Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, mohl by mi někdo poradit, kdybych chtěl přihlási mustanga a mám jen espézetku a malý techničák? velký nikdo k tomu nemá
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:27
 Ahoj, je to v pohodě. Také mám k pionýru ještě ten starý techničák takovou knížečku. Dřív se nic jinýho nedávalo. Na převod to stačí.
Datum: 09. září 2008 20:27
 Nazdar lidi, já mám radost jako blecha-podařilo se mi nastartovat mustafu, pořád mu něco bylo a dneska mi to pomohl kamoš dokončit a on jel. Jen mi kazí radost rezavé ráfky(ale fest) a to že se dusí-mohli byste mi někdo pomoct jak na ráfky i motor-co mám vyčistit a tak. Dík za odpovědi.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:13
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 vyčisti cely karburátor, hlavně trysky. A seřit ho.
Datum: 09. září 2008 20:13
 Ahoj Seso, neplánuješ na svý stránce prodej drapáku 19´ do předu úzkejch ? Myslím že by šli na odbyt, každej ho schání.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 22:32
 nee,,sorac
Datum: 09. září 2008 22:32
 cuzte hosi nevim kdo to tu mel ale mel motor z pincka na babete jde to bez uprav ramu dat ten motor na ram od babety
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:14
 skus premejslet treba na to prijdes
Datum: 09. září 2008 20:14
 podle me to bez uprav nepude,nevim,ale myslim ze ne
Datum: 09. září 2008 20:07
 zdarec motorkaři mam dotaz když na mustangu seřidim předstih a odtrh normalně to hazi jiskru zašroubuju a nejde to nakopnout ani roztlačit nevite čim to je diky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:56
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Jiskru ti dávat může i když bude zapalování špatně nastevný, ale jestli si seš jistej že je dobře tak koukni na svíčku jestli je mokrá, když ne hledej chybu někde v karburatoru nebo přívodu benzinu
Datum: 09. září 2008 19:56
 Ahoj draci, prosim Vas, nemohl by mi nekdo vysvetlit nebo treba staci v malovani namalovat el.schema bez spinacky a svetel proste jen aby to hazelo,na čz 175/450 diky moooc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:08
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 zdarec, potrebuji poradit. ted sem seridil pionyra: předstih 1,5,odtrh 0,6, jehla 1. zářez od shora. Ted má svička docela dobrou barvu,bílo hnědou, predtim byla uplně černá. Teď jede super, ale přestal chytat, jenom na drc, a to ještě ztěží. nevim čím to bude. Zapalováním nebo karburátorem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 18:50
 Pokud je problém se startováním za studana, neřeš to a víc přeplavuj. Odtrh má být 0,4 mm.
Datum: 09. září 2008 18:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 vyzkoušej zmenšit odtrh
Datum: 09. září 2008 18:35
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
 čus krocani... hele zvýšil yb se výkon kdybych " zvýšil " hlavu?? tm že bych tam dal ten zelenej těsnící papír?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:57
 souhlasím s hochy pode mnou, zvýšením hlavy si výkon snížíš a papírový těsnění tam nedávej, dlouho by ti tam nevydrželo, obvykle je hlava v místě dotyku s válcem zbroušená, takže po dotažení všech šroubů tam ani žádný těsnění dávat nemusíš, páč by to mělo těsnit samo
Datum: 09. září 2008 20:57
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 papírové tesnění tam rozhodně nedávej. To by ti za chvíli shořelo. Tam se dává z hlinikového nebo měděného plechu. A výkon by se zvýšil, kdybys naopak hlavu snížil.
Datum: 09. září 2008 18:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kravina......zvýšení hlavy výkon rozhodně nezvýšíš.... ba naopak.....jo a ještě ten těsnící papír by ti tam stejně nevydržel a vyhořel by..... těsnění jedině nějaké spešl tmelové a nebo kovové(hliník..)
Datum: 09. září 2008 17:13
Jméno: gras
IP: uživatel2971
 ne spis zhosil spis snizit hlavu to je lepsi a dela se to normalne mas potom vetsi nebo mensi kompresi to ale nvm to jiste kterou
Datum: 09. září 2008 17:13
 cau seso, mam dotaz, kolik más na sklade asi rávků na pionýra?? potreboval bych to vedet, já si chci koupit 4 naráz ale love bude a z po vyplate po silvestru. kolik jich mas jestli musim spechat s penezma anebo ani moc ne, diky moc, a jeste jakou má hrubost pláš co máš na pionýra?, predem diky za odpovedi. PS:a mas heskou jawinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:24
 jo ted dosli,,,a dasli budou pro zakazniky jen na objednavku,,, dalsi budou asi tak za 2 mesice
Datum: 09. září 2008 16:24
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ahoj draci,...poradte hledam a nemuzu tady najít ale nekde to tu urco bude,..hledam to kolecko na 4 prevodovej stupen,...u čz 175 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:12
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2121.html neni tohle ono??
Datum: 09. září 2008 19:12
Jméno: jawaacz
IP: uživatel1617
 caute, je pravda kdyz se menijou loziska ze se dají na hodku nebo dve do mrazaku, karter se nahreje a pak se do kartru jenom pusti a ono si sedne samo?? a jeste jesatli muzu dat do motoru loziska s s ochranejma (plastama)nebo (plíškama)? anebo tam patri loziska kterym vydim loziskovy kulicky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:52
 jo s těma ložiskama je to pravda a ani se nemusej dávat zmrazit, většinou tam dou dobře ikdyž jen nahřeješ karter a ložiska do motoru jedině odkrytovaný, zakrytovaný patřej do kol, když dáš zakrytovaný ke klice (třeba i jen z jedný strany) tak se přes ten kryt nedostane olej ke guferu a to pak vydře do kliky drážku a tím jí znehodnotí!
Datum: 09. září 2008 21:52
 s tím mrazením a nahřejváním je pravda a ty ložiska, pokud budeš dávat na kliku, tak zásadně odkrytovaný, popřípadě pouze s krytem z jedné strany a to z té, která bude směřovat do karteru, takže po vložení ložiska do sedla karteru aby byli vidět kuličky, pokud budeš dávat do převodovky, tak bych doporučil taky odkrytovaný, aby jima moh protýkat olej, je to lepší, ale pokud budeš dávat pod sekundár, tak tam můžeš zakrytovaný, lépe však opět zakrytované pouze ze strany, která bude směřovat ven z karteru
Datum: 09. září 2008 21:04
 loziska se namrazi a karter se nahreje,pak se tam lozisko budto vlozi nebo kdyz se mu tam nechce tak se lehce naklepne napr pres kousek tvrdeho dreva,jinak zakryti se vyloupne
Datum: 09. září 2008 19:48
 a to druhé,měli by tam byt ty bez kritu!!
Datum: 09. září 2008 16:26
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 s tím nahřítím a mražením to je pravda ae to druhy newim!!
Datum: 09. září 2008 16:16
 hoj draci, o kolik byste tak doporučili snížit hlavu a co se tim zlepší? a ještě po kolika km po výbrusu bych měl až tu halvu snížit??? popř. neměl by ještě někdo pěknej vejfuk na mustanga? díky za odpověďi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 15:23
Jméno: Karel
IP: uživatel1337
 Zdar dá se ňák upravit píst na fichtla aby to lepší jelo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:22
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 urnes ten spodek
Datum: 09. září 2008 16:22
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Cau jede te se nekdo podivat na ecce homo historic do šternberka 13.-14. 9.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 14:35
 Ahoj potřeboval bych stupačky na čz 125/476.Prosím poraďte kde bych je mohl sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 13:50
Jméno: vláda
IP: uživatel4048
 čau draci prosímvás mám 250/559 Panelku a šteloval sem spojkovej koš páč se něco pokazilo. Teď ale nevím, jak tam správně vložit startovací segment na startovací hřídel, poradíte?doposud se mi to nepovedlo jinak než že šlo jen řadit, ale né zatlačit a otočit dozadu na nakopávačku.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 13:57
Jméno: vlada
IP: uživatel4048
 tohle mi ale vůbec nepomohlo dělal sem to tak i předtím a nešlo to
Datum: 09. září 2008 13:57
 musis tu pruzinu napruzit jako otocit a normalne to tam dej
Datum: 09. září 2008 13:41
Jméno: provaz
IP: uživatel4047
 zdar,mam dotaz o prepsani dokladu na fichtloj,je normalne prihlasenej,technicka,proste vse. kupuju ho ale majiteloj se nechce na uřad-jde to nejak udelat treba pres nejakou plnou moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 13:03
 nechsi napsat plnou moc a kupni smlouku a pak ti to prepisou
Datum: 09. září 2008 13:03
 cus chlapi mam mustanga 50 a mam problem, nwm co stim je mam seklou startovacku ze nejde dat ani dolu ani nasilim to nende a kdyz to roztlacim a dam tam rychlost tak taky ne hodi to smyk nic vic je seklej pul mesic nebo co ja nwm prosim odepiste na mail a jestli to de spravit a kolik by to stalo a na jak dlouho to je dik zdar odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:31
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 HEJ TO JE V PRDELI MOTOR, VALEC VUBEC NEVINDAS NA TO ZAPOMEN, SEZEN JINEJ MOTOR A TEHLHE HO DO SBERU OBER HO, SPOJKU, KOS TO SI NECH ALE PAK DO SBERU A BUDES MIT JESTE PRACHY NA JINEJ
Datum: 09. září 2008 20:31
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 u kámoše sme tohlke udělaly se starým simsonem .. seklá startovačka tak sem si na to stoupl trochu poskočil a najednou sem letěl dolů
Datum: 09. září 2008 14:43
Jméno: luba
IP: uživatel78
 hej chlape ja to mel uplne to sami ja sem se nastval a kopnul sem do nakopavacky smerem dolu a odseklo se mi to skus to taky
Datum: 09. září 2008 13:29
 pokud je to zadrene jako ze asi jo.. tak to nema cenu rvat.. aji kdyby si to rozchodil tak pokud by si mel rez ve valci tak by si tam udelal akorat ryhy... proste vyndat celej valec....pujde to blbe ale nic jinyho se stim neda delat  a pak uvidis dal jestli je to na novej pist enbo celej vybrus
Datum: 09. září 2008 13:05
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 zadřené chlape
Datum: 09. září 2008 12:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Příště když se zuby startovacího segmentu seknou (u pionýra běžná věc) na tom neskákej, zařaď kvalt, cukni dopředu a dozadu s motorku. Zuby se urovnají a jde to nakopnout... a k závadě. Protože je tam volnoběžka, tak ani se spojkou cuknutí vzad nepomůže. Dopředu už vůbecne. Nezbývá než zkusit s citem praštit nakopávačku zpět... osobně bych použil gumové kladívko.
Datum: 09. září 2008 8:19
 zaber větší silou za nakopávačku směrem nahoru, až se uvolní tak to opatrně zkus našlápnout jestli to pude nebo jestli sou ko zuby na startovacím mechanizmu..., zadřený to nejspíš neni, ani ložiska, a ani nebudeš asi muset půlit, prostě musíš odseknout tu nakopávačku...když se to nepovede tak jedině rozpůlit ale to pude taky dost špatně
Datum: 09. září 2008 0:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4045
 Vytlač to na velký kopec, kde je kvalitní silnice ( prostě ne na trávu, ale třeba na asfalt, kde nejsou rozsypané kamínky ), zmáčkni spojku, zařaď 1 sedni na to, nech to rozjet a spoju pusť, třeba se to odsekne. Esli to bude furt smykovat, tak to opakuj, ale s tím, že tam budeš mít třeba zařazenou dvojku.
Datum: 08. září 2008 22:24
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hej ty smudlo  mas v prdeli koziska na klice  takze pulit motor, pak budes mit problem vyndat valec,  radsi kup novej motor
Datum: 08. září 2008 22:09
 to mas asi zadrene
Datum: 08. září 2008 22:03
Jméno: Stana
IP: uživatel4043
 cus chlapi mam mustanga 50 a mam problem, nwm co stim je mam seklou startovacku ze nejde dat ani dolu ani nasilim to nende a kdyz to roztlacim a dam tam rychlost tak taky ne hodi to smyk nic vic je seklej pul mesic nebo co ja nwm prosim odepiste na mail a jestli to de spravit a kolik by to stalo a na jak dlouho to je dik zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 22:02
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Drz spojku a skus si stim pohrat, drzet spojku a na neutral tlacit, mela by ti strelit zpet
Datum: 08. září 2008 22:02
 Zdarec chlapi nevíte kde by se dal sehnat stojanek (policajt) na ČZ 175/477?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 21:52
|



|