Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: egemberg
IP: uživatel694
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:55
Jméno: egember
IP: uživatel694
 to není z obchodu ale naašli jsme to na dílně tak jsem si říkal že ho tam dám
Datum: 06. prosince 2013 15:55
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus se zeptat prodávajícího. jinak jde to koupit i za 629,- včetně dph
Datum: 06. prosince 2013 15:50
 Zdarec chci se zeptat co ma za vyznam vymena primarniho kolecka 9 z za 11 z a retezu.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 13:27
 Změna převodového poměru...tzn změna točivého momentu a otáček...
Datum: 06. prosince 2013 13:27
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 16:01
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 a dá se vůbec na ten můj ročník to uzamikatelný víčko sehnat ?
Datum: 06. prosince 2013 16:01
 draku pokud tam ma s jinaci vicko tak ne,,pac toto potrebuje special hrdlo v nadrzi a hlavne je uzsi
Datum: 06. prosince 2013 8:24
 čau draci, vrtá mi hlavou,, stalo se vám už, že se vám na klasickém dvacítkovém typu fíka rozpletlo kolo, nebo že jste třeba pár drátů zlomili? v různejch cestopisech a tak o tom čtu hodně, a někdo dokonce s sebou normálně vozí náhradní dráty, ale nejde mi to do hlavy, já na výplet nikdy nešáh a už jsem něco najezdil, ale chci si udělat radost a koupit nový ráfky (chrom 1.5mm x 16" a k tomu pozink výplet3,5mm ), a jde mi o to jestli se to všem těmhle lidem nese** pod rukama jen proto že si to doma zbastlili a některý dráty přetáhly, a nebo jestli ty nový nevydržej to co ty origoš? a druhá otázka, možná vlastně třetí, byly origoš na pionýrovi pozink nebo chrom dráty? já to totiž nemám ze svýho modelu šanci poznat  moc dík za odpovědi a ještě péesko, v sobotu sem na burze v nupakách s mojí půdní sbírkou a rád pokecám, nebo něco vyměnim-ponakoupim, poznáte mě podle červenýho očesanýho rámu kterej nikdo nechce koupit, a béžový fábie
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:01
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel16518
 Jako jo, párkrát už se mi stalo, teď tam mam taky jeden nebo dva drátky urvaný, ale neřešim to, normálně s tim jezdim.. Ani nevim z jakýho jsou ty kola roku, já těch kol mám v garáži asi 6..mne se víc stává že to kolo je pak jako šišatý a brzdí přerušovaně, já se s tím přes díry celkem neseru..
Datum: 06. prosince 2013 15:01
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 novej výplet jsem si nechal udělat asi před 4 lety a drží o hodně víc než origo hlavně si to nedělej sám jestli s tím nemáš žádnou zkušenost
Datum: 06. prosince 2013 13:11
 takže budou ty tenčí třímilimetrový lepší?
Datum: 05. prosince 2013 23:09
 Mám pincka ze 72 roku, kola jsou taky origo a v zadním kole mám zlomený jen jeden drát, takže origo dráty na tom s kvalitou určitě budou dobře. Jak jsou na tom nový dráty bohužel netuším....
Datum: 05. prosince 2013 23:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ze svý zkušenosti ti můžu říct že 3,5 mm dráty stály pěkně za hovno , montovaly se na fíky asi od roku 76.Bezproblému se dokáže vylámat celý kolo.
Datum: 05. prosince 2013 22:51
 čus draci dá se přihlásit mustang když nemám papíry k němu ale má štítek dík za rady.
děkuji libor
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:21
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Nedá, jedině že by jsi měl k němu techničák, ze samotným štítkem neuděláš nic...
Datum: 05. prosince 2013 20:21
 Zdar zacinam dělat mustanga a hledám někoho v okolí Strančice velké Popovice na pokec různé rady hlavně okolo motoru budu dělat jednoho komplet jako fungl a jednoho možná dva na řádění okolo komína jsem z Předboře
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 dělám mezi Strančicema a Popovicema jinak bydlím v Kozojedech
Datum: 06. prosince 2013 15:46
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 sem z jesenice
Datum: 05. prosince 2013 19:38
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 9:15
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Žádný drifty tam teda nevidím....
Datum: 06. prosince 2013 9:15
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 motor to ma z čezety 175/502 skůtra
Datum: 05. prosince 2013 16:54
 mít ten motor aspoň o 50 koní víc tak je stím prdel
Datum: 05. prosince 2013 15:24
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Dost krutá sranda.. taky by mě zajímalo co to má za motor..
Datum: 05. prosince 2013 15:17
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Z čoho to má motor ?
Datum: 05. prosince 2013 15:12
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci jak nejlíp nalakovat rám aby to co nejvíc vydrželo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:11
 komaxit je supr ale nech to udělat dvouvrstvě se základem, je to speciální základ pod komaxit, pokud se to udělá bez něj tak mám zkušenost že to po nárazu odskočí, jinak je to supr věc, nehtem nemáš šanci to poškrábat a když to vemeš klíčem tak seš furt schopnej to rozleštit, a vypadá to jako normální akryl, prostě na rám bezva a pokud tě nenatáhnou tak za rám i s kyvkou si vezmou do 800kč, na plechařinu bych to ale nedával a už vůbec ne třeba na revmaplechy, přecijen to nemá tu pružnost
Datum: 05. prosince 2013 20:11
 nejlíp stím zajít do lakovny, aby ti to opískovali a pak profi nalakovali komaxitem
Datum: 04. prosince 2013 21:12
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 Zdraví potřeboval bych pomoct mám válec ze 175 dvou výfuk a chtěl bych ho nasadit na 175 jedno výfuk jde mi o to jestli to můžu udělat jestli to nebude něčemu vadit děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:13
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 diky moc
Datum: 06. prosince 2013 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dle mě je to k ničemu a výkon se určtitě nezvýší,samozřejmě to asi nějak pojede
Datum: 05. prosince 2013 17:29
Jméno: pepa
IP: uživatel16511
 ano jde to motorka s tím normalně jede i se navíší víkon byt trošku nesedí kanaly.....ale pokud chceš jezdit a nic moc neřešit tak to lze provozovat
Datum: 05. prosince 2013 11:42
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 12:05
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Díky..
Datum: 04. prosince 2013 12:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16509
 obyčejnej píst do panelky má viší dno kvuli kompresi a tak je takto vybranej u přefuku aby se naplno otevřely přefuky.....jinsk u fíka a jakekoliv jiné motrky to nemá cenu dělat každá jiná mašina než panelka má dno pístu souběžně s válcem.... navíc píst z panelky do kejvačky nedostaneš je jinej
Datum: 04. prosince 2013 8:00
Jméno: jawasssss
IP: uživatel16252
 zdravím, chci se zeptat jestli závěrečné zkoužky v autoškole možu dělat hned den v narozenin (minimálního věku) nebo až den po narozeninách díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 22:20
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 já jsem dělal závěrečky v den narozenin. je to sice už 15 let. Ale šlo to.
Datum: 07. ledna 2014 22:20
 Až po...
Datum: 03. prosince 2013 17:56
Jméno: Kvido
IP: uživatel16506
 Chci se zeptat,je lepší jednorychlostní babeta nebo dvourychlostní?Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kubacz - mám stejnej názor...
Datum: 04. prosince 2013 22:51
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 Dvourychlostní je lepší ve všem, dle mého názoru
Datum: 04. prosince 2013 21:58
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 dvojrychlostní-je lepší do kopců
Datum: 04. prosince 2013 18:40
Jméno: Kvido
IP: uživatel16506
 Myslel jsem,která líp jezdí,nebo líp táhne do kopce.Dík za odpověď.
Datum: 04. prosince 2013 17:32
 Jak na co....
Datum: 04. prosince 2013 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dvourychlostní
Datum: 03. prosince 2013 18:31
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, děda má doma motor z rikše čz 175/505. Je tam nová klikovka, nějaká kolečka v převodovce, vydličky, ložiska, výbrus a lamely..Funkční dynamostartér, karburátor k tomu, ventilátor taky a motor celkově vypadá slušně.. Jakou má asi cenu? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 11:44
Jméno: pepa
IP: uživatel16511
 8000 10000 pokut je opravdu vše jak píšeš 2 klikovka 2 ložiska gufera kolečka 15 brus a 2000 ma čanu motor se starterem a prace
Datum: 05. prosince 2013 11:44
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 18:04
 Jo honování vypadá vážně jinak  takže asi jak říká jawa46  , jo a co si myslíte o těch úpravách co jsou ve videou z odkazu od ibora?
Datum: 09. prosince 2013 18:04
 Jasně.. asi honuje válec šmirglem. Boha dejte si pořádnou mrdu čelem o zeď.. normálně tím odstraní otřepy po výbrusu na hranách kanálů. Ikdyž tohle není nejšťastnější způsob!
Datum: 04. prosince 2013 21:35
 asi jste nikdy neviděli jak se honuje válec
Datum: 04. prosince 2013 16:11
 Nazdar. Mělo by to být něco jako honování. Udělá ti to jemné drážky ve válci aby se tam držel olej  Ale ještě jsem to neviděl dělat tímto způsobem
Datum: 03. prosince 2013 23:02
 Molitan to 100% není, vypadá to na nějakej brusnej papír, kterým zdrsní povrch válce, říká se tomu honování válce
Datum: 03. prosince 2013 22:41
Jméno: Elegy
IP: uživatel16495
 No myslim že tam má jen nějakej molitan a jen to čistí
Datum: 03. prosince 2013 20:05
Datum: 03. prosince 2013 15:52
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6770
 Zdravím chci se zeptat jestli budete mít ještě k mání výfukové koleno na 21 s falcem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2013 15:59
 uz je
Datum: 03. prosince 2013 15:59
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Čau potřeboval bych poradit s takovou blbostí mam Panelku 250 jede dobře ale vzhledove je na tom špatne chtel jsem se zeptat jak to vypada když se to stříkne třeba INDUSTROLkou ?? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 22:10
Jméno: vitus
IP: uživatel16575
 syntetika je na prd,za čas zmatní a nevypadá to nic moc.akryl je jistota a motorka vyjde tak na 500 kč
Datum: 20. prosince 2013 22:10
Jméno: Standa
IP: uživatel16519
 Hele stříkali jsme nějakou syntetikou(teď ti nepovim už co o bylo za značku) a jedna vrstva,nechali jsme to přes odpoledne,pak druhá vrstva a pak jsme pustili bufika naplno,že bylo v garáži tak 60° a bylo to do večera suchý a druhej den jsem montoval,lak supr a vyšlo to na pakatel....nejdražší byl plnič pod barvu.....
Datum: 06. prosince 2013 17:28
 Industrolem to můžeš natřít štětkou a výsledek nebude o moc horší než kdybys to stříkal..
Datum: 05. prosince 2013 16:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16509
 ono to má i sve uskalí že nastříkat něco obyč barvou je docela dost pracne ... některé barvy jako žlutá či zelená opravdu musíš naprášit nechat hodku uschnout další vrstvu a tak třeba 5 ...jinak to teče jak piča....indulkou by to šlo fakt jedině to hned po nastříkaní narvat do pece ..a na zavojíčka nakoukat jako když tu motorku vyráběli.....za mě akrylát po přidání tužidla 10 min nechat ustát a jet....o dost líp se s tim dělá....
Datum: 04. prosince 2013 8:10
 Nemůžu doporučit...to je barva na plot. Jestli to máš někam na pole tak je to asi jedno, ale jinak bych to nechal opískovat a pak klasika kit, plnič a vrch akrylátem...
Datum: 03. prosince 2013 8:33
 Hojte, prosím Vás jak je to teď stím braním motoru jako ND? koupil jsem moto, normálně přihlášenou všechno v poho, ale neshoduje se číslo motoru s techničákem, techničák je vystavenej jako duplikát a není v něm napsaný že by to číslo někdy nechal vymazat a já se stím chystám na evidenčku... Dají mi ji nebo ne? nebo si radši nejdřív skočit na magistrát a číslo si nechat vymazat? A jde to vůbec když jsem jen v polopřevodu? Jedná se o MZ 251, je tam ještě jedna nesrovnalost, na štítku je napsáno r.v. 1990 ale v techničácích je napsaný první datum registrace vozidla 1.1.1989, jo až teď si to uvědomuju že jsem se na to měl možná vysr*t že to bude nějaký šméčko, ale kupní smlouvu mám tak snad s toho průser nebude... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:20
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Ale pro jitotu bych si zašel aspoň to číslo motoru vymazat... zas takový problém by to být neměl...
Datum: 05. prosince 2013 20:20
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Z tím motorem by to problém být neměl, kámoš má Simála a číslo motoru je úplně jiné než v techničáku, a prošel úplně v poho, ale z tím štítkem nwm, možná sehnat druhý štítek čistý, a přebít čísla...
Datum: 05. prosince 2013 20:18
 Zdar, chci se zeptat jestli na tom polským válcu na fichtla pude ještě udělat výbrus, mám ten 40 prumer tu sadu s těma 3 pístníma kroužkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 8:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16509
 normalně ti ho každa brusírna udělá.....at je křivej či ne...je to pro ně kšeft...a neboj si že si neporadí
Datum: 04. prosince 2013 8:13
 ok díky
Datum: 02. prosince 2013 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel16501
 Jde až 41mm,ale nesmí bejt křivě odlitej
Datum: 02. prosince 2013 20:42
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 16:52
Jméno: combust
IP: uživatel16543
 to Chong: jistě že je to v principu to samý - cívka,magnet,železo ale díky tomu jak je to poskládaný tak je to prostě preciznější, viz. např. ten předstih, při použití toho čidla stačí udělat zub - "pick-up" na rotoru o rozměrech odpovídajících "železu" na čidle a čidlo zapojit tak aby při přibližování "pick-upu" generovalo záporný napětí, kladnej impulz je pak generovanej při vzdalování a přeběh mezi záporným a kladným je poměrně přesně definovanej polohou pick-upu proti čidlu (najvětší překrytí), ve finále pak není třeba pro nastavování předstihu stroboskop a nemění se s otáčkama. Jinak v tom druhym odkazu přebejvá závorka na konci, jsou tam jen rotory který dělaj, spíš pro inspiraci protože s vrtačkou a pilníkem to taky vyrobí každej.
Datum: 12. prosince 2013 16:52
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Zdar Pioneer21. No seřizuje se to bez stroboskopu dost blbě... a tím hůř pokud nevíš v jaké poloze unašeče zapalko pálí. Bohužel to budeš muset zkusit od oka... Ale stroboskop by byl fakt dobrej, už jen kvůli odladění citlivosti. Také bych doporučil použít silnější tyristor. Asi bych zkusil BT152, jen se pak musí znovu přealidit citlivost snímače.
To Combust... znám jednu říkanku... "kdyby, kdyby.. kdyby byly v prdeli ryby, nemuseli by být rybníky"  , ale kouknul jsem na ty snímače... OK, nezdá se Ti že je to to samé co očesané relé?  Jen trochu zkulturněný a dražší. Co je na další stránce nevím, bo to hází error 404, každopádně ignitech není obvykle jednoduché zaízení. Jednoduché je pouze v případě... koupím-namontuju, ale rozhodně pak neplatí že to je levné řešení s přidanou hodnotou kutilství
Datum: 11. prosince 2013 7:11
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Tak už mám zapalování hotoví,ale nevím jak se nastavuje předstih?
Datum: 08. prosince 2013 14:28
Jméno: combust
IP: uživatel16524
Datum: 07. prosince 2013 19:20
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Combuste čím jsem starší tím podobný kecy hůř snáším... platí že za chlapa mluví jeho činy a ne slova, takže se nám tu pochlub se svým hotovým řešením. Dík za všechny co nežvaněj...
Datum: 07. prosince 2013 0:32
Jméno: combust
IP: uživatel16513
 dobrá, dobrá, jsem špatnej čtenář  )
ale s tím čidlem je to trochu složitější, když použiju hotový indukční čidlo tak mám hotovej, poměrně odolnej senzor a nepotřebuje tam bastlit ten magnet. Když už by šlo o ty dvě kila co to čidlo stojí tak by bylo jednodušší plácnout ten magnet napevno na jednu stranu cívky a udělat něco jako ten "unašeč" z "magneticky vodivého" materiálu.
Datum: 05. prosince 2013 17:35
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No nic ve zlém, ale podle Tvé odpovědi dáváš najevo, že jsi se ani neobtěžoval článek celej přečíst, protože jinak by jsi narazil na větu: Pro ty kdo nechtějí zapalovací pól převíjet, nebo vlastní zapalování starších typů, kde převinutí nelze provést (typ 555,550 a 05), mohou mezi výstup zapalovacího vinutí a vstup CDI zapojit transformátor 230V/6V nejméně o výkonu 10W.
Z toho bystrému dojde že alternativa s transformátorem nevyžaduje převinutí zapalovacího pólu. Zároveň jsi úplně ignoroval variantu schema zapojení s transformátorem, tedy právě něco jako "CDI s transformátorkem". No a jak zmiňuješ hotový čidlo... takové čidlo je to samé co rozkuchané relé, jen určitě nebude stát 20Kč. Takže když se zamyslíš nad zapojením jedná se o velmi levnou alternativou nesmyslně drahých úprav zapalek z motorové pily, když principiálně je to jedno a to samé...
Datum: 04. prosince 2013 17:31
Jméno: combust
IP: uživatel16510
 nepsal jsem že je to složitý, jen převíjet pól je určitě pracnější než sbastlit něco alá "CDI s transformátorkem" a udělat čidlo z relátka a magnetu v době kdy jsou na trhu hotový čidla je taky práce navíc
Datum: 04. prosince 2013 10:22
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Pracný? V tomto ohledu je tedy už jednoduchý jen zapojení žárovky ke svorkám baterky
Datum: 03. prosince 2013 11:52
Jméno: combust
IP: uživatel16505
 výhoda -je to levný
nevýhoda - je to pracný
Datum: 02. prosince 2013 20:56
Jméno: roman
IP: uživatel15142
 Dobrý den neměl by někdo tip jak opravit stržení vnitřní 4hran u náhonu tachometru dole u kola nebo nnení nějaká nahrada replika?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 19:56
Jméno: roman
IP: uživatel15142
 Nevim co mas presne na mysli obrazek by nebyl nebo odkaz kde to koupit? Dik
Datum: 04. prosince 2013 19:56
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jednou jsem na stržený čtyřhran nasunul dutinku, která se používá k nacvaknutí na konec drátu licny. Potom jsem to kleštěma upravil, tak aby to dělalo co má a do dnes slouží..
Samosebou všechno musíš promazat když to tam dáváš, aby byly co nejmenší odpory tření..
Datum: 04. prosince 2013 18:26
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 Jedná se o S 22
Datum: 02. prosince 2013 15:42
|



|