Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Včera sem poskládal novej motor a dal ho na pincka . Seřidil sem ho a vyjel na 1 ku mě to strašně rychle vylítlo až na 25km/h a na 2ku někde k 45km/h a řvalo to a nedaval sem tomu a na trojku jako by spadly otáčky a nechtělo to vubec jet. Čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:43
 Už to tak bude. Tak hodně štěstí při rozebírání a znovuskládání.
Datum: 13. října 2008 20:43
Datum: 13. října 2008 20:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak mozna plovakovku seridit...gdyz jedes na 1 a 2 ve vysokejch tak ti tam treba v plovakovce uz nezbydce a proto ti ta 3 netahne...jinak vycistit trysky, ventilek, kohoutek...
Datum: 12. října 2008 17:08
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 ne ne to určitě ne , schvalně sem se dival jak to ma byt a dal to tam normalně. Silná 2ka je mě na prd.
Datum: 12. října 2008 15:16
 ze by spatne poskladana prevodovka?
Datum: 12. října 2008 14:10
Jméno: Dejvid
IP: uživatel3680
 Zdar mohl by mě někdo popsat jak je udělaná elektrika na jawa 50???prosím podrobněji \r\nDěkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:12
 cau draku jestli budes chtit tak mi pisni na emali a ja ti to vysvetlim uplne do mrte  a nebo na icq 460615035 zdarec
Datum: 12. října 2008 14:12
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Zdar to stojí jedna Čelist brzdy nebo dvě čelisti za 122Kč?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 11:22
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tak to si me pobavil je tam napsano celist ne celisti
Datum: 12. října 2008 11:22
Jméno: redy
IP: uživatel2324
 Zdarec kluci hele je to pravda že papírovej filtr na benal malo propouští olej??????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 16:11
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Teda filtr v ceně dvou rohlíků by mi byl podezřelej hned Stando  . Ten co mám já jsem v autodílech nedávno kupoval za 25kč či tak nějak...
Datum: 12. října 2008 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 chongu ale oni nektery ty filtry opravdu stojej za nic.... vetsinou ty za 8,- stvrdnou a jsou nepruchozi ....osvedcili se mi ty mensi filtry za 45,-
Datum: 12. října 2008 13:24
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Se zamysli... Kdyby nepropouštěl olej, tak ten by se nad filtrem musel olej hromadit, čímž by byl patrný rozdíl barvy mezi polovinami filtru podle toho jestli je to před či za papírem  . Prostě kravina.. někdy holt používejte selsekej rozum  . Mimochodem... Sítko brání průtoku paliva méně, ale za cenu že nejjemnější drobky rzi z nádrže pomalinku přicpávají plovákovou komoru (doporučuji se na dno plovákovky po roce provozu se sítkovým filtrem podívat) a následně pochopitelně i kanálky karburace. Jestli někomu z vás papírovej filtr způsobil jakoukoli potíž, tak je to stějně z 99% z jiných důvodů než si myslíte bo většina fichtlistů si jen myslí že něčemu rozumí  . Používám papírový filtr a dokonce jeden a ten samej už 8let na mustangovi a ať kdy vyschnul nebo ne, funguje dál. Jen ho vždy v rámci jarní údržby vypláchnu lihem a v opačném směru proplachu než jde normálně palivo vypustím veškerý nashromážděný bordel... Jesli někdo někdy koupil protrženej filtr tak je to holt smůla ale zdá se mi hloupost jen kvůli jednomu vyjímečnému zmetku na tak výbornou věc zanevřít
Datum: 12. října 2008 12:20
Jméno: :)
IP: uživatel4300
 ja mam jeden filter za 40sk 2 roky a este s nim nebol problem...len ked ho niektori majstri dokazu dat opacne tak potom sa netreba divit ...
Datum: 12. října 2008 12:15
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 já s tým mám tak špatnou zkušenost že bych si to už nikdy nekoupil . Mám jenom to sitko v nádrži a jezdím s tym už rok a všechno OK.
Datum: 12. října 2008 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 podle výrobce ...zazil jsem filtry ktere olejem ztvrdly a rozsipaly se kdyz uschli ...jine filtry jezdi denno denne bez problemu ...
Datum: 12. října 2008 11:42
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4297
 To nevím jistě,ale už jseem taky něco takového slyšel.Mě po roce přestal propouštět benzín.Tak mám teď sítkovej a karbec se plní jako bez filtru.S tím papírovým to trvalo mnohem déle,než jsem nacupoval.
Datum: 12. října 2008 10:33
 To ti neporadim ale ja uz radsi pouzivam jenom ten sítkovej pač ten papírovej jsem koupil protrhlej a docela me to na***lo.
Datum: 12. října 2008 8:31
 podle me je to jenom naka povera
Datum: 12. října 2008 6:41
 Ahoj, tak sem zase nashromáždil pár dotazů tak to napíšu najednou. Jsou to jenom takový k diskuzi. Takže my budem zazimovávat chatu a budu fichtla dávat do tý chaty, kvůli přírodním podmínkkám. No a tak se chci zeptat, co všechno byste udělali aby se mu nic nestalo? Určo mu tam nechámn benzín, aby mě nezrezla nádrž. CO byste udělali ještě vy? No a pak jenom takový mini diskusičky. Z čeho máte obal na nářadí? Už ho mám celkem trhlej tak bych ho udělal třeb z džínoviny. No a teď mi to vypadlo tak pak to kdyžtak dopíšu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 13:14
 standa: ne, jenom na půl roku, ani ne...aaž nebude sníh tak tam jedem...max půl roku...my to taky jenom vždycky hodíme nahoru a vypustíme...takže se na vše vyprdnu, vypustim béňo jako každej rok a je to
Datum: 12. října 2008 13:14
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Co se týká karburace je jedno jestli ho necháš nacupovanej nebo ne. Po odpaření benzinu se olejem ucpe hlavně podávací ventil a i kanálky, prostě je ten ventil zalepenej v poloze kdy furt dává palivo, nebo je zavřenej. Prostě počítam na jaře s tím, že první start bude komplikovanej vzhledem k zalepení karburace. Někdy je to na krátké projetí, než se propláchne, někdy holt ho sundám a propláchnu v čistém benzínu.... V zimě proto občas stroj na chvilku nadlábnu abych si to běhání na jaře ušetřil
Datum: 12. října 2008 12:29
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Je jedno jestli necháš v plechové nádrži benzín nebo ne... vždycky nádrž prorezaví neprve v místě kde dlouhodobě stojí kulička vody v palivu... a to je obvykle při zazimování, kdy se dlouho nehejbe s motorkou a kor, když stojí pokaždé na stejné rovince... A že v každé nádrži trocha cody je to si můžeš koneckonců vyzkoušet sám až nádrž doo mrtě vypustíš  . Každopádně nech motrku v suchu, pak nemá od čeho rpázná, promaštěná nádrž pořádně rezavět...
Datum: 12. října 2008 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 pokud je mozno tak nadrz a karburator aby byli prazdny ....dnesni slozeni benzinu nedovoluje jeho delsi staní....zvodnatí za 2 mesice a ucpe ti uplne vsechno kam se dostane ... Jinak souhlasim s nazorem ze je dobre dat pod fika pekac a postavit ho na stojanek ....ale pripada mi to cele jak kdyz ho chces zazimovat na 5 let  ....ja ho na zimu hodim do stodoly a vypustim benzin...to je vsechno
Datum: 12. října 2008 11:47
Jméno: Jay.D
IP: uživatel3608
 Jenže nafta zase zvodnatí, zkus na zimu všechny chomové věci potřít olejem a nepřikrývej ho ničim až k zemi stačí tak do výšky stupaček
Datum: 12. října 2008 11:05
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 a do nadrze se dava nafta protoze ta se ti nevipari jako benzin.... jo a pod fichtla dej pekac at nemate v chate flek na zemi od oleje
Datum: 12. října 2008 9:42
 když už nemáš co dělat tak zkus si sehnat polyurethanovou pryskyřici a na vnitřní očištěné stěny nádrže jí nanést, potom už nebudeš muset mít strach že ti zrezaví
Datum: 12. října 2008 1:08
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Můžeš jezdit ke mě vrtat se v mim fichtlu  ... se zazimováním ti neporadim, poslední zimu sem jezdil víc než za pěknýho počasí takže netušim  ale řiká se že má do válce dát trošku oleje a jednou dvakrát prošlápnout, ucpat výfuk aby se nedostala vlkost do válce, a dát to na stojan aby si neměl na kolech "botu"... a všechno vyčistit
Datum: 12. října 2008 0:20
 Jo už vim. Co byste mě doporučili za stroj, ve kterym se budu moct vrtat ale je spolehlivej? Já mám tu svojí 21 v kupě a nemám se v čem vrtat...
Datum: 11. října 2008 22:57
Jméno: lolek
IP: uživatel1519
 chtěl bych se zeptat jestli má MZ 125 stejný kartery s karterama MZ 150? dale stejny průměr klikové hřídele s mz 150?a nebo jsou tyto motory naprosto stejne az na rozdil velikosti vrtani?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 13:31
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 Danielito presne taky se mi to uz nelibi tohle je pro fichtlu babetty atd a ne zadne mz ikdyz kdybych neco potreboval vedet tak se asi taky zeptam
Datum: 12. října 2008 13:31
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 už mě to docela štve, je to tady samá MZ :-/
Datum: 12. října 2008 12:01
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
Datum: 12. října 2008 9:43
Jméno: pepe in the home
IP: uživatel1201
 zdravim,no tak jsem si zjistil,dvojsložková modrá barva litr stoji 775kč.tak sem byl rád a pak sem se od tatky dozvedel ze se to musi pripravit a když to někomu odvezem tak mne to vyjde asi na 2500.ale tak zas bude to a co na to říkáte?vyplatí se to?bude to dost pěkne vcelku?jawa mustang 23
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 21:40
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Já jsem si ve čtvrtek objednal dvousložkovou modrou barvu s tužidlem a ředidlem a víde mě to na 800kc.A stříkat mi to bude tata protože ja to ješte neumim.
Datum: 11. října 2008 21:40
 já to taky budu dávat do lakýrny za tak 2 roky...kola sem si sice taky stříknul ale vypletu si je pak znova s novejma ráfkama.....třeba pak bude už mít 21 větší hodnotu než teď
Datum: 11. října 2008 21:38
 jesi nemáš pistoli s kompresorem nebo nejsi hodně šikovnej, tak to vodvez do lakýrny....já sem sí to stříkal ručně sprejem a ne že by to bylo hnusný, ale někde to vopřeš a hned se vodlouone lak...když to necháš nastříkat tak s tim nebudeš mít práci, zbytečný nervy a bude to kvalitně a pěkně
Datum: 11. října 2008 21:37
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Zdar seso mam dotaz, to lanko na spojku do kývačky co tu máš pasuje i na čz 175/356? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejsem sice sesa ale jestli myslíš toto:http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1513.html tak pasuje.........mam ho na čz
Datum: 11. října 2008 20:37
Jméno: mirda
IP: uživatel1828
 hele stane se neco kdyz davam benzin:olej 1:50 motor mam uz mam zajetej (1200km)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:28
 Při závodech dávám do mopeda Castrol TTS 1:25 ...... a bez kouře (jasně že vim, že je to přemazaný)
Na běžný ježdění stačí 1:40
Datum: 10. listopadu 2008 23:28
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Maž 1:30 ojej M2T nebo M2T super do fichtla bohatě stačí.
Datum: 15. října 2008 18:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co si budem povidat...byli sice o dost horsi oleje ale s porovnanim s m2t sou ty stary tak na stejny, mozna lepsi urovni...a ten pomer 1:33 neni dano olejem ale konstrukci valce a soucastek...valec umazes syntetikou i treba 1:400 ale to bronzovy futro potrebuje 1:33...ale jinak na obycejnou klasickou jizdu 1:40 gdyz to nebude moc casto...
Datum: 12. října 2008 17:25
 Já teda závodní motor mažu 1:30 klalitním olejem...! Takže si můžu dovolit i pár km po rozjetí výbrusu vytočit ho na 12 000... Ale to je extrém tam musí člověk mít jisotu že si to může dovolit. 1:40 mažu sériovku s bronz. futrem a polosyntetikou. Takže bych to viděl asi tak. Musíte si uvědomit že dříve se mazalo 1:33 protože ty oleje neměly prakticky aditiva. V dnešní době moderních 2T jde koupit olej a teplej motor ti nezakouří protože se olej 99,9% spaluje...! Na závodech je motor vytočenej k 10 000 nevidíš že by zakouřil....! Asi tak no..  Zhruba...
Datum: 12. října 2008 14:37
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 ne nic se nestane jen az bude leto a ty si pofrcispo krasny rovince 65km/h zazijes neprijemnej defekt pri kterym se ti muze treba kousnout zadni kolo.... A zajima me kam vy na to pi*oviny chodite? Fichtl se odjakziva maze 1:33! Simpl se maze 1:50. A otazecka na konec: CO ma za vyhodu kdyz budes mazat 1:50? Krom usetreni na oleji...?
Datum: 12. října 2008 9:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud tam mas bronzovy futro tak jisty je mazat 1:35 a 1:40 gdyz je to jenom na klasicky pouziti...1:50 se samozrejme da ale urcite bych to neriskoval na (konci) zajizdeni...sic by se nic asi nestalo (pokd bys to stale nehnal do vys. otacek) ale jistota je jistota...
Datum: 11. října 2008 20:53
 já bych to neriskoval, maximálně 1:40 a kvalitní olej
Datum: 11. října 2008 20:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čaau....... chci se zeptat, jak docilim toho, aby mi moje čz125 dobíjela i při nižších otáčkách?Ted mi dobijí, ale až dost vysoko, tak jestli pomuže třeba vyměnit uhlíky(ted maj tak 12mm) nebo co zkusit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo jo určitě protože je tam nový krabicový relé
Datum: 11. října 2008 20:35
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a co regulátor dobíjení je v pořádku?
Datum: 11. října 2008 20:12
Jméno: Ondra
IP: uživatel404
 čau lidi chci se zeptat ja mam babettu 207 a jede mi maximálně 40 km/h a kámoš má taky babettu 207 a jede mu 50 km/h a chtěl bych vědět jak to opravit. díky ondřej
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:05
 zkus jiné převody, připadně vyčisti hlavu a pist od karbonu, vyčisti výfuk a dopasuj výfukové těsnění a těsnění mezi karbecem a válcem,(musí přesně pasovat) a málem bych zapoměl na kola a brzdy, kola se musí lechce otáčet
Datum: 11. října 2008 20:05
 lidi mám takovou depku.. prostě kamarád má 21 a já mám 555... v každym kopci mě dává a když mi to dnes pujčil tak sem se divil, jak to tahá, a vy říkáte, že do kopce je lepší 555,,, tak čim to je? mám tam 12 kolco a on nevi (esi má 11 tak to beru ale esi ne! tak snad hodim valec na vybrus  ) no tak mámm to hodit na výýbrus když mi to tak skvěle netaha? jo a na valci citim jen malo hodne malo schodek jak sje to trocha vyježděny.. prostě hodně dlouho přejiždim a potom tam něco ucitim nejakej mensi schudek... jina slovo zajet motor sem neznal takže po výbrusu to znalo plnej, nebo nic,,, mazáno stihl olejem takovym červenym
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:47
 tak já mám 21 a do jednoho kopca jezdim an dojku no a to celkem do bře...vážim +- jak standa
Datum: 12. října 2008 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 zapomnel jsem dodat,ze mam 93 kg
Datum: 12. října 2008 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 no to ti asi moc nejede  ja mam doma 21,555 a 550 ...ta 550 je je fajn ale precejenom je to liný ....ta 555 je totalne vykloktaná ale kopce jezdí líp jak 21....ale jinak 21 vzdycky predjede pareza  ...ta moje 21 je po GO,jede fest rychleji,ale ty kopce mno....ale nemuzu si na ni stezovat
Datum: 12. října 2008 12:09
 tak jako to můžeš už mět válec vyježděný a strácá to tlak...tak bych to dal nwm kolikátý tam máš výbrus ale dal bych výbrus a kroužky bych koupil o výbrus víš s pak je trochu spiloval jehlovím pilníkem aby sa vešli do válca a nebude to strácat tlak a vydržíja dýl a pojede jak špina a přece jenom zajíŽďaj já to tak dělám na svojí 21 a mám tam 4 výbrus a krůžky větší a letí to
Datum: 12. října 2008 10:37
 zdarte,co mam delat kdyz mi rucicka v tachacu,kdyz jedu pomalu na jednicku,tak mi ukazuje nula-dvacet,nula-dvacet a zas,nula-dvacet.hrozne to zkace.lanko je ok nove.tachac by mel bejt podle vsecho taky v poradku(asi),a lanko nikde neni skriply!!ˇĎ
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 8:41
 Newim jestli to tim muze bejt, ale nemáš ty ozubený kolecka ve šneku sjetý já to měl taky na jedny strane jsem to měl uplne v poho a na druhej skoro voholeny tak jsem si sehnal novýho šneka a uz je to gut.Sláva nazdar výletu!!!
Datum: 12. října 2008 8:41
Jméno: richard
IP: uživatel4167
 no a hlavne musí být plastové sroubování namontované do tachometru a to z žeelza nebo z čeho to je to musí byt do šneka namontované!
Datum: 11. října 2008 22:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nez ho budes kupovat tak este zkus: vzadu odmontuj nahon, vytahni to lanko, namaz, vraz ho zpatky a hlavne - narvy prvne lanko do toho sneka a pak to teprv nasroubuj...musi tam byt proste strceny a ne jen tak na kousicku...
Datum: 11. října 2008 22:22
 To se me taky stalo jedu 20km a z niceho nic 80 km to je tachometrem vymecn tachometr a má to v klidu já to ted mám vymene ne a jenom ochylka tak 2km občas ale jinak drží jiný tachometr si kup
Datum: 11. října 2008 20:04
 a jeste hazi mi to at jedu kde chci,proste na poli,na miste,v bahne,na silnici
Datum: 11. října 2008 19:45
 jo,este kdyz jezdu normalne tak na dvojku,trojku tak me ten tachac stejne hazi tak plus minus 15 km/h,takze jedu pade a ukazuje me to 35-65coz se me zda moc,pac na tomhletom odkazu http://www.youtube.com/watch?v=BRQb56BVdqs&feature=related je jak mu tachec pekne funguje jak v aute.je pravda,ze mu to taky trosku hazi tak plus minus 1,5 km/h,ale proti me je to uplne bozi
Datum: 11. října 2008 19:43
Jméno: Lasty
IP: uživatel4295
 Čau draci, mohli byste mi prosím vysvětlit včetně postupu, jak mám vyměnit pouzdra v předních tlumičích? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 19:30
 asi takhle... sundáš masku, sundáš kolo, potom nahoře u těch brejli na vydlici povolíš takový dva velky šrouby... pak vytahneš celou ty dve tyčky s pružinami.... no a pak sundáš kluzákky dole, nahoře vyndáš uplne ty dva velký srouby no a jak to budeš mít, vezmeš nejakou tyč, a vyklepeš to (dej to někam na dřevo...) no a jak tam budeš davat novy pouzdra, tak ten samej postup, až na to, že prví pouzdro, tedy hloubeji ve vidlioci je 16 cm od okraje... to druhy j ehned na začátku +)
Datum: 11. října 2008 19:30
Jméno: Lasty
IP: uživatel4295
 u fichtla samozrejmě
Datum: 11. října 2008 19:23
 Zdarec.Je převodovka u čz 125/355 stejná jako u 175?Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:48
 je na 100% stejná, jediny rozdil byl v sek. řetězovém kolečku místo 14 zubů se na 175 dává 16 zubů
Datum: 11. října 2008 20:48
 nevim to jiste ale na 98% je stejna!!
Datum: 11. října 2008 19:17
Jméno: FiFi
IP: uživatel4294
 Zdravim hoši, hele co mám lejt do pařeza 555, special 91 nebo natural 95? A jeste jakej volej... Normal M2T od Parama? Nebo co nelejte? Může bej Hekra 2T pro vysokootáčkové sportovní motory? =D A jakej pomer.. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 8:46
 Já používám normal M2T od Hekry a jede super moc to nehuli a výfuk je zatim ok jezdim na to asi rok a skoro zadnej karbon jenom trosku bahna to mi upadl vejfuk a nes jsem stavil na bahne zastavit tak to do nej nateklo.
Datum: 12. října 2008 8:46
 Lej tam natural a olej...M2T ne-e ale ten vysootáčkovej sportovní taky neni ideální. Doporučil bych ti něakou klidně polosyntetiku. Třeba od Shellu... Poměr...zajet 1:25 a pak klidně až 1:45
Datum: 11. října 2008 19:19
Jméno: chose
IP: uživatel3425
 Ahoj, mám mustanga a chci si tam dát k motoru 11zb. sekundární kolečko a rozetu 65zb. kolik to asi pojede maximálně?Chci velkou sílu, ale nechci aby to jelo zase moc pomalu.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:14
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hm do krosu to bude asi dobrý no
Datum: 11. října 2008 20:14
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 tak maximalne 40 az 45
Datum: 11. října 2008 19:29
 odhadem tak 30-40km/h
Datum: 11. října 2008 19:18
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 cus hosi mam mustanga nejel sem na tom pul roku a nehejbou se zadni tlumice kdyz na tom skakal na miste 80 kilo clovek tak se to kejvlo jen asi o 3 mm poradte dickinson
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 19:15
 zkus to hodit do nakyho tezsiho stroje(treba 250ccm,jestly se tom tam vleze).Bo ti muzu prodat uplne kloudny,zachovaly,ani znamka zivota rezu,proste tlumice jak se patri a slusi,sou proste gut.pokug mas zajem tak pisni na icq 499037721,na meil muzes taky,ale tam moc se nedivam
Datum: 11. října 2008 19:15
Jméno: bongo 9
IP: uživatel4124
 zdar chlapci ma tady nekdo zkusenosti s MZ 150 ? potreboval bych vedet jestli je to dobra masina kolik priblizne jede a jestli neni poruchova a jestli jo tak co je nejcastejsi porucha dik draci zdar !
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 neni
Datum: 12. října 2008 12:14
Jméno: bongo 9
IP: uživatel4124
 ja ju budu mit skladanou na krosku do lesa myslite ze je to dobry?
Datum: 11. října 2008 22:59
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já jsem mel simosna i Mz 150 a vždicky jsem mel bezporuchovou moto ale kámoš řikal že se mu mz srala jako debil tak nevim asi to záleží na chování já jsem jezdil volne ale zase jsem se jí občas nebál pořádne vytočit a protáhnout takže asi tak no
Datum: 11. října 2008 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 ->lk : mas pravdu,ale to se vetsinou simsonisti serou do fichtlaru a vzdycky z toho vznikne boj dvou taborů ...
Datum: 11. října 2008 18:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic proti, ale bohužel MZ 150 nemužeš řídit od 16 (bez uprav a takovejch těch blbostí na uřadech)........ a chtěl sem se zeptat-poslední doou je tu často psáno o MZa nikdo nemá tolika keců, jako když se tu někdo zeptá něco kolem Simsona(ne že bych se tu na něco ptal, ale přijde mi to divný.....)
Datum: 11. října 2008 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 Reknu ti to asi takle ...pokud je ten motor dobrej a nebudes mu davat totalne na prdel,tak je to naprosto bezporuchova motorka kterou si v 16 letech koupis a v 18 letech prodas a maximalne na ni vymenis olej a svicku  Mozna zarovku v blinkru   Ne.....tak nechci to nijak vychvalovat,ale bejvaly to spolehlivy motorky a hodne zalezi jak se k tomu chovas ...jinak na MZ 150 sem jel nejvic -+ 130 (to ukazovalo) takze v realu tech 120km/h ...samozrejmne z dlouhyho kopce  a na MZ 251 me jen kdysi vozil kamos a ve dvou sme bezne jezdili 130-140 .... Ta 150 neni spatna,ale oproti ty 251 je to strasne liný
Datum: 11. října 2008 17:42
Jméno: motor
IP: uživatel680
 celkem v pohode mašina která hezky chytá a jede me jezdila nevíc tak do 110 ale dostanež z ní i víc ale je to nevhodná volba pro řidičáky A1
Datum: 11. října 2008 17:38
 Nevíte někdo jestli něčemu vadí olej v klikovce dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 17:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 samozrejme sem mluvil tedka o prevodovym...jinak motorovej tam ma co dela ale nema tam bejt nalitej (to je pak houby platnej) ale v plyny smesi s benalem
Datum: 11. října 2008 17:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Snizenej vykon motoru, coudi to pak jak prase, smrdi a mas zanesenej vejfuk...zase to ale nezadres
Datum: 11. října 2008 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hej hoši vy jste měli pravdu že to stoupá(však víme co  .......do klikové skříně musí v každém případě přicházet olej, ale tak, že je namíchaný do benzínu! to, aby si měl v klikové skříni prostě nalitej motorovej olej, to je prostě uplná blbost a nejelo by to...... jinak je to ale u 4T , kde nedochází k vyplachování klikové skříně a směs je přiivedena ventyly........tak asi tak
Datum: 11. října 2008 17:54
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 to ti protejka olej ke klikovce? nebo chces dat olej do klikovky?
Datum: 11. října 2008 16:17
|



|