Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
  kdo si tady nadaval na stranky jawa50.cz ci jak se to píše a taky rikal ze by vrazdil za stríkiání laku sprejem  co mám říkat já fixirkou v hubě xD... ale nebojte az budu mit penize tak dostane novej hezkej lak
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 15:33
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jj jawaracing50 ma pravdu par let už sprej použivam k jinym učelum(nebudu rozebirat) a po nastřiku pincka nikdo neveřil že je to sprejem .Dal sem 2 vrstvy zakladovky štetcem a 2 sprejem. A taky je potřeba mit dobrou trysku(cap).
Datum: 08. září 2008 15:33
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 skousel sem to sprejem jeden plech sem brousil 8 hodin pak sem na to hodil zaklad pak plnic vybrousil tak ze kdyz sem na to dal hadz tak ten hadr zklouzl na zem tak by lten povrch hladky srikl sem na to barvu a bylo to uplne na hovno barva byla polomatna sice dobre rozleta ale bez lesku
Datum: 07. září 2008 21:43
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Já stříkal sprejem všechny plechy a na to že to je moje první dílo je to pěkný a lidi mi to chválej, když to člověk nefláká je to pěkný. Dělal sem několik vrstev jak základovky a barvy, tak i průhledným lakem a kdyby mi nedošel tak je to jako zrcadlo
Datum: 07. září 2008 21:19
 a samorejme podstrik a plnic
Datum: 07. září 2008 20:06
 kdyz das kvalitni sprej lakirnikoj do ruky tak to je k nepoznani od strikani např. kopresoren ale musi ti bej akrilatova barva tak alesúpon 4 krstky a 4bezbarveho laku a je to vcelku luxusni ale malo kdo to umi s tim znam asi 2 lidi kdo to fak ovladaj
Datum: 07. září 2008 20:06
  tak já si teda srandu nedělám!!! (teda ten plech pod sedackou už byl pistoli a prsicka taky ale beztak jen jedna vrstva) no fixirka jsou dve trubičky a jsou k sobe pripojeny kolinkem a kdyz do toho fouknes tak ten tlak vytlaci kapalinu a ono se to rozpráší! http://cs.wikipedia.org/wiki/Fix%C3%ADrka nevim co tam jer pac se mi nic nenacita
Datum: 07. září 2008 20:03
 kamos strikal sprejem, to je jako fakt hnus, steklo mu to, nekreje to, loupe se to, sem se o to oprel a mel sem kus barvy na triku, to je fakt lepsi bud vubec nelakovat, nebo kdo nema moznost to strinout jinak, tak at to radsi natre stetcem !!!!!!
Datum: 07. září 2008 19:58
 Ne jako razim názor že než sprejem....rači vůbec...! Sprej je neskutečnej hnus....!!!!
Datum: 07. září 2008 19:37
Datum: 07. září 2008 19:31
 4au draci pokud chcete abych dal vaše fotky na moje stránky tak my posílejte fotky vašich strojů a já je tam zveřejním předem díky E-mail: lukas.gazda@atlas.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 19:46
 napis sem tvuj web muzou to bej i zavodni fichtly?
Datum: 07. září 2008 19:46
 možná by neškodilo napsat jakej máš web, ale to je detajl, ale nabízim to samý na stránkách http://www.fog.euweb.cz
Datum: 07. září 2008 19:33
Posl.aktualizace: 07. září 2008 19:06
 Potřebuji poradit, když je olej do benzínu určený k ředění 1:50 do vysokootáčkových motorů mam sním ředit do fíka tich 1:50 a nebo normálně jak jsme zvyklí? Děkuji za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2008 14:21
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 nereste to jestli mate fichtla jezdete bez voleje pak to lip tahne
Datum: 19. září 2008 14:21
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 muj ne ale od kaarada po zahrati sme vyjeli kopec a motor jen zasycel jo podle kinhy motocykl a jeho obsluha se podle zahrati klyky pozna jak se motor prehriva jo a jezdil na m2t ja jezdím na plnou
Datum: 08. září 2008 19:35
 u bronzovýho pouzdra záleží na kvantitě, nikoliv na kvalitě, prostě musí tam bejt furt dostatek oleje u toho pouzdra a je jedno jestli to je M6A nebo nějaká syntetika... pavko> jak můžeš uhnat fichtla po 15 minutách? Nejspíš je s tvým fichtlem něco v nepořádku...
Datum: 08. září 2008 11:33
Jméno: sojka
IP: uživatel3012
 To máš pravdu ale M2T!! a ne syntetiky!!
Datum: 08. září 2008 11:22
 na se tam davat 1:35 vy telata
Datum: 08. září 2008 11:13
 to zladnes
Datum: 08. září 2008 11:11
Jméno: sojka
IP: uživatel3012
 Nevím jak si může někdo sáhnout na kliku ale to řešit nebudeme,pokud máš jehly a je to syntetika tak klidně i 1:60,já na Jawa 350/640 mažu 1:80(syntetika repsol)
Datum: 08. září 2008 11:08
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 vzdyt válce na fíkovi zakrýva blatník ktrery tan proudici vzduch dava jen na konce zeber a na kartery za to vyssi kubatury to maji resenee lip nechci se hadat ale jak sme jeli s kamaradem tak po 15 minutach sme museli zastavit proze jak sme sahli na kliku tak jen zasycelo a nevim kdyby redil 1:50 tak by to mel davno kusle
Datum: 08. září 2008 6:11
 pavko> nevěim sem si špatně řešenýho chlazení na fichtlu, řek bych že na sériovýho fichtla je to chlazení OK, ještě se mi nepodařilo uštvat žádnýho fichtla, jen 555 ale to byla brutálně přetížená, měla skoro vyfouklý zadní kolo a jelo se furt na dvojku....jinak poměr na pouzdro 1:33
Datum: 07. září 2008 22:53
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 prece jak bude venku 30 stupnu a budu mazat 1:50 tak sem i ten motor rychle odporouci do vecnych lovist kjeste pionýr co ma spatne resene chlazení ja na cize davam 1:30 s plnou syntetikou
Datum: 07. září 2008 21:47
 maze se furt stejne...pokud mas bronzovy futro tak musis 1:33 ale je dlouhodobe vyskouseny na speedmixu od Motorex ze muzes mazat i 1:40 ...pokud mas jehlovy futro muzes az 1:50...jinak se to nedoporucuje kvuli mensi zivotnosti bronzovyho futra
Datum: 07. září 2008 20:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to je kravina ja davam 1:50 as 1:60 a maze to pekne
Datum: 07. září 2008 19:43
 jestli mas jehly tak 1:50 muzes ale jelikoz ma pionzr vysokou teplotu motoru tak bych radsi michal 1:40 hlavne horkych dnech jinak jestli mas bronz tak vic jak 1:40 nesmis michat
Datum: 07. září 2008 18:50
 ¨nevim jak ty ale jajsem zviklej redit 1.50 olej s benalem
Datum: 07. září 2008 18:49
 cest vcera sme jel na cize a jak sem prijel tak sem delal beznou udrzbu al dival sem se na na kolenu mi opada l chrom cim to muze byt dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:53
 ale ja myslim to vyhozeni s chatu,,tis rekl vyhodme,,a me to nedoslo,, pac ja sem vyhodil pavkocz a ono te to vyhodilo,,pac to hlida dle ipe adrs,,, ale ban nedostanes,,,,sorac
Datum: 07. září 2008 18:53
 aha to je ok nic se nedeje sory za zbytecny dotaz
Datum: 07. září 2008 18:48
 pavko sorac,,, nejaka bota  az zitra., to neosefnu totiz
Datum: 07. září 2008 18:46
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 cau lidi potreboval bych tesneni mezi kartery na stadion S11 nemnel by jste nikdo na prodej nebo nijakou stranku cela sada tesneni mi taky nevadi pls poradte kde koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 20:17
 na aukru je často na prodej celá sada. tak sleduj
Datum: 07. září 2008 20:17
 kup papir tesnici a optiskni ho na karter (kterej natres olejem) a pak to vystrihni nebo podle vulí v prevodovce kdyz mas dostatecne tak to staci na silikon nalepit
Datum: 07. září 2008 18:47
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 si ho vystrihni s papiru
Datum: 07. září 2008 18:43
Jméno: suspension
IP: uživatel3138
 čau jaky je rozdil ve stadionu s11 a s1? vím že je jina vidla ale jestli je ještě něco to nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 20:22
 predni kyvna vidle a pohotovostni stojan
Datum: 07. září 2008 20:22
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 http://www.mopedy.info/S1.html
Datum: 07. září 2008 18:41
 ELF MOTO 2XT TECH NEVÍTE KDE BYCH LEVNĚ KOUPIL TENTO OLEJ?
DÍKY Michael
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 http://www.webareal.cz/auto-oleje/eshop/16/0/5/80 levneji ho nesezenes super olej
Datum: 07. září 2008 18:27
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 Zdárec. Mam trochu problémy s fichtlem. Než ho nakopnu, musim ho nejdřív minimálně 10m tlačit, pak to rozkucká a jede dobře. A když se ohřeje, tak se o dost zvednou volnoběžný otáčky než když je vlažnej. Motor je po nově přetěsněnej a sou tam nový kroužky. Jehla na 3. odshora, směs je 1 litr 1:40 + 0,5 dcl oleje (nechce se mi to počítat), svíčka hezky vypálená, ale úplně mokrá. Prosim nevíte někdo čim by to mohlo bejt? Se záběhem nemam moc zkušeností. Teď už ho nenakopnu vůbec, když sem ho tlačil, tak ´jednou vystřelil do vejfuku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 15:37
 okok
Datum: 09. září 2008 15:37
Jméno: mario
IP: uživatel4012
 zkus seštelovat předstih, a ochudit smes.
Datum: 08. září 2008 16:00
 se ti to uchcává tak to jde jen roztlačit, nejspíš moc vysoká hladina v plovákový komoře, šteluj plíšek na zavírání paliva (ten jak do něj naráží plovák)
Datum: 07. září 2008 20:21
Jméno: vds
IP: uživatel2128
 zkus vyměnit svíčku
Datum: 07. září 2008 18:46
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 gufero nevim který, u magneta mi nic netece a spojku sem mel vcera otevrenou, gufero OK..
Datum: 07. září 2008 18:45
 jehlu dej na 2 odzhora a skus predsitih mas to moc bohate ta jehla by to mohla vyresit
Datum: 07. září 2008 18:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 más spatnou smes jestli je svicka mokra a bude to predstihem gufero by to byt melo to by nedrzelo volnobeh
Datum: 07. září 2008 18:29
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Zkus předstih, taky mě napadlo nějaký to gufero když píšeš že se potom zvednou otáčky ale v tomhle se moc nevyznám tak nebudu chytračit
Datum: 07. září 2008 18:23
 Zdarec hoši mám dotaz jak zvíšim v karburátoru přívod benzínu pomocí jehli mam ji povolit nebo utáhnout? Předem dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 7:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Souhlas s hh... než měnit výšku v plovákovce, to raději měnit polohu jehly. Už totiž takhle cintá benzín z karburátoru až až, než aby se zvedala hladina
Datum: 08. září 2008 7:15
 zdar sovo tak se zejtra domluvime a sory
Datum: 07. září 2008 21:00
 No jehla ti udava bohatost smesi a pokud chces aby ti tam teklo vic benalu tak rozdelej plovakovku a nahore na tom ,,vicku,, je ventilej a takovej plisek... pokud chces vic benzinu prihni plisek nahoru (pokud se pletu opravte me)
Datum: 07. září 2008 18:24
Jméno: hh
IP: uživatel3443
 jestli chceš bohatší směs, zvedni ji, tzn. zajišťovací plíšek dej o zářez níž.
Datum: 07. září 2008 18:23
 Čaute DRaci"!chcem sa spytat ci nahodou neviete preco mi nejde pionier.nastartujem drzi si otacky a ked len trosililinku pridam hned,okamzite dehne,skape,uz som dvakrat vymenil karburator a nic stale to robi velmi pekne dakujem za ctene rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:31
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 co smes je mozne ze se to dusi nebo ucpany vzduch filtr myslim ze smes bude spatna
Datum: 07. září 2008 18:31
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 18:20
 Vypadá to na přiucpanej přívod paliva, vyčisti nádrž, kohout a karburátor....
Datum: 07. září 2008 18:20
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,porad si myslim,ze mam fichtla 05.Neni na tom nic zvalstniho,ale predstih ma byt myslim 2,3-2,6.Ja mam 1,75.Co myslite mam opravdu 05ku?odvzdusnovak od prevodovky na prave strane nema a srouby na pravy kryt je M6 a ne M8.A co si myslite o predstihu??Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 20:31
 tusim ze hodnoty predstihu cos psal jsou na 555 ...podle me by na 05 mel byt stejny predstih jako na 21 ...coz je 1.6mm az 1.9mm...pokud mas 1.75 a jede ti to dobre tak jsi i v rozmezi a neresil bych to...dekl na leve strane nemusi byt smerodatny....jde ho vymenit za dekl z 21 ...jedine co je smerodatne jsou M6 srouby na dekl od zapaovani a kulaty dekl od zapalovani...05 samozrejmne jeste nemela lozisko v deklu od zapalka a ani nema rozsirenou hridel na sekundar ale jen tu kratkou jako ma parez....jinak pokud das na 05 hlavu z 21 tak se dostanes na stejny kompresni pomer jako ma 21 a tudiz nevidim problem proc tam nestelovat i stejny predstih...
Datum: 07. září 2008 20:31
 Zdarec jak spravit tachometr na pinckovi ? Jedu a když překročím 40km/h tak se zblázní lice mezi 35-45 aj když přidavam tak furt mezi tym. A v nahonu to mam narvane že to ani nejde vytahnout , to by mělo přece fungovat normalně ne ? Diky za rady co stym.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 22:14
 ten nahon namaz at to chodi lehce a jinak asi mas mekou pruzinku to nejd spravit jak to jednou rozdelas tak to tezkop ale fakt tezko das do kupy
Datum: 07. září 2008 22:14
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 to mi dělalo u babetty rafička lítala jako magor tak sem našel doma tacháč z trabanta a ukazuje suprově
Datum: 07. září 2008 18:52
 Nevíte jestli ráfky na 555 jsou stejný jako na na mustanga??a ještě neví někdo kde by šla sehnat taková ta plastová nálepka přes svar na nádrži na mustana??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 20:58
 Rafky sou stejny
Datum: 15. září 2008 20:58
Jméno: sojka
IP: uživatel3012
 Ráfky jsou stejný ale bubny jsou jiný,brzdovej štít z mustanga do 555-ky nepůjde.Na tu gumu na nádrž se zkuz podívat do téhle firmy- http://www.gumex.cz/cz/index.php mají všechny možné profily gum
Datum: 08. září 2008 11:15
 rafky na 555 a na mustanga jsou naprosto stejnyho rozmeru
Datum: 07. září 2008 20:33
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Není to nálepka ale guma a sehnal bych ji od nekoho kdo rozprodava dily... ale podle me je tam stejne k nicemu
Datum: 07. září 2008 17:47
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar fechrider jeste prodavas toho fichtla chtel bych se zeptat zakoli prodas tu kliku a vyplni.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 17:36
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 caw chi davat moju jawu do originalne stavu nastriekat .nove rafiky.spice.manzeti lanka .a motor je uz po goooo.kolko t tak bude stat nastrikanie??v lakernickej dielny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 20:36
 u nas se lakuje profesionalne cca 15 000,- na peraka nebo zetku 150c...kyvacka ma vetsi lakovanou plochu takze to bude stat trochu vic...ale pokud umis lakovat,tak do 3000,- si udelas doma pekny lak
Datum: 07. září 2008 20:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 nejlespí je to kdyz si to dma zrobis jak mas dobrou pistoli a komresor a prostory tak ten lak zrobis skoro stejny jak od lakyrníka ale nevím jak to mohlo stát jedna 350 tolik tisic co sem se ptal tak lakyrnik jak mu donesu barvu tak to zrobí za 10tisic
Datum: 07. září 2008 18:26
Jméno: tolind
IP: uživatel4026
 Táta ná dvě 100 procentně renovovaný 350 a každá do vyšla jen lakování 20-35 tisic
Datum: 07. září 2008 17:46
Jméno: Lukáš
IP: uživatel3956
 Zdar.Chci se zeptat,mám MZ 150 a dneska jsem si všiml že mám na motoru jiný VIN než v techničáku.Nevadí to?Můžu s tim jezdit?Dík moc všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 19:11
 cislo motoru je mozne vymazat,je to z toho duvodu ze se motor bere jako nahradni dil,treba cislo ramu/podvozku se vymazat neda
Datum: 07. září 2008 19:11
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Píše o čísle na motoru, to vymazat jde
Datum: 07. září 2008 18:26
 Vadí to, a to dost, na technický s tim neprojdeš a kdyby to náhodou kontrolovali cajti při kontrole tak je to taky průser, nejlepší bude když se zajdeš zeptat na magistrát/městskej úřad jak postupovat.., VIN se nedá vymazat!!
Datum: 07. září 2008 18:23
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Někdo řiká že to na STK nevadí, ale policajti to určitě kontrolovat budou když bude nějaká akce. Tak si to na úřadě nech za 50 vymazat z techničáku a máš to
Datum: 07. září 2008 17:45
Jméno: jawa 250
IP: uživatel1828
 chtel bych udelat crosku z jawy 250-353 a chci se zeptat jestly se tam vleze 18 nebo 17 drapak jestly tam nebudu muset to nak prodluzobat a navarovat ??? DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 21:38
 mam 16 kolo prepleteny z 18 a de tam a mas vedci ve predu a mensi v zadu jako klasika kroska
jestli bis ho chtel tak se vozvy
Datum: 07. září 2008 21:38
 ten motor neni vhodnej a hlavne motor a ram je dost tezkej na kross ...jinak v 175/356 jsme meli 19 kolo a nedrelo nikde
Datum: 07. září 2008 20:39
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ten motor na to neni moc vhodne jinak stim kolem to nevim sry
Datum: 07. září 2008 17:14
 Myslim ze autorem stranek http://www.jawa-50.cz je jisty Pajka ,ktery jsem na pokec take chodi. Pajko nechci te nijak urazit...dnes jsem mel volne odpoledne a zevloval jsem na netu...zabrousil jsem i na tvoje stranky...musim konstatovat,ze mas na svych strankach a prevazne v sekci serizovani odtrhu a predstihu dost mylnych udaju a postupů...pak se nedivim ze tem mladym klukum,ktery seridi fichtla podle navodu na tvem webu ,ze jim to proste nejede...a pak se tu ptaji co tomu fichtlu je,ze kdyz maji spravne serizeny zapalovani podle navodu a benzin jim tam jde,motor po GO a nejede jim to....je mozne ze ty texty jsi prevzal od nekoho jineho,ale chtelo by je to upresnit a poopravit...kdybys mel zajem napis mi na mail...uz sme si psali skrz fotky origo 05... Jinak za ten navod jak nalakovat fichtla barvama ve spreji bych vrazdil!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 23:20
 To: Standa250
Jo, máš recht, ty články o nastavování předstihu a odtrhu musím přepsat. Ty články jsou staré jak web sám, tj. cca 5 let. Bohužel jsem je jen kopíroval ze starých verzí a nic dalšího s nimi nedělal. Musím je v blízké době přepsat. Za tyto chyby se omlouvám.
Jinak co vím, tak článek o lakování sprayem tam nemám.
Datum: 07. září 2008 23:20
 s tim lakem mas pravdu,ale musi se to umet...ale stejnak to nikdy nebude lepsi nez kompresorem...vim ze je to momentalne jedina webova stranka po wiku z ktery zjistis trochu kvalitni info,ale aspon to stelovani zapalovani by se mohlo opravit...vzdyt to s tim odtrhem co se tam pise je naprostej nesmysl !!!
Datum: 07. září 2008 20:44
 já myslim že nikdo tady nemá lepší stránky o fekálech tak se nad nějakejma chybama jen usmívám..... jinak lakovat sprejem se dá ale když to pak nepřetáhneš dvousložkovym bezbarvym lakem tak to odřeš i ptákem.
Datum: 07. září 2008 20:26
|



|