slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2081  2082  2083  2084  2085  2086  2087  2088  2089  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.????????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
nevim delalo to mymu kamosi a us nedela fakt nwm
 
 
Datum: 02. září 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel3941    
mne to tez robilo a mohlo bi to bit ze mas velku hladinu benzinu a on sa nahromadi ve valci a neskur odpali a tim padem ti to dusi alebo mas spatni tyristor
 
 
Datum: 01. září 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám ten samej problém kdyš jí dávám pokuř tak to taky chcípne ale dá se to seřídit na karboši těma šroubkama dávam hodně bohatou směs a mám puštěnej kohoutek co nejvíc pakto jede třebas i hodinu v klidu ale motor babeta je hroznej shit chci ho vyměnit za fichtláckej ten je lepší
 
 
Datum: 01. září 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: H3G1N ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj to mam stejny problem akorat mne to neujede 2 km jak tobě ale ujede mně to tak 100 metrů a začne se to dusit. tak nevím co s tím tak mně dyštak poradte. Díkes.
 
 
Datum: 01. září 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
priste to sem davej jenom jednou
 
 
Datum: 01. září 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel1303    
zdravím... měl bych dotaz jaký j rozdíl mezi 6V a 8V indukční cívkou pro fichtla.... všude co jsem viděl byla 8V a já si ted kupoval novou a dal mi 6V a fichtl s ní moc jet nechce... studený jde horkotěžko roztlačit a jak se ohřeje tak po dlouhém přemlouvání jde i roztlačit. Ale když tam mam 8V tak chytá skoro na šlápnutí.. nevíte někdo jestli to může být ta chyba že by byla na 6V? to by podle mě neměl být problém, nebo spíš že by asi byla přímo špatná cívka od výroby. díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
mas starou svicku nebo blbou
 
 
Datum: 02. září 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tyhle vysokonapěťová zařízení jsou naprosto nevyzpytatelná, ačkoli je vše jak má být tak to chodit nemusí... když to řeknu laicky, některé díly si nerozumí. Vyměnil bych postupně... svíčku, fajfku, vysokonapěťový kabel a kondenzátor... Jen nerozumím tomu proč měníš funkční indučku :-)
 
 
Datum: 02. září 2008 8:02
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tam mám 12V ze škodovky a taky to jede. Já myslím že je to jedno. Pokud to nemá teda 4V. Musí to jet na 6V 8V 12V cívky. Buď to je ta svíčka nebo to bude vadná cívka.
 
 
Datum: 01. září 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
mas blbou svicku
 
 
Datum: 01. září 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
má tam byt 8V ale mělo by to jet i na 6V civku
 
 
Datum: 01. září 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
Cau draci! Kdyz nemam na pistu tu sipku ukazujici dolu tak jakym smerem ma smerovat prvni zamek?? dik za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3705    
1nahoru
 
 
Datum: 02. září 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
První vždycky nahoru, dole by ti prasknul a může udělat pěknou škodu
 
 
Datum: 01. září 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Neměl by první zámek shora směřovat na vejfukovej kanál? Nejsem si tím tak 100% jistej,ale snad to tak je.
 
 
Datum: 01. září 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
prvni zamek nahoru
 
 
Datum: 01. září 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: Pato      E-mail:      IP: uživatel2670    
Caute draci chci se zeptat jestli nekdo nevi jak udelat bezkontaktni zapalovani na jawu 250!!!Nebo ma tu nekdo stim zkusenost!!!Kdyztak dejte nejakej popis a i nejake fotecky diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: Pato      E-mail:      IP: uživatel3982    
Zdravim stanislava(jinak) valmot@seznam.cz fakt diky ze si mi odepsal a posli nejakej kontakt na ten obchod v tom kromerizi jestli mas!!!!Nebo nejlepsi by bylo kdybys mi poslal nejakej obrazek toho zapalovani z toho vape at vim jak to aspon vypada a kolik tak stoji DIKY
 
 
Datum: 03. září 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pokud nehovíš elektrice (a to nehovíš, protože by jsi byl schopnej takové zařízení vymyslet sám a neptal by jsi se tady), tak si kup hotové Vape. S trochou pečlivosti a šikovnosti to dá průměrně šikovnej člověk s minimem nářadí. Jen by mě zajímalo jak si představuješ že by jsi ten bezkontakt vlastními silami realizoval (zreprodukoval). Jak by jsi vyrobil předlohu tištěného spoje, jak by jsi a čím bez zkušeností vyleptal tišťák a nepodleptal, čím by jsi to vyvrtal (to by jsis pro jednu akci kupoval drillku?), jak by jsi to připájel, když nemáš grif s letováním a v poslední řadě jak by jsi to oživil bez zkušeností a laboratorního nářadí (multimetr, osciloskop, laboratorní zdroj)... nic ve zlém... ševče drž se svého kopyta :-). Píšu to proto že mám s podobnou kooperací převážně špatnou zkušenost.
 
 
Datum: 02. září 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
vape je dobre kup ho
 
 
Datum: 01. září 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Stanislav      E-mail:      IP: uživatel3964    
kup si zapalování z vape kroměříž samozřejmně bezkontaktní
 
 
Datum: 01. září 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
nejde o inzerci!!! Dost lidi tu shanelo doklady na fichtla. Na motoinzerci nekdo prodava TP na mustanga a TP na 05 ..prepsatelné... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: JJI      IP: uživatel111    
a o co jde teda ? :-D
 
 
Datum: 02. září 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
 
 
Datum: 01. září 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
 
 
Datum: 01. září 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
zdravim neska sem pučil kámošovi fichtla tak na 200m (nejel sem s nim) a od tý doby mi dělá když zabrzdim přednim tak se mě kolo jakoby natočí doprava (vidle je furt rovně) připadá mě to jako by pravý tlumič nějak nedržel a při větším náklonu to min drží stabilitu (logicky :-D) nevíte někdo co s tim ?? jak to ted spravit ?? - při brzdění je to fakt nechutné jako by podjíždělo přední kolo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
unavene pružiny to sa mě nejak nezda pač až do ted to šlapalo jako nové (a jezdim s tim po silnici ne po poli atd..) eště sa s tim pohraju (jet se s tim už bezpečně dá tak v poho)
 
 
Datum: 01. září 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zrejme mas unavene pruiny:-), nebo vymonti svetlo a koukni se tim otvorem, jesi nejsou povolene tlumice z vrchu...
 
 
Datum: 01. září 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
dik na tu vazelinu sem v rychlosti zapomněl je normalni že když fichtla zvednu na zadni (na mistě) tak mě to kolo (ty tlumiče) se natáhnou - poskočí dolů tak o 1cm ??
 
 
Datum: 01. září 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Namazals ho vazelinou? neni to pouzdro nak poruseny? prstem skontroluj kdystak vybrus
 
 
Datum: 01. září 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
všechno Ok všecko sem udělal enom sem ho tam nedal nove ale puvodni ( nemam nove po ruce) a ted mě ten tlumič nejde plynule (pouze sekaně) když tam dám kolo tak se zasekne a mosim to vzdvyhnout aby se vrátil - nemám s vidlema na fíkovy žádné zkušenosti ( nikdy sem to neměl rozdělanné až ted)
 
 
Datum: 01. září 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Sundej kolo, vysroubuj tlumic(je namontovany na pruzine zavitem, pak ho vyndej naklepej novy futro... vybrus ho pac tam tlumic pude hur a zas zamontujes slozis a jedes
 
 
Datum: 01. září 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
jj dik za odpovědi vypadla mě ta silonová kravina je to uplně dole ale nwm jak to s tama mam zas dostat a dyt nahoru(zpátky) zavazá mě tam tá guma co to kryje před prachem
 
 
Datum: 01. září 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel2128    
dotáhni oba 2 šrouby na brejlích co drží vidle mně to taky pomohlo
 
 
Datum: 01. září 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
mozna ti z vidlice vypadlo silonovy futru...obcas ho staci zarazit spet
 
 
Datum: 01. září 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel1077    
zdarec lidi de na fichtla udelat 4 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jenže Pajka neví že přesně tento vevařený 4 kvalt po pár jízdách popraskal....:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jde to udělat i tím vevařením, ale je to značně komplikované. Ale funguje to. http://jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-ctyrstupnova-prevodovka-ctyrkvalt-nove-vyrobeny.php
 
 
Datum: 01. září 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: mapro.      IP: uživatel1847    
 
 
Datum: 01. září 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
tak to je husty...neni nekde foto...zajimalo by mi jen jestli to vypada jako motor z fichtla :-D:-D
 
 
Datum: 01. září 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
frikulin mě předběhl..... :-)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to standa: to se pleteš........byl jsi někdy třeba na nějakom fichtlkrosu nebo tak něco? teměř všichni seciáli to maj předělaný.....
 
 
Datum: 01. září 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale povedlo....:-) osobně sem viděl 5 čtyř kvaltů v sobotu na závodě...! + další 4 motory v dilně připravený....! jedna se o komplet novou výrobu a cena je značně vysoká...Mám i kontakt na výrobce...! Jezdily se kdysi v krosu...dělal to něakej svazarm...! Něaký převáření je blbost...viděl sem tak dva motory a to nefugnuje...! Zkroutí se to cca o 4-5mm a to je strašně moc...! Prostě doma to udělat je hodně velkej problém....! Nehledě na to že ta výhoda je dost malá proti 3 kvaltu...! Jo kdyby to byl 6 ti kvalt už se o tom nechá uvažovat....(mimochodem taky se v pionýru jezdily....)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
kam chces tu 4 vecpat?? jak chces realizovat razeni?? nikomu se to snad jeste nepovedlo...
 
 
Datum: 01. září 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
de,musi se vyriznout karter a na vyriznuty misto navarit ton samej kus z karteru treba z cezety 175.kozdopadne je to uprava znacne narocna,zatim sem to videl jenom na jednom stroji
 
 
Datum: 01. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: los      IP: uživatel600    
no ja jsem slysel ze se snad delali prototypy mustag kde delali 4 kvalt... a tady se snad taky nekdo zminoval ze to realizuje..:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
zdarec borci..kamos mi rikal ze se da dat do fichtla klikofka ojnice a pist z nakyho maneta 100 neco co ..neiwm esi je to pravda proto se ptam..ale kdyby to slo tak by mnela byt ojnica teoreticky schodna s fichtlackou a newite nahodou negdo esi by se dala zamenit tato ojnica ?..dat ojnicu z maneta do klikofky z fichtla ..kdyz je to 100fka tak by mela byt silnejsi a mela by wic vydrzet nez normal z fichtla.piste dotazy esi to je mozne nebo ne ..diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel992    
jestli to nemyslel tak ze vymněnis ojnicu a das tam manetácký písty a válec. a to přelisování ti udělá každej kdo má lis za pár korun... já do manetu dělám a mozná by se ti to povedlo :-)
 
 
Datum: 03. března 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
no jako fikovska vydrzi docela dost jen se musi upravit dolu se da vetsi lozisko nahoru jehly a prezije to klidne 15 konovej motor
 
 
Datum: 01. září 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
este jinak....doma na koleni tu ojnici stejnak nevymenis a kdyz uz budes muset nekomu platit za slisovani kliky a jeji vyvazeni tak radeji kup tady od sesy ojnici s jehlovym futrem...
 
 
Datum: 01. září 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
zmer si vzdalenost stredu ok ojnic a sirku pouzder....ale neverim ze to bude stejny....urco bude sirsi cep a ojnice bude delsi
 
 
Datum: 01. září 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ja bych rekl ze manet je dvou pist a je necim zajimavej.. musim si vzpomenout cim myslim ze má spolecny komory ale nejsem si jist páč dvoupist byl 90 ale neviiiiiim
 
 
Datum: 01. září 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
a dvoupist je manet 90
 
 
Datum: 01. září 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
hosi nevim nevim, tady to vypada ten pist jak padesatkovy http://jawa-cz.borec.cz/imagepages/image21.html ... a toto je ta klukovka http://jawa-cz.borec.cz/imagepages/image76.html takze asi jedine porovnat =D
 
 
Datum: 01. září 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pocitam ze ze 100 bude mit delsi zdvih
 
 
Datum: 01. září 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
tos newim esi si delal prdel nebo co ja us si poradne nepamatuju co mi to rikal tak treba pist tam byt nemusi..ale mne jde hlavne o tu ojnicu
 
 
Datum: 01. září 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
si delal z tebe prdel ne?:-D
 
 
Datum: 01. září 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to bude asi kamos odbornik,pist ze 100 do 50 asi nepude:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar...Renovujem 555-ku na originál a mám dilemu. Bloky(kartery) som komplet vyčistil, ale ostali také nepekné, škaredé, miestami sú čierne fľaky na tom a vôbec sa nehodia k novo nastriekanému čiernemu valcu. Tak neviem čo s tým. Som rozmýšľal, že ich nastriekam vysokoteplotnou striebrenkou, aj hlavu a oba kryty, ale to už nebude origo a kto vie akoby to vypadalo. Tak neviem. Please poraďte, čo by ste robili na mojom mieste. Díky moc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: emino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sak striebrenkou boli striekané valce ce tiež reštaurujem a tiež som mal problé ale na skus vicistiť naftou alebo arvov ale kriti su hlinikove tie sa nestrikali len leštily
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
skus arvu nebo komresor a servosampon
 
 
Datum: 01. září 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud máš černě nastříkaný válec tak potom možná pokud to nepude vybrousit tak to hoď do eloxu. Vypadá to hezky a mnělo by to i líp chladit a navíc to jen tak někdo nemá.
 
 
Datum: 01. září 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
presne tak jemným šmirglem vyhladit v žádnem případe to nestríkej!!
 
 
Datum: 01. září 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
vylestil bych to
 
 
Datum: 01. září 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
kup si jemny smirkovy papir na kov...aspon 2000 a pod vodou to vyhladis
 
 
Datum: 01. září 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vem si silichrom a vycisti to,rozhodne to nestrikej stribrenkou
 
 
Datum: 01. září 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1265    
zdar draci kolik má průměr difuzoru u jawy 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
14 mm
 
 
Datum: 01. září 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
Zdar Seso, tohle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1011.html je jen určený na babettu? Mám Yuki a furt se mi tam pálej žárovky, a to se připojí na drát ke světlům a funhuje to pro celou motorku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
Ne Sm nemám mám Sport, jsem druhý majitel, teď akorát vychytávám mušky co zbyli, až na žárovky je to paráda, a ty vibrace jde o zvyk a styl jízdy, a tohle ne blbnutí moc neni
 
 
Datum: 02. září 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nj, ale vo yukinách se řiká pořád, že se strašně serou... a ty máš SM, nebo co? Tam zase psaly, že je to první povedená motorka, která se nesere. (neim co je na tom pravdy) Neim, ale tím zacházením to nebude.. jako má to na to vliv, žejo, diš s tím někdo dělá jako prase, ale každej takovej taky nejni, že s tím dělá píčoviny, a sere se to...
 
 
Datum: 02. září 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
ááá silný řeči, hoši sežeňte si rok starou motorku za 25000 hadrů, když nenarazíte na někoho v tísni tak se hledá dost blbě. A neznámená jednou se projet a říct sráč , to se musí na tom jezdit aby se poznalo jak s tim zacházet, všechno má svý mouchy
 
 
Datum: 01. září 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: to neni důležitý      IP: uživatel3962    
kdo má yuki píchá kluky :-D
 
 
Datum: 01. září 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel1411    
yuki zahod do srotu
 
 
Datum: 01. září 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
možný to je že je to vibracemi, záleží jak člověk jede, nějvíc je to cítit tak pod těch 5000 ot./min, pak už jsou v pohodě
 
 
Datum: 01. září 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo,to sem taky slysel,ma to takovy vibrace az praskaj zarovky a plasty
 
 
Datum: 01. září 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
coz vo to ale vetsina problemu proc yukinam praskaj zarovky je v neskutečnejch vybracích motoru = zarovky nepraskaj ale uklepávaj se
 
 
Datum: 01. září 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
yukina je myslim 12v a babetta 6v
 
 
Datum: 01. září 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je jedno na co to je,,hlavne jse o volty
 
 
Datum: 01. září 2008 14:22
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
čest řadím i podrazuju z meziplynem muzu neco ve spajsce znicit dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: paavko      IP: uživatel430    
nebot kdyz preradís se spojkou tak stratis otacky kdy to tam jebnes v plnem plynu tak nestatis otacky ale kurvis spajsku nebo skus meziplyn sem to dneska dal na 350 zabrala jak hovado malem me zhodila
 
 
Datum: 01. září 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To podřazování má fakt účinek obzvláště na pionýrovy. Jenom se zeptám nevíte někdo proč když jedu za dva a dám tam trojku normálně se spojkou tak to jede pomaleji než když tam tu trojku šoupnu bez spojky natvrdo.
 
 
Datum: 01. září 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
podrazovat u fichtla s mezi plynem je dobra vec mnohem lip to tam pada..:-) ale radit s meziplynem no newim to si myslim ze je zbytecny kdyz to treba rozdahnes na 2 tak asi tezko budes davat mezi plyn na 3....:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
u asinchronich se musi podrazovat z meziplynem:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj u tech starých mašin je to dobré,já u 350 podřazuju s meziplynem a pomože to dost!!a rozhodně tim nic nepokurvíš!!
 
 
Datum: 01. září 2008 15:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
pokud mas spravny cit tak je to OK...delavam to kdyz mi praskne lanko od spojky...
 
 
Datum: 01. září 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vzhledem k tome ze prevodovka nema sinchronizaci tak ji spis ulehcis
 
 
Datum: 01. září 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
ne
 
 
Datum: 01. září 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: Petan      E-mail:      IP: uživatel3958    
Zdravím,chci si na mou čz 175/477 krosku dat bezkontakt wape 6V 110W.Má někdo zkušenosti ohledně montáže a nastavení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě se nechce dávat 4litry na 350/640:-D:-Dkua na krosku bych tto nedal,ale jinak to tam dáš a ten podrobný návod najdeš jak píše standa a nebo ho dostaneš k tomu zapalování!!
 
 
Datum: 01. září 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
jinak k tvemu dotazu: jde to tam normalne,vse pasuje,nic se nemusi upravovat...podrobny popis montaze najdes na montyjawa.cz
 
 
Datum: 01. září 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
neni skoda davat na krosku VAPE??? pokud chces neco jinyho nez origo zapalovani tak tam dej zapalko z pareza...to je supr...ale davat VAPE za 4000,- na nejakou mrchu ktera bude jezdit po poli...to jsou vyhozeny penize
 
 
Datum: 01. září 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: los      IP: uživatel600    
cau draci... tedka jsme rozebral motor kterej sem koupil za 50:-) ale... ma to parezacky zapalovani ale valec to ma jako 21.. dale to ma nalevku na olej na druhe strane nez 21, lameli maji uprostred takovej jako by limecek sjou tam teda dve. a ve spojkovim kosi jsou nejaky dve diry... newite pls co je to za typ motoru?? moc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
jo, to bude 05, mam ho taky doma :-)
 
 
Datum: 01. září 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
asi 05
 
 
Datum: 01. září 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel1337    
čus da se lozisko od naboje od řetezovyho kolecka vyndat aniz by se pulil motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
neda
 
 
Datum: 01. září 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
nn neda.... musis pulit:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
ty sou moc maly, nejdou tam :-(
 
 
Datum: 01. září 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nee
 
 
Datum: 01. září 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 01. září 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: jouda s.r.o      IP: uživatel1946    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/210905-453-05.html čus newíte co to je na tý 1 fotce tak v zadu to zelený vypadá to jak ňákej divnej mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vy na té fotce vidíte i to, co tam není. Klasický bastl z toho, co kdo našel. Je to mustang.
 
 
Datum: 01. září 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
je to fichtl normalni akorat tam pridal naky veci
 
 
Datum: 01. září 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
vypadá to jako překopanej mustang ale ¨motor je trochu jinej.kryt zapalování se mi zdá že je hodně hranatej,a má to jinej kastlík,podle mně překopanej mustang
 
 
Datum: 01. září 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
neni to romet ten ma jinej ram kouknete se poradne a uvidite rysy fichtl ramu. je to prekopanej mustang nebo jak pise standa
 
 
Datum: 01. září 2008 15:59
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mozna to je romet ale s jinym kastlikem a zadnim nosicem zadnim svetlem jinymy ridittky nejspis to bude naka slatanina anebo nejaky typ romet ogar ktereho sem si nevsim kdovi
 
 
Datum: 01. září 2008 14:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
je to prekopanej mustang
 
 
Datum: 01. září 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Je to romet:-) ted sem se dival na foto a videa vypada naprosto stejne... skoda no mohl to byt prototyp:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 14:07
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Povedal by som,že je to ten polský črep. Romet sa to tuším volá.
 
 
Datum: 01. září 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mozna je to ta 171
 
 
Datum: 01. září 2008 13:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
rekl bych ze je to ten polskej fichtl,podle spz
 
 
Datum: 01. září 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec nvm to jiste ale podle mne jawa Mistral na motor neni moc videt ale motor mi spis pripada jako klasicky pionyr nebo mustang pokud to chcete vedet tak tomu chlapkovy napiste urcite vam to rekne
 
 
Datum: 01. září 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Nemuzu si pomoct, ale vypada to jako tohle http://www.jawa-50.cz/jawa-50-typ-vm-238-mistral-prototyp.php
 
 
Datum: 01. září 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Neni to neco jako ogar?
 
 
Datum: 01. září 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
jawa 90 ma jiný ty kastliky ne ? je to nějaka uprava beztak
 
 
Datum: 01. září 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: Kawasaki      IP: uživatel368    
Podle me to je Jawa 90...
 
 
Datum: 01. září 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: Iron      IP: uživatel111    
no motor z fichtla to má myslim jak sem tak koukal . Je to nějáká uprava asi nevim počkám si co napišou ostatní , ale ty jastliky bych řek že sou z čz 175/476
 
 
Datum: 01. září 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: h      IP: uživatel1337    
cus hoši mam v krabici motor z 23 mustang na kolik bystë videli cenu jak sem se koukal tak kolem 4000 je muj odhad co vi na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: Jandy      E-mail:      IP: uživatel3959    
Hmm za 4klacky sem měl svojeho fichtla s náhradnim motorem (zadřenej a 3 kroužkáč nevim jakej výbrus ale válec má průměr 3,90cm) k tomu náhradní kolo a TP ale číslo kostry a motoru neodpovídá papírům.
 
 
Datum: 01. září 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to ses dobrej magor. ja koupil za 500 motor origo (bez vybrusu, zadny upravy ale jezdilo se na nem hodne) , delal sem na nem annio ne hodinu a litam 85. (tam už nejsou číslíčka :-) mno ale když budeš dobrej obchodník a prodáš to třeba šikovně na akru tak bys moh tržit max 1500
 
 
Datum: 01. září 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: morgen      IP: uživatel3838    
4000sk za motor z mustanga,,,mozem sa zasmiat pravda! pozri si toto: http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/205371-motor-r1.html
 
 
Datum: 01. září 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3960    
pokud by byl ten motor po kompletni GO vseho,nove kliky,prevodovka,radici automat,zapalovani,karburator,spojka,lamely,loziska,veskera futra a no proste vse nove tak bys ho mozna za ty 3000,-prodal...ale pokud je to motor cos nekde nasel a umyl benzinem...tak 500,- az 800,- ti nikdo vic neda..
 
 
Datum: 01. září 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Koupil sem kompletne serizenyho mustanga, ktery jede jak drak za 200:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
seš magor ne za 4000 to je teeda trošku moc když ho prodáš za 500 tak budeš rád
 
 
Datum: 01. září 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
káámo uplně nový motor na fichtla stojí 8000kč!!!
 
 
Datum: 01. září 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: jaja      IP: uživatel289    
to neee to uz je moc!!!
 
 
Datum: 01. září 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
takhle blbej bych chtel bejt:-D
 
 
Datum: 01. září 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ja jsme koupil dva motory za 100 nechal jsem na nich 2 hodiny prace a valej oba:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Kajdzas      IP: uživatel111    
já sem si nechal složit za 500kč a jezdim 70km/h !!
 
 
Datum: 01. září 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokuď je ten motor v 100% stavu tak možná litr..!
 
 
Datum: 01. září 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: jouda s.r.o      IP: uživatel1946    
za 4000 koupíš celeho fichtla i s TP
 
 
Datum: 01. září 2008 12:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel3957    
Ahoj Seso a všichni měl bych na Vás dotaz. Chtěl bych se zeptat zda prodáváš zámek na Jawu 21 a nebo jestli nevis o nekom, kdo ho prodava ? Díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_332.html myslis tenhle zamek? staci hledat......
 
 
Datum: 01. září 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: vondrc      IP: uživatel2879    
Zdar potrebuju poradit jak zvetsit vykon vubec to netahne nevim proc piste navrhyy co bych mel zkusit vymenit nebo vycistit dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
navrhy co vyčistit a vyměnit píšem proto, že skorem vždycky stačí jen něco vyčistit, nebo vyměnit. když všechno vyčistš tak pojede jak drak, pokud nemá najeto 25000 což si myslim že ne
 
 
Datum: 01. září 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vybrus, vycistit karburator,vycistit vejfuk,novou svicku N15c(napr),vycistit vzduchovej filtr:-)
 
 
Datum: 01. září 2008 13:24
 
<  2081  2082  2083  2084  2085  2086  2087  2088  2089  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 18:33:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu