Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kačer
IP: uživatel2924
 zdarec, za boha nemuzu prijit na to jak dostat lozisko z pravyho vika motoru u pionyra. vite nekdo jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 8:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já ti nevím zda s takovým postupem úplně souhlasit. Existují minimálně dvě varianty spojkového víka. Jedna má ze strany páčky spojky vlisovaný ocelový obrobek (díly katalogu 39,41 plus O kroužek č.41) a druhá má v části domečku O kroužku pouze malý ovor o něco málo větší než je průměr tyčky spojky (v domečku O kroužku vybrání a uzavřené je to plechovou podložkou směrem k ložisku). No a u téhle varianty tou ,,mikrodirkou,, ložisko rozhodně nevylisuješ. U první varianty sice ložisko vylisuješ, ale musíš s sebou vzít i tu ocelovou ucpávku, přičemž hrozí poškození domečku ucpávky a následné prolínání oleje po obvodu ucpávky. Takže já se přimlouvám nějaké šetrnější metodě. Mě se osvědčilo festovné ohřátí domečku ložiska, nejlépe letlampou (el.horkovzd.pistole nic moc) a klepnutím potom vypadne ložisko samo... Ocelovou cpávku obvykle vyndám (zase s po mocí letlampy), O kroužek vyměním a kovový díl zalepím dvousložkovým epoxydem (většinou je v domečku volný), aby neprolínal olej po jeho obvodě.
Datum: 02. října 2008 8:15
Jméno: standa
IP: uživatel4219
 vytahnes tu packu od spojky je nasazena na hridelce a ta je uchycena segrovkou ....kdyz to vyndas tak jde normalne vyklepnout...sorry ze jsem to neupresnil uz v predchozim...
Datum: 01. října 2008 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel4219
 vetsinou jde docela v pohode vyklepnout...
Datum: 01. října 2008 22:28
 Někdo říká nahřát víko a praštit s ním opatrně o kus dřeva a mělo by vypadnout. Někdo zase nějak vypáčit. Já osobně jeli to možné bych k němu přivařil šroub, víko nahřál a pomocí pásoviny a matice ložisko vylisoval pomocí provizorního vytahováku. víko bych nahřál, aby se nepoškodil otvor vytažením za studena...
Datum: 01. října 2008 22:06
Jméno: Vláďa
IP: uživatel4048
 Ahoj kluci mám dotaz. Mám jawu 20 s 8výbrusem zajetým asi 400km....začlo se mi dít že když je motorka na volnoběhu začne jakoby sama jde hodně do otáček prostě se sama rozjede vůbec nesahám na plyn...přitom někdy jentak brblá jak je nastaven volnoběh..nevíte čímto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 8:23
Jméno: julo
IP: uživatel4220
 však to je jasné ked dochádza benzín že to vistrelí do otáčok len mi nen ijasné načo motorku zhasínaš vipnutím benzínu
Datum: 02. října 2008 8:23
 me to začne delat když vypnu benzin začne to řvat jak svina a pak to zdechne
Datum: 02. října 2008 7:58
 Taky mi to dělalo,nakonec sem zjistil že sem měl ohlou segrovku,která drží jehlu v karburátoru.Jehla tam volně lítala ze zářezu
do zářezu.
Datum: 02. října 2008 7:29
 Tak toto bývá způsobeno často tím, že motor někde přisává falešný vzduch a tím se mění poměr směsi... Míst je spousta, ale nejčastěji to je mezi karburátorem kolínkem, kolínkem válcem, válcem hlavou, válcem skříní nebo u gufera pod zapalováním. Tot překontroluj případně přetesni, možná to bude tím.
Datum: 01. října 2008 22:05
Jméno: Jáson
IP: uživatel3608
 Zdárec hoši, mám problém, fík mi běží na volnoběh, ale při přidání vynechává čim dýl se drží pod plnym tim dýl, po puštění plynu volnoběh drží v pohodě, nevím co s tím potřebuju jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 20:21
Jméno: Jáson
IP: uživatel3608
 jasný byl to velkej odthr, teďka mi to zase nedrží volnoběh
Datum: 02. října 2008 20:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli mas stary gufera tak bude spatny gufero pod zapalkem mozna
Datum: 02. října 2008 13:40
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 mě to vynechávalo když sem měl rozleděný odtrh
Datum: 02. října 2008 12:03
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Mě to dělalo nastavení směsi....
Datum: 02. října 2008 5:22
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Připadá mi to jako kdyby si měl malou hladinu v plovákovce
Datum: 01. října 2008 22:06
 zdar draci, chtěl jsem se zeptat, jestli je na ČZ 125/516 (cross) suchá spojka? prý byla na 250/513 (cross) nasucho bez oleje a musely se to často měnit lamely.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 14:53
 Polde mě suchá mokrá je to jedno vždy ta spojka na to je konstruovaná a vydří polde toho jak se s ní zachází, to je to hlavní. Je možné,že mokré vydrží víc, ale těžko říct... Mokrá spojka má zase větší tendenci prokluzovat - víc se zahřívat - víc se opetřebovávat, ale je to taková úvaha...
Datum: 02. října 2008 14:53
 diky a teda u te 125/516 ty lamely vydržely jak dlouho?? předpokládám když byly v oleji,tak asik normálně jak třeba u pionýra,nebo se měnily nějak často? diky
Datum: 02. října 2008 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel4219
 prave ze u 513 vydrzej ty lamely strasne moc ...
Datum: 01. října 2008 22:30
Datum: 01. října 2008 22:11
Jméno: vlada1
IP: uživatel4048
 Čau draci prosím pomoc. Mám stavěné enduro z Jawa250 a mám tam kotoučovou brzdu z MZ. Pořeboval bych poradit jakkým směrem vložit těsnění prosím jestli někdo máte doma MZ150 bo 250 ozvěte se na icq 170248037 a já ybch se vaz zeptal  díkkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 21:08
 Zdar draci, potřebuju poradit. U Mustanga musim vyměnit rám, Mustang je na papírech a je to ten novější typ (má kulatou kyvku), ale sehnal jsem jenom rám ze staršího Mustanga (placatá kyvka). Myslíte že by na to šel a hlavně jak by to bylo na technický (štítek bych zamozřejmě přehodil)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 12:04
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 s tim si vůbec nedělej hlavu neni to zadný problém a zabere to tak maximálně jedno odpoledne
Datum: 02. října 2008 12:04
 ja jsem si vzal stitek z jinyho ramu(nemam technickoua ani ji delat nebudu,fechtl by prosel ale nechce se mi davat dalsi prachy za nej)hodil ho na ten svuj.davej bacha na ty sroubky jestly se tomu da rict,musis je kroutit,ale uz nvm na jakou stranu.davej bacha abys sis neposkotil ten stitek
Datum: 01. října 2008 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stim si nedelej starosti prehod stitek espezetku a musis mit barvu nadrze jako mas vtechnycaku a nikdo nic nepozna ramem se nikdo nezabejva
Datum: 01. října 2008 20:16
 čau hoši...Newíte čím to je když jedu na fichtlu roztlačim sjedu z kopce vyjedu do kopce ale už to moc netáhne a motor chytne divný otáčky na volnoběh a nakonec zdechne.Předstih sem štelovl.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 20:15
 me to taky delalo a byl to predstih,mozna mac v riti karbos.
Datum: 01. října 2008 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tohle mi delal malej privod benzinu do karburatoru asi vysel ventilek vplovakovy komore dosel benzin a us nepritek novej
Datum: 01. října 2008 20:14
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 cau lidi nevite neco o burzach ve valech u pardubic ? za odpocedi dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:43
 HLEDÁ SE POTENCIONÁLNÍ ZÁJEMCE, KTERÝ BY SE CHTĚL STÁT ADMINEM V SEKCE TU VÍKENDOVKA http://www.sesa-moto.cz/vikendovka/ ,,, RÁMEC PRÁCE: VYHLEDÁVAT AKCE ZAMĚŘENÉ NA ČESKOSLOVENSKÉ MOTOCYKLY, VKLÁDÁNÍ AKCÍ DO VÍKENDOVKY,,, CO JE POTŘEBA: UMĚNÍ STANDART SERFOVÁNÍ PO NETĚ, CO ZA TO: DOBRÝ POCIT Z PRÁCE PRO OSTATNÍ CO HLEDAJÍ VÍKENDOVOU KULTURU NA DVOU KOLECH ,, PŘÍPADNÝ ZÁJEMCE AŤ MI PÍSNE MAIL,,, SEZNÁMÍM HO S ADMINEM (JE TO JEDNODUCHÉ JAKO FACKA) A PAK NECHŤ SE ROZHODNE,,, p.s. já na to už nemam čas,,soráč,, buď se toho nikdo ujme nebo se víkendovka uzavře, prázdná už nemá smysl! NO TAK BUDE ZIMA,,, NENÍ TU NIKDO CO RÁD SERFUJE A V ZIMNĚ NEMÁ CO DĚLAT ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:30
 STANDO REKNTI TO TAK JSI JEDINEJ CO MA ODVAHU,,UZ DNES SEM TO CHTEL VYJMOUT,, ALE NEBYL CAS,, REGNISE NA SESA MOTO,,, JA TI DAM OPRAVNNI TY TO OKOUKNES ZKUSIS SI NECO VLOZIT,, NECO VYMAZAT A PAK MI REKNES,, NIC ZA TO NEDAS,,, PROSTE TO ZKUS,, JA KDYBYCH NEMEL KRAMEK,,SEDNU A DVA DNY DVAM AKCE NA CELI ROK,,, ALE DVA DNY,,,TO BYCJH RADSI SEL ZBARAT JABKA BA ORECHY CO JSOU NA ZEMY,, NEZ DELAT VIKENDOVKU
Datum: 02. října 2008 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel4232
 seso rad bych se ucastnil,ale netusim jestli bych zvadal najit ty spravne akce ...vim ze je plny net a casu mam dost ...pokud se nikdo neozve tak bych to skusil,ale za nic nerucim...
Datum: 02. října 2008 22:26
 porad meto blbne svicky jsem skousel vseljaky prectich odtrch mam spravny skousel jsemi jiny a dela to : studeny vynechava a jak se zahreje tak us nevynechava ale vubec netahne retez volnej vsechno jsem steloval a mokry to taky nikde neni vplovakovy komore jsem taky us steloval hladinu a nic skousel jsem jinej karbec jehlu dojiny vejsky elektryku jsem prosel kondik vymenil a nic!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 20:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyby mi tek olej do klikovy skrine tak by to kourilo hodne cos nekouri ale skusim vymenit tesneni pod karbecem a rovnou i karburator
Datum: 01. října 2008 20:20
 mozna ti nekde falesnej vzduch,udelej si novy tesneni z krabice a naolejuj to,zkus to,mozna ti to pomuze.nebo mozna ti tece z prevodovky olej na klikovku nasledne a na pist a v zapeti to moc maze a nechce to jet
Datum: 01. října 2008 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 este jsem zapomel napsat karburator jsem skousel jinej a obcas vyjmecne tahne pekne lip nes ostatnim dokopce ale jinak to netahne deto dootacek ale nema vykon vic benzinu nepomaha us jsem i kontroloval trysky filtr skoro novy valec vporadku chyta suprove ale vonobech kolisa cos je divny jednou bezi votackach pak zase chcipe
Datum: 01. října 2008 20:08
 nekdo mi tvrdi ze prej jsou magneta soznacenim 05 a 20 stejny pritom to je rozdilny skousel jsem to a opravdu to 05 je nacivky 15W plus 5W a to 20 je na 30W skousel jsem prohodit oboji a radeji neskousejte bud schori zarovky zadni hned predni pozdejc a nebo to bude jak bludicka
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel4232
Datum: 02. října 2008 22:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 standa tak to vyskousej nekdy prohodit a uvidis ze to bude svitit jinak dej si treba civky 30W a magneto 05 a bude to jak svicka svitit
Datum: 02. října 2008 13:42
 jjo to máš recht, mě taak hořej už 3 roky, alle co už, na světlo to nejezdí
Datum: 02. října 2008 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel4219
Datum: 01. října 2008 22:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud jsou spravne zarovky a jeto vsechno kompletni tak ma predni svetlo svitit byle pokud sviti dozluta tak jeto spatny pak od toho vnoci neni nic vydet
Datum: 01. října 2008 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud jsou spravne zarovky a jeto vsechno kompletni tak ma predni svetlo svitit byle pokud sviti dozluta tak jeto spatny pak od toho vnoci neni nic vydet
Datum: 01. října 2008 20:30
 Zajimavé je, že mám rotor 05 a stator 30W včetně cívek a nic se nikde nepálí a motorka svítí pěkně...Možná že to s 20 rotorem bude svítit malinko lépe, ale je to jedno.... Když je 05 rotor silný a 20 už slabá (stářím) tak se to vůbec nepozná.
Datum: 01. října 2008 20:17
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau, za žádnou cenu nemůžu nastartovat mustanga ,vyčistil sem karbec,nastavil předstih a odtrh ,jiskru to háže,svíčka je mokrá ,ale furt to nechytá poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a jestli to udelalo zniceho nic tak je mozny ze je spatny gufero pod zapalkem ale to by obcas skytlo
Datum: 01. října 2008 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestly to bylo rozebrany nedavno treba valec tak to asi fouka poznas to tak ze to bude nekde mokry spis zespoda. ale muzeto bejt cokoliv jinyho nenapadame nic obcas to delavaj svicky pokud mas brisk tak muzes mit zrovna cinskou napodobeninu. skus vycisti svicku
Datum: 01. října 2008 20:10
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
 mrkni na vzduchovej filtr a na vejfuk jestli není zakydanej ale myslím si že máš blbě nastavenej odtrh, předstih.
Datum: 01. října 2008 20:09
Jméno: stnm
IP: uživatel4012
 Zdar, potreboval bych vedet, jestli je u pincka-21 cislo ramu, jestli tak kde, a jestli musi byt shodne s papirama aby to proslo STK. moc Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:51
 ao cislo ramu tam je a melo bi bit pod riditkama na takovim malim stitku. A shodne musi bit
Datum: 01. října 2008 18:51
 číslo rámu je jen na výrobním štítku. Aby jsi prošel, musí souhlasit.
Datum: 01. října 2008 18:51
 Custe, mam takovy prblem. Mam motor z fichtla a na miste ho noormalne nastartuju, jde do otacek a vsechno, ale kdyz dam rychlost a chci se rozjet tak to chcipne nevite v cem je problem? Bud nedotika benzin nebo nvm  Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 15:07
Jméno: Pajin
IP: uživatel2089
 a co s tim ma spolecnyho spojka kdyz mu to chcipe
Datum: 02. října 2008 15:07
 A máš spojku dobře seštelovanou? Skus ju povolit
Datum: 01. října 2008 19:21
Jméno: plissa
IP: uživatel155
 čus mě to dál ficht a bylo to tím že byl už vyběhanej válec
Datum: 01. října 2008 19:02
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Predstihem si jisty nejsem ja sem to tak do detailu vsechno jeste nedelal
Datum: 01. října 2008 18:20
 me to delal predstih... proste na neutrál pohoda otacky jak nic, ale kdyz sem se chtěl rozjet tak se to sotva rozjelo.. ale jestli si si jist i predstihem tak nevim co by to mohlo byť...
Datum: 01. října 2008 18:18
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Jenomze ja tam stojan nemam  to je uprava na choppera  Svicku zkusit muzu..  ale td to stejne enma dooma jen me zajima co stim je
Datum: 01. října 2008 18:16
 A když ho postavíš na stojánek a necháš zadní kolo ve vzduchu? Mně to taky dělalo ale to byla špatná svíčka.
Datum: 01. října 2008 18:12
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Myslim ze spojku mam az moc dobrou, trisku sem cistil milionkrat, prevodovku spatne poskladanou urcite nemam  a 100% mi to nic nebrzdi ..... A to s to s tim ze blbe poustim spojku bych taky nerek   Jinak diky za rady ale stejne si myslim ze to bude kondikem a nebo v tom karbecu.....
Datum: 01. října 2008 18:11
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 vyčisti trysky, me to taky kdysi delalo, v nadrzi byl bordel, a nemel jsem to sitko na benzin. Kdyz jsem trysky vycistil, tak to jelo, pak se zase zanesly a nebylo mozne se rozjet.
Datum: 01. října 2008 18:10
 andy 555> Co má společnýho spojka s tím, že mu to chcípe, trochu blbost ne ?
Datum: 01. října 2008 18:09
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 prokluzuje ti spojka mně to samé dělá 555 a kámošovi 20
Datum: 01. října 2008 18:04
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Anebo mas ucpanej vejfuk.
Datum: 01. října 2008 17:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel4197
 vicisti si trisku
Datum: 01. října 2008 17:04
Jméno: LKMato
IP: uživatel2494
 alebo mas blbo poskladanu prevodovku, a ked je dobre tak potom ta bude neco drzat nwm brzda alebo pod mozno sa zasekla
Datum: 01. října 2008 16:55
Jméno: Tomas
IP: uživatel4214
 zvys hladinu karbecu abo moze to byt aj vybehany valec
Datum: 01. října 2008 16:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 treba poustis blbe spojku a motor mas malo v otackach
Datum: 01. října 2008 15:57
 4us draci nema někdo nadrž na ficgtla ve slušněm stavu ta moje je už špatná!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:54
 čus draku Mischelnike co bys za tu nadrž chtěl
Datum: 01. října 2008 19:54
 i jááá mam  staci se ozvat n email  čus draku
Datum: 01. října 2008 17:29
 aj ja mam nadrz,,ak este chces.
Datum: 01. října 2008 15:27
 Cus ja mam doma dve a jednu na mustanga. Ale sou bez kohoutku. Jestli mas zajem tak se ozvi
Datum: 01. října 2008 13:56
 zdarec hosi mam dotaz mam jawu mustang,seřizoval sem předstih a dtrh a mezi kladivky mi to hazí jiskru a na svíčce taky ale nechce to chytnotout dík zdarec\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 13:17
Jméno: kozi dech
IP: uživatel4223
 nez s tim zacnej neco delat tak se cihni na svicku jestli po startovani ja mokra nebo sucha jestli suca je to benzin jestli je mokra tak elektrika dyt je to zadlad
Datum: 02. října 2008 13:17
 Zkus jinou svíčku i když je nová tak to neznamená že bude házet pod tlakem.
Datum: 01. října 2008 18:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Nebo si to prostě seřídil blbě
Datum: 01. října 2008 17:36
 Cus, rekl byh ze budes mit spatny kondik
Datum: 01. října 2008 13:58
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec uz sem se tu ptal nevite s ceho karbec Veb Berliner Vergaser Fabrik KNBS17-5 firmu najdu ale typ karbecu ne firma vyrabela karbeci tusim pro simson a mz
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel4232
 VBF jsou puvodni karburatory na simsony,vic nevim
Datum: 02. října 2008 22:32
 Hele vyfoť to a dej to někam na net nebo mně to pošli na meila já ti to zjistím protože to zjištuju i kámošovy co má doma starý karbecy tak vím kde a co hledat ale potřebuji fotku kde jsou napsaný ty čísla na tom karbecu.
Datum: 02. října 2008 15:24
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 čau jak mám rozdělat doutník (vejfuk) tak aby se moc nepoškodil ty matky sem vyšrouboval a dal to nešlo, potom bych se chtěl zeptat jak mam ten vejfuk vypálit dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 13:51
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Když bys ho vypaloval tak vem benzín a sirky nalej do vejfuku benzín protřepej a zapal!! hlavne to rob někde kde sou nehořlavý materiáli!!
Datum: 01. října 2008 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel4213
 ja bych ten vyfuk nevypaloval. opatrne rozebrat a ocistit hadrem a benzinem,benzin ten sajrajt rozpusti...
Datum: 01. října 2008 12:36
 Dobry den!! Nevite prosim jak mají byt dlouhe draty kdž přepletam buben z fichtla na rafek ze stadionu? A jestli jo tak prosi pošlete mi email!!! a kde se seženou? DĚKUJI!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 9:52
 182,5 a budu je mit pristi tejden,,pokud je zajem tak pisnete mail,,
Datum: 01. října 2008 9:52
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 Kup 2x jen ty delsi draty na 125 C vyjde te to do 1400,-
Datum: 30. září 2008 22:15
 čau kluci ( i holky). tak vám sem hodim nejnovější fotky mýho fichtla, je tam něco novýho. tak dik za komentáře\r\n(jo a to sem já u něj  ) \r\nhttp://pepekiller.rajce.idnes.cz/ja_ficthl/
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:31
Datum: 01. října 2008 19:31
Datum: 01. října 2008 19:31
Jméno: Tomas
IP: uživatel4214
 pekny ????krasny!!!mas nanho aj papiere?
Datum: 01. října 2008 16:07
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 caf pekny pekac kolik ti upaluje km/h a co to mas za helmu jestli znas nazev a typ tak pls posli diky
Datum: 01. října 2008 15:49
Datum: 30. září 2008 21:15
|



|