slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  202  203  204  205  206  207  208  209  210  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdar Draci, prosím poraďte mi, jak mám u 250 demontovat ložisko klikovky na straně jak je labyrint. Nevím, jak ho dostat ven, protože chci vyměnit gufero. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Kolecko puvodně jsem si chtěl dělat ten stahovák a když jsem nad tím tak přemýšlel, tak sem si řek, že to ložisko stejnak vyhodim, protože je v háji tak tam prostě něco navařim.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak pokud se ti nechce dělat s jednim stahovákem, tak já jsem to udělal tak, že jsem do vnitřního kroužku ložiska vevařil matku, a na tu jsem pak klepnul kulatinou...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:34
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
kolečko nezničil jsem to právě když to nešlo tak jsem se ptal tady. Na ten stahovák už jsem koukal a nejspíš si ho bud udělám nebo koupim... než to nějak zničit bude se mi to hodit i na jindy :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedná se o trojložiskovou kývačku? Tak tam je hrubá síla opravdu na místě...hlavně protože mezi ložiskem a labirintem je seegrovka...Takže pokud jsi to ještě nezničil pomocí té hrubé síly, tak si vyrob nějaký přípravek a ložisko vytluč ve směru od seegrovky...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Díky zkusim to
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nejde silou musí jít ještě větší silou, ale opatrně, horkovzduškou to moc nenahřeješ, lepší je elektrickej vařič nebo i plynem by to šlo...při nějakých 180°C musí vypadnout samo
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
To jsem zkoušel už taky, ale ani se nehlo.... na internetu jsem jednou našel stahovák, ale bohužel nemůžu ho teď nikde najít
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
z venkovní strany vyrazit přes nejaků kulatinu ale opatrně. Nejlíp nahřát horkovzdušnů pistolí prostor okolo ložiska a potom vyrazit přes kulatinu.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
To jsem udělal ale ložisko mi tam zůstalo a nevim jak ho teď dostat ven.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Jedině rozpůlit motor
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:16
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, dovezl sem si mustanga dlouho stál motor šlape ale nejde spojka i když dotáhnu ten šroubek tak se nerozpojí co s tím ? dál bych se chtěl zeptat na 10z sekundáro jakou má asi maximální rychlost ? chci to na ježdění po kopcovitejch polnačkách odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo spojka už funguje jak má a jakej máte názor na ten 10z primár ?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kvůli spojce se motor půlit nemusí. Stačí vypustit olej a sundáš jen levé víko a pak uvidíš, co tomu je... Nejdřív ale zkus co ti tu už napsali, tzn. spojku rozlepit roztlačením pionýra, pokud to nepomůže, tak sundat víko a to už potom uvidíš co tomu je ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo děkuju vám
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Nebo zařadit jedničku, zmáčknout spojku a mustanga roztlačit, spojka by mohla povolit na hondě to fungovalo jak to pude na jawě to nevim.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
nakopnůt a jezdit a zkůšat vypínat tu spojku
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi bude slepená a jak to spravit pujde to bez pulení ? :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že by ta spojka byla slepená?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Bude také ve fichtlkrámku k dostání potah na pio černo-červený? Viděl jsem ho právě v motokrámku. Díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 13:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takovej potah je uz na skalde,,, muzu dodat v zakladnich barvach dle pozadavku http://www.jawamania.info/Files/moto/246057/moto%20025.jpg
 
 
Datum: 06. prosince 2013 13:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
To aby měl člověk 2sedačky jednu klasiku černo-šedý že je nejlepší to se musí nechat a druho barevnou že si je může přehazovat podle situace kam s tím zrovna jede.
 
 
Datum: 04. prosince 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
já ho nemám, ale chci ho...
 
 
Datum: 03. prosince 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám taky originál to sedlo černo-červené na 20 z roku 1970.
 
 
Datum: 03. prosince 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/35054_1162151350325_7973162_n.jpg?lvh=1
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
taky mám na jedný dvacítce originál červeno-černý sedlo... http://www.jawamania.info/Files/moto/246057/moto%20025.jpg
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám na 20 z roku 82 oranžovo černý a vypadá to pěkně a děda to sedlo nikdy neměnil :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ja nechtel prsnit PIO,, mustafa jeste jo ale pio se mi nechtelo,,muzu dodat v jake koliv barve nou problem,, trosku drazsi ale preci,,staci si napsat do vzkazu k objednavce a pak cekat min tyden nez se usije
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel13991    
zdat chtěl bych se zeptat jestli tu někdo neprovádí odlehčení kliky ?...nějakej kontakt díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar chlapi renovujem čz 250/475 a pýtam sa kde na motorke boli umiestnené kontrolky dobíjania a neutrálu kedže v el. schéme ich vidím ale na fotkách a na prabole neviem naisť kde boli umiestnené ??? dakujem za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
http://yurik.rajce.idnes.cz/CZ_250_475
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      E-mail:      IP: uživatel4095    
není zaco :-) máte nějaké fotky z renovace ??
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16504    
ďakujem si mi veľmi pomohol :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdravím, byly umístěny před tachometrem pomocí držáku podobného klasickému http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=79970
 
 
Datum: 01. prosince 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím nejedná se sice o pion ale nevím kde bych se měl jinde zeptat.Máte někdo zkušenosti s motorovýma pilama Partner? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
gsssssssssddddd
 
 
Datum: 16. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám simson a potřeboval bych ze zadního kola vyklepnout ložiska půjde to nějak ručně nebo je na to nějaký stahovák nebo tak něco ? :-) díky za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdybych to nahřál horkovzdušnou pistolí ? ten náboj a pak ložisko vyklep ?
 
 
Datum: 05. prosince 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Já to dělal tak, že jsem vnitřek toho ložiska nabodoval svářečkou. Tím se to trošku ohřálo a pak jsem to už jenom vyklepl přes tyčku. Nevím jestli se to tak má dělat, ale mě to jinak nešlo.
 
 
Datum: 03. prosince 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha díky za radu :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ty ložiska jsou uložený v hliníkovým domku viď? každopádně nahřát na 120 C a pak možná i vypadnou sami,při montáži nových zase nahřát
 
 
Datum: 01. prosince 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
cus nevite proc byly na hlkave takovy dve dirky na vrchnim zebru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
náhoda jak prase už dlouho mám odběr tvejch videí na YT, jinak ty dirky jsou origo, na hoře i dole a pravděpodobně je tam dělyl aby šel vzduch chlazení i k válci , trošku :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ktomu někdo neměl přidělaný náfuky..
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
http://www.youtube.com/watch?v=82FiSP5RxM8 2:39
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak to myslíš? nebylo by foto? pokud myslíš ty oválné dírky které jsou zepředu vidět a jsou i dole tak ty jsou tam kvůly chlazení . . . jinak nevim jak je to myšleno, fotky by byly lepší
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Přidávam pár fotek z letošní Motodovolené. V červenci jsme se podívali na Lago di Garda na cca 10 dní. Každému můžu jen doporučit, je to prostě perfektní. Jak z turistického hlediska, tak z motorkářského, horské silničky jedna báseň, k tomu množství menších či větších jezer. Dávám to sem napůl pro potěchu oka, napůl pro inspiraci pro Vaše výlety. Případné dotazy rád zodpovím. http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Lago_di_Garda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
tak vidíš :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyt se známe,černá 555
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
jo byl, ale to ještě nebyl kompletní lak na mém stroji. Však se podívej na stranky viz níže: http://www.vasecestopisy.cz tam mám fotky :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty bydlíš 1,4km od svého bydliště?Nebyl jsi náhodou na silvestra v Kobeřicích na 05?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
1,4km od mého bydliště na kopci
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 let jsem bydlel na palackého 10
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
no tak nevidím důvod tady psát moji přesnou adresu všem čumilům a nenechavcům co nenechají moje věci na pokoji. Proto nemám ani facebook.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesněji?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
opava předměstí
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesněji?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
opava
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirko z odkud jsi?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Já si počkam ;-) nejsem blázen ...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel10186    
tak to musíš je ještě dřív než budete 3. Skladej poctivě a na jaře test a v létě naostro. Ted máš ještě dost času to dát přes zimu do kupy.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Od mých 22 let si plánuju,že dam dokupy motor u péráka,je tam 60 let s první klikou,a že někoho splašim a pojedem,jenže se pořád objevují důležitější věci a tak to furt odkládám a teď to dopadlo tak,že jestli budu chtít jet s mladou do chorvatska na motorce tak musim obstarat sajdu,protože od léta budem už tři.. :-) takže letos vůbec nic,napřesrok asi taky ne a za dva roky tak autem...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
ok, zítra na to kouknu.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
copak já.. já sem ani trysku nečistil.. to kámošův stroj byl prokletej... na tom fejcbuku je toho i z jinejch výletů.. chorvacko je až dole.. kvůli tomu sme založily tu skupinu - vagabund trip.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
no ten první den se přiznám, že nás pěkně bolela prdel protože 457km za den je fakt hodně. motory jsme spravili přes zimu tak šlapaly jak měly. Ty jsi takové štěstí asi neměl jak vidím, když jsi půlil motor. zítra řeknu kolegovi (co jel se mnou a ma facebuk) a kouknu na tvoje fotky na facebuku.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
pěkný... a docela ste to mazali co? my u balatonu byli taky a taky nám to tam prochcalo, nakonec sme v tom madarsku strávily dvě noci. pak ještě jednu v karlovači a před tim sme si pěkně pojezdily v záhřebu v centru. v těch největších vedrech - už sem jednu chvíly myslel že ten píst vyteče vejfukem ven. jiknak u toho balatonu je k vyzvednutí klikovka, resp. u vezprému - sme si tam tak trošku zapůlily, mám uložený souřednice, že se pro ni pak votočíme jndy :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
chlapi to je zažítek na celý život :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jirka: Tak to klobouk :-D Paráda.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
nemam facebuk nic nejde zobrazit :-(
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
https://www.facebook.com/groups/248355118529513/#!/groups/313568512052058/ klidně sem odkaz dej, za to tě nikdo kamenovat nebude.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen to sem dej...přístup blokuju pouze těm, co zde vyváději píčoviny.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
mas nejake fotky nekde na webu? jak jste jeli do HR ? Já jo, ale nevím jak to udělat aby to nebyla reklama a ještě mě tady zablokujou přístup.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi na dovolene ja baba,, za den 400km s trema nadrzema a cestou vam nic neuutece,, pac pri ty rychlosti mate moznost si vse prochlednou ,,,, ale jinak zada a prde,,, docela K.O :-) jinak na italii je nej kolecko a jeho japonska kamoska :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
minulej rok červen... jen tak do Senju.. tři dny se se močily v karlovačku a zas domů.. pěkný to bylo.. příští rok bych taky někam vyrazil, jenže kámošům se už asi nebude chtít na fichtlech, neb se toho bojej, že prej to je popel, ale fichtlařů cestovatelů je u nás naštěstí stále dost, stačí se jen chtít kontaktovat. láká mě ten grossglok, nebo třeba i vysoký tatry - domluvíš se, aj dílů na fichtla tam bude dosti :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
dwein: kdy jste jeli? jsme se tam mohli teoreticky potkat letos :-) My plánujeme rok 2014 expedici sweden nebo norway.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
pro mě jedinej stroj na kterým se dá cestovat je fichtl... ale asi taky to bude tim, že sem nikdá na ničem jiným nejel.. minulej rok sme taky dali chorvatsko: tam 5 dní pěkně přes balaton + půlení motoru, zpátky 3 dny v zálehu. na přesrok bych chtěl dát grossglokner - že by jako za tři nahoru :-), nebo jinou západní zemi a jak jinak než na svý super dvacátý
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však já vim, proto řikam že tyhle cestovatele obdivuju, já ten přesun beru jako takové nutné zlo. Stejně to jednou skončí tak, že budu motorku vozit v dodávce :-D Já byl na číze max v Německu...zbytek jsem namotal po skoro celé ČR...
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
Když se rozhodneš jet na pionýru k moři jako já tak musíš být smířen s tím, že už cesta je cíl a že až tam dojedeš tak tím ti dovolená nezačíná :-) Ale je to opravdu zajímavá věc. Jsem potkal mnoho lidí a zažil mnoho zážitků, které ty v autě nebo na "rychlé" motorce nezažiješ.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty cestovatele na fichtlech dost obdivuju, přiznam se že bych do toho nešel :-D Nejvíc mi asi vadí ty přesuny do místa dovolené. Tam jsme jeli 13 hodin, 830km, chtěli jsme si to trochu zpestřit a taky jsme chtěli ušetřit na dálničních známkách a poplatcích a tak jsme to nejeli celé po dálnicích. Zpátky jsme ale jeli pořád po dálnicích...to už bylo snesitelnější, asi 7 hodin při dálničnim tempu 160km/h a více...Neumim si moc představit že bych to jel třeba na fichtlu.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
presně tak bych to taky viděl. Letos jsem uskutečnil expedici Croatia na pionýru :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
pěkný jste si to udělali... jen nevim jestli bych tam radši nejel strestat fichtla.. trošku obrousit revmaplechy a nějakej ten píst zatavit :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
nádhera :-) šiel by som hned ! :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, skládal jsem motor pionýra a ten řadič sem dal na druhý zub bude to fungovat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16498    
Ja som ho daval na tretí zárez.. lebo ked som to mal inak tak nefungovaly všetky kvalty... ale napiš ako to ide tebe.. som zvedavý či som ja neurobil dakde chybu.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No...poloha zobáčku v těch mezerách pouze určuje jaký je tam kvalt. To je v podstatě jedno kam to při skládání dáš...
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Ano
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď uplně nerozumim na jaký druhý zub? Bavíme se o těch zubech, co aretují kvalty?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, kde mám číslo podle kterýho poznám že sou kartery párový? Na těch mejch je to všechno zdrbaný a tak nevim který je který, ale potřebuju nový. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já mám třeba jedny kartery a na obou půlkách je celý číslo motoru, na jednom zeshora nad magnetem a na druhym u zadního úchytu k rámu, pak mám jedny který vůbec číslo motoru nemaj a maj jen zespodu kde se o ně opírá stojánej vyraženou malou trojku
 
 
Datum: 01. prosince 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: matyman      IP: uživatel12688    
Čuste, chci se zeptat, vadí hodně, když jsem horní stranu pístu vzadu(tam kde píst saje do kliky) upiloval o 1mm ? zničil jsem píst nebo to bude fungovat ? :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě bych doplnil že možná by bylo lepší skrátit tu stranu u výfuku, aby ten píst byl vyváženej ikdyž to nemá žádnej vliv, prostě jen pro klid srdce :-D
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Přesně jak píše shrek,nezmění se nic,maximálně to pojede dole trochu hůř a možná to z kopce přetočí o trochu víc... Jen bacha,musí to bejt zakrácený rovně jinak potom píst zakopává...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přečasoval ale průřez kanálu nezměnil takže si myslím že to pojede normálně
 
 
Datum: 01. prosince 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Nic se tim neznici, jen jsi trochu "precasoval" sani.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
zaleží jak mc si pečlivej ale často vídám pisty ktere jsou v tom místě vyštíplé a motor normalě chodí.....dokonce je to uprava pro zvýšení výkonu motoru odlechčí se pist a motr nemusí překonávat takové váhy....ale jestli děláš go tak bych to tam nedal....na dojetí to být muže....normálně to pojede
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci, chtěl bych zlepšit výkon u jawa50/20 a nevím co všechno bych měl upravit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já tomu zvuku húúúú ví húúúú řikám - jóóóóo to néééé :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekundáro mám 11 zubů a rozetu origo.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
za mě snad jen ty brzdy a převody ..si v letě vilez někam na kopec a poslouchej a když slišíš jet fíka huuuuu víííí huuuu vííí jsou tam zbytečně velké díry v kvaltech ..... vše je otázka pěnez mužeš vrtat válec ladit karburaci ale brzdy s novím obložením za 200 a vhodne kolečko na sekundár děla divy schválně co jezdíš za převod?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15551    
Napřed udělat GO všeho aby vše fungovalo,rovná kola,nové gumy,vylepšená účinnost brzd,ložiska v kolech bez slámy a prachu,čistej nevytahanej řetěz,rozety se zubama a tak nějak dát vše do pořádku,pak lze (za předpokladu dobrého motoru) uvažovat třeba o úpravě válce a hlavy.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušel jste někdo dát na nulapětkový kola náboje brzd s venkovníma klíčema z novější dvacítky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Tahle kombinace jde bez podložky ,opačná s podložkou
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jde to v pohodě...a jak říká kolečko , kdyžtak dej mezi štít a ložisko podložku
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako...myslim že to jde, akorát je potřeba dát rozpěrku mezi ložisko a štít...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: vencarik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, prosím potřeboval bych kontakt (nejlepe mail na SESU) mám problem s přidáváním dotazů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kolecko je na to odbornik,,ale jinak mi napis draku
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Tohle mam na starosti spíše já. Oč jde?
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přemejšlim jak sem to tu nedávno nakousl s open filtrem, myslíte že je lepší benzínovej fitr papírovej nebo ten jakoby z napěněnejch kuliček(vypadá trochu jako pemza)? analogicky bych asi řekl že papírák bude lepší, pozná se to na době od výbrusu k výbrusu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, ale abyste si nemysleli že mám představu po nějaké špíně v benzínu :-D myslel jsem hlavně prachovou rez, ale i tak už se asi moc nudim, už aby bylo zase teplo, a dík ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kraken: Tuto myšlenku bych označil za zcestnou...V podstatě netřeba uvažovat...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle mě když bude v benzínu méně špíny tak to bude rozhodně plus pro životnost válce
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16494    
benzínovej filtr ti neovlivní stav brusu vzduchovej ano.....a je to šumák 20 let to jezdilo bez filtru a stejně ti to ucpe kohout i přez sítko když nadrž neviliješ
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: ZdenaPospec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám problém, když chci nakopnout Mustanga tak se prudce vytočí do otáček a pak zdechne, nevíte kde by mohl být problém? Díky za odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: ZdenaPospec      IP: uživatel16491    
Ok díky za rady :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: Martin Polák      IP: uživatel16495    
Čau, tohle se mi stalo taky, povolili se mi šrouby u karburátoru, tím pádem byl volnej, nakopl jsem fichtla, ten se strašně rozeřval a chcípl a když jsem je utáhl tak to bylo zase cajk :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 9:47
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16398    
čau, mě to dělalo taky a zjistil jsem, že se mě zasekévá šoupě.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 7:22
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do otáček by mohlo dělat gufero, když je špatný tak si přisává vzduch a zvyšujou se otáčky a že zdechne může bejt přicpanej přívod benzínu, vyčistit celou palivovou soustavu a zkusit znova, pokud zůstane v otáčkách a nechcípne tak ještě přehodit gufero
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: liki12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, mám jawa 50 mustang a když ho chci nastartovat tak problafne a nic. Čím by to mohlo být? Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Seřiď zapalko!
 
 
Datum: 02. prosince 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: liki12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde o to že jen když ho chci našloupnout tak trochu blafne a nic, když ho chci roztlačit tak ani neblafe nic.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Taky trochu přemejšlejte chlapci, spojka přece neovlivní to, že to blafne a hned chcípne! :-D K dotazu: V tomhle chladným období je to u pionýra normální, zkus ho našlapávat vícekrát a on se za chvilku na volnoběh udrží. Jestli ne, tak to bude s nejvyšší pravděpodobností špatným předstihem.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zetor: to ano , ale ty jsi psal že kloužou ale když zařadíš tak to zdechá, což kdyby klouzali tak se nerozjedeš ale nezdechne to :-) a slepený lamely se nemusí měnit, jinak k dotazu, pokud přívod paliva funguje tak zkoušej svíčky a nebo odtrh, ten předstih na to zas tak moc vliv nemá na to aby ti to chytlo... a taky v tomhle počasí se už moc nechce startovat asi žádnýmu fichtlu, kord když je trošku hůř naštelovanej...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: zetor7245 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konny: když motor stojí hodně dlouho a je v chladu tak se z oleje stává kaše tak se lamely můžou slepit k sobě takže žádnej blábol
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
liki12: pokud je karbec teda vyčištěnej a benzín dobře dotýká, tak se mrkni na předstih, jestli je dobře nastavenej ;-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zetor: uvědomuješ si co jsi napsal za blábol???
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: zetor7245 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli dlouho stál tak může prokluzovat spojka jestli to prokluzuje takto zkus roztlačit když chytne a zařadíš a začne pomalu chcípat tak dej novýlamely
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: liki12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec jsem čistil a svíčku měnil
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 17:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16492    
Bordel v karbecu a nebo špatná svíčka
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Čus draci, mám dotaz... mám doma ČZ 175/487, originálně tam bylo 75W relé, bude vadit když tam dám 50W? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Pepa: multimetr mám ale tím to asi nezměřím protože chcu měřit Watty a ne Ampéry
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Fojtassi nic slabším regem nezkazíš, prostě Ti nebude dynamo dávat 75W ale jen 50W.... opačně to vadí, a to kvůlivá tomu že rego má v sobě omazovač maximálního proudu (výkonu) kterej odebereš z dynama. Takže pokud dáš řekněme 100W rego na 50W dynamo, tak se může stát že budeš odebírat 100w z dynama co má dávat jen 50W. Můžu přesně říct co se stane... upečeš vinutí rotoru dynama... Takže nevěř blbinám co Ti tu radí pepa. Buď tomu nerozumí, nebo rád druhejm škodí :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16497    
přesně blbě dílensky ampermetrem je to látka na zakladku .. maš větnamskej multimetr?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Jde to nejak změřit kolik to dynamo dava Wattů?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
No já tam mám dynamo se startérem mám dojem že to tam je předělané z typu 501 ale nejsu si jistý. a na to relátko sem dal silné káblíky a nedělalo to nic.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16494    
pionírak tvl to máš kliku ak hovado kamoš dal ešte na 1 cívkove rele silne dynamo a mašina jen bafla a hned kontrolka a a smrad...zaleží jak to rele fortelně udělali za komanču byl matroš drahej tak šetřili jak se dalo vodiče nejsou dimenzovane na takouvej proud...dnes sou elektrosoučastky lacine ......minimalně se to relátko víc zatěžuje ....ale když už to chodí....měl si štěstí mam opačne skušenosti..anebo ti někdo viměnil rotor zapalování...počet vinutí na něm udavá víkon dynama ...stator je vždy stejný ...když dáš rotor z 75wat do statoru 45 w na ceduli bude 45 w ale víkon bude 75....u tebe to je možná naopak
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Já mám taky problémek. Mám na čz 175/502 relátko 60W a dynamo je 100W co sa tím zkurví? Zatím to nedělá nic. Dík
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
OK, tak díky... mám doma i 75Wku ale 50tek mám víc... tu 75tku jsem našel až teď..
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16489    
prostě v relatku něco odpálíš...nesmíš dávat slapší rele než dynamo ......naopak silnější jmenovite napětí na relatku a slapší dynamo nakombinovat lze...proto se dělají elektronický rele 100w a je klid mužeš je dát kamkoliv jen si musíš pohlídat jak maš kostru jestli plus na hmotu či mínus...dělají se obě verze relátek stačí jen objednat to co tam patří....
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
A jak?, co se tím pokazí?
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zar draci prosim o radu jak nejlépe vyčistim dvoukomorové výfuky u jawa 350/640 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16494    
jo bohužel jawa ma komoráče svařovane a unikem tlumicí vlny se zanášejí a mašina ztrací výkon...prostě stačí tenkej kotouč a cočko.....pukud se s tim nechceš babrat perou tam 2 výfuky z mz....z moto ustí
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši :-D chtěl bych vidět jak flexou řežete třeba Akrapa za 20 táců :-D normálně to rozdělám, i kdybych měl odvrtat nýty a napěchovat novou vatou a tase snýtovat...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16492    
Cože? Co to je za kravinu.... odmontuju tlumič,vejfuk vypálim,vyklepu,složim .... a děrovaná trubka taky půjde pročistit čimkoliv drsnym roztřepenym co tam vleze .... navíc tam neni co by se ucpávalo....
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
a kolik km ty výfuky vydrží ?
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16489    
prostě ceočko a flexa..ty výfuky jsou delane doslouží tak koupit jine....jedině rozřezat vybrat napěchovat a zas zavařit a nalakovat
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
 
<  202  203  204  205  206  207  208  209  210  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:54:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu