slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: egemberg      IP: uživatel694    
vím že to sem nepatří ale kdyby to někdo náhodou věděl - nevíte někdo jak zapojit tento cyklovač do multicar m 25 http://www.vapex.cz/multicar-shop/produkt/cyklovac-sterace-multicar-m25/E%2003-23/274/ má to 2 kontakty nahoře 2 dole 2 vzadu na starém je označení kontaktů 1 2 3 4 5 6 ale tady je 31 31b 31c 54 54b 51 a nevím jak kam má přijít kabel díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: egember      IP: uživatel694    
to není z obchodu ale naašli jsme to na dílně tak jsem si říkal že ho tam dám
 
 
Datum: 06. prosince 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus se zeptat prodávajícího. jinak jde to koupit i za 629,- včetně dph
 
 
Datum: 06. prosince 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: timomas      E-mail:      IP: uživatel16516    
Zdarec chci se zeptat co ma za vyznam vymena primarniho kolecka 9 z za 11 z a retezu.dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Změna převodového poměru...tzn změna točivého momentu a otáček...
 
 
Datum: 06. prosince 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: mates15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci hele co to znamená to jen pro poslední ročníky ?? ja mam třindu z roku 93 to mě tam nepude ?? díky za radu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zatka_benz_nadrze.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
a dá se vůbec na ten můj ročník to uzamikatelný víčko sehnat ?
 
 
Datum: 06. prosince 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku pokud tam ma s jinaci vicko tak ne,,pac toto potrebuje special hrdlo v nadrzi a hlavne je uzsi
 
 
Datum: 06. prosince 2013 8:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, vrtá mi hlavou,, stalo se vám už, že se vám na klasickém dvacítkovém typu fíka rozpletlo kolo, nebo že jste třeba pár drátů zlomili? v různejch cestopisech a tak o tom čtu hodně, a někdo dokonce s sebou normálně vozí náhradní dráty, ale nejde mi to do hlavy, já na výplet nikdy nešáh a už jsem něco najezdil, ale chci si udělat radost a koupit nový ráfky (chrom 1.5mm x 16" a k tomu pozink výplet3,5mm ), a jde mi o to jestli se to všem těmhle lidem nese** pod rukama jen proto že si to doma zbastlili a některý dráty přetáhly, a nebo jestli ty nový nevydržej to co ty origoš? a druhá otázka, možná vlastně třetí, byly origoš na pionýrovi pozink nebo chrom dráty? já to totiž nemám ze svýho modelu šanci poznat :-) moc dík za odpovědi a ještě péesko, v sobotu sem na burze v nupakách s mojí půdní sbírkou a rád pokecám, nebo něco vyměnim-ponakoupim, poznáte mě podle červenýho očesanýho rámu kterej nikdo nechce koupit, a béžový fábie :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel16518    
Jako jo, párkrát už se mi stalo, teď tam mam taky jeden nebo dva drátky urvaný, ale neřešim to, normálně s tim jezdim.. Ani nevim z jakýho jsou ty kola roku, já těch kol mám v garáži asi 6..mne se víc stává že to kolo je pak jako šišatý a brzdí přerušovaně, já se s tím přes díry celkem neseru..
 
 
Datum: 06. prosince 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
novej výplet jsem si nechal udělat asi před 4 lety a drží o hodně víc než origo hlavně si to nedělej sám jestli s tím nemáš žádnou zkušenost :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže budou ty tenčí třímilimetrový lepší?
 
 
Datum: 05. prosince 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám pincka ze 72 roku, kola jsou taky origo a v zadním kole mám zlomený jen jeden drát, takže origo dráty na tom s kvalitou určitě budou dobře. Jak jsou na tom nový dráty bohužel netuším....
 
 
Datum: 05. prosince 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ze svý zkušenosti ti můžu říct že 3,5 mm dráty stály pěkně za hovno , montovaly se na fíky asi od roku 76.Bezproblému se dokáže vylámat celý kolo.
 
 
Datum: 05. prosince 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: libornovak vitonice      E-mail:      IP: uživatel14601    
čus draci dá se přihlásit mustang když nemám papíry k němu ale má štítek dík za rady. děkuji libor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Nedá, jedině že by jsi měl k němu techničák, ze samotným štítkem neuděláš nic...
 
 
Datum: 05. prosince 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel16514    
Zdar zacinam dělat mustanga a hledám někoho v okolí Strančice velké Popovice na pokec různé rady hlavně okolo motoru budu dělat jednoho komplet jako fungl a jednoho možná dva na řádění okolo komína jsem z Předboře odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
dělám mezi Strančicema a Popovicema jinak bydlím v Kozojedech
 
 
Datum: 06. prosince 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
sem z jesenice
 
 
Datum: 05. prosince 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši co říkáte na moju buggy? http://www.youtube.com/watch?v=tUSWQz75WqE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 9:15
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Žádný drifty tam teda nevidím....
 
 
Datum: 06. prosince 2013 9:15
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
motor to ma z čezety 175/502 skůtra
 
 
Datum: 05. prosince 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mít ten motor aspoň o 50 koní víc tak je stím prdel :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13005    
Dost krutá sranda.. taky by mě zajímalo co to má za motor.. :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Z čoho to má motor ? :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci jak nejlíp nalakovat rám aby to co nejvíc vydrželo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komaxit je supr ale nech to udělat dvouvrstvě se základem, je to speciální základ pod komaxit, pokud se to udělá bez něj tak mám zkušenost že to po nárazu odskočí, jinak je to supr věc, nehtem nemáš šanci to poškrábat a když to vemeš klíčem tak seš furt schopnej to rozleštit, a vypadá to jako normální akryl, prostě na rám bezva a pokud tě nenatáhnou tak za rám i s kyvkou si vezmou do 800kč, na plechařinu bych to ale nedával a už vůbec ne třeba na revmaplechy, přecijen to nemá tu pružnost
 
 
Datum: 05. prosince 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlíp stím zajít do lakovny, aby ti to opískovali a pak profi nalakovali komaxitem
 
 
Datum: 04. prosince 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: Tibor      IP: uživatel8622    
Zdraví potřeboval bych pomoct mám válec ze 175 dvou výfuk a chtěl bych ho nasadit na 175 jedno výfuk jde mi o to jestli to můžu udělat jestli to nebude něčemu vadit děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Tibor      IP: uživatel8622    
diky moc
 
 
Datum: 06. prosince 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dle mě je to k ničemu a výkon se určtitě nezvýší,samozřejmě to asi nějak pojede
 
 
Datum: 05. prosince 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16511    
ano jde to motorka s tím normalně jede i se navíší víkon byt trošku nesedí kanaly.....ale pokud chceš jezdit a nic moc neřešit tak to lze provozovat
 
 
Datum: 05. prosince 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Zdar, hele k čemu je dobrý to zbroušení na pístu u výfukových kanálů? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_66_50_6_vybrus_cep_18.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Díky..:-)
 
 
Datum: 04. prosince 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16509    
obyčejnej píst do panelky má viší dno kvuli kompresi a tak je takto vybranej u přefuku aby se naplno otevřely přefuky.....jinsk u fíka a jakekoliv jiné motrky to nemá cenu dělat každá jiná mašina než panelka má dno pístu souběžně s válcem.... navíc píst z panelky do kejvačky nedostaneš je jinej
 
 
Datum: 04. prosince 2013 8:00
 
 
 
 
Jméno: jawasssss      IP: uživatel16252    
zdravím, chci se zeptat jestli závěrečné zkoužky v autoškole možu dělat hned den v narozenin (minimálního věku) nebo až den po narozeninách díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
já jsem dělal závěrečky v den narozenin. je to sice už 15 let. Ale šlo to.
 
 
Datum: 07. ledna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Až po...
 
 
Datum: 03. prosince 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: Kvido      IP: uživatel16506    
Chci se zeptat,je lepší jednorychlostní babeta nebo dvourychlostní?Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kubacz - mám stejnej názor...
 
 
Datum: 04. prosince 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
Dvourychlostní je lepší ve všem, dle mého názoru
 
 
Datum: 04. prosince 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
dvojrychlostní-je lepší do kopců
 
 
Datum: 04. prosince 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Kvido      IP: uživatel16506    
Myslel jsem,která líp jezdí,nebo líp táhne do kopce.Dík za odpověď.
 
 
Datum: 04. prosince 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak na co....
 
 
Datum: 04. prosince 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dvourychlostní
 
 
Datum: 03. prosince 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, děda má doma motor z rikše čz 175/505. Je tam nová klikovka, nějaká kolečka v převodovce, vydličky, ložiska, výbrus a lamely..Funkční dynamostartér, karburátor k tomu, ventilátor taky a motor celkově vypadá slušně.. Jakou má asi cenu? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16511    
8000 10000 pokut je opravdu vše jak píšeš 2 klikovka 2 ložiska gufera kolečka 15 brus a 2000 ma čanu motor se starterem a prace
 
 
Datum: 05. prosince 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nevíte co to pán na videu dělá v čase 8:10? http://www.youtube.com/watch?v=oQ2UdC75LXs drážky ve válci aby se na jeho stěnách lépe držel olej? Jinak má ten pán super videa a slušne vybavenou dílnu ;-) :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo honování vypadá vážně jinak :-D takže asi jak říká jawa46 :-), jo a co si myslíte o těch úpravách co jsou ve videou z odkazu od ibora?
 
 
Datum: 09. prosince 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně.. asi honuje válec šmirglem. Boha dejte si pořádnou mrdu čelem o zeď.. normálně tím odstraní otřepy po výbrusu na hranách kanálů. Ikdyž tohle není nejšťastnější způsob!
 
 
Datum: 04. prosince 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jste nikdy neviděli jak se honuje válec
 
 
Datum: 04. prosince 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: Hrubej      E-mail:      IP: uživatel16508    
Nazdar. Mělo by to být něco jako honování. Udělá ti to jemné drážky ve válci aby se tam držel olej ;-) Ale ještě jsem to neviděl dělat tímto způsobem ;-)
 
 
Datum: 03. prosince 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Molitan to 100% není, vypadá to na nějakej brusnej papír, kterým zdrsní povrch válce, říká se tomu honování válce ;-)
 
 
Datum: 03. prosince 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: Elegy      IP: uživatel16495    
No myslim že tam má jen nějakej molitan a jen to čistí
 
 
Datum: 03. prosince 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já zas našel tohle video http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU
 
 
Datum: 03. prosince 2013 15:52
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6770    
Zdravím chci se zeptat jestli budete mít ještě k mání výfukové koleno na 21 s falcem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je
 
 
Datum: 03. prosince 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Čau potřeboval bych poradit s takovou blbostí mam Panelku 250 jede dobře ale vzhledove je na tom špatne chtel jsem se zeptat jak to vypada když se to stříkne třeba INDUSTROLkou ?? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: vitus      IP: uživatel16575    
syntetika je na prd,za čas zmatní a nevypadá to nic moc.akryl je jistota a motorka vyjde tak na 500 kč
 
 
Datum: 20. prosince 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16519    
Hele stříkali jsme nějakou syntetikou(teď ti nepovim už co o bylo za značku) a jedna vrstva,nechali jsme to přes odpoledne,pak druhá vrstva a pak jsme pustili bufika naplno,že bylo v garáži tak 60° a bylo to do večera suchý a druhej den jsem montoval,lak supr a vyšlo to na pakatel....nejdražší byl plnič pod barvu.....
 
 
Datum: 06. prosince 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Industrolem to můžeš natřít štětkou a výsledek nebude o moc horší než kdybys to stříkal..
 
 
Datum: 05. prosince 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16509    
ono to má i sve uskalí že nastříkat něco obyč barvou je docela dost pracne ... některé barvy jako žlutá či zelená opravdu musíš naprášit nechat hodku uschnout další vrstvu a tak třeba 5 ...jinak to teče jak piča....indulkou by to šlo fakt jedině to hned po nastříkaní narvat do pece ..a na zavojíčka nakoukat jako když tu motorku vyráběli.....za mě akrylát po přidání tužidla 10 min nechat ustát a jet....o dost líp se s tim dělá....
 
 
Datum: 04. prosince 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemůžu doporučit...to je barva na plot. Jestli to máš někam na pole tak je to asi jedno, ale jinak bych to nechal opískovat a pak klasika kit, plnič a vrch akrylátem...
 
 
Datum: 03. prosince 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte, prosím Vás jak je to teď stím braním motoru jako ND? koupil jsem moto, normálně přihlášenou všechno v poho, ale neshoduje se číslo motoru s techničákem, techničák je vystavenej jako duplikát a není v něm napsaný že by to číslo někdy nechal vymazat a já se stím chystám na evidenčku... Dají mi ji nebo ne? nebo si radši nejdřív skočit na magistrát a číslo si nechat vymazat? A jde to vůbec když jsem jen v polopřevodu? Jedná se o MZ 251, je tam ještě jedna nesrovnalost, na štítku je napsáno r.v. 1990 ale v techničácích je napsaný první datum registrace vozidla 1.1.1989, jo až teď si to uvědomuju že jsem se na to měl možná vysr*t že to bude nějaký šméčko, ale kupní smlouvu mám tak snad s toho průser nebude... Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Ale pro jitotu bych si zašel aspoň to číslo motoru vymazat... zas takový problém by to být neměl...
 
 
Datum: 05. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Z tím motorem by to problém být neměl, kámoš má Simála a číslo motoru je úplně jiné než v techničáku, a prošel úplně v poho, ale z tím štítkem nwm, možná sehnat druhý štítek čistý, a přebít čísla...
 
 
Datum: 05. prosince 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat jestli na tom polským válcu na fichtla pude ještě udělat výbrus, mám ten 40 prumer tu sadu s těma 3 pístníma kroužkama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16509    
normalně ti ho každa brusírna udělá.....at je křivej či ne...je to pro ně kšeft...a neboj si že si neporadí
 
 
Datum: 04. prosince 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky
 
 
Datum: 02. prosince 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Jde až 41mm,ale nesmí bejt křivě odlitej :-D
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Zdarec,jaké jsou výhody/nevýhody,bezkontaktního zapalování Light CDI http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html ?Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16543    
to Chong: jistě že je to v principu to samý - cívka,magnet,železo ale díky tomu jak je to poskládaný tak je to prostě preciznější, viz. např. ten předstih, při použití toho čidla stačí udělat zub - "pick-up" na rotoru o rozměrech odpovídajících "železu" na čidle a čidlo zapojit tak aby při přibližování "pick-upu" generovalo záporný napětí, kladnej impulz je pak generovanej při vzdalování a přeběh mezi záporným a kladným je poměrně přesně definovanej polohou pick-upu proti čidlu (najvětší překrytí), ve finále pak není třeba pro nastavování předstihu stroboskop a nemění se s otáčkama. Jinak v tom druhym odkazu přebejvá závorka na konci, jsou tam jen rotory který dělaj, spíš pro inspiraci protože s vrtačkou a pilníkem to taky vyrobí každej.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Zdar Pioneer21. No seřizuje se to bez stroboskopu dost blbě... a tím hůř pokud nevíš v jaké poloze unašeče zapalko pálí. Bohužel to budeš muset zkusit od oka... Ale stroboskop by byl fakt dobrej, už jen kvůli odladění citlivosti. Také bych doporučil použít silnější tyristor. Asi bych zkusil BT152, jen se pak musí znovu přealidit citlivost snímače. To Combust... znám jednu říkanku... "kdyby, kdyby.. kdyby byly v prdeli ryby, nemuseli by být rybníky" :-), ale kouknul jsem na ty snímače... OK, nezdá se Ti že je to to samé co očesané relé? :-D Jen trochu zkulturněný a dražší. Co je na další stránce nevím, bo to hází error 404, každopádně ignitech není obvykle jednoduché zaízení. Jednoduché je pouze v případě... koupím-namontuju, ale rozhodně pak neplatí že to je levné řešení s přidanou hodnotou kutilství :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 7:11
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Tak už mám zapalování hotoví,ale nevím jak se nastavuje předstih?
 
 
Datum: 08. prosince 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16524    
ano, máš pravdu, tak se omlouvám že jsem tu prezentoval svůj názor že by to šlo udělat i jinak a nemám to realizovaný (prostě proto že na drtivý většině strojů co provozuju už bezkontakt je) a kdyby tak bych použil něco jako - http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/accessories/pick-up/pick-up.htm (a třeba i http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/accessories/pulse_rotor/pulse_rotor.htm)
 
 
Datum: 07. prosince 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Combuste čím jsem starší tím podobný kecy hůř snáším... platí že za chlapa mluví jeho činy a ne slova, takže se nám tu pochlub se svým hotovým řešením. Dík za všechny co nežvaněj...
 
 
Datum: 07. prosince 2013 0:32
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16513    
dobrá, dobrá, jsem špatnej čtenář :-)) ale s tím čidlem je to trochu složitější, když použiju hotový indukční čidlo tak mám hotovej, poměrně odolnej senzor a nepotřebuje tam bastlit ten magnet. Když už by šlo o ty dvě kila co to čidlo stojí tak by bylo jednodušší plácnout ten magnet napevno na jednu stranu cívky a udělat něco jako ten "unašeč" z "magneticky vodivého" materiálu.
 
 
Datum: 05. prosince 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No nic ve zlém, ale podle Tvé odpovědi dáváš najevo, že jsi se ani neobtěžoval článek celej přečíst, protože jinak by jsi narazil na větu: Pro ty kdo nechtějí zapalovací pól převíjet, nebo vlastní zapalování starších typů, kde převinutí nelze provést (typ 555,550 a 05), mohou mezi výstup zapalovacího vinutí a vstup CDI zapojit transformátor 230V/6V nejméně o výkonu 10W. Z toho bystrému dojde že alternativa s transformátorem nevyžaduje převinutí zapalovacího pólu. Zároveň jsi úplně ignoroval variantu schema zapojení s transformátorem, tedy právě něco jako "CDI s transformátorkem". No a jak zmiňuješ hotový čidlo... takové čidlo je to samé co rozkuchané relé, jen určitě nebude stát 20Kč. Takže když se zamyslíš nad zapojením jedná se o velmi levnou alternativou nesmyslně drahých úprav zapalek z motorové pily, když principiálně je to jedno a to samé...
 
 
Datum: 04. prosince 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16510    
nepsal jsem že je to složitý, jen převíjet pól je určitě pracnější než sbastlit něco alá "CDI s transformátorkem" a udělat čidlo z relátka a magnetu v době kdy jsou na trhu hotový čidla je taky práce navíc
 
 
Datum: 04. prosince 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Pracný? V tomto ohledu je tedy už jednoduchý jen zapojení žárovky ke svorkám baterky :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16505    
výhoda -je to levný nevýhoda - je to pracný
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15142    
Dobrý den neměl by někdo tip jak opravit stržení vnitřní 4hran u náhonu tachometru dole u kola nebo nnení nějaká nahrada replika?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15142    
Nevim co mas presne na mysli obrazek by nebyl nebo odkaz kde to koupit? Dik
 
 
Datum: 04. prosince 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jednou jsem na stržený čtyřhran nasunul dutinku, která se používá k nacvaknutí na konec drátu licny. Potom jsem to kleštěma upravil, tak aby to dělalo co má a do dnes slouží.. Samosebou všechno musíš promazat když to tam dáváš, aby byly co nejmenší odpory tření..
 
 
Datum: 04. prosince 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel15142    
Jedná se o S 22
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:42
 
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 10:56:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu