Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdar Draci, prosím poraďte mi, jak mám u 250 demontovat ložisko klikovky na straně jak je labyrint. Nevím, jak ho dostat ven, protože chci vyměnit gufero. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 22:20
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Kolecko puvodně jsem si chtěl dělat ten stahovák a když jsem nad tím tak přemýšlel, tak sem si řek, že to ložisko stejnak vyhodim, protože je v háji tak tam prostě něco navařim.
Datum: 02. prosince 2013 22:20
 Jinak pokud se ti nechce dělat s jednim stahovákem, tak já jsem to udělal tak, že jsem do vnitřního kroužku ložiska vevařil matku, a na tu jsem pak klepnul kulatinou...
Datum: 02. prosince 2013 17:34
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 kolečko nezničil jsem to právě když to nešlo tak jsem se ptal tady. Na ten stahovák už jsem koukal a nejspíš si ho bud udělám nebo koupim... než to nějak zničit bude se mi to hodit i na jindy
Datum: 02. prosince 2013 17:32
 Jedná se o trojložiskovou kývačku? Tak tam je hrubá síla opravdu na místě...hlavně protože mezi ložiskem a labirintem je seegrovka...Takže pokud jsi to ještě nezničil pomocí té hrubé síly, tak si vyrob nějaký přípravek a ložisko vytluč ve směru od seegrovky...
Datum: 02. prosince 2013 16:10
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Díky zkusim to
Datum: 02. prosince 2013 15:39
 co nejde silou musí jít ještě větší silou, ale opatrně, horkovzduškou to moc nenahřeješ, lepší je elektrickej vařič nebo i plynem by to šlo...při nějakých 180°C musí vypadnout samo
Datum: 02. prosince 2013 15:38
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 To jsem zkoušel už taky, ale ani se nehlo.... na internetu jsem jednou našel stahovák, ale bohužel nemůžu ho teď nikde najít
Datum: 02. prosince 2013 15:30
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 z venkovní strany vyrazit přes nejaků kulatinu ale opatrně. Nejlíp nahřát horkovzdušnů pistolí prostor okolo ložiska a potom vyrazit přes kulatinu.
Datum: 02. prosince 2013 15:27
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 To jsem udělal ale ložisko mi tam zůstalo a nevim jak ho teď dostat ven.
Datum: 02. prosince 2013 15:17
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Jedině rozpůlit motor
Datum: 02. prosince 2013 15:16
 zdar draci, dovezl sem si mustanga dlouho stál motor šlape ale nejde spojka i když dotáhnu ten šroubek tak se nerozpojí co s tím ? dál bych se chtěl zeptat na 10z sekundáro jakou má asi maximální rychlost ? chci to na ježdění po kopcovitejch polnačkách
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:24
 Jojo spojka už funguje jak má a jakej máte názor na ten 10z primár ?
Datum: 02. prosince 2013 21:24
 Kvůli spojce se motor půlit nemusí. Stačí vypustit olej a sundáš jen levé víko a pak uvidíš, co tomu je... Nejdřív ale zkus co ti tu už napsali, tzn. spojku rozlepit roztlačením pionýra, pokud to nepomůže, tak sundat víko a to už potom uvidíš co tomu je
Datum: 02. prosince 2013 21:07
 Jo děkuju vám
Datum: 02. prosince 2013 17:02
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Nebo zařadit jedničku, zmáčknout spojku a mustanga roztlačit, spojka by mohla povolit na hondě to fungovalo jak to pude na jawě to nevim.
Datum: 02. prosince 2013 16:24
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 nakopnůt a jezdit a zkůšat vypínat tu spojku
Datum: 02. prosince 2013 15:28
 No asi bude slepená a jak to spravit pujde to bez pulení ?
Datum: 02. prosince 2013 14:37
 Že by ta spojka byla slepená?
Datum: 02. prosince 2013 14:02
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 Bude také ve fichtlkrámku k dostání potah na pio černo-červený? Viděl jsem ho právě v motokrámku. Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 13:29
Datum: 06. prosince 2013 13:29
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 To aby měl člověk 2sedačky jednu klasiku černo-šedý že je nejlepší to se musí nechat a druho barevnou že si je může přehazovat podle situace kam s tím zrovna jede.
Datum: 04. prosince 2013 10:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 já ho nemám, ale chci ho...
Datum: 03. prosince 2013 19:44
 Já mám taky originál to sedlo černo-červené na 20 z roku 1970.
Datum: 03. prosince 2013 12:42
 https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/35054_1162151350325_7973162_n.jpg?lvh=1
Datum: 02. prosince 2013 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel16245
Datum: 02. prosince 2013 19:04
 já mám na 20 z roku 82 oranžovo černý a vypadá to pěkně a děda to sedlo nikdy neměnil
Datum: 02. prosince 2013 15:12
 draku ja nechtel prsnit PIO,, mustafa jeste jo ale pio se mi nechtelo,,muzu dodat v jake koliv barve nou problem,, trosku drazsi ale preci,,staci si napsat do vzkazu k objednavce a pak cekat min tyden nez se usije
Datum: 02. prosince 2013 14:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel13991
 zdat chtěl bych se zeptat jestli tu někdo neprovádí odlehčení kliky ?...nějakej kontakt díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 10:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Nazdar chlapi renovujem čz 250/475 a pýtam sa kde na motorke boli umiestnené kontrolky dobíjania a neutrálu kedže v el. schéme ich vidím ale na fotkách a na prabole neviem naisť kde boli umiestnené ??? dakujem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 http://yurik.rajce.idnes.cz/CZ_250_475
Datum: 02. prosince 2013 21:46
 není zaco  máte nějaké fotky z renovace ??
Datum: 02. prosince 2013 19:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel16504
 ďakujem si mi veľmi pomohol
Datum: 02. prosince 2013 13:59
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
Datum: 01. prosince 2013 22:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdravím nejedná se sice o pion ale nevím kde bych se měl jinde zeptat.Máte někdo zkušenosti s motorovýma pilama Partner?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 20:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 gsssssssssddddd
Datum: 16. prosince 2013 20:16
 Mám simson a potřeboval bych ze zadního kola vyklepnout ložiska půjde to nějak ručně nebo je na to nějaký stahovák nebo tak něco ?  díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 15:18
 A kdybych to nahřál horkovzdušnou pistolí ? ten náboj a pak ložisko vyklep ?
Datum: 05. prosince 2013 15:18
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Já to dělal tak, že jsem vnitřek toho ložiska nabodoval svářečkou. Tím se to trošku ohřálo a pak jsem to už jenom vyklepl přes tyčku. Nevím jestli se to tak má dělat, ale mě to jinak nešlo.
Datum: 03. prosince 2013 22:21
 aha díky za radu
Datum: 01. prosince 2013 16:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ty ložiska jsou uložený v hliníkovým domku viď? každopádně nahřát na 120 C a pak možná i vypadnou sami,při montáži nových zase nahřát
Datum: 01. prosince 2013 16:38
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 cus nevite proc byly na hlkave takovy dve dirky na vrchnim zebru
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:26
 náhoda jak prase už dlouho mám odběr tvejch videí na YT, jinak ty dirky jsou origo, na hoře i dole a pravděpodobně je tam dělyl aby šel vzduch chlazení i k válci , trošku
Datum: 01. prosince 2013 20:26
 jestli ktomu někdo neměl přidělaný náfuky..
Datum: 01. prosince 2013 20:25
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 http://www.youtube.com/watch?v=82FiSP5RxM8
2:39
Datum: 01. prosince 2013 19:51
 nevim jak to myslíš? nebylo by foto? pokud myslíš ty oválné dírky které jsou zepředu vidět a jsou i dole tak ty jsou tam kvůly chlazení . . . jinak nevim jak je to myšleno, fotky by byly lepší
Datum: 01. prosince 2013 19:11
 Zdravim. Přidávam pár fotek z letošní Motodovolené. V červenci jsme se podívali na Lago di Garda na cca 10 dní. Každému můžu jen doporučit, je to prostě perfektní. Jak z turistického hlediska, tak z motorkářského, horské silničky jedna báseň, k tomu množství menších či větších jezer. Dávám to sem napůl pro potěchu oka, napůl pro inspiraci pro Vaše výlety. Případné dotazy rád zodpovím. http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Lago_di_Garda
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:52
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 tak vidíš
Datum: 02. prosince 2013 21:52
 dyt se známe,černá 555
Datum: 02. prosince 2013 20:24
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
Datum: 02. prosince 2013 20:18
 ty bydlíš 1,4km od svého bydliště?Nebyl jsi náhodou na silvestra v Kobeřicích na 05?
Datum: 02. prosince 2013 20:09
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 1,4km od mého bydliště na kopci
Datum: 02. prosince 2013 20:02
 20 let jsem bydlel na palackého 10
Datum: 02. prosince 2013 20:00
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 no tak nevidím důvod tady psát moji přesnou adresu všem čumilům a nenechavcům co nenechají moje věci na pokoji. Proto nemám ani facebook.
Datum: 02. prosince 2013 19:59
 přesněji?
Datum: 02. prosince 2013 19:57
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 opava předměstí
Datum: 02. prosince 2013 19:53
 Přesněji?
Datum: 02. prosince 2013 19:50
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 opava
Datum: 02. prosince 2013 19:45
 jirko z odkud jsi?
Datum: 02. prosince 2013 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel16501
 Já si počkam  nejsem blázen ...
Datum: 02. prosince 2013 14:58
Jméno: jirka_z
IP: uživatel10186
 tak to musíš je ještě dřív než budete 3. Skladej poctivě a na jaře test a v létě naostro. Ted máš ještě dost času to dát přes zimu do kupy.
Datum: 02. prosince 2013 14:50
Jméno: standa
IP: uživatel16501
 Od mých 22 let si plánuju,že dam dokupy motor u péráka,je tam 60 let s první klikou,a že někoho splašim a pojedem,jenže se pořád objevují důležitější věci a tak to furt odkládám a teď to dopadlo tak,že jestli budu chtít jet s mladou do chorvatska na motorce tak musim obstarat sajdu,protože od léta budem už tři..  takže letos vůbec nic,napřesrok asi taky ne a za dva roky tak autem...
Datum: 02. prosince 2013 11:55
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 ok, zítra na to kouknu.
Datum: 01. prosince 2013 21:55
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 copak já.. já sem ani trysku nečistil.. to kámošův stroj byl prokletej... na tom fejcbuku je toho i z jinejch výletů.. chorvacko je až dole.. kvůli tomu sme založily tu skupinu - vagabund trip.
Datum: 01. prosince 2013 21:44
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 no ten první den se přiznám, že nás pěkně bolela prdel protože 457km za den je fakt hodně.
motory jsme spravili přes zimu tak šlapaly jak měly. Ty jsi takové štěstí asi neměl jak vidím, když jsi půlil motor.
zítra řeknu kolegovi (co jel se mnou a ma facebuk) a kouknu na tvoje fotky na facebuku.
Datum: 01. prosince 2013 21:27
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 pěkný... a docela ste to mazali co? my u balatonu byli taky a taky nám to tam prochcalo, nakonec sme v tom madarsku strávily dvě noci. pak ještě jednu v karlovači a před tim sme si pěkně pojezdily v záhřebu v centru. v těch největších vedrech - už sem jednu chvíly myslel že ten píst vyteče vejfukem ven. jiknak u toho balatonu je k vyzvednutí klikovka, resp. u vezprému - sme si tam tak trošku zapůlily, mám uložený souřednice, že se pro ni pak votočíme jndy
Datum: 01. prosince 2013 21:22
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 chlapi to je zažítek na celý život
Datum: 01. prosince 2013 21:08
 Jirka: Tak to klobouk  Paráda.
Datum: 01. prosince 2013 21:08
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 nemam facebuk nic nejde zobrazit
Datum: 01. prosince 2013 21:07
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
Datum: 01. prosince 2013 21:05
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 https://www.facebook.com/groups/248355118529513/#!/groups/313568512052058/ klidně sem odkaz dej, za to tě nikdo kamenovat nebude.
Datum: 01. prosince 2013 21:04
 Jen to sem dej...přístup blokuju pouze těm, co zde vyváději píčoviny.
Datum: 01. prosince 2013 21:02
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 mas nejake fotky nekde na webu? jak jste jeli do HR ? Já jo, ale nevím jak to udělat aby to nebyla reklama a ještě mě tady zablokujou přístup.
Datum: 01. prosince 2013 20:58
 nejlepsi na dovolene ja baba,, za den 400km s trema nadrzema a cestou vam nic neuutece,, pac pri ty rychlosti mate moznost si vse prochlednou ,,,, ale jinak zada a prde,,, docela K.O  jinak na italii je nej kolecko a jeho japonska kamoska
Datum: 01. prosince 2013 20:57
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 minulej rok červen... jen tak do Senju.. tři dny se se močily v karlovačku a zas domů.. pěkný to bylo.. příští rok bych taky někam vyrazil, jenže kámošům se už asi nebude chtít na fichtlech, neb se toho bojej, že prej to je popel, ale fichtlařů cestovatelů je u nás naštěstí stále dost, stačí se jen chtít kontaktovat. láká mě ten grossglok, nebo třeba i vysoký tatry - domluvíš se, aj dílů na fichtla tam bude dosti
Datum: 01. prosince 2013 20:52
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 dwein: kdy jste jeli? jsme se tam mohli teoreticky potkat letos  My plánujeme rok 2014 expedici sweden nebo norway.
Datum: 01. prosince 2013 20:41
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 pro mě jedinej stroj na kterým se dá cestovat je fichtl... ale asi taky to bude tim, že sem nikdá na ničem jiným nejel.. minulej rok sme taky dali chorvatsko: tam 5 dní pěkně přes balaton + půlení motoru, zpátky
3 dny v zálehu. na přesrok bych chtěl dát grossglokner - že by jako za tři nahoru  , nebo jinou západní zemi a jak jinak než na svý super dvacátý
Datum: 01. prosince 2013 20:37
 Však já vim, proto řikam že tyhle cestovatele obdivuju, já ten přesun beru jako takové nutné zlo. Stejně to jednou skončí tak, že budu motorku vozit v dodávce  Já byl na číze max v Německu...zbytek jsem namotal po skoro celé ČR...
Datum: 01. prosince 2013 19:45
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 Když se rozhodneš jet na pionýru k moři jako já tak musíš být smířen s tím, že už cesta je cíl a že až tam dojedeš tak tím ti dovolená nezačíná  Ale je to opravdu zajímavá věc. Jsem potkal mnoho lidí a zažil mnoho zážitků, které ty v autě nebo na "rychlé" motorce nezažiješ.
Datum: 01. prosince 2013 19:40
 Ty cestovatele na fichtlech dost obdivuju, přiznam se že bych do toho nešel  Nejvíc mi asi vadí ty přesuny do místa dovolené. Tam jsme jeli 13 hodin, 830km, chtěli jsme si to trochu zpestřit a taky jsme chtěli ušetřit na dálničních známkách a poplatcích a tak jsme to nejeli celé po dálnicích. Zpátky jsme ale jeli pořád po dálnicích...to už bylo snesitelnější, asi 7 hodin při dálničnim tempu 160km/h a více...Neumim si moc představit že bych to jel třeba na fichtlu.
Datum: 01. prosince 2013 19:12
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 presně tak bych to taky viděl. Letos jsem uskutečnil expedici Croatia na pionýru
Datum: 01. prosince 2013 18:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 pěkný jste si to udělali... jen nevim jestli bych tam radši nejel strestat fichtla.. trošku obrousit revmaplechy a nějakej ten píst zatavit
Datum: 01. prosince 2013 15:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 nádhera  šiel by som hned !
Datum: 01. prosince 2013 15:06
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, skládal jsem motor pionýra a ten řadič sem dal na druhý zub bude to fungovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 14:01
Jméno: Kendy
IP: uživatel16498
 Ja som ho daval na tretí zárez.. lebo ked som to mal inak tak nefungovaly všetky kvalty... ale napiš ako to ide tebe.. som zvedavý či som ja neurobil dakde chybu.
Datum: 01. prosince 2013 14:01
 No...poloha zobáčku v těch mezerách pouze určuje jaký je tam kvalt. To je v podstatě jedno kam to při skládání dáš...
Datum: 01. prosince 2013 13:16
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Ano
Datum: 01. prosince 2013 13:15
 Teď uplně nerozumim na jaký druhý zub? Bavíme se o těch zubech, co aretují kvalty?
Datum: 01. prosince 2013 13:11
 čau, kde mám číslo podle kterýho poznám že sou kartery párový? Na těch mejch je to všechno zdrbaný a tak nevim který je který, ale potřebuju nový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 22:42
 no já mám třeba jedny kartery a na obou půlkách je celý číslo motoru, na jednom zeshora nad magnetem a na druhym u zadního úchytu k rámu, pak mám jedny který vůbec číslo motoru nemaj a maj jen zespodu kde se o ně opírá stojánej vyraženou malou trojku
Datum: 01. prosince 2013 22:42
Jméno: matyman
IP: uživatel12688
 Čuste, chci se zeptat, vadí hodně, když jsem horní stranu pístu vzadu(tam kde píst saje do kliky) upiloval o 1mm ? zničil jsem píst nebo to bude fungovat ?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 17:21
 ještě bych doplnil že možná by bylo lepší skrátit tu stranu u výfuku, aby ten píst byl vyváženej ikdyž to nemá žádnej vliv, prostě jen pro klid srdce
Datum: 02. prosince 2013 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel16501
 Přesně jak píše shrek,nezmění se nic,maximálně to pojede dole trochu hůř a možná to z kopce přetočí o trochu víc... Jen bacha,musí to bejt zakrácený rovně jinak potom píst zakopává...
Datum: 02. prosince 2013 9:01
 přečasoval ale průřez kanálu nezměnil takže si myslím že to pojede normálně
Datum: 01. prosince 2013 12:54
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Nic se tim neznici, jen jsi trochu "precasoval" sani.
Datum: 01. prosince 2013 11:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 zaleží jak mc si pečlivej ale často vídám pisty ktere jsou v tom místě vyštíplé a motor normalě chodí.....dokonce je to uprava pro zvýšení výkonu motoru odlechčí se pist a motr nemusí překonávat takové váhy....ale jestli děláš go tak bych to tam nedal....na dojetí to být muže....normálně to pojede
Datum: 01. prosince 2013 11:55
 Nazdar draci, chtěl bych zlepšit výkon u jawa50/20 a nevím co všechno bych měl upravit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 22:16
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 já tomu zvuku húúúú ví húúúú řikám - jóóóóo to néééé
Datum: 04. prosince 2013 22:16
 sekundáro mám 11 zubů a rozetu origo.
Datum: 01. prosince 2013 12:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 za mě snad jen ty brzdy a převody ..si v letě vilez někam na kopec a poslouchej a když slišíš jet fíka huuuuu víííí huuuu vííí jsou tam zbytečně velké díry v kvaltech ..... vše je otázka pěnez mužeš vrtat válec ladit karburaci ale brzdy s novím obložením za 200 a vhodne kolečko na sekundár děla divy schválně co jezdíš za převod?
Datum: 01. prosince 2013 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel15551
 Napřed udělat GO všeho aby vše fungovalo,rovná kola,nové gumy,vylepšená účinnost brzd,ložiska v kolech bez slámy a prachu,čistej nevytahanej řetěz,rozety se zubama a tak nějak dát vše do pořádku,pak lze (za předpokladu dobrého motoru) uvažovat třeba o úpravě válce a hlavy.
Datum: 01. prosince 2013 10:39
 zkoušel jste někdo dát na nulapětkový kola náboje brzd s venkovníma klíčema z novější dvacítky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel16501
 Tahle kombinace jde bez podložky ,opačná s podložkou
Datum: 02. prosince 2013 15:00
 ok dík
Datum: 01. prosince 2013 11:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jde to v pohodě...a jak říká kolečko , kdyžtak dej mezi štít a ložisko podložku
Datum: 01. prosince 2013 11:26
 Jako...myslim že to jde, akorát je potřeba dát rozpěrku mezi ložisko a štít...
Datum: 30. listopadu 2013 22:04
 zdravím, prosím potřeboval bych kontakt (nejlepe mail na SESU) mám problem s přidáváním dotazů
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:58
 kolecko je na to odbornik,,ale jinak mi napis draku
Datum: 01. prosince 2013 20:58
 Ahoj. Tohle mam na starosti spíše já. Oč jde?
Datum: 30. listopadu 2013 21:01
 přemejšlim jak sem to tu nedávno nakousl s open filtrem, myslíte že je lepší benzínovej fitr papírovej nebo ten jakoby z napěněnejch kuliček(vypadá trochu jako pemza)? analogicky bych asi řekl že papírák bude lepší, pozná se to na době od výbrusu k výbrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 11:30
 ok, ale abyste si nemysleli že mám představu po nějaké špíně v benzínu  myslel jsem hlavně prachovou rez, ale i tak už se asi moc nudim, už aby bylo zase teplo, a dík
Datum: 01. prosince 2013 11:30
 kraken: Tuto myšlenku bych označil za zcestnou...V podstatě netřeba uvažovat...
Datum: 30. listopadu 2013 22:01
 no podle mě když bude v benzínu méně špíny tak to bude rozhodně plus pro životnost válce
Datum: 30. listopadu 2013 21:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16494
 benzínovej filtr ti neovlivní stav brusu vzduchovej ano.....a je to šumák 20 let to jezdilo bez filtru a stejně ti to ucpe kohout i přez sítko když nadrž neviliješ
Datum: 30. listopadu 2013 21:48
 Zdravím, mám problém, když chci nakopnout Mustanga tak se prudce vytočí do otáček a pak zdechne, nevíte kde by mohl být problém? Díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 21:01
Jméno: ZdenaPospec
IP: uživatel16491
 Ok díky za rady
Datum: 01. prosince 2013 21:01
Jméno: Martin Polák
IP: uživatel16495
 Čau, tohle se mi stalo taky, povolili se mi šrouby u karburátoru, tím pádem byl volnej, nakopl jsem fichtla, ten se strašně rozeřval a chcípl a když jsem je utáhl tak to bylo zase cajk
Datum: 01. prosince 2013 9:47
Jméno: jirka
IP: uživatel16398
 čau, mě to dělalo taky a zjistil jsem, že se mě zasekévá šoupě.
Datum: 01. prosince 2013 7:22
 do otáček by mohlo dělat gufero, když je špatný tak si přisává vzduch a zvyšujou se otáčky a že zdechne může bejt přicpanej přívod benzínu, vyčistit celou palivovou soustavu a zkusit znova, pokud zůstane v otáčkách a nechcípne tak ještě přehodit gufero
Datum: 30. listopadu 2013 16:18
 Dobrý den, mám jawa 50 mustang a když ho chci nastartovat tak problafne a nic. Čím by to mohlo být? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 16:13
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Seřiď zapalko!
Datum: 02. prosince 2013 16:13
 Jde o to že jen když ho chci našloupnout tak trochu blafne a nic, když ho chci roztlačit tak ani neblafe nic.
Datum: 01. prosince 2013 11:04
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Taky trochu přemejšlejte chlapci, spojka přece neovlivní to, že to blafne a hned chcípne!  K dotazu: V tomhle chladným období je to u pionýra normální, zkus ho našlapávat vícekrát a on se za chvilku na volnoběh udrží. Jestli ne, tak to bude s nejvyšší pravděpodobností špatným předstihem.
Datum: 01. prosince 2013 9:06
 zetor: to ano , ale ty jsi psal že kloužou ale když zařadíš tak to zdechá, což kdyby klouzali tak se nerozjedeš ale nezdechne to  a slepený lamely se nemusí měnit, jinak k dotazu, pokud přívod paliva funguje tak zkoušej svíčky a nebo odtrh, ten předstih na to zas tak moc vliv nemá na to aby ti to chytlo... a taky v tomhle počasí se už moc nechce startovat asi žádnýmu fichtlu, kord když je trošku hůř naštelovanej...
Datum: 30. listopadu 2013 21:36
 konny: když motor stojí hodně dlouho a je v chladu tak se z oleje stává kaše tak se lamely můžou slepit k sobě takže žádnej blábol
Datum: 30. listopadu 2013 21:15
 liki12: pokud je karbec teda vyčištěnej a benzín dobře dotýká, tak se mrkni na předstih, jestli je dobře nastavenej
Datum: 30. listopadu 2013 20:46
 zetor: uvědomuješ si co jsi napsal za blábol???
Datum: 30. listopadu 2013 20:45
 jestli dlouho stál tak může prokluzovat spojka jestli to prokluzuje takto zkus roztlačit když chytne a zařadíš a začne pomalu chcípat tak dej novýlamely
Datum: 30. listopadu 2013 19:35
 Karbec jsem čistil a svíčku měnil
Datum: 30. listopadu 2013 17:40
Jméno: Standa
IP: uživatel16492
 Bordel v karbecu a nebo špatná svíčka
Datum: 30. listopadu 2013 16:28
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Čus draci, mám dotaz... mám doma ČZ 175/487, originálně tam bylo 75W relé, bude vadit když tam dám 50W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 15:18
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Pepa: multimetr mám ale tím to asi nezměřím protože chcu měřit Watty a ne Ampéry
Datum: 02. prosince 2013 15:18
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Fojtassi nic slabším regem nezkazíš, prostě Ti nebude dynamo dávat 75W ale jen 50W.... opačně to vadí, a to kvůlivá tomu že rego má v sobě omazovač maximálního proudu (výkonu) kterej odebereš z dynama. Takže pokud dáš řekněme 100W rego na 50W dynamo, tak se může stát že budeš odebírat 100w z dynama co má dávat jen 50W. Můžu přesně říct co se stane... upečeš vinutí rotoru dynama... Takže nevěř blbinám co Ti tu radí pepa. Buď tomu nerozumí, nebo rád druhejm škodí
Datum: 01. prosince 2013 14:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16497
 přesně blbě dílensky ampermetrem je to látka na zakladku .. maš větnamskej multimetr?
Datum: 01. prosince 2013 12:36
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Jde to nejak změřit kolik to dynamo dava Wattů?
Datum: 01. prosince 2013 10:22
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 No já tam mám dynamo se startérem mám dojem že to tam je předělané z typu 501 ale nejsu si jistý. a na to relátko sem dal silné káblíky a nedělalo to nic.
Datum: 01. prosince 2013 10:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16494
 pionírak tvl to máš kliku ak hovado kamoš dal ešte na 1 cívkove rele silne dynamo a mašina jen bafla a hned kontrolka a a smrad...zaleží jak to rele fortelně udělali za komanču byl matroš drahej tak šetřili jak se dalo vodiče nejsou dimenzovane na takouvej proud...dnes sou elektrosoučastky lacine ......minimalně se to relátko víc zatěžuje ....ale když už to chodí....měl si štěstí mam opačne skušenosti..anebo ti někdo viměnil rotor zapalování...počet vinutí na něm udavá víkon dynama ...stator je vždy stejný ...když dáš rotor z 75wat do statoru 45 w na ceduli bude 45 w ale víkon bude 75....u tebe to je možná naopak
Datum: 30. listopadu 2013 21:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Já mám taky problémek. Mám na čz 175/502 relátko 60W a dynamo je 100W co sa tím zkurví? Zatím to nedělá nic. Dík
Datum: 30. listopadu 2013 21:06
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 OK, tak díky... mám doma i 75Wku ale 50tek mám víc... tu 75tku jsem našel až teď..
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
Jméno: pepa
IP: uživatel16489
 prostě v relatku něco odpálíš...nesmíš dávat slapší rele než dynamo ......naopak silnější jmenovite napětí na relatku a slapší dynamo nakombinovat lze...proto se dělají elektronický rele 100w a je klid mužeš je dát kamkoliv jen si musíš pohlídat jak maš kostru jestli plus na hmotu či mínus...dělají se obě verze relátek stačí jen objednat to co tam patří....
Datum: 30. listopadu 2013 14:19
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 A jak?, co se tím pokazí?
Datum: 30. listopadu 2013 14:15
 Ano
Datum: 30. listopadu 2013 14:12
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zar draci prosim o radu jak nejlépe vyčistim dvoukomorové výfuky u jawa 350/640 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16494
 jo bohužel jawa ma komoráče svařovane a unikem tlumicí vlny se zanášejí a mašina ztrací výkon...prostě stačí tenkej kotouč a cočko.....pukud se s tim nechceš babrat perou tam 2 výfuky z mz....z moto ustí
Datum: 30. listopadu 2013 22:28
 hoši  chtěl bych vidět jak flexou řežete třeba Akrapa za 20 táců  normálně to rozdělám, i kdybych měl odvrtat nýty a napěchovat novou vatou a tase snýtovat...
Datum: 30. listopadu 2013 18:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16492
 Cože? Co to je za kravinu.... odmontuju tlumič,vejfuk vypálim,vyklepu,složim .... a děrovaná trubka taky půjde pročistit čimkoliv drsnym roztřepenym co tam vleze .... navíc tam neni co by se ucpávalo....
Datum: 30. listopadu 2013 16:26
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 a kolik km ty výfuky vydrží ?
Datum: 30. listopadu 2013 14:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16489
 prostě ceočko a flexa..ty výfuky jsou delane doslouží tak koupit jine....jedině rozřezat vybrat napěchovat a zas zavařit a nalakovat
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
|



|