slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2041  2042  2043  2044  2045  2046  2047  2048  2049  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau kluci ( i holky). tak vám sem hodim nejnovější fotky mýho fichtla, je tam něco novýho. tak dik za komentáře\r\n(jo a to sem já u něj :-D ) \r\nhttp://pepekiller.rajce.idnes.cz/ja_ficthl/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo díky... kkll: upaluje mi zhruba kolem 70 a helma je tato http://www.worker.cz/591/moto-prilba-worker-max606-1 a papíry na něho mám, akorát to musim přehlásit
 
 
Datum: 01. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo díky... kkll: upaluje mi zhruba kolem 70 a helma je tato http://www.worker.cz/591/moto-prilba-worker-max606-1
 
 
Datum: 01. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel4214    
pekny ????krasny!!!mas nanho aj papiere?
 
 
Datum: 01. října 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
caf pekny pekac kolik ti upaluje km/h a co to mas za helmu jestli znas nazev a typ tak pls posli diky
 
 
Datum: 01. října 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry za to \r\n ale vůbec nevim co to je tak tady je správnej odkaz: http://pepekiller.rajce.idnes.cz/ja_ficthl/
 
 
Datum: 30. září 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro patrika:kdyz nevis odpoved na dotaz tak nepis nic,bude to lepsi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
sakra kamo co te tak vytocilo :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,\r\n\r\nporadíte mi nějaký fígl jak z válcu jawa 23 vydělat vložku co nejšetrněji ???\r\ndik za rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: Plissa      IP: uživatel155    
přesně tak pod lisem
 
 
Datum: 01. října 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
blbost nahrat a vypadna sama
 
 
Datum: 01. října 2008 6:05
 
 
 
 
Jméno: inda      IP: uživatel3188    
pod lisem..
 
 
Datum: 30. září 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec nevite kde sezenu komplet ram na čz 125/516 ale aby byl kompletni aby chybel pouze motor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
na nejake inzerci pravdepodobne :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Huwy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobry, mam takovy problem. Mam Babetu typ 207 a praskaji mi zarovky pri vysokyh otackach. Chtel jsem se zeptat jestli bude stacit koupit silnejsi zarovky nebo budu muset koupit ten usmernovac. Diky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: Huwy      IP: uživatel4199    
Mam tam 12V ale praskly mi stejne.
 
 
Datum: 01. října 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si tam 12V
 
 
Datum: 01. října 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Huwy      E-mail:      IP: uživatel4199    
fakt? A nemate na to nejake reseni? Celkem me to jako sere.......
 
 
Datum: 01. října 2008 10:25
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam usmernovgac a praskaj dal
 
 
Datum: 30. září 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel3349    
ahoj ja mam mustanga mam tam motor z vichtla jel jsem stim prez idry a pak mi viskocil kvalt a jak je ta matka jak jse utahuje u retezu ta je nejaka sezvejkana nejdou mi tam dat rychlosti cim to muze byt? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
sformuluj dotaz tak aby byl srozumitelný a rad ti poradim ....v tomhle se nevyznam...co vlastne resis???
 
 
Datum: 30. září 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: ferike      IP: uživatel4210    
cawte fychtlari hm nechapem jednu vec na vas ako mozete furt jazdit na pionierovi a nic ine nesedlat??? mna to drzalo dva roky potom sa mi kamos dal previest na 125 a hned som mal 100000000 dovodov neostat pri fikovi nepopieram ze to neni zabava ale max na2 roky ptom uz musi ist daco silnejsie odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: Jan Vajbar      E-mail:      IP: uživatel15546    
Zdravím, já jako mladé robě začínal s fechtlem a teď se k němu vracím, jelikož v Dubňanech (20km od nás) se jezdí Fechtlcap, není jiná volba, nějaké tři motory doma mám, postavit rám prkotina, jasné že doma jsou i silnější stroje ale srdečně není nad fekála, když jede je to zábava a když se něco pos... tak oprava pár korun. Jdu do toho někdy sem potom nahodím foto
 
 
Datum: 20. května 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: kozidech      IP: uživatel4223    
jo potom silnejsi a silnejsi a behem par let me nekde budou skrabat ze silnice .ja teda nerikam ze sem taky zustal u fika ale kdyz po dvou rocich budu mit silnejsi a silnejsi tak sem na 100 procent tuhej
 
 
Datum: 02. října 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak odjel sem první fichtlcup a bylo jasný co mě bude bavit...Ale pak jednou přijel známej na 125pitbiku a ať se prej projedu... Tak měsíc sem si na fichtla ani nezpoměl a přemejšlel jak sehnat peníze na ten pitbike. Ale pak mi napadlo že udělam fichtla tak abych ho s tim natřel... A sem už ve fichtlu za 20tisíc...a pořád to ještě není hotový...
 
 
Datum: 02. října 2008 7:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
v jednoduchosti je genialita...ne ze by byl az tak jednoduchej ale genialne vymyslenej urcite...na tom se jako prvni ucis nez presedlas na neco (nebo uz ne), nauci te jak pracujou 2T motory a jak spravovat prkotiny, poruchy a jiny prcingy a vubec je to nase dedictvi jak tu pisou a taky nejlepsi stroj ze vsech..bezkonkurecne;-)
 
 
Datum: 01. října 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: david3333      IP: uživatel4215    
no asi preco jazdia vseci na pinduroch 1 je to sranda 2 nic to nezere 3 dieli sa daju zohnat skoro zadarmo 4 vie to opravit aj uplny idiot
 
 
Datum: 01. října 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
fichtla se nemuzu zbavit mam 2 jednoho do provozu aruhyho na zavody + moje laska zx6r
 
 
Datum: 01. října 2008 6:07
 
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ferike já mám doma apriliu RS 125 rv.2007 a má nějakých 28 KW a ještě fichtla a prostě fechtl bude můj navěky nejlepší stroj co kdy vyjel z nějaké továrny a to mám své RS rád ale fechtl je lepší všichni kdo tu píšou začínali právě na fechtloch a máš eště levné a snadno dostupné náhradní díli a věčinu věcí si spravíš sám dále na takovů jízdu třeba cca 25 km je lepší fechtl který žere 3 litry na sto a né jak moje RS 6 litrů a když to ženu tak aj 7 a hlavní důvod ten kdo nemá peníze si asik těžko bude kupovat nějakou 125 budťo RS NSR a nebo CRB a koupí radši snadno dostupného fechtla za 5000 a může jezdit kolik chce
 
 
Datum: 30. září 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: ferike      IP: uživatel4210    
aha mate pravdu fichtl je neocenitelny stroj na jazdnenie na kratke vzdialenosti , zabijanie nudy ,, a bavecky ,, je to kvalitka
 
 
Datum: 30. září 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak,většina lidí tady už má takové mašiny,že sa ti o nich ani nezdálo:-D,ale fechtl forever,jawystické mimino které nikdy neopustíš:-D:-D
 
 
Datum: 30. září 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nejezdim jenom na fichtlu, mam ještě 175 a na další sezónu bych chtěl pořídit 350, ale fichtly si nechám dál, je to neocenitelnej stroj na krátký vzdálenosti a nejen na ně a hlavně je s ním sranda.. ;-) :-)
 
 
Datum: 30. září 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno ja uz mam vetsi masinu dlouho,ale u fichtlu zustanu,tady nejde o jizdni vlastnosti nebo tak,tady de o to ze je to jawa,ceskoslovenskej stroj,nase kulturni dedictvi....slovy klasika:tu krásu nelze popsat slovy....:-):-):-)
 
 
Datum: 30. září 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
v 90% případech je to z toho důvodu že na nic silnějšího sednout nemůžeme z 5% finanční důvody a e zbylých 5 % je to že nic nepotřebujem a používáme to jako přibližovadlo
 
 
Datum: 30. září 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj pomohlo by mi kdybych vyměnil svíčku za teplejší když prvních 15 min se mi to na plním plynu dusí a pak je to v poho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusit to můžeš. Já taky měnil svíčku protože to studený jak se ochladilo nechtělo jet a pomohlo to.
 
 
Datum: 01. října 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel1412    
čau lifan je čínskej nebo japonskej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
nejelšpí čínský značky jsou SQNY XXD ale pak je taky dobrá yamasaki :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si to myslel ale kamoši řikali že to je prej japonec
 
 
Datum: 30. září 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
čínská pomsta :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: cyklista      IP: uživatel4208    
čína
 
 
Datum: 30. září 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: pajeli      E-mail:      IP: uživatel2566    
Cau draci, mam dotaz. Mam dandy s motorem kterej ma 7 zeber (mela by to byt ta silnejsi verze) ale karbec z ty slabsi (bing 18). Bude to mit tech 4.6 kW kdyz k tomu dam karbec z ty silnejsi verze (bing 21) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel4207    
Chlapy,mám zapalko na 150C,magnet je na sto pro funkční,ale nevím,jak zapojeit cívky.Přece,když zapalovací dám na kladívko s kandenzátor,tak to musíházet jiskru,ne?! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nejenže zapalovací póly na motory ČZ150C často bývají KO, ale také když už funkční jsou, tak náhle zdechnou. Doporučuju buď nechat převinout, nebo a což není taková krása, zapojit na místo zapalovacího pólu světelnej a připojit klasickou indučku a tu schovat pod nádrž. Ale kdysi na jedné burze jsem tenhle pól viděl i převinutej, takže se koukni i na burzu. Např. tuhle sobotu je u Kladna a ta bývá dobrá...
 
 
Datum: 01. října 2008 7:04
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta zapalovací cívka relativně často odchází, takže když ti to nepude je velká pravděpodobnost že je cívka KO
 
 
Datum: 30. září 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
presne tak...civku na kladivka +kondenzator a z te civky vede VN kabel na svicku
 
 
Datum: 30. září 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. tet zajíždím fichtla, a tak sem tam měl benál, ale zdálo se mi, že tam je málo oleje, tak sem tam dal ještě trochu, ale už ho bylo moc, tak mi to pak přestalo jet:-D tak sem ho nalil ten benál do 175 ccm, a ta to bere v pohodě, tak se namíchal novej, a do 5ti litrovýho kanistra, sem dal 10 cl odměrku, + 20 ml stříkačku... tak mi to ze začátku šíleně čudilo, než se vypustil z karbeca ten z tím hodně volejem:-D, a pak to jelo v pohodě.. jel sem s tím asi čtvrt kilometra, pak sem to uklidil. tak že pak pojedu na pole, (je to normál silnice) a tak asi pl půl km mi to začalo kuckat, pak se rozběhl asi na 10 metrů, a pak mi chcípl.. čím to může bejt? jiskra jak svina, ale svíčka je pořát zasraná... a diš sem vyčistil svíčku, trochu to blaflo, a hned chcíplo.. a pak už nic, úpořád byla špinavá, a dicky sem ju vyčistil.. a neska že to vyskouším, esli to něco neudělalo, na 2 šláp mi to chytlo, a nešlo to vytočit, jen se to drželo při strašně nískejch votáčkách, a asi po 5ti - 10ti sekundách to chcíplo.. vyčistil sem svíčku, a nic.. nevíte někdo? dík za odpovědi.. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus jinou svíčku možná je po smrti. Pokud se totiž naolejuje tak to pak nikdy není ono. Nebo ti to někde kostří ono jak se to klepe tak to chvíli jede a chvíli ne.
 
 
Datum: 01. října 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To tomoncik: ke kompu sem sedl po hodně dlouhý době:-D tet vůbec na komp nemám čas.. uš sem do toho fichtla čuměl dlouho, a furt tomu nemůžu přít na kloub.. většinou si tyhle pičovinky opravim, ale tohle je nějaký divný..:-D
 
 
Datum: 30. září 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle návodu je ta s tím pérkem stavěcí šroubek a s tou tryskou já jsem měl taky mokrou svíčku a motor nechtěl ani naskočit tak se vždycky vyšrouboval o 1závit a nakopl napoprvé a jak sem chvíli jel tak se těma vibracema utáhla a chcíplo to . Jo a taky jem ji jen profoukl a nepomohlo to stejně jak píše ... pak mi to kámoš protáhl drátkem a od té doby v poho tam stačí aby tam byl jeden chlup a už to je poznat
 
 
Datum: 30. září 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle návodu je ta s tím pérkem stavěcí šroubek a s tou tryskou já jsem měl taky mokrou svíčku a motor nechtěl ani naskočit tak se vždycky vyšrouboval o 1závit a nakopl napoprvé a jak sem chvíli jel tak se těma vibracema utáhla a chcíplo to . Jo a taky jem ji jen profoukl a nepomohlo to stejně jak píše ... pak mi to kámoš protáhl drátkem a od té doby v poho tam stačí aby tam byl jeden chlup a už to je poznat
 
 
Datum: 30. září 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Ne to je 1:4, sundej karbec a vycisti ho poradne nez abys sedel furt u komplu, pak budes moudrejsi
 
 
Datum: 30. září 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:4?:-D to je skoro půl napůl ne?:-D:-D
 
 
Datum: 30. září 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel2818    
Hochu jeden borec jezdil na 1:4 v domění že to míchá 1:40 a jezdilo to do pohody sice když jel tak ho nebylo vidět jak to čmoudilo ale jelo to!!!
 
 
Datum: 30. září 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak né no:-D sem, zjistil, že volnoběžná je ta s "dírkou" :-D a jak se teda menuje potom to s tím pérkem, diš se s tím ladí volnoběh?
 
 
Datum: 30. září 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem zatím na ni ani nekoukal, protože přece kdyby byla ucpaná, tak by byla svíčka suchá ne? jo, a jak tady Joxa píše, že může bejt ucpaná volnoběžná triska, tak to trochu nechápu:-D jak se může volnoběžná triska ucpat? dit ta tam je přece na stavění šoupátka ne?
 
 
Datum: 30. září 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Tak na 85% to je tryska...me se s motorkou stalo to samy, celejch 7 dni sem byl presvedcenej o tom ze tryska je procistena...jenze kdyz mi strejda trysku protahnul trysku dratakem tk tam bylo bordelu jak svina...never jen profouknutí, i takova blbost udela hodne
 
 
Datum: 30. září 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: cyklista      IP: uživatel4208    
jo ja bych se priklonil k ty verzi s ucpany vejfukem...
 
 
Datum: 30. září 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, jenže právě to je divný, že kdybych měl něco ucpanýho, tak přece by nebyla ta svíčka mokrá ne? jo, skoušel sem to bez filtra a taky nic.. jo, a ten poměr při záběhu je dobrej ne? a je možný, že by tohle dělal ucpanej vejfuk? ale neměl by bejt ucpanej..
 
 
Datum: 30. září 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělalo když jsem měl ucpanou volnoběžnou trysku a nebo máš špatný vzduch. filtr
 
 
Datum: 30. září 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Nebo jeste mozna mas ucpany kohoutek a nedotyka benal, skontroluj:-)
 
 
Datum: 30. září 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
To vypada na zasranej karbec:-)
 
 
Datum: 30. září 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*tak asi po půl
 
 
Datum: 30. září 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus chlapi jak sundam ty origoš gripy z řidítek na fichtlovi ale nak šetrne abych je tam pak mohl zase vratit díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Můj postup... uvařím vodu a naleju jí vařicí do nějaké nádoby do které grip i s řídítky postavím (samozřejmě tak aby se ohřál grip), nechám ho tam poválet až změkne, někdy vodu i ještě jendou vyměním, pak vezmu rýsovací jehlu a gumu od řídítek malinko jehlou přizvednu, pak vezmu do ruky ofukovací pistolku na stlačený vzduch a pod grip co nejšikovněji fouknu vzduch, čím víc se zadadaří tím líp. On s sebou vezme i trocha tý vody, každopádně se ta guma odlepí od řídítek a jde s trochou síly stáhnout jen rukama :-). Že jde použít znovu nemusím snad ani psát :-D
 
 
Datum: 01. října 2008 7:09
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Levá většinou jde docela dobře srazit, ale někdy je to na ní vidět, vem nějaký dřívko třeba, zapři ho o grip a prašť do něj kladivem, po pár ranách by měl lízt dolů, jo a řidítka si někam zapři aby to mělo kam lízt, s tou druhou to bude horší tu neni jak pořádně chytit...
 
 
Datum: 30. září 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to bude těžké, jelikož bývají ztvrdlé a to znamená, že půjdou špatně dolů... Ale při ceně 45 za kus originál návleku bychje rozříl sundal a kdyžtak pak klidně koupil nové... zase tolik peněz nestojí. A nebo je nesundavej...
 
 
Datum: 30. září 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
tak jsem na mim mustangovi vymenil budik tachometru z jednoho malem vyhozenyho pincka ten muj tachometr mel asi 5000km natoceno a tenka ten jak jsem tam dal ma skoro 10000 a tak jsem to ykusil projet ten starej se klepal kdyz jsem to vytacel ,ale tenhle držii. A tam ksem zkusil max. s tim starzm jsem dal tech 65 a vic to se nedalo urcit protoze to litalo od 60-70 a tedka s tim jakovy novzm jsem dal 75 z mirnyho kopce a dal bych vic ale uz byla levotociva zatacka a tak jsem jel na rovinku proti me foukal vítr ale dasl jsem 70km/h pak uz jsem to nehnal a to motor nebyl jeste ve vysokejch otackach a to MAM 0. VYBRUS a mam to bez uprav obycejnej mustang a aby ste si nemyslely ze ten tachomert ukazuje plbe ukazujou stejne protoze dvojku vyticim tak na zhruba 48-50 a tak mi ukazoval ten novej aj ten starej a ukazuje mi si myslim prejsne jel jsem vedle dvou kol a jel jsem 30 a jim to ukazovalo 28 a maj ty tachometry serizeny od znajkovy prodelny aba dva ale kazdej od jiny TAK CUS BYL JSEM S TOHO UPLNE NA KASI ZE JSEM DAL 75 xDDDDDD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) > já na fichtlu řadim taky trojku na 50 km/h tachometrových, je to sériová 20ka se zasranym vejfukem
 
 
Datum: 30. září 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já když sem jel na kole tak ten radar v obci mi ukázal že jedu na KOLE 67km/h :-D:-D::-D
 
 
Datum: 30. září 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: :)      E-mail:      IP: uživatel4182    
tie tabulky ktore maju akoze ukazovat tvoju aktualnu rychlost nevedia motorku dobre zmerat, dnes som isiel 60(yamaha xt125x) a ta divna tabulka si myslela ze som isiel 93(aspon to ukazala), nezda sa mi aby si dokazal 2 vytocit az na 50kmh pokial to nemas upravene, to sa mi zda byt blbost....
 
 
Datum: 30. září 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ony se tak delaj prakticky secky tachace do motorovejch vozidel...tvori to iluzi ze jedes pade a vic v obci nemuzes a gdyby te merili chlupati aby namerili min jak to 50 cili bys teoreticky nemel prekrocit
 
 
Datum: 30. září 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to meri celkem spravne (teda ted ne, páč se mi urval nahon) ale jel sem 50 presne na tachaku a na tabulce na mereni rychlosti v obci 47 coz neni az tak velka vychylka.... (pokud samozrejme ty merice nekecaj :-D)
 
 
Datum: 30. září 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
odchylky u tachace z fika - ukazuje 30, skutecna 28.5, ukaz. 40, skut. 38.1, ukaz. 50, skutec. 47 atd...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
tak ja to zkusim domluvit s kamosama ty maj CBR 125 a VARADERO a dam max. kolik to bude ale jim to taky bude ukazovat blbe si myslim to je jak u auta ,ale nesmi foukat vitr jinak ta neda moc JO JESTLY TO DOMLUVIT TAK VAM ZEJTRA NAPIšU
 
 
Datum: 30. září 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyto tachometry jsou velmi nespolehlive při vysoke rychlosti ... odchylka klidne může být i 10-20km což je běžné u takového tachometru ...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je vidět že to máš dobře seřízený, tohle je normální údaj co ukazuje analogovej tachák u fichtla...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
sry za chybu nemel jsem cas na opravovani tak sorry
 
 
Datum: 30. září 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2467    
čus hele nepohli byste poradit jak upravit karbec u fíka aby to mělo větší vykon??? Ďekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Vybordelne vrtalo me to hlavou a ted to vim diky...jo a pro Kawasakiho: stejne vydrzi o mnoho vic nez ostatni normalni motory...
 
 
Datum: 01. října 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a všechny motory jsou konstuovaný s výkonovou rezervou (pro velkou životnost) myslim že to bejvá kolem 10%
 
 
Datum: 30. září 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve> Nebyl konstruovan na 65, to je jen technicky největší přípustná rychlost, to je rychlost při který výrobce garantuje vlastnosti vozidla, takže teoreticky když bys jel třeba 68 a upadlo by ti kolo tak výrobce za to nenese zodpovědnost...
 
 
Datum: 30. září 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jiste ze snizujes ale neni to tak rapidni jak by se zdalo...pri vysoky kompresy muze prdnout ojnice, dostavaj pri upravach na prdel krouzky, valec, pist a vlastne secko ale docela dlouho to vydrzi...prece jenom byl konstruovan na nejakej 65 a dneska seriovej lita 75,80,85, upraveny silnicni klidne i pres 100...to je co rict
 
 
Datum: 30. září 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Kawaski      IP: uživatel368    
Steve: Pokud je v dobrym stavu. Ale na fichtlovi muzes delat porad naky upravy, a stejne to k nicemu neni, a nesnaz se mi nakecat, ze upravama nesnizujes zivotnost motoru.
 
 
Datum: 30. září 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jikov 2917 psb je pro motor Jawa 20 ideálně spočítán a otryskován. Bez úprav motoru bude úprava karbecu jen naškodu.
 
 
Datum: 30. září 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel4206    
Na jedné http://www stránce jsem četl,že difusor vyfrézovali na 19 mm.Nejsem ale odborník na obrábění,takže nevím,jestli nekecám nějakou kravinu.A vyměnili ještě jehlu za nějakou z ČZ. Jinak jsem slyšel,že stačí vyvrtat hlavní trysku.
 
 
Datum: 30. září 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pekny kecy motor z fika vydrzi o hodne vic nez na co byl gdy vubec stavenej a vubec jen tak nejaka sila ho nerozhodi, to by musely byt strasny velky tlaky...teda pokud je v drobrym stavu
 
 
Datum: 30. září 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: Kawaski      IP: uživatel368    
Jestli chces vykon, tak fichtla zahod, a kup neco poradnyho. Fichtl na to neni stavenej, takze i kdyby si z toho dostal o par koni vic, tak muzes za chvili ten motor vyhodit.
 
 
Datum: 30. září 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
umíš ladit 2t motor? ANO? NE? Jestli ano tak ti nemusim nic řikat protože to vymyslíš sám, jestli ne tak se do ničeho nepouštěj, stejně by to jelo hůř...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
to jste všichni tak blbý že chcete pořád zyšovat výkon???? když chceš upravovat výš aspon co je to difuzor a co je vzdušník?(obojí je na karbecu)
 
 
Datum: 30. září 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: JawaTuner ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoj Lidi mam takovej dotaz asi jako kazdej tady.Jde mi strasne malo proudu do fajfky co mam delat aby byl silnejsi????Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo stejně jako vyspu mě zajímá jak jsi to měřil, že víš že je proudu málo a také by jsi nám mohl říct kolik proudu tam má být, když toho tvého je tam málo...
 
 
Datum: 01. října 2008 7:21
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti to háže velkou jiskru na kladívkách, je špatnej kondik.
 
 
Datum: 30. září 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je to VN vysoky napeti - malo proudu a velke napeti...pokud ti tam de ale celkove malo energie tak problemy muzou byt v indukce, civce, kondenatoru, kabelech...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je v pořádku, sice nevim jak si to měřil ale proudu tam jde opravdu málo, ale jde tam hodně napětí...
 
 
Datum: 30. září 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel2467    
jestli to hází jiskru ale nezapaluje tak by to mohlo byt tím že je rozbitá indukční civka
 
 
Datum: 30. září 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel2467    
kdyz se dala vybrus tak se ta vložka válce musí vyndat nebo né?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
tak ada nebo filip :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vložku vytahovat nemusíš, když necháš dělat výbrus tak dáváš celý válec a nový pist, hlavně nezapomeň ten válec pořádně umýt:-)
 
 
Datum: 30. září 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: flip      IP: uživatel2467    
kdyz se delá vybrus tak se vybrousí ta vložka válce??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
ježiši co jinýho bys tam vybrušoval kanálky? přece vložka válce ta se vybrušuje co asi jinýho
 
 
Datum: 02. ledna 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      IP: uživatel720    
no jistě !!!! :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 30. září 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: Danoš      IP: uživatel2997    
čau lidi mam takovy problem a celkem to spěchá denne na fichtlu najedu asi 50 km (jezdim na nem totiz do skoly) kdyz je motor studeny jede skvele(tak jak ma) motor se po chvilce zahreje to je ale porad v poradku jenze jak jedu furt na stejne otačky cca tak 1,5 - 4 km motor začne brzdit ale fakt brutalne!! neco jako kdyz najednou začne poradny stoupak nebo jako kdyz seslapnu brzdu, uplne nejcasteji to dela kdyz jedu do kopce(nebo proti silnemu vetru nebo ve 2 no proste kdyz ma motor vetsi namahu) tak samozrejme musim podradit ale po chvilce to zacne aj na 2 a tak tam hodim za 1 kopec nejak vyjedu, hodim tam2 rozjedu to a pak 3 a zase ta brzda, (dela to kdyz jedu dlouho na stejne otačky (ty ale nemusi byt vysoke vetsinou tak stredni otačky)), uz si s tim opravdu nevim rady dela mi to uz aj na 2 fichtlu (nastesti zbylych 8 jeste ne) je to jako mor nechpu to fichly spravuju priblizne od 10 roku ale to se mi jeste nestalo.!!? no jinak k tomu co jsem proto udelal abych to spravil: zkousel jsem menit chudsi a bohatsi smes, menil jsem trysky, menil sem cely karburator ( zkusil sem 4 (ty byly predem vymyte v tech. benzinu)), steloval jsem hladinu plovakove komory, dal sem novy kondenzator, jine sviky (brisk: 15, 17, denso TR20), jinou indukcni civku, jinou fajku, šteloval predstih a odtrh, vycisti jsem magneto technic. benzinem, dal jsem nove tesneni mezi valec a karbec, vycistil vyfuk, daval sem druhy filtr, zkosel sem i bez filtru a porát nic!!??!! uz opravdu nevim. jo a na 221.100 se mi to zacalo dit kdyz jsem vymenil pist, cep, krouzky a druhy valec (ten ovsem nebyl po vybrusu ale to si myslim ze by vliv mit nemelo) 1 sem si mysle ze je to tim ze to neni zajete ale delalo to cimdal vic a uplne jinak nez kdyz se fichtl zajizdi, no a na 21 se to zacalo dit z niceho nic a ta uz je zajeta brutalne dlouho, jeste me napadla jedne vec ze by to delaly gufera ale ty se prece chovaji uplne jinak kdyz jsou spatne (motor nejde nastartovat a kyz jde tak strasne spatne) dusi se uz kdyz je studeny a tak si myslim ze tuto metodu muzu vyloucit, ale vsimnul jsem si ze v motoru neco piská a neni to sucha vačka!! a to mam pocit drive nedelalo ale na 21 to nedelá) prosim poradte co nejdriv protoze natom se fakt neda jezdit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: danoš      IP: uživatel2997    
jj diky za odpoved, ale jiz jsem na to prisel, zadiral se mi pist jak uz tu nekdo psal ze to muze delat, ale jinak fakt diky, jo a jinak s tim ze se ze se na tom co chvilu neco posere to ja vim, je to uz precejenom stersi stroj i kdyz ty posledni moc ne, ale s tim ja nemam zaz az takova problem (az ne tento to me opravdu zaskocilo uz jsem zavad na cheru videl dost ale toto(no ale zas dalsi skusenost)) jezdim totiz na cheru od 10 mam jich 10 za nedlouho kupuju 11 a hafo nahr dilu (20 hahr kol 5 motoru, 4 kostry, 7 rozet...........)no a v soucasne dobe mam pul roku papiry a lidi NENI NIC LEPSIHO!!!!!!!!!! SVOBODA, NEZAVISLOST NA AUTOBUSECH..... NO PROSTE SUPER!!!!!
 
 
Datum: 06. října 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: BORECEK      E-mail:      IP: uživatel4254    
NO JA MEL STEJNEJ PROBLEM PROSTE KDYZ BYL STUDENEJ JEL PERFEKTNE PROSTE SVE OK A PAK NAJEDNOU JKO KDYBI TO NAK BRZDILO ALE FAKO FAKT JAKO BRITALNE TO SE MI STAVALO KDYZ SEM JEL DO KPCE A DAVAL SJEM MU PLNEJ KOTEL NEBO KDZ SEM JEL PO SILNICI A PROSTE POARD PLNEJ KOTEL A POHVILCE PROSTE JAKO KDYBI SE ZADREL MOTOR A PO CHVILCE TO AZSE SLO TAK ZA 5 - 10 MINUT A VYRESIL JSEM TO TAK ZE JSEM TAM DAL NOVOU HLAVU A PIST A UZ MI TO NEDELA NMAM TED AZSE JINEJ PODOBNY PROBLEM PROSTE KDYZ CHCE MIT CLOVEK DACHLA TAK PROSTE MUZE POCITATT ZE SE MU NA TOM NECO KAZDOU CHVILY POSERE TO JE NORMLANI U DACHLU JO MAM 3 DACHLY A PLNO NAHRADNICH DILU A PAK MAM JESTE SIMSONA JEZDIM SPI NA PIONIORU PROTOZE NECHCI SI ZNICIT SIMSONA CHCI CI NA NEJ UDELAT PAPIŔY !
 
 
Datum: 06. října 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: Danoš      IP: uživatel2997    
Smokie ty si ale blazen ne???:-D tu na tom fichlu jezdim po ceste, a jako tahače fichtla mam jineho, poskladaneho dle vlastni potreby, to bych technickou asi neprosel se zavesnym na fichtlu:-D ale mas pravdu bez dwukolaku to jede lip :-D ted by me ale spis zajimaly jeste nejake priciny proc mi nejede moje 221(.100 - to uz tam psat nebudu):-)
 
 
Datum: 30. září 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: Smokie      IP: uživatel1711    
odpoj ten vozik co tahas fichtl neni autobus
 
 
Datum: 30. září 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: Danoš      IP: uživatel2997    
no tak nemel sem sice moc casu ale na sundani hlavy sem si tu chvilinku udelal a pist do hlavy nemlati takze to bude neco v elektrice nebo v te rozpinavosti a nebo to jeste zkusim pretesnit jak jste mi psali ale to se mi moc nezda bo to pred tou vymenou jezdilo jako dabel, i kdyz mozne to je zkusim a uvidim ale bohuzel cas mam az o vikendu takze to budu muset nejak vydrzať
 
 
Datum: 30. září 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a gdyby ne tak hledej problem v tepelnym rozpinani ve valci
 
 
Datum: 30. září 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to se mi stavalo taky...delaly to gufera a vubec se olej tlacil do klikovky...no s tim ohratim asi takhle - gdyz je studenej tak olej neni zahratej a nikam se necpe ovsem gdyz je horky tak se prevodak zacne tlacit sude mozne do skvyr, klikovky atd...takze vymen gufera (na noc je ponor do oleje nez je tam das) a taky muzes rozpulit motor a pretesnit
 
 
Datum: 30. září 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel4205    
nejsou vprdeli loziska? nebo nemas v nadrzi cukr?a mas dobre utesnenou hlavu?nebo ti to muze delat svicka v namaze to mi delala 175 ze jsem jel treba do kopce tak mi davala svicka malou jiskrukoukni na to to je mozny :-)
 
 
Datum: 30. září 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mě napadá ještě zkoušel si měnit zapalovací pól (cívku) na magnetu nebo celý magneto? Jinak bych to ještě pro jistotu rozpůlil a kompletně přetěsnil, tím nic nezkazíš,napadá mě ještě jestli není ten novej píst moc těsnej, že by se to po zahřátí přidíralo...ale to bys asi poznal
 
 
Datum: 30. září 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
nemlatil ti nahodou driv pist do hlavy?, me se stalo to sami, vzdycky kdyz sem jel par kilaku tak mi to zaclo hrozne brzdit, podradil sem, cvilku dobry a za chvily zas, no tak sem sundal valec, a pist byl na kraji trchu rozklepanej, udelal se tam takovej vyssi okraj, no tak sem pist komplet vycistil, vylestil, a to vymackani odbrousil, mohlo by se to taky stocit na soustruhu, no a od ty doby je to ok, takze na 90% to dela pist, ale je nutny ho opravit, nemysli si, ze kdyz budes vic mazat, tak ze se to zlepsi, to sem taky nejdriv zkousel a nic... zdar :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ky newim cim to..:-(
 
 
Datum: 30. září 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak za studena to muže jet, páč až se kartery zahřejou tak se roztahnou a potom moc netesni gufera (toť moje dedukce)
 
 
Datum: 30. září 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: Danoš      IP: uživatel2997    
dik za odpovedi ale karbecem to asi nebude bo mi to dela u kazdeho karbeca, a tesnost?? no nevim no vsechna tasneni sem daval nove a predtim to jezdilo skvele takze gufera?? no nevim moc se mi tomu nechce verit protoze chladnedne to tahne aj do kopcu, ale nedal jsem pod hlavu vadi to?? ale zabrusoval sem ji
 
 
Datum: 30. září 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: Danoš      IP: uživatel2997    
dik za odpovedi ale karbecem to asi nebude bo mi to dela u kazdeho karbeca, a tesnost?? no nevim no vsechna tasneni sem daval nove a predtim to jezdilo skvele takze gufera?? no nevim moc se mi tomu nechce verit protoze chladnedne to tahne aj do kopcu, ale nedal jsem pod hlavu vadi to?? ale zabrusoval sem ji
 
 
Datum: 30. září 2008 16:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, tak ti to možná někde tahne falesne a nebo jedine ta hladina..... skontroluj gufera pod zapalkem a taky necudi ti to treba moc??? zkontroluj prostě tšsnost motoru a klikovyho prostoru... jo a taky jestli treba nemáš na kolene na karbec dirku (ja ji tam mel a kdyz se to vytocilo a potom prisel kopce delalo to sami proste to slo dolu)
 
 
Datum: 30. září 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
GO motoru,jinak uz nevim ... jinak to je normalni ze fichtl v kopcich vadne...
 
 
Datum: 30. září 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: plmas      IP: uživatel2349    
zdarvim mam jawu 50,20 chtel jsem se zeptat jak vyjmy z pistu tunylek při oddělovani pistu od klikovky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cetl sem kdesi kdes řikal to slovo tunylek tak sem přemyšlel co by to mohlo bejt :-D a potom me trklo ze asi ty plechy
 
 
Datum: 30. září 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
sundas hlavu pist valec,klestema vytahnes segrovky a ochozeny cep jde vetsinou vytlacit malickem ven ....tunylek se u 20 rika tomu plechu co zakryva valec ...
 
 
Datum: 30. září 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady je to: http://www.motostranky.estranky.cz/fotoalbum/nezarazene/cep autorský práva ma wiku!!
 
 
Datum: 30. září 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš pístní čep? jestli jo, tak sundej ségrovky, který ti pístní čep zajišťujou (z každý strany jedna) a píst. čep buďto nějak vyklepni (což je vzhledem k ojnici dost riskantní) a nebo si udělej vytlačovák, kterym ho vytlačíš, kdyžtak se sem pokusim dát obrázek toho vytlačováku, jestli ho někde najdu...
 
 
Datum: 30. září 2008 15:46
 
<  2041  2042  2043  2044  2045  2046  2047  2048  2049  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 4:54:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu