slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2032  2033  2034  2035  2036  2037  2038  2039  2040  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
Cau mam cz 175/487 a kdyz jedu se zaplyma svetlama tak mi pritom slabe sviti kontrolka dobijeni, cim vic spotrebicu je zapojenych (blinkry,klakson) tím víc se ta kontrolka rozsvítí. Je to normalni? mam podezreni za to je uz stara baterka destliky tam mám dost a včera sem ju dobil... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4276    
hele by the way,nemas tam silny zarovky?? kdyz jsem mel v peraku ve predu 35W zarovku tak dobijel jen za jizdy a blbe....od ty doby co sem tam dal 25W tak je klidne a na volnobeh se svetlama se mi rucicka ampermetru klepe kolem nuly a kdyz pridam tak jde krasne do plusu (dobiji) ....ale pokud mas v poradku dobijeni tak bez svetel na volnobeh musi dobijet,aspon 1A ...
 
 
Datum: 09. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
tj, nejsem blb to vim :-D ale nevim jestli je u tehle motorek normalni ze pri zapnutych svetlech to spatne dobiji
 
 
Datum: 09. října 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dobijí to, když je kontrolka zhaslá......tudíž je logický, že čim víc spotřebičů zapneš, tim men ti to dobijí
 
 
Datum: 09. října 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel1519    
Dobry den prosimvas nevite kde bych mohl sehnat starsi motor z MZ 125 ETZ,znam jenom stranku motoinzerce a tam bohuzel neni.Kde bych mohl tento motor najit? Dekuji za kazdou odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
aukro.cz , i-veteran.cz ,sbazar.cz atd....
 
 
Datum: 08. října 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec hci se zeptat co je tak nerealny v dnesni dobe na prekopani pionyra na kvalt pokud je svarecka a dilyy tak co by melo byt za problem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
já vim, neříkal na co to chce, jinak já slyšel o 7tis.
 
 
Datum: 10. října 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale naprosto nevhodný pro normální použití...:-) Zkus se svym fíkem rozjet na dvojku...pokud to zmákneš tak aby se ti to líbilo tak si ho za 8000 kup....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. října 2008 15:25
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
jinak spočítaný převodový poměry
 
 
Datum: 09. října 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zavodní 3kvalt ??? Jake to má upravy ?
 
 
Datum: 09. října 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
kup si závodní tříkvalt
 
 
Datum: 09. října 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
:-D promin musem se ti vysmat jinak to nejde pac pokud budes na karterech varit neco vic nez prepazku mezi zapalkem a retezovym koleckem tak se ti zacnou kroutit = poteceto a navic to dost rado praska tudis to ma zivotnost tak tejden pokud to vubec rozchodis mnohem realnejsi je udelat novej 3 kvalt nemysli si zi jsi jedinej kdo na tim zabejval znam asi 5 lidi co to zkouselo uz za sociku a nikdy to nic moc prej nebylo. V dnesni dobe by te vyslo na velikansky prachy (min na 8000 by ses dostal a to by ti spoustu veci museli delat znami ktery maj pristup na nejruznejsi stroje) to jestli chces vrazet takovy prachy se ti spis vyplati odlejt novy kartery s jistejna zmenama a pak do toho bud udelat vlastni prevodovku ci pouzit z neceho abys nemusel nic varit, a dalsi problem je se spojkou
 
 
Datum: 09. října 2008 6:14
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel1394    
serwis hoši chci se zeptat jak je to s přihlášením motorky když je už odhlášená a kolik stojí značka a evidenční kontrola odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je už odhlášená(odstříhnutý rožek, vyřazená z evidence mot. vozidel atp) tak jí už nikdy nepřihlásíš, jedině sehnat platné tp nebo veteránské papíry
 
 
Datum: 08. října 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapci... hodně tady čtu, že vám to špatně startuje za studena nebo za tepla... jaktože tedy já s 555 to nastartuju s jakoukoliv svíčkou jakoukoliv tepelnou hodnotou??? jedinej problem za studena je ten, že než se do válce dostane směěs, tak to trva nějakou dobu, a za tepla je ten problem, že mi prokluzuje spojka, ale když neprokluzuje chytna hned, to samo za studena, když je tam už jen trocha benzinu, tak to chytne hned... jo a nenvite kdebych mohl sehnat ten závrtnej šroub (šteft co drzi valec a hlavu pohormadě) páč se to SAMO :-D nějak urvalo :-D myslím někde v olomouci THX v mototechne me ta baba protivna zas vyhnala, že to už tam nemeli sto let odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
Mne chyta fichtl na prvni roztlaceni:-D..a to i za studena i za tepla:-D
 
 
Datum: 09. října 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me zastudena napoprvy kdyz nacupuju , za tepla tak napotreti ....
 
 
Datum: 09. října 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě startuje fík cca na 5. našlápnutí za studena (a to neprotáčim s vypnutym zapalovánim) a když je ohřátej tak kdykoli na 2. až 3. šlápnutí ať je vlažnej motor nebo sem na něm jel půl hodiny...
 
 
Datum: 09. října 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mno ty svorníky když nemužeš sehnat origo jiný tak je nejjednodužší a nejlepší si koupit závitnou tyč.... já sem si tak dělal svorníky na ČZ 125 a 1m osmičky mě stál myslim že kolem 15Kč(nepozinkovaná, pozink stála o maličko víc)..........jediná zanedbatelná nevýhoda je ta, že máš závit po celem svorníku, což je vcelku jedo......
 
 
Datum: 09. října 2008 10:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
Sesa tu ty stefty ma ...jinak me Parez,Perak a i fichtl taky startuji jak za studena,tak za tepla ...jen toho fichtla musim obcas strcit kdyz je varici treba po pul hodine jizdy na chatu ...
 
 
Datum: 08. října 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
jo jinak u nas v nototechne ty stefty maj...
 
 
Datum: 08. října 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
hh mě jawa 555 startuje taky jak za studena tak za tepla a smes mi natejka rychle. Jinak spojku mam menenou a jez fakt paradne jel sem s ni prez 60km/h
 
 
Datum: 08. října 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
v nouzovym pripade sroub, uriznes mu hlavicku, prejedes ho matkou tam a zpatky aby se srovnal zavit na konci, pak nejaky lepidlo na 1. polovinu zavitu a tu tam namontujes lehce do valce...pockas az tam bude trichu drzet a muzes na to utahovat cokoliv...
 
 
Datum: 08. října 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo si sežeň závitovou tyč, mají ji v každém lepším železářství nebo hobby márketu a ještě ti zůstane napříště kdyby se to zase samo :-D nějak urvalo :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: DeDa      IP: uživatel1085    
ty šteftžy si udělej sám.. sežen si kulatinu(železnou tyčku) a udělej si natom pomocí závitného očka závit a máš to hotové..
 
 
Datum: 08. října 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Mě zase fichtl chytá za studena na první našlápnutí a když se ohřeje tak jedině na roztlačení.
 
 
Datum: 08. října 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: martys.s      IP: uživatel4186    
zdrawim,hele kdyz budu vařit palivovou nadrz tak jí mám vyplachnout aspon vodou,nebo co sni?aby mi to nebouchlo do tlamy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
přesne tak nesmí tam bejt vzduch spíš bych tam dal tu vodu přeci jenom je to jistota
 
 
Datum: 10. října 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
zavař jí ale měj jí bud plnou benzínu nebo vody.ale plnou!!!
 
 
Datum: 09. října 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
nádrž vař plnou vody, pouze v místě svaru si nech malou vzduchovou bublinu aby se ti to neochlazovalo, jinak zaletovat je to lepší. Slyšel jsem i o případu že bouchla nádrž která byla pět let nasuchu ve stodole, takže dle mýho přemrznutí vyvětrání atd. moc jistý nejni.
 
 
Datum: 09. října 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
já sem nádrž vypláchnul jen vodou a profouk sem jí kompresorem aby tam nebyli výpary a normal sem jí vařil prázdnou
 
 
Datum: 09. října 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: plissa      IP: uživatel4275    
nejlepší je když ji necháš v zimě vymrznout nebo ji dat tak na tejden do mrazáku ad máš jistotu
 
 
Datum: 09. října 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otevri vicko,dolu na kohoutek napoj hadici od kompresoru a při vaření skrz tu nádrž proháněj vzduch-kámoš to tak dělal a v pohodě.......
 
 
Datum: 08. října 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
lepidlo....
 
 
Datum: 08. října 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nádrž vař jedině když je plná vody, jed o to že tam zůstanou výpary ikdyž ji vypláchneš, a ty výpary to je to co bouchne, nespíš by to šlo i plný benzínu, jde o to aby tam zase nebyl žádnej vzduch..,ale nejlepší je to vařit s vodou, ale je dost možný že ti bude ten svár prosakovat, nejlepší oprava nádrže je zaletovat ji mosazí
 
 
Datum: 08. října 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně nalej plnů nádrž vody a pak to vař!!
 
 
Datum: 08. října 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: martys.s      IP: uživatel4186    
ja to skusim elektrikou a malou elektrodou,kdyztak to máznu silikonem ,snad mi to nezbije,diky
 
 
Datum: 08. října 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem ti chtěl rozepsat jak by se to mělo svařit podle starých svářečů s nádrží plnou benzínu ale podle mne by to bylo až příliš nebezpečne (sám sem to viděl a nevěřil jsem tomu že to tak jde)
 
 
Datum: 08. října 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sám bych si to netroufl a tobě bych to nedoporučoval najdi si nějakého profíka co to umí, takže pokud nemáš možnost to něčím vypláchnout tak to nedělej ať tě nevidím ve večerních zprávách v tv
 
 
Datum: 08. října 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Vypláchni jí vodou, taky sem ji vařil a stejně mi prosakovala ve sváru .Podle mě je lepší ji zaletovat autogenem mosazí je to podle mě spolehlivější. Jestli je to nádrž na 05,20,21 tak ty plochy jak jsou u rámu ty prohlubně uprostřed když navaříš tak to tam nebude chtít sedět na šroubu vzadu .
 
 
Datum: 08. října 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, nebylo by to až zas tak od věci.... ale mohlo by stačit ji nechat aspoň den otevřenou na větranym místě
 
 
Datum: 08. října 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, tak dneska jsem dával o-kroužek ke spojkové tyčce a koukám, ono se to nějak viklá..., řikám si to bude asi jenom ta tyčka, ale pro jistotu sem čapnul za hřídelku na který je sekundár a ejhle! na každou stranu o 1 - 1.5 mm! (nahoru-dolů, doleva-doprava, ne dovnitř-ven!) tak bych se chtěl zeptat, jestli je to normální nebo jestli nemám po smrti ložisko ( což asi těžko protože sem měl motor na generálce u odborníka a ten říkal že tohle je jediný dobrý) Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
co tady strasite sakra ....tam je vule snad i kdyz tam das novy lozisko ....doporucuju dat do deklu od zapalovani novy lozisko aby to podrzelo a neresil bych to ....me se to kejve i s novym loziskem....to ulozeni bejva skoro u kazdyho motoru vymlety,ale kdyz se to stahne deklem tak se to nehne,na funkci to vliv nema,vykon to neubira a rozhodne to jeste vydrzi hodne casu ...to jsi jeste prd zazil kdyz te tohle rozhodi :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel4273    
a měl si tam řetězový kolečko a bylo utáhlí?
 
 
Datum: 08. října 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tos mě teda potěšil!! myslíš že s tim zajedu výbrus aniž bych zničil něco jinýho? ten motor totiž od generálky ještě ani nebyl nastartovanej
 
 
Datum: 08. října 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovejhle vakl by tam urcite bejt nemel,to bude spatny lozisko nebo ulozeni loziska
 
 
Datum: 08. října 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: DeDa      IP: uživatel1085    
čau tak po dlohé době mám trochu problémek.. jakmile jedu sám tak je to vcelku fpoho ale když jedu ve dvou tak mustang jede na 1krásně táhne vše ok ale jakmile tam hodím za 2 tak chvilku trvá než se to rozjede.. a to pouze an silnici v terénu už vubec... hladina fpoho karbec čistý jak dětská prdelka trysky taky fpohodě jehla na 2 zářezu z hora. předstih tím to asi nebude ptž chytá na pár našlápnutí a jede.. nevíte čím to může být? začalo mi to dělat až ted poslední dobou.. jo a svíčka má takovou cihlovou barvu ale ne uplně takovou cihlovou+trochu tmavá černá.. pístní kroužky sou fpohodě.. hlava i válec dotáhnuté.. pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: DeDa      IP: uživatel1085    
motor sme rozdělaný neměl.. jenom dneska sme si sundal válec a podíval se jak je natom píst a kroužky.. jako ve 2 předtíms me to měl fpohodě.. aby ale ve 2 v poli mi to nechtělo jet a furt sme řadil 1-2 tak to je divné.. sám to taky cítím jak to není ono.. a když si chchu zahrabat tak se to kolo parkrát protočí a začíná ubírat na síle.. nevím čím to může být..předtím taky fpohodě..
 
 
Datum: 08. října 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná to bude chtít výbrus, nebo prostě vyměň sekundárko za menší, ale myslim si, že tohle dělá většina fichtlů když veze dva lidi.....
 
 
Datum: 08. října 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli jsi mel rozdelanej motor tak se nediv!!
 
 
Datum: 08. října 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Čau, jak poznám, když sou z Jawy 21 špatný kroužky, při vysokých otáčkách tam něco trochu cinká, mohlo by to bej kroužky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Zvoní to jenom v hodně vysokých otáčkách...koukal sem na ceny výbrusů, a u http://www.motoservispadalik.ic.cz/ má výbrus a vše co k tomu patří za 390kč, je to možný?(nemám v cenách výbrusů přehled...)
 
 
Datum: 09. října 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4276    
podle toho jak moc je to intensivni ...hele sundej valec a podivej se na to ...ale nedoporucuje se menit samotne krouzky....kdyz uz nic vic tak aspon pist a krouzky ale uplne nejlepsim resenim je to dat na vybrus...musis se na to podivat ...pokud bude vepredu na valci uz schudek(kdyz prejedes prstem ve valci tak to ucejtis) tak je marny neco delat a chce to vybrus... ale pokud to zvoni jenom trochu tak to treba jeste rok vydrzi,ale pokud uz mlatej zamky o kanaly tak je to hotovy :-D
 
 
Datum: 09. října 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Takže vyměnit kroužky?
 
 
Datum: 09. října 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
Hlado kdyz to ctu,tak jsem pochopil proc ti to nejelo s tou klapkou ...ty mas ten vybrus uz vyjetej a ma to hovno kompresi a tudiz to i prd saje (z vlastni skusenosti) ...to neni dobry ...jeste chvili to vydrzi,ale nevim jak dlouho ...nektery fichtly vydrzi zvonit par let a jedou furt nektery to vydrzej chvili,pak krouzek urazi zamek,zacne se protacet dokola a zasekne se zamkem o kanal....to je jen takovy varovani.....hlavne se to stava kdyz ho ostre pretocis z nejakyho kopce :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, já nevim co by to mohlo udělat... mě to taky nějak cinká... a když jedu z 12 % kopce dolu tak na plny kule se nic nestane... asi se bude vyklat pist a moznost zlomeni krouzko... nevim ale muze s e to stat toť moje dedukce :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Ty hele, nesměj se mi, ja nevim co píšu:-D, ale počkej, todle je vážna věc:-D, co by mohlo udělat to pouzdro?:-D
 
 
Datum: 08. října 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krožke to taky mužou byt... pouzdro pisku :-D to se mi libi jelikož t je daleko od k :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Může to neco udělat? Je mi jasný že lozisko na klice může, ale primární řetěz nebo pouzdro písku? Kroužky to teda nebudou?
 
 
Datum: 08. října 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výměna primárního řetězu podle mě není rýpačka, ale to je jedno... zvonění muže bejt taky pouzdro píst. čepu nebo ložisko na klice
 
 
Datum: 08. října 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: DeDa      IP: uživatel1085    
čau pokud se ti to dostane do dost velkých otáčet tak to není kroužek ale podívej se.. sou to pouze 4 matky ;-) mě to dělá taky je to primární řetěz za karterem vlevo drnká ti o takový víčnělek.. ten řetěz už máš vytáhaný tak proto.. zatím to moc neřeš.. až ti to nepojede tak to bude potřebovat terpve vyměnit.. nebo si sežen ten řetez a vymen to.. je to sice rýpačka ale oplatí se to..
 
 
Datum: 08. října 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: djdenny      IP: uživatel3591    
Zdar chlapy,měl bych dotaz , mam fechtla 20ku a včera mě to nák přestalo řadit... pučil sem to kámošovi a je tam jednička a nic jinýho tam nejde... řadička posune ten vršek automatu ale nazařadí ( jako kdybych tam měl jedna a řadil furt směrem nahoru... ) Nevite čim to muže bejt ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: Richard      IP: uživatel4167    
Mě se to taky stalo se me sekla tam 3 a uz nic jineho ani neutral tam nešel dát nakonec sem ten motor vidělal a dal sem to jednomu známemu a ten to spravil ale říkal že neco v motoru prasklo bo neco tak ....
 
 
Datum: 10. října 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Skus dotiahnut automat na vrchu motora (take dve srouby) ,ak je volny tak sa ti neda radit
 
 
Datum: 10. října 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: plissa      IP: uživatel4275    
tak to asi nejspíš vohnul vydličku která rozhazuje rychlosti
 
 
Datum: 09. října 2008 9:28
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
přesně tohle mi to dělalo když sem při půlení dal blbě řadící poloautomat sla mi jen 1ka neutrál...
 
 
Datum: 08. října 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všichni, já když jedu na své stopětasedmě, tak se mi občas stane že jedu ve větších otáčkách a když pustim plyn tak ten motor neklesne ale naopak ještě zvyšuje otáčky (a to rychle ) tak to musim přibrzdit přes rychlost a brzdu a nereaguje na vypnutí prostě ho vypnu a běží dál ale nezáleží jestli je motor studenej, teplej nebo rožhavenej do běla. Ale stává se mi to jenom občas asi tak 4X za den. Prosím poradtě te mi já už fakt nevím co stím. Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no já si myslim že si nasává falešnej vzduch a ten samozápal tam máš taky když to nechcípne ani když vypneš klíček (nám to delá sekačka:-D)
 
 
Datum: 10. října 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozápak přehřívá se ti to a o stěny válce popřípadě o rozžhavenou svíšku se ti zapálí směs jindy než má a to i po chcípnutí
 
 
Datum: 08. října 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj si délku nového lanka se starým, stává se že ho udělají kratší a taky zkontroluj jestli jsi ho natáhl stejně jak bylo předtím
 
 
Datum: 08. října 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ti to nekde taha falesnej vzduch
 
 
Datum: 08. října 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zdar nasteluj odtrch a prectich a mozna bude lepsi vymenit svicku neco stoho byto melo byt protoze se ti moc rychle rozzavy svicka a pak to podpaluje zarem a ne proudem takze de motor dootacek ale strasne moc ale nejspis netahne nekdo asi bude tvrdit zejeto blbost ale nicim jinym by to nemelo bejt pokud rikas ze plyn seti vryci i soupatko kdystak mi dej vedet jestli to bylo tim icq 255365576
 
 
Datum: 08. října 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
kdyz mas kabely dobry a lanko novy tak ti tam za to tahaji asi trpaslici ...dej si na ne bacha....sou to hajzlove ...me jednou ukostrili 51 od dynama a shorelo mi rele :-D:-D
 
 
Datum: 08. října 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. Lanko nové a promáznuté. 2. Drát od spínačky pěkně zaletovanej ve vočkách. Tak tímhle to nebude.
 
 
Datum: 08. října 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neleješ tam naftu:-D:-D to by vysvětlovalo to, že to nereaguje na chcípnutí..... může se ti taky zadrhávat šoupě atd., atd.
 
 
Datum: 08. října 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. Lanko nové a promáznuté. 2. Drát od spínačky pěkně zaletovanej ve vočkách. Tak tímhle to nebude.
 
 
Datum: 08. října 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
zvohybany lanko od plynu a uklepanej drat od spinacky ....
 
 
Datum: 08. října 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: dad      IP: uživatel1201    
kolik stojí nádrž na babetu?třeba použitá ale funkční? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Mafie-Davidoff      IP: uživatel1711    
den cekani u parkoviste od AUTOPALU ne sranda ale sem tam tam nejaka babettka stoji mam jednu doma ale je po prustrelu malorazkou:-D sem ucil brachu strilet a zpletl si terc :-D
 
 
Datum: 09. října 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
deset minut strachu:-D muj případ :-D
 
 
Datum: 09. října 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
pět prstů nebo flasku slivovice :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
možu dat světelnou civku misto zapalovací ? mam doma 5 světelnych a ani jednu zapalovací. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: samton      IP: uživatel3264    
kravina ty cívky sou všwhny sejný já jezdim na světelný a když chci aby to jelo kurva dobře tak tam dám ještě druhou
 
 
Datum: 15. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
jj dik chapu to
 
 
Datum: 08. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
ne....nebude to hazet jiskru a kdyz uz by to nahodou hazelo tak bude strasne slaba a nechytne to na ni ...ver mi....kdysi sem to taky zkousel .... ty svetelny civky maji malo zavitu a neni z nich tolik napeti jako ze zapalovací... nekdy by to mozna vysvetlil lip,ja nevim jak to podat lip....proste to nejde....
 
 
Datum: 08. října 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemůžeš, neutáhla by to
 
 
Datum: 08. října 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
V mototechně mi říkali že svýčka typu Y není do 2taktu vhodná.Nevíte proč já si myslim že do fichtla je lepší Y. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to je mazec! maj o jednu jednotku jiný IPčka a hádaj se spolu!
 
 
Datum: 09. října 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4276    
plissa koukam ty budes dalsi odbornik na slovo vzatý :-D jediny co u fichtla nici svicky je bohata smes a "pravidelná jiskra" :-D fakt nejaky vysunuty jiskriste ma vyznam resit u silnejsich kubatur a ostrejsich kubatur jako sou 250,350 a 2T motokrosy(ty na to trpeji nejvic)...u fichtla je to jedno ....a zpet k tem tepelnym hodnotam...u fichtla sou rozdily tech svicek minimalne poznatelný...tam je spis problem v tom ze tak z 10 lidi maj 3 dobre serizeny zapalovani a to je problemem ze jim to blbe chyta ...ja at tam dam jakoukoliv svicku tak k tomu prijdu treba po 2 tejdnech,naspricuju a jde na prvni at tam mam studenou nebo teplou svicku ...jinak na Y ve fichtlu si nemuzu stezovat....jsou dobry kdyz uz mas slabsi kompresi ....jinak je praxi overeno ze Y svicka u čz 250/513 propaluje kurevsky pist !!!
 
 
Datum: 09. října 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: plissa      IP: uživatel4275    
stando u fichtla neni jedno jakou tam dáš svíčku s jinou tepelnou hodnotu protože ta svíčka se může uhřát a prostě vodejde přestane to jet........ a propálenej píst sem už videl na dvoutaktu A na fichtlovi taky kuli tomu před sunutýmu hrotu videl sem to u 350/640 a u fichtla tak že tam radši tu svíčku s předsunutim hrotem nedávejte agord když to bude vitížený a nebude se ten motor chladit ..protože jinak ten hrot normálně ukápne .zdar
 
 
Datum: 09. října 2008 9:37
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
ja jezdim na brisk15 s kratkym zavitem a vysunutym jiskristem...Jezdil na tom i strejda prede mnou a nikdy se nic nepropalilo...a to jeste na te svicce neni podlozka. Jak je chuda smes, nebo svicka s dlouhym zavitem tak je propaleni mozny, ale s tou smesi tomu moc neverim...a znam nejmn dva lidi co jezdej na Y
 
 
Datum: 08. října 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
u fichtla je to uplne jedno jakou tam das svicku,hlavne kdyz to na ni hazi jiskru ...nejaky tepelny hodnoty,odrusena,neodrusena,vysunuta nevysunuta ...pro fichtla je to obycejna svicka jako kazda jina ....ale kdybys dal treba tu Y svicku do motokrosu čz 513 a mel blbou bohatost smesi,a ono obvzlast u tech 513 se dava vetsi tryska aby letela jako hovado....tak ten pist propalis za jeden den ...
 
 
Datum: 08. října 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
panebože probu´dte se!! jedinný co to může " urychlit" tak sou MAXIMÁLNĚ vysunuté jiskřice jak to měly starý palky do auta...
 
 
Datum: 08. října 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo.....Y nejsou konstruovaný(tudíž ani vhodný) pro dvoutaktní motor, ůdajně propaluje PÍSTY......ale nemužu říct z vlastní zkušenosti, protože když vim že je nevhodná, tak ji do dvoutaktů prostě nestrkam......
 
 
Datum: 08. října 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi se tu vedlo spor o to zda tato svíčka propaluje válce...myslim že sme se shodli že jen při špatně seřízené směsi. Já osobně jí tam mam a jezdí mi to s ní už půl roku dobře...
 
 
Datum: 08. října 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde mně řadit. Nedostanu nic jiného než neutrál mezi 2 a 3 a když dám trojku a sundám nohu z řadičky tak vyskočí do neutrálu. Není třeba povolenej řadící automat. Jo a mám trochu víc přešponovanej řetěz, má vůli tak 0.5mm nahoru a 0.5mm dolů protože je starej a furt padal. Jo a není možný že to dělají lamely protože nevím jak jsou na tom ale asi blbě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty řešíš padání řetězu našponováním i přesto, že víš že je chyba v tom řetězu a ne v našponování???? tim řetězem to být může, lamelama bych řek že asi těžko, takže zbejvá řadící automat a kolečka v převodovce, spíš teda ty kolíčky a dírky co jsou na těch kolečkách
 
 
Datum: 08. října 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Jestly to předtim fungovalo než jsi našponoval řetěz tak to bude asi tim a nebo muže bejt povolenej automat ty dva šroubky na hoře a nebo bude v prdely automat.
 
 
Datum: 08. října 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: Tibor      E-mail:      IP: uživatel4272    
čau nevite někdo jak dostat do pionyra 4 kvalt prosim piste na tel.724282301 diki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 15:13
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V dnešní době je to docela nereálný...ale jestli máš dost peněz,známýho nástrojáře tak to neni uplně nemožný...
 
 
Datum: 08. října 2008 15:13
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapomen na to a bude ti líp. je to zbytečnost
 
 
Datum: 08. října 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: Tibor      E-mail:      IP: uživatel4272    
dobry den nemate nahodou pocit že byste sem mohly přidat zboži tuningu na jawa 5o atd.ja si mislim že by byl velky zajem.Co nato říkate!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Prosimte, nech Sesu chvili bejt, podle me ma toho schaneni plny zuby...bud rad za to, co tu ma.
 
 
Datum: 08. října 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
caw nemá náhodou tenhle: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1606.html blinkr jemný stoupání ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam normální metrickej závit, teda na 95%, už je do dlouho co sem ho naposledy sundával
 
 
Datum: 08. října 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak o tom teda silně pochybuju, zatim jsem blinkr s mírnym stoupáním neviděl a to už jsem jich trochu viděl... a na tom výkresu je napsáno závit M12, takže by měl bejt normál
 
 
Datum: 08. října 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: mototrend      IP: uživatel4271    
Zdarec, chtel bych se zeptat jak mam dat do pincka gufero na klikovou hridel u spojky, jestli ho zatlacit az na doraz k lozisku a jestli to necemu nebude vadit, nebo jestli nechat malou vuli, ponevadz me to kdesi saje olej. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis tam nechat malou vuli,ale jen tak tak,kdyz to narazis az k lozisku tak muze lozisko drhnout o gufero
 
 
Datum: 08. října 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
co si myslíte o filtru z motorovky na fichtlu?konkrétně na mustangu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
kácet stromy nemusí,dřeva máme dost,zásoby musí bejt :-D
 
 
Datum: 07. října 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslim že ti pak mustang začne kácet stromy....(na blbou otázku blbá odpověď....:-) )
 
 
Datum: 07. října 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
myslim že ti to oproti org. filtru žádný poznatelný výkon nepřidá
 
 
Datum: 07. října 2008 22:09
 
<  2032  2033  2034  2035  2036  2037  2038  2039  2040  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 19:46:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu