Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec borci....heleted chcu jit na fichtl cup adocela me zaskocilo tohle:Max. 8 výbrus tzn vrtání max. 40 mm. nechapu cos tim??poradtepls moc to specha
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 15:48
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 no proste sundas valec vemes supleru a zmeris ho mas li vetsi jak 40 mm mas smolíka
Datum: 18. září 2008 15:48
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
  nevadi
Datum: 16. září 2008 16:57
Datum: 16. září 2008 16:54
 to znamená, že nesmíš mít průměr válce větší než 40 mm, tzn. že můžeš mít max. 8. výbrus (ostatně to jsi sám napsal), podívej se na http://www.jawa-50.cz a najdi si velikosti pístů a válců, měl bys to pochopit, vcelku na tom nic není!
Datum: 16. září 2008 16:53
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
 ze nesmi byt vetsi vrtani nez 40 mm to znamena kdyby bylo vetsi tak te do zavodu nepusti pac by to melo vetsi obsah nez je povolen
Datum: 16. září 2008 16:53
Jméno: mira
IP: uživatel3138
 Pro Frikulina ojnici chci dát do seriového motoru jinak od toho nečekám žádne zázraky.a nevíš jestli se dá koupit to jehlove ložisko v ložiskách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 20:05
 Jak je na tom kvalita ojnice u Sesy: Mate nekdo zkusenost?
Datum: 16. září 2008 20:05
 Jehlový ložisko který by mělo vnitřní průměr 14,1 nekoupíš....jedno sem zničil a horko těžko sem sehnal jiný....(z přetržený ojnice....  )Musíš si koupit celou ojnici a nebooo....je varianta ale je dražší než nová ojnice...! Koupit ložisko z babetty má průměr 14 a nechat podle něho vybrousit ojnici s čepem 14,1...ale nedělal sem to jen vim že někdo jo...! A podle mě je blbost do dělat když je na trhu onnice s jehlama...! Do sériovýho motoru bych se na leštění vykašlal. Jehly maj význam i pro sériovku...!
Datum: 16. září 2008 18:12
Jméno: plmas
IP: uživatel2349
 zdaravim jsem jeste fichtlovy amater muzete mi nekdo poradit jak dostanu pist z jawy 50 20 ven???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 14:42
 čau, musíš sundat hlavu(povolovat křížem!!), válec, vyndáš pojistky pístního čepu, vyndáš pístní čep (třeba vytlačovákem píst. čepu) sundáš to a je hotovo!
Datum: 16. září 2008 14:42
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 cusa kupiliste si nekdo uz sekundaro 16 z?? kamarad ho ma na 2 na plny z kopce to jede 90 a na trojku to vqali proste jak svina ale neda s to rozakalit kamosovi pak cela predni vidlice trepe
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 15:57
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 zkratka ze je to krmelec a krmi vas sra.... u nas na si se takovejmle typkum rika strejda krmelec nebo teta krmelcova
Datum: 18. září 2008 15:57
 Na skole sme meli kluka, kterej zakopaval kamiony, a mel fekala, co jezdil 90km/h na 1ku... Tomu klukovi sme rikali Krmic. Kdo vi proc???
Datum: 16. září 2008 20:03
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 NA dvojku 90? tak to mu musi tocit ohromny otacky, pocitam ze ma velke upravy motoru  ...
Datum: 16. září 2008 15:28
 vejde alumusis trocha pribrat z karteru u zapalka
Datum: 16. září 2008 14:53
 a to se tam vejde? jako 16 z..
Datum: 16. září 2008 14:16
 zdar. mam mustanga, vsechno serizeny, chyta na nakopnuti ale kdyz dam 1 a chci se rozjet tak mi to chcipne.. cim to muze bejt? dik za odpovedi...\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 14:54
Jméno: mates
IP: uživatel3800
 je to nizka hladina v karbenatku
Datum: 16. září 2008 14:54
 tohle si mi stava kdyz je zasrana hlavni tryska.... a nebo to me taky delo kdyz byl zasranej vejfuk...
Datum: 16. září 2008 14:53
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 to buse spojka dotahnout nebo povolit
Datum: 16. září 2008 14:10
 jo,to nechyta vubec.. tryska je cista...benzin tece...
Datum: 16. září 2008 13:53
 Buď to máš ucpanou hlavní trysku nebo špatně seštelovaná spojka. Taky to může dělat hodně moc přešponovanej řetěz ale to by bylo spíš líný. Skoušel jsi ho roztlačit?
Datum: 16. září 2008 13:39
Jméno: mustang
IP: uživatel4101
 Čus mam prosbu složil jsem motor a chytal na našlpnutí seřídil jsem ho a cytatal v poho pak jsem nandal vejfuk hikone a sání a jelo to stašne pomalu jako kdybi to bylo přiškrcený tak sem sunadal víčko a snaži se to seřídit pak sem to nakop a chytlo to v poho pak sem nandal víčko a nechtelo to chytnout vubec ani na roztlačení ted my to nechytá ani bez víčka proste vubec čím to může bejt mluvim o jawě pionýr 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 8:22
Jméno: rada nad zlato
IP: uživatel4109
 Píšeš že problémy vznikly mimo jiné, po nasazení výfuku.Vyčisti kompletně výfuk.Včetně kanálu ve válci až po tlumič.2 takt je\\r\\n na ucpání háklivý!!!Zvláště malé obsahy.
Datum: 17. září 2008 8:22
 neutika ti nekde proud?? na kladivkach?? ze jak si tam daval vicko tak si do toho drbnul?
Datum: 16. září 2008 14:54
 je mozny ze je nekde spatnej kontakt(kondik,kladivko)a jak si nandal vicko tak si stim hnul,ja bych doporucil zkontrolovat kontakty atd
Datum: 16. září 2008 14:53
 sundej z toho veci ktery tomu vadej...a serid to znova
Datum: 16. září 2008 12:45
Jméno: Petr
IP: uživatel646
 čau nevíte někdo jakou nejvěčí rychlost má ČZ
250/471 dvouvalec
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 12:46
 cca 120
Datum: 16. září 2008 12:46
Jméno: jaw
IP: uživatel646
 Dobrý den kdoby mě poradil mam jawu-čz 150 352 a nák mě zloby pěkně háže jiskru de benzín do válcé kdyš to startuju tak to střílí do vyfuku nebudeto předstihem a jak se tam nastavuje díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 9:06
Jméno: standa
IP: uživatel4110
 otoc si s tim abys mel pist v HU,v tu chvili mas pristup ke kladivku skz okynko rotoru. povol kladivka a dej tam aspon nejaky odtrh...proste neco...treba 0.4 nebo 0.2 to je jedno ...pokud prestane prskat tak vis kde je chyba a podle nejaky manualu to sesteluj..
Datum: 17. září 2008 9:06
 JO PREDSTIH ASI se to blbe vysvetluje najdi si nekde na netu navod je to u vseho stejne akorat 150 ma civky ve vnitr a rotor venku fichtl na opak
Datum: 16. září 2008 17:08
 cau nemate nekdo nejaký program na výpočet válců na 2T motory???!!! nebo nejaky vstahy vzledem k obemu atd mockrat dik za info a at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 13:42
 PAN PULIC dik moc to druhy jsem mel taky ale to prvni ne diky pomohls me!!Ď
Datum: 16. září 2008 13:42
Jméno: PAN PULIC
IP: uživatel3093
 http://muj.edisk.cz/stahnout-soubor/04445/2tmot.rar_16.51MB.html
http://jawagallery.net/prirucky/knihy/upravujeme_motocykl_pro_zavod_pavel_husak.zip
Mne to normalne funguje...
Datum: 16. září 2008 13:12
 to co tady nabízí pan pulič určite bude zajimavy čtivo ale 1 nejde stahnout a 2 neexistuje taky by sem se chtel v tomhle ohledu zdokonalit a jestli nevite o nejakej knížce v pevnej podobě dík
Datum: 16. září 2008 11:01
 Ten první odkaz je mazec...  Ten kdo tohle pochopí má vyhráno...
Datum: 16. září 2008 9:53
 Jak do toho začne člověk aspoň maličko vidět zjistí že 2T motor je fascinujicí souhra všech možných oborů....termodynamika vede sdílení tepla proudění účinosti atd atd atd....!
Datum: 16. září 2008 9:47
Datum: 16. září 2008 6:27
 cau a kde se to da sehnad??
Datum: 15. září 2008 22:04
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 Existujou softy, je toho víc než si myslíš, je to docela dost složitý a obsáhlý a to mám jen to nejzákladnější, nejedná se o free verzy.
Datum: 15. září 2008 22:00
 *odpověd
Datum: 15. září 2008 21:51
 jak se jmenuje ta knizka? dik za odoved
Datum: 15. září 2008 21:51
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Ja si stahl knizku o tom, najdi si nejakou... bohuzel uz nevim kde se nachazela
Datum: 15. září 2008 21:37
 a ty fyzické zakony jsou nekde napsany ???nebo nejaky vstahy pls dik
Datum: 15. září 2008 21:26
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Program na to neni, vychazi se s fyzikalnich zakonu, podle toho co z toho chces mit
Datum: 15. září 2008 21:18
 jj dik to mam uz taky!!!  ale spis bych potreboval abych vedel uhly prefuku, sirky kanalu atd pls dik za odpoved
Datum: 15. září 2008 21:15
Datum: 15. září 2008 20:57
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
 čau, zajimalo by me kolik mate rychlostni rekordy na čz 175? ja sem z ni vytah 90km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 14:24
 já mám 60z rozetou, a 82 Km/h.. (origo má bejt 45 ne?) tak s origo by to jelo vo hodně víc..
Datum: 16. září 2008 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel4100
 Nesmis se toho bát...je to jenom stroj...ja drzel péráka 120 a dalo se to
Datum: 16. září 2008 11:23
Datum: 16. září 2008 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel4099
 jawa-čz 175/356 neskutečných 115km/h
Datum: 16. září 2008 8:42
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 110 ČZ 175/477
Datum: 16. září 2008 5:51
 ja sem se svou cz 180/487.4 jezdim nejvic 120-125 po rovine
Datum: 15. září 2008 21:30
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
 jo a jinak mam ten motor v motokare, a jel sem 90 do mirnyho kopce na trojku
Datum: 15. září 2008 20:48
 ja na 175/477 100-105km/h po rovine
Datum: 15. září 2008 20:45
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši mám řidičák A1 mohl bych řídit starou jawu panelku nebo kývačku když má výkon do 11Kw ale zase neslouhlasí objem takže newimdíky moc mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 14:50
 jezisi proc si myslis ze u kazdehotypu ridicaku je nepsane do jakeho obemu muzes ridit motorku vyjimka je pouze tehdy kdyz si nechas udelat prestavbu na 125a to je drahe jako svine
Datum: 16. září 2008 14:50
 Musus splnovat OBE podmink, takze do 11kW a do 125ccm. Sarou panlekou asi myslis 250, takze. To samy MZ 150 taky nesplnuje, resi se to tady kazdou chvili.
Datum: 16. září 2008 6:28
Jméno: maspe
IP: uživatel2771
 mohl by sis koupit kývačku jawa-čz 125/355 nebo čz 125/453
Datum: 15. září 2008 23:11
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 jj to je pravda
Datum: 15. září 2008 21:34
 nn nemohl u A1 musi souhlasit oboje jak Kw tak objem
Datum: 15. září 2008 20:24
 Co by se mohlo pinckovi stat kdyz by zacal bumbat natrural 95 a special 91 ?? Ne ze bych to chtel nejak zkouset ale celkem by me to zajimalo taktez prave bych mel v nadrzi treba 1 litr benzinu (95) a natankoval bych nechtene 91 mohlo by se neco stat nemluvim o mazani .... mazu 1:30 - 1:33 M2t.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2008 21:04
Jméno: 50
IP: uživatel4065
 ja jezdim jenom na cistej lih,kterej dostavam za daco a jezdi to taky,po vsi to staci kdyz ses linej chodit
Datum: 21. září 2008 21:04
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 budte v pohode hosi muj fekal jezdi na smes natural91 zredenej 1:35 s fritovacím olejem jede ale málo a zalepí se klikofka a trisky se svickou je to sračka ale jede to nejlepsi je jezdit bez voleje tak to nejvic tahne
Datum: 18. září 2008 15:55
 A nebyl to americkej benzín. Ten je bezbarvej a voní jako po ovoci. Viděl jsem ho dávat do motorovek.
Datum: 17. září 2008 9:52
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 ja sem ve fiku jednou mel nejakej divnej benzin takovej jako by pruhlednej jak voda zadny sbarveni pak sme do toho dali takovej tmave zelejenej volej a to byl hukot to co sem driv vyjel tak na 1 to sem vyjel sklidem na 2 najednou to melo takovou neuveritelnou silu kdyby u nas prodavali ten benzin tak bych si ho kupoval ale ani nwm jakej tam byl  nevite nekdo co to je za benzin ???
Datum: 16. září 2008 14:37
 Zkus si natankovat 95 nebo 91 u pooradny pumpy do seriovyho fekala... Kdyz jezdis na 91/95 z pumpy u JZD a das tam benzin napr. od Shellu, to pak chapu, ze je rozdil znat...
Datum: 16. září 2008 10:16
 Trochu bych oponoval....se všim souhlasim jen ne s tim že s Shell v power racing nepoznáš rozdíl....  To pravda neni....
Datum: 16. září 2008 10:00
 Pinckovi je to uplne jedno. Rozdil mezi 91,95 a nedejboze Shell-V Power na seriovym pionyrovi proste nepoznas. Zjisti si kompresi a uvidis, ze je to fuk...
Datum: 16. září 2008 6:31
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 kámoš řikal že jezdil na apsinta trochu drahý palivo ale proc ne
Datum: 15. září 2008 21:19
 Nestane se vůbec nic protože je stavěný i na měně kvalitní benzín.
Datum: 15. září 2008 20:47
 No to s tou barvou sem psal ja pac mi to rikal znamej kdyz byl mladej tak na co jezdil a klidne to napisu znova ale jestli neodejdou nejaky dily pac on jezdil treba na rum s vodkou atd a kdyz daly tyhle ,,pokusy,, tak olej nedaval
Datum: 15. září 2008 20:36
 fekaloj to je jedno
Datum: 15. září 2008 20:35
 jj fechtl zežere v naředěném stavu snad všechno   neboj sa když zmýcháš ty benzíny,tak se nic nestane!!
Datum: 15. září 2008 20:14
 Netstalo by se vůbec nic už sm slyšel že někdo jezdí na slivovici,ředidlo,toulen,vodku nebo dokonce ředěnou barvu to bych ale rači neskoušel
Datum: 15. září 2008 20:05
 hele lidi mam takovej problem  jakože moc nerozumim elektrice u fichtla tak se vás ptám kam vedou dráty z indučky??? díkec za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 9:08
Jméno: standa
IP: uživatel4110
 jeden z inducky na kostru(15) a jeden na kladivka(1) ...
Datum: 17. září 2008 9:08
Datum: 15. září 2008 20:51
 uplne jednoduche v zapalovani mas dratek od civky ten napojis na kladivko kondik taky zapojis na kladivko potom vedes drat na 1 na ind.civce z 1na ind.civce jeste vede drat na chcipak 1. 15 na ind.civce ukostrit ted svetla 55 zapalovani (to jsou ty dve civky spojene dratem na 55 do spinace, pak 56 vede na zadni svetlo a na prostredni konektor na prepici svetel ty dva jdou do svetla predniho to jak rozeberestak mas jeste kostru na svetlo to ukostris a alektrina je hotova tu mas odkaz http://www.sesa-moto.cz/obrazky/ikona.jpg
Datum: 15. září 2008 20:49
 tak to že velkej červenej do fajfky a nasledne svicky to asi vis... jeden černej co je jen jeden na straně vede na kostru a tam co sou dva draty tak jden vede do motoru a druhej do chcipaku.
Datum: 15. září 2008 20:01
Jméno: jirka
IP: uživatel2800
 prosim já sem sundal hlavu u motoru a dal sem jí tam spatky a nejde to nastartovat a slisim tam vzduch
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 14:44
 on říkal hlavu, ne válec! pod hlavu s tesnění nedává!
Datum: 16. září 2008 14:44
Jméno: 007
IP: uživatel2353
 skus jine tesneni z čtvrtky nebo vice utahnout
Datum: 16. září 2008 9:06
 když to nepovolíš nebo nedotáhneš křížem tak se to nepatrně zkroutí, tak to prostě je!
Datum: 15. září 2008 20:45
Jméno: jirka
IP: uživatel2800
 a jak sem to moch překroutit
Datum: 15. září 2008 20:07
 jo, to sem zapomněl... díky za doplnění
Datum: 15. září 2008 20:00
Jméno: toonick
IP: uživatel1198
 Dotahovat s ema do krize, to znamena prvni sroub, treti sroub, druhy sroub...
Datum: 15. září 2008 19:58
 tak to si ji pravděpodobně při povolování nebo při utahování zkroutil... zkus ji zabrousit nebo dej jinou (a nebo si ji možná prostě jen špatně dotáh)
Datum: 15. září 2008 19:49
Jméno: mira
IP: uživatel3138
Posl.aktualizace: 16. září 2008 10:07
Datum: 16. září 2008 10:07
 Podle toho co máš v plánu s motorem. Ze zápustky je povrch ojnice drsný a plný mikrotrhlin. Každá nerovnost se stává vrubem pro koncentraci napětí a možnost případného přetržení. Vyleštit ji můžeš ale musíš postupovat velice pečlivě přechody musí mít velké rádiusy a nesmíš do ní nadělat větší vrypy než původdně měla. Já to dřív jak za víkend nestíhám připravit si ojnici....  Je to jen jakási částečná ochrana před méně kvalitním výrobkem. Pro přesné určení kvality je potřeba minimálně rentgen ojnice a stejně ti nikdo nikdy neřekne, že se ti nemůže v 10 000 přetrhnout...  Je to otázka....buď a nebo...na názory, že neni vidět a nebo že to je zbytečný že to nezvýší výkon se vykašli....! Je potřeba vědět co máš v plánu.....
Datum: 16. září 2008 10:06
Jméno: PAVKO
IP: uživatel430
 to ti výkon nezvýsi je to zbytečné
Datum: 16. září 2008 5:52
 vidět nění,tak asi ne...stejně se ti zase zasere,,,záleží na tobě
Datum: 15. září 2008 19:53
 napíše mi sem nekdo uplne presne jak se seřizuje predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 15:08
 ja to delam tak ze sundam hlavu vezmu do ruky dva sroubovaky jeden stricim do valce a druhym si otacim pist...(na vacce) najdu HU a mezi kladivkama si nastavim odtrh 0,4 (podle oka) pak se zase odhadem vratim o 1,7mm z patky nastavim si prestih take podle oka:  stihle zpusebem si v poho vystacim  mam doma 6 fiku kazdej stelovanej timhle zpusobem a vsechny jsou na slapnuti a jezdi nadherne
Datum: 16. září 2008 15:08
 Nejjednodušejc a nejpřesnějc to jde udělat takhle...! Sundat hlavu....(to v každým případě něaký strkání šroubováků je kravina...) zajistit aby byl přesně válec...(přez podložky ho stáhnout bez hlavy....)! Sundat z kladívek kondik a cívku...pak vzít buď stojánek s úchylkoměrem a nebo stačí i posuvka...(přez hranu na sundaný hlavě se to měří dobře....) následuje nastavení odtrhu který se NENASTAVUJE v HŮ pístu a v maximálním otevření kladívka. To jest....ať točim motorem jak chci kladívka nejdou dál jak 0,4mm od sebe. Když je odtrhem je potřeba mít ohmmetr...(klasickej žlutej měřák má ho doma snad každej a nebo se dá pučit...) jeden kontakt na konstru jeden na klaívka...(na šroubek...) nastavit na odpor. Ve chvíly kdy sou kontakty u sebe je odpor prakticky nula...v prvním okamžiku rozpojení je nekonečně velký...(tušim že tam skočí jednička....) to je okamžik jiskry....pokud máš úchylkoměr koukneš na něj a točíš dál magnetem a počítáš předstih jak se točí úchylkoměr a nebo vezmeš posuvku a přez hranu válce se dotkneš hrany pístu..(tam samozřejmě chyba určitá je....) Zjistíš předstih když je OK balíš když ne hejbeš celym magnetem doleva doprava....  Sice sem to popsal ale stejně za pár dní bude stejnej dotaz v place znova....
Datum: 16. září 2008 10:15
 jen pro přesnost: kladívka nemají být uplně secvaklý, má tam být 0,05 mm mezera (alobal), předstih je 1,6 - 1,9 mm, ale to taky není 100%, každej fichtl to má trošku jinak, a v HÚ má bejt na kladívkách 0,4 mm, ale tam je to s tou mírou stejně jako u toho předstihu => +/- 100 km   
Datum: 15. září 2008 19:53
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
 já to dělám tag vemu si šupleru a měrky na ventily -sundám svíčku místo svíč tem strčím šroubovák a 8mm klíčem otáčím klikovkou dokud není píst plně vysunutý (horní ůvrat)potom vemu měrku 0,45mm a nastavím vzdálenost kontaktů(kladívek) potom vemu posuvku a nestavím vzdálenost 1.7mm a hloubkomerem nastavím předstihotáčím klikovkou na vzdálenost 1.7mm od horní ouvratě ale dávám bacha aby se mi by se mi neposunul celej válec na vzdálenosti 1,7mm mají být kladívka scvaknutá pokud nejsou tak otáčím celím zapalkem dokud se nezcvaknou no když sou scvaklí tak přidělám hlavu a skontroluju obě hodnoty
Datum: 15. září 2008 19:40
 čau čau borci tak mam otazku co lijete za benzin a v jakem pomeru oleje?+++ znacku oleje diky moc piste zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 16:15
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 Vpower obsahuje ad´ditiva ktere zlepuji výkon paliva je to proverene sma sem si robil additivovaný benzin a slo to poznat lip to jelo v kopcach
Datum: 17. září 2008 16:15
Jméno: joxa
IP: uživatel4111
 já tam liju special 91 a yatím M2T ale mám koupený Agip city 2T, máte s ním někdo zkušenosti? v jakem pomeru atd?
Datum: 17. září 2008 9:34
 hele jak ste tady někdo psal že používáte trysk, seš s nim spokojenej? já sem ho totiž dneska koupil a zajímalo by mě jestli bude dostatečně mazat při záběhu výbrusu... díky za odpověď
Datum: 16. září 2008 16:51
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 natural 95 + Mol dynamic moto2T 1:33
Datum: 16. září 2008 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel4100
 special a motorex speedmix 2T 1:35 - 1:40
Datum: 16. září 2008 12:21
 Salosek: jj Shell V-Power + Shell Advance 2T 1:40 a jede to jako blázen...sem už natřel pár simálů a jinak moje kámoše s fikama
Aneb jak silnej je placebo efekt. Rozdil mezi 91 a Shellem nemas sanci poznat. Mozna tak, jestli si tankoval 91 u JZD. Dycky me fascinuje na ruznych forech tuneru, kdyz pisou, ze tam dali pico, Shell, vole.. To pak tahlo vocpoda vole... Ta moje Schade po dedovi ted jezdi jak splasena...
No a u pincka je to to samy... Clovek si proste vsugeruje, ze to jede lip
Datum: 16. září 2008 6:38
 jj Shell V-Power + Shell Advance 2T 1:40 a jede to jako blázen...sem už natřel pár simálů a jinak moje kámoše s fikama
Datum: 15. září 2008 19:49
 shell v power a shell advance polosyntetiku 1:50
Datum: 15. září 2008 19:44
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 ja liju natural je levnejsí a ELF MOTO 2 XT TECH a nemuzu si stezovat nekouri nekarbonizje nadhera
Datum: 15. září 2008 19:36
 salosek do fichtla W-Power? to ti natře prdel ne? to musí jet dobře!!!
Datum: 15. září 2008 19:23
 Naturál 95 + trysk M2t 1:30 Jestli naturál nebo speciál je to fuk.
Datum: 15. září 2008 19:21
Jméno: brisK
IP: uživatel4041
 sry blbě sem si to přečet já dávam special 91 (natural nemá cenu na seriový motor) + M2T 1:30 a žádný problém
Datum: 15. září 2008 19:10
 každý má jiný názor,,,já třeba leju Shell V-Power s Shell Advance 2T v poměru 1:40 a jsem spokojenej,,,
Datum: 15. září 2008 19:08
Jméno: brisK
IP: uživatel4041
 podle oleje třeba M2T obvykle 1:33
Datum: 15. září 2008 19:04
Jméno: Lamak
IP: uživatel768
 zdravim, koupil jsem si motorku, davam to na prvni prohlidku do servisu, kdyz jim reknu jestli by se mohli podivat jak jsem to zajel, umi to poznat jestli jsem to dobre zajel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 19:25
 maximalne zjistej jestly tos nepridrel nebo neco v tom stilu zapekle krouzky atd
Datum: 15. září 2008 19:25
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 no jedině že by smeřili výkon a průbeh koutícího momentu na brzde
Datum: 15. září 2008 18:33
 že by se na to podívali, a řekli ti Je to dobře zajeté to nejde.. To se pozná časem na motoru... výkon, chod, poruchy a tak..
Datum: 15. září 2008 18:16
 rekl bych ze se to hned tak nepozna jestli je to novy tak to se podle me neda poznat
Datum: 15. září 2008 18:15
Jméno: Lamak
IP: uživatel768
 custe, mam novou crossku, poznam pridreni motoru i na malem stoupani?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 18:11
 zalezi na crosce ne?\r\n
Datum: 15. září 2008 18:11
 hej borci su ted v garazi a ani za boha mi nechcou hazet kladivka cim to?dratky jsou zapojeny vsechny.muze to byt predstihem?piste co nejdriv specha.diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 19:25
 mezi kladívkama by to nemělo házet né?!jen občas...a jinak jak píšou ostatní!!
Datum: 15. září 2008 19:25
 Tak od které vede drátek na kladívka...
Datum: 15. září 2008 18:17
 napajeci to je ktera?
Datum: 15. září 2008 18:13
 Začni u hladívek, pak se podívej na napajecí cívku a postupuj výš...
Datum: 15. září 2008 18:05
 špinavé hladívka, zkrat, vadná cívka nebo je moc daleko od magnetu, vaadný drát, špatný kondenzátor...
Datum: 15. září 2008 18:05
|



|