně. Mě se 350 taky přidírala a převodovka celá topila jako kamna,dal jsem to na vůbrus a všechno je ok. Nevím no,zkus na to mrknou a uvidíš.
Datum: 28. srpna 2008 8:06
víte o tom že dvoutaktní motor vzduchem chlazený má pracovní teplotu kolem 120°C a vzhledem k tomu že kartery sou z hliníku kterej velice dobře vede teplo, olej v převodovce působí jak kondenzátor a drží teplo ještě dlouho potom co motor už nejede,,svíčka je horká protože odvádí přebytečný teplo od elektrod ze spalovacího prostoru, to jen pro info, ale pokud si o karter v místě spojky nebo zapalování popálíte ruku tak je něco v nepořádku...
Datum: 28. srpna 2008 0:51
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
jo ale přehřejvat se to bude aj ze svičkou ....
Datum: 27. srpna 2008 23:55
Jméno: 00
IP: uživatel368
tak zkuš studenější svícu
Datum: 27. srpna 2008 23:22
Jméno: buben
IP: uživatel770
tak to za jizdy chlad nasledujicim zpusobem......kdyz pojdes z kopecka, tak tam dej nizsi kvalt, vypni zapalovani, a dej plnej plyn......bude se to chladit benzinem a pak to i lip pojede ja to takhle obcas udelam i kdyz se mi to neprehriva....a narust toho vykonu kdyz je to trochu ochlazeny na svych strojich dost pocituji.....
Datum: 27. srpna 2008 21:12
jeje tak to jestli si nemel starej puvodni pist osoupanej tak moc ze se zdalo ze mas tejnej prumer jak ten co si nasel ve skrini a ted to moc dre... to jeblbost davat tam valec s ryhama!!
Datum: 27. srpna 2008 21:02
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
ne ale dal sem tam jinej valec co sem našel ve skřini ?! Sou v nem ryhy a jezdim pomalu abych ho trochec zajel ale stejně , nakopnu po 100m ve 30km/h na trojku bez vytáčení a je to vařící !!!!
Datum: 27. srpna 2008 20:39
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
koukni jesi sou pistní kroužky na zamkach nebo nemáš to po vybrusu ?
Datum: 27. srpna 2008 20:32
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
j mě to taky pak vic nechce , mam 21 a nevim jestli tam mam přidelat pelchy at vic fuci na ten motor. Moc by se to tam asi nevlezlo tak budu uvažovat o nějákým větráku a jednu svetelnou civku .
Datum: 27. srpna 2008 20:18
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
kdyz to prudce schladis tak ten valec muze prasknout!!!!!a me se tak prehriva fik ze vypnu elektriku a on etse par vterin motor de nechtel sem tomu verit ale je to tim ze je uplne rozzhavena svicka a smes od toho este chyta!!ale jak se to prehreje tak to vubec netzahne upa to straci vykon az to nechce jet!
Datum: 27. srpna 2008 19:52
Jméno: Ikar
IP: uživatel111
proč se to nesmí chladt vodou ? vozil sem sebou pul litrovou inekcu a zajizdy to dřiv chladil...a pohoda
Datum: 27. srpna 2008 19:36
To sem slysel, taky, ze nakej amik jel na jednicku a zapek motor, ale k veci, zkontroluj hladinu prevod.oleje, vycisti valec, hlavu, aby to lip chladilo, hlavne to nechlad proudem vody na rozehratej valec !!
Datum: 27. srpna 2008 19:30
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
no to mu ale nepomože , mam stejnej problem počkam si na odpovedi, a možná bys měl vic mazat do benalu a dolit olej do převodovky ten taky chladí !!!
Datum: 27. srpna 2008 19:26
jednou sem cetl ze nekdo si pucil auto v praze (amik) a jak je zvyklej na automat tak v na dalnici do plzne volal ze má rozkvarenej motor tak tam prijeli a prej to bylo uplne na mol.. pac ten ridic zaradil a jel.......
Datum: 27. srpna 2008 19:24
 tak chlapy zas tu mam nejakej pribeh co sem vcera zazil na vlastni kuzi.Včera mi volá jeden kámoš že aby sme šli na fichtlkroskách na ryby řekl sem že pome fichtl se netvářil že by nejak chcel jet ale prece sme šli celou cestu sem to roskuckával.Tak za hodinu sme šli spátky do vesnice kamos rika ze pod ideme este k nam reku dobre,Pincek se nejak probudil ale neskoro, u nich na dvoře tak já sem chtel toho hned využít pravda dal sem mu plnej sem se stim uz nesral.Naraz mi vybjehel jeden z troch psu co maju já sem rychlo zmáčkl brzdu ale uz bylo neskoro namíril sem si to rovno na skleník.Jenom sem se odtut vyhrabal podival sem sa na jednu ruku a sakra!!to je na šití.Ptám se kámoše že co mám na druhé ruce že mne tam neco bolí se podívam lepsi a tam tak na 8cm až do masa takže na prave ruce mam 8stehú a na levé mám asi 12 pac tam to bylo fakt hnusne.Pionýra mi kámoš hodil do kulny ani sem se na neho nepodíval.Ani se nepodívám a v ten den sem mnel zrovna 15 to je tak blbá náhoda ruce bolá tak že tento komentár sem psal celý den po častách. Tak výzva všeckym dávejte si fakt bacha lebo nekedy se ze zábavy mož stat fakt hnusná nehoda. PRO Blazna do dubnan urcite nejdu tak si dávejte fakt bacha zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:53
mne to neodradilo já budu jezdit ale časem
Datum: 28. srpna 2008 16:53
sak ja si rikam kdyz valim z kopca na plnej jen tak v moji mysli (ty blbe kdyby se ti ted urvala osicka predniho kola bo se ti seklo neco v prevodovce nebo si spatne dotahl zadni kolo tak se vysekas...) takže jedu a furt drzim ruku na spojce kdybych třeba znicehonic zadrel ale kdyz se neco skubne v prevodovce spojka mi nepomuze.... jinak toho fíka máme tak pres 4 nebo pet let a davali sme mu zabrat ..
Datum: 28. srpna 2008 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel3923
nehoda te nesmi odradit...ja uz jsem si od 10 let tolikrat rozbil hubu na motorce,ze dneska uz mi nic neprekvapi...diky bohu nikdy nic zlomenyho...zacalo to takovejma poprskama v mem ranem mladi...ram z fichtla ktery sotva drzel po hromade...bez brzd..bez spojky...lanko na plyn vytvoreny z lanka od brzdy z kola...no jak to muze jinak dopadnout nez havarii....to neni prdel seskakovet v zatacce z rozjetyho fichtlu kterymu se zasek plyn...pri posledni havarii (asi pred 4 lety)jsem mel asi 2 promile alkoholu,prestalo mi svitit svetlo a v rychlosti cca 75-80 sem to napasoval do betonoveho pilire...nic zlomenyho..ale nastiply 4 zebra a vymrdany rameno a ruka...2 mesice sem nemohl poradne hejbat pravou rukou..o bolestech nemluvim...fichtl byl zvohybanej jak nudle..ale po mensi GO to prezil ...nejhorsi bylo ze autem se taky nedalo poradne jezdit,ale po 10 dnech sem se holt naucil tocit volant kolenama a radil jsem holt levou rukou no...chce si to fakt davat bacha a provozovat ty fichtly v poradnym stavu...hlavne aby fungovali brzdy...kazda nehoda te necemu priučí....hlavně tě to nesmi odradit
Datum: 28. srpna 2008 10:34
ty si z holica??ja su z kopcan..a slovencina to ja fakt pica jazyk ..takto je to lepsi ..a pro moravaka zrozumitelnejsi stejne to je skoro to iste ..napis odkat si ked sem neuhodel ze z holica
Datum: 28. srpna 2008 10:02
zdarec rany sem si uz videl no...neni to žádná sláva věčí štestí bylo to že v nemocnici zrovna byl nejakej dorej doktor lebo tam je jeden takovej rejpal.Mama to zvládala celkom dobre ale že najhorší bylo ked naraz zvoní telfon a já sem řikal co se stalo....ale tata ten mi dobre vynadal no co už...od jezdeňá si dám chvíli pokoj aj tak se to nejak začlo kazit a já sem chtel jenom jezdit a ne se vrtat šak od zimi sem se v tom nevrtal a furt jezdil to bude tým že všechny díly sou od sesi...to je záruka že to pojede já sem záhorák snad 5km od hodonína ja raci píšu takto lebo ta slovenčina to je fakt divnej jazyk a hlavne pro čecha nic du spát mnejte se ked ta potom napíšu
Datum: 28. srpna 2008 9:14
Jméno: fojta
IP: uživatel764
stejne tto porusis to jezdeni,ja se vymlel jak svin(zasekl se plyn) a rikal jsem si ze ho normalne hodim ze skaly.za hodinu jsem sel zas jezdit
Datum: 28. srpna 2008 7:32
lukawe ...ty si bud zahorak ..nebo hodne blizko ja su sice slovak (zahorak) kusek od hodonina ale u nas sa tez tak vypravja ..
Datum: 28. srpna 2008 0:46
ja se bohudik nikdy nijak moc nevysekal. jen parkrat na louce a z toho nebyla ani krev... ale jednou sem měl taky příhodu se psem. jel sem domu za tmy, míjelo mě auto, tak sem stahnul světla a nš pes ten ... mi běžel naproti, už sem byl na přijezdovce a byla rosa. jen sem viděl dvě oči jak se odtráželi od světel. tak sem na todupnul, pes jenom zaknucel. asi sem mu přejel tlapu. já v šoku, pes asi taky a pes jen asi dva dny kulhal
Datum: 27. srpna 2008 22:35
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
no ja už sem měl 2 velký bouračky , při jedne sem neřidil a vyleteli sme do pangetu asi metr propast myslel sem že se už asi nikdy nezvednu nohy mě připadali jako zalitý v betonu ale nakonec v pohodě byl to jenom nějak šok. A podruhé mě vběhl pes do cesty a zlomená ruka. Docela se už rychlosti bojim , rači jezdim opatrně.
Datum: 27. srpna 2008 20:25
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Ja sem se zatim taky moc nevysekal jenom když byla mokrá louka a ja se otáčel tak mi podklouzlo zadní kolo a byl jsem na zemi ale dneska to malem bylo sem jel po silnici a tam behala slepice a ja jsem si jí všimnul na poslední chvíly tak sem dupnul na brzdu nastestí utekla ale to nebylo to nejhorší pak sem jel za kámošem a potkal jsem lidi na koních a ten jeden kun se lek fichtla a začal hopsat ja jsem se taky lek a málem sem to hodil do příkopu jak sem se rychle uhybal no dneska děsnej den.
Datum: 27. srpna 2008 19:54
draku,,tak to je brutus,,,to jsou zivotni zazitky,,at se ti rany jak na rukou tak na dusi zaceli,,, at muzes pokracovat dal,,,zda bez fichtla nebo bez neho,,,to uz je jedno,,,, co mama? brecela,, a rikala ze tim motorka konci? nebo to vzala statecne
Datum: 27. srpna 2008 19:38
ja jel neska na kole a dival sem se na koleje jel sem tak dvacet mozna patnact a najednou sem i pred cestou zASTAVILa vevrka tak sem zmackl brzdy a zastavil sem ale ona utekla.... no reakce rychly. jinak na fiku sem se bohudik nikdy nevysewkal jen na miste bo jen kdyz sem vyjizdel z pole a mel sem od blata kola.....
Datum: 27. srpna 2008 19:13
jojo.. taky sem to na símu v lesy rozkalil na 65 .... do te´dka se toho bojím že sem kokot že jsme tak riskoval.... do cesty vám vlítne myš,zajíc,srnčí,velkej srnec a ste v (_!_) ..... radši si obujte drapáky a zkuste si dát nějakej výjezd.... to mně hrozně baví když sem si to zkusil ale předtím mně to moc netáhlo
Datum: 27. srpna 2008 18:48
to máž dobrý já sem jel ve 12 na fechtlovi do také křižovatky jel sem asik tak 45km měl sem tam trojku mírné otáčky mírně sem přibrdil tak na 35 a najednou za křákem auto a přímo do něj¨.... 15 stehů na prave ruce viletěná kost z nohy a otřes mosku...mám cosi v rejstříku ale za to 20000 za pojistku jelikoš to nebyla moje vina řidič toho auta měl dávat přednous s prava a nedal
Datum: 27. srpna 2008 18:48
Jméno: mrc
IP: uživatel2757
to ja jsem ve 14letech sletěl od kamenu... a zežehnul jsem si nohu až na maso od rozpáleného vejfuku
Datum: 27. srpna 2008 18:36
|



|