Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 no cujte moju prihodu, jeden vikend sme sa rozhodli ze sa ideme previest na fichtloch do susednej dediny ( asi 15 km) a ze nepojdeme po hlavnej, sak vodicaky ani papiere nikde \r\na tuto dedinu sme dali v sobotu 4krat tam a naspet a v nedelu to iste a ako sa tak v noci vraciame ( isiel som prvy lebo kamos nema svetla ) tak jednu ulicu od mojho domu spoza rohu vidu floidi\r\na uz zacal ze pojdem s nimi na stanicu a ze budem fukat a ze de mam doklady a ze som chcel ujst ....... a nakonec mi tem de**l prerezal gumy a poslal ma domov ( zato ze jazdim 40 km/h po dedine ) \r\nsila
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 1:01
Jméno: Jožan
IP: uživatel2597
 Buď rád že jsi dopadl takhle..
Datum: 05. října 2008 1:01
 chlapci tak sem se neska projel nejakou delsi trasu... prisel sem na to ze mi vypadava pri delsi jizde trojka (to mi nejak nevadi) ale aj tak dase to nejak zpravit? Mám 555 RV 1959 (v technicaku 61 pac nemam origos techn  ale aspon ze je) a jede to dobre kdyz po rovine jede stejne jak z kopce?  to jest 60-65 kmh? a traky sem prisel na to ze kdyz jedu skoro maximalkou a drzim plyn tak ve tri ctvrte otackach tak to jede stejne jak pri plnejch ale pri plnejch slysim vic motor (jako z karburatoru kraval)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 3:20
Jméno: standa
IP: uživatel4072
 to je normalni .....tu trojku muze delat moc utazenej retez
Datum: 13. září 2008 3:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pro ty kterejm funguje tachak dobre bez cukani! kolik vam jede fichtl porovine nebo i do mirnyho kopce na dvojku na maximum?? me 40 i na ctvrt plynu jak pridam tak seto dusi tak by me zajimalo kolik normalne jede na dvojku na max.??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 14:13
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 na 2 max.40 víc ne pak kopnu 3 a těch 60-65
Datum: 13. září 2008 14:13
 u mě není problém na dvojku takovych 45...maximálku co sem dal po rovině tak okolo 65-70...original motor 20tka rv 1969...zadnej tunning  z kopce skoro 80
Datum: 13. září 2008 10:53
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
 jj,mě to jede taky tak,40 pak to začne řvat jak kráva a jak dám 3,tak těch 60-65 podle nálady stroje a z kopce to někdy jede i těch 70 ale to jak kdy.
Datum: 13. září 2008 6:44
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
 Taky 40km/h , vic ani tuk , pak dam 3 a je to na 55 a vic nic , prostě konec
Datum: 13. září 2008 1:07
 mě jede na dvojku max. 45km/h ale to už je fakt MAX...
Datum: 12. září 2008 21:30
 cus draci fichtl mi konecne jezdi ale na trojku je nakej moc linej porovine se nerozjede, jen skopce ,porovine kdys pridam plyn treba i pomalu tak se to dusi a obcas dojde stava v kabecu tak musim nafouknout pusou nadrz a napumpovat pak to zase jede ale jak rikam netahne na trojku ale na neutral toci moc dobre lip nes ostatnim vse mam vycisteny jedine este skusim jiny karbec a nevypadato ze by to foukalo vsude suchy tak snad nato prijdu cim to je.Nebo to muze bejt tim ze precuhuje tesneni pod karbecem dovnitr!!?? to taky muze mit zapricinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 9:15
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 jestli rikas ze ti dojde nekdy v karbecu stava tak skus procstit ten kohout jak rika kolega a kdyby ani to ne tak musis zvisit hladinku v plovakovi komore a to ze ten plisek prihnes malinko nahoru
Datum: 13. září 2008 9:15
Jméno: Jandy
IP: uživatel3959
 Zkus vyčistit kohoutek nebo jestli neni zadělanej filtr.
Datum: 12. září 2008 22:13
 čus draci sem tu zas mam čz 175 typ 487 radilo mi tu už pár lidí proč mi to nejede když sundám filtr tak to jede v pohodě a to tam mám novej filtr tak jsem tam skoušel dát silonku na tu to nejelo tak jsem tam skusil dát obvaz kvukli kamínkum a na ten to taky nejelo a prostě to nejede na plnej plin a jenom se to dusí. mám tam bezkontaktové zapalování takže předstih je velmi dobrej novej karburátor stemi tryskami co tam mají bejt a stejně to nejede poradte nekdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 10:00
 jo díky moc já vim já už se hrabu v motorkách od 6 třídy a vždycky jsem na to přišel ale ted už jsem bil opravdu bezradnej tak díky moc budu skoušet
Datum: 13. září 2008 10:00
Jméno: marco
IP: uživatel4073
 PS jesty tu trisku kupuj palivovou ne BOHATOST SMESI ...palivova je v dolni casti karburatoru 14klič a potom sroubovak ...(JE TO UPLNE DOLE KARBECE)
Datum: 13. září 2008 4:59
 cus hele mam 125cz ten samej hranatej motor jako ty a mam taky bezkontakní zapalko proste ten problem spociva jenom a jenom v karburatoru.mne to delalo to samy na
volnoneh super pridals a od pulky otacek se to dusilo chcipalo atd ..takze jsem skousel hejbat s jehlou jako ty a to nepomaha pravda ..  je to v tryskach a to je strasne tesky
seridit prave proto jsem mnel doma 175 takovou jako ty a na to moji 125CZ sem dal karbec ze 175CZ a najednou vse funguje
skus koupit jinej karbec a dej vedet a jestly by si nemnel moznost koupi novyho karbecu nakup hodne trysek od ty co mas ty a vejš.. (nebo ji vyvrtej ale to nedeporucuju) hodne stesti sokoliku ale furt mi nejde do hlavy ta vec s tim filtrem
Datum: 13. září 2008 4:56
 pravě že vubec ne normálně tam dam tu gumu udělam směs vezmu zaní a ona na nákejch otáčkách zamrzne a začne se dusit skoušel jsem hýbat i s jehlou ale nic to nedělá a když vyndám tu gumu na filtr tak jede 120 po rovince a 100 do kopce vubec to nejde doladit a nevim proč
Datum: 12. září 2008 22:18
 Kdyz to mas bez filtru, tak musis udelat znova smes ne?
Datum: 12. září 2008 22:07
 jo vyčistil jsem ho dit říkam bez filru to jede tak jak má ale když tam místo filtru dám cokoliv jinýho dusíseto
Datum: 12. září 2008 21:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 a co vejfuk ten si mel udelat taky poradne vicistit
Datum: 12. září 2008 21:18
Jméno: jindra
IP: uživatel3507
 prosim o radu mam fichtla ale problem je v tom ze kdyz na karburator nasadim filtr tak jde tak na pul plynu a kdyz ho sundam tak tak jede a filtr je novi predem moc dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 20:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau. nedávno jsem tady měl tento dotaz:http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id52261.html?odpovedet=1 a tak sem to dneska zapojila kousek projel a zjistil jsem, že ta kontrolka dobijení svítí pořád(i při nenastartovaném motoru, tak se ptám, když ta kontrolka svítí tak to dobijí a nebo právě nedobijí? a popř co stim......díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 20:12
 přesně tak,a když neni nastartované,tak má svítit a to že nesvítí když je to nastartované,nemosí znamenat,že to nedobíjí,može to byt aj tim relátkem!!
Datum: 12. září 2008 20:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo a ještě když zapnu světla tak mě začne vynechávat motor.....???????
Datum: 12. září 2008 20:11
 když to svítí, tak to nedobíjí..
Datum: 12. září 2008 20:10
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:51
 Zdarec, ted sem zacal nabijet baterku 6V 12Ah, prochazi tim proud cca 3,5A. Za jak dlouho bude asi nabita a kolik by tam melo asi byt A? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 18:25
Jméno: cpivo
IP: uživatel2254
 Zdarec draci.. Máte někdo zkušenosti s přihlášenim fíka kterej byl naposledy přihlášenej bůhví kdy?? Číslo rámu a motoru souhlasí se štítkem (kupodivu) díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 17:32
Posl.aktualizace: 12. září 2008 18:27
Datum: 12. září 2008 18:27
Datum: 12. září 2008 18:27
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 to já sem platil jednou 500kč pětistovkou a vratila mě 500kč
Datum: 12. září 2008 17:40
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 taky se mi stalo neco podobnyho pri obchodovani s flipmenem  ale samozrejme sem mu tu castu zaplatil pres slozenku
Datum: 12. září 2008 17:24
 no a ma to najeto jen 3000km
Datum: 12. září 2008 15:43
 no a ma to najeto jen 3000km
Datum: 12. září 2008 15:40
Jméno: motor
IP: uživatel680
Datum: 12. září 2008 15:39
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 cau seso budes tady mit neco na jawu 90? za odpoved dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 16:01
 Nebude,protože se na ni nic nedělá
Datum: 12. září 2008 16:01
Jméno: 350
IP: uživatel1828
 nevite nahodou nekdo jestůy de na 250 kyvacku motor z 350 kyvacky???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 15:35
 jo mel by pasovat
Datum: 12. září 2008 15:35
Jméno: ROMAN
IP: uživatel455
 AHOJ DRACI JA SE CHCI ZEPTAT KDYZ MAM NOVY PIST MOSIM MOJEHO MUSTANGA ZAJIZDET ZNOVU???DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:18
Jméno: triska
IP: uživatel4071
 Musiš.
Datum: 12. září 2008 19:18
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ale to i cejtíš že to nenni ono když to neni zajetý až se to částečne zajede tak to poznáš jak tem motor krásne beží
Datum: 12. září 2008 15:38
 to si piš že to musíš zajíždˇat jak jak říkal mrcin 150km a když víc tak tím líp a zzezačátku dávat do benzínu víc oleje abys to dobře zajel to by tě nemělo ani napadnůt to nezajíždˇat bys to mohl připéct
Datum: 12. září 2008 15:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 okolo 150km  nějak tak to stači
Datum: 12. září 2008 14:59
 jo
Datum: 12. září 2008 10:28
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
 ahoj kuci dneska sem byl na evidencce vse v poho a zitra chci jit na pojistovnu ale potrebuju vedet co si mam zaplatit jestli havarijni pojisteni nebo poviny ruceni dik za odpoved specha!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 15:42
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
 já mám 125/476 a platím 312 kč ročně, mám to u totalbrucker
Datum: 12. září 2008 15:42
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
 jj dik koukal jsem se na kooperativu a ta ma od 125-350 za 726kc a mam to na MZtku
Datum: 12. září 2008 15:23
 Udělej si normálně poviný ručení.Jestli máš motorku do obsahu 50ccm tak to máš do 500Kč,nad 50ccm je to kolem 800Kč.Já mam jawu 125/355 a platim 820Kč
Datum: 12. září 2008 12:17
Jméno: ab
IP: uživatel4068
 tak si udělej POVINNÝ RUČENÍ.... jaký máš rok výroby ?? jestli je starší než 1970 tak u Český podnikatelský (CPP.cz) mas povinny ruceni pekne levne.. zadas si tam to ze mas moto starší než ´70. tak a potom pozor na silnici.......
Datum: 12. září 2008 8:04
 Dobrý den, v sobotu jsem si koupil jawa čz 175 na motoburze... A mam HLAVNÍ problem s kontaktama na relatku, ona dobijí dobře ale pokaždý když chcipnu motor tak kontakty zůstanou stále přilepené, a dále mam ten problem že mi špatně svítí že v noci je žarovka jen kapku nažhavená ale nesvítí a přestala mi fungovat kontaktice neutralu a začalo blnout podsvícení tachometru... Člověk by řekl že je bordel v elektrice ale ta elektrika je v originále, nikdy nepřepojovaná ani se do ni nikdo nehrabal. děkuji předem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 0:46
 Tak světlo už svítí, stačila očistit celá ta objímka a ohnout pěkně ty pacičky... A ta kontrolka neutrálu- tam byla jen spálená žárovka... Tet už mě jen mrzí to relatko no.. ale skusim ho obrousit, nerad bych kupoval nové.. Děkuji moc
Datum: 20. září 2008 0:46
Jméno: borkysM
IP: uživatel1797
 kontakty v relé zabrus do absulutní roviny nejlíp diamantovým pilníkem, ne smirek. Ale pravděpodobně to bude chtít stejně nový relé(moje zkusšenost). Elektrika blbne nejspíš kvůli špatným kontaktům. Bejvaj objímky vychozený
Datum: 12. září 2008 1:46
Jméno: Jacky
IP: uživatel656
 čau draci,prosim vás máte někdo zkušenosti s úpravama fichtla(myslim ten kit 6,5hp) od tk moto .díkkkkkkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 14:42
 Na aukru s tím obchodují poláci a pokud vím tak tam vyrabějí vesměs všechny dily takže by neměl být problém.
Datum: 13. září 2008 14:42
 a kde ta firma sidli???
Datum: 12. září 2008 18:51
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Od tk moto to neni zadny kit... provrtaji valec, snizijou hlavu a upravuji kanalky... s tema kitama na aukru apod to nema vuebc nic zpolecneho, tohle je profesionalni firma urcite bych se toho nebal...
Datum: 12. září 2008 16:53
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Na aukru byl asi za 1225Kc kit na Jawa 50 typ Fichtl  (05,20,21,23) 60ccm..... BTW: tou 05 si nejsem jistej
Datum: 12. září 2008 15:58
 kit na fika jo?to slysim prvne....kde se to da poridit????
Datum: 12. září 2008 9:28
Jméno: Grimlock
IP: uživatel2924
 Nazdar, jak moc si můžu dovolit snížit hlavu na pionýrovi (na jaký komp. poměr), když do toho dám klikovku po repasi s jehlovym loziskem na pistnim cepu, a SKF loziska? (k tomu jednokrouzkovy pist a 3. vybrus) Taky jsem si vsiml ze pionýry mají menší otvor pro sání ve válci než je vyvrtaný ve vložce a často to mají sražený pilníkem aby to sedělo, tak bych chtěl vědět jestli to má nějaký vliv když se to srazí...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:16
Jméno: grimlock
IP: uživatel2924
 Jo bezva, to sem potreboval vedet - velikost toho komp. pomeru - tj. jak moc to muzu snizit  diky
Datum: 12. září 2008 19:16
Jméno: borkysM
IP: uživatel1797
 Zbytečný odhady nemaj cenu. Nejlepší je to spočítat V1 + V2 / V2 =K tz obsah válce + obsah hlavy to celé děleno obsahem válce a vyjde ti číslo K - kompresní poměr kterej se doporučuje maximálně 10,8
Datum: 12. září 2008 1:50
Jméno: grimlock
IP: uživatel2924
 OK, a muzu i vic kdyz tam dam to jehlovy lozisko a SKFka na kliku? nebo to uz je zbytecny hazard?
Datum: 11. září 2008 22:05
 ty kanaly jak saci tak vyfuk slicuj kompresni pomer zalezi na visce vyf kanalu a na vrtani obsahu.. sniz ji o jeden mm to je akorat ze to tak nic neodchazi
Datum: 11. září 2008 22:01
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 Zdarte,dnes jsem si pripojil lanko od tachacu,a faka.Mam 12 sek.klecko a udelal jsem neco mezi 60km/h a 65km/h.To je asi dobry ne?A myslite si ze bych s 13sek.koleckem mohl udelat zkopce i pod tech 80km/h??A jeste neco,mam 15W zapalko a nejde mi bzucak kdyz mam zapnute pred.svetlo,bzucak mam 12V,vapda a je naprosto stejny jak na fechtla 6V.Myslite ze to bude tim,ze mam 12V klaskson?Normalne me bez zapnutyho pred.svetla fak,ale trosicku je min hluku.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 16:01
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 Ja mam nove zapojenou elektriku podle originalu a taky kdys svitim tak mi klakson nejde
Datum: 12. září 2008 16:01
 Jestli ti to jde na nabýječce, máš klaxon na stejnosměrný proud. Na fichtloj je střídavej. Tomu na střídavej proud se neříká klaxon, ale bzučák.
Datum: 12. září 2008 14:13
Jméno: standa
IP: uživatel4067
 mas mit jeden kabel od klaksonu napojenej na zelenej kabel co jde z civek do prepinace v masce a druhej kabel ukostrujes v prepinaci na riditkach ....nevim z jaky civky to mas vyvedeny,ale melo by to bejt takle jak sem psal ja....
Datum: 11. září 2008 22:10
 jo, tak nějak..  ale já mám zápalko 30W, klaxon dobře zapojedej, ale nechce troubit, když to zapojím na nabíječku, tak troubí v pohodě, ale na zápalko ani neškytne, nevíte čím to je? jo, mám to zapojený k světelný cívce (k tý horní) to je dobře ne?
Datum: 11. září 2008 21:42
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 jo, tak nějak..  ale já mám zápalko 30W, klaxon dobře zapojedej, ale nechce troubit, když to zapojím na nabíječku, tak troubí v pohodě, ale na zápalko ani neškytne, nevíte čím to je? jo, mám to zapojený k světelný cívce (k tý horní) to je dobře ne?
Datum: 11. září 2008 21:42
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
Datum: 11. září 2008 21:40
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 sem se splet,mam 20Wattovy zapalko
Datum: 11. září 2008 21:17
 tak sem neska poprvé tankoval... plna nadrz (u 555) 85 kc olej se mtam dal skoro celej vrsek od nadrze olej castrol tak doufam ze to bude good... jinak benzin sem mel tak podne este... nejdriv sem tam nalil ten olej a potom benzin... no a kdyz sem chtel jket po hodine dom tak mi to kykslo.. zacal eem to stelovat zohl sem tycku do spojky (este ze nosim sikovky a 27 klic na zadni kolo) no a prisel sem na to ze to bylo predstihem... no pri kazdym drcnuti se to zmeni... a desticka a stator je furt stejne... tak to bude asi vackou ze je spatne dotahla ze? to musim poradne vsechno dotahnou aby se tomu nic nestalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 12:19
 Ty vole to bych taky chtěl plnou nádrž za 85Kč
Datum: 12. září 2008 12:19
|



|