Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar hoši prosimtě nemohli byste mi dat nějake informace jak se mam připravit na autoškolu AM do je to 50ccm potřebuju nějake informace at se mužu připravit dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:52
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Zajdi do autoškoly a řekni si o výsledky testů, normální autoškoly ti je daj
Datum: 28. srpna 2008 20:52
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
 Cau prosim da se nejak nastavit predstih na babete 210?Chtel bych si ji poridit ale nevim jak je to s predstihem u tohohle stroje ,vim ze tam je bezkontakt a proto se asi nevyhnu ruznym pomuckam jako je stroboskop apodobne nebo to jde nejak nastavit?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:34
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau... neznate nekdo nejakou stranku kde strucne popisujou jak rozpulit motor?? moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:30
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
Datum: 28. srpna 2008 20:30
 čau fichtlaři prodávám jawu 21 za 1500 kč je funkční jde nakopnout a svítěj světla jsem z raspenavy okres liberec
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:30
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
čau, nemáš fotku pls?
Datum: 28. srpna 2008 20:30
Jméno: ludas
IP: uživatel3929
 čauves sháním šikovnýho lakýrníka na 550 střední čechy a okolí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel3931
Altmanmoto.cz ...zprostredkovavaji lakovani u nas ...lak v uplne suprovy kvalite ...za fichtla 10-12tis ..Hradečno,okres Kladno
Datum: 29. srpna 2008 11:48
my máme u nás ve vsi jenoho kterej se lakováním živí, obec Jizerní Vtelno, 12 km od Mladé Boleslavi ve směru na Mělník, 40 km před ním. (před tim Mělníkem)dyštak napiš na mail
Datum: 29. srpna 2008 9:48
 Čus.. nemáte někdo na fechtlovy blinkry? máte tam baterku? nebo jak to máte zapojený? a zapojený to máte jak? díky za odpověd..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 20:57
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
já mám na fichtlu ve předu 15W a vidím ůplné hovno ještě mám někde špatný kontakt tak mi to bliká
Datum: 29. srpna 2008 20:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To stanon - s elektrikou je to na fichtlech stejné jako se zvýšením výkonu.. napsat něco krátkého a funkčního je nemožné  , prostě jednoduchá a smysluplná řešení tady neexistují. Jediné v co lze doufat že si na nás soudruzi ve Vape s pionýry vzpomenou a vyprojektují pro nás také nějakou verzi Vape, jinak jsme takříkajíc v prdeli.. Do té doby je v podstatě zbytečné baterku na fichtly řešit. Ani nevíš jak bych si také přál mít možnost dát dopředu alespoň 35W žárovku a silnější... Takhle i s 25W vidím v noci úplný ho..o
Datum: 29. srpna 2008 11:51
Tak tuhle úpravu mu dělala nějaká firma Moto Pražan. Nevím kde to je ale někde na netu maj číslo.
Datum: 29. srpna 2008 11:15
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
U typu 21 a 05 Sport zas není takový problém s umístěním baterky. Pokud se trochu uskromníte s nářadím, tak baterku lze umístit pod bříško, vedle indukčky, pokud se dobře natočí (ta indukčka). Vejde se tam buď baterka 12V 1,3Ah (asi 10x4x5cm), nebo ještě 12V 4,5Ah (asi 9x7x10cm). U ostatních pionýrů nevím, ale je tam méně místa. Jinak myslel jsem ty baterky z odkazu. (Nevím jestli jsou to přesně gelové, spíš bych řekl že ne, mám v tom značení trochu chaos)
Datum: 29. srpna 2008 10:50
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
hergot chongu ty se vždycky tak rozepíšeš, že se vždycky až leknu, když to otevřu!!
Datum: 29. srpna 2008 9:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jojo, řešitelný to sice je, ale za cenu snížení svítivosti předního světlometu bych do toho nešel. Energetická bilance pionýra je dost na hraně, takže rezervu není v podstě kde brát. Pokud svítí nejprve zadní a potom přední lampa blinkru, energeticky neušetříš nic, pouze se tím zmenší okamžitý odběr což je v určitém smyslu výhoda, ale nepodstatná. Zajímavé také je že existuje norma, jak mají blinkry blikat  , tedy poměr časů kdy svítí a kdy ne. Kdysi jsme s kamarádem řešili úsporu energie na dospělé jawce (350/640) že jsme testovali použití (několika) LED do blinkrů, ale objektivně jsme to oba zamítli, protože viditelnost, zejména ze stran, byla horší než se žárovkami a úspora minimální vzhledem k tomu že to neběží neustále. Problém byl se směrovostí supersvítivých LED, malý výběr ve žluté barvě a také činili problém fresnelovy čočky které jsou součástí průhledného zbarveného skla blinkrů (soustředné proužky). Ty jsou naladěni na jedno ohnisko a zrcadlo za žárovkou. Takže jsme to z hlediska bezpečnosti zavrhli. Já osobně si začínám pohrávat s myšlenkou využití nečinných dob zapalovacího pólu. Indukční cívku totiž nabíjí (předpokládám, ještě jsem to neměřil) až poslední půlvlna ostatní půlvny by se dali využít do světelného rozvodu, popř. na zlepšení kvality jiskry. Na motorových vozidlech podléhá všecko homologaci, ale pokud se použijí homologované svítilny blinkrů a zapojí se správně (osa směru svícení, všimněte si že mají na skle nápis TOP), tak podle mě může buzerovat jen debil. Otázkou je pokud takové zařízení viditelně vozidlo má, jestli potom má povinnost je používat! Tam může být problém. Jinak blinkry v techničáku nejsou, tak si neumím představit, že sebou vozím dobrozdání pana Němce že jakože pro benga ano... navíc poslední malé jawy byly dělány na slovensku v Manetu, takže Němec napíše leda prdlačku  . Baterku v podstatě není na pionýru kam dát a na mustangu obvzlášť aby nehyzdila stroj. Já našel pěkné nenápadné místo pod sedlem, ale tam se vejdou jen ty nejmenší gelovky. Každopádně pokud by se využívalo dobíjení, tak to chce usměrňit palubní napětí (graetzovy můstky), regulaci nabíjení (není složité, stačí v podstatě stabilizitáro podplynovacího napětí) a zajistit že z akumulátoru se budou živit jen blinkry, aby baterku nevybíjeli zbytečně světla, ikdyž je to pro každého velmi lákavé. Mám takhle zapojený klakson i s generátorem střídavého napětí (aby temn originální vůbes mečel) a čtvrt roku jezdí a ne příliš často a akumulátor (6V/1,5Ah) je neustále plnej a to si občas pro legraci zatroubím  . V předu mám 25/25W 12V a v zadu 10W/12V, ale moje magneto je silné jak prase, protože mi bez regulace pálilo žárovky při každé jízdě!
Datum: 29. srpna 2008 8:26
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
Jsou různé velikosti, pokud by si chtěl bezúdržbové, tak tady je výpis z jednoho obchodu http://www.ezk.cz/akumulatory_olovene_hermetizovane.htm . Jinak co jsem tady kdysi zaslechl, tak pro stroje Jawa a ČZ by to musel schválit jistý pan Němec. Nenašel jsem ale nikde kontakt ani cenu, kolik by to asi stálo. Můžeš zkusit pohledat, třeba budeš úspěšnější, kdyžtak to sem napiš
Datum: 28. srpna 2008 22:46
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
Jsou různé velikosti, pokud by si chtěl bezúdržbové, tak tady je výpis z jednoho obchodu http://www.ezk.cz/akumulatory_olovene_hermetizovane.htm . Jinak co jsem tady kdysi zaslechl, tak pro stroje Jawa a ČZ by to musel schválit jistý pan Němec. Nenašel jsem ale nikde kontakt ani cenu, kolik by to asi stálo. Můžeš zkusit pohledat, třeba budeš úspěšnější, kdyžtak to sem napiš
Datum: 28. srpna 2008 22:44
a voni sou taky 12 V baterky tak malí, že by se mi na fichtla někam vešly? a jako kterým výrobcem bych to musel schválit?
Datum: 28. srpna 2008 22:39
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
Není, musel by to schválit výrobce, byl jsem se na to zeptat na dopravním. Jinak k tvé otázce je odpověď pod ní, akorát jsem počítal s 12V, což by bylo lepší, když ji nechceš dobíjet.
Datum: 28. srpna 2008 22:32
a jaktože to nejni legální? a co kdybych to dal na baterku 6V 4 Ah a dicky to nabyl? co myslíte?
Datum: 28. srpna 2008 22:16
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
Taky jsem nedávno přemýšlel o montáži blinkrů, ale poté co jsem se dozvěděl, že to není zrovna legální, tak jsem se na to vykašlal, stejně jezdím většinou mimo město. Jinak ale zpět k tématu. Trochu jsem počítal, a vyšlo mi, že pokud bys použil baterku 12V 1,2Ah, vydržela by asi na 100 zatáček, ve kterých blikáš asi 15s, z toho odhadem asi 10s blinkr svítí. Jen odhad. Jinak ještě lze použít baterka 4,5Ah, která stačí asi na 350 zatáček. Jinak je to jen odhad, doufám že jsem to spočítal dobře. Jinak baterky jsem bral podle velikosti, které se vejdou pod bříško
Datum: 28. srpna 2008 21:51
Tohle jsem dostal jako odpověd od toho borca co to prodává. Myslím že to mluví za vše ale nejspíš to dokáže vysvětlit jenom Chong. Ten vypadá že něco o elektrice ví.
Datum: 28. srpna 2008 21:29
Bohužel, tě musím zklamat dělala to odborná firma a baterka tam není fígl je
v tom, že na předku je oproti 25W žárovce 15W a tím získáš 10W což je akorát
pro blinkry a navíc vždy bliká pouze zadní a pak přední blinkr což zase
šetří šťávu. Ale já mám tu výhodu, že ten pincek je v originálním stavu a
tudíž mi dává cívka dostatek šťávy. Na starejch mašinách je s tím většinou
celkem problém. Součástky nevím, ale když přídeš do správnýho obchodu pro
motorky, tak to tam všechno seženeš.
Datum: 28. srpna 2008 21:28
já neim.. ale napadlo mě, že bych tam dal baterku, bez dobíjení, a napojil na to blinkry, až by se vybyla, tak bych si zvednul párkrát ruku, a doma to zase nabyl.. ale řekl bych že nějaký blinkry tý elektriky moc nesežerou, kdybych to nabyl třeba 2 - 3x za rok, tak by to byla pohoda...
Datum: 28. srpna 2008 20:48
mě se tam ty blinkry taky líbej,je to praktičtější než zvedat v každy zatačce ruku ale je to asi složity udelat
Datum: 28. srpna 2008 20:43
Datum: 28. srpna 2008 20:32
nedavej nan fekala blingry to bude zas ohavnost prvni tridy ne boze ne!!!
Datum: 28. srpna 2008 19:52
 Čus lidi... Pleas o radu,,, Když mám strženej závit v tý díře na svíčku, lze to udělat i jinak, než vyměnit hlavu ? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:17
Jméno: J. Sedláček
IP: uživatel4371
 Kdysi jsem měl stejný problém, ale byly ještě k dispozici svíčky s 18mm závitem. Dnes jsou opravárenské závity.
Datum: 20. října 2008 14:17
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Hlav pionýrů jsou plný burzy za hubičku.. vložkování neřeš a raději někde za tu krabičku cigaret sežeň jinou
Datum: 29. srpna 2008 8:31
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
Jo, dá se ještě nechat udělat v servisu větší závit v hlavě a do něj pak namontovat speciální pružinku. Drží to pak ještě lépe než původní závit, i po delší době bez problémů, ale je to trošku drahší. (Možná to jsou ty závitové vložky, jak tady psal MIRO, nevím přesně). Pokud byste tohle chtěli udělat doma, tak to nářadí vyjde ještě dráž než celý pincek
Datum: 28. srpna 2008 21:33
Jméno: pavko
IP: uživatel430
prevrat na zavit m18 a dát tam redukci na m14 a mas to same jak predtím
Datum: 28. srpna 2008 20:57
Vyrábějí se závitové vložky Helicoil nebo tak ňák ale to tě vyjde ještě dráž než nová hlava.
Datum: 28. srpna 2008 20:40
KDYZ TAM BUDE ZAVIT TAK SE TO nevitrhne to mele picovyny nornalne to udelej a mas to OK!
Datum: 28. srpna 2008 19:53
ja to mel na stadakovy,tam to bylo k necemu dobry pac jina hlava na stadaka je drazsi nez na fichtla a navic me to stalo jenom 20kc,nalital sem na tom asi tak 7000km a zatim nepovolila
Datum: 28. srpna 2008 19:46
Díky, ae asi radši seženu hlavu...  Jak ten dole psal, že se to za chvíly vytrhne, tak lepší než potom shánět zase... Díky..
Datum: 28. srpna 2008 19:43
vyvlozkovani se dela tak ze se odvrta starej zavit a na soustruhu se treba z mosazny kulatiny vytoci vlozka ktera se da do hlavy a do ty vlozky se zasroubuje svicka
Datum: 28. srpna 2008 19:39
No v skoro vytrženým stavu jsem to koupil od kámoše, za spínací skřínku na simsona... Dřív to tam drželo, ale ted to vypadává... A když startuju, nebo roztlačuju, tak jí to vyplyvne, ale rána jak z pistole... Asi mi nezbyde nic jiného, než novou hlavu sehnat... P.S. kolecko : Vyvlozkovat ? To se s tim udělá co ? No jako že přímo známého nemám, ale šlo by to, ae aby to drželo... Už jsem to zkoušel zadělat hliníkovou izolepou ( Něco jako alobal), teflonovou nitít, dokonce i zavařit, ale nic nejde...
Datum: 28. srpna 2008 19:36
stačí pořááááádně zahhřát moto až se z něj začne hulit vzít svíčák a úúplně moc utáhnout svíčku ... a voila závit je strhnutý
Datum: 28. srpna 2008 19:36
Jméno: monax
IP: uživatel467
presne tak vyvlozkovat ale je to zbytecny a na nic!!!radej viment hlavu pac ta vlozka se po nejakych urcitych km teplem znicci a vyleze ven!dej jinou hlavu!
Datum: 28. srpna 2008 19:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
jo,necha se to vyvlozkovat,jestli mas znamyho soustruznika tak je to otazka krabicky spartek
Datum: 28. srpna 2008 19:31
Jo tak to nevim, ale myslim si že bude lepší si sehnat nějakou jinu hlavu, protože chtít to nějak opravit to by tě přišlo asi na hodně peněz. P.S. Jak si vlastně dokázal člověče! :o
Datum: 28. srpna 2008 19:31
Jméno: Pepíček
IP: uživatel1800
 zdravim pánové prosím jak se rozebírají zadní tlumiče na stadionu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:40
Jméno: YXC
IP: uživatel1946
BLBĚ
Datum: 28. srpna 2008 19:40
Jméno: :-)
IP: uživatel1333
 Čau.Čím to že mi fichtl háže slabou jiskru a když dám prst do fajfky tak to slabě kopne a na druhym fichtlu to kopne až uskočim?????????Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:11
ješte taky možná předstih a odtrh
Datum: 28. srpna 2008 19:11
Může to bej cívka, kladívko, kondik nebo jen vyjebanej start kabel. mě to dělalo kvuli kabelu. mel sem sundanou fajfku a ten osten u to tam tak rozdělal že to házelo málo a jen tak to škubalo jako když dochazi beno
Datum: 28. srpna 2008 19:10
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:23
sroubem pokud mas kyvku plechovou a pokud ji mas ze splostele trubky tak privar\
Datum: 28. srpna 2008 19:23
Na rámu máš vzadu mezi motorem a šroubem u zadního kola, tak někde v polovině ( Tam kam dává nohy spolujezdec) jsou ne obou stranách díry na šroub... Tak to tam přišroubuj
Datum: 28. srpna 2008 19:22
Šroub nebo přivařit.
Datum: 28. srpna 2008 19:04
Jméno: hh
IP: uživatel427
zkus šroubek, milý lojzo.....
Datum: 28. srpna 2008 18:44
 cau chlapy prosimvás nevite jak mam udelat pripravek na snizeni hlavy na pionýra potrebuju nejaký pripravek abych to mohl upnout na soustruh dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 21:12
Datum: 28. srpna 2008 21:12
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a co 4celistové klicidlo to by mozna slo
Datum: 28. srpna 2008 20:58
¨na jednu hlavu to urcite nemam delam upravovane motory vozim hlavu hvezdu-nic moc chci ci udelat s lepsim spalovaekm jestly mas nejakej pripravek posly plsfoto na mejla dik moc zdar
Datum: 28. srpna 2008 19:17
Tak něak by to šlo....ale pokud to máš na jednu hlavu je to skoro škoda dělat. Ti ji udělám jestli chceš....  (ne že by to byla reklama a snaha získat práci jo...  )
Datum: 28. srpna 2008 18:01
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Nakou kulatinu s prirubou a se 4 ma dirama na srouby, k tomu primontit hlavu to by neslo?
Datum: 28. srpna 2008 18:00
Jméno: Vojtak
IP: uživatel1318
 čus darci videl sem parkrat na fotkach že hlava u fichtla je opačně přimontovana tak se chcu zeptat jesi to jede ... a jeste jesi to mam nakej vliv na motor a vykonost...???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 17:48
jed ale ma to horsi vyplachovaní
Datum: 28. srpna 2008 17:48
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau draci... vcera jsme koupil motor no tak jsem ho dal do hromady (zapalovani, spojika, valec) no chodi nadherne jenomze kdyz na tom jedu tak tam neco tluce  ale na volno beh ani tuk ale jak mile tam dam 1 tak presne jak chodi pist tak to tluce ale nekdy to to tuka nepravidelne... a kdyz to chcipnu dam neutral a jen tak to tlacim tak tam taky neco klape newite co by to pls mohlo byt?? klikovka newim taky jsme mel takovej motor ze byla kdylovka pryc ale ta jako by zvonila kdyz narazela a tohle jsou takovy tupy narazy moc diky za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 19:54
Jméno: Gusta
IP: uživatel3830
mě to dělalo a bylo to tím že sem měl u spojky ty čepy ohnutý a mlátilo to do cártru
Datum: 29. srpna 2008 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel3931
vylomenej zub v prevodovce?? Nebo muze drhnout primarni retez,ale to je slyset jen na volnobeh...nebo klika
Datum: 29. srpna 2008 11:54
Jméno: Monty
IP: uživatel13
hej to mě dělá taky... nevite někdo čím to?
Datum: 28. srpna 2008 17:11
Jméno: mirecek
IP: uživatel1828
 doma jsem na sel dva písty na pionira a je na jednom je napsano A a na druhym C co to znamena?? a jeste jsem na sel valec a do toho pasuje jen ten s tim A dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:50
To jsou toleranční třídy. A - nejmenší vůle, C největší vůle
Datum: 28. srpna 2008 16:50
 Zdravim... Nevíte čiím bi mohlo být že kdyz sem dal na fichtla novej náhon tak mi ukazuje jen asi 40K/h. Náhon tam nebil asi už hodne dlouho. Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 21:04
do sneka a do tachace je dobry narvat neco malyho aby to neklouzalo když je to uz vykloktany
Datum: 28. srpna 2008 21:04
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
ono na rozetu se dávají takové dva kolíčky které otáčií převodem na tacho, když sem to tam neměl tak to ukázalo jen 50, ted to tam mám a naráz 60.
Datum: 28. srpna 2008 20:39
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
né, mě taky nejdřiv ukazoval jen 40 a to byl novej náhon, pak neukazoval vubec, tak sem dal novej ten šnek jak je naraženej na rozetě a jde v pohodě
Datum: 28. srpna 2008 18:14
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Tohle me tak yzacalo delat, dal sem novej nahon chvilku ukazoval v poho, ted ukazuje jen 40... to bude snek vymletej
Datum: 28. srpna 2008 16:14
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
asi ti to jede jenom 40
Datum: 28. srpna 2008 16:01
Jméno: lubo
IP: uživatel1318
 zdarééc hoši mam babettu 210 a nechce se ji tam zařadit dvojka nevííte čím to muže býýt ...??? zarady moc dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:08
Jméno: pepek
IP: uživatel1648
jj ja vim proc protoze mas asi jednorychlostni babetu
Datum: 28. srpna 2008 20:08
to je nekonecni boj u babet budto mas namastenou tu nejvetsi spojkui tu na pravo neebo je sjeta dost casto se stava ze itece trosek oleje z prevodovky kolem tej hridele u spojky musdat nove odmasteni nepomaha hlavne tu babetu nikny nenaklanej na levou stranu pak se stene ze ti tam natece oil zdar
Datum: 28. srpna 2008 17:53
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
nejspis spojky urcite spojky
Datum: 28. srpna 2008 16:16
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zdar draci mám takový problém, poslední dobou mi fechtl začal vynechávat... kdž to nastartuju tak mě nezbyde nic jiného než se modlit aby se to udrželo v otáčkách a když už jedu tak prostě už nejede tak rychle jak driv... nevite cim to je? predstih sem už skoušel, plovákovka je taky seřízená... já fakt nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:44
Jméno: pokáč
IP: uživatel330
skuz vočistit šmirglem svičku
Datum: 28. srpna 2008 19:44
Jméno: buben
IP: uživatel770
jestli to vynechava i za jizdy tak zus svicku....
Datum: 28. srpna 2008 17:11
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
pricpana tryska.... nebo zanesej karburator... a nebo jeste zkus sundat vejfuk jetli to bude dobry... jinak newim
Datum: 28. srpna 2008 16:53
 VZDAR DRACI POTŘEBOVAL BYCH PORADIT OD ZKUŠENEJCH JAKO JSOU STANDA .... MAM JAWU 21 A VŮBEC NEMÁ TAH DO KOPCE VĚTŠINOU I CHCÍPNE. KARBURÁTOR PŘITOM VYČIŠTĚNEJ A BLBNE I BEZ VZDUCHOVÝHO FILTRU VÝBRUS MĚL PŘED 2 ROKAMA A PAK ROK STÁL ! PROBLÉM BUDE ASI DOLE PROTOŽE NA SVIČKU SE NEDÁ ANI ŠAHNOUT JAK JE TEPLÁ !!! TAK ČEKÁM NA RADY A DÍKES MOC ZA NĚ !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 16:06
Jméno: soucek01
IP: uživatel3918
zkousel jsem a taky to nepomohlo  čim by to ješte mohlo být ??
Datum: 29. srpna 2008 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel3931
pokud se po chvili uchlasta tak mas vysokou hladinu nebo provrtanou trysku...mas doma jiny trysky?? skus vymenit hlavni trysku...
Datum: 29. srpna 2008 11:58
Mno chytá to na nakopnutí ale třeba po 2 dalších zkoušejících jízdach se uchlastá a pak se musí roztlačit a moc se mu teda nechce !
svíčka háže dost dobrou jiskru tou to asi nebude .Všechny vaše rady zkusim a jestly to pomůže tak se ozvu a dík za ně !
Datum: 28. srpna 2008 19:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jukni na odtrh a predstih, mozna je to i chudou smesi... jakou barvu ma svicka?
Datum: 28. srpna 2008 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel3923
a jak to chytá?? na drc?? nebo ji musis strcit,chvili se ji nechce a pak se nakonec roztoci??? pokud se ji nechce tak jednoznacne predstih a odtrh....dalsi veci je jakou to ma kompresi a jaka je klika??? Jak se to zajelo po vybrusu??? Jestli blbe tak tam muzou bejt rejhy a proto se tak hreje...nebo se prehrejva kvuli blbymu predstihu...taky muze bejt ucpanej vejfuk...pisni jak to vypada a podle toho zuzime okruh zavad...
Datum: 28. srpna 2008 16:23
Jméno: radim
IP: uživatel1071
zkus vyměnit svíčku,mrkni se jakou máš na ni napsanou tepelnou hodnotu(horká alew svíčka musí být každá po chvilce ježdění),pokud je To Brisk N17c tak ji vyměň za Brisk N15c,ta je na léto bych řekl nejlepší,pokud to nebude svíčkou,tak bych chybu hledal ve špatně nastaveném předstihu,pokud to nebude ani tím ,tak zkus vyčistit výfuk,ale tím to asi nebude,protože by ti to nešlo do otáček ani na rovině.
Datum: 28. srpna 2008 15:38
Jméno: radim
IP: uživatel1071
zkus vyměnit svíčku,mrkni se jakou máš na ni napsanou tepelnou hodnotu(horká alew svíčka musí být každá po chvilce ježdění),pokud je To Brisk N17c tak ji vyměň za Brisk N15c,ta je na léto bych řekl nejlepší,pokud to nebude svíčkou,tak bych chybu hledal ve špatně nastaveném předstihu,pokud to nebude ani tím ,tak zkus vyčistit výfuk,ale tím to asi nebude,protože by ti to nešlo do otáček ani na rovině.
Datum: 28. srpna 2008 15:35
Jméno: KME
IP: uživatel1828
 mam problem kdyz sundam řetěz a roztocim sek. kolecko tak mi to tak divne klape a sek .kolecko ,když snim zahejbu tak mam vůl PORADTE DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 19:00
Jméno: :)
IP: uživatel3932
vylomene kolecko na hriadeli...mne to cukalo podobne...ale mozno je to v niecom inom
Datum: 29. srpna 2008 19:00
asi ložisko proste to rozeber a uvidis
Datum: 29. srpna 2008 18:01
asi ložisko proste to rozeber a uvidis
Datum: 29. srpna 2008 18:01
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
že by ložisko
Datum: 28. srpna 2008 20:40
Jméno: mustang
IP: uživatel1828
 Jely jste někdo na muststangovi KAPOTOVANYM a jestly jo tak jak to jede s tou kapotaži ja jsem to nikdy na živo nevidel tak napište..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 18:05
Já ji marně schánim na závody....
Datum: 28. srpna 2008 18:05
|



|