Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Zdravím chlapci, mám menší problém na mé Číze, no menší ne, je to celé v ha*zlu  mám problém že se mi furt dusí, za studena, za tepla, víc benzínu, míň, ať zkouším co zkouším už si nevím rady, motor je po GO, karbec čistý, čistil jsem ho asi 10x... ale když sundám sedlo nastartuju tak se furt dusí, ale jakmile dám ruku k vzducháči, tak z něho de šílený větr, a když obě ty "trubky" zakryju rukou tak de ČZtka úplně krásně, už si nevím rady, a taky když jí chci nastartovat, tak podržím cucák, na cca.5 sec, a nastartuju a dusí se, dám cucák a jde dobře, a tak to dělá furt, benzín do karbecu jde pěkně, pěkný proudek, Díky za rady, už fakt nevím co sní...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:15
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Tak jsem ucpal hadrou obě ty díry na sání, a jede jak nikdy, kdyby ale někdo náhodou věděl čím to je, tak když tak napište na Mejla: markus.foj@seznam.cz jinak se jedná o ČZ 175/477.1
Datum: 10. prosince 2013 22:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16530
 prostě to máš chudý ..bud saje falešnej anebo maš malo benzínu ve směsi blbe otriskování ....i tou jehlou to muže byt
Datum: 09. prosince 2013 22:31
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 jehla je na 2-3 to teď z hlavy nevím, měnil jsem to jak ponožky, když jsem to zkoušel..., směs jsem měl na 1a půl otáčky, a zkoušel jsem přidávat ubírat a pořád stejný, trysky nwm, jsou originální, zítra zjistím, jestli to někde najdu, nemělo by to sát faleš, všechno jsem těsnil, dotáhnul, všude je to utěsněný tak nwm...
Datum: 09. prosince 2013 20:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na jakym zářezu máš jehlu? jak si nastavoval volnoběžnou směs? Jaký trysky tam máš? Nesaje to někde falešnej vzduch?
Datum: 09. prosince 2013 19:16
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 18:48
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 cus musis koupit i retez protoze je tam pul clanek nebo jsem koukal ma tam novinku spojku na 11z primar
Datum: 09. prosince 2013 18:48
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 cau co si myslite o podkovach na kliku ??neprodava nekdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 12:04
Jméno: Standa
IP: uživatel16533
 Podkova - výplň mezi setrváky - má význam. Má význam u motoru,kterej by úpravou sacího kanálu či pístu významě stratil spodní kompresi....u seriovky či lehce upravené seriovky to nemá význam...a ten kdo jede závodně a musí mít 100mm kliku,tak vesměs všude už maj stejně povolenou novou nově vyrobenou kliku s plnejma setrvákama která dává vyšší spodní kompresi sama o sobě (je macatější) a tam se už zase podkova nedává,nemá význam a špatně by se upínala.... resume - neřeš to,kup si novou trysku 68 a novej čistej vzduchovej filtr a pojede ti to jak bohovi
Datum: 10. prosince 2013 12:04
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 jde o to ze kdyz si nechas upravit kliku tak oni ji vetsinou zmensi a ten volnej prostor se zaplnuje podkovou .....
Datum: 10. prosince 2013 8:59
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 mel jsem ji na upravenym motoru a nic navic to nedalo i stejsky říkal na brzde o nic vic tam neslo
Datum: 09. prosince 2013 18:52
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 nei nekdo jak nastavit na simsonu predstih ?a nevali se nekomu doma z okoli nymburka zapalovaci civka ze zapalovani dekuji lukas
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 19:15
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 http://www.motokramek.cz/nahradni-dily-polovodicove-zapalovani-simson/ to tam mas ty kabílku to jsi od nekoho puc nez to koupis je to na 6 i 12V tak to neponicis
Datum: 09. prosince 2013 19:15
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 ano jsou tam rysky jedna na rotoru a druha na karteru kdyz jsou slicovane tak to palí pres rotor povolit stator pootacet na urcity predstih kdyz je veskera elektronika vcejku tak chyta na predstih od1,00do2,5
Datum: 09. prosince 2013 18:59
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 a na co je vubec ta elba staci jen dratek z civky na idcucku a kabilek na kostru ne aspon sem to slysel , ano je tam takovy vyrez kladivka to nema
Datum: 09. prosince 2013 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 Hezky řečený. Ad1) je z tý eletriky vykuchaný všechno ? Jestli je to kladívkáč (asi je) tak to seřiď stejně jak fichtla,,,v HU nějaká mezera mezi kladívkam max 0,5mm a předstih do 2mm před HU ... Neboli ať to otvírá trochu před HU a v HU ať je tam aspoň nějaká mezera...to stačí....na to to musí +/- nějak jet ... A zkusil bych tu fajfku a svíčku z něčeho co jede... Jestli je to bezkontakt tak sorráč...nevim...asi točit statorem dokud nenaladíš...v magnetu je tušim nějaká ryska či výřez naproti čidlu v HU
Datum: 09. prosince 2013 16:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16527
 pokud to má kladívka tak stejně jak na jawě.... pamatuj že jiskra přeskočí když kladívka otevrou a ne zavřou...pokud bezdotyk tak maximLNĚ POOTOČENÍM SNÍMAČE..teda jestli to u síma vubec jde....ma ovalbne díry na štelování .....pravděpodbně podle toho co tu píšeš máš vadne bezdotykove zapalování..čož u síma je drahá sranda ..bud odešel snímač anebo krabice ELBA V kaslíku.....dej to opravit profíku simson ma elektriku docela na víši a už od dotazu vidím že by ses jen trapil
Datum: 08. prosince 2013 23:12
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 lidicky poradte jsem zoufaej mam simsona s 51 enduro predelaneho na cross a nehaze mam to takhle zapojene : 1 kostra 15 zapalovaci civka haze jen malicko z kabelu jiskra lita ale na svicku nejde a svicka je ok simson haze jen malicko a kdyz hodne kopnu magneta mam 2 a ty jsem skousel cim to je dekuji LUKAS
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 17:44
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 upozornuju ze fajfka je ok
Datum: 08. prosince 2013 17:44
Jméno: f
IP: uživatel16525
 Zdar draci, chci se zeptat, co přesně má za účel křížový přepínač na rikše čz? Případně schéma vnitřního zapojení, zapojení do elektroinstalace. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 17:45
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No právě, je třebné změnit i předstih na opačnou hodnou i směr startování, takže jen přepólováním dynamostratéru to nejde. To je jako startovat motor s předstihem 3mm po h.ú.
Datum: 09. prosince 2013 17:45
 karlos: a jak se asi docílí změna směru otáčení? ... no přecte změnou předstihu z +3 na -3
Datum: 09. prosince 2013 11:38
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 předstih se nemění,jen směr otáčení
Datum: 09. prosince 2013 11:28
Jméno: f
IP: uživatel16529
 Takže přepóluje dynamostarter, aby roztáčel motor naopak? A jak se mění předstih?
Datum: 09. prosince 2013 11:16
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 křížák zajistí nastartování motoru obráceně
Datum: 09. prosince 2013 9:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16527
 ne tahlo ti přepne pravě ten křížoví přepínač a vše se prohodí v něm..přímo na dynamostarter ti jdou jen kabeli..žadna tahla bez tohodle to má klasicky jen rychlosti vpřed
Datum: 08. prosince 2013 23:04
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Takže tam je táhlo, které pootočí destičkou s kladívkem?
Datum: 08. prosince 2013 19:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16526
 je to spínač kterým otočíš předstih z hodnoty mínus 3mm na plus 3mm tím se změní otáčení motru a máš tak vlastně zpátečku...ted to řečím u velorexe...pochopil? u těchto stroju není zpátečka v převodovce ale přehozením předstihu točíš motrem naopak..takže teoreticky stejně rychle dopředu a dozadu .....
Datum: 08. prosince 2013 19:38
 vite jakou měl povrchovku výplet na jawě dvacet? kolem roku 70 chrom nebo pozink? a pak sem se chtěl zeptat jestli tu neni někdo s airboxem na dvacítku navíc z prahy nebo blízkého okolí, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 A neni to spíš nikl ?
Datum: 09. prosince 2013 16:55
Jméno: jiří_cz
IP: uživatel15512
 Čau, mám pincka 20 z roku 1971, kdy ho otec koupil bráchovi a tem výplet chrom.
Datum: 09. prosince 2013 7:15
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 18:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Taky bych to řešil dovozem z Polska, nejlíp pokud bys sehnal typ 472.6 s hliníkovou kyvkou a "moderníma" předníma vidlicema. Je na tom krásné svezení... kam se hrabe ten traktor Jawa 350/634.
Datum: 08. prosince 2013 18:37
 Kuba: Normál koupit na polský inzerci, dojet si pro ní a dál to řešit jako běžnej dovoz...
Datum: 08. prosince 2013 14:59
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 Já právě bydlím v Jeseníku mám to par kilometru s dovozem,kolečko jak si to myslel s tím dovozem z Polska kde k ní přijít ? Polsko mám kousek
Datum: 08. prosince 2013 13:21
 Motorka hezká, o to nic. Osobně bych to asi řešil spíš dovozem z Polska. Tam je jich dost a bylo by to i s papírama...
Datum: 08. prosince 2013 9:34
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dle mého názoru je za supr cenu,podívej se kolik stojej 634řky.Těchto mašin moc nebylo , rozhodně mín než 634. A papíry?Dal bych na ní z 634.
Datum: 08. prosince 2013 9:20
 zdar motorka na pohled vipadá hezky cena přijatelná záleží jak pojede motor ale jeto zas vývozní typ a veteránský papíry dou na každou motorku která je ve veteránskim stavu ale počítej stim že s motorkou budeš muset jet každejrok na kontrolu jestly vypadá pořád jak veterám jinak můžeš na veteránskou značku zapomenout stěma veteránskejma papírama sou jen problémy
Datum: 07. prosince 2013 22:26
 Dobrý den zase mám další 2 moto do sbírky . Tento mustang je jeden z posledních (1979) a nejde mi do hlavy proč má starou zadní kyvku vše odpovída 1979 až na tu kyvku. Váš názor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 Hele na obyč ježdění je to v poho,poopravíš,jezdíš. Na veterána v origo stavu bych sehnal něco jinýho...na "restaurování" je to až dost dobitý... A rok 79 ani neni moc zajímavej...ten rok 69 by byl zajímavější
Datum: 09. prosince 2013 18:26
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-23-mustang-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html koukni tady jinak bud to slož a prodej nebo můžeš začít pracně shánět díly aby jsi to dal do původního stavu záleží ale jaký rok bys chtěl
Datum: 09. prosince 2013 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 Rám starej 1969, předek novej,tacho 555,motor starej 1969...je to mix,jako základ pro renovaci nepoužitelný...
Datum: 09. prosince 2013 6:36
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 TY vole bedy , radši mi to nejdřív ns intru ukaž a já ti řeknu co a jak..
Datum: 08. prosince 2013 1:41
 dobře +- je to teda rám plechy atd 1979 ? motor dám jinej atd ale co mám teda udělat aby byl origo 1979 +- ta zadní kyvka není origo 1979 ?
Datum: 07. prosince 2013 21:16
 bude to bastl.. co jsem koukal na fotky tak seřazení cívek i cívky samotné jsou pro 30W ale rotor co tám máš je pro 20W
Datum: 07. prosince 2013 20:49
 30 W , zadni tlumice prosim reknete mi co je z toho roku a co z toho chtel bych udelat origo
Datum: 07. prosince 2013 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 matice u nádrže pofiderně přivařená,číslo motoru odpovídá roku cca 68
Datum: 07. prosince 2013 20:00
Datum: 07. prosince 2013 18:44
 Zdar. Foto by neuškodilo.
Datum: 07. prosince 2013 17:49
Jméno: Elegy
IP: uživatel16495
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 Tahle hlava nemá vliv na nic... Má blbej spalovák ... Ne že by byl nějak úplně špatnej,ale nemá žádnej smysl ani výhodu... A na seriovce nemá význam nějak přitvrzovat na kompresnim poměru,je dostatečnej,akorát to bude teplý vadnout...a to i s hlavou od stejskal i odkohokoliv jinýho...na seriovce objem hlavy do 6ml optimální...ba naopak někdy jede líp měkčí hlava z j05
Datum: 09. prosince 2013 15:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16523
 vem tu od stejsyho je líp udělaná.....určitě se ti zlepší chlazení spotřeba je vždy relativní když ti kolikrat pul litru uteče při přeplavování motru atd....
Datum: 07. prosince 2013 16:57
 někdo kdo dělá výbrusy ? nějaký profík který udělá kvalitně výbrus za dobrou cenu ? v okolí svitavska . moje adresa 569 05. Cena Babeta , 23, 555 výbrusy ? dělá stejsky normální výbrusy ? BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 17:44
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Ještě v Letovicích BEDY
Datum: 09. prosince 2013 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 Ty vole to sou rakety,za tyhle ceny to zprostředkovávam...to aby ten píst byl ze zlata
Datum: 09. prosince 2013 12:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj BEDY! Šak zadej: "padalík šardice" a ono ti to tam vyběhne fšecko! Aj s mapú. Toš tak.
Datum: 07. prosince 2013 21:51
 adresa pana padalíka ? děkuji
Datum: 07. prosince 2013 17:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16522
 udělej fortelnou dřevěnou bednu a pošli to panu padalíkovi....toteš i klikovky....výbrus 600 klika 1000
Datum: 07. prosince 2013 16:34
 Oprava origo Klikovky vs Koupení nové klikovky ? CENA ? Někdo kdo by mi opravil klikovku a je profík ? v okolí svitav . Adresa 56905
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 23:00
 go staré kliky ten v případě jestli jsou čepy v pořádku .. pokud je to teda na pionýra nebo neco jiné kde se čepy měnit nedají
Datum: 08. prosince 2013 23:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Go klikovky s pouzitim CKR ojnice.
Datum: 08. prosince 2013 18:52
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Lepší koupit CRK novou... jinak co vím, tak GO dělaj v Letovicích
Datum: 08. prosince 2013 1:05
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 Rozebírám pio 21 a nevím jak odsroubovat nahon tachometru u svetla dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2013 12:34
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 děkuju za rychlou a stručnou odpověd
Datum: 07. prosince 2013 12:34
 Odšroubovává se proti směru hodinových ručiček...
Datum: 07. prosince 2013 12:31
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 Zdarec draci POTŘEBUJU NUTNĚ POMOC! dávám do kupy motor na stadiona s11 kupuju to po dílech přes bazary atd,,, už sem myslel ,že mám vše ale zjistil jsem ,že my chybí péro spojky č.20 co je na hřídeli pedálů,nějáké pouzdro č.15 co je na hřídeli pedálů a č.16 zubová spojka taky na hřídeli pedálů nevím co ted na nějákem moto shopu sem to nenašel a zvlášt na bazaru mě to nejspíš nikdo neprodá nevíte teda kde by se to dalo sehnat? dík za odpvěd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 19:22
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau to bys byl hodnej , promin ale nevim za co bych to vymenil mam na stadiona mam dily tak akorát abych ho složil ale na fichtla mam hodně motorovych dílů....
Datum: 09. prosince 2013 19:22
 čau, pokud to nikde neseženeš tak mrknu do kýblu s dílama do převodovky a možná se to tam najde navíc.... nepřebývá ti něco, za co by jsi byl ochotnej tyto díly vyměnit?
Datum: 07. prosince 2013 20:25
Jméno: skardas
IP: uživatel10691
 Zkus se podívat na Aukro č.inz.3756788827
Datum: 07. prosince 2013 19:44
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 zdar co rikáte na ten jednokroužkovej tuningový píst na babettu 210? přemýšlel jsem o jeho koupi už jí mám trochu poladěnou
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 10:09
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 já 210 nikdy neměl, jen jsem na ně udělal pár válců, takže vim jen co mi kdo napsal. Nejrychlejší 86km/h, jinak mezi 60-70km/h
Datum: 11. prosince 2013 10:09
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 a kolik ti ta babetta jela po tý upravě válce?
Datum: 10. prosince 2013 20:13
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 pilníkem se musí do každého, ale co šlo tak na frézce
Datum: 10. prosince 2013 19:43
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 a to si je piloval pilníkem nebo si to dělal frézou?
Datum: 10. prosince 2013 16:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 především sacího a výfukového kanálu
Datum: 10. prosince 2013 12:20
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 aha a čeho přesně se na tom válci ty lehké upravy týkali?
Datum: 10. prosince 2013 8:53
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 dělal jsem několik válců s lehkýma upravama na sériové babetty a válce s jednokroužkem jeli lépe
Datum: 09. prosince 2013 22:28
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 dobře dám na vaše rady ještě jsem přemýšlel o řetezovém kolečku do rychlosti kolika zubé bistemy poradili ale ani nechci stratit moc silu
Datum: 09. prosince 2013 17:25
 Všechno co jsi vyjmenoval je krok zpět a jednokruhem to už úplně zabiješ,že ta babeta už nebude mít ani toho jednoho koně. U babety se otvírá cesta nejlépe tam kde je to zavřený...takže válec (sací a vejfukovej kanál) a pak doladit spojky... Nějaký light válce už jsem dělal a fakt stačí přidat na funkční ploše těchto kanálů a nemusí se ani válec přečasovávat ani snižovat hlavu. Dosahnout se dá 60+ Kratší vejfukový koleno je plusem,karburátor cca 14mm by byl druhej plus,jen ten "tuningovej přímej filtr" to zas zabije... Píst určo dvoukruh...
Datum: 09. prosince 2013 16:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nerozčiluj se hned, praskne ti cévka a bude z tebe rajče. Pro "poladěnou" babetu jen "přímým" filtrem je 1-kroužk. píst k ničemu. Nemá to otáčky...
Datum: 09. prosince 2013 13:45
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 co ses sem vubec přis* chtěl sem poradit a ne se tady hadat s nejakym blbečkem
Datum: 09. prosince 2013 9:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdyžtak: "Hele, ty blbečku, drž hubu!" Když už nadáváš, tak ať to má nějakou úroveň .)
Datum: 08. prosince 2013 21:51
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 hele ty blbečku drž huhu
Datum: 08. prosince 2013 16:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak je tam "přímej filtr" tak už se to musí brát vážně...
Datum: 08. prosince 2013 13:27
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 upravenej jako přímej vzduchovej filtr,přetryskovanej karburátor,skrácené kolínko výfuku
Datum: 07. prosince 2013 15:33
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 co skrývá slovo -trochu poladěnou ?? jedno kruhem toho moc nezískáš....
Datum: 07. prosince 2013 13:08
Jméno: b
IP: uživatel1272
 Ahoj , Chystám se koupit Stadiona ale nevím jak je to s prevodem. Má vůbec TP nemá nahodou jen nejakou kartičku ,prosím o pomoc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2013 11:57
 no a pokud s tim nehodláš zatím jezdit tak ani pojistit nemusíš
Datum: 07. prosince 2013 11:57
 Zdravím Tě. V podstatě nic nepotřebuješ. Nepodléhá to registraci. Stačí pojistit na číslo podvozku a jezdit.
Datum: 06. prosince 2013 20:08
Jméno: petr
IP: uživatel16520
 Zdravím mám motorku jawa 50 mosquito a mám takový problém,když otevřu kohoutek na benzín tečemi to přes pumpičku na karbecu.Múžete mi poradit co s tím je?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 19:17
 ve viclu mas takovej cudlicek kterej ti zavra benyin kdys se půovakova kopota naplni tak hp vndej a rozeber a vcisti a mnelo by zo byt dobry  rn
Datum: 09. prosince 2013 19:17
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 vadný plovák nebo netesní ventil
Datum: 09. prosince 2013 10:35
 Ahoj chlapi mám problém a potřebuju nutně pomoct mám válec z pístem jawa 50/20 a neňí na něm vyražené A,B aňi C takže nemá výbrus a v pístu je napsáno 38 a já bych potřeboval poslat odkaz na pístní kroužky tady z fichtlkrámku do původňího válce bez výbrusu ďík za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 23:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pionýří výbrusy jsou po 0,25. 0,2 má třeba jugoslávec...
Datum: 08. prosince 2013 23:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16522
 změř přesně pruměr válce výbrusy jsou po asi 0,2mm nultý je 38....pokud budeš kupovat v kamenem obchodě válec umij a vem ho sebou a vyber kruhy přímo du něj....
Datum: 07. prosince 2013 16:32
 Děkuji moc jsi mi pomohl
Datum: 07. prosince 2013 13:24
 Jestliže je to skutečně nultý výbrus, pak tam patří tyto kroužky. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pistni_krouzek_38_00x2mm.html . A,B ani C neoznačují provedený výbrus, je to pouze tolerance. A taky je vhodné zvážit výměnu samotných kroužků. Pokud už má válec něco za sebou, tak výměna kroužků spíš uškodí. V takovém případě by bylo vhodnější udělat komplet výbrus...
Datum: 06. prosince 2013 18:24
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 20:18
Datum: 06. prosince 2013 20:18
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 Zdravím mam dotaz rozdělal jsem motor čz 175 jednolauf a z jedné strany kliky je to trocha zhoblovany tím že se to dřelo o karter čím to muže byt muže to byt ložiski pač jsou totálne hotovy děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 18:28
 ta otázka my nedává moc smysl
Datum: 06. prosince 2013 18:28
 Ano.
Datum: 06. prosince 2013 15:13
|



|