Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 11. října 2008 12:28
 no, to já nevim je to víc na jih ale nevim... lipník nad becvou.. je to olomouckej
Datum: 11. října 2008 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 co je to za kraj?? jihomoravský??
Datum: 11. října 2008 10:48
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 diky za echo,uz to pisu do vikendovky
Datum: 11. října 2008 10:20
 ja sem z lipasu ze...ale nevim asik nepojedu
Datum: 10. října 2008 21:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ješte že si to tu řekl apon o tom vim a může se tam přijet podivat možná se tam stavim když vyjde čas
Datum: 10. října 2008 20:36
Jméno: pepouš
IP: uživatel1201
 čau.mám mustanga jawa 23.je tam zgenerálkovaný motor,nový lak na modro a má papíry,je to takový pěkný veteránek.Za kolik myslíte že ho prodám když ten podemnou má cenu tak 2500.tak ten muj kolik tak když je i s těma papirama platnyma,nová generálka atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 22:54
Datum: 10. října 2008 22:54
Jméno: bongo
IP: uživatel4124
 jj taky mam dva mustangy a taky bych 21 nechtel a 20 uz vubec
Datum: 10. října 2008 20:18
 asi tak... každýmus e líbí něco jiného
Datum: 10. října 2008 19:29
Jméno: Lukas
IP: uživatel2179
 Záleží na každém jaký má vkus.Já mám třeba mustangy 2.A do pionýra bych nikdy nešel.
Datum: 10. října 2008 19:14
  mustan je hranata plečka...... s prominutim... ja bych si jej nikdy nekoupil.......
Datum: 10. října 2008 18:59
Jméno: Lukas
IP: uživatel2179
 Nevím proč si padal ze židle,když s tím veteránem má docela pravdu.Jinak těch 5000,- by si za něj dostat mohl.
Datum: 10. října 2008 18:55
 veterán??  sem málem spadl ze židle takhle si urazil 555 moji z roku 1959 (bohuzel TP z jinyho pindi takze 61).. ale jestli vypada slusne tak das 5 tisic mozna i vic ale nevim ja se v tech cenach nevyznbam
Datum: 10. října 2008 18:45
Jméno: Jawař
IP: uživatel2179
 Čau hoši.Kolik bych mohl maximálně dostat za jawa 23A po celkové GO.Má nový lak jak plechů tak kostry.Nové díly v motoru atd.Je bez TP.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 20:43
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 heh
Datum: 10. října 2008 20:43
Datum: 10. října 2008 19:54
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 fichtl bez papírů nemá moc velkou cenu .. bez papírů se kupuje na zkažení a na naučení... takže tak maximálně 2 tisíce víc ne!
Datum: 10. října 2008 17:56
 jo viděl sem ho i za 5000 sem to tam nenapsal...
Datum: 10. října 2008 17:18
 no já myslim že tak 3000 jo...viděl sem pionýra i za jestli vypadá pěkně a jede dobře ak myslim že bys 3000 mohl dostat
Datum: 10. října 2008 17:10
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Když na motoinzerci prodavaj takový zrůdy za 2500kč tak proč by totoho po GO a s novym lakem nemohl prodat taky kolem 2500kč? Ale zase jestli to někdo koupi.
Datum: 10. října 2008 17:07
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 ON se se ptá na prodejní cenu a ne na max rychlost.Já bhych za nej dal tak 1600 - 2000,musel bych ho videt,ale bez tp mozna i min
Datum: 10. října 2008 16:24
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 ON se se ptá na prodejní cenu a ne na max rychlost.Já bhych za nej dal tak 1600 - 2000,musel bych ho videt,ale bez tp mozna i min
Datum: 10. října 2008 16:24
Jméno: fichtljoejoe
IP: uživatel4281
 Tak maximálka je 80km/h plus mínus...........
Datum: 10. října 2008 16:22
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4209
 nemá někdo karbec do yamahy dt 125 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 20:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 s*urve*y POLACI
Datum: 10. října 2008 20:12
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 to video je brutalni  co ti na ni vsechno odeslo po bahneni??
Datum: 10. října 2008 18:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 10. října 2008 18:31
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4209
 http://www.youtube.com/watch?v=uzp1p0fAXk8&feature=related
Datum: 10. října 2008 13:58
Jméno: lolenc
IP: uživatel4274
 čau hoši tak dneska jsem měl smůlu,jel jsem se projet a na listnaté lesní cestě jsem potkal lesáky s jeepem(lada NIVA 1.7) ,otočil jsem svojí čz516 a pálil jsem to směrem ven z lesiku,a v okamžiku sem najel do vyjeté koleje,ta mě rozhodila-otočila o 180° a svali jsem se nabok,samozřejmě bych nestihl ujet tak jsem na ně počkal a chtěl jsem se omluvit,ti dva chuji vylezli z auta,jeden zacal řvát co tu dělam a ja rikam ze jsem jen projizdel von prej tady nemáš co jezdit to je šlechtický les!!!řikam mu co to je za píčovinu že to je odjakživa státu...,a von ke mne prisel a zacal na me sproste rvat tak sem se sebral,nasadil helmu a jel pryc a oni ti chujové mě začli znova honit!jel jsem podél kolejí,tak jsem je přejel na druhou stranu a pádil sem přez druhý pole ke staré povrchové šachtě,tam sem zakempil,napil se....asi po 10 minutách přijel kámoš na 4kolce a povida ze potkal lesáky s nivou a že na něj stříleli,tak sme jeli rači jezdit na soukromou dráhu ale pudem si stěžovat takže snad je vyhoděj ty dva zm*dy .....no a číza bude teď ka na generálku tak chvíli nebudu jezdit ale dam si tam laděnou koncovku a to poznaj teprv pravej motokrossovej zvuk  no nic nák sem se rozepsal sakra tak nic no cuz...........
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 15:51
Jméno: lolenc
IP: uživatel8887
 ty vole měl jsem sjetý gumy a oni 1.7 nivu s teréníma gumama a 4x4 bych chtěl vidět vás vy chytrolíni!jinak číza už šla do světa teď řádim s DR600 to je jiný kafíčko
Datum: 04. března 2010 15:51
 Peter má pravdu,neujet jim na 516 to je fakt ostuda!
Datum: 24. května 2009 15:30
 Víte všeci hovno, co myslivost obnáší. Akorát tady otvíráte tlamu na myslivce, ale co dělají pro zvěř, třeba v zimě krmí, aby nepozdechali, tož o tom nemáte ani páru. Tak laskavě držte paštěky.
Datum: 23. května 2009 18:18
Jméno: Peter
IP: uživatel4467
 nic proti, ale to jsi jim na 516 neujel ?
Datum: 01. listopadu 2008 0:21
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 S tou zvěří. Hmm tak to teda nesmim jezdit ke kámošce. Ona má barák v lese a když sem odtamtať včera jel tam sem málem sejmul 1. prase, 3. srny a jednoho zajíce. A když to prase na mě čumělo tak nvm jestli bylo vyplašený nebo ty srny, všechno v lese na mě čumělo jak si to kotlim na mustafovi 50 na panelce. Fakt nevim jestli ta zvěř se splaší z toho když uslišej kuchanej vejfuck a motor na neutrálu v maximu ale ze včerejší zkušenosti se nesplaší ale ještě by vlezli "zmrdi" do cesty
Datum: 29. října 2008 12:19
 co v tom případě s tou zvěří dělá zěmědělská a lesnická technika? kromě toho že technickou to nevidělo ani omylem a všude odkapává olej? že prý my potom plašíme zvěř  to je jen blbá výmluva. Proč asi je každoročně vidět tolik přejetých kusů kolem cest? to bude tím že se rychle přizpůsobuje okolnímu prostředí. Když jsem kdysi jezdil na motokrosové trati tak bylo běžné, že se ta údajně vyplašená zvěř chodila pást na louku vzdálené od trati max. 50 metrů!!! ( a to jsem neměl žádné přidušené ořezávátko ale plnohodnotný závodní stroj)
Datum: 10. října 2008 19:29
 však jo oni jsou šmejdi... jezdi ve škopicach rozhrkanejch chtěl nám zatřelit psa HAJ:L jeden.... aa pokaždy ky ho potkam/e tak smrdi alkoholem..... jinak esi kdyz ste tam dojeli vypli motor aby to jeste oni neslyseli tak jestli si ho tahnul toho fika tak si byl hcodec a tak muzes aj do zakazu (myslim)
Datum: 10. října 2008 19:02
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 mustafe oni maji limity kolik ceho muzou zabit, aby byl optimalni kolobeh... jinak myslivci jsou fakt paka ja s tatou jsme jeli na pionýrovi narybky a on je tam zákaz vjezdu, ale tak ze jo nenecha fichtla bez dozoru  no tak jsme jeli a tak 10km/h jen tak na brbláka a oni tam mají takouvou chatku a chlastaj tam  no a mi to tam chcipli aby jsme si neplasili ryby vysel nachcanej myslivec a prej ze jestli umime znacky tak, mi mu na to tak proc tam parkujete s autama? On prej mi mame povoleni tak tata prej hm zadny vyjimky sem tam u ty znacky nevidel... a prej a jesli tak urcite ne na 5 aut myslivec zasel  a za tak hodku nachcany myslivci odjeli
Datum: 10. října 2008 18:30
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jojo ... fakt to nechápu .. my sme je taky potkaly a on ná mřek že tu plašíme zvěř že na louky můžeme jezdit ale v lesy nee ... joa le já ymslím že když tam jedem na svojich" prdítkách" tak je to ještě v pohodě .. .ale když tam letí vrtulník nebo letadlo ... a nejhorší je že stejnak ty zvířata zabijou oni ... fak čůráci
Datum: 10. října 2008 17:19
Jméno: Tomas
IP: uživatel4282
 my mame lesakov v pohode vela krat nas uz videli na motorkach v lese a nic nam nespravili - dufam ze to neprekriknem...
Datum: 10. října 2008 16:51
 na policii prostě nahlas že ohrožovali střelnou zbraní
Datum: 10. října 2008 13:15
 běž si stěžovat okamžitě na policii, protože jestli po vás stříleli tak na to jsou zákony a paragrafy, pokud vůbec mají zbroják, tak si to nemůžou vůbec dovolit a každou střelbu mimo místo určené se musí hlásit na policii čr pokud to nejsou myslivci s loveckým lístkem, nebo při odstřelu škodné což vážně pochybuji
Datum: 10. října 2008 13:14
 Já bych se chtel zeptat přestali me fungovat na fechtlovi dalkové světla i pření i zadní a drátky jsou zapojeny všechny tam kde mají byt vubec to nechápe a a žárovkou to taky nebude!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 20:07
Jméno: Richard
IP: uživatel4167
 Hj dík za odpovedi dnesak sem to prošmátlal a byl tam fajt blby kontak ale až jak to vede k zadnímu svetlu všechno je ok už to funguje!!
Datum: 10. října 2008 20:07
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 nejspis mas nekde ten drat prerusenej nebo ve vypinaci jak je ve svetle tak tam to mas zaoxidovany jedno z toho urco!
Datum: 10. října 2008 16:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zkus to rozpojit a parkrat ty kontakty pretehnout po smirglu
Datum: 09. října 2008 22:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a co zaoxidovany kontakty?
Datum: 09. října 2008 22:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak zbývají jen cývky.
Datum: 09. října 2008 21:04
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 Cau draci dneska sem udelal skousky A1 a je to neuveritelnej pocit ze se uz nebudu muset bat bengalcu a jezdit beze strachu po silnici a navic sem rad ze sem ty skousky vubec udelal hlavne testy je to pekne tezky!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 18:42
 asi nějak tak
Datum: 10. října 2008 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel4283
 Nezlobte se na mne,ale dnesni testy jsou pro blbecky ....
Datum: 10. října 2008 18:13
 já sem asi před pul orkem dělal zkoušky na traktor a jediny čeho sem se kurevsky bál byli testy ale nakonec upe v pohodě a jizdy sou brnkačka
Datum: 10. října 2008 15:24
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 taky ti gratuluji ja sem taky delal asi pred tejdnem a taky sem udelal testy byli celekem v pohode ale z jizdy sem mel strach ale komisar bul upa v klidu a nakonec me to dal
Datum: 10. října 2008 13:02
 Já dělal řidičák 4x a pokaždé s jinačímy testy  a ty poslední se my zdá že jsou až stupidně jednoduché, jinak gratulují a přeji ti hodně štastných kilometrů bez fízlů a nehod
Datum: 09. října 2008 23:04
 jj, paráda, já co sem dělal na A, tak mi ty testy přišli dost lehký, měl sem plnej počet bodů a technika taky lehká, akorát sem se trochu bál jízd, páč při jízdách s instruktorem sem dostkrát nepustil chodce na přechodu  , ale nakonec sem to taky udělal
Datum: 09. října 2008 22:20
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 jo taky blahopreju ale moc tezky mi to teda neprijde vetsinou ten koho to vylozene baví taty to kolem motorek ,..tak to dela s nadsením trebas jako ja envím ajk u ostatních ale enjak mi to nevadilo narozdíl od skoly,... pak to de do halvy celkem snadno jak se chce,... neríkam atyk sem na prednaskach usnul ale cajk,...
Datum: 09. října 2008 21:08
 ja uz mam papiry dyl,ale na silnici se bojim porad,ne policajtu,tech sem se nebal nikdy,ale spis se bojim jistych neohleduplnych lidi na silnici,napr ozraly traktoriste,zazobanci v mercedesu,nebo trema mlady blbecci co maj ridicak par dnu a uz sou mistri sveta
Datum: 09. října 2008 21:08
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 blahopřeju ale z češtiny bys je neudělal.
Datum: 09. října 2008 21:01
 zdar.. neska sem jel z 175 trochu do meze - na jedničku, nahoře to šlo na zadní, a pak mi spadl řetěz.. hned to chcíplo, a že tak sem nasadil řetěz, že to nakopnu, a tak na druhej šláp to chytlo, a tak že pojedu, tak sem přidal plyn, a ve votáčkách to chcípe, (sotva to do těch votáček de dostat) a dělá takový divný zvuky, jak kdyby to sem tam střelylo do vejfuka.. ale je to celkem potichu ta rána.. tak sem to nechal na jedna na volnoběh at si to samo vyjede kopec, at nemusim tlačit, a utíkal sem vedlo toho.. doma že to zase nakopnu, a prostě to ne a ne jít do votáček.. dicky to mělo takovou dobrou akceleraci, a než se to tet roztáhne.. prostě s tím něco je.. nevíte čím to může bejt? jo, do zapalování to vrazit nemělo, diš mi to tam neudělalo na kartru díru... ještě mi to nikdy neudělalo.. díky za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 18:47
Datum: 10. října 2008 18:47
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 me pride jako kdyz ti to podfukuje bud pod hlavou nebo pod svickou a nebo ti prasklo.... neco  treba kondik
Datum: 10. října 2008 18:34
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 ja bych taky řekl že to je předstihem mě to dělalo to samý nechtělo jít do otacek a bylo to uplně mrtvé
Datum: 10. října 2008 18:23
 zatím ne.. já včera vůbec nelěl čas.. ale jak by se to tak hned mohlo pohnout? zrovna kdyžmě spadl řetěz? a právě diš to do toho nebouchlo.. no neim..
Datum: 10. října 2008 14:04
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 předstih a odtrh si kontroloval ??
Datum: 09. října 2008 20:43
 Zdar fichtlaři mám docela dost vážnej problém do fajfky mi de proud ale svíčka nehází vyměnil sem kondík ají indučku ale nic nepomohlo nevíte co stím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 10:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel3974
 Fakt díky pud zkusit vyčistit pořádně kladívko a uvidíme..
Datum: 10. října 2008 10:46
 to ne svíčky sem taky měnil aj fajfku spíš to bude ím kladívkem ale nevim co.
Datum: 10. října 2008 10:39
 hele.. skus kladívka.. neim proč, ale taky mi to dělalo.. vočisti je smirkem... ale já to měl jednou tak debylně posraný, že na jední straně kladívek byla pecka maličká, a v druhý zas dirka, takže sem vo tom nevěděl, a tu dirku sem neměl čim vyčistit, a přes ni šel zrovna ten proud.. tak sem to pak přejel pilníkem, a je to OK.. tak čus..
Datum: 09. října 2008 20:36
Jméno: jura
IP: uživatel4280
 skus dát novou fajku a novou svíčku mělo by to šlapat
Datum: 09. října 2008 20:09
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jo to je jasny , když to ve faji kope tak je to jasně svička . Ale musiš ju dat koncem napřiklad na hlavu valce aby hazela když je vytažená!!!
Datum: 09. října 2008 20:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zkus vymenit sivcku treba to dela ona
Datum: 09. října 2008 19:43
 ají přestich a odtrh mám dobře!
Datum: 09. října 2008 19:39
 slysel jsem ze 150 MZ je zivejsi nez 250 cz je to pravda?natrhnu ze 150 dobre serizenou cz 250 taky dobre serizenou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 17:47
 Záleží na řidičích, nedá se to jednoznačně napsat, když někdo neumí řadit s určitým strojem tak nemá šanci...
Datum: 10. října 2008 17:47
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já jsem videl na netu video a tam si dávám závod jawa 350 s MZ 150 a bylo docela vyrovnaný na rozjezd akorám 350 má vetší max.... MZ je proste mašina
Datum: 10. října 2008 13:44
Jméno: david3333
IP: uživatel4215
 ja mam mz 250 a vozil som sa aj na150 150 by cz250 isto zobrala na odpich no je dost mozne ze by ju cz dobehla ale je to dost nepravdepodobne no zalezi aj jaka cz 250 ci kyvacka alebo dvojval?????? no a ked mas rozladenu 150 tak potom nepredbehnes ani dobry simson 150 su strasne citlive na nastavenie
Datum: 09. října 2008 19:09
 no je pravda ze MZ 150 je slesne ziva masina... myslim si ze na rozjed by Cz dala ale na maximalku newim...
Datum: 09. října 2008 18:27
Jméno: Archont
IP: uživatel3443
 Zdárec mam v plánu kupit si ČZ 175/487. Můžete mi poradit na co bych si měl dávat bacha při koupi abych nenaletěl? Děkuju...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 15:42
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 rux císlo motoru a rámu neni nikdz stejné,musí sedět číslo ramu a typ motoru.
Datum: 10. října 2008 15:42
Jméno: rux
IP: uživatel4236
 dneska nemusi souhlasit cislo ramu s cislem motoru vy rozumove
Datum: 09. října 2008 21:58
 Zkotroluj, jestli sedí čísla s TP, dláe pak zadli není hnutý rám, jestli nemá vůli opředn vidlice nebo krk řízení, dále pak zadní kyvná vidlice, clkový vzhled, chod motoru, odřeniny, různé opravy a podobně.
Datum: 09. října 2008 19:02
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 vyptej si velký tp a skoukni čísla motoru a rámu jestli sedí, zkonotruluj jestli někde nerezavý a nehnije, tap okoukni vzorky, světla a blinkry a hlavně se s ní chtěj projet a na řeči že to dneska nějak nechce jet navěř.
Datum: 09. října 2008 17:58
 dzarec chci se zeptat co by ste mi doporucily?MZ nebo CZ a kolikatku?mam moznost mit MZ 125,150 a cz 175 a 250 co doporucujete cau dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel4283
 Kdyz uz tak aspon MZ 251 ...ta mz 150 nejede....
Datum: 10. října 2008 18:17
 já bych bral jednoznačně čz 250, ale na ježdění po silnici, na pole je jí škoda a náhradních dílů moc neni, btw odkud jsi? Já bych měl o tu 250 možná zájem..  kdyštak napiš mail..na pole bych bral tu mz 150, je tam krátká jednička která se v terénu hodí
Datum: 10. října 2008 17:53
 ale tak tech nahradnich dilu se moc bat nemusim ne?to uz je docela spolehlivy
ne?
Datum: 10. října 2008 14:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 taky se přiklánim k názoru MZ 150 je to fakt výborná mašina ale jetsli máš řidičák A1 tak to si ji nekupuj je to takový vo dršku
Datum: 10. října 2008 13:47
 cau tak MZ rozhodně ano! je to velmi dobrá motka do zacatku a levná a svym vykonem nakládá skoro všechny čínský křápy takže MZ4ever,tu čízu bych ti doporucil jen na pole na silnici dnes už číza moc není dobrá ale kroska z ní je vynikající!měl sem mz 150,je dobrá do tech 18 max19 pak už ti nestačí výkon tak pak příde 250 až budou prachy tak bych ji chtel
Datum: 10. října 2008 12:02
Jméno: david3333
IP: uživatel4215
 kup si mz 150 alebo radsej 250 budes mat na dlhsi cas pokoj a budes mat poriadnu masinu
Datum: 09. října 2008 19:13
 Mz je novější, má určitá vylepšení to jo, ale je to hnus, hlavně válec to je černá pruhovaná krabice... Mě osobně se to absolutně ne,líbí, to už snad radši simsona... ale to je taky jen obyčejná německá kopie Jawy 90 a pionýra... ALe to sem nepaří. Je to na tobě.. Jen se připrav nato, že díly na MZ jsou pěkně drahé.
Datum: 09. října 2008 19:10
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 Co se týče spolehlivosti a výkonu a vzhledu tak bych bral tu MZ ale zase mít čztu 175/250 ... to se za tebou každej ohlídne! ale je to čistě na tobě ... jestly chceš aby to bylo jen přibližovadlo nebo aby si na to balil holky...
Datum: 09. října 2008 18:52
 no ona ta MZ je prekopana ta krosku takze ram tam je jinaci  ale dik
Datum: 09. října 2008 17:51
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 100% MZ 150 je novejsi a lepsi elektronika, rám atd. jednoznacne tu MZ 150
Datum: 09. října 2008 17:33
 čau kluci potřebuju pomoc jak mam zapojit elektriku v zapalovaní
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 17:24
Datum: 09. října 2008 17:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u čeho? u fichtla? myslíš jako jak a co propojit na statoru?
Datum: 09. října 2008 16:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau kluci.......mam čz 125 a potřebuju tam dát z čz175.....když sem je poměřoval šuplerou tak sou jak vnější průměr, tak vnitří průměr cívek uplně stejný, ale když do toho motoru dam to z té 175 tak zaprví tam jde oproti tomu druhýmu hůř dát a hlavně pak dře rotor o cívky.....co s tim??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 20:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nee.......rotor v žádnym případě nehází.....a když sem to měřil s tim zapalkem co tam bylo, tak to, co dře má oproti němu ještě dvě desetiny větší
vůli......
Datum: 10. října 2008 20:13
 to je nějaký divný, seš si jistej že tam dobře sednul? Neháže ti rotor?
Datum: 10. října 2008 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no právě když je to zapalování i dotažený šroubama tak to dře ještě víc......prostě to bude nejspíš jakoby čejdrem nebo jak to říct a nesedí to tam správně........tak mam asi smůlu a budu musetsehnat jiný
Datum: 10. října 2008 18:26
 zapalování je naprosto stejný, napadá mě jen jestli si to špatně nenasadil nebo jestli si neměl povolený šrouby...
Datum: 10. října 2008 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejsem blb....na desetiny milimetru je to stejné a hlavně je to stejný typ zapalování, takže jde o to, že to asi nebude přímo vycentrované, tak sem se chtěl zeptat, jestli s tim nemá někdo zkušenost, popřípadě jak ten problem vyřešil....
Datum: 10. října 2008 10:31
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 sice nenapsals co chceš ale pochopil sem že asi chceš dat zapalko ze 175 na 125 ne ?? mno když to tam nejde tak to asi stejné rozměry nemá  - tu 125 nemám tak nwm - snad ti někdo poradí
Datum: 09. října 2008 17:38
Jméno: jirka
IP: uživatel1653
 Můzu do fichtla 8,výbrus začít dávat olej stihl červený 1:50? Mam najeto 820km na M2T. Hul9 to a olej te4e z výfuku 1:33
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo ale nemaz to jeste 1:50 gdyz je v zabehu...vic zvlaste gdyz prechazis z mineralu na nejakou polosyntetiku(syntetiku ale to uz je zbytecnost na klasicky pouziti)...jinak to m2t dela ze se nespaluje(nebo hodne spatne) a kape z vyfuku nebo z kolena
Datum: 09. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 i pomuze jen je treba si s tim dat praci to vycistit...hlava smirglem, valec hadrem a trochu ho maznout tim novym motorovym, pist zkouknout a taky vycistit...nejlip je taky i zbytek v karbeci, hadicce, nadrzi...navic fichtlik sezere naprosto secko s cimkoliv i tu brusnou pasu m2t a jeho rozpoustedlo ve forme novyho oleja...
Datum: 09. října 2008 19:50
Jméno: david3333
IP: uživatel4215
 ked si to uz zabehol na m2t tak ti uz ani svetena voda nepomoze
Datum: 09. října 2008 19:16
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jo ten stihl tám dát můžešale sundej hlavu vem jemnej šmirgl a trochu oškrab karbon z pístu a hlavy ...ale bacha ať to nepoškrabeš páč b ti to pak netěsnilo...
Datum: 09. října 2008 18:55
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 takze maz 1:33 nemen to... snizis si zivotnost o hafo... a jestli ti to tak hodne cudi 1:33 tak bud neumis michat nebo ti to ke klikovce saje olej z prevodovky
Datum: 09. října 2008 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel4276
 doslova tak ....kdyz uz si to zajel na M2T tak na nej jezdi uz furt a nebo to rozeber a vycisti hlavu a pist a pak muzes prejit na ten Stihl....ale pomer zachovej nejmene 1:40,radsi 1:35 ale to je na tobe ...
Datum: 09. října 2008 15:01
 Já bych to neriskoval...Válec hlava i píst už budou mít na sobě karbon...a ten stihl karbon rozpouští...takže tim riskuješ zadření...
Datum: 09. října 2008 14:55
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 cau klukove,chtel jsem se jeste zeptat - ta přívěra v tom vyfuku je napevno?A přibližně v jakych mistech?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 22:09
 možná se ti tu ozve někdo kdo tomu víc rozumí než já
Datum: 09. října 2008 22:09
 tak nějak, jen místo rychlopalu bych to viděl na klikovku
Datum: 09. října 2008 22:06
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 takze ta mechanicka je napojena treba na rychlopal a ta elekronicka na CDI?
Datum: 09. října 2008 21:19
Datum: 09. října 2008 20:52
 nejsem si úplně jistý ale mělo by se to rozdělovat na dva druhy, elektronickou a mechanickou, a otevírá se nebo zavírá při určitých otáčkách a mělo by to pomáhat k lepšímu vyplachování... když tak mě někdo opravte ale rozhodně bych jí neodstraňoval
Datum: 09. října 2008 20:36
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 ale ne,chtel jsem jen vedet kde to je!A oni jsou nake omezovace??A cim se ovlada ta privera?
Datum: 09. října 2008 19:49
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 axo byl rychlejší
Datum: 09. října 2008 18:51
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 a nemyslíš spíš něco jako omezovač ?? (ve výfuku ??)
Datum: 09. října 2008 18:50
 a na jaké motorce by to mělo být? nemáš na mysli nějakou přepážku nebo restriktor?
Datum: 09. října 2008 18:49
 proc to chces davat pryc???pak ti to nepojede.....
Datum: 09. října 2008 18:07
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 fakt?v mototechně mi rikaly ze je nekde v koleni vyfuku,ale to je jedno.takze tu priveru maji novjejsi moto?a jak se to dá odstranit?
Datum: 09. října 2008 17:52
 definuj mi přesně "přívěra ve výfuku"? pokud vím tak výfuková přívěra je ve válci moderních dvoutaktů
Datum: 09. října 2008 17:40
Jméno: číza
IP: uživatel4277
 Mam čz 125/476 a hučí 1. a 3. rychlost nevíte čim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel4276
 sou tam uz vůle v poudrech a v loziskach ....pokud nechces rozebirat motor tak to neres....proste to huci...ono to este sezonu mozny dyl vydrzi...
Datum: 09. října 2008 14:41
Jméno: Drak
IP: uživatel4024
 Cau draci chcu si tady od sesy zakoupit sadu 8.vybrus  co si o tom myslite a mate po pripade nake skusenosti s touhle věciškou??dik za rychle odpovědi  štastne kilometry
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 18:36
Jméno: deda
IP: uživatel556
 ty usmeve s prezdivkou  co tady blekotas dit ja sem jezdil 8.výbrus a mel sem tam normalni hlavu a uplne v pohode
Datum: 09. října 2008 18:36
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 proc by mel pist narazet do hlavy??
Datum: 09. října 2008 17:38
Jméno: :)
IP: uživatel4260
 a nezabudnite spomenut ze po namontovani zacne piest narazat do hlavy,...ale pokial mas doma sustruh a deda co vies sustruzit..
Datum: 09. října 2008 16:40
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Je to uplně stejný jako když dáš novou sadu 38 original.Na 0.výbrusu je lehčí píst je to skoro lepší a méně se hobluje válec ja je píst lehčí.
Datum: 09. října 2008 14:30
Jméno: standa
IP: uživatel3304
 jo....ma to objem 55.6 ccm,trosku vetsi kompresi,trosku vetsi treni a ve vysledku to jede stejne jak s O.vybrusem ...nevydel bych v tom zadny extra zvyseni vykonu ...trysku bych nemenil,maximalne seriovku 72 co se davala na mustnga,ale z vlastni skusenosti doporucuju standartni trysku 68 a lehce zvednout hladinu
Datum: 08. října 2008 22:22
 JEN PRO ODBORNIKY,, jaky RAL (cisla) se pouzivali na PONIRY ! piste,, jen kdo to ma overeny,,,dik sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 18:52
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 A nevíte někdo jaký je číslo žlutý barvy na fichtlovi
Datum: 26. ledna 2009 18:52
 pak ještě byli světle červený-to by mělo odpovídat odstínu červená paprika kterej se používal na škodách 120, a ta zelená by mohla bejt zelená hrášková- nemam ale doma vzorník (kdo taky má, že) takže nemůžu říct přesný číslo
Datum: 10. října 2008 18:03
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Datum: 09. října 2008 19:13
 o cervene vim,,to je jasna paka,,, ale jde mi o modrou,oranzovou, zelenou,,, nevi nekdo,,nema to odukousene
Datum: 09. října 2008 15:02
 jedine RAL 3004 alebo čsn 8850 co deš stříkat jawku??
Datum: 09. října 2008 14:53
 Višňová červeň-RAL 3004
Datum: 09. října 2008 14:02
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 ral oznacení je 3004 pro cervenou barvu
Datum: 09. října 2008 5:46
Jméno: standa
IP: uživatel3304
 seso mam to v garazi,RAL lak ve spreji, odpovida laku 8850. Zitra ti poslu oznaceni,dnes uz pujdu do hajan...
Datum: 08. října 2008 21:52
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 Cau mam cz 175/487 a kdyz jedu se zaplyma svetlama tak mi pritom slabe sviti kontrolka dobijeni, cim vic spotrebicu je zapojenych (blinkry,klakson) tím víc se ta kontrolka rozsvítí. Je to normalni? mam podezreni za to je uz stara baterka destliky tam mám dost a včera sem ju dobil...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel4276
 hele by the way,nemas tam silny zarovky?? kdyz jsem mel v peraku ve predu 35W zarovku tak dobijel jen za jizdy a blbe....od ty doby co sem tam dal 25W tak je klidne a na volnobeh se svetlama se mi rucicka ampermetru klepe kolem nuly a kdyz pridam tak jde krasne do plusu (dobiji) ....ale pokud mas v poradku dobijeni tak bez svetel na volnobeh musi dobijet,aspon 1A ...
Datum: 09. října 2008 14:47
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 tj, nejsem blb to vim  ale nevim jestli je u tehle motorek normalni ze pri zapnutych svetlech to spatne dobiji
Datum: 09. října 2008 13:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dobijí to, když je kontrolka zhaslá......tudíž je logický, že čim víc spotřebičů zapneš, tim men ti to dobijí
Datum: 09. října 2008 11:24
|



|