slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2029  2030  2031  2032  2033  2034  2035  2036  2037  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Včera sem poskládal novej motor a dal ho na pincka . Seřidil sem ho a vyjel na 1 ku mě to strašně rychle vylítlo až na 25km/h a na 2ku někde k 45km/h a řvalo to a nedaval sem tomu a na trojku jako by spadly otáčky a nechtělo to vubec jet. Čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel1391    
Už to tak bude. Tak hodně štěstí při rozebírání a znovuskládání. :-)
 
 
Datum: 13. října 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel1391    
Hele ty jsi přehodil kolečka v převodovce. Přečti si toto: http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-prevodovky-silna-dvojka-kross-cross.php . :-)
 
 
Datum: 13. října 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak mozna plovakovku seridit...gdyz jedes na 1 a 2 ve vysokejch tak ti tam treba v plovakovce uz nezbydce a proto ti ta 3 netahne...jinak vycistit trysky, ventilek, kohoutek...
 
 
Datum: 12. října 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
ne ne to určitě ne , schvalně sem se dival jak to ma byt a dal to tam normalně. Silná 2ka je mě na prd.
 
 
Datum: 12. října 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze by spatne poskladana prevodovka?
 
 
Datum: 12. října 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: Dejvid      IP: uživatel3680    
Zdar mohl by mě někdo popsat jak je udělaná elektrika na jawa 50???prosím podrobněji \r\nDěkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draku jestli budes chtit tak mi pisni na emali a ja ti to vysvetlim uplne do mrte:-) a nebo na icq 460615035 zdarec
 
 
Datum: 12. října 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel3680    
Zdar to stojí jedna Čelist brzdy nebo dvě čelisti za 122Kč? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
tak to si me pobavil je tam napsano celist ne celisti
 
 
Datum: 12. října 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: redy      IP: uživatel2324    
Zdarec kluci hele je to pravda že papírovej filtr na benal malo propouští olej??????, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 16:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Teda filtr v ceně dvou rohlíků by mi byl podezřelej hned Stando :-D. Ten co mám já jsem v autodílech nedávno kupoval za 25kč či tak nějak...
 
 
Datum: 12. října 2008 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
chongu ale oni nektery ty filtry opravdu stojej za nic.... vetsinou ty za 8,- stvrdnou a jsou nepruchozi ....osvedcili se mi ty mensi filtry za 45,-
 
 
Datum: 12. října 2008 13:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Se zamysli... Kdyby nepropouštěl olej, tak ten by se nad filtrem musel olej hromadit, čímž by byl patrný rozdíl barvy mezi polovinami filtru podle toho jestli je to před či za papírem :-D. Prostě kravina.. někdy holt používejte selsekej rozum :-D. Mimochodem... Sítko brání průtoku paliva méně, ale za cenu že nejjemnější drobky rzi z nádrže pomalinku přicpávají plovákovou komoru (doporučuji se na dno plovákovky po roce provozu se sítkovým filtrem podívat) a následně pochopitelně i kanálky karburace. Jestli někomu z vás papírovej filtr způsobil jakoukoli potíž, tak je to stějně z 99% z jiných důvodů než si myslíte bo většina fichtlistů si jen myslí že něčemu rozumí :-D. Používám papírový filtr a dokonce jeden a ten samej už 8let na mustangovi a ať kdy vyschnul nebo ne, funguje dál. Jen ho vždy v rámci jarní údržby vypláchnu lihem a v opačném směru proplachu než jde normálně palivo vypustím veškerý nashromážděný bordel... Jesli někdo někdy koupil protrženej filtr tak je to holt smůla ale zdá se mi hloupost jen kvůli jednomu vyjímečnému zmetku na tak výbornou věc zanevřít :-D
 
 
Datum: 12. října 2008 12:20
 
 
 
 
Jméno: :)      IP: uživatel4300    
ja mam jeden filter za 40sk 2 roky a este s nim nebol problem...len ked ho niektori majstri dokazu dat opacne tak potom sa netreba divit ...
 
 
Datum: 12. října 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
já s tým mám tak špatnou zkušenost že bych si to už nikdy nekoupil . Mám jenom to sitko v nádrži a jezdím s tym už rok a všechno OK.
 
 
Datum: 12. října 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
podle výrobce ...zazil jsem filtry ktere olejem ztvrdly a rozsipaly se kdyz uschli ...jine filtry jezdi denno denne bez problemu ...
 
 
Datum: 12. října 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: ySimiP      IP: uživatel4297    
To nevím jistě,ale už jseem taky něco takového slyšel.Mě po roce přestal propouštět benzín.Tak mám teď sítkovej a karbec se plní jako bez filtru.S tím papírovým to trvalo mnohem déle,než jsem nacupoval.
 
 
Datum: 12. října 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
To ti neporadim ale ja uz radsi pouzivam jenom ten sítkovej pač ten papírovej jsem koupil protrhlej a docela me to na***lo.
 
 
Datum: 12. října 2008 8:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je to jenom naka povera:-)
 
 
Datum: 12. října 2008 6:41
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, tak sem zase nashromáždil pár dotazů tak to napíšu najednou. Jsou to jenom takový k diskuzi. Takže my budem zazimovávat chatu a budu fichtla dávat do tý chaty, kvůli přírodním podmínkkám. No a tak se chci zeptat, co všechno byste udělali aby se mu nic nestalo? Určo mu tam nechámn benzín, aby mě nezrezla nádrž. CO byste udělali ještě vy? No a pak jenom takový mini diskusičky. Z čeho máte obal na nářadí? Už ho mám celkem trhlej tak bych ho udělal třeb z džínoviny. No a teď mi to vypadlo tak pak to kdyžtak dopíšu. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: ne, jenom na půl roku, ani ne...aaž nebude sníh tak tam jedem...max půl roku...my to taky jenom vždycky hodíme nahoru a vypustíme...takže se na vše vyprdnu, vypustim béňo jako každej rok a je to
 
 
Datum: 12. října 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Co se týká karburace je jedno jestli ho necháš nacupovanej nebo ne. Po odpaření benzinu se olejem ucpe hlavně podávací ventil a i kanálky, prostě je ten ventil zalepenej v poloze kdy furt dává palivo, nebo je zavřenej. Prostě počítam na jaře s tím, že první start bude komplikovanej vzhledem k zalepení karburace. Někdy je to na krátké projetí, než se propláchne, někdy holt ho sundám a propláchnu v čistém benzínu.... V zimě proto občas stroj na chvilku nadlábnu abych si to běhání na jaře ušetřil :-)
 
 
Datum: 12. října 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Je jedno jestli necháš v plechové nádrži benzín nebo ne... vždycky nádrž prorezaví neprve v místě kde dlouhodobě stojí kulička vody v palivu... a to je obvykle při zazimování, kdy se dlouho nehejbe s motorkou a kor, když stojí pokaždé na stejné rovince... A že v každé nádrži trocha cody je to si můžeš koneckonců vyzkoušet sám až nádrž doo mrtě vypustíš :-). Každopádně nech motrku v suchu, pak nemá od čeho rpázná, promaštěná nádrž pořádně rezavět...
 
 
Datum: 12. října 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
pokud je mozno tak nadrz a karburator aby byli prazdny ....dnesni slozeni benzinu nedovoluje jeho delsi staní....zvodnatí za 2 mesice a ucpe ti uplne vsechno kam se dostane ... Jinak souhlasim s nazorem ze je dobre dat pod fika pekac a postavit ho na stojanek ....ale pripada mi to cele jak kdyz ho chces zazimovat na 5 let :-D ....ja ho na zimu hodim do stodoly a vypustim benzin...to je vsechno
 
 
Datum: 12. října 2008 11:47
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel3608    
Jenže nafta zase zvodnatí, zkus na zimu všechny chomové věci potřít olejem a nepřikrývej ho ničim až k zemi stačí tak do výšky stupaček
 
 
Datum: 12. října 2008 11:05
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
a do nadrze se dava nafta protoze ta se ti nevipari jako benzin.... jo a pod fichtla dej pekac at nemate v chate flek na zemi od oleje
 
 
Datum: 12. října 2008 9:42
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už nemáš co dělat tak zkus si sehnat polyurethanovou pryskyřici a na vnitřní očištěné stěny nádrže jí nanést, potom už nebudeš muset mít strach že ti zrezaví :-)
 
 
Datum: 12. října 2008 1:08
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Můžeš jezdit ke mě vrtat se v mim fichtlu :-D ... se zazimováním ti neporadim, poslední zimu sem jezdil víc než za pěknýho počasí takže netušim :-) ale řiká se že má do válce dát trošku oleje a jednou dvakrát prošlápnout, ucpat výfuk aby se nedostala vlkost do válce, a dát to na stojan aby si neměl na kolech "botu"... a všechno vyčistit :-)
 
 
Datum: 12. října 2008 0:20
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo už vim. Co byste mě doporučili za stroj, ve kterym se budu moct vrtat ale je spolehlivej? Já mám tu svojí 21 v kupě a nemám se v čem vrtat... :-D
 
 
Datum: 11. října 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel1519    
chtěl bych se zeptat jestli má MZ 125 stejný kartery s karterama MZ 150? dale stejny průměr klikové hřídele s mz 150?a nebo jsou tyto motory naprosto stejne az na rozdil velikosti vrtani?Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
Danielito presne taky se mi to uz nelibi tohle je pro fichtlu babetty atd a ne zadne mz ikdyz kdybych neco potreboval vedet tak se asi taky zeptam
 
 
Datum: 12. října 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
už mě to docela štve, je to tady samá MZ :-/
 
 
Datum: 12. října 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
 
 
Datum: 12. října 2008 9:43
 
 
 
 
Jméno: pepe in the home      IP: uživatel1201    
zdravim,no tak jsem si zjistil,dvojsložková modrá barva litr stoji 775kč.tak sem byl rád a pak sem se od tatky dozvedel ze se to musi pripravit a když to někomu odvezem tak mne to vyjde asi na 2500.ale tak zas bude to a co na to říkáte?vyplatí se to?bude to dost pěkne vcelku?jawa mustang 23 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Já jsem si ve čtvrtek objednal dvousložkovou modrou barvu s tužidlem a ředidlem a víde mě to na 800kc.A stříkat mi to bude tata protože ja to ješte neumim.
 
 
Datum: 11. října 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to taky budu dávat do lakýrny za tak 2 roky...kola sem si sice taky stříknul ale vypletu si je pak znova s novejma ráfkama.....třeba pak bude už mít 21 větší hodnotu než teď
 
 
Datum: 11. října 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jesi nemáš pistoli s kompresorem nebo nejsi hodně šikovnej, tak to vodvez do lakýrny....já sem sí to stříkal ručně sprejem a ne že by to bylo hnusný, ale někde to vopřeš a hned se vodlouone lak...když to necháš nastříkat tak s tim nebudeš mít práci, zbytečný nervy a bude to kvalitně a pěkně
 
 
Datum: 11. října 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdar seso mam dotaz, to lanko na spojku do kývačky co tu máš pasuje i na čz 175/356? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nejsem sice sesa ale jestli myslíš toto:http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1513.html tak pasuje.........mam ho na čz
 
 
Datum: 11. října 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: mirda      IP: uživatel1828    
hele stane se neco kdyz davam benzin:olej 1:50 motor mam uz mam zajetej (1200km) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při závodech dávám do mopeda Castrol TTS 1:25 ...... a bez kouře (jasně že vim, že je to přemazaný) Na běžný ježdění stačí 1:40
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Maž 1:30 ojej M2T nebo M2T super do fichtla bohatě stačí.
 
 
Datum: 15. října 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
co si budem povidat...byli sice o dost horsi oleje ale s porovnanim s m2t sou ty stary tak na stejny, mozna lepsi urovni...a ten pomer 1:33 neni dano olejem ale konstrukci valce a soucastek...valec umazes syntetikou i treba 1:400 ale to bronzovy futro potrebuje 1:33...ale jinak na obycejnou klasickou jizdu 1:40 gdyz to nebude moc casto...
 
 
Datum: 12. října 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda závodní motor mažu 1:30 klalitním olejem...! Takže si můžu dovolit i pár km po rozjetí výbrusu vytočit ho na 12 000... Ale to je extrém tam musí člověk mít jisotu že si to může dovolit. 1:40 mažu sériovku s bronz. futrem a polosyntetikou. Takže bych to viděl asi tak. Musíte si uvědomit že dříve se mazalo 1:33 protože ty oleje neměly prakticky aditiva. V dnešní době moderních 2T jde koupit olej a teplej motor ti nezakouří protože se olej 99,9% spaluje...! Na závodech je motor vytočenej k 10 000 nevidíš že by zakouřil....! Asi tak no..:-) Zhruba...:-)
 
 
Datum: 12. října 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
ne nic se nestane jen az bude leto a ty si pofrcispo krasny rovince 65km/h zazijes neprijemnej defekt pri kterym se ti muze treba kousnout zadni kolo.... A zajima me kam vy na to pi*oviny chodite? Fichtl se odjakziva maze 1:33! Simpl se maze 1:50. A otazecka na konec: CO ma za vyhodu kdyz budes mazat 1:50? Krom usetreni na oleji...?
 
 
Datum: 12. října 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud tam mas bronzovy futro tak jisty je mazat 1:35 a 1:40 gdyz je to jenom na klasicky pouziti...1:50 se samozrejme da ale urcite bych to neriskoval na (konci) zajizdeni...sic by se nic asi nestalo (pokd bys to stale nehnal do vys. otacek) ale jistota je jistota...
 
 
Datum: 11. října 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych to neriskoval, maximálně 1:40 a kvalitní olej
 
 
Datum: 11. října 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čaau....... chci se zeptat, jak docilim toho, aby mi moje čz125 dobíjela i při nižších otáčkách?Ted mi dobijí, ale až dost vysoko, tak jestli pomuže třeba vyměnit uhlíky(ted maj tak 12mm) nebo co zkusit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo jo určitě protože je tam nový krabicový relé
 
 
Datum: 11. října 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
a co regulátor dobíjení je v pořádku?
 
 
Datum: 11. října 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel404    
čau lidi chci se zeptat ja mam babettu 207 a jede mi maximálně 40 km/h a kámoš má taky babettu 207 a jede mu 50 km/h a chtěl bych vědět jak to opravit. díky ondřej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jiné převody, připadně vyčisti hlavu a pist od karbonu, vyčisti výfuk a dopasuj výfukové těsnění a těsnění mezi karbecem a válcem,(musí přesně pasovat) a málem bych zapoměl na kola a brzdy, kola se musí lechce otáčet:-)
 
 
Datum: 11. října 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidi mám takovou depku.. prostě kamarád má 21 a já mám 555... v každym kopci mě dává a když mi to dnes pujčil tak sem se divil, jak to tahá, a vy říkáte, že do kopce je lepší 555,,, tak čim to je? mám tam 12 kolco a on nevi (esi má 11 tak to beru ale esi ne! tak snad hodim valec na vybrus :-) ) no tak mámm to hodit na výýbrus když mi to tak skvěle netaha? jo a na valci citim jen malo hodne malo schodek jak sje to trocha vyježděny.. prostě hodně dlouho přejiždim a potom tam něco ucitim nejakej mensi schudek... jina slovo zajet motor sem neznal takže po výbrusu to znalo plnej, nebo nic,,, mazáno stihl olejem takovym červenym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já mám 21 a do jednoho kopca jezdim an dojku no a to celkem do bře...vážim +- jak standa
 
 
Datum: 12. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
zapomnel jsem dodat,ze mam 93 kg :-D
 
 
Datum: 12. října 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
no to ti asi moc nejede :-( ja mam doma 21,555 a 550 ...ta 550 je je fajn ale precejenom je to liný ....ta 555 je totalne vykloktaná ale kopce jezdí líp jak 21....ale jinak 21 vzdycky predjede pareza :-( ...ta moje 21 je po GO,jede fest rychleji,ale ty kopce mno....ale nemuzu si na ni stezovat :-)
 
 
Datum: 12. října 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako to můžeš už mět válec vyježděný a strácá to tlak...tak bych to dal nwm kolikátý tam máš výbrus ale dal bych výbrus a kroužky bych koupil o výbrus víš s pak je trochu spiloval jehlovím pilníkem aby sa vešli do válca a nebude to strácat tlak a vydržíja dýl a pojede jak špina a přece jenom zajíŽďaj já to tak dělám na svojí 21 a mám tam 4 výbrus a krůžky větší a letí to
 
 
Datum: 12. října 2008 10:37
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarte,co mam delat kdyz mi rucicka v tachacu,kdyz jedu pomalu na jednicku,tak mi ukazuje nula-dvacet,nula-dvacet a zas,nula-dvacet.hrozne to zkace.lanko je ok nove.tachac by mel bejt podle vsecho taky v poradku(asi),a lanko nikde neni skriply!!ˇĎ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 8:41
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Newim jestli to tim muze bejt, ale nemáš ty ozubený kolecka ve šneku sjetý já to měl taky na jedny strane jsem to měl uplne v poho a na druhej skoro voholeny tak jsem si sehnal novýho šneka a uz je to gut.Sláva nazdar výletu!!!
 
 
Datum: 12. října 2008 8:41
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel4167    
no a hlavne musí být plastové sroubování namontované do tachometru a to z žeelza nebo z čeho to je to musí byt do šneka namontované!
 
 
Datum: 11. října 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nez ho budes kupovat tak este zkus: vzadu odmontuj nahon, vytahni to lanko, namaz, vraz ho zpatky a hlavne - narvy prvne lanko do toho sneka a pak to teprv nasroubuj...musi tam byt proste strceny a ne jen tak na kousicku...
 
 
Datum: 11. října 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: Richard      E-mail:      IP: uživatel4167    
To se me taky stalo jedu 20km a z niceho nic 80 km to je tachometrem vymecn tachometr a má to v klidu já to ted mám vymene ne a jenom ochylka tak 2km občas ale jinak drží jiný tachometr si kup
 
 
Datum: 11. října 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste hazi mi to at jedu kde chci,proste na poli,na miste,v bahne,na silnici
 
 
Datum: 11. října 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,este kdyz jezdu normalne tak na dvojku,trojku tak me ten tachac stejne hazi tak plus minus 15 km/h,takze jedu pade a ukazuje me to 35-65coz se me zda moc,pac na tomhletom odkazu http://www.youtube.com/watch?v=BRQb56BVdqs&feature=related je jak mu tachec pekne funguje jak v aute.je pravda,ze mu to taky trosku hazi tak plus minus 1,5 km/h,ale proti me je to uplne bozi
 
 
Datum: 11. října 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel4295    
Čau draci, mohli byste mi prosím vysvětlit včetně postupu, jak mám vyměnit pouzdra v předních tlumičích? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi takhle... sundáš masku, sundáš kolo, potom nahoře u těch brejli na vydlici povolíš takový dva velky šrouby... pak vytahneš celou ty dve tyčky s pružinami.... no a pak sundáš kluzákky dole, nahoře vyndáš uplne ty dva velký srouby no a jak to budeš mít, vezmeš nejakou tyč, a vyklepeš to (dej to někam na dřevo...) no a jak tam budeš davat novy pouzdra, tak ten samej postup, až na to, že prví pouzdro, tedy hloubeji ve vidlioci je 16 cm od okraje... to druhy j ehned na začátku +)
 
 
Datum: 11. října 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel4295    
u fichtla samozrejmě
 
 
Datum: 11. října 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec.Je převodovka u čz 125/355 stejná jako u 175?Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je na 100% stejná, jediny rozdil byl v sek. řetězovém kolečku místo 14 zubů se na 175 dává 16 zubů
 
 
Datum: 11. října 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim to jiste ale na 98% je stejna!!
 
 
Datum: 11. října 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: FiFi      IP: uživatel4294    
Zdravim hoši, hele co mám lejt do pařeza 555, special 91 nebo natural 95? A jeste jakej volej... Normal M2T od Parama? Nebo co nelejte? Může bej Hekra 2T pro vysokootáčkové sportovní motory? =D A jakej pomer.. Díkes ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Já používám normal M2T od Hekry a jede super moc to nehuli a výfuk je zatim ok jezdim na to asi rok a skoro zadnej karbon jenom trosku bahna to mi upadl vejfuk a nes jsem stavil na bahne zastavit tak to do nej nateklo.
 
 
Datum: 12. října 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lej tam natural a olej...M2T ne-e ale ten vysootáčkovej sportovní taky neni ideální. Doporučil bych ti něakou klidně polosyntetiku. Třeba od Shellu... Poměr...zajet 1:25 a pak klidně až 1:45
 
 
Datum: 11. října 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel3425    
Ahoj, mám mustanga a chci si tam dát k motoru 11zb. sekundární kolečko a rozetu 65zb. kolik to asi pojede maximálně?Chci velkou sílu, ale nechci aby to jelo zase moc pomalu.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
hm do krosu to bude asi dobrý no
 
 
Datum: 11. října 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
tak maximalne 40 az 45
 
 
Datum: 11. října 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odhadem tak 30-40km/h
 
 
Datum: 11. října 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
cus hosi mam mustanga nejel sem na tom pul roku a nehejbou se zadni tlumice kdyz na tom skakal na miste 80 kilo clovek tak se to kejvlo jen asi o 3 mm poradte dickinson odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to hodit do nakyho tezsiho stroje(treba 250ccm,jestly se tom tam vleze).Bo ti muzu prodat uplne kloudny,zachovaly,ani znamka zivota rezu,proste tlumice jak se patri a slusi,sou proste gut.pokug mas zajem tak pisni na icq 499037721,na meil muzes taky,ale tam moc se nedivam:-)
 
 
Datum: 11. října 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: bongo 9      IP: uživatel4124    
zdar chlapci ma tady nekdo zkusenosti s MZ 150 ? potreboval bych vedet jestli je to dobra masina kolik priblizne jede a jestli neni poruchova a jestli jo tak co je nejcastejsi porucha dik draci zdar ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
neni
 
 
Datum: 12. října 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: bongo 9      IP: uživatel4124    
ja ju budu mit skladanou na krosku do lesa myslite ze je to dobry?
 
 
Datum: 11. října 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
já jsem mel simosna i Mz 150 a vždicky jsem mel bezporuchovou moto ale kámoš řikal že se mu mz srala jako debil tak nevim asi to záleží na chování já jsem jezdil volne ale zase jsem se jí občas nebál pořádne vytočit a protáhnout takže asi tak no:-)
 
 
Datum: 11. října 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4288    
->lk : mas pravdu,ale to se vetsinou simsonisti serou do fichtlaru a vzdycky z toho vznikne boj dvou taborů ...
 
 
Datum: 11. října 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic proti, ale bohužel MZ 150 nemužeš řídit od 16 (bez uprav a takovejch těch blbostí na uřadech)........ a chtěl sem se zeptat-poslední doou je tu často psáno o MZa nikdo nemá tolika keců, jako když se tu někdo zeptá něco kolem Simsona(ne že bych se tu na něco ptal, ale přijde mi to divný.....)
 
 
Datum: 11. října 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4288    
Reknu ti to asi takle ...pokud je ten motor dobrej a nebudes mu davat totalne na prdel,tak je to naprosto bezporuchova motorka kterou si v 16 letech koupis a v 18 letech prodas a maximalne na ni vymenis olej a svicku :-D Mozna zarovku v blinkru :-D:-D Ne.....tak nechci to nijak vychvalovat,ale bejvaly to spolehlivy motorky a hodne zalezi jak se k tomu chovas ...jinak na MZ 150 sem jel nejvic -+ 130 (to ukazovalo) takze v realu tech 120km/h ...samozrejmne z dlouhyho kopce :-D a na MZ 251 me jen kdysi vozil kamos a ve dvou sme bezne jezdili 130-140 .... Ta 150 neni spatna,ale oproti ty 251 je to strasne liný :-(
 
 
Datum: 11. října 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
celkem v pohode mašina která hezky chytá a jede me jezdila nevíc tak do 110 ale dostanež z ní i víc ale je to nevhodná volba pro řidičáky A1
 
 
Datum: 11. října 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Matt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo jestli něčemu vadí olej v klikovce dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
samozrejme sem mluvil tedka o prevodovym...jinak motorovej tam ma co dela ale nema tam bejt nalitej (to je pak houby platnej) ale v plyny smesi s benalem
 
 
Datum: 11. října 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Snizenej vykon motoru, coudi to pak jak prase, smrdi a mas zanesenej vejfuk...zase to ale nezadres:-D
 
 
Datum: 11. října 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hej hoši vy jste měli pravdu že to stoupá(však víme co :-).......do klikové skříně musí v každém případě přicházet olej, ale tak, že je namíchaný do benzínu! to, aby si měl v klikové skříni prostě nalitej motorovej olej, to je prostě uplná blbost a nejelo by to...... jinak je to ale u 4T , kde nedochází k vyplachování klikové skříně a směs je přiivedena ventyly........tak asi tak:-)
 
 
Datum: 11. října 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
to ti protejka olej ke klikovce? nebo chces dat olej do klikovky?
 
 
Datum: 11. října 2008 16:17
 
<  2029  2030  2031  2032  2033  2034  2035  2036  2037  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:09:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu