Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: eleanor
IP: uživatel3917
 cau kluci chtel jsem se zeptat neni tady nekdo nahodou z čelakovic
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 15:34
Jméno: eleanor
IP: uživatel3917
no ja mam totiž takovy problem s tim že bydlim pod prahou a v celakovicich je majitel ktery mi drží papíry a neodpovyda na dopisy moc extra se mi tam nechce jet tak jsem myslel jestli neni nikdo primo z mesta a nezna ho kdyby nikdo byl tak mi dejte pls vedet
Datum: 29. srpna 2008 15:34
Přímo z Čelakovic ne,ale jsem z Brandejsa nad Labem
Datum: 29. srpna 2008 13:47
Jméno: Exot
IP: uživatel3917
 Ahoj seso chtel sem se te zeptat jestli tady budeš ještě nikdy prodavat přerušovč na blinkry na fichtla nebo ten torjpolohovy přepínač na blinkry z 592 Jawy panelky ale ten jsi tu myslim nemel nikdy dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel3931
Datum: 29. srpna 2008 14:06
Jméno: spajdfik
IP: uživatel2128
 zdarec hošani .. jak tady už někdo psal že zkoušel jet na naftu a NEŠLO MU TO CHCÍPNOUTa psaly tam i že nafta MAŽE SAMA tak proč do benzínu nelít naftu místgo oleje? nebo i naftu s olejem? nejelo by to líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:14
no když budeš jezdit na naftu tak ti dlouho motor nevydrží budou se ti karbonovat svíčky a všechno možný a nafta zas tolik nemaže zkus tam nalit aceton ten je taky mastnej a nemaže vůbec takže si to prober v hlavě a zamysli se jak funguje diesel a jak benzinák
Datum: 30. srpna 2008 20:14
kdyby to videeli ekologove
Datum: 29. srpna 2008 13:20
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 to na vás někdo potom zavolal hasiče ne?
Datum: 29. srpna 2008 13:00
Jméno: snork1s
IP: uživatel2128
Datum: 29. srpna 2008 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel3931
nafta je mozna mastna,ale misto oleje ti kliku a valec nenamaze...radsi i tu naftu mazat 1:33..taky jsem na to skousel jezdit...stoji to za nic...ze 3 koni co ma fichtl ti zbyde jeden...a zasere se ti vsechno co muze...
Datum: 29. srpna 2008 12:06
Jméno: spajdyfik
IP: uživatel2128
jo ale já bych to dal do benzínu třeba 1:25 + ještě olej 1:50
Datum: 29. srpna 2008 12:06
Jméno: radim
IP: uživatel1071
protože nafta čoudí jak blázen, je to větší sajrajt než benzín,maže proto že je více mastná,když si ji porovnáš s benzínem a budeš zkoumat,tak vyzkouomáš i to ,že nafta je daleko méně tekutější než benzín => po pár dnej ježdění když fíka necháš stát tak to v karbeci a celem palivovém systému zanechá zajímavé stopy
Datum: 29. srpna 2008 12:03
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
lidi by si te pletli s dymovnicou
Datum: 29. srpna 2008 11:54
Jméno: spajdyfik
IP: uživatel2128
jakto?
Datum: 29. srpna 2008 11:39
Jméno: Monty
IP: uživatel13
protože to je motor konstruovaný na benzín.. naftu tam můžeš lít až když je motor zahřátý... a navíc by se naftou motor do gtýden tak zasral že to svět nezažil
Datum: 29. srpna 2008 11:34
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
 čau draci tak sem asi rozlousknul tu zahadu o jawe 22 ... podle mně je to tak ze existuje jawa 1 jawa 11 jawa 22 a jawa 23 STADION!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 15:01
chdák malej vy ste mu dali ale čocku
Datum: 29. srpna 2008 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel3931
$korpik: hm.....koukam ty ani nevis o cem je rec...tak te radsi nechame bejt...ty jawo 23 stadion
Datum: 29. srpna 2008 12:08
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
NE NECHTE MN2 BEJT
Datum: 29. srpna 2008 12:05
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
To byl žlutej Golden Sport ale motor měl tušim stejnej
Datum: 29. srpna 2008 12:04
Jméno: Barwis
IP: uživatel209
a co je pravdy na vyvoznim mustafovi se 4 kvaltem? prej se vozil americanum a tady ze ho ma jen par lidi
Datum: 29. srpna 2008 12:00
Jméno: Monty
IP: uživatel13
cooooo? takže podle tebe neexistoval stadion ale existovala pouze jawa? hmmm drsnák...
Datum: 29. srpna 2008 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel3931
Kolecko ma pravdu,podivej se nekdy na puvodni karticku od stadionu....Stadion je samostatnej vyrobni zavod a cirou nahodou nebydlim moc daleko od rakovnika a uz proto to vim...
Datum: 29. srpna 2008 11:25
to skorpik:stadion byla samostatna firma(Velo stadion Rakovník),od jawy si brala motory,ale pod jawu to nespadalo,jawa si vyrabela soucasne jawetty
Datum: 29. srpna 2008 10:57
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
to je beztak nejaka uprava domaci a vyvozni typy byly jen bizon a californan
Datum: 29. srpna 2008 10:52
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
jo nějak tak jak řika KOLECKO-prední blatak mel uplně samostatny vyrobek,vyzvednutej vyfuk víš,řidítka vlaštovky,ta maska svetla byla jen s rozdilem že nemela tu strisku nad svedlem jinak asi stejna-fakt asi.
Datum: 29. srpna 2008 10:45
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
stadion s1 existuje a stadion s 11 taky! a je to JAWA stadion stejně jako je JAWA čz
Datum: 29. srpna 2008 10:43
jawu 1 neznam,jawu 11 taky ne,jinak stadion je samostatna znacka,stadion neni jawa ale pouzivalo jawacky motory typ 552,byly stadaky s1,s11,s22 a s23,pak byly jeste prototypy,jawa 22 byl upravenej fichtlik na vyvoz do kanady nejspis,byla to prekopana 21,uriznutej zadni plech,sedacka z 555,vzadu drapak,budka na svetlo a blatnik myslim taky z 555 a este naky detaili
Datum: 29. srpna 2008 10:32
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
Datum: 29. srpna 2008 10:30
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 čau, hele mam dotaz - je tohle cela brzda i s čelitma na stadaka nebo na ni něco chybí?http://www.aukro.cz/item424732982_brzdovy_stit_asi_stadion.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 11:26
Jméno: standa
IP: uživatel3931
joo je to na stadiona na predni kolo...
Datum: 29. srpna 2008 11:26
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
jo naky valecky mam -jen dodelat to oblozeni.
Datum: 29. srpna 2008 10:47
to se v pohodě vyrobí pokud máš vrtačku
Datum: 29. srpna 2008 10:44
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
a taky to nemá ten váleše kterým se protáhne lanko, ale jestli náký máš tak neni co řešit...
Datum: 29. srpna 2008 10:29
je to kompletni,akorat to nema nalepene oblozeni na celistich,oblozit to stoji cca 60kc za paknu(u nas v mototechne)
Datum: 29. srpna 2008 10:22
Jméno: Jawař
IP: uživatel2179
 Zdarek draci,chtěl jsem se zeptat,když mám jawu 23 a původně v něm bylo 30W zapalování,můžu tam dám 20W zapalování?Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 14:12
Jméno: standa
IP: uživatel3931
chongu fakt nekecas??? tohle slysim poprvy v zivote?? A to uz sem tech magnet vydel stovky a vsechny byli stejny..a z vlastni skusenosti rikam ze je jedno jak tam ty civky das,hlaven museji pasovat a nesmeji drit...ja mam teda rotor z puvodniho 20W zapalka z fichtla a na tom stator 30W..mam to tam asi 5 let a sviti to pekne,chyta to,jiskra velka,klakson troubi...nevidim rozdil mezi tema magnetama...tos mi teda dostal....skusim doma najit nejaky origo magneto z mustanga a dam to tam jestli bude nejakej vyraznej rozdil...
Datum: 29. srpna 2008 14:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Rotory stejné nejsou... když je dáš k sobě, tak aby byly stejně zámky vačky, tak zjistíš že každý typ má magnety zalité v jiné poloze  . Minulý týden jsem si to kontroloval  . Proto také leží zapalovací pól na jiném místě u každé verze
Datum: 29. srpna 2008 11:40
Jméno: standa
IP: uživatel3931
prosimte ty rotory sou stejny tak neplas...pokud das do mustangu misto 30W zapalovani 20W tak nastava mensi komplikace v elektrice...protoze u 20W zapalovani je napajeno ze svetelne civky jenom predni svetlo(+ v poloze 0 Klakson) a na mensi civku bylo napajeno zadni svetlo...u 30W zapalovani je to cele v jednom okruhu a napaji to dvojice svetelnych civek(jsou jako celek)...
Datum: 29. srpna 2008 11:31
čau.. a jak poznám, jestli mám rotor 20, nebo 30W? je to tam někde vyražený, nebo jak?
Datum: 29. srpna 2008 10:57
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
ale musíš to vyměnit celý i s rotorem, protože kdybys tam nechal 30W rotor a dal tam 20W staror tak ti to nebude fungovat...
Datum: 29. srpna 2008 10:31
Já tam měl 20W a dal jsem tam 30W a žádnej problém, tak že by to mělo jít bez problémů.
Datum: 29. srpna 2008 10:05
 Nazdar draci, kolik vy ředíte (poměr) benzin + olej do stopětasedmi? Díky za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:17
no po výbrusu je to nejlepčí tak okolo 1:25-1:33 tak až vyjedeš 20 litrů benzínu tak zas od 1:33-1:40 a pak až to pojede dobře tak to řek radši jen 1.40
aby se to zase nezadřelo
Datum: 30. srpna 2008 20:17
Jméno: H3G1N
IP: uživatel3681
od voka
Datum: 29. srpna 2008 10:23
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
1:40
Datum: 29. srpna 2008 9:21
Jméno: pavko
IP: uživatel430
1:30
Datum: 29. srpna 2008 8:24
Jméno: filip
IP: uživatel1519
 cau nevite ejstli se daji koupi nejake nahradni dily na jawu 50 v praze? je tam nejaky kramek?.Diky Filip
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 8:19
Datum: 29. srpna 2008 8:19
sakra on je tu Sesa pozor na to hele
Datum: 29. srpna 2008 7:58
litoměřická - praha prosek moto rigr
Datum: 29. srpna 2008 7:10
 Zdravím,
už to tu jednou bylo, ale stejně... Sháním fotky Jaw 05 v pokudmožno originálních stavech + jakékoli dobové fotky, reklamy, články...
Speciálně se pak zajímám o typ 05 sport (podobný typu 21) a o různé vývozové varianty. Budu rád, když mi napíšete na e-mail, popřípadě do knihy návštěv na mém webu pozdravem Pajka
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 22:09
Datum: 28. srpna 2008 22:09
 zdar draci jawari. chtel bych vedet nejaky nejcastejsi zavadi na stadionu s11 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 11:38
Jméno: standa
IP: uživatel3931
to sou ale blby keci...u stadiona je nejcastejsi zavadou pichlé kolo a byva to asi jedina zavada na stadionech....pak dalsi veci je ze to chce obcas nalit benzin,ale na jednu nadrz jezdis strasne dlouho...
Datum: 29. srpna 2008 11:38
inducni civka-origo, praskaj brzdove stity, klinek na zapalovani casto ustrizen, potah sedla-original nevidrzi, tece porad nekde benzin z karbecu i kdys to je spravne sestelovane, sem tam se setkam s prasklym karterem u bronzoveho futra v pravem karteru atd proste moc zavat ale jinak good stroj
Datum: 28. srpna 2008 22:44
 cau SESO bude jeste karbec dellorto 19mm dik driv si ho tady mel ale ted neni dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 7:03
zatim nebude
Datum: 29. srpna 2008 7:03
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
mislim že sesa říkal že to doprodava
Datum: 28. srpna 2008 22:13
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 Zdarec jak dlouho vydrzi jawa 250 na baterku bez dobijeni me vydrzi jawa tak 150km a pak se musi dobyt a to i kdyz svitim jen parkovackama tak by me zajimalo jestli to dobiji nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 11:40
Jméno: standa
IP: uživatel3931
to na ty parkovacky moc nenajedes...obavam se ze ti to nedobiji...mozna ti to baterku vybiji misto toho aby ji to nabijelo...jestli tam mas klasickou baterku 14Ah tak na tu bez dobijeni musis najet vic
Datum: 29. srpna 2008 11:40
Jméno: ada
IP: uživatel3382
ti to nedobyji
Datum: 28. srpna 2008 22:12
spravne by to dobijet melo
Datum: 28. srpna 2008 21:55
 Potřeboval bych fotky ze srazu ve Všelibicích dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 23:39
Jsem to ale jelito,zapoměl jsem sem vložit ten odkaz.Sorry,je to tady picasaweb.google.com/hcracing.cz
TO Machiste-zítra to zabalím a pošlu ti to přes leteckou poštu.ale nevím nevím jak-má to skoro 10 GB !!
ALe na něco přijdu,neboj
Datum: 29. srpna 2008 23:39
Tak to je všechno tady,myslím že si určitě vybereš co tě zajímá.Byl jsi tam?Já ano,a už potřetí a příští rok jedu znova.Bomba akce,kdyby jsi měl zájem mám spoustu svých fotek a videí tak ti můžu poslat něco přes leteckou poštu nebo úschovnu.Stačí se ozvat na email.Zdraví Kondor
Datum: 29. srpna 2008 0:07
 achjo chlapi nesnasim NESNASIM uchyllny stesti a taky.. no neber slovo bozi nadarmo.... prostě otec dnes privezl domek na klapku a drbali sme se s tim celej den.. achjo neco se nam podarilo a zachvilu hned zesr.lo a když už to nějak tak drži při sobě tak nám rupne lanko od plynu... jaj ani nevite jak sem nastvanej celej den se s tim drbu a potom se zese.e lanko... no tak sem to aspon skusil tahnout to lanko rukou... jen sem to chtel nastartovat... no cosi to delalo ale jelikoz to nekdetaha falesnej vzduch (aj vim kde) tak to nejelo a to lanko nedrželo..... ale melo to jinej smrad takovej proste jinaci... zitra si spravim to lanko mám na to celej den a pošefim tak nepůošefim ted mi tata rekl ze mu mam poslat pres SMS rozmery na to kolinko.. sic bude karburaato na leve strane ale pojedeto lip... (vpravo to vychazi ale mam tam civku a este to otec omylem navrtal diry na druhou stranu tedy na levo...... nevadi to je tam vic mista.... až to bude komplert tak vam pošlu fotky vypada to zajimavě  ale s tim ze se to při skousce posere sem fakt necekkal!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 21:47
s tim lankem se mi stalo neco podobnyho ...taky sem se celej den vrtal ve fichtlovi a konečne když sem se ho chystal nastartovat a chytl sem za plyn ,tak v tom ruplo a bylo to v ....... Druhej den sem koupil novy a zkoušel to rozject,vubec nic to nedelalo ,zkoušel sem uplně všechno štělovat i předstich a odtr a pak sem zjistil že to bylo debilni svíčkou ktera nehazela pod tlakem...byl sem z toho fakt hodne vytočenej že sem moch už davno jezdit ale kvuli svíčce sem se v tom musel eště další den hrabat ....
Datum: 28. srpna 2008 21:47
Jméno: vašek
IP: uživatel1318
 zdarééc hoši ja vm že se blbě ptam ale co je to přívěra...???  díky za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 7:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Výfuk 2T je konstruován na určité optimální otáčky, přívěra ve výfuku mění dynamické vlastnosti výfuku, aby mohl mít motor lepší vlastnosti i mimo optimum. Zkrátka přívěra mění vlastnosti výfuku v závislosti na pootočení plynu. Knstrukce jsou ale různé, nemusí to být spojeno apriory s lankem plynu.
Datum: 29. srpna 2008 7:59
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Já sem tohle slyšel jen jako způsob škrcení motorek
Datum: 28. srpna 2008 21:51
Jméno: motor
IP: uživatel680
to je ve výfuku taky moc nevim na co to je... ale tak apon neco  mylsim ež se stim ladí průbeh koutícího momentu u 2taktu
Datum: 28. srpna 2008 21:13
 Čaute lidi, potřebuju se vas na něco zeptat: Můj Fík (mustang) když ho nastartuju tak mi to na neutrálu, když přidam plyn nachce jit do otacek a dusí se to, ale jak tam dam rychlost a rozjedu to tak pak jde do votáček uplně v poho a po chvili ježdění když tam zas dám neutrál tak už to de dobře. Jo v jízdě mě to nijak neomezuje to ne ale jen mě zajímá čím to, jestli neni neco spatne aby se to pak nepo**** nejak víc. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 22:01
tenhle ,, problem,, ma asi kazdej... i ja
Datum: 28. srpna 2008 22:01
tak ho nech vzdycky po nastartovani chvylku bezet na volnobeh, tak 20-30 vterin, parkrat pridej tak na pul plynu, a uvidis, ze pak uz pujde dobre, proste to staci jen trochu ohrat, nejde to za plynem jen chvilku, nez se ti dam dostane dost benzinu, takze asi tak, zdarec
Datum: 28. srpna 2008 21:22
 Čaj all chtěl bych se zeptat jestli je potřeba přesosustružit nová bronzova futra v převodovce jedno je uzavrene a jedno je otevrene .Dík jedna se o fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 11:50
Jméno: marcy
IP: uživatel1519
to sem chtel slyset ze po nalisovani se musi prestruzit  ale odkud mam vzit vystruznik ?
Datum: 29. srpna 2008 11:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Po nalisování do nich obvykle nejdou zastčit hřídele ozubených kol, takže... přestružit
Datum: 29. srpna 2008 8:01
pouzra v prevodovce vystruzit nemusis,sou delany akorat
Datum: 28. srpna 2008 23:40
Jméno: mara
IP: uživatel426
bud kdyz je nalisujes tak je pak musis vastruzit nabo jak to delam ja vo neco je zvetsis a pak uz nemusi vystruzovat vo kolik to delam nepovim pac je to vyrobni tajemstvy
Datum: 28. srpna 2008 22:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
v zádnem pripade ony sou presne
Datum: 28. srpna 2008 20:59
 zdarte ogaři,sice to sem nepařtí,ale newim,kde sa na to zeptat..teť sem četl na netu že se dá přepsat mz 150 na 125...prý si stačí kůpim válec a píst 125ccm a v servisu si to nechat namontovat a tam mi dají doklad o změne oběmu a na základě toho by mě měli přepsat tp na 125ccm..co si o tom myslíte,je to reálné a kolik by stál ten válec s pístem na 125,jesi se dá vůbec zehnat..?!díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 22:53
jj mám známého,co je z německa,ale nevěděl sem že tam jich je víc,než v česku,tož to zkusím..díky za radu
Datum: 28. srpna 2008 22:53
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Někde na netu bylo psáno že to někdo prídává ale podle toho názvu jsem ten obchod vůbec nenašel, jinak zkus si zajít na tetíčku ebay.de nebo mobile.de a dej si tam MZ 125 ETZ a pak jenom někoho kdo ti pro to dojede
Datum: 28. srpna 2008 22:45
no nad tim sem také přemýšlal,ale čezety 125 nezeženeš pod 10000,a vždycky sou nekde přes půl republiky..D:
Datum: 28. srpna 2008 21:11
Jméno: Kawasaki
IP: uživatel368
Podle me to je zbytecny, radsi by jsem sehnal nakou Čz nebo Jawu 125ccm...
Datum: 28. srpna 2008 21:04
aha,teť sem našel další článek..je to reálné,ale válec s pístem a hlavou stojí 10 000kč,takže je to hodně nevýhodné  :
Datum: 28. srpna 2008 21:03
 zdar hoši prosimtě nemohli byste mi dat nějake informace jak se mam připravit na autoškolu AM to je do 50ccm potřebuju nějake informace at se mužu připravit dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 21:52
negeluj si moc vlasy,protože stejne si nasadíš helmu  a jinak stači hledat ve foru a najdeš toho hafo
Datum: 28. srpna 2008 21:52
 Hledám internetovou stránku kde sou fotky fichtlů a nebo krámek náhradních dílů na pionýra dík za koždou odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:53
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
Datum: 28. srpna 2008 20:53
|



|