Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sklamanej
IP: uživatel692
 ta hlava od SESI nema drazku jako origos  takze vubec netesni budu muset nekde nechat stahnout na soustruhu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 14:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nejlepsi je hlava hvezda
Datum: 11. září 2008 14:20
Jméno: mara
IP: uživatel252
 no bud mas zmetka nebo nevim nechi urazet nevidel jsem to ale polaky mam doma taky a nemuzu si stezovat jsou to dobry hlavy
Datum: 11. září 2008 7:59
 tak ji posli na zpet a nebo dej silikon a nebo tesneni pod hlavu,,, este sem nemel lasku ze by se delala spatne,,, o drazce to neni
Datum: 11. září 2008 7:57
 tak ji posli na zpet a nebo dej silikon a nebo tesneni pod hlavu,,, este sem nemel lasku ze by se delala spatne,,, o drazce to neni
Datum: 11. září 2008 7:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 co si cekal od polaka
Datum: 10. září 2008 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja us jsem to nako vsechno pozapoel u fichtla mi to porad foukalo mezi karterama a us to konecne nejspis nefouka akorat ten volnobech drzi spatne mam ho na max a bezi jen tak pomalu a vikon to teprve zacina mit max 60 pak us se to jakoby hlti elektryka serizena a karburator je dobrej mam namysli trysky tak nevim proc nedrzi moc dobre volnobech este skusim to soupatko a navic to dokopce moc netahne silu to ma ale zacneto vzdycky vynechavat ale porovine to de bez problemu dootacek ale jak ma tahnout tak to vynechava mozna netesnost pod hlavou
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 12:04
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 zo me delalo taky staci seridit elektriku
Datum: 11. září 2008 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel4060
 pokud pises ze to vynechava,tak bych hledal chybu v eletrice a soucasne i problem volnobehu bude v eletrice ...klidne to muze bejt spatny kladivko,nebo fajfka a nebo svicka...taky to muze bej t spatnym predstihem nebo slabou jiskrou...
Datum: 11. září 2008 9:50
 Zdar draci potřeboval bych poradit s indučkou vždycky na ní najedu tak 70km a pak jí musím vyměnit za jinou a ta taky najedu 70km a musím tam dát zase tu co tam byla nevíte čím by to mohlo být???děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 17:24
 ne mám 8V
Datum: 11. září 2008 17:24
 ze by spatnej kontakt?nic jinyho me nenapada
Datum: 10. září 2008 20:46
 a jakou inducku mas kolik V ??? jestli 6V tak je to vporadku ale asi mas inducku napojenou na svetelny civky!! nic jinyho me nenapada cim by to mohlo byt
Datum: 10. září 2008 20:46
 seso to je sikana pro oci  ta seda s oranzovou bo jakoui to mi vubec nesedi a vubec to nevidim.. musim se divat zblizka  jinak pozitivni zprava MAM RIDICAK  a ten pocit kdyz sem jel bez obav no neskutecnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 8:08
 jasne orang je spatna uz nebyl cas,,dnes opravim,taky me to nesedi,,nebyl cas,, jina at to lita,, jo a cuc kazdych 10s jednim okem do zrcatka,,co se ti deje za zady,,,ver mi jen tak budes jezdit hodne dlouho na silnici,,realita je jina,,kdyz ma ten kazdej 1 skoro auto,,to za komancu tak nebylo
Datum: 11. září 2008 8:08
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 ta kto gratuluju k tomu řidičáku  a věřím jak sis tu jízdu užíval!!!
Datum: 10. září 2008 22:45
 je to dobrej vzheld ale kdyby si místo tej oranžovaj dal třeba tu červenou jako ty hvězdy tak by to bylo vo mrtě lepší, taky mě s toho bojev oči....
Datum: 10. září 2008 21:38
Jméno: -_-
IP: uživatel1651
 Měl to celý změnit a né přidat takovouhle kravinu,je to cely napíču...upadá to jaxviňa
Datum: 10. září 2008 20:55
 ja nevim,ja mam skoro 6 dioptrii a tupozrakost ale vidim to v poradku
Datum: 10. září 2008 20:41
Posl.aktualizace: 11. září 2008 15:18
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 nejlepsi bude ta hebo ..jen je trochen drasi ..ja ju budu objednavat taky a tu vysoku bych ani moc nechtel
Datum: 11. září 2008 15:18
Jméno: mara
IP: uživatel252
 ja pozivam tu druhou ale mistr jedil na mopedu s tou malou a litalo mu to 140 zalezi na tobe a jak to chces udelat s tou vyskou je trosku problem aby se tam vesla
Datum: 11. září 2008 8:02
Datum: 10. září 2008 20:52
Jméno: Majkl
IP: uživatel4056
 Ahoj hoši potrebuju pomoct na fichtlu mi nedrzi volnobeh zkusil sem snad vsecko: predstih vycistil karbec steloval to tim prostrednim sroubkem a uz fakt newim poradte nekdo co mam jeste zkusit diky moc vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 12:10
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 zkus zvetšit hladinu v plovákovce, mě to pomohlo
Datum: 11. září 2008 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel4060
 nebo je to svickou
Datum: 11. září 2008 9:54
 asi máš vymleté šupátko konkrétne ten zárez co do neho zapadá ten šroubek nijak se to nedá opravit musíš koupit druhé
Datum: 10. září 2008 20:10
 čus draci mám čz 175 typ 487. když jedu na 1 tak mužu jet 20 na 2ku 40 na 3ku 60 a na 4ku 80 když překročim tyto rychlosti tak to přestane jet jako kdyby tam nešel benzín ani to tolik netahá a když sundám tu gumu na sání tak to jede ale žere to protože většina benzínu letí ven myslel jsem si že je to simerynkem tak jsem ho vyměnil a jelo to asi 50 Km a dělá to to samí a to tam mám novej filtr karborátor a bezkontaktoví zapalováni poradtemi nekdo jesli víte co by to mohlo dělat karbec je čistej vyfoukanej a trysky neucpaný
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 18:25
 tak jsem vičistil vejfuk a skusil to a nejeloto tak jsem tam dal novej filtr a taky to nejelo tak sem ho sundal a jeloto tak jak má tak jsem tam dal silonku a zase to nejelo pak jsem ještě skusil obvaz protože má velký díry aspon proti kamínkum a nejelo to prostě se to vždycky na plnej plin se to začne dusit a je konečná poradte mi nekdo prosim
Datum: 12. září 2008 18:25
 Tak vyčisti vejfuk včetně kolene a vejfukovýho kanálu, pořádně ho utěsni, kup novej vzduchovej filtr a šeřiď karburátor podle příručky, pak to musí jet...
Datum: 12. září 2008 1:18
 čus tak jsem kouk na palyvoví vedení absolutně čistý tak jsem s toho sundal vejfuk tak to jelo kilo a pak zase nic tak jsem z toho ještě sundal tu gumu na sání a motorka najednou letěla kilodvacet po rovině a kilo do kopce akorát to řve a ještě ted jsem hluchej nevite někdo co bi to mohlo dělat
Datum: 11. září 2008 18:44
 málem sečm zapoměl beskontaktové zapalování je dobry dost ale musíš koupit silnější žarovky do předu jinak praskaj
Datum: 11. září 2008 17:44
 go nemam a tryska je tam orygoš ted du skusit ten kohoutek a tou jehlou a tim šroubem zboku nejde dělat nic jinak to má takovou díru v plinu že se ani nerozjedu. ps měljsem jí tak seštelovanou že lítala 125 m v hodině a jestli to nepojede tak sundám vejfuk protože mám tušení že se bortí už drží jen na jednom šroubu díky zarady jěště se ozvu
Datum: 11. září 2008 17:43
 hele a nedelal si ted nahodou GO??? tohle je typickej syndrom zgeneralkovanyho motoru....predtim byl motor vyjetej a dusil se...tak nekdo provrtal trysku a bylo to vyresene a ted se to kvuli tomu prehlcuje....jestli mas moznost,tak skus vymenit trysku a nebo alespon dej jehlu niz a sniz bohatost smesi....ale ja bych to videl na tu trysku....
Datum: 11. září 2008 16:03
 Vyčisti palivovou cestu, odvzdušnění ve víčku nádrže, kohout, jestli máš na hadičce papírovej filtr tak ho vyhoď, pak by měla jít, jo a předpokládám že máš čistej vejfuk
Datum: 10. září 2008 21:50
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 co tam máš za karburátor? Jestli origoš tak ho zkus seřídit tím šroubkem na boku na 3-4 půl-otáčky od úplného utažení, posuň jehlu výš a zkontroluj předstih 2,9mm. Já mám tu samou všecko origoš a zkopca dam 140 po rovině 100-110 a taky zkus to co radili ostatní... P.S. jak to jezdí s tím bezkontaktním zapalováním říkal jsem si že bych si ho koupil ale stojí to dost peněz a to origo funguje taky....
Datum: 10. září 2008 21:21
 skus vymenit vzduchový filtr profoukni vyčisti kohoutek alebo namontuj nový novú hadičku sešteluj predstih a musí to jet nic inačí temu nemože byt
Datum: 10. září 2008 20:12
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 Jakou tam máš svíčku?
Datum: 10. září 2008 20:11
Jméno: josef
IP: uživatel1201
 ahoj lidi,pls jak se snižuje hlava?a jaké to má ůčinky děkuji-
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 17:10
 Válec snížit nemůžeš...! Vyjíždel by ti píst mužeš to udělat ale tak jako tak musíš upravit hlavu. Vyšší komprese ti přinese tvrdší chod a tim pádem vyšší hodnotu kroutícího momentu. Bohužel se zvýší tepelná zátěž na motor a již avizovaná zátěž na kliku a ojnici...(ale pokud je vše jak má být nic se nestane....načatou kliku to dorazí....) Já osobně snižuju hlavu i na sérivce protože dřívější kompresáky byly dělaný na paliva málo odolná proti samozápalům tudíš nemohly dělat vysoskou kompresy dnešní natural 95 je v pohodě i s kompresí cca 10:1....Klidně ti hlavu udělám pošli mi ji a nakrouhám ti ji...
Datum: 11. září 2008 17:10
 odsoustruziz kousek dosedaci plochy na hlave nebo valci. a docilic tim vetsi komprese na ukor ze si muzes znicit kliku nebo ojnici
Datum: 10. září 2008 20:47
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
 zdar borci.opět mám dotaz který tu byl už několikrát.jaký máte zkušenosti s bezkontaktním zapalováním a jaky by jste mi doporučily a za kolik bych to tak splašil ze vším všudy???díky za odpovědi a Jawám zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 21:34
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
 dobrá připomínka javasile.chci to na 20 fíka.
Datum: 10. září 2008 21:34
 Já mám na fíkovi z motorovky Husqvarna, valí to dobře, stálo mě to cca 2000,- no a nějaká hodina práce.
Datum: 10. září 2008 19:37
 mno záleží na co to chceš?!
Datum: 10. září 2008 19:23
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 slysel jsem ze kdyz jsi snizim hlavu tak dostanu o trosku vetsi vykon,ze??a kolik ma nechat mm cumet ten vystupek,co budu snizovat??Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 19:08
 sniz ji treba o jedemmilimetr zalezi jakej chces kompresni pomer ten vystupek od soustruz celej jak rika frikulin aby ti to pak nanem nesedelo sedi to az na tej druhej plose tu snizuj
Datum: 10. září 2008 19:08
Datum: 10. září 2008 18:26
 dobry den ve spolek ptam se už po druhe mam furt problemy s nadrži nekolikrat sem čistil ventil měnil filtr a na tom ventilu mam medene sitko furt to poradne neteče vždycky když odpojim hadicku od karbcu tak bida jak svina tim padem nejede na trojku s kopse se to zastavi na 55 a vic ani prd stravil sem na tom času jak prase a furt nic tek sem si nadrž udelal ze pet lahve a sype to uplne super ale vypada to hroz ně kdosi mi rikal že mam zdelat nadz a dat tam 0,5l redidla a řetaz a protrepat že se tim ocisti steny nadrže no ja už proste nevim poradte prosííím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 12:17
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 doporučuju nasypat tam bíly jemný písek (samozdrejme do suche odmastene nadrze) pridelat ji na michacku a 2 hodiny to nechat bezet... a je po rzi
Datum: 11. září 2008 12:17
 já osobně sem skoušel vzít sklo s auta rozbitho a ty malí kostičky tam nasip pak stim chvíli třes vysip to vypláchni naftou a budeš mí pokoj já to dělal před deseti lety a odty doby sem stou nádrží nic nedělal
Datum: 10. září 2008 20:15
 no ja sem to vylil pryskyřicí a bylo to žádný s tím sraní . typ pryskyřice mužu zaslat . a benzin to nerozežere
Datum: 10. září 2008 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 jinak mam jeden spusob,kterej delam ja.....tu bandu dole ucpu,naleju tam dvoulitrovou coca-colu a necham to pres noc....druhej den to vyplachnu naftou a benzinem....este to nesklamalo...ale pokud je to total zrezly jako hovado tak je nejlepsi ten odrezovac...nechat pres noc...vypustit a dat znova odrezovac s matickama az teprve trepat....o tom dvouslozkovym epoxidu jsem cetl uz na nekolika forech a opravdu je to supr a urcite to NESLEZE...
Datum: 10. září 2008 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 nesleze....nijak to spolu nereaguje....
Datum: 10. září 2008 19:26
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 chlapi a nesleze pak ten lak, když se tam nalije benzín? Mě klepání taky nepomohlo a to sem klepal asi 2 hodiny čistího času a několikrát propláchl
Datum: 10. září 2008 18:56
 pac si tam mily tlachale nedal odrezovac
Datum: 10. září 2008 18:20
 Dalsi zpusob je ze nadrz poradne odmastis treba tech.benzinem a koupis epoxidovy dvouslozkovy lak nalejes tam tak 0,25litru samozrejme naredeneho ,tak aby hezky tekl a s nadrzi tocis aby se dostal vsude. Nechas vytvrdnout 48 hodin a uz mas od rezi v nadrzi pokoj navzdy.
Datum: 10. září 2008 18:19
 Já osobně jsem vzal půl litru benzínu a 20 matek klepal jak blbej a stejně nic nádrž je furt stejná jenom byl zasranej benzin jako nikdy no u mně to nepomohlo.
Datum: 10. září 2008 18:19
 Je vice zpusobu jak tu nadrz opravit ten nejjednodussi je ze si koupis odrezovac. Stoji cca45kc. Nadrz demontujes ucpes dole diru pro kohout nalijes tam cely obsah odrezovace, dale pridas maticky sroubky atd., tak 2 hrsti a minimalne pul hodiny s ni trepej at se dostane hruby rez pryc. Ty maticky ti zbavi nadrz hrube rzi a odrezovac to zvladne po chemicke strance. Pak staci parkrat proplachnout arvou nebo benzinem a nechat uschnout.Je to odzkousene.
Datum: 10. září 2008 18:17
 ja tam pokazdy nahazu různé zelezné sracky co najdu po garazi,naleju drobet odrezovace a pak stim trepu az se to omrda z tech sten,pak to proplachnu benzinem
Datum: 10. září 2008 18:06
 Zdravim draci, dnes sem si namontoval novej vyfuk hikone, je to fakt kvalita, kam se sere original vejfuk, zvedne to vykon odhadem tak o 10-20%,a ma to super zvuk, vsem vrele doporucuju !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 15:13
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 kamos ho ma taky a jede to lip ..a na zvuk je dobre kdyz rozlozite tlumic je v nema taka tlumici haluz neiwm presne co to je ..ale kdyz to vyndate tak to ma jeset lepsi zvuk ..ale kdyz mate m2t tak je to zbytecne ..to se hned zasere od tech prasat(m2t)  my sme to namontovali ..a asi po pjeti minutach jizdy na male zahradce sme to zhodili a bylo to jak svina zasrane ..ale ted mame valvoline ..a na tom plechu je jen taky cerny povlak jako nastrikane jemnou vrstvou cerneho spreje ..a hikone je dobry porlde me
Datum: 11. září 2008 15:13
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
 mam ho taky a jsem s nim spokojen,dosahnu s nim vetsich otacek.
Datum: 11. září 2008 8:26
Jméno: mara
IP: uživatel252
 jo zaklad se to pouzit da ale snizi to spodek z miho hikone uz zbyla jen expancka jinak je kompletne prekopanej a porad se vylepsune
Datum: 11. září 2008 8:05
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Sám výrobce těchto výfuků uvádí, že jsou sice dělané pro 50ccm, ale nevhodné pro motor z pionýra.
Datum: 10. září 2008 21:10
 aj mne pomohel že to de líp vytočit je hezčí a má lepší zvuk
Datum: 10. září 2008 20:14
Datum: 10. září 2008 18:11
 no fakt mi to jede o dost lip, no nevim proc, ale je to tak, mam typ 209
Datum: 10. září 2008 18:08
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Jak rikam, hikone ti posune otacky, proste je to tak delany... takze to hur tahne od spoda  jeden by se divil jak stav origo vyfuku ovlivnuje vykon... spis doporucuji pohrat si s origo vyfukem
Datum: 10. září 2008 18:08
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 tomu neverim....me to trochhu zvedlo vykon az kdyz jsem udelal krátké koleno,zuzil jsem vystupni trubicku co jde ke kocovce a zuzil jse vystup z koncovky....pak to sice nemelo uz ten ostrej zvuk,ale melo to otrochu lepsi chod motoru nez na origo vyfuk...ale kdyz jsem ho nechal jen navarit na puvodni koleno,tak to bylo strasny....
Datum: 10. září 2008 18:05
Datum: 10. září 2008 18:04
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Neni pravda, pouze posouva vykon... zalezi v jakem stavu je tvuj origo vyfuk a jesi je vse utesnene...
Datum: 10. září 2008 18:01
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Proč mě vždycky schořej žarovky ? Musim je usměrnit aby to přestalo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 11:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Usměrněním nic nevyřešíš. Dej přední žárovku o větším výkonu.
Datum: 11. září 2008 11:18
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 a nebo to musis mit zapojeny spravne podle schematu a musis mit zarovky spravnych hodnot...pak nic nepraska
Datum: 10. září 2008 18:07
Jméno: gsd
IP: uživatel2128
 jo
Datum: 10. září 2008 17:29
 hoj draci, o kolik byste tak doporučili snížit hlavu a co se tim zlepší? a ještě po kolika km po výbrusu bych měl až tu halvu snížit??? popř. neměl by ještě někdo pěknej vejfuk na mustanga? díky za odpověďi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 18:05
 200 je snížení....!
Datum: 10. září 2008 18:05
 a kolik bys za to chtěl, ale nemám 8. výbrus, mám asi 3., nvm to přesně...
Datum: 10. září 2008 17:54
 Standartní úprava....(no standartní neni...je to prostě úprava...) je na z 7,5ml na 5,5ml....při 8. výbrusu stoupne komprese až na 10,8:1 což je dost....! Hlepší to kroutící moment ale zvětšíé se tepelná zátěž a zátěž na kliku ložiska ojnici...! Pošli hlavu udělám ti to....mám teď udělaný tři....
Datum: 10. září 2008 17:30
 Caw draci,vím že to sem nepatří ale potřeboval bych vědět orig. odstín modré barvy na Stadion S22.Díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel4060
 najdi nejaky puvodni dil s puvodnim lakem rozlesti ho a nech si podle toho namichat barvu
Datum: 11. září 2008 10:00
 to jsem patri a ne ze ne ale tu barvu nevim sorry
Datum: 10. září 2008 19:20
 Zdarec.Nevíte kde bych sehnal novej píst a kroužky na jawu 125/355??Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 22:06
 www.ahra.cz -kroužky budou mit určitě a píst tak na 80%, nebo kontaktuj někoho kdo dělá výbrusy válců a měl by to taky sehnat....
Datum: 10. září 2008 22:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim že v nějakej mototechně to nebude až takovej problem, horší jestli má výbrus větší kaj druhej max 3.....to se pak schání hodně blbě.......ja na 4 výbrus musel nechat dělat kroužky na zakázku.....
Datum: 10. září 2008 18:04
Jméno: Lukin
IP: uživatel3879
 čus prosím vás nevíte kde se dáají sehnat kryt na karburátor stadion s 22 nebo kdo by prodal ?? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 16:33
 nejakou stranku s navodem na predstih na fichtla pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 16:45
Datum: 10. září 2008 16:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel4054
 napis si do googlu,predstih jawa 50 to ti urcite neco najde.
Datum: 10. září 2008 16:28
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 www.jawa-50.cz
Datum: 10. září 2008 16:27
 je dobry olej na fichtla pp hekra 2t nevim co je to presne za typ vydel sem ho na shelce stal neco kolem 65 za 0,5 l a v jakym pomeru se redi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 8:29
 M2t je taky dobrý.
Datum: 13. září 2008 8:29
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 hekra 2t je m2t s jinym nazvem
Datum: 10. září 2008 20:46
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 cokoliv jinyho nez M2T je dobry...cena taky vypada dobre...redil bych normalne 1:33 max 1:40 ...min nesmis kvuli bronzovymu futru na klice...
Datum: 10. září 2008 16:19
 čau. Mám ČZ 125/453 a zdá se mi, že málo dobijí(jestli vubec). Je tam nová krabicové relé. Tak se chci zeptat, jak to proměřit(obyč multimetrem) a popřípadě co s tim udělat. Jinak ještě nemam udělanou kontrolku dobíjení( a chci se zeptat, bude ta kontrolka fungovat podle starého schematu s tim novym krabicovim rele?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 22:11
 jo a pak změř napětí na baterce, mělo by bejt kolem 7,2V při volnoběhu tam bude míň ale když to trochu vytočíš už by tam mělo bejt těch 7,2, měř bez světel i se světlama....
Datum: 10. září 2008 22:11
 ale nejdřív zapoj tu kontrolku, přes ní se totiž budí dynamo, takže je velice pravděpodobný že to nedobíjí vůbec...
Datum: 10. září 2008 22:08
Jméno: motor
IP: uživatel680
 normálne zmeř napětí na baterce při chodu motoru
Datum: 10. září 2008 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 pokud to mas spravne zapojeny,tak kontrolka bude fungovat a melo by to i dobijet ...pokud to nechce dobijet tak to muze byt spatnou kotvou nebo uhlikama ...
Datum: 10. září 2008 15:49
|



|