slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2083  2084  2085  2086  2087  2088  2089  2090  2091  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Helejďte, šlo by nalejt do tlumíků převoďák nebo motorák??? Za odpovědi předem dík!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 10:53
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli motorák nebo převoďák je fuk. Já leju PP80.
 
 
Datum: 01. září 2008 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
tlumicak je strasne ridkej....mozna 2T olej by jako nahrada vystacil...mozna to vase slavny M2T by se mohlo pouzit do tlumicu kdyz na mazani motoru je to na nic...
 
 
Datum: 31. srpna 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ja mam v cize plne synteticky 10w a je to tvdre jak beton
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
jj fakt 90W nejhustší a 75 nejřidší ... já mám 75 W a mylim že ta 70 W už bude skoro voda....
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel2938    
Zdarec, jsem přesvědčen, že tlumičový olej je fakt řídký. Mám zkušenost s hydraulickým olejem, nejlepší je ale tlumičový (špatně se shání). Převodový olej 90 je nejhustší!!!!!, 80 středně hustý, 70 nejřidší!!!. S hustým olejem to děsně drncá.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud chceš tak se ty oleje normálně míchají kvůli vetší tvrdosti nebo většímu pružení. Hlavně na kroskách to má význam.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
raději ten převoďák 80ku ta je dost hustá hustší než 90ka
 
 
Datum: 31. srpna 2008 18:35
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
SPich bych tam nalil prevodak, pac je hustsi
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel1828    
jely jsre uz na KAPOTOVANYM MUSTANGOVI?? nebo jste ho aspon videly? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ne, ale viděl jsem fotky, psal si s klukem který ho má a renovuje. Čekám, až mi pošle své poznatky a fotky, pak o něm napíšu rozsáhlý článek.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
ne ty snad jo ?
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z      IP: uživatel368    
Zdar draci, potřebuju novej rám na mustanga, mohl bych tam dát třeba i z J20 a 21? Vím že tam musí být jiný úchyty nádže, ale jinak by to šlo ne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
aha tak to asi nepůjde ja jsem ze Zlína :-)
 
 
Datum: 02. září 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z      E-mail:      IP: uživatel368    
to fechrider: Já sem z Jindřichova Hradce.
 
 
Datum: 01. září 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
to Jakub Z: odkud jsi ja jeden rám na mustanga prodávám
 
 
Datum: 01. září 2008 12:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
jo v pohode...pokud umis svaret tak neni problem...musis si ale umet poradit...jinak ramy sou rozmrove stejny
 
 
Datum: 31. srpna 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
To patrik - tvůj omyl lze jednoduše vysvětlit... rám z 20 nebo 21 byl prostě ohnutej po nějakém úspěšném krosení po poli a lese :-). To Jakub Z - Když se přivaří matky na krk řízení a nějaké jiné detaily, tak je ten rám použitelnej na mustanga.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
pionýr má rák krattší než mustang, do rámu z pionýra nádrz z mustanga nedáš, už sem to skoušel.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
to Dr.fík ale on ví že maj jiný úchyty dyt to psal!!!
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ty rámy sou stejný,akorát maj trošku jiný úchyty pro sedlo,nádrž,blatníky a tak
 
 
Datum: 31. srpna 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Na par detailu by ramy meli byt stejne:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 15:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši nevíte kde bych sehnal silentbloky do zadních tlumičů na jawě 125/355?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dík seso,já si ho vůbec nevšim.Nebo sem ho u tebe ani nehledal,protože sem si myslel že to mít nebudeš
 
 
Datum: 31. srpna 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to ne v kramku?sesa
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoj lidi, prosim vás kolik rychlaostí má stadion? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
original maj dva kvalty....sportovni specialy ma navic trojku...hodne se to delalo na S23
 
 
Datum: 31. srpna 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
a taky dve kola a jeden motor
 
 
Datum: 31. srpna 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
2 a slapky
 
 
Datum: 31. srpna 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel3879    
dolu 1. nahoru 2. uprostred neutral :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 14:41
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel3138    
dvě rychlosti :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel3879    
4us draci. ,mám jednu takovou otázku nevíte kde sezenu nálepky na stadiona ? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel3948    
motoklasik.cz
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarte motorkáři,tak zitra už do školy co,mno radši byh eště prázdninoval a jezdil na mašině,ale k mému dotazu..mám jawu 350/640 a tyto motorky mají nevýhody,že od spoda tak netáhnou..mno vím že se to nedá nijak uplně vyřešit,ale chtěl bych se zeptat na nejaké maličkosti,které to aspoň trochu zlepší..?!díky za odpovědi a ať to jezdí!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To Standa - našel jsem teď náhodou tvůj tři dny starý dotaz na mě ohledně magnet, jestli tě to zajímá napiš mi na mail, já ti napíšu co o tom vím. Omlouvám se že to píšu sem.
 
 
Datum: 02. září 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno šak letí,ale mosíš to držet nad 3t.ot,na rovině to je v poho,jen v kopcí ve 2 to chce točit..
 
 
Datum: 01. září 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3955    
to mi nepovidej ze nova 640 nechce odspoda...kluci u nas na servisu ji meli..byla to ta verze s kapotou a dvoukomorakama a sla taky jako hovado...musis ji drzet svini...pak leti jak ER 5...ale ta maximalka a spotreba sou zoufaly,no....
 
 
Datum: 01. září 2008 9:45
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
rozhašený to neni!!a pokuďs jezdil na 634,tak ta to nedělá,to sou ty starší motory,ty nové motory 638 jeli skvěle ve vysokých otáčkách,ale v nízných to nemělo takovou akceleraci..kámoš má 632,a tomu to od spoda jede skvěle,ale ve vyších otáčkách to neni takové jak na tech 638,tam to je jak kdyby zaplo turbo,škubne ti to hlavů a je to jak yamaha:-D:-D,sem to trochu vyřešil tim,že sem dal menší řetězové kolečko,takže se to rychlej vytočí,ale zas to tolik nejede..
 
 
Datum: 31. srpna 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
350 nejde od spoda??? coze??? vzdyt je to sakra dvoutaktni dvouvalec...ja teda jezdil na 634 a ta se zvedala este na dvojku a hvizdala i na asfaltu...to jedine ze to mas nejaky rozhaseny...ta 634 na ktery sem jezdil ja byl original...akorat mela VAPE a nestekala...
 
 
Datum: 31. srpna 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1404.html myslíte toto??
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ata klingeritová clona,kde to přesně je,vždyť mezi karbecem a sáním je enom spojka sání?
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel2938    
Zdarec, nejlepší je mít přesné elektronické zapalování, a hlavně lepší karburátor. Mnoho let jsem jezdil se zapalkem twin esse a karburátorem Bing. Jezdila až 160. A spotřeba dlohodobá 2.7l.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dokonale utěsněný vejfuky (i uvnitř ty klingeritivý kroužky) tzv. doutníky, nic jinýho se s tim dělat asi nedá+ proříznutí clonky neuškodí...
 
 
Datum: 31. srpna 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
Jo a nebo jestli se ti chce tak rozeber válce a vybruš si kanálky musíš sikoupit takovej pilník a pak to pojede víc ale bude to trochu víš žrat ale jinak350ka musí jet jak drak
 
 
Datum: 31. srpna 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Klingeritovou clonku mezi karburátorem a sáním prořízni na průměr hrdla karburátoru. Hlavní trysku dej 92. O nějakého toho koníka se ti zvýší výkon.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Jamilelo      IP: uživatel1198    
Zdravim draci, u fika sem koupil novy vzduchovy filtr, mam ho i s krabici... jehla druhy zarez z vrchu, ale bez filtru jede lip... nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
o líp ti jet může ale za pár let se ti to může zadřít jak ti tam líta bordel!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky jezdim bez vzducháče, jede mi to bez toho prostě líp :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seřiď si karburátor.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: Jamilelo      IP: uživatel1198    
Zadna nalepka tam neni, fik se nedusi, ale bez nej ma vyssi vykon:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja dyž sem kupoval novej filtr tak byl zespoda zalepenej nálepkou, a protože tam šlo málo vzuchu dusilo se to.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel3944    
helo draci nepozna nekdo motorku cz 175/482 trial diki za odpovjedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
znam trail...a co jako..
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Bandit      IP: uživatel2971    
Dotaz pro Standu mas nekde odkaz kde si muzu najit tu trysku č.72 a zvysi mi to vykon nebo rychlost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
prosimte to koupis v mototechne...ja ji vyndal z jednoh fichtla...je to original 72 a tudiz se prodavali nebo prodavaji...nezvysi se nic,akorat ten motor ma lepsi chod odspoda oproti 68.trysce
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Na serii ti to zvysi spotrebu, jestli mas napriklad 8my vybrus, tak se zvysi vykon:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: lidpr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci! hele je nějaká vyhláska která říká jakou helmu musíte mit na moto?? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
nejlepsí helma je cassiada a nefuky
 
 
Datum: 31. srpna 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Stačí normální dioptrický ale sluneční bejt nesmí. Jinak plexo doporučuji protože to není příjemný když máte v helmě mokro po dešti nebo plnou helmu písku po jízdě za nějakou tatrou.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a když nemá plexi tak musis mit ochrane bryle (nevim jestli staci opticky ale esi jo tak to je pohoddaaa)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj přesně tak,mosí byt jen schválená,jinak je jedno jakou máš!!
 
 
Datum: 31. srpna 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo,musí bejt schválenýho typu
 
 
Datum: 31. srpna 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: lidpr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau tohle neni dotaz ale rada, prostě sem píchnul zadní pneu a nechtělo se mě to sundavat tak jsem na netu nasel nekoho kdo radil nalejt do duše herkules (to lepidlo, vodou ředitelný) s trochou vody(fakt málo) nevěřil jsem že by to pomohle ale skusil sem to! a světe div se oprava kterou jsem dříve nesnášel byla hotová za 10 min a ani sem se neumazal (: dokonale se to zalepilo a navíc když píchnete do budoucna tak se to samo zalepí... fakt doporučuju mějste se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3955    
hlavne aby se ti nezalepil i ventilek a slo to jeste nekdy nafouknout...jinak mi to prijde jako kravovina...ale dejme tomu,kdyz to rikas...zaplata je jistejsi a netrva to o moc dele....
 
 
Datum: 01. září 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo jak tady nekdo psal jesti existovala jawa 20 vojenska a vy ste se mu tlemili ,tak mel pravdu že existovala.Armada je použivala jako motospojky nebo jako pruzkumny vozidla:-D I v roce 68 s nima jezdili po hranicích :-D tot vše odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3945    
byli vojensky specialy 550...meli dokonce tachometr...ale nebylo podminkou ze byli khaki...meli i normalni odstin 8850 ..byl i prototyp 550 se 4kvaltem,ale z nejakyho duvodu byl zamitnutej...a uplne prvni meli slapky jak kozel...jinak muj pradeda byl u lesů v pohranici na sumave a mel sluzebni 550 s revmaplechama z gumy,plexisklem,tachometrem a velkou brasnou mezi nohama...byl v nejaky svetly barve cerveny...puvodne byli ty specialy 550 delany pro vojaky ale meli je i lesaci na sumave v pohranici v normalni barve..
 
 
Datum: 31. srpna 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano, vojáci využívali fichtly většinou na letištích a tak, ale byli to normální pionýři který v dílnách přestříkali khaki barvou, jawa žádný speciální pro armádu nedělala kromě 550
 
 
Datum: 31. srpna 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      E-mail:      IP: uživatel2267    
Vojensky pionyr byl, muj děda bykl vojakem a měli ho piloti aby se dostaly rychle k letadlum
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
vojenskej parez byl ...stary 550,meli dokonce i tachometr ...barva khaki
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Tady se bavilo konkrétně o vojenskym pařezu :-D fotky bych docela rád..
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
fakt? :-D a máš nejaky fotky nebo stranku kde je? dík kdyztak posli
 
 
Datum: 31. srpna 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel575    
hj, da se dneska este nekde sehnat vyfuk na 487 (477)? dik... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na burze ven a 3000
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: Sharky      E-mail:      IP: uživatel575    
Zdárec. Chtěl bych se zeptat jak to je s napsánim motoru jako ND, aby čísla nemuseli souhlasit. Teď mam papíry v depozitu, nemam zaplacený poviný ručení a mam prošlou STK. Dá se to vyřídit bez toho něco z toho musim mít? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3955    
je to normalni postup....dnes je motor nahradni dil...pokud mas jeste psane cislo motoru v TP tak si ho muzes nechat za 100,- vymazat....podminkou je ale ze tam musis mit motor stejneho typu jako je original!!! Na STK ti nereknou nic....povinny ruceni budes muset zaplatit,STK budes muset udelat....
 
 
Datum: 01. září 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
a vezmou mi to pak na technický?
 
 
Datum: 31. srpna 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Som počul, že sa to dá aj na Slovensku. Neviete, či flojdy u nás s tým robia problémy a koľko to asi tak stojí?. Díky:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřebuješ jn TP a občanku. v TP jenom škrtnou číslo motoru a daj tam razítko s podpisem.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel2969    
kdyš provrtam trysky pojede to líp nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dokonce to pojede možná i hůř...
 
 
Datum: 31. srpna 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne, akorát ti to bude víc žrát...
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel3941    
jake je cislo vojenskej farbi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
rika se ji vojenska khaki
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vojenskejch barev je spousta. koukni na stránky nějaký lakovny a většinou tam maji palety s číslama barev. určo si tam vybereš
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Beny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kolik vám to jede ? :-)....hlavně nepište že nemáte tachometr !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: Bubenik15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ten muj 57km/h podle tachometru ze skutra..xD ale taky zase z mojí váhjou..xD...se ani nedivím..
 
 
Datum: 01. září 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3945    
pred GO mi sel 80 z kopce,ale po rovine 60 ...ted po GO jede 65 z kopce,po rovine i do mirnyho kopce a vic ani tuk...ale je to tam hned
 
 
Datum: 31. srpna 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Běžně 60-65km, neupravený dobře zajetý motor, ale ve čtvrtek jsem si z legrace zkusil jízdu ve vzduchovém pytli za kamionem z mírného kopce. když se nasdkytla příležitost, proč toho nevyužít :-). Tachometr šel až za 80km, ale netuším jak je přesný v takové rychlosti, ale co vím z radarů v obcích tak mi spíš podměřuje a ukazuje míň. Každopádně by to jelo i rychleji, ale prostě už nešlo palivo do karburace bo to byly otáčky jak když vytočím jedničku ,,nakrev,, :-) Každopádně nikomu podobnou jízdu nedoporučuju, jednak kamiony brzdí lépe než pionýr a druhak ty turbulence byly fakt silný a že to položím bylo dost reálný, zejména pokud jsem nejel v ose kamionu, ale při krajnici tak ty facky byly hodně nepříjemný.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
70-75
 
 
Datum: 31. srpna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
No tak okolo 50 nejede mi to nejak extra rychle ale kdyz jedu tech 50 tak mi tachac lita mezi 0 az 20 km/h
 
 
Datum: 31. srpna 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: DRAK      IP: uživatel3949    
Na rovině 70 nebo 60.Podle toho jakou má chuť.A z velkého kopce 80 KM/H.
 
 
Datum: 31. srpna 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
mě to ukazuje do 50km/h a pak už ne aj když zrychluju takže tak 60-65 vic fakt ne...:-(
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
95 km/h :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: Jackasspysely ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No, me kdyz to prekroci 65km/h, tak mi ta rucicka na tachometru neukazuje,ale lita sem a tam,ale tipnul bych to tak 70-75,kdyz zalehnu:-D
 
 
Datum: 31. srpna 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
S mojí muší váhou :-D 70 po rovině
 
 
Datum: 31. srpna 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
max. 70 po rovině když zalehnu :-D, a z kopce něco málo přes 75 ;-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
60 km/h po rovině
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
něco kolem 70 asi tak 65 km/h a mám motor z jawy 05
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
70 km/h porovině
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zatim 90 s kopce bez upravy 15/55
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
nevim proc ale strasne pomalu snad ani 50 to nejede a kazdou chvili je to prehraty :-(
 
 
Datum: 31. srpna 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
zdar draci chtel bych se na neco zeptat, mozna je to blbost ale nekdo mi rikal ze kdyz byli mlady tak nekde provrtali valec a do ty dirky dali hadicku ktera byla napojena v plechovce plny vody teoreticky je to blbost ale prej nebyl problem s tim fichtlem dat 80-90 km/h co je na tom pravdy slisel ste vo tom nekdy nekdo ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: J. Sedláček      IP: uživatel4371    
Před mnoha lety jsme to zkoušeli na autech, byly s tím různé problémy, více to nejelo, méně to nežralo. U motorky tohle tutově odskáčou ložiska na klice.
 
 
Datum: 20. října 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
za 1. je to pravda ale dělalo se to v 50tejch letech kdy se dělaly takovýhle různý kraviny a většinou na závodní auta ,za 2.u dvoutaktu to bude fungovat jenom chvilku (cca 1 závod) někdy ani to ne protože se to spíš zadře , za 3. je už to dávno překonaný a nemá cenu se s tím zabývat, je to maximálně pro kutila co ho to fakt zajímá a má na to prostředky a nervy. Toť vše
 
 
Datum: 02. září 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel1337    
cus je to docela zajimavy zkus o tom sehnat vic informaci a pak to sem napis
 
 
Datum: 01. září 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: pelli      IP: uživatel1864    
*nezreznul
 
 
Datum: 31. srpna 2008 14:32
 
 
 
 
Jméno: pelli      IP: uživatel1864    
mno delalo se ta prej takle! do kolinka od karburatoru si dal injeckni strikacku s vodou (musel si to natocit tak aby si to z ty injekce nasalo taky vodu) to mate jako kdyz je po desti a vy dete jezdit taky to jezdi lip pac to pak ma vetsi kompresy tim jak je vlhkej vzduch. S hadickou pochybuju ze by to fungovalo pac by tam slo moc ty vody a cukalo by to misto toho aby to jelo! jo ale tu vodu tam prej pres nejakej vypinac zapinali az kdyz to bylo ohraty jinak to cukalo! !!!Kdo to bude zkouset tak nez dojedete domu a prestanete jezdit tak vcas vypnete vodu a nechte to blafat bez ty vody aby vam nezeznul valec zevnitr!!!
 
 
Datum: 31. srpna 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
s tim vzduchacem uz sem to taky slysel prej to nasavalo vlhci vzduch a byl to jako vodik
 
 
Datum: 31. srpna 2008 14:07
 
 
 
 
Jméno: motor      E-mail:      IP: uživatel680    
no hale nekdo tady kdysy zveřejnil článek o přimešování vody do válce prej to dřív delali i u škodovek zlepší se účinost motoru protože se tolik nehřeje ta voda to chladí
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:27
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chlapci, skuste něco vo tom zjistit blíž, docela by mě to zajímalo, dík...
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
neco jsem uz slysel vo tom ze neco podobnyho pouzivaji trabosi v kosicich ale prej to je do sani ale nic blizsiho jsem vo tom nezjistil
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: Beny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne neslYšel
 
 
Datum: 31. srpna 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: sdfsdf      IP: uživatel692    
je tu někdo z okolí Dvora Králové nad Labem kdo má pijonýra ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
a tech co mame v prosecny fichtla je vic ;-)
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
jo asi 20 km od dvora bydlim v prosecny hned vedle hostinyho
 
 
Datum: 31. srpna 2008 11:00
 
<  2083  2084  2085  2086  2087  2088  2089  2090  2091  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 21:04:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu