Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 brouzdal jsem po netu a narazil jsem na toto: http://fichtl.kx.cz/index.php rekl bych ze je to dost dobrej web pro zacinajici fichtlare,hlavne sekce technika a opravy dost pomůže ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 19:30
Datum: 24. září 2008 19:30
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 ono je to stejny jak na všech stránkách , někdo něco vymyslí a každeš si to zkopiruje a uděla web akorát vypadá jinak ale je tam to samý. jinak docela přehlený a tak.
Datum: 24. září 2008 16:09
Jméno: lukas
IP: uživatel2175
 zdarte hoši chtěl bych se zeptat co mám nalet do jawy 90 special nebo natural?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 9:41
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 to je uplne jedno....hlavne kdyz to hori
Datum: 25. září 2008 9:41
 u dvoutaktu je fuk jakej benzin tam nalejes.Zalezi na oleji jak je kvalitni. Rozdeleni special a natural je hlavne v tom ze special obsahoval olovo a to tam bylo kvuli mazani driku ventilu u 4taktnich motoru. Jinak u dvoutaktu koukej pouze na oktanove cislo.Takze natural treba 91 ma oktanove cislo 91 takze to same jako special. Pokud chces ale jezdit treba na 100oktan musis mit kompresi minimalne 10:1 jinak to na vykonu nepoznas tento benzin totiz daleko rychleji schori,takze musis mit drive otevreny vyfukovy kanal a vetsi kompresi. Je to na dlouhe povidani
Datum: 24. září 2008 16:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vkazdym priapade special natural nema adiptime nebo neco takovyho takze ti vydrzi mnohem min motor a olej doporucuju still nebo castrol a nanatural se to bude vic hrat lepsi je special!!
Datum: 24. září 2008 16:03
Jméno: Kawaski
IP: uživatel368
 Tej je to jedno, ale dal bych tam natural+nakej kvalitnejsi olej...
Datum: 24. září 2008 15:05
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 seso budes prosimte prodavat rafky na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 18:27
 zatim nevim,,,
Datum: 24. září 2008 18:27
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar draci,myslite ze by fichtl jel lip kdybych tam dal karbec z dandy 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 16:36
 no on je hlavne problem v tom ze 125ka je 4takt tudiz jinej system karburatoru. Pokud chces zvysit vykon a mit lepsi prubeh tak si kup na seriaka karburator s difuzorem max 19mm.Treba dellorto nebo areche nebo bing nebo mikuni. Jinak na karburatoru zalezi hodne a co si budeme povidat ten na fichtlu neni uplne to pravy orechovy,ale pokud chces mit fika origo,tak tam nech puvodni.
Datum: 24. září 2008 16:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 prsne tak patrik ma pravdu. a kdys se ti neliby vikon fichtla tak si porid neco jinyho
Datum: 24. září 2008 16:10
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
 sériový motor ne. pojede akorát hůř, protože se bude uchcávat, co furt všichni chcete zyšovat výkon, když tomu vůbec erozumíte.
Datum: 24. září 2008 15:41
 ČAU stando.hele nemohl by jsi mi pak poslat obrazek toho valce až ti pride.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 14:37
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 vcera sem to poslal na vybrus...as se vrati foto udelam...zadna extra uprava tam neni....jenom rozsirenej saci kanal,prepousteci kanaly jsou 2 ale maji 4 okýnka(2 puvodni +2navic )..
Datum: 24. září 2008 14:37
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Zdarec dryci mylíte že by jawa 555 utáhla 14 zubový hnací kolečko když se ve dvou rozjíždíme na dvojku ????a je tam 13 zubový!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 9:50
 Na dvojku ve dvou se může rozjíždět jenom idiot a po rozjezdu může zahodit lamele.
Datum: 25. září 2008 9:50
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 54 a 40 -to teda nevážíte moc sem vezl 70 a 80(nějak tak) a chudák lamely na ten rozjezd
Datum: 24. září 2008 20:38
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Tedka sem to zajel po vejbrusu a fakt nekecám ve dvou se do pohody rozjedeme já vážim 54Kg a druhej 40Kg!!!!
Datum: 24. září 2008 18:42
 Jo a kolik vážíte. Protože pokud vezmu dva 60kg těžký chlapy tak se s nima na dvojku nemůže rozjet ani 125 čezeta. To leda že by jste vážily každý tak 30kg i s postelema to potom jo.
Datum: 24. září 2008 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 velký kulový...
Datum: 24. září 2008 14:43
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Jo a muselo by to jet v poho i ve dvou!!
Datum: 24. září 2008 14:32
Posl.aktualizace: 24. září 2008 19:34
 heršvec, SESO v pondělí mi přišel balíček...(super, nic nechybělo a bylo to u mě rychle a dobře zabalený), mrzí mě, že sem nevěděl že máš tu nálepku, bych jí hned bral...
Datum: 24. září 2008 19:34
Jméno: ondraraz
IP: uživatel630
 tak to vyskoušej. Nerozjedeš se ani na jedničku
Datum: 24. září 2008 17:44
 jen na požádáná? škoda...a. máš tu žluto černou? nemhol bys mi jí poslat jenom jako dopis?
Datum: 24. září 2008 14:40
 ja mam samoepku kramku,,, na vyzadani davam do zasilky,,,
Datum: 24. září 2008 14:36
 zdar chtel bych se zeptat jak se da vylepsit valec na fichtla vsechny upravy i toto klisne dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 14:16
Datum: 24. září 2008 14:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Zdravim draci malej dotaz: jak se pozna že fík cucá olej z prevodovky do valce? a je to mozny i v tom pripade ze je po generalce, utazenej a s novejma guferama? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 18:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Jo stale to chcije mezi hlavou a karterama...diky moc za rady
Datum: 24. září 2008 18:38
 pokud ti to zere olej z prevodovky ,tak to poznas podle cuchu ten smrad je tak stiplavej a specifickej, ze to nejde prejit bez povsimnuti.
Datum: 24. září 2008 16:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud fouk prevodova skrin tak to bud nema vikon a nebo vynechava a zespoda bejva mokrej motor ave valci je nespalenej benzin spise olej protoze benzin se odpari a pak taky treba emas dotahlou hlavu dobre podivej se jestli to nekde nemas mokry me se ten kupovany papi neosvetcil us jsi delam ze stvrtky a lepsi je natrit prisedaci plochy barvou a pak vlozit tesneni a nahned utahnout
Datum: 24. září 2008 16:15
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 Pokud máš motor dobře seřízenej, tak ti to i s m2t-čkem bude svíčku vypalovat do cihlova...
Datum: 24. září 2008 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 pokud ti cuca po olej po GO tak ta GO byla asi hodně sfušovaná
Datum: 24. září 2008 10:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Gufera byly dobry, spis jestli se nespalily...
Datum: 23. září 2008 22:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 A da se to nejak poznat z valce? svicka je cerna uz diky M2T...
Datum: 23. září 2008 22:18
 jako gufera
Datum: 23. září 2008 22:17
 stejný to problém jsem měl... baba v obchodě nam dala spatnej rozmer !
Datum: 23. září 2008 22:17
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Vetsinou je svicka cerna a olej v prevodovce pomalu ubyva
Datum: 23. září 2008 22:15
 Tak hodně to kouří. A to že je po generálce, já sem ho měl taky po generálce, ale bylo to nějak blbe udelaný a tek mi do valce
Datum: 23. září 2008 22:13
Jméno: Oklam
IP: uživatel3680
 Máte někdo vytuněného pionera myslím vzhledově prosím o fot děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel4161
Datum: 24. září 2008 10:19
Jméno: STIBA
IP: uživatel4158
Datum: 24. září 2008 0:47
 sesa-moto.cz tam je fotogalerie
Datum: 23. září 2008 22:14
Jméno: Dav
IP: uživatel3680
 moc prosím
Datum: 23. září 2008 22:00
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4157
 Ahoj seso prosim tě mohl by si mi napsat jaký ty lamely maj vnítřní a vnější průměr já jen že si nejsem jistej jestli to jsou ty co potřebuju díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 7:16
 to co jsi dal to je na kejvu,, ae na panelku je ten druhej typ,,,,, rozmer je stejny u obou ,,jde jen o zuby bud donitr nebo zvenku rozmer pro oba dva vnější 11,8x vnitřní 7,5cm
pokud mas toto http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1317.html tak potrebujes lamely s ze zubama ven
Datum: 24. září 2008 7:16
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4157
Datum: 23. září 2008 21:34
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4157
 Do jawy 250/559 ale mám tam nějakej jinej vnitřní spojkovej koš a vůbec nevim z čeho ale typoval bych to na kejvačku ale chtěl jsem se ujist byly tam lamely s vnitřníma zubama a na 559 jsou origo s vnějšíma zubama.
Datum: 23. září 2008 21:13
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
 do čeho lamely?
Datum: 23. září 2008 21:05
 čus draci myslíte že by na pijonýra pasoval karbec se simsona a jak si myslíte že by to jelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 21:11
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 no dokonce hůř ale určitě by sem se do toho nepouštěl ani tak
Datum: 23. září 2008 21:11
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
 jelo by to hůř protože simson mám menší difuzor
Datum: 23. září 2008 21:06
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Urcite by to jelo hur  ...
Datum: 23. září 2008 21:00
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 pasoval ale mosel bys upravit to kolínko (co je mezi karbecem a válcem) myslim že by to jelo uplně stejně takže zbytečné 3hodiny práce - získal bys tím jenom sitič který fichtl nemá a ani si myslim že nejak extra nepotřebuje
Datum: 23. září 2008 20:55
 čau lidi...... tak sem se neska projel s fíkem ted vecer kdyz byla tma... jo sviti to dobře ale... vzadu to sviti jak bludička a dalkovy světlo nejak nefunguje (no jenom trocha to sviti ale asi to bude tim ze to mam blbe pripojeny) zarovku mam spravnou 15/15W 6V... jen vzadu nevim... ale aj tak sem vjel do diry... a seridil sem stopu... (no jo napinak)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 17:19
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 no když ti to sviti na potkavací dobre a na dalkoví jak bludička-----to se mi presne stalo-----tak problem byl v tom , že tam byl nekde kraťas(jeste druhej kontakt) no a vyskoumal jsem že to bylo v prepinaci svetel---když jsem ho oddelal ze riditek tak to najednou začlo svitit ale když se to dotklo (en plech. kryt prepinace) riditek tak to pohaslo -nijak moc jsem to neskoumal a obalil jsem riditkaelektrikarskou izolacni paskou tam pod tim prepinacem-jo a bacha na ten malej sroubek-ten me taky delal kontakt-ten jsem obalil jen obič izolepou krome zavitu a bylo po problemu
Datum: 24. září 2008 17:19
 aha takže rozdil je jen v motani tech drátu...
Datum: 24. září 2008 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 zalezitost 20W a 30W zapalovani jsme uz s chongem rozlouskli ...rotory jsou naprosto stejné (oznaceni zacinajici -05 61...atd- a nebo -20 61....atd-)...statory rozdílné(20W,30W)
Datum: 24. září 2008 9:55
 tož to si sehnej jak to zapojit  ... pac ja ti s tim neporadim mma jiny zapalko
Datum: 23. září 2008 22:18
Jméno: pionyr20
IP: uživatel692
 mam pionyra 30W ale magneto nevim asi mam teda jiny magneto protoze jsou 2 druhy na pionyra 20 myslim?? ten na pareza nepocitam mam normalne 3 civky ale 2 spojeny
Datum: 23. září 2008 20:56
 tak se podivej esli máš správnou wataz, dyztak tam hod to 20watovi zapalko esi mas pareza
Datum: 23. září 2008 20:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja mam 30W a nak malo mito sviti oproti kamosoj tak nevim co stim mozna jiny magneto ale to 15 W mi svitilo skvele na druhym fichtloj
Datum: 23. září 2008 20:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 dal jsem spareza bzucak na pionyra 30W ale funguje jen vnizkych otackach ale dela ramuz dost akorat ze na vic plynu moc proudu tak potrebuju nakej usmernovac nabo diodu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 9:56
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 mas tam regulacní sroubek...
Datum: 24. září 2008 9:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Když bzučí při nízkých, kdy je výkon generovaný magnetem nižší než při vyšších otáčkách, tak není důvod proč by netroubil, takže bych se být vámi pohrabal v regulačním šroubu klaksonu a naladil ho na vyšší napětí, prostě najít nějaké kompromisní nastavení aby to fachalo v přijatelném rozsahu otáček motoru.
Datum: 24. září 2008 7:14
 no jo taky mi to dela ze pri mensi otackach to troubi a při vysokych ee
Datum: 23. září 2008 20:19
 ahoj,na mé jawě 555 se mně už třikrát stalo že cca po 10 startech odejde kondenzátor,jak dám novej(tesla) je zase vše v pohodě.
elektrika ,zapalování a vúbec celá jawa v origo stavu.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 20:19
Jméno: honzasachs
IP: uživatel4154
 ahoj,už jsem na to příšel,sundal a rozebral celý zapalování,kamarád mně přeměřil vinutí,6v cívku,kondenzátor a kabely,no a
vinutí v pořádku,cívka,kondenzátor taky,ale na jednom kabelu(černý -1) co jde od předstihu k civce byl pod izolací přerušenej ,tak jsem ho
vymněnil a je po problému.jinak jsemmimochodem kvůli tomu koupil novou 6v cívku a zjistil jsem že o proti originálu je o
3 cm delší(12 cm)takže se nevejde do prsíček.ta co nabízí sesa tady v krámku má kolik??mám tam originál a je to.dík za rady
Datum: 25. září 2008 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 klasický problém 555...vinuti uz je nekde prošvihlý a predpokladam ze ti dost jiskreji kladivka...kladivka zapoj na 1 na induccce a vinutí na 15 na inducce a kdyz to nepomuze tak tam dej 2 kondenzatory(nekdy to pomuze,nekdi to nepomuze-nejede to)...kdyz nepomuze nic tak vymen stator zapalovani...
Datum: 24. září 2008 9:58
Jméno: kubiczek
IP: uživatel4160
 indučka...
Datum: 24. září 2008 9:31
 sry dovnitř
Datum: 23. září 2008 22:16
 Nezatejka ti odvnitř??? i když kondiku by to vadit nemělo
Datum: 23. září 2008 22:16
Jméno: honzasachs
IP: uživatel4154
 všechna elektrika je zapojená dobře,kontoloval jsem to podle příručky.
Datum: 23. září 2008 21:09
 ... dyt má 555 tak jak by to mohl pokazit?
Datum: 23. září 2008 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nemas zapojenou svetelnou civku na zapalovaci?
Datum: 23. září 2008 19:41
 No může jít o vadné výrobky... a nebo tam někdě musí být chyba. Já ještě nikdy kondenzátor neměnil..
Datum: 23. září 2008 19:33
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar darci newíte proč když je fichtl studenej tag spojka jde ůplně na pohodu a jak se zahřeje tag prostě nejde spojku můžu držet a stejně jedu díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 21:24
Jméno: LMNLMN
IP: uživatel3464
 Taky mi to delalo tak sem vymenil olej bylo to lepší a jak sem to seřídil tím šroubkem tak mi to už nedela
Datum: 26. září 2008 21:24
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Priznavam ze sem spatne premyslel, omlouvam se
Datum: 23. září 2008 21:04
 tomonicku je videt ze tomu moc nerozumis tak radsi nepis nic bude to lepsi
Datum: 23. září 2008 20:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Nemuzu si pomoct, ale kdys lamely naboptnaj pak spojka klouze... jemu to dela naopak
Datum: 23. září 2008 20:40
 Je to presne tak jak to psal ABC, pokud tam mas korky tak ty teplotou oleje nabobtnaji a pak se zacne spojka unaset a pokud je to zkombinovany s krivejma lamelama ,nebo plechem mezi nima ,tak se to jeste vic vystupnuje. Rada, kup komplet nove lamely i plech mezi nima a to korkove,nebo se vyrabeji i ferodove.Pokud pouzijes ferodove, tak uz tam muzes nalejt treba ATF.
Datum: 23. září 2008 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel4152
 muze to delat blbej olej nebo blbe serizena spojka
Datum: 23. září 2008 19:24
 Mohlo by to být teplotní roztažností dílů, vlivem tepla se díly roztáhnout i lamely a tím spojka zabírá, zkus seřídit spojku při ohřátém otoru... třeba to pomůže.
Datum: 23. září 2008 19:21
 zdravim potrebuju poradit mam jawu mustang svicka mi hazi jiskru a trisky sem vycistil ale porad to nechce chytiti co s tim je dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 13:46
Jméno: vojta
IP: uživatel4734
 Ono ti to jisku může házet,ale ve špatnou dobu..  udělej odtrh a předstih a uvidíš..  .Pak to zkus a když vyndáš svíčku máš jí od benzínu?
Datum: 13. prosince 2008 13:46
Jméno: Michal
IP: uživatel4038
 svicky sem zkousel menit nemohlo by to bejt karbosem nejak rozbitej??
Datum: 24. září 2008 20:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak se podivej jestli to neni nekde mokry jestli to nefouka a nebo je spatny gufero pod zapalkem ale muze to bejt i necim jinym
Datum: 23. září 2008 19:45
 Tak začni předstihem a odtrhem... potom jiná svíčka, to že jiskří venku neznamená, že bude jiskřit i uvnitř.
Datum: 23. září 2008 19:23
 zdravim jak nejlip seridit predstih na jawe mustang dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 22:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 U mustoše na 1,3 - 1,6...na 1,3 do rychlosti, vys do sily
Datum: 23. září 2008 22:09
 takovej širokej dotaz... nejlépe na hodnotu 2mm před HÚ
Datum: 23. září 2008 19:14
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 draci,mam problém,koupil sem mustanga bez papírů,cena byla dobrá tak sem ho vzal,je skoro 40let starej a tak chápete že byli některý věci prostě oddělaný,tak sem je koupil složil ale najednou nehází to vůbec jiskru,předstih,odtrh dobrej,svíčka nová,cívka oddělaná neni protože kdyš sem to chtěl roztlačit tak byl u toho kámoš a řikal že to svítí,co tet s tim?prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 21:21
 taky uz jsme malem poslal 3 fiky ze skaly jen kvuli tomu ze to porad nehazelo jiskru   pritom vsechno sestelovany  nez jsem prisle na jak to tam ma byt spravne zaizolovany  tedka uz to vim a jsem Happy
Datum: 23. září 2008 21:21
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 to su většinu takové kraviny (maličkosti) už sem nad tím parkrát ztratil nervy  nejlepší je si to vše zkontrolovat ohmetrem ale každý ho nemá
Datum: 23. září 2008 20:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kabel scivky zapalovaci zapojis na ten sroubek a natom sroubku musej bejt izolace a ten sroubek se nesmi dotykat kostry jsou mezitim papiry tlusty jako izolace a natom ma bejt este kondik a vyvod na inducku!!
Datum: 23. září 2008 19:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejspis si nedal izolace na kladivku spravne nebo vubec a nebo si nezapojil nakej kabel
Datum: 23. září 2008 19:47
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 kabel od indukčky je novej a dráty v zapalování sou všechny nasazený,neni žádnej spadlej.uš se mi to taky stalo,nvm co,ještě to přejdu
Datum: 23. září 2008 19:29
 to že to svítí ještě neznamená že to hází jiskru... ještě si nejmenoval kabely a indukčku, takže jestli je to co píšeš v pořádku, tak se mrkni na tohle...
Datum: 23. září 2008 19:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevi nekdo kolik stoji usmernovac na bzucak zhruba??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 20:53
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Pokud máš verzi klaksonu bez vnitřního usměrňovače (amatérskym jazykem řečeno), tak stačí koupit diodu tak na 2A a min 80V, ale já bych dal tak na 600V, tak taková vyjde na 1kč až 2kč
Datum: 23. září 2008 20:53
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 tak kdysi tu kdosik psal že ten usměrnovač je zabudovaný v tom bzučáku a bez něho to žeprej nefaká
Datum: 23. září 2008 20:08
 netušim, ale je to tak potřebný? já tam žádnej usměrňovač nemam a troubí to hezky ( i když se to v hluku motoru ztrácí...)
Datum: 23. září 2008 19:13
 TO bohužel nevím, ale když už jsme u toho k čemu je dobrý? Viděl jsme ho v nějakém schématu, ale neviom k čemu slouží...
Datum: 23. září 2008 19:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 selenovy usmernovac
Datum: 23. září 2008 19:03
|



|