Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec mam pis a valec o nakych rozmerech 37,80 a jsou tam naproti sebe opalena mista je to hlavne u krouzku jake tam ma dat kdyz nulty vybrus je 38
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2008 19:37
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 pist ma 38.8 a valec kolem 38 samorejme dela to elipsi je to merene nahore a dole kdybych to meril po stranach tak je to jeste o neco min mam tedy dat vybrus nebo jen krouzky a jake ty 38 protoze to kompresynebyla zrovna nejvetsi ale takova stredni byla melo jenomze kolem krouzku to bylo opaleny
Datum: 08. října 2008 19:37
 nebo si to třeba měřil (ten válec) na tom konci kam se dává hlava a jak tam jsou ty nánosy, tak tam máš prostě užší válec!
Datum: 08. října 2008 19:19
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 pánové vy niic nevíte, já s šuplerou neboli posuvkou dělám deno děně a jednou jsem taky potkal válec který měl průmer 37,8 , nechtěl sem tomu věřit tak jsem vzal digitální posuvku a 37,8 , jo a musím dodat že v tom válci bzl seknutý píst a když ho dostali ven tak jsem tuto míru naměřil.
Datum: 08. října 2008 19:19
 ted me napadlo  nemerite to pres ty drážky na pistni kroužky ?  ale to by ten rozdil byl vetší....
Datum: 08. října 2008 19:13
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 pánové vy niic nevíte, já s šuplerou neboli posuvkou dělám deno děně a jednou jsem taky potkal válec který měl průmer 37,8 , nechtěl sem tomu věřit tak jsem vzal digitální posuvku a 37,8 , jo a musím dodat že v tom válci bzl seknutý píst a když ho dostali ven tak jsem tuto míru naměřil.
Datum: 08. října 2008 18:58
 Běž od Mototechny vem sebou válec že do něj potřebuješ pístní kroužky že nevíš jakej tak je výbrus a on ti to zjistí podle kroužku. Potom napiš který kroužek tam šel.
Datum: 08. října 2008 14:34
 sorry 37.8mm
Datum: 08. října 2008 14:02
 pist je vzdycky mensi nez valec jestly toho ma hodne nalitano takbych tomu veril ze bude mit prumer 37,2mm zmer si valec a podle toho to kup nebo ho vem do mototechni a oni ti tam daj presne na tehle valec
Datum: 08. října 2008 14:02
Jméno: kkll
IP: uživatel3517
 takta se suplerou umi dobre a pracuje s ni casto pïst 38 jsem nezkousel protoze ho nemam on ten motor chodil dobre komprese byla tak si myslim ze to budou spis ty krouzky ale nvm jestli budou 38 asi jo zheprotoze na vyber moc nemam dneska to jeste jednou premerim a napisu vam zatim dikec i kdyz si spis myslite ze s tou suplerou neumim
Datum: 08. října 2008 13:11
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 a vleze se ti do něho pist pro nultej vybrus ? Jestli jo tak to s tým (posuvným měřítkem) fakt neumite.
Datum: 08. října 2008 0:15
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 kdybys rek ze mas pist 37,98 nebo 37.95 tak bych to pochopil,pist ma byt o trochu volnejsi nez valec,kterej mel nejmensi prumer !!! 38.000 mm !!! neboli nulty vybrus!!! mensi NEDELALI ....ja poradne suplerou merit neumim,jen na desetiny,ale koukam ze u vas to neumi nikdo ...
Datum: 07. října 2008 23:13
 neskutečnej atyp tam mělo bejt....
Datum: 07. října 2008 22:33
 To je sice hezký ale 37,8 válec prostě neni....  Pokud je to na fichtla....takže buď máš neskutečnej (nevěřim...) nebo blbě maříte oba (věřim) necméně výbrus to vyřeší....
Datum: 07. října 2008 22:33
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 Stando no bohuzel ze suplerou umim a celkem dobre a jeste to po mne premeraval tatka a je to tak jak to je a o pionyra se jesna bylo to mereno 2mi suplery
Datum: 07. října 2008 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 rekl bych ze neumis merit suplerou,to je cele ....skus to znova a nebo to nech zmerit nekoho kdo to umi... pokud se nejedna o fichtla tak se omlouvam za narceni...to jinak fakt sorry
Datum: 07. října 2008 22:13
 Nazdar draci. Fichtla mám momentálně v katastrofálním stavu, ale to se změní (snad). Chtěl bych se zeptat, myslíte že by na STK prošlo, kdybych sundal ten plech na řidítkách (tachometr, světlo, vypínač) a přidělal tam místo toho jen větší světlo?(tachometr bych případně přesunul na řidítka). Všechno mám promyšlený a na fichtlu moc nejezdim (samozřejmě když funguje), ale abych se moh občas projet po silnici, nebo zajet za kámošem by se legalita hodila - fichtly máme s kámošema stejně jentak na pole, nebo na odlehlý cesty, ale celou cestu tam se mi to tlačit fakt nechce. Myslíte že by to větší světlo prošlo? Kdyžtak vhodim odkaz na fotku toho světla. Mimochodem to světlo má průměr 19cm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 0:37
Jméno: Jožan
IP: uživatel2597
 Zdarec jeden chlap vod nás vždycky na technickou strčí motorky do dodávky na technický mu nalepěj nálepky
a ani nevindavá moto.
Datum: 11. října 2008 0:37
 Budu o tom uvažovat. Ale jak se tak znám, tak než se fichtl dostane do stavu, ve kterym by se moh odvážit na STK, tak už bude asi překopanej  Jo vypadá to, že ta úprava co jsem měl v plánu je na mě trochu moc (trochu problém), tak tam vršek toho plechu nechám (a na díru od tachometru dám samolepku) a jen tam šoupnu větší světlo  To si nikdo nevšimne  Teda doufám že aspoň policajti ne. Kdyby byly z města, tak by to ještě šlo, ale jestli mě načape někdo z většího města (Hradec) ...
Datum: 08. října 2008 18:47
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 technickou ti většinou dají na 4 roky, to je docela dost času  tak bych tam zajel s origo fichtlem a potom bych to překopal... Když budeš svítit, mít blatníky a nesjetý pneušky policajti ti nic neudělaj.... doufej  jo a vypínač bych vůbec neřešil...
Datum: 08. října 2008 18:34
 To mě taky napadlo, akorát je otázka, jestli tomu budou věřit, když mě náhodou chytnou. A navíc měnit masku vždycky když pojedu na technickou taky není nejlepší řešení (rozdělat elektriku, přehodit, zadělat,...). A ještě něco - nebude jim na technický doufám vadit, že mám vypínače úplně jinde. Co já slyšel, tak to projde, když: nastartuje, svítí, jede, troubí, brzdí. Myslim že čím svítí by mělo bejt jedno, hlavně že to svítí. Ale to je jen můj názor
Datum: 08. října 2008 14:51
 Tak udělej technickou s origo maskou a teprve potom to prohoď technickou mít budeš a máš to v klidu.
Datum: 08. října 2008 14:37
 No legální ve smyslu aby to prošlo a aby mě s tím nechytili a já nemusel platit. Já jen jestli mám naději, že by to prošlo - kdyžtak to hold potlačim - akorát nevim jestli mi projde i to (na chodníku to asi fakt nepůjde a na silnici bych zdržoval provoz).
Datum: 08. října 2008 14:01
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 samozrejmne kdyz budes mit znamyho na STK tak ti projde i motor z III.golfa v trabantu... o tom zadna....ale on se ptal na legalni stranku veci.....vis co to znamena??
Datum: 07. října 2008 22:00
 kdyz fotrovi proslo na technicke motor 1,9 v nexii daewoo kera ma normalni obem 1,4 a kola o dost vetsi nez jsou napsane v technicaku tak nevim proc by ti neproslo svetli zasah do konstrukce to neni
Datum: 07. října 2008 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 nemel bys zasahnout do puvodni konstrukce motocyklu,pak uz se jedna o prestavbu kterou ti musi schvali pan Němec z Jawy ...naproti tomu se prodava na inzercich hafo panelek ktery maj predek jak 634 a STK maji ,tudiz by mohlo projit kdybys mel treba na 21 predek z mustanga (23),ale prijde mi to divne a jako pracovnik STK bych te s tim asi vyhodil,protoze mi to pripada stejne jako kdyby tam nekdo prijel se skodovkou bez strechy....nevim mno....to je muj nazor...at se k tomu vyjadri jeste nekdo kdo s tim ma skusenosti....ale za mne NE,dle me ti to neprojde....
Datum: 07. října 2008 21:39
 Hoši,mam jawu 125/355 a nevim jak se vypouští a nalejvá olej z předních vydlic.V příručce píšou,že se má vypouštět vypouštěcím šroubem,ale nikde neni obrázek a ani nijak blíž popsaný kde se nachází.A když sem se díval tak sem ho nikde nevyděl.Pak k nalejvání novýho oleje.V příručce maj pod krytem svěla v přední části vydlic díry,na každý vidli jedna šestka díra.Já je tam zas nemam,a ani nejsou stopy po zaslepení.Jak se to teda dělá??Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 21:51
 takže vypouštět by se měli vypouštěcím šrůbem,který bys měl mět ze spodu na vydlicách...a to nalévání newim jesi sem to dobře pochopil,ale ty šestky šrůby tam nemosíš mět a místo toho se povolí ta celá zátka,co je z vrchu..teda já to tak dělám,bo ty malé šrůbky tam nemám..
Datum: 07. října 2008 21:51
 zdar kdo mi udela schema dobijeni jawy 250? mam jenom dynamo baterku a svicku z toho sestavit aby to dobijelo tak snad nekdo neco vymisli dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 20:39
Jméno: Svíčka
IP: uživatel4268
 Zdar hele chci se zeptat jaká svíčka je dobrá na starty za studena za mrazu díky za odpově di
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 16:04
Jméno: Luks
IP: uživatel2179
 Nahoď NGK a nemáš prodlém.
Datum: 10. října 2008 16:04
 nejlepši je Brisk N15C mě to chyta na tu svíčku furt čauec.
Datum: 08. října 2008 13:09
 omg co třeba použít hledání? minimálně stokrát to tu bylo...N17C
Datum: 07. října 2008 21:22
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 zdar draci nevite nekdo proc mi pekac jede jak drak kdyz neni zahratea kdyz ho zahreju tak jede o hodne min a to je po vybrusu tak nevim co to chce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 22:30
Jméno: ?"!
IP: uživatel2089
 Nemas to spatne zajety?
Datum: 13. října 2008 22:30
Jméno: cuco
IP: uživatel4174
 hele draci prosimvas existjue motorka jawa 250/559 a ma predni plexisklo,prsa ze smjerovkama a na zadu pri tlmicoch dalsi plechy ze smjerovkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 jasna paka...je to panelka v plný palbě...pokud ti ji nekdo nabizi za supr cenu tak to ber,tyhle doplnky se dneska spatne a draho schanej....
Datum: 07. října 2008 21:46
Jméno: cuco
IP: uživatel4174
 no lebo dedi i mjel a bohuzel skoncela na dile bar de ale nejake dili mam doma ale ne moc (hlavu,karburator aj s siticem,zadni blatnik,prsa,stupacky,zadny lech ale iba 1 a este nejake maleckosti) ale dik
Datum: 07. října 2008 19:10
 existuje,mam za to ze to byla nadstandartni vybava na pozadani z vyroby
Datum: 07. října 2008 19:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Panove otazka: na konci u karbce je takova dirka, na co je? aby se neuchcal motor bo ma i jiny duvod proc tam ma byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 20:51
 to je blbej vynalez komancu.. mam s tim blbe skusenosti zlate to odfrezovat
Datum: 07. října 2008 20:51
 ano, jestli myslíš tu u přechodu z karbece na kolínko sání....
Datum: 07. října 2008 19:20
 tak koukam že stupidita otázek narustá jasně každej nekdy začíná ale přecejenom no nic navrhuji hitparádu nejhloupejiších
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel4263
Datum: 07. října 2008 22:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 he nigdo se nenarodil s rychlopalem v ruce
Datum: 07. října 2008 19:51
 no tak sem třeba chodí vic nezkušenejch fichtlařu!
Datum: 07. října 2008 19:19
 souhlasim a podepisuji v plném rozsahu
Datum: 07. října 2008 19:16
 jo,nektery dotazy sou fakt extremni
Datum: 07. října 2008 19:06
Jméno: vary55
IP: uživatel1093
 lidi mam prozbu když rozjedu 555 tak na dvojiku pod plnim se to za chvily začne cukat dřív to nedálo a jelo to výc poradte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 ucpanej privod paliva,na parezu nelze nastavovat hladinu ...teda jde..ale vsichni to maji vetsinou natvrdo zaletovany...
Datum: 07. října 2008 23:18
 nejak nechapu tvoji otázku! když o něco žádáš tak aŤ je tomu aspoˇnpořádně rozumět! jestli ti to blbne při vysokejch otackach na plnej plyn tak to bude asi předstih, možná ale to asi vubec hladina... takže predstih!! jestli se tedy ptáš a ttoto
Datum: 07. října 2008 19:27
 zdarec... tak sem vytáhnul uhlíky, protože mi to po delší době začalo dobíjet  (to mi bylo divný, že z ničeho nic) a tak sem se chtěl kouknout, esli sou rovný nebo pořád voštípaný (předtím byli voštípaný trochu) tet sou taky, a dobíjí to  no, a tak sem je tam zase vrátil, stejně jak tam byli předtím, a tet jak koukám tak koukám, kontrolka nechce zhasnout  takže to nedobíjí  možná trochu jo, ale teda jako neim no.. nevíte jakto? na nic jinýho sem na 100% nemakal..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 21:02
 j, já to prozkoumám  snad na to přídu.. mě se zdá, že tomu jako nic nejni no  ale drát u toho drží pěkně.. ještě skusim, jestli je to pérko co to přitlačuje dost silný... to můžu skusit ne, přitlačit nějakým šroubovákem ne?
Datum: 07. října 2008 21:02
 kdyz rikas ze si na nic inyho nemakal tak bude nejspis spatnej kontakt na uhliku,nekde prerusenej vodic a jak si to vyndal a zandal tak je to v jiny poloze nez to bylo
Datum: 07. října 2008 18:54
Jméno: jirka
IP: uživatel3884
 Ahoj, potřebuji poradit: u babety 207 mi vytéká po chvilce jízdy olej(hustší směs) zpoza plastového krytu sání. Kape to na mističku pod karb. a na hlavu. Čím by to mohlo být? Po odkrytí to vypadá, že jedině skrz díru sání, ale proč? Koukal jsem na plovák, zavírá až v úplně horní poloze, že by to byla chyba? Zkoušel jsem to fouknutím do benz. hadičky při rozebraném karb. v "jeho" poloze. Dík za radu, J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 17:31
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 zdar strejdovi se posralo řízení a tak jsem mu to dotáhnul a pořád se kejvou a řidítka jsou až na parabole tak newím jak ten plíšek do kteryho se to šroubuje tak newím jestli ho mám nejak silou vybouchat v té hlavě co nejvýš a aby se ty řidítka furt neprotoáčeli PLS poradte!!!!!!§mám stracha bych to nestrhl!!!!!!!kdyžtak moe ICQ je 471-514-206
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 16:37
Jméno: Fatik
IP: uživatel3422
 Zdar draci! Sháním rotor magneta na ČZ 250 typ 513. Nemáte ho někdo? Kdo by nevěděl, je podobnej jak na fichtla, ale má jenom dva magnety a menší otvor na vačku. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 ja zase schanim Motoplat nebo original kladivkace na 513 ...magnetů mám vice...neprodam,jsem ochotny vemenit s moznymi doplatky ...
Datum: 07. října 2008 16:52
 čau kdo tady měl tu klapku na peřezoi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 18:14
 nojo já  ale jelikož mi to aj s dobrym domkem tahlo faleš tak sem se na to vykašlal ZATIM !!! takže se do toho nekdy zase pustim
Datum: 07. října 2008 18:14
 jj byl to hlada, na 100%...a ozve se tak neměj strach
Datum: 07. října 2008 16:37
 myslim že hlada,mno šak dotyčný odepíše,ale na 99% si su jistý že on..
Datum: 07. října 2008 16:19
 Tak jsem pokročil dál v cestě převodovkou a když jsem sejmul stator zapalování tak jsem zjistil, že pod vačkou na magnetu je uštípnutej kus. Na vačce je drážka a na tom magnetu byla asi taky, tam je teď místo toho beztvarej lom. Nemá tam být nějaký klínek, nebo něco? A nemá někdo představu kde případně sehnat ten rotor. Seša ho v nabídce nemá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 15:32
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
 ja mam nejakej doma se ozvy na mi icq (479138919) a dohodnem se
Datum: 07. října 2008 15:32
 nazdar všichni potřebuju pomoc vlastním jawa mustang, problém je takoví nakopnuto a volnobech beží zařadím jedničku jedu tak 20 metrů a začínáto chcípat ale když dám nohu na sitič neboli čudlík který tlačí plovák dolu tak jede bez problémů a když dám dvojku tak tam nohu nemusím mít čím to je trisky sem vyčistil plíšek sem zvedl (plovák je nový trysky taky i celý víčko) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 8:19
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 díky mustang je v poho dělal to plovák nevim co s nim bilo ale vyměnil jsem plovák a už to běží a fichtl běží taky byl na klikovce servanej klínek tak se magneto prokluzovalo ted bězí ale díky vám všem za rady
Datum: 10. října 2008 8:19
 mě to dělaly ucpaný kanalky v karburatoru pořadně vyfučet komprasorem
Datum: 08. října 2008 13:17
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
 me tohle delalo gufero pod zapalovanim...
Datum: 07. října 2008 16:48
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 sundej z karburátoru to víčko a máš tam ten ventil co ti tam pousti benzín je pod tim plíškem. Ten vyšroubuješ buď 8ka nebo 10 klíč teď nevím...
Datum: 07. října 2008 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel4267
 u toho mustanga to bude spusobovat jiskra...bud nehazi pod tlakem a nebo mas blbe natoceny zapalovani a jiskru to hazi v uplne blbej okamzik....doporucuji seridit zapalovani.... jinak co mi jeste napadlo k puvodnimu dotazu....ponevadz ti to dela i teply,tak jedinym problemem nemusi bejt nizka hladina ale jednou mi tohle zpusobovala pricpana volnobezna tryska,kdyz jsem ji vycistil tak bylo po problemu...
Datum: 07. října 2008 14:25
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 diky ale kohoutek je v poho ten to dělal ze začátku ted fakčí plíšek sem taky přizved na maximum a děláto i když je zahřátej ale tohle je prkotina mam ještě pionýra 21 sport a ten vůbec nejde nakopnout svíčka de a karbec taky skoušený to bylo na mim mustafu to fungujehlava je nová válec po výbrusu předstich ok ale ne chytnout ani po rostlačení svíčka je mokrá takže benzín teče jiskru dává v horním uvrati jiskry jsou veliký, komprese je veliká tak si myslím jestli to neshasne jiskru jinak už nevim
Datum: 07. října 2008 11:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4264
 nízka hladina
Datum: 07. října 2008 11:28
 Všechno hezký ale hlavně má nízkou hladinu...  jednička jako nejrychlejší kvalt rychle roztočí motor ten potřebuje benzín jenže když mu pozdě otevře tak mu po 20 metrech prostě dojde...! Přeřadíš na dvojku a už to neni takový prootže ta se roztáčí pomaleji....! Udělej hladinu a měl bys být OK....ale to ohřatí má svoje opodstatnění taky...!
Datum: 07. října 2008 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 kolecko promin ale musim ti oponovat,kdyby tam nedotikal benzin,tak mu nepomuze, ze zmacknul nohou spricak ....myslim si ze kdyz to fichtla nechas trochu ohrat nez vyjedes tak se to srovna a prestane to....tohle dela mraky fichtlů kdyz to natocis,je to studeny a hned s tim vyjedes pod plnym ...
Datum: 07. října 2008 10:55
 nejspis ti tam spatne dotejka benzin z nadrze,takze bych skontroloval jestli protejka kohoutek,taky to muze delat nizka hladina benzinu v plovakovce,takze dystak prihni ten plisek trosku nahoru
Datum: 07. října 2008 10:18
 Čau všichni, chci se zeptat, v jedné z trysek mám ucpanou osovou dirku, myslím, že v tý delší trysce, vadí to? Zkoušel sem tam tou dírkou prostrčit štětinu od koštěte, ale neprojde zkrz do tý příčný díry, Ject to jede, ale či to nemá bejt průchozí? U tý menší trysky to mám průchozí, ale u týhle né. Napište, jestli tovadí nebo nevadí, a když jo, tak čím to nejšetrněji vyčistit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 11:56
 Ty vole...vrtákem kolem toho choď aspoň kilometr daleko. To je zase nápad...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Normálně to prošťouchni drátkem z drátenýho kartáče nebo čimkoliv jinym. Nehledě na to že když ti to jede tak to ucpaný nemáš. Jen se ti to zdá....! Vrtákem čistit trysku.....kristova noho....!!!!
Datum: 07. října 2008 11:56
 ale do tý druhý trysky mi ta štětina projde v pohodě, zkusím to teda profouknout, ale pochybuju, že to profouknu  , a nevíš Edo, v nejhorším případě, jakej průměr vrtáku bych měl použít? dík
Datum: 07. října 2008 11:39
Jméno: Eda
IP: uživatel1337
 Zdar draku,stětinu tam nestrčíš ani náhodou je moc silná  Tak zkus použít svojí hubu a foukni do tej ďoury!!Anebo můžeš taky použít kompresot.A taky mužeš malinkim vrtáčkem!!
Datum: 07. října 2008 7:08
 čau chlapci, když mám ucpanou trysku muže to delat toto- sotva to jede muzu drzet max 1/3 plynu jinak se to zacne dusit?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 16:27
Jméno: Pincek
IP: uživatel1179
 To je jasný že je to tim !!!
Datum: 07. října 2008 16:27
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 možná kdyby byla jen maličko zanešená, každopádně to chce seřídit kompletně karbec
Datum: 07. října 2008 12:35
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, mám doma Jawu 125/355.Nevíte jestli se taky nevyvážela do Anglie??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 23:52
 Vyvážela, v tý době se všechny motorky co se u nás dělali vyvážely, myslím že do 90 zemí světa
Datum: 06. října 2008 23:52
|



|