Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Holuša
IP: uživatel12485
 Zdravím přátelé. Na Vánoce si hodlám udělat radost a chci dopřát pionýrovi něco kvalitního, takže zamýšlím koupit z brusu novou klikovou hřídel. Jaké prosím jsou zkušenosti s hřídelí, co je v nabídce zde? Mám upravený motor, který točí okolo 9500rpm. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 12:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16497
 je osvědčená vyzoušená a vyroben z lepšího matroše než origo..... samohřejmě že i ona chce peči ale lepší neseženeš ...sesa tu má i nejakou novinku ale í s její koupí bych počkal...nejn vyzkoušená....byt kvalitní......za me do toho jdi
Datum: 01. prosince 2013 12:47
Jméno: Holuša
IP: uživatel12485
 Proto se ptám, jestli je vhodná ta klika zde z eshopu s ojnicí CKR...
Datum: 30. listopadu 2013 16:56
Jméno: Standa
IP: uživatel16492
 Do takovéhoto motoru bych především koukal,aby tam byla osvědčená ojnice CKR a ne žádný máslo z polska
Datum: 30. listopadu 2013 16:45
 Mám jí v závoďáku už jednu sezónu a myslím že zvládne i druhou
Datum: 30. listopadu 2013 12:37
Jméno: lukas
IP: uživatel14930
 ahoj poradte mi nejlepsi loziska a gufera na mustanga dekuji hlamne aby vydrzely a dobre sly ale aby jedno nestlalo 200 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:51
Jméno: Jarin
IP: uživatel16499
 ZKL jsou dobrý, ale pozor. Nejsou ZKL jako ZKL. Některé ZKL totiž vyrábějí TW a to byl podle mého ten problém u Fojtass. A nejsou to jen ložiska ZKL co se tam vyrábí. Pořádně se zeptej v ložiskárně na jejich původ. Jinak s JAWA ceZetakem souhlasím, Jawa 20 z 67 roku a měnil jsem je minulý rok pro kompletní GO motoru a i tak ok bez vůle.
Datum: 01. prosince 2013 20:51
 fojtass: to bude asi problém mezi sedačou a řidítkama  ... já mám na stadíku motor ve kterém jsou původní ložiska ZKL z roku 61 a perfektní bez vůle... jen jsem po letech musel vyměnit tvrdé simerinky..
Datum: 30. listopadu 2013 23:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak.. je to frajeřina machrovat, že mám v motoru SKF, ale obyčejný ZKL stačeji,, stejnak se ti dřív vysype klika..
Datum: 30. listopadu 2013 20:25
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 ok koupim teda zkl
Datum: 30. listopadu 2013 18:04
 Já mam ZKL v číze už asi 30000km a furt drží...měl si spíš smůlu na zmetkový kus, nebo byla chyba někde jinde...
Datum: 30. listopadu 2013 14:40
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 ZKL bych moc nedával, já je dal na Simála a vydržely půl sezóny... teď tam mám SKF dvě sezóny a klid...
Datum: 30. listopadu 2013 14:18
 Dal bych český ZKL třeba...a gufera taky český...Dřív budeš půlit motor kvůli něčemu jinému než kvůli ložiskám...
Datum: 29. listopadu 2013 21:27
Jméno: Jácha
IP: uživatel12940
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 13:02
 i když je nádrž čistá a je vní sítko tak nějaké malé nečistoty tím projdou.. takže jsem dal ten první.. a no problém..
Datum: 30. listopadu 2013 13:02
 si radši vyčisti nádrž a kup si nový sítko do nádrže
Datum: 30. listopadu 2013 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel16487
 Mě s tim pio blbnul nad 8000rpm  neni nad sítko v bandě
Datum: 30. listopadu 2013 6:44
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to se nečistí,po zašpinění se zahodí stejně jako vzduchovej filtr
Datum: 29. listopadu 2013 23:56
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 http://www.ceskemotocykly.eu/Palivovy-%28benzinovy%29filtr-maly--kulaty,78.html nejlepší jsou tyto jdou pěkně vyfouknout a otevřít nejde žádný ne ?
Datum: 29. listopadu 2013 20:55
Jméno: jáchym
IP: uživatel12940
 Aha  no ale neni v nich nějaký zásadní rozdíl ne? Dají se otevřít a vyčistit?
Datum: 29. listopadu 2013 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já taky páč je v bohdanši na burze prodával chlápek po 10,- D
Datum: 29. listopadu 2013 18:53
 Já používám ten papírovej..
Datum: 29. listopadu 2013 17:12
Jméno: pepec
IP: uživatel14318
 zdravim, potřebuju na babettě vyměnit řadící čelisti .. ty co řadí dvojku a nevím jak je sundat z unašeče.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 18:56
Jméno: roman
IP: uživatel15597
 Na těch osičkách na unašeči na kterejch drží ty čelisti jsou segrovky který musíš vycvaknout.
Datum: 29. listopadu 2013 18:56
Jméno: pavel
IP: uživatel12668
 Pincek, jiskra je, mokra svicka, předstih sestelovany na 0,05 1.6mm pred hu, odtrh 0.4 a stejne nechytne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 6:48
Jméno: standa
IP: uživatel16487
 Cokoliv mezi 1 až 2 mm před HU jede ! Předstih dej 1,6 ... 2 mm je zbytečně moc... Mokrá svíčka znamená mizernou jiskru
Datum: 30. listopadu 2013 6:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
 ps eště si myslím že delaš botu 16 mm je hodnota předstihu mezní skus dát 2mm v knížce je 1,9 ale desetina je chuj... prostě nevím aby nebyl realně na 1,3 mm a to nenatočíš ...abys to nezkundil tím že na menší předstih to má větší víkon....to se ladí až jídou sundaš dekl od zapalka a udelas si risky na zapalku a zkoušíš jak to jede a zapalovánim otačíš
Datum: 29. listopadu 2013 16:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
 stříkni benzín do válce tak ti ubyde třetina zavad dana karburaci..pokut nabehne je to v karbeci pokud ne tak motorem ..vybehlej brus gufera....
Datum: 29. listopadu 2013 15:59
 Ahoj, chci se zeptat zda někdo nevíte jestli je rozdíl mezi půlbubny na jawa čz 350 a na jawa čz 150? Myslím zda není větší buben nebo tak něco? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 16:09
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
 jsou uplně jine jen na fotkách to vypadá stejně rozměrově je to upně jine ...musí být 250 je skoro o pulku těžší.....
Datum: 29. listopadu 2013 16:09
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přední je 100% větší než u 150tky
Datum: 28. listopadu 2013 23:52
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Zdar draci nevíte jestli by šel dát motor z dvaapůly kejvačky do kostry čz 175/477?? dikes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 16:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
 možná tak do ramu 487 ten je o cca 5 cm větší delší ale 477 určitě ani omylem ani kdybys to ořezal flexou nenarveš to mezi trubky......
Datum: 29. listopadu 2013 16:13
 Myslím, že bys musel použít flexu a svářečku..
Datum: 29. listopadu 2013 7:28
 Je to ptákovina. A napasovával by se tam hodně blbě...
Datum: 29. listopadu 2013 6:30
 a jaky to bude mít význam? motor 175/477 je výkonější než kývačka
Datum: 28. listopadu 2013 22:03
 Mám ve fichtlu VAPE, ale bohužel to moc nesvítí. Dala by se tam dát diodová žárovka? Pokud ano, tak jaká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 11:52
Jméno: combust
IP: uživatel16488
 http://xenony-zlin.cz/led-zarovky/led-zarovky-12v/h1-h4-h7/led-zarovka-ba20d-6w-super-led-bila Usměrnit, měnič na stabilních 12 (spíš 13,5), stabilizátor aby to neodskákala zadní, je otázka jaký by byl výsledek a jestli by to bylo možno legálně provozovat. Hitech varianta je vyměnit i zadní ale tam by se to muselo vyrobit něco "na koleně", jen tak tam šoupnout LEDžárovku není ideální.
Datum: 30. listopadu 2013 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel16487
 Kabel kostry se tam nedával,mžouralo to vesměs kvůli slabýmu rotoru zapalování. Bacha mě žárovka 6V/15W vepředu praskala (vzadu 6V/5w) Uvidíš.
Datum: 30. listopadu 2013 6:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16486
 pokud tam mas předpisovou žarovku tak me napadlo špatná kostra ....fikus svítil tolik že při vitočenem plynu bouchla ...ta parabola to neovlivnovala tolik ..... ale žrezle připojení na hmotu dělalo že to mžouralo......rozdělěj to a vše osmirkuj...popřípadě kolikrad i někdo kabel kostry urval a kostřilo to kudy se dalo.......
Datum: 29. listopadu 2013 16:34
 Jakou tam máš žárovku? Vape má výkon 20W, takže tam musíš mít žárovku 6V/15W + 5W zadní žárovka. Pokud máš vepředu 25W žárovku, tak je jasný, že ti nebude svítit naplno. Pak má ještě hodně velký vliv na svícení stav paraboly. Pokud není odrazová vrstva v pořádku, tak to nikdy svítit nebude
Datum: 29. listopadu 2013 14:17
 Zdar. Obávám se, že taková LED žárovka se nevyrábí..
Datum: 29. listopadu 2013 7:27
 Cau, vim ze to sem moc nepatri. Ale chtel bych se optat. Chtel bych si na Simsona poridit valec 70ccm. Musim menit i hlavu, nebo postaci oroginalni, nebo se musi nejak upravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 13:42
 jak píše standa.. a být tebou dám tam pořádnou ojnicu  ono to není jen o tom koupit válec a nasadit ho..
Datum: 30. listopadu 2013 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel16487
 Přesně,protočit kartery na 50-52mm (nevim přesně) a buďto koupit sedmdesátkovou hlavu a nebo ji nechat udělat z tý původní. Nesnižovat !
Datum: 30. listopadu 2013 5:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
 pozor smotal sito na 60 ccm stačí vyměnit vršek motoru správně i s hlavou na 60 ale šla by upravit i ta puvodni z 50 jen ji musíš trošku brobrousit a modelínou změřit aby tam byla 1Mm mezera ....přestavba na 70 je pracnější protože válec ma jinou vložku a musí se zvetšit díra v karterech
Datum: 29. listopadu 2013 16:06
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 ahoj mam dotaz jak nnejlepe vycistit povrch motoru krome lesteni tu nemam diky vam moc , jo a co se stane kdyz nebudu mit ma guferu pruzinky vadi to hodne diky LUkas
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 16:18
Jméno: Jáchym
IP: uživatel12940
 Viděl jsem že to taky čistí na pískovačce, po opískování to má ale takovej matnej povrch tak se to pak ještě asi nějak doladí.
Datum: 29. listopadu 2013 16:18
Jméno: Akamu
IP: uživatel16474
 pokud jako pruzinky myslíš segrovku, tak ti to díky tlaku to gufero dřív nebo později vyhodí a od oxidace se hliník čistí povarenim v octu ale pak to bude chtít stejně rozlestit nebo ultrazvuk
Datum: 28. listopadu 2013 21:01
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 a myslis si ze to pujde vycistit lihe mam ho doma dost
Datum: 28. listopadu 2013 20:46
 No ta pružinka přitlačuje břit k hřídeli. Když tam nebude tak to nemusí tak dobře těsnit...
Datum: 28. listopadu 2013 20:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 mohu se zeptat na co tak jsou a cemu vadi dekuji
Datum: 28. listopadu 2013 20:43
 Technický benzín, čistič na motory...pak třeba houbička na nádobí a silichrom. A absence pružinky je na závadu...
Datum: 28. listopadu 2013 20:40
 Zdravím, mám problém! Dostal jsem fichtla v krabici, tak ho skládám a nejde mi jiskra na svíčku!!ale na kladívku mi to jiskří při startování fest, tak nevím jestli je to dobře nebo ne. Myslím že zapojení mám dobře, nevíte kde by mohla být zrada??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 22:14
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 kondik je vpoho kdyz ti jiskri na kladivkach asi bych typnul i izolaci u kladivek. indukce 15 proud 1 kostra kontrola kabelu k svicce vyndej fajfku a zkus jiskru bez ni pak předstih pak skala
Datum: 28. listopadu 2013 22:14
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 rekl bych inducka ci spatny kabel od inducky nebo spatne ukostrena civka nebo mas dobre zapojeny dratky na kladivku myslim jestli to mas odizolovany na sroubek das prvni kladivka pak izolator das na kovadlinku a dale das dalsi izolator a pak zapojis kondik civku a iducku a dotahnes musi to jet !!
Datum: 28. listopadu 2013 20:40
 Mám ukostřenou cífku, jinak nevím co ještě. Na magnetu mám vše ok!, zkusím ten kondenzátor.
Datum: 28. listopadu 2013 20:08
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 máš ukostřeno ?
Datum: 28. listopadu 2013 19:58
 Možná kondík...
Datum: 28. listopadu 2013 16:48
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 21:11
 akorát je asi zbytečný ten výkon 150W
Datum: 28. listopadu 2013 21:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jo, akorat ukostris jeden vyvod z civky...
Datum: 28. listopadu 2013 17:25
 Ano.
Datum: 28. listopadu 2013 17:00
Jméno: VVcko
IP: uživatel16481
 Zduř chlapi mám dotaz.. Nevítej jakej kastlík patří na ČZ 175/477.00 levej?? Je to bez olejove nadržky. Viděl jsem dva typy jeden vypada jak ze 487 a duhej ma prolisy jak olejova nadržka?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 13:44
Datum: 28. listopadu 2013 13:44
Jméno: wajsner
IP: uživatel16480
 Cus nevite jaka zarovka ma vetsi svitivost pri stejnych woltech jestli tato 6w15v a nebo 6w25v dik za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 8:46
Jméno: f
IP: uživatel13737
 Mělo tam být 2,2A..
Datum: 02. prosince 2013 8:46
Jméno: f
IP: uživatel13737
 Pokud budeš mít zdroj např. 6V a 6,2 A tak ti bude svítit víc žárovka 15W. Žárovka s větší watáží bude svítit víc, ale potřebuje k tomu větší proud..
Datum: 02. prosince 2013 8:45
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jj, nechtěl jsem být tak drsnej
Datum: 28. listopadu 2013 8:02
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 Evropa jede už docela dlouho v jednotkách soustavy SI, určitě nejsou kompatibilní s tím co používáš ty takže ti tu asi nikdo neodpoví. Kdyby ses náhodou ptal jestli svítí víc žárovka 6V 15W nebo 6V 25W tak pochopitelně ta výkonnější.A pokud jde o svítivost žárovek na různá napětí při stejný watáži a konstrukci tak žárovky na nižší napětí maj vyšší svítivost. Mezi 15V a 25V bude zanedbatelnej rozdíl, poznat to při porovnání mezi 230V a třeba 12V (a i tak je to pro běžnýho pozorovatele zanedbatelný).
Datum: 28. listopadu 2013 7:54
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 6Voltů 15Wattů svítí méně než 6Voltů 25Wattů
Datum: 28. listopadu 2013 7:47
 Dobrý den. chtěl bych se zeptat mustang mu hazí jiskru a teče do něj benzín ale prostě nechce chytat. Čím by to mohlo být?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 7:33
 Tak nastav zapalko a když to nepomůže, tak to někde fouká.
Datum: 29. listopadu 2013 7:33
 Teče do karbece i pod svíčku.
Datum: 28. listopadu 2013 20:17
 Kam teče benzín? Do karbce, nebo je vlhká svíčka?
Datum: 28. listopadu 2013 7:24
 co třeba použít hlavu a podívat se na nastavení předstihu?
Datum: 27. listopadu 2013 20:31
Jméno: marta
IP: uživatel14930
 cus potrebuju poradit mam rozpuleny motor a co tam mam upravit aby to lepe jelo bez nejake investice a na co si dat treba pozor kvuly cemu by to spatne jelo dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 6:12
 Tvojí nejlepší investicí do motoru je jeho umístění na inzerční server... Zachráníš tak motor i peníze
Datum: 28. listopadu 2013 6:12
 jen tak ze zvědavosti by mě zajímalo kde bereš peníze na benzín když nemáš ani na věci do motoru
Datum: 27. listopadu 2013 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel16477
 Provrtej píst zezhora dolu m6 vrtákem a vyndej pružinky z gufer,pak to bude mít maximální tuning a poletí to jak sviň.
Datum: 27. listopadu 2013 21:16
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 souhlasím s jawa čezeta ale slícoval bych kanály pokud to nemáš
Datum: 27. listopadu 2013 21:00
 bez investice nekoupíš ani nové ložiska a simerinky  ... radši to zahod kdyz nechceš investovat
Datum: 27. listopadu 2013 20:34
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, napraskla mně přepážka od řetězového kolečka tak ji chci opravit čím to mám svařit nebo zalepit zkoušel sem to svařit COčkem a nejde to
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 23:09
 carodka: samozrejme.. argom a hliníkový drát.. ale kdo tohle má do ma běžně?
Datum: 30. listopadu 2013 23:09
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Cočkem jakožto stroje se to dá samozdřejmě svařit ale za použití argonu místo CO2 a hliníkový drát samozdřejmě jiný bowden...
Datum: 29. listopadu 2013 17:26
Datum: 27. listopadu 2013 20:33
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 18:54
 díky
Datum: 28. listopadu 2013 18:54
 jo
Datum: 28. listopadu 2013 7:22
 zdarec draci konečně jsem sehnal originální hrazdičkové řídítka na jawu 21 1968 , jsou ty co byli jako kdyby ze sportky (250) a pohyblivým krkem a napevno svařenými držáky páček , nicméně nechápu kudy šla eektrika ,protože tou dírou dole to nejde protože přes ní jde krk a venkem to asi původně nebylo ne ? .. jak byla originálně vedena Elektrika k přepínači na řídítkách na prvních 21(s těmito velkýmy širokými hrazdami s pevnými držáky páček a otočným krkem z J250 )
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 11:46
 Nebyla náhodou v představci (krku) díra? Sice mám rok 1970, ale mohlo to být podobně.
Datum: 28. listopadu 2013 11:46
 tyto sportková řídítka se dávala ještě v roce 68 na 21 , tytovámi popisované generačně druhé hrazdy s pevně svřeným kloubem a otočnýma páčkama se začali montovat v roce 69 společně s výrobou prvních mustangů , sám tohoto prvního mustanga mám s těmito menšími hrazdami ( pevný kloub otočné páčky )
Datum: 27. listopadu 2013 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel16477
 Pěkný kulový. Byli tam řidítka s hrazdou,svařený v držáku s pohyblivejma páčkama a kabely šli uvnitř řidítek. To co popisuješ bylo snad na pár prvních kusech v roce 1967 a na j05 sport rok 66.
Datum: 27. listopadu 2013 21:20
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Neišlo to cez ridítka jako cez novšie typy ale pomimo , priamo do prepínača svetliel a bzučáku ...
Datum: 27. listopadu 2013 19:08
 moje přítelkyně si poprví zvládla nandat čočky tak píšu pro ty co by chtěli jásat a slavit s náma  D
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 14:19
Datum: 29. listopadu 2013 14:19
 ven je dostat by neměl být takovej problém  stačí praktikovat zezadu za vlásky, natvrdo a bez lásky a ty čočky sami vyskočí
Datum: 29. listopadu 2013 10:30
 vetší diskuze než kolem připravovanejch novejch klikovek  i ja i pritulka koukame co je to za narez
Datum: 28. listopadu 2013 19:58
 Gratulace, teď je ještě vyndat..
Datum: 28. listopadu 2013 7:22
Datum: 28. listopadu 2013 6:14
 Ze začátku jsem z toho taky nebyl unešenej, ale pak jsem si zvykl  , to víš, dvojitá operace páteře není jen tak...
Datum: 27. listopadu 2013 23:05
 tv fuj.. ani to nepis.. vsecko me z toho bolí jak to čtu
Datum: 27. listopadu 2013 22:48
 péro: injekce na ředění krve jsem si do břicha píchal 6 týdnů a zase tak hrozný to nebylo
Datum: 27. listopadu 2013 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já si zase píchám každej večer injekce do břicha na ředění krve,možná lepší si dávat něco na oko
Datum: 27. listopadu 2013 21:56
 asi by me jeblo kdybych si mel davat neco na oko
Datum: 27. listopadu 2013 21:37
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Šikovná..............a koupil jsi na tu oslavu aspoň sud ?
Datum: 27. listopadu 2013 20:43
 Taky gratuluju a pořádně to oslavte
Datum: 27. listopadu 2013 20:40
 Gratuluju...
Datum: 27. listopadu 2013 18:40
|



|