slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2042  2043  2044  2045  2046  2047  2048  2049  2050  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: trmich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi, mam čz 180/487.4 a chtel bych se zeptat jestli nevite o nejakem dobrem karburatoru na tuhle masinu. Jestli jo, tak mi pls dejte odkaz, kde bych ho mohl sehnat. zatim díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj kluci a holky,mám problém nevím jestli budue stačit mezi kartery dát jenom jedno těsnění, takový papírový to zelený,aby mi ale netekl olej myslíte že to bude stačit bez tmelu? jenom samotný těsnění? (Kartery nejsou nijak poškozeny kudy by mohl olej protíkat)Děkuji za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Děkuji moc za pomoc, ale já sem to udělal takhle dosedací plchy sem otřel toluenem necahl oschnou namazal to hermetikem a dal papírové těsnění a druhý karter sem natřel taky a dal jsem to do kupy a zítra naliju olej a pojede jak fík je po výměně ložisek,gufer pístu a pístních kroužků.Ake moc děkuji za pomoc
 
 
Datum: 30. září 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo jak psali...neposkozenej - papir staci, jinak tmel...pretesnoval sem papirem tedka jeden a vubec netece...ale musi se to udelat poctive a papir prve potrit olejem...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
kdyz mas ty kartery ok tak staci tesnení potrene selakem selak se pouzival drive jako hermetik a kdyz je mas poskozene tak papir a silikon
 
 
Datum: 30. září 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
pokud mas naprosto neposkozene dosedaci plochy tak tam muzes mit samotny tesneni,ale pokud ne tak se doporucuje hermetik,barva nebo nejaky tmel ci silikon..
 
 
Datum: 30. září 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4202    
tak samotné by sem ho tam nedával - dej tam silikon (ten červený na motory) + těsnění a hned to nedotahuj až na doras chvíli počkej až ten silikon trochu ztuhne - a už by ti to téct nemělo dělám to tak vždycky a zatim žádný problém
 
 
Datum: 30. září 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec uz sem se tu ptal nevite s ceho karbec Veb Berliner Vergaser Fabrik KNBS17-5 firmu najdu ale typ karbecu ne firma vyrabela karbeci tusim pro simson a mz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: CECHY      IP: uživatel1225    
PTAL UŠ SEM SE JEDNOU TAK MI TED PROSÍM NĚKDO PORADTĚ NEJDE MI BABETA NASTARTOVAT NEVIM PROČ JISKRY TO HÁZÍ ALE SOU ČERVENÝ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4202    
co třeba zkusit inou svíčku
 
 
Datum: 30. září 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
hoj draci tak sem konecne pravej motorkar dnes sem zvladnul skousky a uz jen cekam az me prijde ta tezce vydrena karticka :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: Richi      IP: uživatel894    
Gratuluju ja sem ho udelal tedkon v patek 26.9. :-)
 
 
Datum: 01. října 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky gratuluji ;-)... na řidičák jsem čekal přes dvat tydny
 
 
Datum: 30. září 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tatktez gratulace :-)
 
 
Datum: 30. září 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gratuluju...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdarte chci se zeptat, když jsem jezdil na special můžu přejít na natural? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to fuk. Oktanový číslo je jen odolnost proti samozápalu. Víc oktanů neznamená, že to pojede líp.
 
 
Datum: 03. října 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
no natural ma více oktanu takze by to mělo lip jet
 
 
Datum: 30. září 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      IP: uživatel720    
jasně, ze muzes, ja treba jezdim na natural furt a pohoda, a urcite to taky driv jezdilo na special, takze by nemel bejt problem :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 17:06
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
mas to jedno ale natural je o 10h levnejsi
 
 
Datum: 30. září 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4202    
můžeš ale nevidim důvod lépe ti to stejnako nepojede :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: obrneny_motokar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den našel jsem ve stodole jawu 125-250 zatím nevím! motor se točí ( když sem to chtěl roztačit) ale není tam startovací páka ani žádnej úchyt na startovačku -- to je nějaký divný ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak pošefí nějak karbec když je sucha svička ;-)
 
 
Datum: 30. září 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: obrneny_motokar      IP: uživatel4201    
ah jo :-) uz mi to de ... ale svicka hazi jiskrua je sucha .. se tesim ze doufam ze bude stacit vycistit karbos a vyjedu .:-) ale fakt diky moc
 
 
Datum: 30. září 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak nakopavacka je soucasti radicky zamackni ji a zvedni ji na horu a nakopni to!!
 
 
Datum: 30. září 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš 175 ne ? ... no řadící páka a startovací páka je 2v1 :-D:-D ... pokud chceš nastartovat tak řadící páku zatlač trochu do motoru a potom ji přetoč na druhou stranu (dozadu) a pak zašlápni ...
 
 
Datum: 30. září 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel1553    
čau jawaci, chci si nechat upravit motor na fichtla a nevím kde. Poraď te kdo to dělá dobře za dobré peníze? Dík.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: BORECEK      E-mail:      IP: uživatel4254    
TADY U NAS V KOZLANECH DELA JEDEN PAN DORBE KVALITNE A ZA DOBRY PENIZE MA TADY I KRAMEK ! DE KOUPIS VSECHNIO NA MOTORKY TADY U NAS V KOZLANECH JE TO OKRES PLSZEN-SEVER TAK JESLTI PROJEDES PROJEDES NO A KDYZTAK MI DEJ ICQ !
 
 
Datum: 06. října 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
a co FK racing
 
 
Datum: 30. září 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele hele....klidni trochu hormon....!!!! Nemám Marka taky rád ale jeho motory jakž takž jedou. Jde jen o to jak se ti povede naladit karburátor výfuk atd....! Já osobně mám on něj jeden válec ale z dob přez 5 lety kdy to ještě bral jako koníček a ne hlavní zdroj obživy. Dneska bych si od něj nekoupil nic protože ty ceny to je něco neskutečnýho. Pokud chceš poradit...:-) Vykašli se na úpravy...já po svých zkušenostech bych do toho taky už nešel...! Stojí to neskutečnejch peněz a neskutečnýho času....! A to většina kluků co tady upravujou nešáhli ještě tak do extrému jako já-na to teprve příjdou....! Já už stavím 4. závodní motor. Pokaždý všechno trochu jinak. Válce sem vystřídal 3 teď budu mít další dva na zkoušku. Sranda to neni. Nevíc sem se rozhodl že si postavím brzdu....aby to mělo něakou objektivitu....! Takže tak....:-D Udělej GO přesně motor nastav a bude ti chodit se 14 ti zubem 90km/h...jako mě sériovka (tam mám dokonce 15 ti zub...) A to mám 75kg...nechápal sem po dlouhý době co sem jel se sériovkou závod co ten motor umí hlavně v krouťáku od spoda....! Moje závodní motory do 7500ot. nejedou...:-D Tohle jde z nuly....
 
 
Datum: 30. září 2008 9:45
 
 
 
 
Jméno: fishracing      IP: uživatel2945    
Tak nabídku na úpravu pionýra nabízí například pan Marek dělá to sice dobře,ale nechá si to řádně zaplatit.Dál vím že úpravy nabízí také TKmoto,ale s těma nemám zkušenosti... Záleží na tom jaké úpravy si představuješ.
 
 
Datum: 30. září 2008 7:29
 
 
 
 
Jméno: josik      IP: uživatel1201    
hoj,myslíte že doklady na jawa mustang co mi nabizi kamoš za 1000 kč je dobrá cena?máte někdo nabídku nějakou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naposledy se teď koupil papíry za 250 jen bez štítku, už na ně jezdí fichtlík :-) jinak ceny se pohybujou do toho tisíce max. se vším všudy...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
pokud jsou prepsatelny tak cena 1000,- je dobrá,prodavaji se i za vic
 
 
Datum: 30. září 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1123    
to je moc tak max. 500 ja ty moje na 20,21 prodal za 200 pac sem nevedel jestli jdou prepsat
 
 
Datum: 30. září 2008 8:55
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
cau draci vim ze to sem nepatri ale potrebuju poradit mam skutr piaggio a je tam nijaka jednotka nevim co to je a kde to sehnat pls poradte je to to chinsky na tyhle strance : http://www.termijawa.wbs.cz/moje_piaggio.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
to bude CDI ,koupis to urcite na nejakem e-shopu pro skutry popripade v nejakem skutr bazaru ....ale upozornuju te ze ridici jednotky kolikrat stoji vic nez cely skutr bez TP :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci chci vam jen rict jak je ten fichtl zvlastni stroj. mam tu ted dohromady ctyri karburatory a dva funkcni motory... zezacatku jsem jezdil s motorem c 1 na karbec c 1 a jelo to krasne , vsechno v poho, ale pak sjem musel vymenit kartery, a od ty doby se projevuje zahada nad zahady. motor c 2 jezdil s karbcem c ,1 krasne, akorat se lehce dusil odspoda... po vymene karteru u motoru c.1 to jede jen s karbecem c.4 , ktery mel driv na fiku kamos a stezoval si ze mu to jede jen s moji tryskou 60 kterou sjem mu neprenechal tudis sem mu dal za tento jeho jeden co jsem tu mel... a na tenhle karbec mi to ted jediny jezdi , s tryskou c 68 s kterou to kamosovi nejelo , jedinej problem ej ted aze to je moc bohaty na volnobeh, ale jinak ani s jednim z tech tri zbylejch to nenakopnu, nedrzi volnobek, nejd eodspoda a s jedni mto nejde vubec. stejne tak motor c2 jezdil se vsemi ctyrmi karburatory dobre, vzdy startoval na slapnuti atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
to bude rukama :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4056    
Proste neni nad originalní díly
 
 
Datum: 29. září 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2303    
kde sou srazi prosimvas? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2303    
chtěl bich se zeptat jak mam toho fichtla tak ja ho musim držet ve visokich otačkach bo jinak mi to chcipne nevite co stim mužu mit? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
mas to nejaky rozhaseny....chce to seridit
 
 
Datum: 30. září 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4197    
spatne ti to spaluje asi vimen svicku alebo nasteluj zapalovani a precisti si karborator vypal vyfuk vimen filtr a mosi to jet.
 
 
Datum: 29. září 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: salosek05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mám fichtla co je bez papírů a chtěl jsem se zeptat, jestli se dá ještě nějakým způsobem příhlásit ??? prý to jde nějak na veterána,ale nevim.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Kámoš má (prej) na veterána přihlášenou jawu 05, ale říkal, že je to strašně vyřizování...nemluvě o tom, že si přes půl republiky musel nechat poslat štítek, doma vyrazit a přidělat - jinak by to prej neprošlo. Když už jako veterána, tak něco staršího, myslim že do fichtla se nevyplatí tolik investovat - fichtlů jsou mraky
 
 
Datum: 03. prosince 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
ono veteranem by melo byt vsechno starsi 35 let,ale rikam vam,ze se to ale tak zdaleka nebere,hlavne u nas v CZ.... Veteranisti maji odpor k vozidlum ktera byla seriove a levne vyrabena po roce 1968 a za veterany(oldtimer) je nepovazují,nazivaji to joungtimer. Posledni rada jawy ktera je uznavana jako veteran je 350 kalif protoze se objevuje vzácně a parezy 550-555 ktere jsou zase uznavany pro svoji nadcasovou koncepci konstrukce a vyroby ....jeste obcas nektere motocykly unifikovane rady (UŘ) jako byl 250-350 bizon a dalsi maloseriove typy maji uspech....ale od prvnich 350/634 a 50/20,21,23 a pod.... se to hazi do jednoho pytle se škodovkama,žigulikama a podobnym seriovejma "plečkama" ... Záleží na kraji,veteranskem klubu a clenech VC ...znam par testacnich komisaru a co kus to jiny nazor....lepsi si koupit na tyto vozidla koupit orig TP nez absolvovat trnitou,zapeklitou a malokdy uspesnou anabazi s temito vejhykly ....
 
 
Datum: 30. září 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
Veterán = přes 50 let stará motorka .... sem někde čet
 
 
Datum: 30. září 2008 7:44
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty stando a 555 by brali vic jako vetoša ne? taky sem to chtel udelat ale jakmile sem slysel co to vcechno obnási tak sem si rads sehnal za 500-1000 kc papiry a bylo (tu cenu nevim bud prvni nebo druha)
 
 
Datum: 29. září 2008 22:12
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdo , mozna frikulin , tu tusim jednou psal ze to nejak de, ze to sam podstupoval, tak treba ti k tomu rekne vic.... kazdopadne jednodussi budes mit jiny papiry a stitek...
 
 
Datum: 29. září 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
resim stejny problem, cisla na ramu a motoru sou v poho, mam i sps ale papiry ne, premejslel sem ze na urade by meli vsechny udaje mit ulozene, takze by se teoreticky dal vystavit novy technicak?
 
 
Datum: 29. září 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4195    
Testacni komisari se tvrde brani testacim na fichtly a skodovky normalizacni ery CSFR...musel bys ho mit ve spickovym puvodnim stavu a nebo po profesionalni renovaci do 100% puvodniho stavu...jinak zelený znacky vychazeji asi 3500,- klubová + krajská testace ... a pro doplneni ze na veteranskejch znackach muzes jezdit uplne normalne jako na bilech akorat vozidlo nesmi byt vyuzivano ke komercnim ucelum a nesmis snad najet vic jak 1000 nebo 2000km za mesic...(nevim teda jak je mozny to ohlidat:-D ) vychazi levneji za 1000,- koupit TP a prebouchnout stitky :-D
 
 
Datum: 29. září 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jooo hosi neni to prdel:-( sam se se bavil s jednim co dela v tom veteranskym klubu. tak jsem se zeotatl na moji CZ 250/455 a zustal jsme stat s otevrenou hubou kdyz mi rikal co vsechno bych musel podstoupit:-( vsechno origo, kdyz ne tak na profesialni renovaci komplet masiny.... no kdyz mi rikal ze by me to prislo na 30000 aji z generalkou tak sem se snim rychle rozloucil:-D:-D asi tak no..:-)
 
 
Datum: 29. září 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
abc neřikej volovynz, jde to na veterána, ale musel bys ho mít v origo stavu a pěkného a navíc ty papíry stoj asi 5000
 
 
Datum: 29. září 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednodušší a levnější bude si sehnat papíry a nový štítek...
 
 
Datum: 29. září 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to, ale pak na něm numůžeš bězně jezdit, jen na různé veteránské srazy a akce a zpět, pokud bys jel jindy se jentak projet a ptkali tě,policisté, tak bude zle...
 
 
Datum: 29. září 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
haledte lidi když dávám píst tak zámkama nahoru a šipkou dolu nebo jak to je?? spíš mě zajímaj ty zámky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šipka dolu je takový nemotorný....:-D Lepší je říct že šipka má směřovat VŽDY do výfuku....a je to univerzální jak pro pincka tak pro simsona tak pro ČZ Jawy....atd....ne každá motorka má válec ležatě....:-) :-D Takže šipka vždy do výfuku.....
 
 
Datum: 30. září 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn ma pravdu:-) taky se podivej je zneho GENERAL kdyz ma vsech 5 hvezdicek:-) sipka musi smerovat dolu a prvni zamek nahoru:-)
 
 
Datum: 29. září 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je možný že když něco potřebuju tak mi vždycky poradíš ty... kolečko fakt díky a doufám že nekecáš
 
 
Datum: 29. září 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sipkou dolu a zamkem prvniho(od shora) krouzku k sacimu kanalu
 
 
Datum: 29. září 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel3011    
Čau mám 175/477 a mam tam sekundarni kolecko s velkym stredem-myslim ze 18 zubu,ale chtěl bych menší do krosu-14 nebo 15,ale nevím jestli tam pujde-(aby treba nedrh retez nebo tak neco)pokud nekdo ma zkusenost nebo jestli to vis ty SESO tak prosim odpovezte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
14z neni do krosu, 14z je origo co tam má být.
 
 
Datum: 29. září 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte náhodou někdo co mám dělat, když potřebuju nastavit volnoběh, když ten šroubek s pružinou nám už uplně zašroubovanej a stejně to chcípá??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Další možnost na kterou se zapomíná při ,,štelování,, karburátoru, krom hloupých rad že jako měnit ohnutí plíšku v plovákovce, je že jehla má na sobě zářezy.. zkus tedy měnit výšku jehly změnou polohy segrovky... tak si ještě pohraj s tímhle...
 
 
Datum: 01. října 2008 7:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ano to vymenis jenom soupatko a tim to vlastne i utesnis nezi stenou karbce a soupatkem...a jo asi by to mohla byt soupatkova komora aspon se ji tak vseobecne nadava
 
 
Datum: 29. září 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo ti muze nasavat mezi soupatkem a stenou soupatkove komory:-)(tu soupatkovou komoru myslim obrazne urcite se to tak nejmenuje:-D) taky jsem to uz mel:-) tak jsme vymenil karbec a frrrrr:-)
 
 
Datum: 29. září 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
nebo tam dej delší šroubek :-D - né jenom si dělám srandu :-DDD
 
 
Datum: 29. září 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Nebo taky muzes mit jakoby vysoustruzeny soupatko od toho sroubku...pokud jo tak koupit nebo sehnat novy, jiny a serizovat sroubek pri zvednutym lanku plynu...
 
 
Datum: 29. září 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo je zkurvene soupatko od toho ze nekdo zvysuje volnobeh bez zvednuti soupatka(kdyz se nezvedne tak se do nej muze vytlacit důlek a pak to nastavit nejde)
 
 
Datum: 29. září 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je špatné, mohlo by to být tím, že ti někde motor přisává falešný vzduch a jde tam špatná směs... Zkontroluj spoj karburátor - kolínko, kolínko - válec, hlava - válec, válec - skříň. Jestli to někde nesaje. Případně sundej karburátor kolínko, vem si skleněnou tabulku a smirkový papír 400 a zabruš dosedací plochy kolínka a karburátoru, dej nová těsnění, potři je olejem a uvidíš. To zabrušování by se mělo dělat, pač když to uděláš, tak se budeš divit, jak nerovný povrch to je a to bývá problém... Taky jsem nevřil, dokud jsme to nezkusil. Pak to ale musíš zpětně dotáhnout s citem jinak se příruba ohne a je tu ten problém zpět.
 
 
Datum: 29. září 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
volnobeh se nastavuje za teplého motoru takže to musíš projet a pak to nastavit a jesi ti to chcipe tak vycisti trysky popr. karbec nebo bohatší směs (nastav )
 
 
Datum: 29. září 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel646    
čau kdoby mě vifotil zapalování na jawu 175 zažkrkl kde je to to dobijecí relátko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
na to ani nepotřebuješ fotku je to to jediné co vystupuje z boku a vlastně u toho (těsně nad tím) sou aj ty 3 vývody
 
 
Datum: 29. září 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: jawaťák      IP: uživatel2073    
čau draci, jezdim na jawettě bez filtru myslíte že by přidalo na výkonu kdybych si ho sehnal?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, hlavně v nižších otáčkách by to mělo bejt znát, a hlava se zanáší karbonem ať tam máš filtr nebo ne, ale když tam filtr neni tak se do válce dostává prach kterej tam působí jako brusná pasta...
 
 
Datum: 29. září 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne ... akorad se ti zanáší hlava bordelem když tam nemáš filtr ...
 
 
Datum: 29. září 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se tady rozjíždí drzost některych uživatelů... vždyť je jedno jak kdo jakym pravopisem piše, hlavně když to splní účel otázky... a taky se tady začíná nějak machrovat... (já sem zas někdy pišu blbosti a zážitky :-D) prostě pomáhejme slalbším (méně zkušenějším) a nenadávejme jim za jejich nezkušenost. Žádný učený (nebo jak to je) z nebe nespadl, to jen pár machrů nasedlo na fíka a jezdilo bez problémů a znali všechny problémy.. Každý někdy začíná a je to jeho věc jakým způsobem, jestli se zeptá nebo bude dělat sám, potom bude taky zkušenej... Jak já sem si myslel že umi celkem dobře jezdit, dostal sem řidičák a na první zatáčce sem málem vjel do protisměru, páč sem se bál klopit... Zeptal jsem se a už se nebojím a klopím v pořádku (pomohla tomu dobrá stopa fika).. Jo a dotaz.. Někde sem četl že se 555 prej říkalo arab a 550 pařez (to je jasny) a jestli mužu říkat 555 fichtl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všichni jste na omylu..... nejlepší je text psanej Caps Lock-em, s Wéčkama, slovama který popisoval frikulín, a ještě frajerskejma obratama.....
 
 
Datum: 30. září 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to já taky, když to někdo napíše zkomoleně a eště k tomu s tim W tak je to na facku
 
 
Datum: 30. září 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
tvrde souhlasim s frikulinem
 
 
Datum: 30. září 2008 10:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pražáky pražáky ty já mám rád.....jak....neeeee sorry....:-D V pohodě.... Já sem taky češtinu viděl naposledy před 4-5 lety. Taky mi ten pravopis dělá někdy problém...:-D Ale dotaz kde kadžý druhý slovo odhaduješ a větu si musíš nejdřív srovnat v hlavě jak vůbec byla myšlená....ty v půlce přestávám číst....něco je lepší i smazat...!
 
 
Datum: 30. září 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak hlado. a když prostě někdo píše "lamácký dotazy" tak ho hned nevyfuckujte. já taky píšu kraviny, ale to protože sem z prahy, bydlim v paneláku a fichtla vdiim jen na víkend a to 1 za 14 dní a to se eště moc nedostanu k omu protože se musim učit. takže já vlastně, sory, nevim ale ani pořádně jak to v tom motoru funguje.
 
 
Datum: 29. září 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jjj
 
 
Datum: 29. září 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Mě třeba nevadí když někdo píše špatně I/Y taky píšu někdy blbosti :-) ale když někdo totálně zkomolí celej text jako kdyby byl tatar tak je to hrozný! Ještě když do toho píšou nějaký Wéčkaři :-)
 
 
Datum: 29. září 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právěě je mi na ně táhne... (otevřené okno :-D)
 
 
Datum: 29. září 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dulezite je byt vpohode a nemachrovat,,,, jo a mit nohy v teple :-)
 
 
Datum: 29. září 2008 17:49
 
<  2042  2043  2044  2045  2046  2047  2048  2049  2050  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:12:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu