Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim.Kolik by jste dali za nádrž jawa 23 a tlumyče zadní jawa 23?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 15:30
 Tak hoši,ta nádrž je celkem v zachovalém stavu bez větších promáčklin a je bez rzi.Pokud máte zájem dejte vědět na můj email lukas.holub12@seznam.cz a já pošlu foto.
Datum: 05. října 2008 15:30
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 ked by nebyla dobra ta od tehoto tipka tak ja mam tez dobru nadrz ..akorat je tam jedna mala jamka ..inac je dobra aj ti ju osmirgluju ked ces ..kedtak za 200..abo by sme sa mozno dohodli..icq:473673921
Datum: 05. října 2008 14:16
Jméno: pluto662
IP: uživatel4069
 serwuss, mam dost vazny zaujem o tu nadrz nemozes napisat v jakom je stave ? dik
Datum: 05. října 2008 12:05
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 nádrž jsem koupil krásnou za 100kč, a za tlumiče tak 200 až 300 kč, podle stavu.
Datum: 05. října 2008 10:07
 caute draci chcem sa mas spitat moj fichtl ked je sdudeni tak suer do otacok ale ak sa zohreje tak asi 2s sa dusi a potom viskoci do otaciek.co to moze bit??predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 9:24
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 hele motork tahne vic s mensi nebo vetsi tryskou??s vetsi ze jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 14:39
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 noa když dám větžší trysku a novej sport filtr?
Datum: 06. října 2008 14:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 kdyz das velkou trysku tak ti to bude akorat lip chladit ale zrat to bude nehorazne
Datum: 05. října 2008 20:14
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 sekundaro tam mam nejmensi,ale diky
Datum: 05. října 2008 12:23
Jméno: Opi.
IP: uživatel4249
 hele tryska je na serizeni bohatosti smesi, smes by mela bejt optimalni u kazdyho stroje toje jinak...vetsi tah ziskas treba mensim sekundarkem nebo vetsi zadni rozetou
Datum: 05. října 2008 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 nejvic ti to bude tahnout s originalni tryskou a novym vzduchovym filtrem a serizenym zapalovanim!!!
Datum: 05. října 2008 11:17
 podle toho jak velký má motor objem. na pionýra kdybys dal větší trysku tak ti to pomůže maximálně v tom že to budě žrat jak prase ale pojede to hůř a kdybys tam dal menší tak ti to pojede taky blbě páč to nebude mět dostatek benálu
Datum: 05. října 2008 10:49
 Čau lidi prosím vás co mam dělat kdyz mi vůbec nezabirá spojka??Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 14:10
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Ted me napadlo co mezilamela v haji  , ale kdys to nakopne tak to je zajimave...
Datum: 05. října 2008 14:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud ti to prokluzuje uz pri na kopavani tak ji zkus povolit nebo - vodmontuj pravy viko a vyndej tycku...pokud ani pres to ti to nebudezabirat tak mas v haji lamely
Datum: 05. října 2008 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 predstav si ze tu spojku budes muset utahnout ....
Datum: 05. října 2008 11:18
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Me slo spise o typ... jaw 50 je hodne, od parezu prez pionyry po dandynu
Datum: 05. října 2008 10:18
 jawa 50
Datum: 05. října 2008 9:52
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Co mas vlastne za stroj?
Datum: 05. října 2008 9:47
 tomonick zaradim jednicku a chci jet jako bych mel neutral tak proto zmacknu spojku ne??ale ja zmacknu spojku a ona proste nezabere. protoze kdyz tam mam jednicku tak nemuzu jet jako by na neutral
Datum: 05. října 2008 9:26
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Spojka kdys nezabira, tak to znamena ze kdys tam kopnes jednicku z neutralu a pustis spojku, tak se pionyr nerozjede a slape porad jak na neutral, nemyslel si to spise ze ti chcipne a de to prez zuby?
Datum: 05. října 2008 9:09
 tominick sroub sem skusel utahovat povolovat ale porad nezabira nemuzouto delat lamely??
Datum: 05. října 2008 8:47
 tominick sroub sem skusel utahovat povolovat ale porad nezabira nemuzouto delat lamely??
Datum: 05. října 2008 8:46
 tominick sroub sem skusel utahovat povolovat ale porad nezabira nemuzouto delat lamely??
Datum: 05. října 2008 8:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Skus povolit sroub na pravem viku, zrejme je moc utahly tak mas spojku porad vyplou
Datum: 05. října 2008 8:44
 vyměň si ji
Datum: 05. října 2008 8:35
 Zdravym draci amm dotaz myslite ze bude vadit nasim policistuk kdyz si zadni svetlo na fichtlovi zatmavim ti spreejm na svetla ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 9:50
 no vadit jim to nebude,ale za prvé,na fechtlovi by to podle mě bylo hnusné,hezčí by to bylo kdybys kůpil nové sklo,které bude pěkně červené,za druhé jak říká mara,už tak to hovno svítí,a eště když to nastříkáš...oni sice řikaj že to svítivost nezmění,ae to mosíš jen lehce,a to vypadá pod pi.u,..byt tebů tak sa na to vykašlu,ale jak chceš!!
Datum: 05. října 2008 9:50
Jméno: mara
IP: uživatel426
 ne ale jses blb pac uz tak to moc nesviti ale delej jak myslis
Datum: 05. října 2008 8:37
 jo a ještě něco, jakou mám dát výpl do sedla, aby to bylo mekky pohodlny, ale aby se to zas neprosedelo?? neco kvalitního díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 17:04
 tvrddý molitan afilcovej koberec
Datum: 06. listopadu 2008 17:04
 no davaj tam takovej tvrdši molitan
Datum: 05. října 2008 7:56
Posl.aktualizace: 05. října 2008 11:07
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 asi takovy ...ja tam nemam primo riditka ze simsona...je to ohnuta anticorova trubka asi v tyhle velikosti a tvaru(trosku nizsi ,trosku sirsi)...otec minuleho majitele delal v antikorce a veskere doplnky jako je nosic,srouby atd mam delane z anticorovych trubek... drzak riditek je tam z pozdejsiho typu,jako je na 05...je to privarene aby se nehejbaly ...no musi to znit strasne ale nevypada to spatne ...
Datum: 05. října 2008 11:07
 jo a ten anticorem privareny jako k drzaku tec riditek myslis?
Datum: 05. října 2008 0:49
Datum: 05. října 2008 0:45
Jméno: standa
IP: uživatel4247
 mam 550 i 555 doma a rikam ze ty vlastovky nejsou o moc lepsi nez ten rovnej klacek co je na 555 ...pokud bys chtel neco good tak jsou asi nejlepsi riditka ze simsona a kdyz zasunes ten drzak az k masce...(mam jeden takovej fichtl doma....ten kluk co ho vlastnil tak neresil originalitu ale pohodli...samozrejmne je to zavareny anticorem) ....jezdivam na tom na nektere kalby pobliz protoze pekne sviti a jede pomalu a fakt se na tom jede hezky ...
Datum: 05. října 2008 0:22
 jako ne presne co tam jsou ale proste podobny
Datum: 04. října 2008 22:36
Jméno: loves
IP: uživatel1265
 zdar draci newíte kde by mohli bejt 2mm velký kuličky do ložisek??třeba v nějakým starým křápu vyndal sem jedny kuličky ze cvrčka a tam byli 3.2mm newíte v čem by mohli bejt 2milimetrový??wím že si je můžu koupit ale potřeboval bych je zejtra a to mj všude zavřeno dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 22:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takovej prdlej dotaz: jak ovlivni chod motoru tryska 72 od 68? pry na 68 to lita lip nebo opak bo v tom neni vubec zadny rozdil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 21:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je to možný...to je takovy to jedna pani povidala, tydlec pravidla co se od keryho roku delalo jinak se musi brat s rezervou
Datum: 05. října 2008 21:14
 já mam 20 z roku 78 a na 90% tam mam 68...
Datum: 05. října 2008 20:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mel sem to jako origo trysku na jedny z poslednich jedenadvacitek...delalo se to myslim od 75 roku se davali ty 72 trysky
Datum: 05. října 2008 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 68 se davala na 05 a stary 20,21 a prvni mustangy ....myslim ze 72 se davala az na posledni seriovou radu mustangu aby se dokrmovaly i ve vyssich otackach(tocili asi o 350 otacek vic ...zpusobovali to dva krouzky) ...do my 21 sem kdysi koupil tady tu sadu 8.vybrus a tak sem tam preventivne dal 72 trysku ale casem jsem tam vratil 68 a ono to s ni jede opoznani lip odspoda
Datum: 05. října 2008 11:23
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 se 72 budes mit bohatejsi smes takze to bude mit vetsi silu ale pujde to pomaleji do otacek
Datum: 04. října 2008 23:12
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 serwus. chcem sa opytat ci by sa nedali dat do ponuky kramku aj nejake plechy, konkretne nadrz na mustanga, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 13:50
Jméno: pluto662
IP: uživatel4069
 nene potrebujem len nadrz ked neni nejaka dotlcena, a ze co za to ?
Datum: 05. října 2008 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 a nechtel bys rovnou i celý rám v komaxitu a lakované blatníky ? hej?
Datum: 05. října 2008 12:04
Jméno: asd
IP: uživatel1201
 kolik by stály do takové bledé modré barvy blatniky nadrž kaslik a kryt řetěza nabarvit?je lepší si to nastříkat doma?ja jsem totiž z levneho kraje,nemuzu do toho vlozit moc.jawa mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 16:26
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
 no tak za 1500,- ti to nastrikam
Datum: 05. října 2008 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 pokud do toho nechces cpat prachy tak je necpi ...pokud chces strikat tak to udelej poradne a ne dvema sprejema za stovku ktery ti smeje benzin ...to sou dotazy ...bud to chci udelat a nebo nechci....kdyz to chci udelat tak to udelam poradne ...kdyz obcas vydim fotky tech sfušovanejch fichtlů s novym "lakem" tak bych normalne blil ...
Datum: 05. října 2008 12:08
 Zdravím draci...potřebuju pomoc,mám řidičák na malou motorku a chci si koupit Simsona a někdo mi říká zhe simson se muže řídit až od 16let a někdo zase zhe už od15,tak chci slyšet vaše názory...jinak díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 20:43
 No já si myslím že od 15 jo od 15 ted dělal kámoš ridičák me se zdá že je to vše od 15 fechtl simson a skutr!!
Datum: 09. října 2008 20:43
Jméno: Opi.
IP: uživatel4249
 16 let konstrukcni rychlost nad 45km/h je od 16
Datum: 05. října 2008 11:28
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 podle toho co máš v papírech esi tam máš max rychlost 45/kmh což pochybuju u simsona .můj názor je že ho můžeš řídit od 16.let
Datum: 04. října 2008 20:03
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jj je to od 16 má to větší konstrukčí rychlost než 45km/h
Datum: 04. října 2008 20:03
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 simson je od 16, jen ty starší 3kvaltový byli prej od 15
Datum: 04. října 2008 19:54
 zdravím,mel bych menší dotaz.asi tak před pul rokem si mel v nabídce na stadiona rukojetě v černé a v šedé barve.budou ještě?dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 13:50
 draku na pis mi mail,,neni problem,
Datum: 06. října 2008 13:50
 Otazka pro Standu(ip 4243)ty sis kupoval 8.vybrus od Sesy,ze??JA jsem si taky koupil.Po kolikatym litru projezdenim benzinu ti se zacal zvysovat vykon??Jooo,a ted jsem asi druhej v historii(ty prvni)kterymu mu hlava nesedla.Me pred par dny po prijeti zasilky,co jsem si nasadil hlavu,pist,valec atd.jsem to htel nakopnou a neslo to.Tak jsem vyzkousel nekolik hlav(pulvykrojene aji celovykrojene),nic.Zjistil jsem ze mi pist narazi do hlavy,a klikovka musi jit na doraz aby se mohl vracet pist.Hodil jsem si dve tesni mezi motor a valec z krabice a zelezne tesneni mezi hlavu a valec.A stejne pri vysokej otackach je slyset ze me to narazi jak svina(kdyz jsem se dival,pist byl v pohode)pist do hlavy.Ďkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 uz nereste blbosti....podstata veci byla recena...
Datum: 05. října 2008 11:09
 frikuline orig. karbec ma prumer difuzoru 17mm a ne16mm
Datum: 05. října 2008 0:55
Jméno: Jožan
IP: uživatel2597
 Zdarec draci!
moc zkušenosti s tim nemam, ale dle mně maj pravdu teoretici. S těma rozměrama hlavy maj pravdu, neni počítaná na
takový rozměry pístu a válce.
Když se na fichtlu snižovala hlava dělalo se to kuli kompresy=>větší výkon.
Stejně si myslim, že je lepší mít pořádně zajetej výbrus.
Datum: 05. října 2008 0:11
Jméno: standa
IP: uživatel4247
 reknu vam to asi takle....sem clovek co ma zdroj na vselijake nestandartni sluzby a sada 8.vybrus vychazela levneji a tak sem sahl po ni,protoze chodim na vysokou a dvakrat moc financi nemam....zadruhe sem naivne doufal jestli to nepojede lip...jo jede to lip v nizkejch,ale to je asi vsechno ...i v tvem pripade se osvedcilo ze proste ty stary hlavy sou vrtany na 39mm a tudiz ti to jako me narazilo...tesneni to nevyresi,chce to hlavu upnout do soustruhu a stocit vnitrni prumer dosedaci casti na 40 mm a v nejhorsim to de vybrousit frézkou ale je to s presnosti +/- autobus...ponevadz jsem nechtel zbytecne vyuzit moznost dalsiho vybrusu tak jsem se to snazil fakt poctive zajet a prvni kilometry jsem jezdil ze se to ani nestihlo poradne ohrat a nevylezlo to nad cca 3000 otacek zacalo se to prvne uvolnovat asi po 25 km a velky zlepseni v chodu motoru prislo cca ve 100km zhruba od 400km jde jak ma jit....samozrejmne to chce vic mazat a ne nejakejma srackama jako je M2T ... jinak potvrzuju prispevky nize psane,obvzlaste frikulinuv,ze na vykonu ti to prida v origo provedeni s 3 krouzkama 0.0..hovno akorat vetsi treni ....ted jsem skusil jednokrouzek se 4 prepoustecima kanalama ve valci a kdyz na to posadis karbec vetsi raze tak je to uz ostrejsi,ale jako zadnej extrem to neni ...
Datum: 04. října 2008 23:57
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2390
 Ladybird: A tys dostal 8.5k pri 14000ot/min? Jestli enkecas, tak jezdit s tim pionyrem musi byt utrpeni. Krivka strma jako prase a pri 14000 konec a prudce dolu... Na to ma fekal malo kvaltu. Neverim
Datum: 04. října 2008 22:07
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 kamoš si taky koupil 8 výbrus a narážel mu píst do origo staré hlavy,,,nechal si ji vyškrábnout a vše je ok,,,zajel dobře,ale stejně já s výbrusem 0 mu ujedu krásně.Fichtlu zdar!
Datum: 04. října 2008 20:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dneska je to tu nejaky divoky...zastavam se onech "teoretiku" pac oni dokazou poradit a jejich rady vubec nejsou spatny a asi nebudou jen z teoretickejch uvah...
Datum: 04. října 2008 20:21
 Ja sem rad ze ma sesa kseft takze vic vysvetlovat nebudu.
Datum: 04. října 2008 20:11
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 Ja sem si koupil sadu 8.vybrus a hlavu mam puvodni origo..a pist mi do žadne hlavy nenaraži tak nevim co to tu zas melete za chujoviny že se to ma upravovat a bla bla bla leda velke hovno jak rika fojtoslav....skurveni teoretici
Datum: 04. října 2008 20:06
 he he prej teoretici cetl si to frikuline?? Nejakej postevak, fichtlacky nemluvne nam bude nadavat, to si posral kamarade. Az dostanes z toho tvyho keplu 8,5 kone pri 14000 otackach a to pri ctvrtym vybrusu tzn 39mm,tak se ozyvej ,jinak zalez do ty svy stodoly ke hnoji a nevystrkuj ten vodnatej kxicht .
Datum: 04. října 2008 20:03
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 A když je teda neznáš jak můžeš říct že jsou jen teoretici? Navíc tady sám vykládáš to co si jen myslíš
Datum: 04. října 2008 20:02
 je videt ze jste dos dobry teoretici,ale hovno praktikanti.pokud vim napr.snizovani hlavy o trosku zvysi vykon.Jaktoze??Hlava se snizi tak,ze pist jde k hlave a ma mensi misto na smes ktera ma shoret.Takze,daloby se rict,ze cim je mensi obsah hlavy,tim fechtl pojede o trosku lip.A kdyz 8.vybrus je vetsi pist a originalni "neupravena hlava",podle vas jede,ale neni to ono s tou "upravenou hlavou".neeee,s originalni hlavou pojedete jakobyste u 0. vybrusu snizily hlavu.A NAVIC,VY NNEEJJSSTTEE STANDA.Vy jste naky teoreticky KOKOTI!!A i kdyz vas neznam,tak by se mnou souhlasilo nekolik lidi!!!!!!!!!!!!!BERTE TO VAZNE,vy TEORETICI
Datum: 04. října 2008 19:36
 Moje řeč Ladybirde, nechápu proč si někdo koupí 8. výbrus. jak řikáš je to kravina. Trochu tim podkopáváme sesu, ale je to v rámci objektivity. Je jasný že difuzor 16mm nemůžu stačit. Stejně tak tryska (to se dá změnit ale vždy ruku v ruce s úvahou...) Hlava pionýra nemá s moderníma hlavama nic společnýho. Když už bych teda měl 8. výbrus tak bych si hlavu upravil tak abych se o tom nemusel bát. Je pravda že sesa nabízí už i větší písty takže výbrus možný je...ale stejně....! To co tady píše Fojtoslav že mu stejně ve vysokejch naráží píst....  Ty vole....gratuluju ti tvoje klika ti brzo podá ruku na rozloučenou....  Nehledě na to že sada má 3. kroužkovej píst....! Což je na dnešní maziva a kvalitu materiálů naprostá zbytečnost a je to spíše na škodu. Sada 8. výbrus je vynikající martetingový tah pro někoho kdo to vymyslel ale aby to mělo vliv na výkon a strašně ho to zvedlo....to je k smíchu. Zdá se vám žeto jede líp proto protože váš předchozí válec už měl něco najeto a tenhle je novej (takže výbrus) a jak opět píše Ladybird..zajeĎdobře 1.2.3. atd výbrus a budeš na stejnym výsledku. Toto sem řikal od začátku a trvám si na svém. Nehledě na to že když nezmeníš kanály tak s objemem roste spíše krouťák...! (ale ne s 5,5ccm navíc....) Nevim no....ale každej svýho štěstí pionýrista....!
Datum: 04. října 2008 19:26
 Ach jo,nedáte si řict a nedáte si říct. To je snad samozřejmé,že ti naráži píst do hlavy. Pokud vim ,tak 8 výbrus je průměr 40mm a to je o 2mm větší než origo tudíž ti to antidetonační mezera nepobere. Musíš hlavu upravit na soustruhu.A hlavně je to blbost největšího kalibru dobře zajetej fichtl ti stejne ujede páč nemáš na to difuzor,aby si ten obsah nakrmil. A to nemluvě o časování a velikosti kanálů.
Datum: 04. října 2008 19:06
Jméno: DAVID
IP: uživatel4242
 Ahoj nemůžu nastartovat bebettu typ 228 a když chytne pomalu mi zabíra a do kopce se nechcce rozjet ale neudusí se(motor hrčí ale nejede) a na rovině to frčí ale pomalu se rozjíždí Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 18:18
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 Můj děda měl stejnej problém s babetou 210 a bylo to spojkou, vymenii sme ji a jezdi jako drak
Datum: 05. října 2008 18:18
Jméno: Honza
IP: uživatel4250
 4au myslim ze by to mohlo bejt ja tady rikal uz nedo tou spojkou mel sem stejnej problem zkusil sem tu spojku ale hlavne to bylo tim že nesla pořadně seridit hladina mam 207 a po 5 letech co stala se to cely rozhasilo\r\n\r\n
Datum: 05. října 2008 17:28
Jméno: Honza
IP: uživatel4250
 4au myslim ze by to mohlo bejt ja tady rikal uz nedo tou spojkou mel sem stejnej problem zkusil sem tu spojku ale hlavne to bylo tim že nesla pořadně seridit hladina mam 207 a po 5 letech co stala se to cely rozhasilo\r\n\r\n
Datum: 05. října 2008 17:27
Jméno: DAVID
IP: uživatel4242
 a nezlepšilo by se to kdybych koupil novou startovaci čelist a pružinu? jo a karburátor sem čistil asi 3krát.
Datum: 04. října 2008 19:01
 nejsem babetak,ale mohlo by to byt ze mas zaneseny filtr sani
Datum: 04. října 2008 19:01
 hele je to spojka,nebo karbos vycisti ho,nebo lamelu novou a perka
Datum: 04. října 2008 18:37
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 to bude asi mastná startovací spojka ci co
Datum: 04. října 2008 18:10
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 to bude asi mastná startovací spojka ci co
Datum: 04. října 2008 18:09
Jméno: lolek
IP: uživatel1519
 prosimvas da se nejak zjistit obsah motoru kdyz znám jenom průměr pístu? průměr pístu je 50,6 mm našel sem ten motor v garáži a myslím že byl ze sekačky.Díky za každou odpoved\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 objem valce= 3.14 x ( prumer pistu,tedy valce)^2 / 4 x zdvih
Datum: 05. října 2008 12:15
 nejde o vysku pistu ale o jeho zdvih. nech motor kompletni akorat sundej hlavu a pist dej do dolni uvrati pak vezmi posuvku s hloubkomerem nebo metr a zmer vzdalenost od pistu k horni casti vlozky pak spocitej podle vzorce pí er na druhou V
Datum: 04. října 2008 19:10
Jméno: lolek
IP: uživatel1519
 ta vyska pistu je odhadem tak 5 cm ale fakt odhadem
Datum: 04. října 2008 18:29
Jméno: lolek
IP: uživatel1519
 zdvih je pomerne malý je to urcite podctvercovy motor ,zajimalo bym e jaky to muze mit vykon
Datum: 04. října 2008 18:28
 no moze to bit nieco okolo 100 ccm +-20ccm ked nevies zdvih tak tazko povedat
Datum: 04. října 2008 18:14
Jméno: :)
IP: uživatel4225
 a jeho vyska, alebo v lepsom pripade zdvih?
Datum: 04. října 2008 17:44
Jméno: 11
IP: uživatel2136
 hoši jak byste vyšroubovali závrtný šroub co drží výfuk když se zlomil přímo u hrdla že ani kousek nevylézá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 11:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Žádný sváření, bo hliník má menší bod tání než ocel a tím se akorát zničí odlitek a zapečeou se závity. Vytahovák jde jen doporučit, ale není mazné zkusit levotočivý vrták menšího průměru než svorník. Když ho odvrtáváš tak ho zahryzne a vytočí... samozřejmě že záleží na tom jak moc je závit zlomeného svorníku ,,hryzlej,,
Datum: 06. října 2008 11:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no sundat valec, vzit malej vtrak, provrtat, zavitnikem o urcitym prumeru vyvrtat zavit, vizt odpovidajici sroubek, na nyst ne nej neco typu tmelu, sekundaku, zavrtnyho lepidla bo co to je, zavrtat ten sroub do ty diry, pockat az zaschne a vytahnout...ovsem je to narocnejsi nez cokoliv jineho zde uverejneneho a nema to jisty vysledek
Datum: 04. října 2008 20:42
Jméno: dulas
IP: uživatel4246
 existují vytahováky na zalomený šrouby, maj je v železářství
Datum: 04. října 2008 20:42
 nejlepsi je valec sundat a polozit na ten utrzeny svornik maticku a privarit ji COckem pak normalne vysroubovat sranda match
Datum: 04. října 2008 19:12
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no hale asi to budeš muset odvrtat no ale to bude dost složitý když je okolo hliník a bude to odskakovat
Datum: 04. října 2008 17:50
Jméno: :)
IP: uživatel4225
 to je pruser, ale ak trci aspon troska skus to vysrobovat kombinackami alebo niecim takym, no a ak nie, tak odvrtat a vyrezat novy zavit(ale mne sa to este nikdy nepodarilo  )ale kedze ja som lama tak ty nemusis byt tiez
Datum: 04. října 2008 17:43
Posl.aktualizace: 11. října 2008 8:03
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/224210-vs-vojensky-special.html
Datum: 11. října 2008 8:03
 V té autoškole byly celkem dva, na jednom se jezdilo a druhy byl na nd a oba s perfektním lakem, tehdá mě to zaujalo a bylo mi to tak řečeno.
Datum: 05. října 2008 13:06
 NJ to je jasný, to přišlo do dílny naštětkovaly to a už se jezdilo, neznaly ani 80ku šmilgr, pařezy prej byly orig z povážský bistice zelený ty nikdo neštětkoval.
Datum: 05. října 2008 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 znam vetsi mnozstvi lidi co cely zivot delali lampasáky a tuhle otazku jsem s nima uz parkrat probiral...jo vojaci meli motorky ve vojensky barve....jej ty jich meli ...ale 90% z toho je original kterej na dilnach !!natreli stetcem!! na zeleno ...neco malo kousku bylo z jawy na zakazku strikly do khaki (ono na zadost s priplatkem by to nastrikali do jakykoliv barvy) ,ale spis to byla natíračka...
Datum: 05. října 2008 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 opravdu??
Datum: 05. října 2008 11:41
 Na takovém jsem před lety jezdil v autoškole  , ta khaki barva byla original z továrny a tuším že byl bez chromovaných dílu
Datum: 04. října 2008 19:36
 použivali to jako motospojky a špionažni vozidla...nechapu co by ste na tom chteli upravovat,kulomet se tam asi nevejde !
Datum: 04. října 2008 18:38
 ale nechapu co tam ten chlap s tim dela _
Datum: 04. října 2008 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel4243
 je to normalni 20 natrena stetkou na vojenskou khaki
Datum: 04. října 2008 18:11
 No tak to možná tak vipadá, je to normál 20tka přebarvená na zeleno, v takovymhle provední prý byly ale nikdy jsem ji neviděl akorát pařeza, přesně takovou dělam J 555 a ta bude mít alespon upravenej motor, až bude hotová tak pošlu foto.
Datum: 04. října 2008 17:31
Jméno: josef
IP: uživatel4241
 jakou barvu by jste mi doporučili jako která je hezká na jawa mustangu.a kolik by stály do takové barvy blatniky nadrž kaslik a kryt řetěza?dk
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 20:13
Jméno: pluto662
IP: uživatel4069
 serwus, ja idem robit akurat to iste a davam original jawacku cervenu a kremovo biele blatniky
Datum: 04. října 2008 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel4243
 tyhle dily zabiraji malou plochu takze opradvu poctivý poradny lak te vyjde tak do 3000,- barva zalezi na tobe..-.
Datum: 04. října 2008 18:02
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
Posl.aktualizace: 04. října 2008 20:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vybordelnej...chvalim vypada velmi solidne...stejne nejhezci sou ty puvodni a pres to nejede fichtl
Datum: 04. října 2008 20:24
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 jj přesně, on nebyl ani moc jetej když jsem ho koupil
Datum: 04. října 2008 18:50
Jméno: standa
IP: uživatel4243
 moc hezkej....takovy se mi libi nejvic,stary zachovaly,no proste dokonalej....chvalim....hlavne to neznic takle ma daleko vetsi cenu nez ty dnesni "renovovany" fichtly ...fakt vystavni kousek ...
Datum: 04. října 2008 18:12
|



|