Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 mám dotázek... když si namontuju klapku mám si tam dát aj větší trysku? páč ju tam ted zaes mám a když přidám tak se to nejdřív zadusi a potom trocha rozjede ale ne uplne..... tak sem skusil dát jehlu na 4 zarež zhora a jelo to lip tak mam dat vetsi trysku??? diky (na jawe 555 bez upravy motoru jen sem musel prehodit civku aby tam sel karbec)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 21:57
 nevim jestly jsem magor ale nejde me otevrit ani jeden odkaz
Datum: 26. září 2008 21:57
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 mě se to taky zdá jako blbost, ale jet by to mělo. Větší trysku to chtít asi bude, ale taky to možná bude chtít zvednout hladinu v plovákovce (u jednoho motoru jsem musel zvedat až o pět mm). Chce to zkoušet, je to nevyzpytatelný
Datum: 19. září 2008 9:30
 můžu se zeptat k čemu je ta tvoje úprava dobrá? když koukám na provedení tak bych řek že tam vzniká kontraproduktivní víření směsi a nejspíš to pojede stejně, né-li hůř než origo, když se ti to povede odladit...co na to frikulín, stejsky a další?
Datum: 18. září 2008 23:40
Datum: 18. září 2008 19:14
Datum: 18. září 2008 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel4119
 nefouká ti to nekde???? kdyz sem videl foto te tvoji upravy tak mi to prislo takove zbastlene a tipoval bych to falesnej luft ...jinak nevim kde sezenes vetsi trysku na pareza?? mozna bych tam skusil posadit karbec ze 125 T,je stejnej,ma sirsi prumer difuzoru,vetsi trysku a vypada uplne stejne..
Datum: 18. září 2008 18:22
Jméno: :-)
IP: uživatel1333
 Ahoj.Kolik si myslíte že by stálo namíchání barvy v autoservisu????A kolik jí tak potřebuju?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2008 8:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nechci být hnidopich, ale autoservis není lakovna  . Tam ti obvykle barvu neprodají  . Sprejovka vypadá hezky jen chvilku, neznám sprej kterej by byl dostatečně odolnej otěru. Po chvíli to je matný jak prase. Jinak můžu potvrdit cenu co uvádí patrik, dá se i od 1000kč za litr, ale s tím může být také potíž.
Datum: 19. září 2008 8:20
 stando nemáš pravdu, když to děláš všechno pořádmě, vypadá to stejně dobře jak z lakírny.....jási teďka udělal hodně parádne masku a je luxusní!
Datum: 18. září 2008 21:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 barva pragopur stoji v jawacke cervene 400kc bez tuzidle je odolna vuci benzinu a dalsim vecem
Datum: 18. září 2008 19:52
 být tebou tak koupim hodne kvalitni!kamos koupil za 800 KC kg a rozpustil mu to benzin
Datum: 18. září 2008 19:27
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
 1 kg míchané barvy i s tužidlem a tím vším stojí 1600 kč.
Datum: 18. září 2008 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel4119
 jenom ne spreje   jinak v pradnym obchode barvy laky ti namichaji cokoliv...za cenu mnozstvi barvy+asi nejaky dižko
Datum: 18. září 2008 18:56
 vopravy, sry
Datum: 18. září 2008 18:29
 no tak já sem to dělal takhle, a dohromady sem spotřeboval asi 6-7 sprejů....a chtělo by to eště 1-2 na vopravi...podle toho kolik máš barev
Datum: 18. září 2008 18:29
Jméno: :-)
IP: uživatel1333
 Na fichtla.
Datum: 18. září 2008 18:08
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 čau draci,vadi když se mi ojnice trochu kyve ze strany na stranu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 18:04
Jméno: stepin
IP: uživatel4024
 tak to sem rad  diky
Datum: 18. září 2008 18:04
 mno vadit by to nemelo, to se kejve myslim kazda
Datum: 18. září 2008 18:02
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 čau draci,jaky olej by ste doporučili na tu sadu 8.vybrus na jawu 50??dik moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 19:21
 Stejnej jako na originál a 1.2.3.4.5.6.7. výbrus.....
Datum: 18. září 2008 19:21
 ONO JE TO ELKEM JEDNO..ALE musíš ho tam dát dost
Datum: 18. září 2008 18:55
Jméno: morgen
IP: uživatel4120
 hlavne prevodovy ;-D
Datum: 18. září 2008 17:59
 Zdravím, přijeďte se podívat na Jawácké setkání! více..http://jawa-zije.wgz.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 16:53
 Cau hosi je mozno natrhnout tipka hterej je stejne tezkej jako ja a on ma mosquito a ja mustanga a jestli byste mi poradili jaky si tam mam dat abych ho nath sekundarni kolecko myslim to jak ma 9 az 16 zubu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 23:42
 jak dlouhá bude trať? jestli víc než 100m tak se mustang nechytá, možná ani na 50m....
Datum: 18. září 2008 23:42
Jméno: standa
IP: uživatel4119
 musis ho predjet i v puvodnim stavu(prevody) ...pokud mas normalniho mustanga kerej dobre jede tak moskyto nema sanci...je strasne liny oproti fichtlu...nevim jakou ma moskyto maximalku,ale na rozjezd ho urcite mas!!!
Datum: 18. září 2008 17:02
 sezen si karbec z motorovky nech si to vybrousit valen na 8 vybrus sniz hlavu 16 zub sekundar primar vymen za origo mensi rozetu plaste na silnicku a pockej si az bude foukat poradny vitr do zad a rozvin plachty
Datum: 18. září 2008 16:54
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Bez zasadnich uprav nemas absolutne zadnou sanci
Datum: 18. září 2008 16:38
 Cau draci na vsech fichtlech moc vas prosim poradil byste mi nikdo jestli de stelovat predstih bez toho abych otacel magnetem díky moc.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 19:35
 Musíš pootáčet statorem, (to je ta věc co jsou na ní ty tři cívky) bez toho předstih nenaladíš.
Datum: 18. září 2008 19:35
 no newim... ale stim ti asi nikdo neporadi... a proc chces stelovat aniz bys hejbal z magnetem??
Datum: 18. září 2008 17:14
 jednou sem byl domluvenej s kamosama ze prijedu k byvalim municnim skladum je tam normalne asfaltka a zakaz vjezdu auta tam jezdi vyjmečně jen sem tam traktor no tak prijedu sednu si na zavoru vytahnu kolač co sem nestihl sežrat doma a prohodim dve slova a najednou benga na ja sem myslel že se poseru samořzejmě zastavi a vylezou 4 benga že si kdosi volal ze tam nekdo kope do dveri a chodi po strese samozrejme ti chuji co na me čekali kopali do dveri a debilnim hlasem se ptali a kde mate holky a vy taddy svačite nebo co jeden kamos byl syn cajta tak se nas ptali na meno a bydliste a na toho syna policajta a ty mysliš ze te neznam a rekli jsem jim my nic ale muj fichtl je nezajmal určite si všimly že neni nalepka s stk a řekli at dem za zavoru ze lidi sou blbi nasedly a jeli pravda je že mě nechtli za jizdy tak problem by s toho nebyl ale mel strach jak prase
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 17:47
 dojemné uplne mi nabehla husí kůže jaky to bylo vzruso
Datum: 18. září 2008 17:47
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 čau draci,jaky olej by ste doporučili na tu sadu 8.vybrus na jawu 50??dik moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 18:22
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Prostě olej. Co je to sakra za otázky . Di na benzinku a kup dražší olej a maš to !
Datum: 18. září 2008 18:22
 je tu nekdo koho chytli na fichtlu s helmou a bez papiru
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 7:10
 čus mě chytli na 125 hondě to mi bylo ete 14 a policajti???byly docela v poho dopravodili mě domu dostal sem varováni a nikde to nehlásili ani doma neee
Datum: 25. prosince 2008 7:10
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 Mě chytli 3x a naposled to bylo už jen tak tak. Poprvý to byli mlaďasové vzali si občanky na který nekoukali jenom čuměli na naše stroje a pořád si mumlali něco o fichtl-gangu pak sme museli jet přez louky. Podruhý to byl známej tak taky fpoho a na potřetí to bylo tak že nejdřív sem jim zdrhal (úspěšně neboli pole a lesy to jistí) ale při oplejtačce nazpátek mě vyhmátli (naštěstí byl jeden) a říkal něco na stylu: řidičák nemáš, papíry to nemá tak poď se mnou k autu. Hoši v tu chvíli ve mě hrklo jediný co mě napadlo bylo jestli to nejde domluvou nebo to nějak ukecat. Naštěstí povolil a ještě mi řekl ať jedu po polích ale ať si dávam majzla a ještě mě hlídal (na jeho rozkaz sem musel tlačit za trest 2km do kopce a potom mě nechal)!!! Od tý doby jezdim výhradně po polích a nebo po cyklostezce (ale po tý jenom večer) samozřejmě sem měl pokaždý helmu. Baz ní sem takovej nesvůj.
Datum: 17. prosince 2008 22:19
Jméno: stanon:
IP: uživatel1648
 Loukotman: si stěžuj! u nás jezděj na čtyřkolce! a ještě k tomu ne státní ale obecní policie se soukromym majitelem (mají skoro stejný, ne-li stejný pravomoce jako normální!!) a ty tě fakt nenechaj ujet jenom s domluvou! a to protože je to živí!!
Datum: 19. září 2008 15:09
 nj, ale tady jezdí ty svine s NIVOU..  a to není šance..
Datum: 19. září 2008 14:23
Jméno: kuba
IP: uživatel4121
 Si piš!
Datum: 19. září 2008 10:13
Jméno: standais1
IP: uživatel3091
 musíš ujet ! fichtl je mašina, která natrhne felinu v terénu jak hovno
Datum: 18. září 2008 20:31
 me taky uz nekolikrat jednou to jsem mel znacku me to stalo ventilky a podruhy akorat domluva
Datum: 18. září 2008 17:26
Jméno: fik21
IP: uživatel2073
 čau mě 2 ale vpoho ale už to omezuju za rok delam papiry tak nechci riskovat...
Datum: 18. září 2008 16:10
 hmm nejakej bug si mel nebo tik v ruce?  jinak me chytli trikrat a nic ale ne kzdej je takovej..... jinak mě už to nehrozu hahahahahaha
Datum: 18. září 2008 16:07
 dobry den jak vypada jawa 90 pošlete treba foto dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel4119
Datum: 18. září 2008 17:07
 zdravím mám dotaz ohledně jawy 23 mustang golden sport. Potřeboval bych pokud je tu někdo kdo by měl o tomto stroji fotky, el. schéma nějakou dokumentaci atd. jestli by mi to mohl poslat na mail. Jde mi hlavně jak vypadal a jak byla zapojena baterka jak měla řešené dobíjení......Předem moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2008 0:23
 jinak ten mustang z motoinzerce je na 95% GS, má zadní světlo LUCAS a přední nějaký jiný, zřejmě Aprilia a pak má skoro všechno jak psal standa, kyvky dělali různá i na stroje co nešli na vývoz, tohle je třeba novější než ten co na něj standa odkazoval
Datum: 19. září 2008 0:23
 Na netu je el. schéma pro pionýra s blinkrama (vývoz do anglie..) a tam baterka dobíjená je, myslím že je jedna cívka usměrňěná a připojená na baterii, z ní jsou napájeny blinkry a brzdovka, možná ještě zadní světlo, bylo to klasický 20W magneto a 5W cívka byla vyměněna za zapalovací (ta se pak usměrnila diodou a připojila se na baterku)
Datum: 19. září 2008 0:20
 byylo to jak pises... na to brzdovy svetlo to vydrzelo dlouho tak asi neresili dobijeni...
Datum: 18. září 2008 22:07
Jméno: Brody
IP: uživatel4117
 to jako že když se vybila dala se nabít a zase se na ní brzdilo dál? Slyšel jsem že starý čz měly taky baterku myslím na světla a klakson a měly dobíjení řešeno přes nějakou spirálu tak jsem myslel jestli to nebylo tak řešeno i tady
Datum: 18. září 2008 21:35
 nebyla dobijena vubec, byl to samostatnej okruh pro akorat stop svetlo , jinak vsechno slo z civek
Datum: 18. září 2008 21:26
Jméno: Brody
IP: uživatel4117
 na ten odkaz jawa50 golden jsem se díval. Právě ten typ jak je na motoinzerci mám akorát mě chybí rámeček a sklo a zadní světlo je to klasický co jsou standardně na 23. Držák na baterku tam mám taky tachometr mám v mílích jinak barva je origo s černými čáry na nádrži. Zajímalo by mě když tam byla baterka jakým způsobem byla dobíjena? Moc díky za odpovědi
Datum: 18. září 2008 21:06
 stando bacha, ne vsechny goldeny meli starou kyvku.. koukni sem : http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/216732-mustang-23.html , sice neorigo barva, ale jiny predni svetlo s tachakem ktery vypada jako ten do mph , zadni svetlo, drzak baterky a kyvka uz nova! ... jinak tuhle zimu nejspis taky budu davat mustanga do stylu golden sport
Datum: 18. září 2008 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel4119
Datum: 18. září 2008 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel4119
 strasne moc informaci se doctes ve clenku v odkazu...s nekterymi udaji uplne nesouhlasim,ale lepsi clanek o jawe 23 golden sport jsem jeste necetl....jak psal brisk...tady je docela peknej clanek... http://www.jawa-50.cz/jawa-50-typ-23-golden-sport.php ....jinak oproti klasickymu mustangu mel par zmen...nevim jestli byli vsechny na odkazu vyjmenovany,ale zminim zde ty o kterych vim..(protoze jsem ho mel jako malej kluk v origo stavu,akorat byl modro bilej a tachometr mel v km/h)...takze: melo to kyvku jako stara 21(takovou tu sirokou),zadni stupacky jeste montovane M8 sroubem(pozdejsi mustang ma uz privarene)...zadni tlumice mel stejne jako stara 21-tj. s krycimy plechy ....dalsi zmena byla v drzacich svetlometu,nebyli pevne jako u mustangu,ale nasouvaci a vypodlozene zezhora a zespoda gumovymi manzetami(je to dobre vydet na obrazkach v odkazu)...dale svetlomet byl stejne konstrukce jako u mustangu jen s rozdilnym tachometrem(hranaty do 120 jako na jawe 90,nebo do 50mph pro vyvoz) ...dalsim rozdilem je kryt retezu ...mel stejny tvar(kulaty) jako na starych pionyrech 20,21 a byl protazeny az ke krytu motoru(take dobre viditelne na foto)...dalsim prvkem je vyfuk...mel stejny tvar jako stare pionyry...predni tlumice nebyli napevno jako jeden kus ale rozkladaci,rozebiratelne jako na starem pionyru,dole byli utazeny srouby v brejlich a nahore meli velke matice s jemnym zavitem(jako stara 21) ktere byly zakryty hlinikovymi vicky...dalsi veci byl predni blatnik,ktery byl uchycen trubkami k vidlicim(viz foto) ...dalsi veci je zapalovani...bylo stejne jako na strych 21(20W) jedna civka 15W predni svetlo/klakson ,5W zadni svetlo(nektere prameny tvrdi ze mel stop svetlo) a standartni zapalovaci civka...s timto souviseji i hodnoty zarovek!! ...elektricke zapojeni bylo taktez stejne jako na stare 21 ...tachometr v mph,ale bez kontrolky!!! jak je psano v odkazu...kontrolka je u tachometru z jawy 90!!! Vzadu bylo udajne svetlo znacky LUCAS a ve predu zn. Aprilia....ale to se tam doctes proc tomu tak bylo...jeste jednou zmenou jsou riditka....jsou s hrazdou(jako stare 21) a puvodne byli dvoudilne s kricim plechem,ale vetsina majitelu jsi je nechala zavarit anticorem...prepinace svetel mel kabely vedene jeste riditkem jako stara 21 ... ono v podstate se jednalo o prekopanou starou jawu 21,ktera dostala jine blatniky,nadrz a svetlomet....vsude se mluvi o prvnim mustangu jako o Golden sportu,ktery sel pouze na vyvoz do USA,ale nejen ja zastavam tvrzeni,ze v 69 nez sli mustangy na vyvoz,tak byla prvni serie pro CSFR ,ktera byla s golden sportem totozna az na par detailu(jine zadni svetlo,tacho v km/h,zadna baterie,zadne stop svetlo) a byli v sedem provedeni....kdybych ho kdysi nemel doma tak bych to netvrdil...na stitku mel vse napsane cesky a rv. tam byl 68 nebo 69....jinak po internetu koluje hafo fotek na ketrych je udajne "Golden sport" ale z velke casti je to pouze zbastleny klasicky mustang!! v odkazu je jeden opravdu 100%Golden sport ( http://www.jawa-50.cz/nahled_max.php?f=img/content/23/golden-sport/big/jawa-50-typ-23-golden-sport-17.jpg ) o tom druhem mam jiste pochyby,ale pokud opravdu nejaka druha serie goldesportu byla,tak je to on ...Jinak pokud se chystas na renovaci tak preju hodne uspechu se schanenim origo dilů,protoze tech je minimum...
Datum: 18. září 2008 16:49
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
Datum: 18. září 2008 15:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel4081
 Chci si koupit jawa 90 cross. Jaké jsou Vaše zkušenosti s tímto strojem????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 19:36
 Ježiš, nějak se mi tam přeházeli věty.... zubopředstih, to slyšim poprvé..
Datum: 18. září 2008 19:36
 Ježiš, nějak se mi tam přeházeli věty.... zubopředstih, to slyšim poprvé..
Datum: 18. září 2008 18:55
 Tak tak, J90 má problém se spojkou mezi klikou a vyčkou, která se vymačka , vznikne tam vůle a nelze to seřídit d toho dupat) a špatné přeřazování (podřazování při vysokých otáčkách) pak trpní zubopředstih...pak to takytím špatně startuje.. Druhý problém je občas poruchová převodovka - jen za předpokladu špatného zacházení, tj. špatná funkce spojky nebo její nepoužívání, dále rychlé řazení (nesmí sevé spojky a h jen nalisovaný. Dále se někdy uvádí karbec a klika (vlivem použítí špatného oleje) doporučuje se používat něco lepšího, než M2T. Přip ravidlené udržbě a pečlivém zacházení neni důvodu, proč by neměla být problémová. jinak chceš-li vidět devadesátku, koukni na youtube, je tam asi 5-6 vidí s ní nejsou nic moc, ale něco tam idět a slyšet je.
Datum: 18. září 2008 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel4119
Datum: 18. září 2008 16:52
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 kolik tak jede ,90km/h ?
Datum: 18. září 2008 16:04
 to může být pěkný žiihasdlo ne?
Datum: 18. září 2008 15:30
Jméno: Jo
IP: uživatel2018
 S tím výkonem motoru to neni pravda. nic proti dr.fík. všechny 90 měly stejný výkona až potom ty motory s vějiřovitou hlavou měli jinačí stupeň komprese. Výkon se uvádí různě od 8k až po 10.5. Všude najdeš jinak.
Datum: 18. září 2008 15:28
 Jawa 90 je dobrej stroj.Když už tak bych si koupil jawu 90 cross,ta má 9,5k,oproti roastarovy kterej má asi 6k.Ale nejvíc na ni odchází rotační šoupátko.Taky by na ni nebyla špatná baterka.S ND je velkej problém,nový díly se nedělaj a starý se těžko sháněj.Ale pokud se to vychytá tak si myslim že je to dobrej stroj
Datum: 18. září 2008 14:34
Jméno: Jo
IP: uživatel2018
 Ja mam jawu 90 i s doklady. Je to perfektní stroj. Jsem s ní naprosto spokejen i když nějaké mouchy v motoru se najdou, ale to je vedlejší. Fakt super stroj. Mám 2 devadesátky a obě dvě jedou suprovně.
Datum: 18. září 2008 13:56
 Lori>omyl klasická jawa není vůbec poruchová, ale je pravda že 90ka je trochu choulostivá na převodovku a vymačkává se uložení vačky, ale když uděláš dokonale vůle v převodovce a použiješ neojetý kolečka a budeš řadit s citem+ vychytat ještě to zapalování a nějaký další drobnosti tak i 90ka se dá považovat za spolehlivou, v tomhle případě platí dvojnásob "jaký si to uděláš takový to máš"
Datum: 18. září 2008 11:34
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Taky sem na něm ještě nejel...ale z doslechu vím že hodně trpí převodovka a ostatní součásti motoru,prostě klasická poruchová jawa
Datum: 18. září 2008 7:53
 No já bohužel na ní ještě nikdy nejel a le taky o ní přemýšlím (je jedno jestlo roadster nebo cross) ale je tu problém s ND, těch je málo. a nové prakticky žádné... Jinak je to prý pekelný stroj.
Datum: 17. září 2008 22:51
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 Čus draci,jaky byste doporučovali olej na zajeti toho 8.vybrusu na fichtla??dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 17:11
 sice jsem nebyl po vybrusu ale zkousel jsem najet 100 kilaku na scedeny fritovaci olej az na to ze kdyz jsem sundal vyfuk tak jsme ho vice nez polovinu vylel mene nez bjsem naredil s bnalem ale nezadrel je a to jezdi 75
Datum: 18. září 2008 17:11
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 V pohodě jsem ho zaběhnul na Madit M2T a jezdim na něj už přes tisíc kilometrů a v pohodě. Prvních 500km 1:20 a pak 1:30
Datum: 18. září 2008 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel4116
 jakykoliv lepsi olej nez je M2T ,redit v pomeru 1:25 ....tzn decku oleje na 2.5l benzinu...
Datum: 18. září 2008 9:04
Jméno: as
IP: uživatel1201
 nějAký z olejů značky yamalube!
Datum: 18. září 2008 7:35
 darec mam dotaz daval sem do kupi jawa mustang a nejde mi to rozjed přitom to jiskru hazí a odtrh mam seřízenej prosim o pomoc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 15:22
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 tak skus postelovat karbec nebo vymen svicku a prinejhorsim musis prenastavit predstich a odtrh
Datum: 18. září 2008 15:22
 jo vždycky je mokra svička
Datum: 18. září 2008 9:01
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 de ti tam vůbec benzín?
Datum: 17. září 2008 21:13
 Zdar draci, nevite jaka je hlavni tyska u ty silnejsi verze dandy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 12:41
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 www.dandy.tym.cz tam ti poradí..
Datum: 18. září 2008 12:41
Jméno: xXx
IP: uživatel2969
 hele seso,co máš vlastně za stroje????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 15:52
  mě to nevadi.... já bych rád vlatnil nějakou starší škopicu (ale jen 1000mb felcku a nebo tu oktavku) ale to bude daleko
Datum: 18. září 2008 15:52
 jee,,tak to sorac,, to ja sem si te s nikym splatl  *37* korna kdo to byl
Datum: 18. září 2008 15:36
 prosím ?  dyť já mám čerstvej řidičák tak teprv fichlařim a 1000 MB fakt nemám (ale stroj je to nádhernej) strecovi rezne oktávka (jako ta stara) na zahrade po dedovi kerej umrel byl ve 2.sv a byl na vylodeni v normandii !!! jenom děda oktavka nee  ta se jen parkrat vybourala (prej)
Datum: 18. září 2008 15:33
 hele hlada jsi mrtvej fichtlr ,,ty jsi mel MB 1000,, jak to ze jsi nic nerekl  no 5 let sem to delal opravdu pro lidi,,ted me to holt uz zivi,,prace jako prace,, sice vice casu to zbasti,,, ale zas jsou prasule na novinky
Datum: 18. září 2008 15:20
 jeden z mála lidi, co tu práci dělá pro lidi a ne pro peníze..... i když nějak se uživit musíš  ......
Datum: 18. září 2008 15:08
 hm hezky seso...ale dost smutne ze nemas us vobec cas ani na svoje veci ktore bi si urcite chcel robit a nie sediet ako puk pri pc...aj ked velka vdaka ..si chlap aj ked nie z hasakom v ruce ale miškov od pc xD
Datum: 18. září 2008 13:08
 ale coby 555 ma druha renovace, toz jako malej kluk,, prvni byla CZ 125T nechal sem na to skoro zdravi,,,pac kdyz sem setril na cerne akrylatove spreje znacky mototip,, tak na to padli vsechny penize na svaciny,,, tudis sem se naucil docela dlouho vydrzet bez jidla,, ten kdo dostaval jako malej kapesne,,tak nevi o co gou,,, pak ma prrvni a posledni JAWA 250/panel s kterou sem fakt zazil zazitky, jawka co u me zaparkova hned jak sem domu prinesl noty na moto, to my bylo 18, no a to je konec,, jeste se ke me dostala kroska fichtla(zadna uprava),,odjezdila dva rocniky fichlt day,, coz pri prvnim sem se v sobeslavi rozhodl ze vznikne fichtl kramek,,,, no a ted sedim za pc,,, v garazi pavuciny, sverak je rezavej, monterky zcela vymecne dvakrat do roka,,,, neni se cimu divit, pred 6 lety sem byl ortodoxny odmitac PC,,, smula uz v tom klecim dost hluboko,a ze se PC dostal prez prach dilny,snad si najdu nikdy vice casu .-)
Datum: 17. září 2008 21:30
Jméno: gutang
IP: uživatel3300
 cau chci se zeptat o kolik se zvýší rychlost když dám na nijak upravenýho mustanga sekundáro 14z sníží se mi o hodně tah?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 21:19
 když dáš 14z tak se nejspíš maximálka ještě sníží, protože motor už nebude mit dostatek krouťáku aby se dostal do maximálních otáček, spíš vyzkoušej 12z. motor má dostatek výkonu, je pružnej a dá se i docela dobře přetáčet takže maximálka někdy ještě stoupne než když máš 13z
Datum: 17. září 2008 21:19
 mno rychlost se ti tolik nezvedne pac to pujde pomalejc do otacek takze nez to vytahnes na velky otacky tak te to vyjde na to stejny jako 13zub
Datum: 17. září 2008 20:48
 schanim karburator z čz 150 i s hrdlem pokud možno.....chci si ho dát na fichtla....nemáte ho nekdo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 20:35
 hrdlo ze 150c nepouzijes na fekal protoze tam neni kolinko je tam jen takova prima priruba dlouha cca30mm
Datum: 17. září 2008 20:35
 a nechce mi ho dát???jak to s tím jelo?
Datum: 17. září 2008 19:55
 kámoš udělal to samý, měl vyřazenej motor ze 150 a přendal z ní karbec do fíka
Datum: 17. září 2008 19:30
 čau seso, prosimtě nemohl by ses mi pokusit sehnat funkční tacháč z těch burz nebo tak? ty určitě áš nějaký kontakty nebo tak....nějak levně ale...dražší než 100-150 nechci...díky mocc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 22:03
 prosimtě a nemohl bys nějak vošéfit to hledání? hledám jednu stránku ale zase nechci psát stejnej příspěvěk....bylo by to super
Datum: 17. září 2008 22:03
 okej no  ...ikdyž vono asi nejlíp udělám když si za 500 koupimk omplet novej
Datum: 17. září 2008 22:02
 tak to si draku splas sam,me do toho netahej
Datum: 17. září 2008 19:21
|



|