Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím všechny. Neni tu nekdo kdo by umel americký výplet na akrontovy 21 rafek na čz 250/513 vývozní ...popripade budu vdecny za nejaky navod a kazde info... Moc dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 17:03
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 coto je ??..jak to vypada..je to hezke?
Datum: 07. září 2008 17:03
 Neví někdo kde by šla sehnat taková ta plastová nálepka přes svar na nádrži na mustana??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 15:20
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 myslis ten gumovej prouzek ?
Datum: 07. září 2008 15:20
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 tankpad ?
Datum: 07. září 2008 14:45
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
 Zdravim dávám mustanga do org. stavu a nwm kde mam sehnat šablonu na nastříkání toho nápisu Jawa i s těma 8 krátkýma proužkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 13:36
 no já bych tam dal ty nálepky oni je tam dávali taky ale pak to začli stříkat
Datum: 07. září 2008 13:36
 Nvíte někdo jestli je ta spínací skříňka s klčkem co tada má i na mustanga??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 13:33
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
 jj pasuje je univerzální
Datum: 07. září 2008 13:33
Jméno: kada
IP: uživatel2971
 zdarec vysvetlite mi jak nastavit predstihkdyz si nastavuj u dle sebe tak je svicka hneda a jezdit o dobre ale podle navodu to delam spatne popiste mi to nechci zdane navody jako jsou na jawa-50.cz jenom vlastnimi slovy diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 15:55
 Myslim ze autorem stranek http://www.jawa-50.cz je jisty Pajka ,ktery jsem na pokec take chodi. Pajko nechci te nijak urazit...dnes jsem mel volne odpoledne a zevloval jsem na netu...zabrousil jsem i na tvoje stranky...musim konstatovat,ze mas na svych strankach a prevazne v sekci serizovani odtrhu a predstihu dost mylnych udaju a postupů...pak se nedivim ze tem mladym klukum,ktery seridi fichtla podle navodu na tvem webu ,ze jim to proste nejede...a pak se tu ptaji co tomu fichtlu je,ze kdyz maji spravne serizeny zapalovani podle navodu a benzin jim tam jde,motor po GO a nejede jim to....je mozne ze ty texty jsi prevzal od nekoho jineho,ale chtelo by je to upresnit a poopravit...kdybys mel zajem napis mi na mail...uz sme si psali skrz fotky origo 05... Jinak za ten navod jak nalakovat fichtla barvama ve spreji bych vrazdil!!!
Datum: 07. září 2008 15:55
 Vytočím svíčku, na kladívku otáčením magneta najdu místo kde se začíná rozepínat, vrazím do otvoru místo svíčky šupleru ( co nejvíc kolmo pístu ) a pootáčením zapalování
najdu místo kde od rozepnutí kladívka po horní úvrať posunu šupleru o 1,6 mm. (asi bych začal odtrhem)
Datum: 07. září 2008 14:26
 ČUsko lidi prosím nevíte kdy přide sada 8.výbrus moc potřebuju...bez ježdění se nedá žít  ....dik moc čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 13:26
 do mesice
Datum: 07. září 2008 13:26
 Cawe Draci mám dotaz mám fechtla a tem se pořát dusí ale nevím proč karbec je vičištěný,trisky taky. Nevíte čím to může být? A mám doma motor s 05 tak kdyby se ty motori vyměnili tak by se to třeba už nedusilo. Tak prosím o odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:19
 hegine ja uz na tom pracuju uz ten problem znám ja ti to udelam je to v karbecu domluvime se zejtra
Datum: 07. září 2008 18:19
 Odtrhem?
Datum: 07. září 2008 18:13
 vejfukem to taky není ten sem oddělal a není to tím ale tou hladinou benálu to skusím a ten vzduchovej filtr tam téš je
Datum: 07. září 2008 12:10
 Motorom to určitě nebude, to si asi nepomůžeš když ho vyměníš, jestli máš karbec čistej tak skontroluj ještě hladinu, skuš sundat vzduch. filtr a vyčisti vejfuk.
Datum: 07. září 2008 12:06
 helede draci projde mi techickou že mám místo těch hlinikovejch lišt na stranach nlepky?? podle me by se to dalo považovat za zasadni změnu vzhledu vozidla a to by neprošlo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 12:10
 kdyz jsem byl ja na technickej tak kouknul z vokna ven rek ze to je dobre prej jestly sviti a tak jsem rek ze jo napsal tam ze tece olej z prevodovky a jeste neco aby tam byly nejaky zavady kdyz to je tak stare, dal jsem mu 250kč a jel domu ani se nato vlasne nekoukl tak nejaky listy ty jsou asi upne zbytecne
Datum: 07. září 2008 12:10
 tak o je supr... ja je totiž nikde nemužu sehnat.
Datum: 07. září 2008 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 pokud myslis hlinikovy listy na 05,20,21 tak tam ani byt nemuseji ...neni to zasah do konstrukce ani ramu motocyklu
Datum: 07. září 2008 11:40
Jméno: horysr
IP: uživatel606
 Chlapi,chci se vás optat,jakou víšku mají na čelistech brzdy ty brzdové destičky když jsou nové? Dik za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:20
Jméno: mario
IP: uživatel4012
 zdarec, potřeboval bych poradit, jestli vadí když má svíčka v pionýru bílou barvu. A jestli tak čím to je. Ale asi chudou směsí že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 14:05
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 svicka by mela mit takovou tmave cihlovou barvu jak psalkolecko...tmave cihlova az do hneda
Datum: 07. září 2008 14:05
 je to chudi pouzi vetsi trisku abys to nezadrel
Datum: 07. září 2008 12:11
 bila barva je dobra,ale ne na svicce,to znaci chudou smes,barva elektrod svicky ma bejt takovy do cihlova
Datum: 07. září 2008 12:04
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 myslim ze bila barva je dobra
Datum: 07. září 2008 11:37
Jméno: horysr
IP: uživatel606
 Zdar seso,chtel jsem se optat. Jak tu máš čelisti brz na tip 20,21. Budou tyhle pasovat i na 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 13:03
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 jo meli by pasovat i cely pakny ...vzdyt ma ten brzdovej buben uplne stejnej prumer akorat maji jine rantly...to je jediny rozdil...
Datum: 07. září 2008 13:03
 tak ted jsi me dostal,,ja myslim ze jo ale neozkousel sem to,,dej novej dotaz zda odpovi nekdo
Datum: 07. září 2008 11:50
 zdravim, chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s tou nýtovací spojkou pro primár. Myslite že bude stačit když kladivem sploštím ty honce? nerozpadne se to za jízdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:33
 stačí to nasadit na řetěz a rozklepat kladivem, ale bacha, abys to nerozklepal moc, musí se to hejbat, na ty konce těch čepů nepůsobí moc velký síly, takže by to mělo v pohodě vydržet
Datum: 07. září 2008 11:33
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1929.html
Datum: 07. září 2008 11:13
 nevim jakou spojku myslis!!??
Datum: 07. září 2008 10:58
Jméno: martin
IP: uživatel4022
 cau draci muzu mit dotaz proc mi pekac nehazi kdyz ma na kladivku presnou mezeru a kdyz tam dam velkou tak hazi nevite cim to muze bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 10:50
 možná máš v prdeli zhášecí kondenzátor takže při malym odtrhu by se ti nerozpojil obvod, ale poznal bys to na kladívkách, opalovali by se jim kontakty. i bez kondíku to jede ale jak říkáš s velkym odtrhem.
Datum: 07. září 2008 10:50
Jméno: david
IP: uživatel4022
 Zdar borci muzu se zeptat k cemu slouzi rele na MZ 250 dekuji ze odpoved\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:17
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no jasný to hlídá aby při ruznejch otáčkách šlo stejný napětí do baterie
Datum: 07. září 2008 11:17
 presne tak jak rika manson!
Datum: 07. září 2008 10:58
 k dobíjení baterie
Datum: 07. září 2008 10:48
Jméno: Dino
IP: uživatel2365
 Čau mam jawetku a pořád se mi zaplavuje ikdiš se vicistil karbe tak to bělá pořát už nevim čim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 14:42
 A není náhodou u Jawety na plováku takovej jako kolček,ktere když je plovák nahoře uzavře dírku a už tam neteče dál benál? Jestli teda není třeba nějak obouchanej plovák a tenhle ,,ventil" nezavírá. Nevim no.......
Datum: 07. září 2008 14:42
 v jawette ten plisek neni to je u fichtla ja jsem to taky resil a vsech co jsem se ptal tak jim stoho taky tekl furt nekde benal segerovku na tej jehle v plovakove komore dej co nejniz ale ...stejne ti to bude tic stim nic nenadelas jeste kdystak udelej tesnenio pod to vycko plo. komory...cau jediny co to resi je pouzit jinej karbec
Datum: 07. září 2008 11:02
 přihni ten plíšek v plovákový komoře aby to dřív zavíralo benzín
Datum: 07. září 2008 10:35
 a když jsme u te hvězdivoé hlavy..?!Přida to i výkon..?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:37
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 prida to pri pul kone,ma to lepsi kompresi a lepe to chladi takze to ma vyhod dost co se tyce vykonu..jedina nevyhoda muze byt pro nekoho vyssi cena
Datum: 07. září 2008 11:37
 vetsi komprese=vetsi vykon ale nemuzese to prehnad a samorejme to lip chladi ja mam 11:1kompresni pomer
Datum: 07. září 2008 11:04
 lepší chlazení samozdřejmě zaručí i lepší výkon
Datum: 07. září 2008 9:59
 No a k cemu jinymu by asi jinak byla???
Datum: 07. září 2008 9:56
 jelikoz se dela vetsinou snizena tak ti to vykon prida protoze mas vetsi kompresy.
Datum: 07. září 2008 9:55
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Zdarec draci nevíte kde sehnat 7 zubový hnací kolečko???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:06
 7 sekundaro ani nevirobys si to spocitej by se uz retez nestacil jako ohybat 10zub uz je hodne male na ten retez a to uchyceni je druha vec to nejde dej vetsi rozetu
Datum: 07. září 2008 11:06
 hnací? máš tim na mysli sekundární? popravdě řečeno nevim jak bys tak malé kolečko vůbec přišrouboval... protože už samotná matice u 10ti zubého je dost velká že se o ni hobluje řetěz
Datum: 07. září 2008 10:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mel jsem rozebranych nekolik motoru a us nejedou. vetsinou to bylo mokry mezi karterama muzeto bejt tim ze jsem nenahral lozisko nebo kliku?? a co se ma nahrejt a co schladit?? a tesnni jsem skousel papir silikon a oboji dohromady ani jedno ze tri mi nepomohlo asi jak to slo stuha ksobe kartery kuli lozisku tak mozna seto nezmacklo uplne dal jsem to dosebe tim stilem ze jsem dotahoval srouby postupne
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 9:20
 To žes to nenahřál nespůsobilo že ti to netěsní, nahřívá se ložisko aby se roztáhlo a chladí se klika, mělo by to tam skočit když kártr poklepeš přez dřevěnej špalík,
papírový těsnění už nepoužívám, nanesu na kártr těsnění na motory, prodává se v tubě jak silikon, hlavně do toho moc nemlať ať nerozhodíš kliku.
Datum: 07. září 2008 9:20
 Čau draci.Mám sníženou hlavu a trochu jsem se rozhodl laborovat se svíčkama.Tak třeba NGK B8HVX.Vím že je drahá,ale chtěl bych se jen tak něco přiučit.Nemůžu totiž nikde najít vysvětlení,co to písmenko X znamená.
B-závit 8-tepelná hodnota H-hloubka závitu V-zlato,paladium
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:35
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 do fíka zbytecne akorat ti ta svicka odejde neni zvykla myslim na olej +benzin ale vzykousej a pak se podel o zkusenosti ale nejlepsi svicky sou champion l82cc
Datum: 07. září 2008 18:35
Jméno: kudrna
IP: uživatel2137
 zdar borci potřebuju pomoct nejede mi fechtl hází jiskru,benzín tam teče, odtrh je v poho a předstih by mněl bejt taky ale tim si nejsem tak uplně jistej...normálně mně nejde nakopnout ani roztlačit ale nevím proč pokud to není předstihem tak čím teda?? poradte pls diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 19:42
 HELE já jsem ml ten samej problém co kolega. Skoušel jsem ty samý věci co tady radí ale nic nepomohlo. Přetěsnil jsem celej motor a udělal i kvuli tomo GO. \\r\\nA bylo to jenom kabelem od indukční cívky. (vyl vydrolenej na straně cívky zůstalo asi 50% drátů a na straně fajfky byl jenom jeden malinký.) \\r\\nJiskru to házelo ale byla asi moc malá a tak. Tak to neslo roztlačit ani normálně nakopnou. Tak se mějte. Cus
Datum: 17. října 2008 19:42
 To může bejt spousta věcí, začni odtrhem (0,45), potom předstich (1,6), vyměň vzduch. filtr, skontroluj jestli není zakydanej vejfuk, vyčisti karbec, pokud ti to hází jiskru
a nepojede tak ti to někde brutálně netěsní.
Datum: 06. září 2008 23:56
|



|